1. |
Re: kilometerora-spiral (#1756) (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
2. |
kofelverodes (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
3. |
Vettem egy kupet! (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: Re: Daewoo (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
5. |
elado Seat Cordoba (mind) |
40 sor |
(cikkei) |
6. |
Megvagy! ;) (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
7. |
Yugo Skala (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
8. |
Daewoo (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
9. |
kilometerora-spiral (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
10. |
fabia (mind) |
62 sor |
(cikkei) |
11. |
RE: Daewoo (mind) |
54 sor |
(cikkei) |
12. |
Tobb kerdes (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
13. |
Genfi szalon + sieles (mind) |
80 sor |
(cikkei) |
14. |
katalizator (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
15. |
Suzuki Samurai 1.3 86 evj. (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
16. |
Gumivasarlas es egyebek - hosszu (mind) |
56 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: kilometerora-spiral (#1756) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Van-e valakinek valamilyen otlete vagy trukkos megoldasa, hogyan lehet
> egyszeruen visszadugni a kilometerora spiralt a muszerfalba.
> Nem igazan tudom, hogy a spiral, ahol bemegy a motorterbe (asszem a
> valtohoz megy) meg-e lehet bontani es egy kicsit visszatolni az egeszet,
> majd utana visszahuzni?
Pontosan ezt kell tenni. Leszerelni a valtorol, visszatolni, majd amikor a
muszerfal a helyen van, visszaszerelni. En eddig ketfele megoldassal
talalkoztam a km-spiral sebvaltora rogzitesenel. Az egyik hollandi anyas
(D-Kadett, viszonylag konnyen szerelheto megoldas), a masik sasszeges
(Volvo 440, a tervezot arra itelnem, hogy egy evig napi nyolc oraban csak
ezt szerelje...)
Ed
|
+ - | kofelverodes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasztok.
Segitseget kernek,hatha volt hasonlo esete valakinek.
Szembe jott velem egy szamara temposan,es felnyomott egy
kovet a latoter kozepere,amitol megpattant a szelvedo.
Nagy nehezen utolertem,mondta,hogy nem ismer el semmit,
meg nem is o okozta,megmutattam neki,akkor meg azt mondta
hogy hiszen ez belulrol tort ki ne nezzem madarnak.
Beult az autoba es elhajtott.Lakcim,nev megvan.
Mit tegyek?
Udv.
|
+ - | Vettem egy kupet! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv a listanak!
Mostantol egy 123-as kupe merci boldog tulajdonosa vagyok! Hat, nem
gondoltam volna, hogy bele merek vagni, de aztan ugy beleszerettem, hogy
megis megvettem. Az auto 6 eve all, es bizony megsinylette erosen. A
muszerfalrol a faberakas sajna elkezdett levalni, az ajto-es
ablaktomites kirepedezett, a jobb hatso diszlec hianyzik. Mivel eleg
ritka peldany, minden segitseget szivesen veszek, a tanacsot ugyanugy,
mint az alkatreszeket. Nem tudom, a faberakast lehet-e javitani, vagy
cseredarab szukseges, illetve az ajto es ablaktomitesek cserejerol pont
a ritkasaga miatt otletem sincsen. Nagyon sok munka lesz vele, mire
olyan allapotba kerul, ahogy annak illik kinezni. De ha kesz lesz,
gyonyoru lesz! Majd tudositok a haladasrol.
Sziasztok
Hook
_______________________________________________________________________
http://mailbox.hu - WAP-on is olvashatod
|
+ - | Re: Re: Daewoo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali
>3 evi Daewoo merlegem (1.6 sx Lanos) kb 5 db alapjarati motor, 2 injektor, 1
>befecskendezo, zorgo karpit, lehullo muanyagelemek, rozsdasodo alvaz..... ja
>es 35e km-et mentem vele....
---
8 eves Suzuki merlegem: 1 db ablaktorlo gumi csere.
35e kmt-t mentem vele.
Laci
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 213.253.204.218)
|
+ - | elado Seat Cordoba (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Bocsi a hirdetesert,de edesapam megkert,hogy adjam fel a neveben.Az
autoval abszolut mertekben elegedett volt,csak 1 ev utan rajott,hogy
megsem olyan jo a 3 ajtos valtozat. Az adatok:
Seat Cordoba
SEAT CORDOBA
2 ajtós 1600cm3
SPORTLINE
Évjárat: 2001. április
Szín: ezüstmetál
2 2 0 0 0 km
szervokormány
légzsák
színezett üveg
vonóhorog
biztonsági váltózár
elektromos ablakemelő
ködlámpa
rádiótávirányítású központi zár
színrefújt lökhárító, tükrök, spoylerek
hazai szervizkönyv
Irányár: 1 950 000 Ft.
Érdeklődni: 06 30 9407 041
udv/tau ba
_______________________________________________________________________
http://mailbox.hu - WAP-on is olvashatod
|
+ - | Megvagy! ;) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Te, illetve ti, aki(k) a DCA 538 feher HIXmatricas Skodaval epp elottem
(piros Swift) parkoltatok le a Vaci uton a Westenddel szemben nonap
delelottjen! :) Igaz csak azutan "fogtam fel" h mit latok, miutan
elmentetek. Kik vagytok?
Geza (ex csgeza(kukac)tech.klte.hu)
_______________________________________________________________________
http://mailbox.hu - WAP-on is olvashatod
|
+ - | Yugo Skala (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Lenne egy kérdésem, hátha valaki tud rá válaszolni: van egy Yugo Skala 1990-es,
fehér, 83 00 km-rel. Végig garázsban tartott, szóval szerintem nagyon jó állap
otban.
A kora miatt szeretnénk lecserélni, de az árat illetően tanácstalanok vagy
unk. 400 000-100 000 közötti összegeket mondanak. Az autópiacon hozzá képest r
oncs zastavákat kinálnak 100 000-ért. Mégis mennyiért lehetne meghirdetni ? Aut
ókereskedés csak bizományba venné be, azt nem akarom. Szóval ki tudna segitani
? Levelet magánba kérném . Kösz !
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: server.berzsenyikoll-szhely.sulinet.hu)
|
+ - | Daewoo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Itt Romaniaban rengeteg a Cielo (mashol Nexianak hivjak), meg a taxisok is
>sok Tico-Matizt hasznalnak. Nos, nem csak 1-2 tucatban ultem, elhihetitek:
>az egy eves peldanyokban a muanyagok mar nagyon zorognek, a futomuvuk is
>eleg kenyes, hamar kezd kopogni..
>en ilyet nem vennek..
Ezen autok legeslegnagyobb hibaja a romaniai gyartas cimszo alatt leledzik.
A magyar Daewook Romaniabol, Lengyelorszagbol es Koreabol szarmaznak. A
megbizhatosag is ilyen sorrendben van. Az igazi Daewoo az koreai. Tessek
kiprobalni a Kalost, az meg echte koreai. A masik ket orszag gyartoi
egyszeruen nem kepesek elerni ezt a minoseget.
Olyan ez, mint a lengyel Thomson Tv, avagy a lengyel gyartasu Astra. Az
eredeti mindig jobb. Az utobbi sem eri el a magyar sorozatok minoseget.
A Daewoo egyebkent tenyleg a gyartasi koltseg alatt adta az autoit. Egy kis
Matizon bukott 1000-1500 dollart, remelven, hogy a szervizkoltsegen majd
behozzak. Nem jott be. Csodbe ment, majd felvasarolta a GM.
yerico
|
+ - | kilometerora-spiral (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Mivel hetvegen kiegett egy izzo a muszerfalban, ezert kenytelen voltam
kicserelni azt, viszont
a muszerfal visszahelyezesenel gondjaim vannak. A kilometerora spiral
limitalt hosszusagu,
ezert eleg tokolos jateknak nez ki az egesz (mas szoval a mai napig
nem sikerult
visszapozicionalni a helyere - ergo nem mutat a kilometerora)
Van-e valakinek valamilyen otlete vagy trukkos megoldasa, hogyan
lehet egyszeruen visszadugni
a kilometerora spiralt a muszerfalba.
Nem igazan tudom, hogy a spiral, ahol bemegy a motorterbe (asszem a
valtohoz megy) meg-e lehet bontani
es egy kicsit visszatolni az egeszet, majd utana visszahuzni?
Szerelt-e mar valaki ilyet toyotan?
|
+ - | fabia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ihajja!
____________ Fabija ____________
Franko:
> Hmm... kérdés: mi okozza azt, hogy a rendelt autó leszállítása 4-10
> hetet vesz igénybe? Illetve, ha azt mondták, hogy a 13. héten gyártják
> le, akkor hozzávetőlegesen mikor lehet elvinni a szalonból?
Nalunk kb. 8-10 het volt a megrendelestol szamitva, amig atvettuk.
A rendelestol szamitott 13. heten gyartjak le??? Az nem semmi!
Altalaban 1-2 het amig ideer es onnantol 3-4 nap a vizsgaztatas stb.
> Első ködlámpa lesz, sárfogó gumi nincs alapból? :/
Nincs. Illetve milyen felszereltseg? Bar asszem nincs egyiken sem.
Ezen en is ki voltam, ugyhogy rendeltem.
> Ez mennyi volt, ha szabad megkérdeznem? :)
2 millio 600 E. Kb. Nem tudom pontosan.
Szabo Zotya:
>>195/50 R 15-os kerekek.
> Nem tulzas az egy kicsit? :))) 1995-ben 185-os volt a Laguna gyari
> gumija. (115LE)
Egy Laguna 185-sel? Az a tulzas! :o)) Villamosnak szantak? :o))
Na jo viccelek Szerintem nem tulzas, kiralyul nez ki es meg az utat is jol
fogja. Szerintem esztetikai okok miatt talaltak ki.
>> az ulesek kemenyek, tehat kenyelmesek,
> Szerinted az elso allitasbol kovetkezik a masodik? Szerintem nem!
> Persze lehet hogy mindegyik allitas igaz, de hogy nem egymasbol
> kovetkeznek az biztos.
Az lehet, hogy nalad egymasbol nem kovetkeznek, de nalam igen. :o)
En azt szeretem ha kemeny az ules es jo a tartasa. Ha belesuppedsz egy
fotelba, aminek nincs tartasa, hidd el hamar fajni fog mindened!
En legalabbis ezt tapasztaltam eddig, de ha tevedek szoljatok, mert akkor
meg idoben el kell mennem egy ortopedushoz. :oO
Egy kis kritika is!
Ma reggel meghalozott a kicsike... Az oreg kiallt az utcara, leallitotta,
majd
amikor kiment, hogy indul, mar nem akart elindulni. AC ment, nyomta a
naftat,
onindito tekert tisztesseggel, de nem kapta el. Aszisztansz hiv, autoklub
jon.
Urge leoperalja a boritasokat, gyertyak kiszed, mind tiszta benzin es korom.
Valszeg nem volt szikra.... Megpucolta a gyertyakat, meg befujta valamivel,
majd visszaszerel, nagy gazon inditozas, beroffen azonnal. Aszonta, hogy ha
jarunk a Sko szerviz fele, akkor szoljunk, hogy kormosak voltak a gyertyak,
lehet, hogy rosszul van beallitva valami, hiszen ezen mar mindent compu
szabalyoz. Meglassuk. Sajnos az oreg nem egy szervizbejaro tipus, ha nem
lesz gondja vele, a kovetkezo honapokban, akkor nem fog bemenni a
szervizbe. Kepes eljarni ugyis, ha 10 litert eszik az 1.2-es moci... Nem
tunik
fel neki a problem... Na majd noszogatom, hogy menjen el, amivel nem
biztos, hogy jol jar, hiszen addig jo, amig nincs megbontva a gyari
rendszer,
de talan csak a compu-n kell allitani valamit.
No a kormanyok legyenek velunk, Udv!
******************
* A.i.: Peace bye Gyimi *
******************
|
+ - | RE: Daewoo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Temakor: Daewoo ( 8 sor )
...
>Ezeket az autokat ( Tavolkeletiek altalaban ) 5-7 ev használatra
>gyartjak, ennek megfelelo a minoseguk is. Nálunk ezt nem hirsztelik a
>forgalmazok.
>
>udv: Triznyak
Ismerosom 3 eves Citroen Xarajaban zorog minden, atlag havonta 1x szerviz.
Elso tulaj, kimelve volt, eltekintve a pesti utaktol.
Szvsz manapsag -amiota kozgizdaszok es nem mernokok terveznek autot-
minden uj autot 5-7 ev hasznalatra gyartanak. Jo esetben. Vagy 3-ra,
mert kiszamoljak hogy annyi idonkent cserel kocsit az atlag nyugati.
A tobbi marketing.
A ronccsal meg hadd szivjon a hulye kelet-europai aki bagoert megveszi,
es el nem tudja kepzelni egy 6 eves auto mitol lehet olyan lepusztult
amilyen. :(((
nasfay=hu.inter.net :
>A2-ben szokott lenni mostanaban egy egesz jo kis rovat,
>valami "tipusbizonyitvany" vagy hasonlo a cime. Egyes
>autotipusok tulajdonosait (!) szondaztatjak, hogy mivel mennyire
>vannak megelegedve az autojukon. Amit a Daewoo Lanosrol osszeirtak
>- hangsulyozom, a marka irant kenyszeruen elkotelezett emberek! -,
>az botrany a tobbihez, meg a Suzukihoz kepest is.
...
>Onigazolas. Ki szokta fikazni a sajat kocsijat?
Azert ez a 2 osszefugg. Pszichologia. Daewoot az vesz, aki occso
kocsit akar es rendszerint anyagi lehetosegei felett vasarol be:
ezert erzekenyebb a hibakra, negativumokra, mert tudat alatt azt
hiszi, attol hogy neki draga volt, mindjart annyit kell tudjon
mint egy 600-as Merci. Persze a kornyezeteben nem vallalja be
ezeket a csalodasokat. Az onigazolas nem is mukodik mindenkinel.
Ettol meg lehet igazad sok dologban.
Aki Daewoost ismerek, egyik sem az a kifinomult autos aki ertekelne
olyamit mint pl. olasz design, egyszeruen csak menni akar A-bol
B-be. Az egyik pl. haziorvos akinek munkaauto a Daewoo.
Neki arra jo.
A Suzukirol mindenki elismeri, hogy ecceru es igenytelen, de pont
ezert megbizhato. Kinek a pap, kinek a papne.
Az autos magazinok/musorok tartalmat mint tudjuk egeszseges
ketelkedessel kell fogadni.
Az ujsagirokban pont olyan eloiteletek munkalnak mint az atlag
autosban - meg erdekeltek is lehetnek benne, esetleg valaki
"megszponzoralja" oket...
Szerelok u.a.: szvsz egy szerelo azokat a markakat szokta dicserni
amihez ert, amihez nem ert azt meg lefikazza.
Udv: VAti
Fiat Tempra 2.0i
|
+ - | Tobb kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
Lenne par kerdesem, ugy lattam itt van par ember, aki biztos tud nekem valaszol
ni.
Van egy 89-es benzines 1.0-s Toyota Starletem. Kb. fel eve vagyok tulajdonosa.
A benne levo 44 Ah-s Bosch akku ugy nez ki, hogy tonkrement (autoszerelo, es eg
y akkumulator szerviz vizsgalata alapjan is). Hagyomanyos meret (200x175x190).
Venni szeretnek ujat, ebben kernem a tanacsotokat. Egymassal ellentetes velemen
yeket hallok, ha bemegyek egy autos boltba, azt mondjak, ok nem is arulnak gond
ozasmentes aksit, mert baromi hamar tonkremennek (a Banner allitolag nem is gya
rt ilyet), kozben a Forex Kft. honlapjan pl. azt olvasom, hogy a hagyomanyos sa
vas akkumulatorok enyhen szolva idejetmultak. Harmadik helyen azt hallom, hogy
a megfelelo karbantartas eseten a hagyomanyos aksi elettartama 4-5 ev, a zseles
e 7-8 (Varta). Ujabb helyen azt olvasom, hogy a zseleset 1-2 ev utan dobhatom e
l. Mi az igazsag, es ti milyet vennetek ebbe az autoba a helyemben?
Meg egy: olyan akku toltom van, amin egy darab bekapcsolo gomb van, es egy muta
tos muszer. (Leadott aramerosseg: 4 A effektiv/2,7 A aritmikus. Leadott feszult
seg: 12 V) A mutatos kijelzon 2-tol 6 A-ig (zold-sarga-piros savval) van beoszt
as. Szoval valami nagyon alap tolto - gondolom. Olyan aksi lenne jo, amit ezzel
tudok tolteni. (A tolto papirja szerint gondozasmentes aksik nem tolthetok vel
e.)
Masik kerdesem, le kene cserelnem az olajat is, eleg csunya. Milyen olajat erde
mes venni egy ilyen gepbe? Gondolom a nagyon speci felesleges (megiscsak 14 eve
s mar szegeny).
Egyelore ennyi. Ha tudjatok, legyszi kuldjetek el a valaszokat a
il.hu cimre is. Koszi.
Géza
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 213.157.96.234)
|
+ - | Genfi szalon + sieles (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
na, sikeresen hazaertunk a Hegylakoktol (gy.k.: Svajc).
Gyors helyzetjelentes:
* elegge erdektelen szalon, keves ujdonsag, de nagy teruleten.
* borzalmas Renault-stand (+meg jopar), elkepeszto Alfa es Lancia
standok
* sieles Chamonix-ban elkepesztoen szep idoben.
* remek mikro-HAT Fridrich Lacival.
* Renault Tavrija 1.5 dCi 65LE (a leggyengebb Thalia) remekul
bejaratva 3200 km alatt.
Ma nekiallok a fotok maceralasanak, hogy hamar elerhetove tegyem
mindenki szamara.
Sajnos a szalon majd harmadat csak rohanva tudtam vegigjarni,
ugyhogy rengeteg autorol nem keszult foto. Pl alig van foto a VW
standrol, bar ennek indoka a borzalmas es lelek-mentes autotervezes
(a Touran belsejet kozosen lehanytuk "ideologiailag"), mindegy, a nep
eszi. (akinek ugye nem inge... :-) Vagy az Opel, ahol a katasztrofalis
eladasokon (pl. Corsa -20% ...egy uj autonal...) most egy vastag elso
kromcsikkal probalnak javitani. A tuningreszlegre sem jutottam el
iden :-(
A sieles fantasztikus volt. Eletem elso "igazi" sielese (az elso (3 nap)
januarban volt Erdelyben, szereny korulmenyek kozott). Most 17C fok,
szikrazo napsutes, elkepeszto latvany vart minket. Berelt (profi)
cuccokkal nyomtunk egy napot. Laci megjegyzese:
>>>
Tiszy mester ... Chamonix-ban elkapraztatott minket situdomanyaval.
Mondhatni o volt a sipalyak ordoge.
...szoval ordogieket estem, mert ordogien vakmeroen lementem minden
palyan. De nagyon koszonom Lacinak, es Eniko baratnojenek, hogy
oktatgattak, meg segitettek a "nehez pillanatokban" (=fekete
palyareszek).
>>>
Most mar csak az kell, hogy a kivalo 1.9tdcidtdci olajkalyha a Thaliaval
hazarepitse, es irjon egy nagy elmenybeszamolot kepekkel illusztralva.
Hat meg ha 1.9 lett volna... de csak 1.5-os volt, raadasul a gyengebb,
raadasul kurv@ra nem ment (2000 km az oraban, mind varosban).
Zurich-magasasgaba erve feleledt, es a fogyasztasa lement 6,5-rol 5
literre, pedig 140 alatt nem mentem (mondjuk 160 felett sem) A rendor
olvasok kedveert: ezt csak a nemet szakaszokon, a tobbi orszagban
pedig mindig csalt az ora, hehe.
Szoval gyorsmerleg az autorol:
Renault Thalia 1.5 dCi 65LE Expression Klima
* nagyon jo motor, relative halk (nincs csattogas, csak morgas, mint
egy regi 2 literes benzinesnek), porgetest imadja, 4500-ig huz!!!
* billego futomu, nem tudom mexokni (oke, Alfa utan nehez), bar jo
gumik (Mich Alpin)
* gigantikus csomagter... ...hihetetlen. Mindig rendetlenseg van, mert
minden elmaszkal
* borzalmasan szar ulesek, mint egy palascintasutoben ulnek 12 orat...
* a belso ter, haat, azt meg kell szeretni.
Egy hiperdizajnos Seat Cordoba vagy hiperdizajntalan Fabia Sedan
vagy 20%-kal dragabb, ennel nincs olcsobb normalis dizelauto (a Tatat
nem szamolom... :-)
Az enyem piros volt, haat, mondjuk eleg egyedi... :-)) De legalabb lattak
engem az autopalyan :-)
majd meg irok a szalonrol,
udv,
tiszy
|
+ - | katalizator (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok
Hallottam felfullel valamit, hogy 2005-tol kotelezo a regebbi autokon a
katalizator.
Ha valaki tudja pontosan mi varhato kerem irja meg.
Koszonettel:
Laci
|
+ - | Suzuki Samurai 1.3 86 evj. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Eladnam fenti terepjaromat.
Piros, dobozos kivitel, 9 cm.-rel megemelt karosszeria, csorlovel, itiner-szaml
aloval szerelve. A motor megerositett, atalakitva huvelyesre. Felujitas ota kb.
3.000 km.-t ment.
Van tovabbi 4 db. komlett kerek, kromozott felnivel Collway terepgumival.
Kisebb javitasok vannak a sarvedoeleknel, egyebkent eredeti festese van.
Ar: 950.000.- Ft tart.kerekek nelkul.
tel: 06-20-3986382
Udv. Istvan
|
+ - | Gumivasarlas es egyebek - hosszu (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Autostarsak!
Eloszor is szeretnek koszonetet mondani Nektek, mert a multhavi (vagy
elotte?) gumi feliratok kitargyalasakor szerzett uj informaciokat
nagyon jol tudtam a minap a gyakorlatban is hasznalni.
Elkoptak a teli papucsok az auton es gondoltam mar most beszerzem a
jovo evi keszletet. Pont volt az ujsagban akciosan ugyanolyan mint
amilyen az auton volt elotte is. (Michelin Alpin). Mivel nem voltam otthon
Aposomat kertem meg, hogy vegye meg a 4 gumit es szereltesse fel
a felnikre. Nemsokara kapok is tole egy hivast, hogy az ujsagban
meghirdetett arukeszlet elfogyott, mar csak az uj keszletbol van, de
az dragabb valamivel. Szamolgattam -igy 60e-re jott ki a negy gumi- de
ugy dontottem meg belefer. Este hazaerve ott varnak az osszeszerelt
kerekek, az auto fenyszorojanal nezegetem a gumikat, de valahogy
nagyon csillogtak. Megtapogattam es kokemeny volt a futoja +8 fokban
is. Na most jon az uj ismeret alkalmazasa, gyorsan keressuk meg
a gyartasi idot. DOT 449. , meghogy uj szallitmany...
Nezem ami a kocsin van, az 2000-es kiadas, raadasul a futofelulet
mintazata is teljesen mas. Michelin oldal fellapoz a weben, uj futofelulet
megtekint es biza ez nem az uj profil.
Kereteik mindenkinek kello figyelmet forditani a megvasarolando
termekre, mert sajnos konnyen bele lehet szaladni nagyon csunya
dolgokba!!!
Sajnalatos modon ez nem az elso eset, hogy a kereskedo (barmilyen)
a maximalis kiszolgalasom helyett a maximalis atbaltazasomra torexik.
Kicsit elszomorit a dolog, de minden rendelkezesre allo eszkozzel
harcolok az ilyen kereskedok ellen. Vasarlok konyve, fogyasztovedelem,
birosag, minden ami a jog altal rendelkezesre all. Nagyon remelem,
hogy van (lesz) haszna az ilyenfajta "akadekoskodasomnak".
Neha radikalisabb dolgok is eszembe jutnak, de megis csak civilizalt
torzskozosseg volnank, ugye. ;)
Mas:
Mostani kedvenc linkem:
http://www.magyarorszag.hu/eu/hirek/euado20030220.html
Itt talalhato egy erdekes mondat:
>A csatlakozas idejere varhatoan megszunik a fogyasztási ado,
>amelyet a jovedéki adohoz hasonloan vetettek ki peldául
>szemelygepkocsikra, fuszerpaprikara, kavera. Ezeknel az aruknál igy
>arcsokkenes is elofordulhat.
Elofordulhat. 1600 cm alatti autokra eddig 10% az e folottiekre 20%
volt a fogyasztasi ado es meg erre rajott ugye a 25% AFA.
Hat lehet hogy hulye vagyok, de ha valami a negyedevel kevesebbe
kerul akkor ez Nalam azt jelenti, hogy TENYLEGESEN OLCSOBB lesz.
Kivancsian varom, hogy mi valosul meg ebbol, de egy biztos, a
csatlakozasig biztosan nem fogok autot cserelni.
Napsutest Mindenkinek!
Gabor
|
|