Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1935
Copyright (C) HIX
2003-09-03
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Orias dizel motor kepek (mind)  10 sor     (cikkei)
2 opel 1.0 (mind)  28 sor     (cikkei)
3 Teeby Suzukija (mind)  9 sor     (cikkei)
4 hetvegi kirandulas - autopalya (mind)  61 sor     (cikkei)
5 Re: Mechanikus befecskendezes (mind)  10 sor     (cikkei)
6 re: Re: Mit vennetek ennyiert? (mind)  14 sor     (cikkei)
7 autovasarlas (mind)  51 sor     (cikkei)
8 Re: Autocsere Vectra A -> Marea (mind)  10 sor     (cikkei)
9 re: Rugalmassag 80-120 kmh (mind)  18 sor     (cikkei)
10 Re: Mit vennek ennyiert... (mind)  13 sor     (cikkei)
11 Renault osszetorott (mind)  20 sor     (cikkei)
12 Suzuki VS Astra (mind)  15 sor     (cikkei)
13 Re: hatasfok (mind)  24 sor     (cikkei)
14 re: Suzi (mind)  15 sor     (cikkei)
15 off mozdony (mind)  6 sor     (cikkei)
16 ittvagyok (mind)  26 sor     (cikkei)
17 leallitas seregben (mind)  10 sor     (cikkei)
18 Magyarazkodas... (mind)  41 sor     (cikkei)
19 Motortuning (mind)  16 sor     (cikkei)

+ - Orias dizel motor kepek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Itt van nehany kep a vilag allitolag legnagyobb dizel motorjarol: 
http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/
Udv,
G.


__________________________________
Do you Yahoo!?
Yahoo! SiteBuilder - Free, easy-to-use web site design software
http://sitebuilder.yahoo.com
+ - opel 1.0 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Kikerem magamnak es a Corsamnak is. Nem rossz az a motor, 
> raadasul baromira keveset eszik, es a regi 1.2-esnel fenyevekkel 
> jobb. 

Nem szeretnelek megbantani, sem mas autojat ocsarolni, de ehhez az 
1.0 3 henger motorhoz volt parszor szerencsem es jot bizony nem 
tudok rola mondani. Egyszer pl. ezzel az autoval mentunk el a Tatraba, 
mert papiron ez evett legkevesebbet es a ceg ezt fizette ki. Negyen 
ultunk a Corsaban, 1-ben nem akart megmoccanni! 6000-nel kellett 
valtani, de kettesbe valtva ujra leragadt  - mintha a kezifeket huztuk 
volna be :((( A lenyeg viszont, hogy vegul sikerult vele 150-es tempot 
tartani (ora szerint), talan meg gyorsabban is ment volna, viszont 
tankolasnal leesett a szank, 8,2-re jott ki a fogyasztas, a ceg valami 
5,5 korul ismert el (katalogusadat), vagyis jobban jartunk volna, ha az 
Alfaval megyunk, ami papiron 8,3-at eszik, de 7,5-el megjarhato egy 
ekkora ut, raadasul megy is, hely is van benne, a hatizsak nincs 5 oran 
keresztul az olemben es meg keresett is volna nekem egy kis penzt. 
Szidni viszont nem fogom, kb. egy honapja jo szolgalatot tett, a STOP 
alol kirongyolo Honda darabokra szaggatasanak energiajat (45-50 
km/h) szepen elnyelte. A kar ugyan 1,2 millio, de a sofort megmentette 
a legzsak, az utaslegzsak hianyaban azonban a masik kollegam azota 
is orvoshoz jar a csigolyaival. Szerencsere le volt kotve... Ennyit a kis 
Corsas emlekeimrol.

Cs.
www.cuoresportivo.sk
+ - Teeby Suzukija (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Tehat van olyan valtozat amiben ez sincs. Csak egy sima hatlap. Es
> felkonyokolhetsz a kalaptartora.

Ha van egyaltalan kalaptarto :-PPPP

Cs.
www.cuoresportivo.sk
+ - hetvegi kirandulas - autopalya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

szombaton az utolso pillanatban ugy dontottunk, meglatogatjuk az 
osztrak Alfa klub rendezvenyet Hartbert mellett (Graztol 60 km). Mivel 
esot vartunk, nem voltunk nagyon felkeszulve, de a tank tele volt, 
ugyhogy ihajtyuhajj :) Vettem gyorsan osztrak matricat es mar Becsben 
is voltunk. A remek ido remek autozast hozott, alig 2 ora alatt 
Hartbertbe ertunk, ahol azonban keptelenek voltunk megtalalni a 
versenypalyat. Haromszor bejartuk az egesz varoskat, mig egyszer 
csak zold 4levelu lohere matricakat lattunk meg kiragasztva. Kovettuk a 
nyilakat es a kukoricafold kozepen kotottunk ki a helyi TSZ valami 
kirendeltsegeben :) ALig ertunk vissza a varosba, mikor egy Zagato 
vagtatott el mellettunk. Nosza utana! Ket piros alatt 3 utcat vert rank 
es eltunt... Ekkor lattuk meg a Hartberg Ring tablat. Ring, ring, az az! 
10 km-t kanyarogtunk fel a hegytetore egesz jo szerpentineken, 
kozben eleredt az eso is. Tele lett a hocipom, kiderult, hogy a Ring az a 
varoska egy reszenek a neve, ami 3 hegyteton elszurt farmbol all. 
Kezdtem duhos lenni, hivjunk fel valakit! Halaliii halaliii error in 
connection, halaliii, no coverage. Nesze neked modern technika. Ujabb 
10 km autozas, hogy legyen terero. Robi baratomnak szerencsere 
mukodik a roamingja, sot fel is veszi. Kiderul, hogy meg ok sem ertek 
oda, sot, meg az autopalyan vannak. Megvartuk oket, de kiderult, ok se 
nagyon tudjak az iranyt :) Viszont velunk ellentetben beszelnek 
nemetul. Eme teny elonyei eleg hamar megnyilvanultak, 10 perc mulva 
a ringen alltunk. Hogy mi mindent lattunk, nehez lenne leirni kepek 
nelkul, az utobbi 40 eve talan osszes Alfajabol volt 1-1 darab. A 
mindossze 998 darabos szeriaban gyarott Zagatobol rogton ketto es 
mindketto remek allapotban. 1750, 2000 Berlina, 75, GTV, 145, 146, 
147, 155, 156, 156 nuova, 166, Spider, Duetto Spider, Alfasud, Alfetta, 
Sprint, 33, 164, Giulietta. Alfak, barmerre nezett a szem. 25 eves GTV 
olyan allapotban, mintha most gordult volna ki a szalonbol. Sehol egy 
elhanyagolt auto, sehol egy kokany megoldas. Hatul a ring bejaratanal 
kezdodnek a versenyautok. 33, 75, GTV, Sprint. Teljesen kibelezve, 
csak a vaz, sportules, erosites. Sebessegmero nincs, fordulatszam es 
olajnyomas a fontos. Slick gumik, sportkormanyok, 6 karburator. 
Benzinszag mindenhol, ez nem a naftasok napja. A rendezes profi, tobb 
10 ember maszkal zaszlokkal, integetnek, navigalnak, teszik a 
dolgukat. Paran regi Alfa ereklyeket arulnak es vesznek. Ekkor 
pillantottam meg Ot. A neve Alfa Romeo Giulia GTA. Leirni felesleges. Az 
Alfa-voros uj lakk, az uj krom, az uj bor a feledhetetlen design... 50 
kepet keszitettem Rola, de a tulaj szegenyes (nulla) angol tudasa es az 
en nemet tudasom (minusz 1) hatalmas korlatot vert kozenk. Igy azt 
sem tudtam megkerdezni, hogy minek versenyezni ezzel a 40 eves 
szepseggel... Alig 3 orat toltottunk kinn, utana gyozott az ehseg. 
Lefenykepeztem mindent, amit csak lehetett, majd tettunk egy kis (130 
km) kiterot Grazba, ahol talalkoztam egy ugyanolyan 146-al, mint az 
enyem, szloven volt. Bejartuk az ovarost, bekajaltunk, aztan olyan 6-
kor haza indultunk. Graz szep varos, sajnos a foteren levo meseszep 
tortenelmi kozpont (es a Pronto etterem) elott mitingelt vagy 30 reszeg 
punk es hajlektalan... Hazafele a sztradan olyan eso kapott el 
bennunket, hogy 20 metert nem lattunk elore!! 100 km/h-val messze a 
leggyorsabb voltam, Becsig senki nem elozott meg, 60-70 km/h ment a 
sor! Ilyen brutalis esot talan csak 1x lattam eletemben. Egyebkent 
eszmeletlen, hogy a magyarok Ausztriaban is ugyanazt csinaljak, mint 
az M1-en, az istennek le nem huzna kulso savba. Kiegett a relektorom, 
annyit villogtam, 3 savos uton a belso 2 a magyaroke :((( Ennek 
ellenere jol sikerult a 670 km-es kis kiruccanas, rengeteg elmennyel 
gazdagodtam.

Cs.
www.cuoresportivo.sk
+ - Re: Mechanikus befecskendezes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!

>A Bosch hengerenkenti mechanikus befecskendezesrol >kellene info

Ha mast is erdekel nekem van egy BOSCH K-Jetronic leirasom, egy kollegam beszke
nnelte, de nem tudom hova felrakni. Kuldjem maganba ? Kb 13 mega.

udv: pjozsi /AR 155 Q4/

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 3e70dab.adsl.enternet.hu)
+ - re: Re: Mit vennetek ennyiert? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Soma, es HIX tabor!

Soma Te egy Ford Mondeora vagysz, csak meg nem tudsz rola.
Naponta jarok ilyennel Szigetszentmiklosrol Ujpestre, birja.
Nezd meg ezt a tipust is!

Ajanlom figyelmedbe a kovetkezo oldalakat:

mondeo.ini.hu
mondeo.rulz.hu

Udv 
Sabat
Mondeo kombi '97 2K
+ - autovasarlas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi,

: Felado : Somogyi Istvan
Corsa, Astra, Escort - ezek szerintem mind hitvany, ecceru autok,
hasznalati targyak, sok elvezetet nem tartogatnak. Ilyen koru
Opeltol meg Fordtol nem lehet minoseget varni ebben a 
meretosztalyban (nagyobban is ritkan). Az Opelbol meg raadasul
annyi van, mint a szemet. Fikazhatnam oket egyenkent is, mert
mindegyiket ismerem, de nem jutnank vele elorebb.

Pug306: egy fokkal jobb, mint az Astra, de leginkabb csak azert,
mert kevesebb van belole. Francias lagysagrol szo nincs, a
futomuve viszont nagyon stabil (passziv hatsokerek kormanyzas
miatt). Ezt leszamitva technikailag kommersz es unalmas ez is.
Az 1.4 75 LE-s motor raadasul botranyosan sz@r.

: Skoda Felicia - tetszene, de a 3 helyen
: csapagyazott motorjatol felek.

Felesleges. A Fabiaban es ez van, es amikor eloszor mentem vele,
az jutott eszembe, hogy az osszes kisautoba ezt a motort kellene
szerelni. Feliciaban nyilvan meg nem ennyire kifinomult, de nem
a gyenge pontja. Elobb vennem ezt, mint az elozo negyet, igaz, 
nem azert mert jobb, hanem mert nincs annyira tele vele a varos.

Ne a legolcsobbakat keresd, es maris sokkal jobb autokat
fogsz talalni. Pl. III-as Golf. Szervokormany mindenkepp (!!)
kell, viszont az 1.4-es 60 loeros motorral is meg lehet venni,
meglepoen jol megy vele. (Jobban, mint a 306-os 75 LE-vel...)
Papiron szinte ugyanolyan a ket auto, a valo eletben megis
SOKKAL kenyelmes, stabilabb, minosegibb auto, mint az Astra
vagy az Escort. Ez bele kell hogy ferjen masfel millioba.

Evi 24e km mellett meg dizelt venni sem feltetlenul hulyeseg, de
erosen szamolj utana, hogy visszahozza-e az arat. Ugyanannal az
autotipusnal hasonlitsd ossze egy olyan benzines valtozattal, 
amelyikre el is cserelned (pl. gyengebb VISZONT csendesebb), mert
nem biztos, hogy megeri a traktorhangot hallgatni eveken
keresztul.

A helyedben en biztos, hogy vmi nagyobb vasat vennek, mert 
ebben a korban azok sem kerulnek tobbe es joval kevesebb 
kompromisszumra kenyszeritik az embert. Ha pl. belefutsz egy
1994-es Omegaba, csodas allapotban, nos, lehet hogy a nagy-
kategoriaban csak egy hitvany vacak volt anno, de hogy a valtoja,
kormanyzasa, kenyelme, zajszintje 100x jobb mint az Astrae,
az is biztos. S mivel waczak opel, az alkatresz sem olyan draga,
raadasul egy viszonylag biztonsagos autoban ulsz. Kenyszer-
megoldasnak jo.

Z.
+ - Re: Autocsere Vectra A -> Marea (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Heló!
Nekem 2002 novembere óta van egy 1999-es 1,6-os benzines b?r kivételével full-o
s mareám, de egy év alatt összesen(az olajcserén kívül) 8500 Ft-ot kellett megh
ibásodásra költenem! 
A kocsi nagyom jó, nem holmi összespórolt német autó (volt passatom is és monde
óm is)!!
Ez maga az autó, csak jót tudok róla mondani!
Üdv: Skac!

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: m001.mateszalka.pool.eol.hu)
+ - re: Rugalmassag 80-120 kmh (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali Autosok,

Erdekes latni, hogy milyen jol teljesitenek a dizelek! Mondjuk azert
hozzatartozik, hogy a dizelek turbosak, a benzinesek pedg szivo motorok
voltak. A benzinesek vedelmeben leirom a sajat (baratom alltal mert)
adataimat:
Mitsubuishi 3000 GT VR4, 3000 ccm turbo:

80 - 120
3.66 masodikban
5.5   harmadikban
8      negyedikben.

180 - 220
7     negyedikben
11   otodikben

Tamas
+ - Re: Mit vennek ennyiert... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Koszi a valaszokat. Azt hittem tobben fogtok a Suzuki ellen beszelni, de 
valoban ez tunik eszszerubbnek.

A tomegcikk-kerdeshez annyit tennek hozza, hogy ha egy 1.3 3 ajtost 
megvesz az ember (en ezt tervezem) azt azert egy kis fantaziaval hamar 
egyedive lehet tenni, szepen szolidan, agyonspoilerezes nelkul is.

Mindenesetre most meg egy darabig gyujtogetes lesz, na meg tervezgetes :-)
-- 
Schmidi
E-mail:    
Lista cím: 
Web:       http://schmidi.hyadok.hu
+ - Renault osszetorott (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Kivancsi lennek a velemenyetekre.
Tegnap jottem haza Volcsej, Vocsej -bocs nem tudom a pontos nevet falunak-
elel szuk tupukus falura meretezett szelessegu utak vannak ott.
Na szoval jottem Lovo fele es akkor egy feher furgon vagy nem tudom mi
lattam hgy nme tul lassan kozeledik erosen a felezovonalon. Ket lehetosegem
volt belemegyek, szo szerint vagy lehuzodok. Sikerult is lehuzodnom, de ott
az apro zuzalekos ko es vizes fu megfogta a kereekteket, majd vaalmi ko
megdobott es a - es kovetkezo az volt hy valami bejaroba -frissen
csatornaztaka kornyekn szallok bele. Az auto jobb eleje tropa felnik
tavtartok csuklok kampec. a masik auto siman tovabbment meg se allt . Az
auto egy Renault 11 diesel, de szivemhez nott mert keves fogyival ment, soha
nme hagyott cserben. Meg csak annyit hgya fel elejet teleszkop felni gumik
nem voltak fel evesek se.a muszakira eleg rendbe lett teve a kocsi. Na a
jobb eleje tropa, bar ugy nez ki a motor hutes nem serult.
Csak kivancsi lennek ti mit szolnatok hozza? es egy ilyen javitasat
nagysagrednileg mie lehetn taksalni?
koszi
Akos
+ - Suzuki VS Astra (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Soma irta:
>"Mondjuk 3 eves, 25e km, 1.3 Suzuki; 6 eves 65e km, 1.4 Astra.
(Es hasonlo kategoriak.)

Ti inkabb megvennetek a fiatalabb, de fapadosabb Suzukit, vagy az
idosebb, tobbet futott Opelt?


Probalj ki egy 1.6-os Suzukit is. Ugyanabban az arban mennek, egesz
dinamikusak, es nekem valahogy a futomuvuk is sokkal kevesbe tunik
fapadosnak. A fogyasztasa jelentektelen mertekben kb fel, egy literrel
tobb mint az 1.3 Suzie, meg mindig sokkal jobb mint az opele kellemesen
fogsz csalodni. Tok jol megy, es nem szokott elromlani. 
Az en szememben meg az Opel Astra "Image"-e is ugyanott van.
Richie
+ - Re: hatasfok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Marky irta:

> Osszefoglalva tehat nem latom megdontve a hipotezisemet, hogy egy
> dizelmotor 40-45% hatasfokot tudjon tanktol a fotengelyig, egy
> benzinmotor meg 30-35%-ot.
> Es az also erteket esetleg valami varosi ciklusban is tudhatja, nem csak
> a nevleges teljesitmenyenel.

Hmm, egyszer majd csak megtanulok olvasni, meg talan a fotengely szo
jelentese is megvilagosodik elottem:-)

Tobb dolog. Eloszor is a VW globalis 18%a tenyleg hiheto, ilyesmit irnak
mas friss doksik is (http://www.e-mobile.ch/pdf/2002/EcoCarNews_1_d.pdf,
http://www.worldenergy.org/wec-geis/global/downloads/NZConf/2_08.pdf).
Megiscsak fejlodunk valamicsket :-))

A 30-35% a tartalytol a fotengelyig (illetve ennel tobb a diesel eseten)
szinten ok, lasd 4. oldal
http://www.pnl.gov/energy/hydrogen/presentations/Howden.pdf

Csak en annyira a globalis szamra figyeltem (azt tudtam hogy a VW arrol
beszel hogy a 30-35ot is arra ertettem). :-(

Udv, Sandor
+ - re: Suzi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Amugy mi igaz abbol a hirbol, hogy a Subaru egyik kisautojat esztergomban
fogjak osszeszerelni? Valamint abbol, hogy az Ignis ugyanazt az
osszkerekhajtast kapja majd meg?

Ez így ment eddig is. Nem tudom mi a típus neve, de a suzuki swit volt
1-1-ben csak Subaru emblémázat és 4WD-vel.

Most lesz egy olyan Subaru ami u.a. mint az Ignis,  4WD-vel. Meg leszt Suzi
Ignis 4WD. 

:-)

Magyarul egy rókáról 2 bőr.

Gábor
+ - off mozdony (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

hi,

ki is itt ilyen nagy vonatrajongo? talaltam egy egesz szep kis joszagot
:)
http://www.netreach.net/~szilagyi/lefthemi.html
homer
+ - ittvagyok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

vege van a nyarnak, meg sem probalom behozni az autos lemaradasomat, ugyhogy ir
ok, mintha mi sem tortent volna. A sajnalatosan kudarcba fulladt nyari tali uta
n ugy gondoltuk hogy most mar tenyleg aktualis a hixtali, nehogy ugy jarjunk mi
nt tavaly novemberben amikor tul hideg lett mar. Tobben javasoltak illetve egye
tertettek az oktober elejevel, amikor a venasszonyok nyara tiszteletere meg egy
 par jo ido szokott jonni. Ezert ezennel kijelolom az oktober 4-5-et az autos o
szi talalkozo celjaira, amit a nyari mintajara Kemencen tartanank. Ha osszejon,
 akkor a szallas 2 helyen lehet: vagy http://www.hotels.hu/korozsa vagy http://
www.hotels.hu/feketevolgy_kemence . Az arakbol (a'rakbol, nem arakbol) szerinte
m n+1 fo eseten mar kedvezmenyt is adnak, de kb. 1-2 heten belul el kellene don
teni, melyiknek legyunk a vendegei. Ket listatarsunk (veteranok) segit a szerve
zesben, de nem tudom, hogy inkognitoban akarnak-e maradni, sot arra is van esel
y hogy nemzetkozi legyen a tali ismet! Az eddigi osszejovetelek alapjan csalado
s lenne a buli (mar akinek, en nem!!!). Szokas szerint szombaton indulnank, es 
vasarnap szelednenk szejjel. Szoval jelentkezeseket varjuk! Modroczkynak udvozl
et.
Lovelauto amugy jol van, a nyaron semmi nem tortent vele, csak a bele lett kiha
jtva, a masodik olajcseret kellene mar csinalni rajta majus ota, ha valakinek e
setleg volna egy aknaja Budapesten, akkor rajta, szoljon (olajat es szurot is s
zivesen latnek...).
A lenyeg a tali jelentkezes, ez mar a nyolcadik lesz, vagy hanyadik? :-)

avi
Mobil: 06-30/93-43-594
+ - leallitas seregben (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Az "M" a minositett idoszakot jeloli, azaz minden olyat, ami nem beke. :-((

Es elarulom, hogy en sem talalkoztam meg lefoliazott geppel. Ugyan ugy az
udvaron rohadtak (a szo szoros ertelmeben) a ponyvas gepek is, meg a tobb
tiz millios technikak. Amik egeszen addig voltak azok, amig kitettek oda
oket, de ez mar egy masik kerdes.

Megjegyzem en 10 eve leszereltem, azota valtozhatott a dolog.
+ - Magyarazkodas... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>> Mi a kulonbseg a meroeszkoz es a meromuszer kozott?
>
>Errol lehetne hosszan filozofalni, de erdemes visszagondolni, hogy

Vegulis errol nem lehetne hosszan filozofalni. Ugyanis van mindegyiknek
definicioja.
Erdekes modon ha azt mondjak kocsi, senki sem a ketkereku emberi erovel vont
kordera gondol, de meg csak nem is egy negyesfogatra.
Viszont ha azt mondom diagnosztikai berendezes, raadasul tobbmillios...
Egybol a hibakodolvasora gondolnak tobben is es meg meg is kerdezik, hogy mi
kerul benne tobb millioba.
Ami szvsz es a kategaroiaja szerint sem diagnosztikai berendezes. Hanem egy
forditogep.
Szerintem (es tapasztalatom szerint is) egy tobbmillios diagnosztikai
berendezes megallapitja a hibat, kozelitoleg megmondja a javitasi feladatot
es a technologiat is, majd pedig a hozza szukseges celszerszamokat es
alkatreszeket. Gyari cikkszam es kompatibilitas szerint. Na adj isten
normaidot is ir ra.
Feltetelezem azert egy kodkiolvaso ennel jelentosen kevesebbet tud. Azert is
kerul annyiba.

Az eredeti kerdeshez visszakanyarodva.
Egy arva szoval sem irtam es mondtam, hogy a hibakod kiolvasasahoz hasznalt
eszkoz tobb millio forintba kerul.
Amirol en beszeltem az a fent emlitett kepessegu diagnosztikai muszeregyseg.
Aminek tudomasom szerint a piaci araolyan 1,5 millio forintrol indul
atlagosan +afa.
De ha mindez megvasarolhato a hibakodkiolvaso arabol, vagy akar egy "deluxe
gemkapocs" arabol, akkor en is veszek.

>Sajnos beszelni meg nem tud, mindossze kiirja ezeket a kijelzojere. :-)
>---
>>  Majd pedig felajanlja a lehetseges megoldasokat?
 >>Teeby
>------
>Persze, sot azonnal kicsereli a hibas alkatreszt is. :-P

Humorosnak humoros, de a kerdesre nem ad valaszt. :-)


Teeby
+ - Motortuning (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Nem ismertek olyan ceget vagy muhelyt ahol meg
vagy 50-60 loerovel meg tudnak toldani a gepem erejet,
persze nem tul dragan ? Igazabol nincs tapasztalatom, hogy
mivel lehetne komoly teljesitmenynovekedest elerni nem
csillagaszati aron. Nitro 250000-400000 Ft. Direktszurot nem
tudom ra lehet-e epiteni. Kipufogo rendszer atepites nem sokat hoz.
Motorcsere draga. 

Elore is koszi minden otletert !

Udv.:

Istvan
Kadett 1.8i GTE (115 lo)

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS