Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1232
Copyright (C) HIX
2001-09-17
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 akksi (mind)  11 sor     (cikkei)
2 Probe V6 (mind)  4 sor     (cikkei)
3 megtakaritas???? (mind)  17 sor     (cikkei)
4 Re: Olasz (mind)  78 sor     (cikkei)
5 tudtommal (mind)  11 sor     (cikkei)
6 nehuzd fel magad.. (mind)  29 sor     (cikkei)
7 Ronin (mind)  41 sor     (cikkei)
8 Re.:Beteges inditas (mind)  21 sor     (cikkei)
9 Re: Mar megint Akadaly (mind)  45 sor     (cikkei)
10 Budos akadaly (mind)  6 sor     (cikkei)
11 Re: Mar megint Akadaly (mind)  161 sor     (cikkei)
12 mar hianyzott (mind)  23 sor     (cikkei)
13 Kis Polski elado (mind)  10 sor     (cikkei)
14 Elado Chrysler Voyager (mind)  8 sor     (cikkei)
15 Re: Lampa (#1231) (mind)  10 sor     (cikkei)
16 re: Re: Lampa (mind)  14 sor     (cikkei)
17 koppintasok (mind)  11 sor     (cikkei)
18 Re: 2T v 4T (mind)  18 sor     (cikkei)

+ - akksi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Kb. 3 honapos lemaradasom van, amig behozom, kozbevetek
egy kerdest: nincs valakinek hasznalt, de meg latszolag
megbizhatoan mukodo akksija elado? 44 Ah-stol felfele
barmilyen kapacitasu megtenne.

Ha van, akkor pliz maganban is irjon.

kosz,
Zoli
+ - Probe V6 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A Ford Probe a Mazda 626 feneklemezere es technikajara epult, nincs koze az
akkoriban gyartott elso generacios Mondeokhoz, sem motorban, sem egyebkent.

AR 155 2.0TS16V Super
+ - megtakaritas???? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Arra gondolok, hogy a szabalyok szerint hasznalni kell a
>tompitott lampat, ami ugye fogyaszt akar 100-160W-ot, ( 2x50
>2x80....) de ha esetleg lenne valami kiegeszito lampa amiben csak
>2x20W-os izzo lenne az komoly megtakaritast jelentene.

Vagy allj meg az uticelod elott 15 meterrel, azzal is benzint sporolsz.
:(((

MINDEN auto villamos rendszerenek olyannak kell lennie, hogy az egyidejuleg
bekapcsolt minden fogyasztot is elbirja. Este tompitott+ e+h kodlampa,
hatsoablak-futes, radio, futoventillator, iranyjelzo, feklampa egyszerre.
Ha a kocsi ezt nem tudja, akkor szerelohoz kell vinni, nem pedig 40W
villamos teljesitmeny megsporolasan gondolkozni. Akarmilyen tipusrol is van
szo!


AR 155 2.0TS16V Super
+ - Re: Olasz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Helo!

Nyaraltam, egy mukkot nem olvastam a postambol. Amugy sem valoszinu, hogy
reagaltam volna, erre nem erdemes  :))

A 155 koszoni jol van, tegnap este jott meg Horvatorszagbol. A hegyen
mindenkit megeloztem, allatira fexik neki a fel-le jobb-bal folyamatos
kombinacioja. Es a furgesegenek koszonhetoen olyan helyeken is eloztem,
ahol a mellettem ulok is sapadoztak, aztan meg csak neztek, hogy mar ujra a
sajat savunkban vagyunk, a szembejovo meg meg mindig a holdon. Tudom,
oromodanak tunik, de a lehuzott 1500-1600km-t allatira elveztem. Azt mar
kevesbe, hogy egy felverodott ko kilyukasztotta a b.e. fenyszorom uveget.:(


Ronin: tobbszor is lattam a filmet, de a forgatokonyv-irok "szakmai"
beszolasaitol mindig egnek all a szor a hatamon. Mindenkire ervenyes, hogy
a sajat szakmajaba vago dolgokrol azonnal latja, hogy falrengeto hulyeseg,
mig a mas szakmakbol akarmit bevesz. (Lasd: 200 dolog, amit csak az
amerikai filmekbol tudhatsz meg...) Ilyen ez a Bosch-dolog is. Az
injektoron mit kell kicserelni? A befecskendezo fuvokakat? Mas nem gyart
olyant, ami pont az S8 hengerfejbe illik bele. Az AC-pumpat? A tankban van,
nyomast szallit, nincs hatasa a teljesitmenyre (marmint nagyobb
benzinnyomastol nem lesz erosebb a kocsi). Az erzekeloket? Lasd bef.
fuvokak. Software-t? Azt hivjak chiptuningnak, ez miert a "szar Bosch"
hibaja lenne? 15 mp gondolkodas utan ra lehet jonni, hogy a forgatokonyviro
akart mondani valami vaganyat. Kabe mint  a Veszhelyzetben (ER), amikor
ontjak az orvosi szaxavakat. A kutya nem tudja mirol beszelnek, de jol
hangzik. Olyan "orvosos". Ez meg autos. Amugy utana tenyleg jol megkuldik
az S8-at, legalabb igazibol gyorsan mennek vele, nem ugy, mint a Nick Cage
a Tolvajtempoban.

Roviden: 1.) semelyik filmet sem szabad (foleg az amerikaiakat nem)
autentikus forrasnak tekinteni. Soxor meg a dokumentumfilmeket sem, nemhogy
az akciofilmeket.
2.) minden gyar minden egyes motorhoz fejleszt alkatreszeket. Az S8-ban es
pl az en Alfamban szereplo Bosch Motronic integralt motoriranyitasi
rendszer (feluletvezerelt, gyujtast es befecskendezest egyutt kezelo
rendszer) mindosszesen a gyartasi es fejlesztesi tapasztalatban kozos.
Nincs csereszabatos alkatreszuk. Hulyeseg lenne azt mondani, hogy a Bosch
jobb, vagy rosszabb mint a Marelli-Weber (2.0TS16V->Bosch, 2.5V6->M-W).
Mindketto lehet fogyasztasra optimalizalt, lehet tisztasagra optimalizalt,
lehet max. teljesitmenyre optimalizalt, lehet nyomatekra optimalizalt,
stb... Az S8 egy allatira tiszta motor, raadasul also hangra optimaltak,
nem egy hegyes sportmotor. A Roninban nem igy akartak hasznalni, ahhoz
tenyleg nem az igazi. De akkor miert nem loptak Bentley Continental Turbo
R-t? Vagy Brabus S7.3-at? lehetne folytatni, de nem erdemes...

Udv

AR 155 2.0TS16V Super
----- Original Message -----
From: k malac >
To: >
Cc: >
Sent: Friday, September 14, 2001 11:38 AM
Subject: Olasz


> Mai Auto-ban van: "Sajnos az egy Bosch szerkezet volt, es
> nem lehetett szerelni, csak roncsolassal. Vettem bontoban
> olaszt, ami szetszedheto, kicsit rendberaktam, es evekig
> nem volt vele gond tobbe."
>
> Fogash, terveztel ra reagalni? ;))) Ha nem muszaj, ...
> Egyebkent mi ujsag a 155-sel?
>
> Egyebkent a Bosch mar szoba kerult egyszer-ketszer a
> listan... Ronint lattad? Meghatarozo jelenet a filmben (ez
> itt a HIX Auto :) ), amikor Larry (nemtom ki a szinesz) azt
> mondja, hogy az Audi S8 jo lesz, de az injektort ki kell
> cserelni, mert a Bosch nem jo.
>
> K malac
> Ford Mondeo V6 Ghia
>
>
>
>
+ - tudtommal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Generator "kimeles" ugyeben figyelmedbe ajanlom, hogy tudtommal
>jelenleg lakott teruleten kivul nem kell a tompitott fenyszorot
>hasznalni, a jogszabaly szerint elegendo a helyzetjelzo is.

Tudtommal rosszul tudod:
lakott teruleten kivul kozlekedve kotelezo a tompitott fenyszoro
hasznalata. Talan az autopalya kivetel, de minden orszaguton TOMPITOTT
kell.


AR 155 2.0TS16V Super
+ - nehuzd fel magad.. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:31 AM 9/16/2001 +0000, you wrote:
> >Ez persze
> >csak pelda, de ha mondjuk a hetvegemet kesleltetik egy oraval,
> >az mar eleg idegesito tud lenni.)
>A 10 percbol hogy lett 1 egesz ora?

Oda se neki, aki siet megeloz (ha meg nem tud megelozni akkor meg 90-el 
ugyse menne az ember), aki meg raer megy utanad kenyelmesen, zenet 
hallgatva, jobb kezet baratnoje laba kozott pihentetve, és nem erdekli hogy 
10 perccel kesobb er a celjahoz, tuleli hogy trabanttal mesz elotte...
Arrol nem is beszelve hogy sok normalis autoban van belsolevego keringetes 
funkcio (nemtom hogy a bmw melyik modelljebe tettek bele eloszor de 
szerintem az m5ben mar van ez a csodalatos extra :)) es igy nem erzem ha 
fustol egy trabant...  Szoval autozz nyugodtan vele, es nem kell az arokba 
menned.. :)

> >Meg a 160-rol 40-re fekezes nem tartozik a kedvenc
> >elfoglaltsagaim koze....
>Ezt meg hagyjuk. En sem vagyok hive a KRESZ minden pontja
>feltetlen betartasanak, ellenben nem ugatok, ha ebbol kifolyolag
>kellemetlen helyzetbe keveredem.


1etertek veled, bar ennyit hozzatennek hogy nem ertem mi a kenyelmetlen a 
fekezesben, a fekpedal lenyomasakor eroteljes lassulast erez az ember es a 
kivant sebesseggel halad tovabb.. Ez teljesen mindennapos... :))


Ant
+ - Ronin (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"Egyebkent a Bosch mar szoba kerult egyszer-ketszer a
listan... Ronint lattad? Meghatarozo jelenet a filmben (ez
itt a HIX Auto :) ), amikor Larry (nemtom ki a szinesz) azt
mondja, hogy az Audi S8 jo lesz, de az injektort ki kell
cserelni, mert a Bosch nem jo.

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia"

Es jol latszik, amikor a nagy uldozeses jelenetben egyik kanyarban az audi
megcsuszik, az XM meg nem :-)))
/Persze snitt, csak egy pillanatra latszik/
=================
"Mibol volt az a lampa??? Iridiumbol? :) Ha a WTC-t is ilyen
anyagbol epitik, a Boeing pattan, mint fagyott . Bar irod,
hogy a lampa azert osszetort. Panceltrabi tovabbment vagy
azert a hatso kerek kicsit ferden allt?"

Ahogy emlexem, eltort a hatso tengelye. De ha a lovam meghal, akkor se jut
eszembe, hogy mit csinaltunk aztan. /Marmint: automento vitte el a serultet,
vagy otthagytuk. Csak az maradt meg bennem, hogy a helyszinelo szerv /1db/
enyhen cefreszagu lehelettel rendelkezett, es nem akarta elhinni, hogy be
voltak kapcsolva a biztonsagi ovek:
"Lattamenmasokbalesetetnemonggyakmahogyaszta kiszatakaz ovet meg
folakasztottak a helyire"/

"Egyik ismerosomnek a Peugeot 205 mellett harom (3)
Trabantja volt! Ezek kozul az egyik felig foldbe asva a
kertben. Azt hittem, hogy ez valahogy a
zoldsegtermesztessel / kerti munkakkal fugghet ossze, de
most mar tudom az igazsagot: ovohely volt! :)))"

Az oroszok biztos beszartak volna ettol :-) '45-ben dedapam eppen a
pottyantos budin uldogelt, amikor Ivanek megrohamoztak a falut: jobb hijjan
a gatyajat lengette, mas feher anyag nem leven. Hey, ha akkor lett volna egy
Trabija!


joe

Citroen XM Turbo D12
+ - Re.:Beteges inditas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, Autosok!



Attila (M) irta a 1228-ban:

>Oreg dieselem a kovetkezoket produkalja mostansag: hosszabb
>allas utan (par ora), inditok, kocsi poccre indul, majd 5-
>15 masodperc elteltevel kicsit rangatozva leall, ezutan
>pedig csak iszonyat nehezen lehet ujrainditani, es meg
>azutan is vissza leall!
Teljesen tuti hibaokot nem tudok, reven, hogy csak a céges autoim voltak
dieselek eddig, viszont engem is megszivatott a Merci egy hasonlo
hibajelenseggel. A kezi uzemanyagszivattyu aljan nezd meg az ulepitopoharat,
hatha van benne valami, ami nem odavalo..::(((.Nekem az okozta ezeket a
tuneteket, amiket leirtal.Miutan kipucoltuk, tokeletes lett..Persze, ha
esetleg nincsen ulepito a kezi tapszivattyud aljan, akkor sajnos nincs tobb
otletem..::(((


Lutyo
+ - Re: Mar megint Akadaly (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, Autosok!

Hello, VD!

Egy darabig hianyoltalak a listarol, de mar nem  vagyodom annyira a
hulyesegeid utan.Erdekesnek tartom, hogy a nemet-olasz vitaba nem szalltal
be, de lehet, hogy ott eszerveket kellett volna felhoznod, es ez mar
megerolteto...Egyszer biztosan fel fogod fogni, hogy akkor se fog mindenki
M5-ost venni, ha volna ra penze....De ez nem csak penzkerdes..
>Mar megint ez az Akadalyos tema. Mindig elojon es ezek az Akadalyosok
>nem birnak magukkal.
Es milyen igazuk van!!!
>Szerintem te nem vagy normalis. En meg olyan Akadalyt nem lattam,
>amelyik ne fustolt volna, es ne fulladoztam volna miatta, legalabb
Szerinted melyik "Akadalyost" erdekli, hogy Te vagy mogotte? Engem speciel
q.-ra nem hatna meg...
Az, hogy nem lattal meg olyan "akadalyt", ami ne fustolt volna, az nem a
ketutemuek hibaja, hanem nem  volt szerencsed. Igenis a karbantartott
ketutemuek nem fustolnek, legfeljebb hidegen(amikor egy uj negyutemu,
illetve diesel is). Aki nem hiszi, annak bebizonyitom!!!!
>masokat. Nemtudom megfigyelted-e mar, hogyha utolersz egy
>autokonvojt, akkor azt 50%-ban Akadaly vezeti. A tobbi eloszlik Skoda,
>IFA, mas teherauto, es Ikarus kozott. Ja, hogy meg soha nem ertel
Erdekes konvojok lehetnek nalatok...De mivel Te (allitolag) 160-al
kozlekedsz, igy persze, hogy utolered...Ha 120-al megy, akkor is...Ha
esetleg egyszer megprobalnal figyelni is vezetes kozben, akkor lathatnad,
hogy nem "akadaly " vezeti a sort, 50% ban, hanem oreg, totyorgo papak,
mamak, meg esetekben tetovazo kulfoldiek..Eloztem mar meg en is az (akkor
meg ketutemu)"akadalyommal" drasztikus sebessegkulonbseggel Mercit, illetve
BMW-t, illetve egyeb tipusokat is...
>Cseszneki emelkedon kifog az ember egy ilyet. Ha csak tiz percig kell
>mogotte menni 30-cal felfele, normalis korulmenyek kozott 90-nel
>lehet menni, de csak szamoljunk 60-at, akkor az emberenkent 10 perc,
>ha mar csak 10 auto feltorlodik atlag 2 szemellyel, ami kb. 1 perc
>alatt letrejon, akkor az osszesen 200 perc. Es Akadalyonkent lehet
>napi atlagot is szamolni, tehat 10 perc alatt 200 percet lopnak el a
>normalis (ertsd: nem Akadallyal jaro) emberek idejebol. Ez persze
Matekbol azert maradhattal volna meg egy kicsit a suliban, mivela peldad
alapvetoen hulyeseg:az utolso auto is csak tiz percet varakozik miatta, nem
ketszazat...
Egyebkent erre talaltak ki az "elozes" cimu fejezetet..



Lutyo
+ - Budos akadaly (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Diszno bacsi!

Egy BE EM VE-n igazan lehetne belsolevego keringetes. Atteszed mig a Trabi
elotted megy oszt vissza ha megelozted.

SzaboZE
+ - Re: Mar megint Akadaly (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok, hello VD!

A AUTO 1230-ban irta :
>Mar megint ez az Akadalyos tema. Mindig elojon
>es ezek az Akadalyosok nem birnak magukkal.

Hat nem, peldaul most sem birok magammal. Fel oraig kuzdottem,
amig vissza tudtam kaszalodni a szekembe. Merthogy
elfelejtettel valamit. A Trabantosok humorerzeket. Es az
irasodtol az asztal ala rohogtem magam. Tenyleg tetszett,
orulok hogy ujra itt vagy. De azert reagalnek egy-ket
gondolatodra. Elore szolok, nem felindulasbol ill.
flame-gerjesztesi cellal irok, hanem humorosan, de azert megis
komolyan. Aki megsertodik, meg is erdemli.

>Szerintem te nem vagy normalis.

Azert ezen mondat leirasa elott nem artott volna elolvasni a
netikettet, valamit a HiX etikettet...
Egyebkent valoban, Attila nem normalis. En sem. Meg ugy
altalaban senki. Te viszont bizonyara erosited a szabalyt.

>Neha meg zarovonalat is inkabb atlepen miatta, mert nem lehet
>birni, lelegzet visszatart, amint lehet megeloz, aztan osszes
>ablak le, fej az ablakon kidug es oriasit belelegez.

Vizualis tipus vagyok, elkepzeltem, amint minusz 20 fokban 10
percnyi kenyszeru kovetes utan a legszomjtol lila fejed kidugod
az ablakon, amikor raeszmelsz, hogy egy dugig rakott, total
elhanyagolt IFA mogott vagy, amibol csak ugy dol a korom...
Viccet felreteve, ez azert vall be, egy kisse tulzas volt.

>Lehet, hogy neked mar annyira kozombos a szag, hogy meg
>sem erzed, meg mikor a max sebessegeddel (30 kmh)mesz,
>es akadalyozol masokat.

Valoban kozombos, sot kovezzetek meg, iteljetek el, hamuzzatok
az ajkaimba (nemdohanyosok kopjenek le), feszitsetek keresztre,
de en meg szeretem is. Vallalom emiatt az elsoszamu kozellenseg
cseppet sem hizelgo belyeget.
A 30 kmh pedig megintcsak enyhe tulzas, egyhengerezve illetve
eros emelkedon is legalabb 60-nal lehet Akadalyozni
(tapasztalat).

>Amugy az Akadalyok szerintem felen nincs fek, nem eg a lampa,
>az index olyan halovany, hogy nem latni (foleg mikor a
>felorankent 1-et villogos tipus van rajta),

Ahogy Attila is irta, ez abszolut a gazdatol fugg, rendorautot
is lattam mar kiegett feklampaval.

>nincs bennuk fejtamla, meg hatso bizt. ov, szoval teljesen
>eletveszelyes, de sajnos nemcsak arra, aki benne ul,

Nagyon sok Trabiban mar nem eredeti ules figyel. Ezek nagy
resze fejtamlas.
Egyebkent gyarilag is volt fejtamlas ules Trabiban.

>hanem a tobbi autosra is (pl. kanyarstabilitas=zero).

???
Sajat kategoriajaban nagyon is megfelelo. Persze nem diagonal
gumikkal...

>Ugyhogy nekem ne akard megmagyarazni, hogy az
>Akadalyod nem fustol, sot meg narciszillatot is fuj ki es hogy
>teljesen kornyezetkimelo.

Mar megbocsass, de ilyet senki nem allitott. Amit mi szajkozunk
az az, hogy nem szennyez annyival jobban, mint amekkora feneket
keritenek az ugynek. Ezt kene mar egyszer belatni.

>Azert ha mar ilyen kocsid van, akkor is tudd hol a helye(d)
>es huzd meg magad, mert tobb autostarsadat mergezed es
>idegesited halalra naponta, tobb szaz ember szivja be az
>Akadalyok ocsmany, buzos fustjet naponta, valamint tobbszaz
>orat vesznek el az ilyen autokat vezetok a tobbi autostol.

Hu. Engedelyt kerek engedelyt kerni meghunyaszkodni.
Indoklas: en, Trabantos, vagyok a vilag szemete, az
autostarsadalom kitaszitottja, embertarsaim egeszsegenek
megrontoja, a legfobb stresszokozo es bajforras...

