Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1444
Copyright (C) HIX
2002-04-23
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Valasz: Rangat*** HIX AUTO *** #1441 (mind)  24 sor     (cikkei)
2 Skoda design (mind)  9 sor     (cikkei)
3 csomagtarto==lakas ? (mind)  16 sor     (cikkei)
4 gyorshajtas (mind)  24 sor     (cikkei)
5 kozuti ellenorzes (mind)  30 sor     (cikkei)
6 kattogo Kadett (mind)  48 sor     (cikkei)
7 Fw: Focus, 30 ev gari (mind)  16 sor     (cikkei)
8 Fw: penzt vagy autot (mind)  38 sor     (cikkei)
9 Fw: szervizkulcs, mas (mind)  37 sor     (cikkei)
10 Re[2]: foleg rendorok (mind)  21 sor     (cikkei)
11 Re: Egester tisztitas gyerunk, gyerunk! (mind)  11 sor     (cikkei)
12 Cougar (mind)  29 sor     (cikkei)
13 SAHAL :-( (mind)  25 sor     (cikkei)
14 Vel Satis (mind)  36 sor     (cikkei)
15 ADAC megbizhatosagi statisztika (mind)  21 sor     (cikkei)
16 elado auto (mind)  25 sor     (cikkei)
17 Twingo szervo kerdes, Wagon R+ fek kerdes (mind)  28 sor     (cikkei)
18 Vegyes (mind)  38 sor     (cikkei)
19 Re: Renault (mind)  34 sor     (cikkei)

+ - Valasz: Rangat*** HIX AUTO *** #1441 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Rangat ( 13 sor )
> Idopont: Fri Apr 19 15:23:19 CEST 2002 AUTO #1441
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

A kovetkezo a jelenseg kedvenc Fordommal: esos idoben
vizes uton elkezd fulladozni, rangatni a motor. Ez
nehany perc utan megszunik. Csak akkor fordul elo
ha csapadek van a levegoben/uton, tehat lehet barmennyire
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

90%, hogy gyujtasproblema. Ha nedvesebb a levego, akkor nehezebben gyullad a
keverek, vagyis ha a szikra gyengul, akkor eloszor ilyenkor fog latszani.
Probald ki, hogy viszonylag alacsony fordulaton (1500-2000) koverebb gazt adva
nem csinalja-e ugyanezt?
Az alkatreszek minosege is fontos, en is jartam igy, kicsereltek a rotorom, egy
honap mulva a jelenseg ugyanaz (de nem volt 100%-os a csere utan azonnal sem),
hat az utangyartott alkatresz siman beszart. Azota szereztem gyarit, azzal kuty
a
baja.

udv,
Akos
+ - Skoda design (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

a Superb miatt egy kicsit en is szomorkas vagyok, de az, hogy a Skoda csak ilye
t
csinal, az szerintem tulzas; az en velemenyem szerint az Octavia, de foleg az
Octavia kombi egy nagyon jol sikerult design, ami meglehetosen keves
VW-Audi-Seat vonast mutat. A Superb mar egy "tucatauto". Lehet, hogy egyszer
kibekulok vele, de fenntartom, hogy inkabb egy komoly Octavia kombi, mint egy
Superb - plane, ha en fizetem...
+ - csomagtarto==lakas ? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [International]
>Azert en a csomagtartomat nem vennem egy kalap ala a lakasommal.
Te nem biztos, de a jog igen :-o (vo: diplomata autoja ugyanugy az idegen
allam felsegterulete, ahogy a lakasa - igaz az auto csak akkor, ha a
diplomata is bene ul, mig a lakas nelkule is)

A'kos

Ha irsz, akkor az .eztveddki szoveget vedd ki a cimbol...

_____________________________________________________________
Ingyenes Email ---> http://Hungary.ORG

_____________________________________________________________
Run a small business? Then you need professional email like  fro
m Everyone.net  http://www.everyone.net?tag
+ - gyorshajtas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>A fehér astrákkal kb 150 fölött erednek utánad (és kb 200-210-ig meg is
>állítanak a fölött csak az értesítés megy), de azért jobb a 130 hoz
>közelíteni,. ha meglátod oket. Hátúlról  a leg feltunobb a karvastagságú

Ezen filozom, akkor jobb 210 felett menni ha csak az ertesites megy..

gondolj bele:
180-al mesz, megallitanak, megvagy, elveszik a jogsidat, kapsz 100e ft 
penzbirsagot...

230-al mesz.. kapsz egy levelet hogy ki vezette az autot..
Irod a valaszt hogy nem tudod.. ekkor igaz be akarjak mondjuk fel evre 
vnnia kocsi papirjait..

Na igen am, egy atiratas 30-40e ftbol megvan, atiratom egy rokon nevere a 
kocsimat.. hoppaa, hogyan vonjak be a forgalmijat ha mar nem is az enyem az 
auto ? :))

igy nicns fekete pont, nincs nagy penzbirsag, nem veszik el senkinek se a 
jogsijat, minden tiszta.

persze lehet hogy nem jo 5let, de ez jutott eszembe

Ant
+ - kozuti ellenorzes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Sandor!

>Kicsit utananeztem hogy hasonlithassuk ossze a ket orszagot. Azt
>talaltam hogy alkohol tekinteteben nincs nagy kulonbseg: mind
>Magyarorszagon, mind Franciaorszagban 1996-ban 5 vezetore jutott egy
>ellenorzes.

    Elhiszem Neked, hogy a statisztikak ezt mondjak, de a gyakorlat
szerintem nem ezt tukrozi. Akarhanyszor otthon vagyok, lepten-nyomon
megallitanak, ahogy irtam elofordult mar, hogy 1 napon belul tobbszor
is. Es nem csak engem; ismeroseim sora panaszkodik az allando
megallitasokra, ellenorzesekre. Ellenben itt (ahogy mar irtam) 10
ev alatt egyszer allitottak meg es az ismeroseim koreben vegzett
ropke felmeres is azt mutatja, hogy nagyon ritkak az ellenorzesek.

>Lehet hogy itt a megoldas egy resze (fovarost hasonlitasz videkkel)?

    Ez csak felig van igy, ugyanis 4 evet Parizs egyik kulvarosaban
toltottem el, tapasztalataim onnan is szarmaznak. Most Nantes-ban
lakom, azert ez is egy 300 ezer fot szamlalo nagyvaros.

    Udv:

                    Zsolt

*********************************************************
Zsolt WIMMER - Ingénieur Recherche et Développement
Vision Objects - http://www.visionobjects.com
9, rue du Pavillon 44980 SAINTE LUCE SUR LOIRE
Tél.: (33) 2.28.01.49.50    Fax.: (33) 2.40.25.89.20
+ - kattogo Kadett (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Ha meg emlekeztek: kb. 1 honapja kertem
a velemenyeteket a kattogo kerekkel kapcsolatban.
(fordulaskor). Utolag is koszonom a rengeteg otletet.

Mielott meg elfelejtem: Nekem is van HIX matricam !!!

Szoval nekialltunk szetbontani a gepet. Szerencsere
minden csavar be volt rohadva, igy belekerult 1,5 napi
munkaba. Ket otlet jott toletek: kulso csuklo, csapagy.
Sajna mindketto telibe talalt. A kulso csuklo mar alapbol
latszott, hogy rossz lesz (rendesen kotyogott benne a
tengely) Egy bontott felcsuklot tettem fel (6000 Ft) es
vennem kellett egy csapagyat (6700 Ft). Nagyon kiraly,
fordulaskor semmi hang !!! Csucs !!! 
(ilyen aprosag is boldogga tudja tenni az embert :-))))))) )

Megvolt az olajcsere is + loktunk fel egy uj tomitest az
olajteknore (az ultetes miatt mindig felszedek valami hulladekot)
A fekek is atnezesre kerultek, elol fekpofa csere. Errol jut eszembe:
a jobb elso fek egyik kicsit be van "rohadva". A nyereg szinte alig
mozdul meg a csuszocsapokon. Ezt majd meg kell meg nezni ....
Nem tudom mit lehet vele csinalni (cseren kivul) 

Most jon a kedvencetek: a szelvedo matrica. Megirhatnatok, hogy
mire figyeljek amikor ragasztom a szelvedo tetejere (persze azon
kivul, hogy ne ragasszak fel semmi "tuning" matricat)

Meg egy utolso dolog: Mi a helyzet a sotetitett uvegekkel ? Ha
jol tudom nem igazan szeretik sem a rendorok sem a muszaki
vizsgaztatok !? (bar a nagyon sotet szerintem sem  .............)
Azt meg kulon undoritonak tartom, hogy csak a hatso ablakokon
legyen
............................................................................
.......

+ Szeretnem ujrahuzni az uleseket, de sehol sem talalok teljesen
fekete illetve franko elenkpiros anyagot. Nem lattatok valahol ilyet ?

Ok. Ennyi !
Koszi mindent !
Jo autozast !

Udv.:

Istvan
Opel Kadett GTE 1.8
+ - Fw: Focus, 30 ev gari (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> >Egyaltalan ott ugyanazt a Focust lehet kapni?
>  Nalam volt egy USA Ford Focus berauto, 4ajtos Sedan, 1.6i automata, nekem
> ugy tunt, a lampakat leszamitva tokugyanaz, mint az itthoni. De az
amerikai
> egy olyan kis kocsit lenez, kb mintha a Fiat Panda vs. Kispolak minosegrol
> vitatkoznank...
>
> A merci 30eves garanciaja atrozsdasodasra vonatkozik es akkor ervenyes, ha
> VEGIG markaszervizben szervizeltek az autot...
> Fogash



_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
+ - Fw: penzt vagy autot (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> >azon filozofalgat, hogy most innovativak legyunk vagy nagy bevetelt
> >csinaljunk, es erre fekteti a legnagyobb hangsulyt. Elsosorban JO autokat
> kellene >gyartani, es nem a bevetelt hajszolni...
>
> Jo autokat gyartani es tonkremenni? Sajnos a vilag arra mozog, hogy MINDEN
> gyarnak PENZT kell gyartani, nem termeket. Ezert nem faipari ceg mar a
> Nokia, ezert nem acelcsoveket gyart a Mannesmann, stb. Mindenki olyan
autot
> gyart, amit el lehet adni. Az Alfa nyomta a nagy, kompromisszumokat
> nelkulozo egyenisegeket, a VW meg a kommerszet. Ma a VW csoport evi 6-7
> millio autot gyart a vilagon eladott evi 35-40-bol. Akkor lehet, hogy
bejott
> nekik?
>
> >Lásd Mecedes... Egy kérdés: Egy dízel 200-as (83 utáni) E Mercedes mért
> megy
> >el gond nélkül akár 500-ezer
> >kilométert is, egy kommerszebb márka hasonló terméke meg mért fekszik ki
> >olyan hamar?
>
> A W123 mar Leichtbau (konnyuepitesu!) Mercedes, de meg "benne van az
anyag".
> A maiak (beleertve a Mercedest is!!!) sajnos lenyegesen gyengebbek, mert a
> cel nem a Krupp muvek orokketarto bekebeli technikainak alkalmazasa, hanem
> egy 3-5 evre szolo dizajntermek elkeszitese, amit utana ugyis dobnak a
> kukaba. Sajnos ez van. A matematika+szamtech fejlodesevel jocskan lehet
> pontositani az elettartamokat, igy aztan varazsutesszeruen, 1-2 honap
alatt
> esik szet a kocsi a szemed lattara.
>
> Fogash
>



_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
+ - Fw: szervizkulcs, mas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> >Ami tudtommal meg mindig van, az a "hotelkulcs", hogy a
> >hotelnel/szervizben ne az "igazi" kulcsot kelljen odaadni. Ezzel a
> >"hotelkulccsal" pl. nem lehet kinyitni a csomagtartot, tanksapkat, meg
par
> >km utan leallitja az autot, ha minden igaz. Valaki megirhatna, hogy mi a
> >pontos helyzet.
>
> Tudtommal ez a tisztan mechanikus kulcsokidejen is mukodott, vagyis jobb
> markaknal a kocsi zarjai (vezetoajto, utasajto, gyujtaskapcsolo,
> csomagtarto, tanksapka, ulestamla, kesztyutarto) kulonbozoek, mint egy
> irodahaz ainak ajtozarjai. A hasznalatos kulcs egy "fokulcs", ami mindent
> nyit (mondjuk mint a biztonsagi szolgalat fokulcsa), a szervizkulcs
viszont
> csak a vezetoajtot es a gyujtaskapcsolot nyitja. A leallitosdi nekem uj, a
> tobbi viszont logikus, a szerviznek semmi koze ahhoz, hogy mi van a
> kocsidban.
>
> >Persze van nehany (masik) elbaltazott konstrukcio is: pl. ha a
> >szervokormany meghal, akkor a legkonnyebben tekerheto allasba allitja
> >magat. Ez 200-zal az autopalyan lesz erdekes, ha savot akarsz valtani
> >(valahol olvastam, szerencsere senkinek semmi baja nem lett).
>
> Heee??? Ha a szervokormany meghal, akkor a kormanyzas elnehezul, a
> futomugeometriabol eredo kormanyvisszaterito ero pedig visszaporgeti a
> kormanyt kozepallasba. Ez nem elbaltazas, hanem futomugeometria. Az
> agyonszervositott autok vilagaban elfelejtjuk fogni a kormanyt, es ha
> egyszer csak kormanyerot kell kifejteni, be vagyunk szarva, akkora eses a
> vege, mint az olajto...
>
> Fogash
>



_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
+ - Re[2]: foleg rendorok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HIX AUTO #1440, Borbély Gábor >:
>OFF: bicikli
>>Csak hat ott az esely hogy szabalytalansagot talal kb 1 a felmilliohoz,
>>mig autonal kisse valoszinubb.
>:-)  talan felmillio az 1-hez, nem? Szabalyos vilagitas hany gepen van?

Ehh, az a matek. Az esely, mint olyan, egy 0 es 1 koze eso szam. Nem lehet
1-nel nagyobb, annak nincs ertelme. [1000000 : 1 = egymillio osztva 1-gyel]
De amugy igazad van. Na meg a szabalyos vilagitas is keves neha [pl. zold
villogo elol].

>Tovabba a biciklis sokszor el tud tunni a rendor elol, nem lehet rola jo
>fenykepet kesziteni.  Pedig bevezettek, ha jol tudom a biciklire a max. 40
>km/h-t.  Orszaguton is! :-)

Ja. Baromsag. ;]

>/OFF
-- 
Udv,
		  Hunter			-[HE 1.15beta8;]-
+ - Re: Egester tisztitas gyerunk, gyerunk! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HIX AUTO #1441, :
>Egyszer probaltam 1.-ben 7000-ig, akkor az 70 km/h volt.

Uhh, az derek... 
Errol juteszembe. Nemreg tolattam egy jot, olyan 45-50kmh sebesseggel, de
ott mar ugy visitott a motor [vagy a valto?], hogy inkabb lassitottam. 
Igaz is, az 1 es az R attetele azonos szokott lenni? 
[Pug306, nincs fordszammero]
-- 
Udv,
		  Hunter			-[HE 1.15beta8;]-
+ - Cougar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"> Melyik motor kicsi? A ketliteres? Vagy a V6? Es a 
Mondeohoz> nem kicsi? Ugyanaz az auto...

Hat azert egy Mondeo meg egy Cougar nem ugyanaz a 
kategoria."

Miert nem? A Cougar a 2000-ig gyartott Mk2 Mondeo 
padlolemezere epul, a Mondeo 2.0 es V6 motorjat hasznalja, 
rengeteg alkatresz azonos, csak a kaszni dizajnja mas. 

Az Astra Coupe es az Astra meg azonos, mert a nevuk az? ;))
Persze a Cougar kivulrol nemigen hasonlit a Mondeora, de 
itt dinamika szempontjabol merult fel a 2.5 motor.

Fenntartom, hogy tulzas kicsinek nevezni, persze egy 
kihegyezett 3.0-val nem lenne rossz.

"Ettol fuggetlen lehet kicsi is. Vagy akar megfelelo is,
en nem ismerem az autot. Lehet akar 2.5-os motor is kicsi,
ha pl. elcsesztek az valtoattetelezest, egyebek."

Nekem volt szerencsem meg 1998-ban menni vele varosi 
jellegure kialakitott tesztpalyan Berlinben. Jo volt 
vezetni. Hatul meg ugy be lehet zuhanni, hogy alig latsz ki 
a mely katlanbol, ami amugy borrel bevonva baratsagos kis 
feszek volt :)

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - SAHAL :-( (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sok csokit, Autosok,

hosszu tepelodes, vivodas utan, nehez szivvel az alabbi dontest hozom:

Miutan munkam, gyermekeim ellatasa, egyeb elfoglaltsagaim miatt sajnos
a SAHAL lista gondozasat nem tudom olyan lelkiismeretesen ellatni,
mint ahogy azt a lista megerdemelne, megkerdezem a T. Nagyerdemu SAHAL
tagokat, lenne-e egy onkent jelentkezo, akire a Listat, illetve az
ezzel jaro munkat ratestalhatnam?

Sokaig gondolkodtam, hogy valakit felkerjek, vagy nyilvanosan
hirdessek-e palyazatot. Vegul megis ugy dontottem, inkabb egy
onkentest szeretnek.

Ha esetleg tobb jelentkezo lenne, valogatni nem szeretnek; ezert
kozjegyzo jelenlete nelkul, viszont felesegem segitsegevel sorsolni
fogok.

Termeszetesen tovabbra is HA es SAHAL lista tag maradok.

scsLLAT

*** IVICZ Laszlo        http://www.extra.hu/aczil
*** Tel, SMS:       +36 (20) 977 1097
*** Vasmunkak!
+ - Vel Satis (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Nasfay Zoli:
>>>
 ...a Renault VelStatist. Ez mar valami annyira hitvany, hogy a gyomrom
is gorcsbe randul tole. :( Ezzel akar a Renault a felso kategoriaban
erositeni? Akarmilyen randak lesznek az uj BMW-k, akarmeddig gombolyit a
Merci, a VelStatis miatt biztos nem fognak atcsabulni, sot meg jobban
megszeretik a megszokott markajukat, az tuti.


De gustibus non est disputandum.
Mondj valami ertelmeset is (mint a sajat szubjektiv kirohanasod)! Kicsit
bonyolultabb azert vilag mukodese, mint az utolso mondatod... :-) Persze
tovabbra sem en terveztem az autot, es termeszetesen en sem vennek ilyet 10
millerert.



KZG:
>>>
Tiszy-dzsoke! :-)
Mikor lehet menni tesztvezetesre Vel Satist, Avantajmot, Laguna 2-t, Clio
V6-ot kiprobalni...? Tudom, ez a vesszoparipam, de legalabb
egyszeeeeeeeeer....:-)


A kiemelt, felsokategoriat ertekesito kereskedesekben (ahol van ilyen
tesztauto), barmikor, idopontegyeztetes utan. A lista asszem mar fent van a
www.renault.hu-n.



udv,
djtiszy
+ - ADAC megbizhatosagi statisztika (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nasfay Zoli irta:
: En inkabb az amerikaiaknak hiszek,
: mind az ADAC hamis valosagot festo, feligazsagokat kozlo
: kutyulmanyainak.

Mar parszor megirtam, de megirom meg egyszer. Egy: az ADAC nem
megbizhatosagi statisztikat keszit, hanem elromlasit. Ketto: ezt a
kiszallasaik alapjan csinaljak (evi tobbmillios nagysagrend remlik, ha
nagyon akarod, megnezem a tavalyit, de szerintem bekuldtem mar egy
tobbe-kevesbe teljeset a multkori hitvitanal), tehat ha nem az ADAC-ot
hivom ki, akkor nem jelenik meg a statisztikaban. Ketto b) neha van
kerdoiv-kampanyuk, hogy ha 0-3 vagy 3-6 ev kozotti az autom, es ha volt
valami gizmo vele, akkor toltsem ki a kerdoivet es kuldjem vissza nekik.
Ilyenkor parezer kerdoivet szoktak kiertekelni. Harom: az ADAC az elozo
ket pontot mindig kozli (a klubmagazinjaban), legfeljebb a magyar ujsagok
keptelenek kozolni a statisztika peremfelteteleit.

Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] - 
+ - elado auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Eladosorba kerul a kedvenc jarganyom, ha valakit erdekel, akkor kerem,
keressen meg, vagy ha tudtok valakit, akit erdekelhet, juttassatok mar el
neki az infot.

Tehat a parameterek:
Suzuki Wagon R+ 1.3 GLX (a magyarorszagon gyartott uj wagonR)
ket legzsak
kozponti zar
szervokormany
elektromos tukrok es ablakemelo (elol)
legkondi
kodlampa
az auto 2000. novemberi, 65000 km van benne, mindig en vezettem, nincs
szethajtva (100-110-es tempoval maszkalok, nyugodt vezetesi stilusban),
serulesmentes (elso szelvedo csere volt, kavicsfelverodes miatt),
szervizkonyves, majdnem uj (10000 km-el ezelott cserelt) fekbetetek

1.900.000.-ra tartom, szerintem realis ar...

Ha szukseges, van hozza egy garnitura kb 20000 km-t futott BFGoodrich Winter
2 teli gumi (nekem nagyon bejott)

Koszonom: Balazs
+ - Twingo szervo kerdes, Wagon R+ fek kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

1.
A Twingom ujabban tolataskor erdekes sipolo hangot ad a jobb elso
kerek felol, de csak teljesen jobbra alaszedett kormanyallasnal, s
sajnos csak neha-neha :-(( Igy persze szervizben sosem tenne... En a
fekpofak es a fektarcsa intimen szoros kapcsolatara gyanakszom, s
remelem, hogy ez nem valami komolyabb hibat jelez. Nyugtassatok meg,
hogy jol gondolom...

2.
A parom Wagon R-je neki tetszo idoszakonkent szinten a jobb elso kerek
felol _folyamatosan_ futyul, s ez a futyules a fekpedal legkisebb
benyomasaval megszunik, a fekpedal felengedesekor pedig azonnal ujra
kezdodik. Ez a futyules van hogy rogton indulaskor megvan, van hogy
napokig nem jelentkezik, vagy csak 30-40 km megtetele utan jon elo. A
jelenseg a 30.000-es revizio ota letezik, mikor elso fekpofakat
csereltek, elmeletileg ugyanolyan Bosch tipusura (gyarira). Azota mar
ketszer szetszedettem az elso fekeket, kipucoltak, megsmirgliztek,
allitolag a pofak egyforma tavolsagra allnak a tarcsatol.
En kicsereltetnem a fekpofakat (bar pofatlansag, hogy csak 5.000 km-t
hasznalhattuk oket), de csak ha _tenyleg_ ez a hiba oka, s a cserevel
a gond megoldodik.

Kernem a T. listatagok segitseget!

Udvozlettel, Bazsi.

+ - Vegyes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

: U.I:  meg egy kerdes... mindenfele japan gazos lengescsillapitokat
: ajanlottak, osszesen a 4 kb 70-80 E Ft lenne, ezzel szemben a Monroe
: osszesen lenne 150-180 E Ft.. er ennyivel tobbet?

Nem, sot abszolut nem!
Fostubus az egesz, a Monroe is es a Gabriel is. Mindegyikbol elofordul (nem
ritkan), hogy mar 1 honap leforgasa alatt veglegesen tonkremegy.

Ugyanigy ne vegyetek QH gumialkatreszt. Barmennyire is olcso pl. a
vezermuszij. Afelrakas utan nyikorog siravezermuszij, de u.e. a helyzet
mindennel. A QH, a Bardi Auto terjeszteseben jut be magyarorszagra, es csak
annyit is er!

Volt egy kuncsaftunk, akinek egy ht alatt 3-szor csereltuk a QH
vezermuszijat, mig rajottunk, hogy a baj a markval van.

>(Tegye fel a kezet az, aki hallott a Nissan
>Laurelrol.)

En hallottam! Sot automentoznek is vele. Tovizi Jeno, Gyor. De senkinek nem
ajanlom. Ha itt robbannatok le es ot ajanlanak, akkor mondjatok, hogy nem.
Az autosboltosok csak azokat kuldik hozza, akik nem szimpatikusak. Egy
lehuzos, arrogans barom.

>Sajnos az ORFK oldalain a kozlekedesi jogsertesek es balesetmegelozes
>rovatok uresek, igy mast nem tudok osszehasonlitani

Sajnos az ORFK mar szinte sem megelozo, sem figyelemfelhivo propagandat nem
hajt vegre. Sajnos az ORFK mar csak csekket oszt. Remelem osszegyulik nekik
annyi, hogy fomusoridoben leadhaasanak nehany balesetmegelozo kisfilmet.

Mert hiaba van elrettento szerepe a fokozott ellenorzesnek.A szankcionalas
nem feltetlenul elrettento, de inkabb neha feszultsegkelto. Megelozo kampany
viszont nyista.

Teeby
+ - Re: Renault (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Mon, 2002-04-22 at 01:03,  wrote:
>  ...a Renault VelStatist. Ez mar valami annyira hitvany, hogy a gyomrom
> is gorcsbe randul tole. :( Ezzel akar a Renault a felso kategoriaban
> erositeni? Akarmilyen randak lesznek az uj BMW-k, akarmeddig gombolyit a
> Merci, a VelStatis miatt biztos nem fognak atcsabulni, sot meg jobban

Persze, lehet a Vel Satist nem szeretni, sot. Annak idejen, mikor a
nyilvanossagra kerult a formaja, a rola folyo diskurzusok leggyakrabban
a tankokrol kezdtek szolni:)

Viszont a Vel Satis celja _nem_ az hogy a BMWvel es a Mercedesekkel
versenyezzen: ha hasonlo autot keszit a minosegerol nem eppen hires
Renault, mindenkeppen veszit a nemetekkel szemben. Iszonyu nehez betorni
a luxuspiacra. A VS pontosan azokat celozza meg akiknek lenne penzuk egy
Mercire de nem akarnak azt venni mert tul konzervativnak tartjak. A
68-as protestalo, beilleszkedni nem akaro ifjait probalja elcsabitani,
akik mara eleg penzt szedtek ossze.

Hogy sikerul-e, az a jovo zeneje. Mindenesetre a fogadtatas jonak tunik.

> ui.: Pedig lattam az egyik ujsagban multkor egy nagyon kulonleges
> formaju, es megis pofas Renault-t. Nagy dog buszlimuzinszeruseg, furcsa
> buborekformaju hatso szelvedovel. Eleinte azt hittem, hogy az a
> VelStatis, meg orultem is, hogy vegre gyartani fogjak, amig ra nem
> ebredtem a keseru valosagra. Az Avantime viszont nem tudom, micsoda.
> Lehet, hogy az? Akkor hurra, felsiker.

Igen, az az Avantime. Viszont a felsiker jelzod ellenere ebbol nagyon
keves keszul:) Ennek az autonak a dolga nem profitot termelni hanem
megmutatni hogy a Renault kepes ujat, mast (es azt jol) csinalni.

Udv, Sandor
PS. Meg mielott elfogultsaggal vadolnatok: igen, az vagyok, es ez
termeszetes:)

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS