1. |
USB programozas (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Ingyenes C fordito kellene. (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
3. |
Lapok Winfos-ban (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: HP lezernyomtato - PCL kerdes (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: Veletlenszam generalas C-ben (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: _TEXT segment (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: Visual C es adatbaziskezeles (mind) |
37 sor |
(cikkei) |
8. |
3d camera mozgasokhoz segitseg kellene (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
|
+ - | USB programozas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Szuksegem lenne barmilyen informaciora, hogy az USB-t hogyan lehet
kozvetlenul programozni. A Windowsos API hivasok nem jok nekem, mert DOS
alatt kenne elernem az USB portot es a rajta levo egysegeket
Koszonettel
Szasz Oliver
|
+ - | Re: Ingyenes C fordito kellene. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
wrote in ``Ingyenes C fordito kellene``:
> Nem tud valaki egy jo kis ingyenes 16 bites C forditot DOS-ra ?
> A DJGPP-vel az a baj hogy csak 32 bites progit tud kesziteni.
> Nagyjabol arra lenne szuksegem amit a BC 3.1 tud.
> A large memoriamodell tamogatasa fontos lenne,
> es eleg ha csak C fordito, CPP nem kell.
A Borland/Inprise ingyenesse tette egy ideje a regebbi Turbo C es Turbo
Pascal valtozatokat. Letolthetok a http://www.inprise.com/ ``Museum``
reszebol ;-). 850-1100k.
A regebbi free C++ fordito kerdeshez meg annyit, hogy a gcc-win32 2.95
(nehai egcs) kivaloan megy a VWCL-el (http://www.vwcl.org/), es igy
kellemesen lehet win32 ala GUIt fejleszteni (bar egy resource editor nem art
meg hozza..). Nem annyira teljes mint az MFC, de free, nincs run-time DLL es
egyszerubb megerteni (meg kijavitani benne, amit nem eszik a g++ ;-)
Kerdes: ehhez a kornyezethez csak a gdb letezik debuggernek? [bevallom,
egyelore meg azom sincs, igy marad az if (debugmode) printf("...")]
/* Elnezest a crossposting'ert a GURUba. */
bye,
-- Rayden 'The Truth is out there...'
-- mailto: ICQ: 3253317
|
+ - | Lapok Winfos-ban (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevaszok!
Egy jatekon dolgozok Winfos kornyezetben. A legujabb jatekoknal az a
divat, hogy mielott elkezdodne a jatek, nehany lapon nyomogombok
segitsegevel beallithatjuk, hogy hogyan akarunk jatszni (pl. elso lap: New
Game, Load Game stb; uj jatek valasztasa eseten a masodik lap: Single
Player, Multiplayer, Tutorial stb.). En is ezt szeretnem megvalositani, de
nem talalok ra praktikus megoldast. Azt nem szeretnem, hogy ha valamilyen
nyomogombora kattint, akkor eloszor mindet meg kell semmisiteni
(Button->CloseWindow();), majd az uj nyomogombokat sorba letre kell hozni
(Button = new TButton(...); Button->Create();). A gombok szoveget tudomasom
szerint nem lehet megvaltoztatni. Mi a programozoi szokas az ilyen
esetekben?
BC++ 5.02-ben programozok.
Csaba
Fatal error
Press F13 to continue...
|
+ - | Re: HP lezernyomtato - PCL kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
writes:
> Sziasztok !
>
> Surgosen szuksegem lenne HP lezernyomtato
> programozasahoz PCL doksira, magyar vagy angol nyelven.
<http://doc.thesa.ru/welcome.cgi?find=pcl>
> A valaszokat elore is kosz...
|
+ - | Re: Veletlenszam generalas C-ben (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
writes:
> Sziasztok!
>
> Az lenne a kerdesem, hogy a rand() ill. random() fuggvenyeken kivul, tud-e
> valaki valamilyen jo algoritmust veletlenszam eloallitasara?
<http://www.io.com/~ritter/NETLINKS.HTM#RandomnessLinks>
> Gyuri
|
+ - | Re: _TEXT segment (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Koszonet Balogh Zoltannak
A binaris atiras (masik megoldas, _TEXT helyett _TFXT es CRC korrigalas)
elsore tokeletes megoldast adott. Ennyit tesz két bajt :))
udv:
Joco
|
+ - | Re: Visual C es adatbaziskezeles (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>[...]
>Ket megoldas kozott valaszthatsz. Az egyik a direct DAO-s hozzaferes. Ez a
>gyorsabb es megbizhatobb valasztas, a hatranya a nehezebb(??)
>leprogramozhatosag. A masik az ODBC-n keresztuli hozzaferes. Ebben az
>esetben SQL-s parancsokkal operalhatsz, cserebe viszont lassabb. Arra mar
>nem emlekszem, hogy mi volt a problema nalunk regebben, de erdekes modon az
>ODBC-n keresztuli hozzaferes bizonyos lokalis adatbazis eleres eseten nem
>mukodott, csak LAN-WAN viszonylatban. Ezert mi ugy csinaltuk, hogy a
lokalis
>fealadatokat DAO-val, a tavoli elereseket ODBC-vel hasznaltuk. Azt hiszem
>valami bug maradt az ODBC-ben vagy valami ilyesmi, tehat ez mara akar mar
>meg is oldodhatott.
Az Access ODBC drivere valoban hibas: egyreszt regebbi (pl. Access 2.0)
verzioju fajlokat ugyan siman megnyitja, de valojaban letfontossagu funkciok
nem/rosszul mukodnek (pl. kulcs szerinti kereses siman lefut, azt mondja,
hogy talalt egy megfelelo rekordot, de valojaban a talalt rekord tartalmanak
koze nincs a keresesi kulcshoz), valamint tranzakciokezeles eseten az
ujonnan beszurt rekordokat hajlamos "duplan" megjeleniteni...
>Egyebkent minden esetben operalhatsz a jol megszokott adatbazis
muveletekkel
>(beszuras, modositas, torles...) de SQL eseteben nem feltetlenul kell
>indexeket csinalnod a tablakhoz, bar meggyorsitja a lekerdezesek
>vegrehajtasat.
SQL nelkul sem kell feltetlenul indexeket kesziteni, hiszen egy, az osszes
rekordot feldolgozo ciklussal ugyanugy le lehet gyujteni barmit, mint egy
SQL-lekerdezessel (ti. index nelkul az SQL is ugyanezt csinalja)...
Ha pedig van index, azt - amennyiben erdemes/lehetseges - az SQL is
automatikusan kihasznalja...
Amitol azonban az SQL jobb:
- a kod portabilisabb lesz, mert mas SQL-alapu DBMS-ekre gyakorlatilag 0
idoegyseg alatt konvertalhato
- a lekerdezesek, kigyujtesek a tenylegesen alkalmazott "fizikai" eleresi
modtol fuggetlenul, teljesen transzparens modon keszulnek el, ami szinten
nagyfoku rugalmassagot biztosit
Gabor
|
+ - | 3d camera mozgasokhoz segitseg kellene (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello mindenkinek
Foglakozott mar valaki melyebben a 3d-vel?
Azon belül ahhoz kernek segítség hogy ki tudjam számolni a
Camera matrixot két vektorból (pos,target) meg egy szögből (pl: roll).
Egyebkent erdekelne minden olyan tapasztalat ami egy 3d engine irasahoz jol
johet.
Ha tud valaki segíteni akkor ha tud irjon.
kösz.
|
|