Szia!
>2) a teli gumik javareszt mar forgasiranyosak, a legujabbak (UHP)
>asszimetrikusak. A hajtasmod (es talan nyomatek, ha arra gondoltal)
>fuggetlen a mintazattol. A gumiabroncs teljesitmenye kulonben is
>legkevesbe a mintazattol fugg, sokkal inkabb a karkasz
>felepitesetol-minosegetol, es a keverekektol es azok retegzesetol.
>3) a tukorjeges megjegyzes pedig WTF :-)
Ennyire nem vágom a felépítés témát. Ezek szerint a mintázat nem játszik
szerepet semmiben?
Kapaszkodó fékezés és oldalcsúszás gátlás is mind a karkasz (gumiváz?)
sajátja?
A karkasz a gumi merevségét adja?
Én is csak hallottam róla, akkor urban legend az, hogy a dízelhez kell
az
erősen
tapadó gumi csak a motor élettartama érdekében? Elnézést kérek érte.
Természetesen a biztonság érdekében minden autóra is.
Tamás
|