>(Mikor pl. egy Cseszneki emelkedon kifog az ember egy ilyet.
>Ha csak tiz percig kell mogotte menni 30-cal felfele, normalis
>korulmenyek kozott 90-nel lehet menni, de csak szamoljunk
>60-at, akkor az emberenkent 10 perc, ha mar csak 10 auto
>feltorlodik atlag 2 szemellyel, ami kb. 1 perc alatt letrejon,
>akkor az osszesen 200 perc.

Pont e 200 elvesztegetett perc miatt nem volt idod venni egy
szamologepet? ;-)))
Nekem ugyanis 50 perc jott ki. Ha egy autot kovetek x percig,
amiben 2-en ulnek, akkor az azt jelenti, hogy 2x idot
vesztegettem el? Jelollek a fizikai Nobel dijra :-)

>Es Akadalyonkent lehet napi atlagot is szamolni, tehat 10
>perc alatt 200 percet lopnak el a normalis (ertsd: nem
>Akadallyal jaro) emberek idejebol.

Mar megint. Mi a francnak kell ennyire hangsulyozni amit
egyebkent is mindenki tud? Egyebkent be is golyoznek ha
normalis lennek. Az olyan uncsi.

>Ez persze csak pelda, de ha mondjuk a hetvegemet kesleltetik
>egy oraval, az mar eleg idegesito tud lenni.)

Ajanlok egy terapiat. Penteki esos delutan Bp egyik vegebol
atkocsikazni a masikba. Tetszoleges utvonalon. Remek
idegnyugtato.

>Remelem minel elobb kitiltjak ezeket a szarokar a
>forgalombol, es akinek nincs penze mast venni az
>jarjon busszal vagy gyalog (vagy ahogy akar).

Bravo. Hogy ez nekem eddig nem jutott eszembe!
Esetleg erthetem ugy is, hogy ha nincs penzem jobb autora,
akkor dogoljek meg? Haaat, majd elgondolkodom a lehetosegen.
Egyelore maradok tisztelettel irantad, oh bolcsek bolcse,
akiben csak ugy buzog az empatia! ;-)))
Mar tudom is, kit szeretnek a szocialis miniszteri szekben
latni...
Jelmondat: elni es elni hagyni. Ugye nem ismeros?

>De addig huzza meg magat es ne emberkedjen,

Emberkedes alatt a 30-cal valo eszeveszett szaguldozast kell
erteni?

>mert mergezi a tobbi Mbert es nagyon sok kellemetlen percet
>szerez nekunk.

Azert kivancsi lennek, a lista hany szazalekanak neveben
hasznaltad ezt a tobbes szamot...

>Meg a 160-rol 40-re fekezes nem tartozik a kedvenc
>elfoglaltsagaim koze....

Mar megint ez a 160. Megbocsass, de adott esetben a jogsid
visszaadasa sem tartozna a kedvenc elfoglaltsagaim koze...


Viszont koszonom, hogy a keresnek eleget teve nem Aldo temetese
elott irtad meg ezen leveledet, sot meg utana is kivartal egy par
napot.



Egyebkent szombaton reszt vettem a masodik BMW-s listapartyn.
Ha jol emlekszem 6 vagy 7 BMW kozt remekul megfert a Trabim
Frigyes Skodajaval meg egy ezidaig magat BMW-ellenesnek vallo
emberke Mitsu L200-asaval egyutt. Ezen emberke hozzaallasat
elsosorban Eszter es a Bombije valtoztatta meg, na es persze a
tobbi resztvevore is jellemzo kozvetlen, baratsagos stilus.
Tegyuk hozza, a listara is ez a jellemzo, hiszen nem en vagyok
az egyeduli Akadaly a tagok kozt: Foldimet is olyan szeretettel
fogadtak, mint barki mast. O is a "tipusidegen, de
markaszimpatizans" szekciohoz tartozik.


Udv: Soma
+ - mar hianyzott (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hajra Vaddiszno!

   Mar nagyon hianyoztal! Hol a feneben voltal? De latom , olvasom, hogy
hozod a formad. Pozitivan ertekelem azt, hogy elveidet nem adtad fel. De egy
dolgot nem ertek: hogyan erzed az "Akadalyok" :) szagát az autodban?
Legkondi, szuro nincs? Amugyis olyan gyorsan kozlekedsz, hogy meg a szagot
is megelozod!  :)

  *Meg a
160-rol 40-re fekezes nem tartozik a kedvenc elfoglaltsagaim koze....

Nahat?! Repulj at felette...ekkora sebessegnel..... :)
Mindenesetre kivancsi lennek amikor egy altalad reszletesen ecsetelt elozes
utan a letekert ablakon kidugott fejjel lihegsz. Az bizonyara legalabb olyan
jokedvre deritene mint a leveled :))
  ettol eltekintve, tenyleg orulok (biztosra veszem , hogy nem vagyok
egyedul), hogy ujra feltuntel a listan

udv sancho

Szabó János


+ - Kis Polski elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Elado egy 1989-es, kulcsos inditasu, okkersarga P. Fiat 126. 60.000
km, 2. tulaj, forgalmi meg 2 honapig. Iranyar: 130.000 Ft.

Erdeklodni lehet: 06-20-941-6219
(Nem az en autom, e-mailt _ne_ irjatok!)

Udv, Bazsi.

+ - Elado Chrysler Voyager (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Elado egy 1998-as Chrysler Voyager LE. 2.4 benzines, automata
valtoval, 100.000 km-t futott. Magyarorszagi, szervizkonyves,
garazsban tartott, muholdas vedelem, gyari HIFI CD-tarral,
radiotelefon-kihangosito, automata klima, ABS, legzsakok, stb.
Iranyar: 6.000.000 Ft
Erdeklodni: 06-20-941-6219

Udv, Bazsi.
+ - Re: Lampa (#1231) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Generator "kimeles" ugyeben figyelmedbe ajanlom, hogy tudtommal
> jelenleg lakott teruleten kivul nem kell a tompitott fenyszorot
> hasznalni, a jogszabaly szerint elegendo a helyzetjelzo is. Ha megis

Rosszul tudod, kotelezo a tompitott.

  Ed

 Szemelyes valaszt a fenti cimre kuldj, ne oda, ahonnan ezt irtam.
 I don't want ANY spam! [...] I don't like spam!    [Monty Python]
+ - re: Re: Lampa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

>Generator "kimeles" ugyeben figyelmedbe ajanlom, hogy tudtommal
>jelenleg lakott teruleten kivul nem kell a tompitott fenyszorot
>hasznalni, a jogszabaly szerint elegendo a helyzetjelzo is.

Nem helyzetjelzo, hanem "menetjelzo" lampa kell.
Azt viszont ne kerdezd, hogy az milyen. En sem tudom.
Szvsz hulyeseg nem hasznalni a tompitottat.
Ha en csinalok hulyeseget, akkor talan elobb eszrevesznek, ha mas csinal, talan
elobb eszreveszem, ha eg a lampaja.
Elozeskor kifejezetten elonyos mindenkinek.

Cocas
+ - koppintasok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!
Most olvasok el ketheti listat, ugyhogy bocs, ha reszben lefutott temat
melegitek fel.

Az elso Csepel teherauto valoban osztrak Steyr masolata, de hivatalos
masolat azaz valoban liszensz-termekrol van szo.
A Pobeda eppen semelyik amerikai gepre sem hasonlit, annal jobban az
angol Standard Vanguard-ra.
E temakorben meg szoktak emlegetni a ZISZ-t, viszont az is liszensz.

Npal
+ - Re: 2T v 4T (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Csak en vagyok ilyen mazlista, hogy az osszes altalam vezetett
> autoban (meg Daewoo Lanos is) van belso keringtetes kapcsolo ?
>
> Az nem jo megoldas ?
>

Sajnos egy csomó autóban nincs belso keringtetés, nem 1 új autóra is
igaz ez (azt hiszem pl. a Clioban is sincs, csak a klímás változatban).

Amúgy mondjuk elhiszem, hogy a Trabant nem füstöl, ha jó az olaj. De
ezzel szemben a mindennapi tapasztalataim szerint a Trabik + Wartburgok
99%-a füstöl rendesen. Biztos ok trugyi keveréket tankolnak. Engem
azonban csak a tény érdekel, hogy az úton lévo 2T-k füstölnek és nem
hiszem, hogy a Trabis társadalom maradék 1%-a rá fogja a többieket venni
normális üzemanyag tankolására.
(Amennyiben tényleg csak ez lenne a gond...)

Gábor

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS