1. |
8V vs 16V (mind) |
47 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: nyomatek (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
3. |
Re:Autonacionalizmus (mind) |
55 sor |
(cikkei) |
4. |
Katalizator! (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
5. |
olaszok (mind) |
45 sor |
(cikkei) |
6. |
Magyar antipatriotizmus (majdnem OFF) (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
7. |
gyorsitashoz mi is kell ?? (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
8. |
general az utolso (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
9. |
Egy pillanat (magyar jarmugyartas) (mind) |
57 sor |
(cikkei) |
10. |
magyarok (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
11. |
Nemenyi Bela (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
12. |
SZProgi (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
13. |
Re:TUNING rovat (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
14. |
Naci (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
15. |
Re: R5 + hofokjelzo (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
|
+ - | 8V vs 16V (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Orok vitaforras lesz ez a 8V vs 16V tema, ugysem fogunk megegyezni...
Mindenki mast szeret: van aki a porgest, van aki a kenyelmet keves
valtassal es ez igy van rendjen. Ha mar mindenki megirta a velemenyet en
is ezt teszem...
Eleg sok kocsit kiprobaltam mostansag /sajna egyik sem volt a sajatom
:-(/, igy ugy erzem nekem is van mondanivalom. Eleve nem gondolkodhatok
sajat 1.6 folotti kocsiban, igy foleg a kisebb motorokrol tudok
nyilatkozni. Kiprobalt 8V kocsik: Opel Astra 1.4, Renault Thalia 1.4, Vw
Polo 1.4, Skoda Fabia 1.4 (MPi), Fiat Punto 1.4. Igazabol mindegyik eleg
ozsdi konstrukcio, de foleg varosban mindegyik megfelelt IV.-V.
fokozatban elmennek es orszaguton is van erotartalekuk.
Erdekes, de nekem valahogy a Skoda izlett a legjobban (lehet, hogy
elfogult vagyok?), de nem tudtam eldonteni varosban, hogy benzines vagy
TDi dolgozik a kocsiban. Jo, 1.4-es es csak 68 Le (Alfa 1.4 103 Le), de
valtogatas nelkul elmegy V.-ben 50-tol a vegsebessegig. 80-90 korulrol
V.-ben visszavaltas nelkul egesz gyorsult, lehetett vele elozni. Ilyet
az S40-es 1.6 16V Volvo tudott a 16V kategoriabol (ezt csak kuriozumkent
probaltam ki).
Kiprobalt 16V kocsik: Honda Civic 1.4 iS, Ford Focus 1.4, Volvo S40 1.6,
Alfa 146 1.4, Fiat Bravo 1.2 Opel Astra 1.4. Ezek kozul erdekes volt a
Fiat csoda 1.2-es motorjat kiprobalni. Leginkabb egy regi diesel es egy
csucs 16V otvozetekent viselkedett. Kiprobaltam hogy viselkedik 3000
alatt (olasz kocsik halala) es nem csalodtam. Gyenge es lomha. Szerintem
olyan mint egy altagos 50 Le-s, de 3000 folott mar iszonyatosan megy,
legalabbis azt hittem amig nem probaltam ki a tobbi kis 16V-st. A masik
erdekesseg a Focus es az S40 volt. Azt irjatok, hogy a 16V nem rugalmas.
Hat ezek azok voltak. Mindkettot lehetett hasznalni 2500 korul is.
Nagyon ment ezek kozul az Alfa. Az egy fickos kocsi mar az 1.4-es
motorral is, csak porogjon! A Honda 1.4 V-tech motorja (5 eves kocsiban
probaltam) jo volt, ment is, huzott is alacsony fordulaton, de nem
gyozott meg.
Mindegyik probaut utan visszaultem az oreg Favoritba es ez volt a
legerdekesebb... A Fiat utan nem volt lomhasagi erzesem. Utolag
visszagondolva nem ereztem rajta a 82 toporzekolo paripat, viszont az
Alfa es a honda utan ugy ereztem, gyalog vagyok.
A tobbi kiprobalt kocsi igazabol nem emelkedett ki a kiprobaltak kozul,
semmi extra nem volt bennuk.
Osszehasonlitva a keves es a sokszelepes kocsikat ugy erzem, hogy a
legjobbak a 16V-s Alfa es Honda volt, de nehany 16V-st vert a Skoda es a
Thalia is. Nagyon gyengenek ereztem az Oplet es a 16V-s Fiatot.
Amit leirtam, az a leheto legszubjektivebb iras volt reszemrol, mint
ahogy az autovalasztas is csak az lehet. Nem akarom egyik tipus
kedveloit sem megbantani!
Ha valakit erdekel inkabb maganba irhatok a tapasztalataimrol...
UDV: Zoli
|
+ - | Re: nyomatek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok, szia Ant!
>>Opel Astra Classic 1.6 - 1598 ccm, 4 henger, 8 szelep, 55 kW
>>5200-as fordulaton, nyomatek 128/2600, max. sebesseg 168,
>128NM.. Igen, ez nyomatek a javabol... Aki erre azt mondja hogy >nyomatekos
>ez az auto azt korberohogom legalabb ketszer. 1.6 literes motorbol 128NM
>egy vicc. az hogy alacsony fordulaton adja le az alacsony maximalis
>nyomatekat, nem tudom kit tesz boldogga.. :)))
Nem tudom, hogy szeretsz vezetni, de en - es talan sok autostarsam -
szereti, ha nem kell progetni a motort. Igen, egnem boldogga tesz, ha
3000 alatt a kocsim magahoz kepest nem olyan, mintha beteg lenne. Eleg
sokat jarok orszaguton 90 korul, akkor egy atlagos kocsi 3000 alatt
porog. Ilyenkor nem szeretek mindig visszakapcsolni az elozesekhez.
Nemreg kiprobaltam egy 16V-s Hondat es kiakadtam... A szokasos elozesi
manovert kezdtem V.-ben 80-rol, a kocsi meg nem indult meg, alig
gyorsult. Vissza IV., valami megmozdul, de meg mindig semmi a Honda
teljesitmenyebol -> vissza III., mert jottek szembol. A hangja volt mint
egy versenyautoe es jott a csoda. Ez mar Honda! Ok, megy a Honda mint az
orult, de ti Hondasok mindig ugy eloztok orszaguton, hogy vissza III. es
padlo? Lehet, hogy meg lehet szokni, de en nem szeretek sokat valtani es
nem szeretek 3000 folott jarni az autommal... Viszont ha meg akarsz
elozni lehuzodom eloled. :-)
UDV: Zoli
|
+ - | Re:Autonacionalizmus (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ujra en vagyok...
>>A nemetek siman NACIONALIZMUSbol vesznem nemet autot. :(
>Ezt mibol szurod le? Es a franciak? Es az olaszok? Es az amerikaiak?
>>Es a japanok? Es barmelyik sajat autogyarral rendelkezo orszag autosai?
>A nemet auto ormotlanul dragabb a vele teljesen azonos minoseget, >tartalmat
>nyujto francia, olasz, stb autoknal. Lattam egy erdekes kimutatast:
>Nemeto-ban 2000ben osszesen alig 200db Renault Safrane-t adtak el.
>Franciaorszagban 40000et. Mert a francia bemegy az autoboltba, korulnez a
>polcon, es latja, hogy a hasonlo autok (legyen az akarmelyik nemet is, >lenyeg
esen dragabbak). A nemet viszont ugy gondolja, hogy keptelenseg, >hogy egy lati
n nep ilyen olcson olyan autot tudjon gyartani, ami szinte
>kompromisszum-mentesen ugyanazt tudja, mint a francia. Az olaszokra ez
>ugyanigy ervenyes.
Nem vagy te egy picit elfogult? Ha jol megnezed tolunk nyugatabbra
minden orszagban - ha van - a sajat gyartasu kocsik a legnepszerubbek.
Nem tudom - ha mar a statisztikanal tartunk - megnezted-e, mennyire
fogynak a francia autok pl. Olaszorszagban, vagy forditva, az olaszok
Fr. o.-ban? Nem ertem miert lepodsz meg a nemetek hozzaallasan. Csak
nalunk, a "Meses Keleten" divat, hogy a hazai kocsi az szar, szutyok
stb., mer' csak a nyugati a jo. Nezd meg a szlovakiai szekcio (bocs nem
szemelyeskedes!), lenezi a Skodat, pedig nem is olyan nagyon rossz a
MAGA NEMEBEN. En Romaniaban nottem fel es a csaladban csak azert sem
volt roman gyartasu kocsi, mert jobbnak tartottuk a kulfoldit (Lada,
Reno', Skoda mas nem volt). Emlitetted Japant... Az egyik tanarom ott
dolgozott egy jo ideig es tole tudom, hogy ott sem a hazai a nyero. Ott
a luxus egy europai (leginkabb nemet) kocsi, hiaba olyan jok a japan
kocsik (japanban tenyleg jok, meg a "Buzuki" is).
>Ja, elo pelda a Buzuki. Sok fogy(ott), de olyan pejorativ kicsengese van,
>hogy en jobban szegyellenem a Swiftemet, mint egy Trabit. Meg az Opel
>Asztma. Kinek van kedve egy rendorautoval jarni? A magyar jarmuipar
>vilagszinvonalu termekeit is fikazza minden magyar.
Errol beszelek... Nem lehet, hogy ez hozzaallas kerdese?
>Szoval a magyar autonacionalizmus kialakulasara csekely az esely, a >nemetek p
edig az ar-ertek arany elleneben is sajat tipusaik mellett >dontenek, es ez a v
ilagon egyedulalloan utalatos tulajdonsaguk.
A magyar autonacionalizmus nem is tamad fel amig te es meg jo nehanyan
idehaza igy alltok hozza a hazai gyartasu kocsikhoz. Az nem jutott
eszedbe, hogy azert gyartanak itt "Buzukit" es gyartottak "Opel Asztmat"
- ez utobbit kikerem magamnak ugyanis asztmas vagyok :-( -, mert a mi
kornyekunkon ezt lehet eladni. Mikor menne el tobb tizezer Alfa 3.5
millioert idehaza?
Teljesen termeszetes lenne, ha itthon is megbecsulnenk a hazai
gyartmanyokat, de igazad nem azert kell kocsit venni, mert hazai, hanem
azert, mert a pezntarcadnak es az igenyeidnek megfelel. Az igyeny meg
ugye szubjektiv es minden gyarto legjobban a hazai vasarloi igenyeit
ismeri a legjobban. Miert zavar teged az, ha egy nemetnek a Vw kell es
annyit ad erte, amennyit neked nem er meg?
UDV: Zoli
|
+ - | Katalizator! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok!
Mar regen nem irtam a listara mert nem igazan volt problemam, inkabb
csak olvasgatom ill. egy alkalommal kertem a segitsegeteket termosztat
ugyben, talan valaki meg emlekszik ra, ha vegigolvassa a mostani
levelem.Ezuttal is a segitsegeteket szeretnem kerni, mivel darabokra
tort a katalizatorom, 128.000 ezer km utan.Igy most kenytelen voltam
kiszedni magat a betetet, es most csak maga a dob uresen van
visszaszerelve.Nem is lenne gond, ha neha nem durrogna vissza mikor
felengedem a gazt, jobban is megy, kevesebbet eszik, sportosabb a
hangja az igaz sport dob van rajta, de most hogy hianyzik a katalizator
mar tul hangos.Szoval kellene nekem egy katalizator, hasznalt is
erdekel, ill. cimek arak szoval minden ami szoba johet.A tipus:Opel
Vectra 2.0i GT 8 szelepes 5 ajtos 1991-es.Azthiszem minden adatot
megadtam, bocs a koritesert.
Elore is koszonok mindent!
Üdv.
Gábor
|
+ - | olaszok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> >>Tavaly nyaron bejartam autoval Olaszorszagot, es valahogy
> >> sokkal tobb toleranciat tapasztaltam ott, mint nalunk.
> >Merre jartal..? En az ellenkezojet tapasztaltam.
>
> Firenze-Roma-Napoly, meg mindenfele ami utaba esett.
> En is gondoltam mar arra, hogy baromi nagy makom volt, de tenyleg nem
> talalkoztam olyan orultekkel, mint amilyenekrol mar hetek ota irogatunk.
>
> >szerpentin, kedves olasz fiatalember jon lefele
> >ezerrel, a hajtukanyart gond nelkul nyesi, at a felfele halado
> >savba. Koppanasig kell fekezni miatta,
>
> Horvatorszagban viszont rendszeresen talalkozom ilyen barmokkal. Raadasul
> ott jocskan keskenyebb es rosszabb utak vannak, az autok muszaki
> allapotarol
> nem is szolva...
>
>
> >a nemeteknel 150m a gyorsito sav...akkor mit szoljanak az olaszok? :)
> (...)
> >Csak ugy lehet kikanyarodni, ha az
> >emberkek (foleg kamionok) a kulsobol atsorolnak a belsobe, es kiengednek.
>
> Ezt megtudom en is erositeni. Csomo helyen van olyan osztott palyas, 2x2
> savos ut, ami autoutnak van minositve. Tempo az mint a sztradan, epp csak
> a
> felhajtosavok nincsenek; a felezo beton fal pedig kozvetlen a belso sav
> szelen van. Ha jol emlekszem olyan, mint az M0-n.
> Minket nem nagyon akartak kiengedni sehol, csak akkor tudtunk kijonni, ha
> volt egy kis foghij a kocsik kozt. A Vezuvrol lefele jovet, ahogy az ember
> rakanyarodik derekszogben az ilyen autoutra, meg csak ellatni sem lehet
> balra, mert kanyar es domb van. Hogy ott a turista buszok hogy jonnek ki
> azt
> elkepzelni sem tudom...
>
> Mindenesetre elvezetes volt vezetni! De azt a nagyvarosi forgalmat gyenge
> idegzetueknek, es szivbetegeknek nem ajanlanam! Egyszeruen _muszaj_ olyan
> 2
> bites stilusban vezetni, amit amugy csak 'vasar es unnepnapokon' engednek
> meg magamnak... :)
>
> Udv,
> Peter
>
>
|
+ - | Magyar antipatriotizmus (majdnem OFF) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Szerintem meg igencsak kevesen vennek mondva, hogy ami magyar az szar
> :-( A magyar marcsak ilyen.
>
Sajnos ez igaz.
Ha a kezedbe veszel egy horvát terméket, 28 helyen rajta van Made in
Croatia, meg a zászló meg a címer, meg a "horvát minoség" felirat mert a
horvátok vannak annyira patrióták/nacionalisták, hogy ettol megveszik a
mellesleg tényleg semmivel sem rosszabb terméket, mint a külföldi.
Egy konkrét példa ennek az ellenkezojére Magyarországon:
A Sandstone sportruházati cég kiváló minoségben gyárt az Adidas/Nike
..... cuccoktól jóval olcsóbb termékeket. Azért adtak ilyen külföldi
hangzású nevet, hogyúgy ahogy el tudják adni Mo.-n, és ha hiszitek ha
nem, amióta csak valami rejtett címkére írják rá, hogy Made in Hungary,
sokkal jobban veszik itthon az emberek.
Ezek vagyunk mi magyarok :(((( (Természetesen tisztelet a kivételnek)
|
+ - | gyorsitashoz mi is kell ?? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:31 AM 6/9/2001 +0000, you wrote:
>tizenhatszelepes Alfanal - a gyorsitashoz pedig inkabb nyomatek kell,
>mint nagy teljesitmeny. Meg az az 5 LE kulonbseg abszolut nem szamit.
Heyy, akkor hogy lehet hogy en a benzines 180 koruli NM-emmel 7 masodperc
alatt gyorsulok, es meg egy turbodiesel auto se vert le ??? Pedig nem egy
autoval kerultem kapcsolatba ami nyomatekosabb..
Valamit asszem nagyon elneztel.. :))
Ant
|
+ - | general az utolso (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:31 AM 6/9/2001 +0000, you wrote:
>A ceg ment kircsizni egy tizensokeves Neoplan busszal. A buszvezeto
>bacsi azt mondta, hogy Mernyo motor van benne, es 1.000.000 (jol
>szamoltatok a nullakat, egymillijooo) km-t ment vele az utolso general
>ota.!!!. Kollegam rakerdezett, hogy ez azt jelenti, hogy azota nem lett
oke, de asszem 1500 rpmtolkezdodik a piros... ha mindig 1000 rpmen
'forgatnank' egy motort nem csoda ha lmegy annyit..
Ant
|
+ - | Egy pillanat (magyar jarmugyartas) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Figyeltem csendesen mosolyogva a magyar automarkarol szolo
eszmefuttatast, visszaemlekezve azokra az ujsagreklamokra, amelyek a
'20-as evek masodik feleben jelentek meg: Figyelte mar: az osztrák
osztrák gyártmányt vesz, a nemet nemetet. Vegyen magyar gyartmanyt, mert
azt a magyar utakra szabtak. Magosix Nem pontos idezet, de ez volt a
lenyege. Es a MAG, a Magosix gyartoja csodaszepen beallt a foldbe.
Mindegy, ez egy hosszabb tema lehetne.
Ami kicsit furcsa volt:
>Hogy a csuklos busz magyar talalmany?
Tenyleg? Akkor az a Henschel amirol az Ikarus 180-t masoltak az nem
nemet?
>Nemenyi Belarol
Marmint a susogos jogging-s tancdalenekes, aki sikeresen elzullesztette
a magyar BMW kepviseletet, amit nem keves sumaksaggal vett at az
Interagtol? Olyannyira, hogy a nemetek megvontak tole a kepviseleti
jogot?
> A haboru elott a Raba szgk-k a Laurin&Klement modellekkel is
versenyeztek.
Ma' bocs, de mi ez a keptelen hulyeseg?
A Raba szemelyautok az 1910-es evekben eppen L&K liszensz alapjan
keszultek.
A ket vh kozott meg javareszt tehergepjarmuveket gyartottak Krupp
liszensz alapjan.
>Az L&K most a Skoda exkluziv sorozata. Ha nem cseh lenne, hanem nemet,
a >Maybach-hal egyszintu nev lenne.
Ugye az L&K-t felvasarolta a Skoda konszern 1925-1926 korul (bocs fejbol
nem tudom pontosabban) es folytatta az L&K nepautoinak gyartasat sajat
markaneven. Mielott valaki kozbeszolna: igen, voltak luxusautok is, az
meg L&K elott indult Hispano-Suiza liszensz alapjan.
Itt tradiciorol van szo.
Az meg szimpla pech, hogy a Mercedes birtokolja egykori rivalisa, a
Maybach nevet es mivel sajat markanevet sikeresen kicsit mas jellegu
autokra hasznalta, most ezt a patinas es jolhangzo markat keszul
legyalazni valami gagyival.
Kerlek, szeretnek tanulni: Anisits Ferencrol
O ki?
> hova uj markat bevezetni, illetve regit feltamasztani csak egeszen
nagy hatterrel > (VW-csoport, DaimlerChrysler), vagy egeszen exkluziv
kornyezetben (Spyker)
Vagy egeszen pofatlanul (mindharom felsorolt ceg) lehet :)
Marketingcelbol egy egykor jol csengo autogyar nevet felhasznalni taplo
dolog. A Spyker alkotoit meg megertem, hiszen csak a holland nemzeti
buszkeseg munkalt bennuk. Es barmilyen csodalatos is a Spyker C8, azert
nem ugyanaz, mint a C4 vagy az egykori negykerekhajtasu versenyautok.
Npal
|
+ - | magyarok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> hogy en jobban szegyellenem a Swiftemet, mint egy Trabit. Meg az Opel
> Asztma. Kinek van kedve egy rendorautoval jarni? A magyar jarmuipar
> vilagszinvonalu termekeit is fikazza minden magyar.
Sajnos a magyar mar csak ilyen :-((
csendi V70, C180
www.csendes.de
www.altgerber.de
|
+ - | Nemenyi Bela (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>
> akkor meg nem beszeltem Anisits Ferencrol, Nemenyi Belarol, Banki Donatro
A Nemenyit azt ismerem. Nem o enekelte a tancdalfesztivalon a "Draga
bakter ur, a sorompot mert nem nyitja fel?" cimu szamot a 60-as
evekben?
csendi
www.csendes.de
www.altgerber.de
|
+ - | SZProgi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
> Ezen a bevillanasom kesobb sokat gondolkodtam, es arra a kovetkeztetesre
> jutottam, hogy a Need for Speed havas palyain gyakorolva hasznaltam ugyanezt
> a technikat a kisodrodas ellen. Hozza kell tennem, hogy altalaban csak olyan
> progikkal nyomulok, ahol nem lehet 250-el bevenni az eles kanyart
Na akkor Te is olyan vagy mint en kb. Most talaltam egy progit ami nem
egy csucskategorias latvanyban, viszont a szimulator resze nagyon ott
van. Csak sajna a demoja van meg es letoltheto a http://www.letoltes.hu -rol
vagy a http://www.odyssey-by-car.de/.
Ja es egy rendorstori. Biztos emlekeztek, hogy majusban irtam, hogy
megallitottak a rendorok es feljelentettek a 14 colos kerek miatt. Ez
azonban tovabb bonyolodott: elfelejtettek megemliteni a zsaruk, hogy
bevontak a forgalmi ervenyesseget. Elvettek az egyik lapjat a masikba
pedig beirtak, hogy mikor vontak be. Akuratusan visszatettek mindent
es koszones nelkul otthagytak. En eleg rendesen felhuztam magam es nem
neztem, hogy ezek mit csinalnak es en eddig soha nem neztem meg, hogy
mit adtak vissza. Hat igy jartam, es a kocsival is kb 2 hetig. Majd
odaadtam az autoszerelo baratomnak. Ot viszont azonnal lekapcsoltak.
Meg a rendszamokat is. Tok jo nem?
Kb egy het mulva mar vissza lett helyezve uzembe a gep, foleg mert a
bunti meg a okmanyhivatal kulon van. De arrol buntirol meg nem tudok
sokat.
A szegenyembert meg az ag is huzza, ennek a kenyszeru egy hetes szunet
alatt valami tortent a K-Jetronikkal mert nemes egyszeruseggel
felmondta a szolgalatot. :-(((( Most egy 3-as ventonak a dologa van
benne. Nagyon bevalt! Ugy megy mint meg soha. Nem tudom a fogyasztast
10-11 ala vinni mert elvezett vele vezetni. Gyorsul mint vadkan. ;-)))
Ja es ez sincs engedelyezve. ;-(
Nagykekesi Arpad
Blue ENTER Bt
|
+ - | Re:TUNING rovat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> TUNING:
> a fentirol jut eszembe, erdekes lenne, ha mindenki leirna, hogy neki
> hogyan van tuningolva a kocsija (optikai is johet)
Te akartad... :)
Van a rugotanyerok alatt olyan 10 cm-es emeles, a lengescsillapitok
felfogatasa athelyezve. A felnik alatt oldalankent 4-4 centis
szelesites, a hatso difiben kapcsolhato 100%-os zar. 215/90x15-os gumik,
az elejen Warn M8000-es csorlo, a tetejen jo nehany lampa. Belul
meterszamlalo, CB...
Ja, es mindez egy 86-os Toyota Land Cruiser TD :)
Udv:
--
Gabor - mailto: - http://www.quattro.hu
|
+ - | Naci (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>A nemetek siman NACIONALIZMUSbol vesznem nemet autot. :(
A magyarok is Suzukit igaz? :o)
SzaboZE
|
+ - | Re: R5 + hofokjelzo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok!
A AUTO 1131-ban irta :
>> Felado : [International]
>> miert annyira fontos az, hogy legyen vizhofokjelzo muszer?
>Oke, megmagyarazom en. Ha a lampa kigyullad, akkor mar
>reg baj van.
[...]
>Azonkivul azert is jo, mert ha idonkent vetsz ra egy
>pillantast, rogton latod, minden rendben van-e.
[...]
Nem idezem az egeszet, csak ezt a par sort, hogy ertheto
legyen mirol van szo. Teljes mertekben egyetertek. Egy
lampacska, ami majd kigyullad ha baj, van, nem er semmit.
Csak egy kerdes: mi van, ha a lampacska meghibasodik?
Ilyen alapon a benzinszintjelzo muszer is felesleges,
eleg lenne egy lampa, hogy "Hehe, mar csak 2 liter
benyad van, megszivtad!"
Ezen megfontolas alapjan applikaltam a Trabimba motorhomero meg
benzinszintmero muszereket, a volt- es ampermerorol nem is
beszelve...
Egy ujabb erv a homero mellett: latom hogy mikor eri el a motor az
uzemi hofokot, azaz tudom hogy mikortol lehet "nyustolni".
S ha mar szot ejtettem a Trabirol, koszonom a valaszokat a 2005-os
problemara. Sajna ugy tunik, konnyu predak vagyunk :-(((
Udv:
___/ Soma \__/ OE4+HE114 \__/ 601DL \___
Normál leveleket ide:
Csatolt file-okat ide:
|
|