Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 3512
Copyright (C) HIX
2009-05-12
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: skoda 120L generator; ABS csattanas utan (mind)  41 sor     (cikkei)
2 Elektronikai kerdes (mind)  20 sor     (cikkei)

+ - Re: skoda 120L generator; ABS csattanas utan (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!


: kérdés: a skoda generátorával lehet hegeszteni?

Forditva. Ha a Skodat hegeszted, akkor tonkremehet a generatora.

: kérdés:
: a 12V 2W -ból a kb 0,15A számolható ki.
: tehát a max 45A áramtermelésnél a gerjesztéshez elég a 0,15A?

Triznyak a multkor Ampere nagysagrendet mondott teljes gerjesztesre.
Szerintem inkabb arrol lehet szo, hogy a motor beinditasahoz kell 0,15A,
a jaro motornal meg a tobbit valahonnan osszeszedi (azaz, ez csak a
szabalyozo elektronika aramfelvetele, nem a gerjesztes).

###

: Neki mar 30 eves tapasztalata van nyugodtan elhihetem neki, ennel
: sokkal nagyobb uteseknek is ellenallnak azok az alkatreszek.

Tudom, nem vigasztal, de Kobeban is nagyobb foldrengesre terveztek a
felulrajokat, aztan a kis, de hosszu es megfelelo frekvenciaju
foldrenges megis osszedontotte. Amit mondani akarok: hulye kulso
korulmenynel barmi lehet. A karfelmero 30 eves tapasztalata dacara.

: Szoval a kerdes a nagyerdemuhoz igy latatlanba.
: Mennyire valoszinu hogy a sensor vagy az ellendarabja az utkozestol
: ment tonkre, vagy fogadjam el hogy egyszeruen veletlen egybeeses?

A szenzor csatlakozoja nem lazult meg veletlenul? A megpadkazott felni
eleg nagy gyorsulast jelent, raadasul olyan iranyba (folfele), amire
esetleg nem terveztek a csatlakozot vagy a rogziteset (meg valoszinuleg
a szenzort sem (elvegre ez egy permanens magnes + tekercs). Ha a szenzor
tokozasan belul letepte a drotot, akkor vesztettel, mert ennek a
metallurgiai bizonyitasat -- hogy nem az evek folyaman faradt el, hanem
hirtelen szakadt meg -- nem akarod zsebbol kifizetni)..


Udv,
marky
+ - Elektronikai kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

Egy forumban olvastam az alabbit:

:> A halogénizzók igenis hajlamosak egyes autókban idő előtt 
:> kiégni, még a kifogástalan tápellátás esetén is. Ennek okai:
:> 1. Gyenge minőségű izzók. (Eddig a klasszikus Tungsram tűnik 
:>      a legtartósabbnak)
:> 2. Rossz utak, amik miatt az izzószál nagyon rázkódik, az öregedő 
:>      wolframszál a leginkább elgyengült részeken hamar szét tud szakadni.
:> 3. Az egyenáramú tápellátás.. ha meg lehetne oldani hogy váltóáramot 
:>      kapjanak az égők, sokkal tovább tartanának, ám ezzel kínlódni nincs
értelme.

Ezzel a harmadik ponton akadtam meg. Miért lenne jobb az AC ?
Egy izzoszalnak nem mindegy, merre kozlekednek az elektronok ?
Vagy impulzusüzemben jobb lenne meghajtani, mint a LED-eket ?

Szep napokat: Antal Attila
Altea XL 2.0TDI DSG

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS