Laci:
">Nem az a celja az egesznek, hogy az agyunk
>szamara megtortent esetkent mutassuk be a celt,
>azaz a multba toljuk el a cel eleresenek lepcsoit?
Nem. NEM!"
Mi tortenik ha, velemenyednek megfeleloen, az elerendo
celt "az agyunk szamara megtortent esetkent mutatjuk be"? Ekkor
tudatunk mint "elfelejtheto" feladatot, a multban levonek
tekinti es nem foglalkozik vele."
Ne haragudj, de utananeztem, es az eredeti alaptanfolyami szovegben
le van irva: ugy programozzunk, mintha mar megtortent volna!
A kepet jobbrol (a jovobol) usztassuk be, tehat olyan helyzetben vagyunk,
mintha ez lenne a jelen, es addig programozzuk ezt, amig megvalosul: azaz
nem toljuk vissza jobbra.
Szerintem nezd meg Te is ezt.
"En a CEL megformalasat es a JOVOBE helyezeset javasoltam.
Te mast olvastal ki belole?"
Nem. Te tenyleg azt javasoltad, de lathatod a ketto ugyanaz, csak
Te kicsit valtoztattal rajrta (termeszetesen ez nagyon jo dolog).
"Letrehozhatsz a tudatodben egy "fordito ertelmezot" ea AK-s szinten
ez jol is mukodhet. Magasabb szinten azonban problemakat okozhat a
helytelen ertelmezes."
Igen, de nem a tudatomban "hoztam letre" ezt a "forditot", hanem mashol
(tudatalatti), eppen ezert "helyesen" fog mukodni es mukodik is minden
szinten.
Udv.:
TCS
Boldog Uj Esztendot mindenkinek!
|