Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX KULTURA 800
Copyright (C) HIX
1999-02-18
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Reklamok (mind)  30 sor     (cikkei)

+ - Reklamok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Erdekes vita bontakozott ki itt a kulturan a reklamokrol. Errol eszembe jut az 
ev 
eleji marketingfeladatunk. Kerdoivet kellett kesziteni. A tema kotetlen volt. A
 
mi "ti'munk" a reklamokat valsztotta. A kerdoivrol atfogo statisztikat kellett 
kesziteni es ertekelest. Az emberek igencsak elvannak szallva a reklamoktol. Pl
. 
a megkerdezettek 65%-a spontan fel tudott sorolni legalabb 3 reklamszlogent, a 
maradek szazalek pedig 5 perc gondolkodasi ido utan szinten. A kerdoivet kitolt
ok 
_75_%-a néha vasarol reklamok alapjan, mig egyes embereknel a reklam befolyasol
ja 
az adott termekbol vasarolt mennyiseget.
Sorolhatnek meg egy csomo statisztikai adatot (ami inkabb kozgazdasagilag 
fontos), de azt hiszem, mindenki kiszurte a lenyeget. A reklam resze mindennapi
 
eletunknek, kitorolni onnan mar nem lehet. Nem csak a tudatalatti reklamoknak v
an 
igen eros hatasa, Mo.-on inkabb az "aktiv" reklamok a "kelendoek". Teny es valo
, 
h. a reklamok hatasara az ember egy csomo olyan "cuccost" vasarol meg, amire 
semmi szuksege nincs, de ez a piacgazdasag es a fogyasztoi tarsadalom lenyege.
Valamint, ha valaki mar eljutott odaig, h. a reklamok tudatalattira (es nem 
tudatalattira) gyakorolt hatasat vizsgalja, mar megtette az elso lepest egy oly
an 
elet fele, aminek nem celja az esztelen fogyasztas.

Szilvia

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS