Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 93
Copyright (C) HIX
1996-07-14
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: Duke bacsi vs. Quake (mind)  98 sor     (cikkei)
2 Duke3D palyaszerkeszto (mind)  12 sor     (cikkei)
3 Alientc for DOOM (mind)  14 sor     (cikkei)

+ - Re: Duke bacsi vs. Quake (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves DTR!

>Nem minden kapcsolo atuomatikus, (azaz neki kell menni, hogy kapcsoljon), sok
>olyan van, amibe bele kell loni; ezek kozul sok olyan van, ami sokszor nem
>kapcsolo (marmint ugyanaz a minta).

Hmm, ez igaz. De az ajtok nagy resze automatikus. Mas jatekokban ugyes 
cseleket tudtam kidolgozni arra, hogy a zart ajto mogott "nekikeszulok" a 
csatanak, majd SPACE, es szarra lovom az ellenfeleket. A Quake-ben meg 
nekikeszulok, es ahogy keszulok, aftomata kinyilik az ajto, a szornyek meg 
szarra lonek engem... Azt hiszem, a Quake-ben strategiat fogok valtani. ;)

>> Mi pocsek bennuk? A grafikajuk? Ez igaz. A Quake 3D polynom ellenfelei nekem
>Ezt talan a MOKAba kellett volna (-:                  ^^^^^^^

Oke, oke, alaposan felrenyomtam... ;)

>Ja. A Quakeben legalabb egymast is lovik. De a ......... zombik nak semmi sem
>eleg...

Hmm, a fene egye meg, de ebben is igazad van!...

>Valahogy a Quake hangjai nekem is jobban tetszettek, amikor hazavittem,
>este fel tizenegykor vegre ki tudtam probalni, ot perc alatt tobbszor ijedtem
>meg, mint a Dukeban ket-harom nap alatt egyuttveve.

Haaat, nem tudom. Most, hogy letoltottem es kiprobaltam a v1.0 verziot, egyes 
Quake hangokon csak rohogni tudok. Peldaul amikor a szornyek lovest kapnak, 
vagy amikor EN lovest kapok, akkor az ekozben kiadott hang legfeljebb egy 
halottas agyan nyoszorgo oreg tatae lehetne, de nem egy stramm elolenye... 
Altalaban amikor a Quake-ben halalra ijedek, akkor az nem a hangok miatt van, 
hanem mert meglepo helyrol jon a tamadas egy meglepoen randa szorny 
kepeben. ;)

>A fene tudja, engem egy ilyen jatek kozben csak zavar a zene, eltereli a
>figyelmemet. Persze egy jo kis szerepjatek kozben mas a helyzet.

Szerintem a zene ilyen jatekokban legalabb olyan fontos szerepet jatszik, 
mint a filmekben: hangulatot teremt. Az igazi az lenne, ha a zene a 
pillanatnyi akciotol, esemenysortol fuggene (ld. X-Wing). A Quake-ben a zene 
hianya nekem egy kicsit a hangulat hianyat is jelenti.

Kedves Lajos!

>A DOOM az nem egy jatek, hanem maga a kikapcsolodas, hobby.
>Ha meguntad, hogy oldokulj, es pusztits, akkor lehetoseged van ra, hogy
>felepitsd a sajat DOOm-jatekodat, sajat palyakkal, ellenfelekkel,
>hangokkal, effektusokkal.Ezert tobb a DOOM mint a duke, vagy barmely
>ebben a kategoriaban keszult jatek.

A Duke regisztralt verziojaval is kapsz egy palyakeszitot, es jelennek is meg 
ra uj palyak a Weben.

>A QUAKE-t mar a keszites fazisaban teritettek, es meg ki sem jott a
>vegleges jatek, de mar elerhetoek voltak hozza kulonfele seged-utility-k
>(amiket egyaltalan nem az ID programozoi keszitettek)
>- palyaszerkesztok, szornyszerkesztok, meg hasonlo programok.

Hallottal mar arrol, hogy "marketing" meg "etetes"? Amikor kihozol egy 
felkesz termeket, ami epp, hogy mukodik (es a palyakon csak maszkalni tudsz, 
mert szornyek nincsenek), az etetes.

>Egy olyan jatekhoz, mint a DUKe, vagy a dark force meg a tarsai (van vagy
>10-15 hasonlo kategoriaju jatek ) nem ulok le.

Az a baj, hogy ha valaki Doom-klonrol beszel, akkor azonnal mindenki egy 
horror-szeru oldoklestomegre asszocial. En sokkal szivesebben latnek tobb 
Dark Forces-jellegu Doom-klont is, ahol fejtorok is vannak, ahol az agyadat 
is hasznalni kell es nem csak a mutatoujjadat a tuzgombon. A Dark Forces-t 
meg azert is szerettem, mert nem valami elvadult kornyezetben jatszodott az 
egesz, hanem a szamomra mar "jol ismert" Star Wars kornyezeteben.

>3. halozat. A kali-n keresztul max hanyan jatszhatnak egymas ellen
>egyszerre ?Mert a quake-nel epp az a lenyeg, hogy gyakorlatilag csak a
>szerver gep teljesitmenye szab hatart...

Azt hiszem, a Kali jatekosainak szamat a jatek limitalja. Tehat ha a jatekod  
csak 8 jatekost enged meg egyszerre, akkor csak annyi lehet. 

Hmm, affenebe, ez a Quake kezd egyre jobbnak tunni a szememben. :)

>(kivancsi vagyok, hany duke homepage van.A Quake-s lapokat egy idoban
>gyujtottem, de aztan annyi volt, hogy egyszeruen keptelenseg figyelni az 
>ujabb es ujabbak at.

Szemely szerint en nem hiszem, hogy a mennyiseg egyben minoseget is 
jelentene. De csak hogy tudd, Duke honlapbol is van egy vodorre valo.

>Bocs, a sok helyesirasi hibaert!

Annyi baj legyen, az ilyenek mindig becsusznak. (Ld. engem fentebb... ;-)

_____________________________________________________________________________
LaLa (Imre Olajos, Jr.)      _/ean /\/\ichel _/arre  and  -=\/=- angelis  fan
WWW : http://homepage.interaccess.com/~lala                       |    |
Home:  (USA, Chicago suburbs -> GO BULLS!)    |_/\_|_/\_
Work:  (Lucent Technologies, Bell Labs)      /~~\ /~~\
~~ []/\() ~~~~~~~~~~~ "Music should be free." /Vangelis/ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
+ - Duke3D palyaszerkeszto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

'dv!

Akinek megvan a Duke3D TELJES palyaszerkesztoje (tutorial meg minden),
az legyszi jelentekezzen mar nalam levelben, mert szeretnem ha elkuldene 
nekem egy levelhez csatolvan. De elobb jelentkezzen levelben, mert nem 
szeretnek egyszerre 6-10 darab par szaz KB-os levelet kapni! ;)
_____________________________________________________________________________
LaLa (Imre Olajos, Jr.)      _/ean /\/\ichel _/arre  and  -=\/=- angelis  fan
WWW : http://homepage.interaccess.com/~lala                       |    |
Home:  (USA, Chicago suburbs -> GO BULLS!)    |_/\_|_/\_
Work:  (Lucent Technologies, Bell Labs)      /~~\ /~~\
~~ []/\() ~~~~~~~~~~~ "Music should be free." /Vangelis/ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
+ - Alientc for DOOM (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

In article >, you wrote:

>bizonyara vagy eleg gyors a geped, vagy meg nem probaltad az ALIENTC for
>DOOm-ot.(A nyolcadik utas a halal van atdolgozva teljesen a DOOm-ra)
>(szerintem az alientc az felulmulja - adrenalin kerdeseben - az osszes

Hol lehet ehhez hozzajutni?????

-- 
Koszi                                         SaGa
> ---------------------------------------------------------------
  
  SANDOR Gabor, member of the TeamOS/2 Hungary
> ---------------------------------------------------------------

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS