Kedves DTR!
>Nem minden kapcsolo atuomatikus, (azaz neki kell menni, hogy kapcsoljon), sok
>olyan van, amibe bele kell loni; ezek kozul sok olyan van, ami sokszor nem
>kapcsolo (marmint ugyanaz a minta).
Hmm, ez igaz. De az ajtok nagy resze automatikus. Mas jatekokban ugyes
cseleket tudtam kidolgozni arra, hogy a zart ajto mogott "nekikeszulok" a
csatanak, majd SPACE, es szarra lovom az ellenfeleket. A Quake-ben meg
nekikeszulok, es ahogy keszulok, aftomata kinyilik az ajto, a szornyek meg
szarra lonek engem... Azt hiszem, a Quake-ben strategiat fogok valtani. ;)
>> Mi pocsek bennuk? A grafikajuk? Ez igaz. A Quake 3D polynom ellenfelei nekem
>Ezt talan a MOKAba kellett volna (-: ^^^^^^^
Oke, oke, alaposan felrenyomtam... ;)
>Ja. A Quakeben legalabb egymast is lovik. De a ......... zombik nak semmi sem
>eleg...
Hmm, a fene egye meg, de ebben is igazad van!...
>Valahogy a Quake hangjai nekem is jobban tetszettek, amikor hazavittem,
>este fel tizenegykor vegre ki tudtam probalni, ot perc alatt tobbszor ijedtem
>meg, mint a Dukeban ket-harom nap alatt egyuttveve.
Haaat, nem tudom. Most, hogy letoltottem es kiprobaltam a v1.0 verziot, egyes
Quake hangokon csak rohogni tudok. Peldaul amikor a szornyek lovest kapnak,
vagy amikor EN lovest kapok, akkor az ekozben kiadott hang legfeljebb egy
halottas agyan nyoszorgo oreg tatae lehetne, de nem egy stramm elolenye...
Altalaban amikor a Quake-ben halalra ijedek, akkor az nem a hangok miatt van,
hanem mert meglepo helyrol jon a tamadas egy meglepoen randa szorny
kepeben. ;)
>A fene tudja, engem egy ilyen jatek kozben csak zavar a zene, eltereli a
>figyelmemet. Persze egy jo kis szerepjatek kozben mas a helyzet.
Szerintem a zene ilyen jatekokban legalabb olyan fontos szerepet jatszik,
mint a filmekben: hangulatot teremt. Az igazi az lenne, ha a zene a
pillanatnyi akciotol, esemenysortol fuggene (ld. X-Wing). A Quake-ben a zene
hianya nekem egy kicsit a hangulat hianyat is jelenti.
Kedves Lajos!
>A DOOM az nem egy jatek, hanem maga a kikapcsolodas, hobby.
>Ha meguntad, hogy oldokulj, es pusztits, akkor lehetoseged van ra, hogy
>felepitsd a sajat DOOm-jatekodat, sajat palyakkal, ellenfelekkel,
>hangokkal, effektusokkal.Ezert tobb a DOOM mint a duke, vagy barmely
>ebben a kategoriaban keszult jatek.
A Duke regisztralt verziojaval is kapsz egy palyakeszitot, es jelennek is meg
ra uj palyak a Weben.
>A QUAKE-t mar a keszites fazisaban teritettek, es meg ki sem jott a
>vegleges jatek, de mar elerhetoek voltak hozza kulonfele seged-utility-k
>(amiket egyaltalan nem az ID programozoi keszitettek)
>- palyaszerkesztok, szornyszerkesztok, meg hasonlo programok.
Hallottal mar arrol, hogy "marketing" meg "etetes"? Amikor kihozol egy
felkesz termeket, ami epp, hogy mukodik (es a palyakon csak maszkalni tudsz,
mert szornyek nincsenek), az etetes.
>Egy olyan jatekhoz, mint a DUKe, vagy a dark force meg a tarsai (van vagy
>10-15 hasonlo kategoriaju jatek ) nem ulok le.
Az a baj, hogy ha valaki Doom-klonrol beszel, akkor azonnal mindenki egy
horror-szeru oldoklestomegre asszocial. En sokkal szivesebben latnek tobb
Dark Forces-jellegu Doom-klont is, ahol fejtorok is vannak, ahol az agyadat
is hasznalni kell es nem csak a mutatoujjadat a tuzgombon. A Dark Forces-t
meg azert is szerettem, mert nem valami elvadult kornyezetben jatszodott az
egesz, hanem a szamomra mar "jol ismert" Star Wars kornyezeteben.
>3. halozat. A kali-n keresztul max hanyan jatszhatnak egymas ellen
>egyszerre ?Mert a quake-nel epp az a lenyeg, hogy gyakorlatilag csak a
>szerver gep teljesitmenye szab hatart...
Azt hiszem, a Kali jatekosainak szamat a jatek limitalja. Tehat ha a jatekod
csak 8 jatekost enged meg egyszerre, akkor csak annyi lehet.
Hmm, affenebe, ez a Quake kezd egyre jobbnak tunni a szememben. :)
>(kivancsi vagyok, hany duke homepage van.A Quake-s lapokat egy idoban
>gyujtottem, de aztan annyi volt, hogy egyszeruen keptelenseg figyelni az
>ujabb es ujabbak at.
Szemely szerint en nem hiszem, hogy a mennyiseg egyben minoseget is
jelentene. De csak hogy tudd, Duke honlapbol is van egy vodorre valo.
>Bocs, a sok helyesirasi hibaert!
Annyi baj legyen, az ilyenek mindig becsusznak. (Ld. engem fentebb... ;-)
_____________________________________________________________________________
LaLa (Imre Olajos, Jr.) _/ean /\/\ichel _/arre and -=\/=- angelis fan
WWW : http://homepage.interaccess.com/~lala | |
Home: (USA, Chicago suburbs -> GO BULLS!) |_/\_|_/\_
Work: (Lucent Technologies, Bell Labs) /~~\ /~~\
~~ []/\() ~~~~~~~~~~~ "Music should be free." /Vangelis/ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|