1. |
reflexmero progi (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
2. |
ATS felni (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
3. |
Opel ajto (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
4. |
Geza tortenete (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
5. |
IFA (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
6. |
Alfa & BMW (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
7. |
BMW (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
8. |
durr video (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
9. |
Brav* (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
10. |
Cottbusi oda (mind) |
91 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: 10-12 masodperc/korrekciok (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
12. |
Tachograf (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
13. |
va:szunet (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
14. |
va:Kovetesi tavolsag (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
15. |
va:Yugo (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
16. |
N.Gabor es Schmidth Csaba (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
17. |
va:Sulyado (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
18. |
Re: alfa 166 (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
19. |
Re:remes tortenet ( 31 sor ) (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
20. |
Re: *** HIX AUTO *** #1406 (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
21. |
Re: Yugoszlavia (mind) |
75 sor |
(cikkei) |
22. |
Re: USA tempok, statisztikak (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
23. |
Gorogorszagba YU-n at (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
24. |
Citroen vs BMW (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
25. |
RE: pulogep (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
26. |
re: Osszehasonlitas (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
|
+ - | reflexmero progi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Nincs valakinek egy reflexmero progija.
Annak idejen a PAV -on atestem ilyen vizsgalaton es szivesen letesztelnem
magam, ha volna mivel.
Ha valaki tuja, hol toltheto le az ilyen ne kimeljen.
/ C 64-en volt ilyen progi /
Otleteket elore is koszonom:
Denes
|
+ - | ATS felni (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
HA> Felado : [Hungary]
HA> Temakor: ATS felnik ( 13 sor )
HA> Idopont: Thu Mar 14 10:33:14 CET 2002 AUTO #1406
HA> Komolyra forditva, ezen ne akadj fenn, az Innovex forgalmaz
HA> ATS felnit is. Szerintem egyszeruen nem jo a kep, nem
HA> figyeltek oda, stb. Ha odamesz, megkapod az ATS-t.
lyol van lyol van, ertem en aztat :-)))
Szabi
|
+ - | Opel ajto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok
A mult heten irtam hogy gondom van az ajtom felfuggeszto pantjaival
(zsanerok). Nem erkezett senkitol semmilyen fajta valasz sem.
Jovo het vegen hoszabb (700km), gidres-godros ut var ram, valami
szuksegmegoldast ki kellene talalni, nem akarom hogy a helyzet
roszabbodjon.
Idezem az elobbi levelem idevago reszet:
HA> 4.)Es hogy technikai tema is legyen: az Opelem (Astra F Caravan '94 1.6i)
HA> elso ajtoi, de foleg a vezetooldali, bezart pozicioban lotyog-kattog-zorog
HA> (fuggoleges iranyu mozgas eredmenye). A hiba oka a zsanerok kopasa (foleg
HA> aze, ami az ajtohoz kapcsolodik). Onnan tudom hogy a csapszegeket -ezek is
HA> kopottak voltak kisse- (hajlitott, rugalmas henger alaku femlemez)
HA> kicsereltem egy ujabbra, de a lotyoges megmaradt. Az Opel pedig hala a
HA> joegnek ezeket a zsanerokat felheggeszti a kasznira, hogy minel egyszerubb
HA> legyen levenni oket, ha az ember esetleg megprobana megfuratni... Milyen
HA> egyeb megoldast tudnatok ajanlani, mert marhara zavaro az a zotyoges a
HA> fulem mellett...?
HA> Mig valaki nem jonne a kovetkezovel: megprobaltam megemelni azt a kapcsot
HA> amibe az ajto zaroszerkezete kattan bele, de nem megoldas mert:
HA> -az ajto nehezen zarodik
HA> -gorben all (nem szinel a hatso ajtoval)
HA> -kattogas csak van (igaz mar nem annyira)
HA>
HA> Ja: nem akarok BMW-t vagy Hummer-t venni ;-)
Szabi
|
+ - | Geza tortenete (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> A gumis megmutatta a bicska nyomat, ahogy a felnire
> tamasztva benyomtak a gumiba.
A baratnom bankban dolgozik, ezert elso kezbol tudom, hogy ez
teljesen mindennapos tortenet, emiatt raktak ki 3 kamerat a parkolohoz,
azota nem fordult elo. Kerek kiszur, taska elvisz :(((
Cs.
AR 146 / Punto II
|
+ - | IFA (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> ehen,szomjan pusztulnank,ha minden IFA.t, ROBUR--t
> Fogash-ra halgatvan kitiltananak az utakrol.
Oriasi kulonbseg van a ket szituacio kozt, csak ugye szem is kell,
hogy azt az ember eszrevegye.
Az autosztrada az egy olyan tobbsavos gyorsforgalmi ut, melynek
nem csak max, de min sebessege is meg van hatarozva. Sok ember
nem kis osszeget fizet azert, hogy gyorsabban jusson oda, ahova keszul.
Nekem is jobban tetszik a Gyor-BP a 10-es uton, a Duna menten, de
ha sietek, fizetek es megyek az M1-en. Mig az elozo uton nincs gond,
ha po:fit latok, addig az autopalyan igenis zavaro.
Senki nem akarta kitiltani oket (hol lattal ilyet), de maradjanak a faluzos
uton, meg penzt is sporolnak.
Cs.
AR 146 / Punto II
|
+ - | Alfa & BMW (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> En ugy tudom, az uj 2.0 JTS 165 LE (83LE/1000cm3).
Tessek a ketliterest a ketliteressel hasonlitani!!!!
BMW 1.9-bol 105 lovat (is) hoz ki, de azt senki nem emliti?
A 3.2-es M3 "ellenfele" olaszeknal a 156 GTA, mely a
szamok tekinteteben szinten elmarad az M3-tol (mint minden
mas), hisz a 250 LE nem nagy durranas, de amit abban az
autoban muvel...
A JTS 170 LE volt, a jobb emisszio miatt varialtak valamit, ugy lett 165.
Semmi extra, a Clio tud 172 lovat, a Honda, Toyota 200-at. Csak eppen
ettol nem lesznek jobb autok...
Cs.
AR 146 / Punto II
|
+ - | BMW (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> En meg lattam olyan E34 M5-ost, amiben 315 ezer volt,
> minden problema nelkul. Sosem volt meg szetszedve, es nem
> log a bele, megy mint allat. Es a kipufogonak is marha jo
Lattam en nagy motoru BMW-t felmillio utan, akarmit el
is hiszek, de azt nem, hogy 300000 km-t kibir egy kipufogo.
Olyan fizikai es kemiai folyamatok jatszodnak le, melyek
biliacel ide vagy oda - kinyirjak a kipufogot. A mi 316-os
BMW-en 85000 utan csereltek hatso dobot, megzabalta a so es
a rozsda.
Cs.
AR 146 / Punto II
|
+ - | durr video (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Bocs, paran felreertettetek: en az eredeti level irojat kerdeztem,
> s arra probaltam utalni, hogy ok, azon az olasz uton mennek
> tomott sorokban es milyen
Az eredeti level iroja imad vezetni (ha nem is tud) es nem erdekli nagyon,
mi tortenik olyan szituacikban, melyeknek valoszinusege egyenlo azzal,
hogy nyer a lotton. Nem hord magaval seggdugaszt, es megsem kell az
autot gyakrabban takaritani az atlagosnal. Durrdefekt, gombvillam, loch
ness-i szorny, kobor szarvas, 2. vilaghaborus eltevedt nemet hadtest, barmi
elofordulhat egy ut soran, ezt o is tudja, am emiatt nem fog pancelozott
autoban utazni 30 km/h sebesseggel.
Cs. alias VD light edition
AR 146 / Punto II
|
+ - | Brav* (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> szoval ajanlottak egy autot, ismeros ismerosee. 1999.08-as bravo,
> 1.2sx, 4 legzsak(!), klima, 2.tulaj. serulese annyi volt,
Pontosan ugyanez van a sogoromnak. Imadja, mintha Rolls lenne,
egy budos rossz szava nem volt ra. Vannak tipushibai, de 3.
eleteve fele ezek mar nem jellemzoek. Az 5. ev utan jonnek meg
kiadasok, de ezek oka a rossz utminoseg, rossz karbantartas.
Ha vigyazol ra, nem fogsz benne csalodni.
Cs.
AR 146 / Punto II
|
+ - | Cottbusi oda (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Ha ez nem feszites, akkor mi a franc? En meg sajnos olyan hulye
> vagyok, hogy 50-es tablanal nem megyek 130-cal, ha uthibak vannak.
> Raadasul meg akkor sem, ha indokolatlannak erzem a tablat.
Nem kell a szivedre venni es nem kell uthibakat belekeverni.
Arra kertelek, mutass ra, hogy hol itt a feszites, illetve
hol toltott el buszkeseggel, hogy ilyet tettem. Soha nem
dicsekedtem, hanem tenyeket irtam le. Szamomra nem buszkeseg,
hogy atrongyoltam egy falun 120-al, lenyegeben mindegy, hogy
11 vagy 12 ora alatt teszem meg az utat.
Sajnos kiragadsz reszeket az irasaimbol, igy aki most olvassa
eloszor, annak fogalma sincs rola, hogy ez nem konstans sebesseg,
hanem lokalisan, az utviszonyoktol fuggoen (nezd meg a terkepen,
hogy megy a 13-as ut Venzone mellett), es javareszt ejjel, illetve
hajnalban volt. Persze Teged el tudlak kepzelni, ahogy Udine
kulvarosaban ejfel utan tok egyedul az egyenes 2 savos uton
50-el docogsz ugy, hogy 800 km mogotted es 500 elotted -
bevallom, en ilyen vagyok. De soha ne ird azt, hogy ezzel
dicsekedtem. Ha eletedben legalabb egyszer jartal volna
Olaszorszagban, akkor tudnad, hogy a szuk utcakon, macskakoves
emelkedokon nem lehet 100-al menni, illetve lehet, de csak
ongyilkosoknak. Ott viszont, ahol jo az ut, mindenki 80-al
nyomja. Nem 1-2 ember, mindenki. Egy vagy kozuluk. Alkalmazkodsz.
Nem veszelyes, az a veszelyes, ha beragadsz, es mogotted 30
ember les kifele, mikor elozzon. Egyszer Te is irhatnal
beszamolot, az enyem ilyenre sikerult, az en szemem igy latta.
> Persze. De mi lenne, ha megvalaszolnad, hogy mennyi volt a
> sebessegkorlatozas az alagutakban? Csak a rend kedveert.
Halvany fogalmam sincs, egyebkent mar valaszoltam volna. Meg tudom
mondani, hany fok volt, hol volt behavazva a hegycsucs, hol lattam
Lamborghinit,
hogy volt az a meseszep kastely es to, kacsa egye a majam - a tablakra
nem emlekszem. Tudom, hogy par helyen villogott olyan ize, hogy 80 meg
radar,
olyankor lassitottam. Valami remlik, hogy par alagut elott 100-as tabla
volt,
eskuszom nem emlekszem. Az eredeti hosszaszolas ugyanis nem a sebessegrol,
hanem az elozekenysegrol szolt.
> az osztrak KRESz-t? Lehet hogy van benne egy olyan passzus,
> hogy az utra megengedett max. sebesseggel haladva barmelyik
> savban lehet haladni.
Latod, megint milyen ****-at irsz? Tobb, mint 7 eve ismerlek, de eddig
egyutt
nem hordtal ossze ennyit :) Most komolyan, alagutban savot valtani es
jobbrol
elozni kevesbe lenne veszelyes, mint 100 helyett 130-al menni? A savvaltas
az egyik
legveszelyesebbnek klasszifikalt manover.
> gyorsabban haladnod es nincsen jogod az elotted levot
> levillogni. Ugyhogy kar itt izgatni magad masok disznosagain,
> ha Te is keptelen vagy betartani a szabalyokat. Tudod, mas
> szemeben a szalkat...
Meg mindig nem jutott el, hogy a kozepso ujjat kifogasoltam? Tudod mit,
elmegyek
Cottbusba, es ha valaki villog ram, teglat rakok a gazra, gatyamadzagot a
kormanyra,
lehuzom az ablakot es rajta. Egy ilyen adocsalo, kozveszelyes,
magat izgato, szabalyt betartani keptelen, mas szemeben szalkat kereso
embertol
minden kitelik :)))
> Azt probald mar meg folfogni, hogy nem a birsagra megy ki a dolog,
> hanem arra hogy a birsag miatt esetleg elgondolkozol nehany dolgon,
> hogy ezt miert is szabtak ki rad. Nem a *Te* pelenkadrol van itt szo,
> hanem az osszes tobbi autoserol.
Ha nem a birosagra megy ki a dolog, miert kevered bele? En minden birsag
utan
elgondolkodom, de gyorsan felmentem magam :) Mas autosok pelenkajarol?
Azt akarod mondani, hogy veszelyeztetem auto tarsaim azzal, hogy 130-al
megyek
egy olyan alagutban, ahol allitolag 100 a megengedett? Nem, en nem hiszem.
Azok az alagutak sokkal szelesebbek es jobb minoseguek, mint a Firenze -Roma
autopalya. Ha az alagutban sikitana az orangyalom, hogy neee, akkor arra az
autopalyara fel sem engedne. Csak a kedvedert - 40 centivel a kozepso
betonfaltol,
50 centivel az elozendo kamiontol. Autopalyas tempoban.
Nem hiszem, hogy meggyozlek, de leirtam. Az unnep miatt ugyis ures lesz a
lista :)
Cs.
AR 146 / Punto II
|
+ - | Re: 10-12 masodperc/korrekciok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Ugy latszik tobben felreertettek amit irtam, igy megegyszer: realis, nyugis
vezetesi korulmenyek kozott a reakcioido (i.e. tortenik valami, eszrevesszuk,
eldontjuk mit csinaljunk, elkezdjuk csinalni) akar 2-4 masodperc is lehet,
ezert ha lehet, hagyjunk ennyi idot magunknak. A 10-12 masodperc az ezen
felul magaban foglalja a megallashoz szukseges idot *is* normalis, orszaguti
sebesseg eseten (200km/h nem az :-). Elnezest, hogy nem fogalmaztam eleg
vilagosan.
Sebessegek USA-ban: allamrol allamra valtozik, hogy mennyivel szoktak
tullepni az emberek. Ohio-ban 0-val, a nyelvtoro Massachusets-ben meg
80-85 volt a szokas 55-os hatar mellett. Eleg sok allamban elfogadott
gyakorlat a maximum plusz 10-15 autopalyan. Persze minden forgalomtol
fugg. Arizonaban nehol ami a csovon kifer, mert kb. 100km-re elore
latod a rendort (jo, ettol meg helikopter be tudna merni, de az allamnak
nincs igazan penze erre). Amugy is az ittas rezervatumi indianok lefulelesere
szakosodnak (azzal tobb eletet mentenek meg)...
Turnpike: azt hiszem attol is fugg a nev, hogy ki es mibol epitette
az utat. Amerikaiul nincs igazan szo az autopalyara, az 'Interstate'
viszont csak egy resze az autopalyaknak (amit egy adott allami program
kereteben epitettek). Turnpike is autopalya, 'Parkway' is neha az (lasd
Garden State Parkway). Ami turnpike-rol tudok, az mind fizetos volt...
Tovabba koszonom az eszrevetelt: a hogyan lehet 5-en kivagni 130-cal
menve a 80-nal meno kamion mogul szamolasban felcsereltem veletlenul a
cikk irasakor a ket sebesseget az elejen (130km/h-hoz tartozik a nagyobb
sebesseg termeszetesen).
Gyula
|
+ - | Tachograf (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ez egy ugyes joszag.
Tortent egyszer, hogy gyanuba keveredett egy teheratu vezeto...
Nemi sefteles a rakomany egy reszevel. A pasi nem tudta, hogy
a gyanu ra terelodott.
Okos emberek nekialltak analizalni a tachografjat.
Hosszu fuvar, egyenletes gorbe. Az ismert lerako helyeknel a
megszokott toresekkel. A visszauton egy indokolatlan helyen par
perc 20 km/h-s sebesseg, par perc allas, majd megint egy rovid
szakasz 20-al. Nosza elo a regi tachograf korongjait.
A legtobbon - ugyanaz.
Szamolas, terkep, szerkesztes. Majd a valoszinusitheto helyszinen
lesbenallas. Jon a pasi az orszaguton 70-80-al es lelassit, majd becsur
jobbra egy szar utra es par kilometer utan beall egy tanyara.
Lepakolas, majd vissza az orszagutra es irany haza a telephelyre,
ahol mar a munkakonyve varta.
Ugye mondtam, hogy ugyes joszag a tachograf. :-)
--
Meszaros Geza
|
+ - | va:szunet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>> Engem meg abszolut nem erdekelnek a statisztikak.
>> Teged nem erdekelnek a sebessegkorlatozasok, ot meg
>Heti tobb 10 valaszbol 2-3 van, ahol nem magyaraz
>senki semmit felre. Igy nem lehet vitazni
>Azt hiszem egy idore ignoralom ezt a listat.
Csaba ne hulyeskedj !
Az elo beszelgeteseknel, ha valaki felreert, azt rogton lehet
magyarazni, korrigalni es megint ertheto mederben folyik
tovabb a diskurzus. Itt a listan ez legalabb harom nap.
En megirom ma, valaki felreert holnap, es valaszolok ra
holnap utan. Kozben forr az agyam.
En annyit tehetek, hogy szabadosan fogalmazok, a lenyeges
mondatokat hatszor atgondolom - csokkentve a felreerthetoseg
kockazatat. Jobb ezt szokni, gyakorolni, mint durcaskodni.
Amugy igazad van. De, en is megirtam neked multkor, hogy amit
lehet azt mind felreertjuk. :-)
Na picsba az ignoralassal, mindenki belekortyol a sorebe, azutan
tovabb...
--
Meszaros Geza
ui: a hocipo tele a hix.com-al, minden levelem visszajon. :-))))))
Nehogy valaki megirja, hogy a .hu ra kell irni, mert, ha nem tudnam,
akkor ezt sem olvasna...
Egy holgy ir a cegemnek es kuld egy csomo rettentoen fontos
csatolt allomanyt. Kurta leveleben megker, ha nem kapom meg
az email-jet, akkor surgosen ertesitsem. :-))))))))))))))))))))
|
+ - | va:Kovetesi tavolsag (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
VD irja...
> Tehat a kovetesi tavnak csak akkoranak kell lennie, amig
> en a fekre lepek, mivel tudom, hogy az enyem jobban
> lassul, mint a nagy atlag.
> Reakcioideje neki is van, valszeg rosszabb, mint az enyem.
Ket autora igaz. Konvoj esetere, meg hozzatennek egy gondolatot.
Ha az elottem levo reakcio ideje szarnak tetelezem, netan a
kovetesi tavolsaga is kicsi, akkor lehet, hogy nem fekezve fog
megallni, hanem csattan.
Tetszik, nem tetszik - nem lesz eleg utam a megallashoz.
> Meg valami. Ha kozlekedsz, akkor az elotted halado ele is
> nezel.
Igy helyes. Bele kell meg kalkulani az elottem levok kovetesi
tavolsagat is. Ha tul kicsit tartanak, akkor az enyemet kell
megnyujtani. Akkor az a 2sec lehet 3...4...akarmennyi.
>Mikozben epp 5 meterre megyek valakitol, nem hagyom,
>hogy barmi is elvonja a figyelmemet. Ilyen egyszeru.
>Azonkivul nem tudom, milyen varatlan esemeny tortenhet?
VD, ne irj ilyet. Te is tudod, nagyon jol, hogy ba'rmi.
>Meg-meg valami. Autopalya elozesnel nem szoktam megvarni,
>mig az elozo "feltarto" auto teljesen kimegy a kulso savba,
>eleg, ha mar egy metert kijjebb megy, siman el tudok menni
>mellette 1 pillanat alatt
En meg partvist tudok egyensulyozni az orromon es tudom
mozgatni a fuleimet. Na ne hulyeskedj ! Ilyet mindenki tud.
Ez nem tudas, hanem viselkedes kerdese.
--
Meszaros Geza
|
+ - | va:Yugo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Masfel evvel ezelottig garazsban allt, nem tudom, mennyi km
> van benne, de nem sok. Szerintetek mit er?
250-280EFt. Kereskedesben, kb egy honap alatt ennyiert elmegy.
--
Meszaros Geza
|
+ - | N.Gabor es Schmidth Csaba (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nem kellene megbeszelnetek egy szemelyes talalkozast, nemi
okolcsapas lefolytatasara ?
Nem talaltok jobb forumot, ahol baszogathatnatok egymast ?
Nem hiszem, hogy van aki elvezi diskurzusotokat.
Neha egy-egy szoval, neha egy mondattal, de van ahol az
egesz leveletekkel megeroszakoljatok a lista irott, iratlan
szabalyait. Itt nincs moderator, nem is kell, de jo erzessel
felre lehet vonulni, vagy atmenni a temaval az erre szakosodott
listara - ha minden aron nyivanossagra vagytok.
Ez a keres elhangzot mar tobbszor, tobbektol.
Ugy latszik, hogy ti leszartok minket.
--
Meszaros Geza
|
+ - | va:Sulyado (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Allitolag meg 96 -bol van tartozasom, es a tavalyi
> befizetes ellenere meg tartozasom van.
Ha ot even belul veszik eszre es jelzik a tartozasodat,
az a vilag vegeig tartozas. Es novekszik a kesedelmi
kamatokkal is.
--
Meszaros Geza
|
+ - | Re: alfa 166 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
HIX AUTO #1405, :
>Veszprem elott ismet lattam a 166 -os 3.0 V6 24V Alfat. A fiu poroszkalt
>80-al, de kozben a maca nagyon fuzte az agyat. :-) Szep az az auto. Hunter
>nem ismered?
Huhh, meg nem is lattam errefele 166-ost. Igaz, egy honapja nem tudok
maszkalni, lehet, azota koltozott ide. Na, majd figyelek.
Igaz is, probalt mar valaki gipszelt bal labbal vezetni? Sikerult?
Esetleg jo elokeszulet lehet a jobb lab gipszelesere :)))))
--
Udv,
Hunter -[HE 1.15beta8;]-
|
+ - | Re:remes tortenet ( 31 sor ) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Na akkor nekem is van egy erdekes tortenetem. Sajnos elo es aki erra
jar keretik vigyazni.
En a Hawanna nevu harlemben lakom, ami ugyan tisztul, de meg nem
igazi a helyzet. A itt van egy automoso + kocsma jellegu
valami italmeres, ahol az itteni "magasan kvalifikalt" egyedek
gyulekezohelye lett. Az utca masik oldalan van egy kis bolt, ahova
az emberfia/lanya beugrik egy cigire, kilo kenyerre. Es mire kijon
akkor jon ra, hogy az adott aru igencsak draga volt: az automosonal
lebzselo bunkocskak figyelik ki zarja/nem zarja az autojat. Ha nem
zarja, akkor azonnal szemlet tartanak korulotte. Az egyik ismerossel
estett meg a helyzet, hogy lehajtotta az ulest es ugy fetrengett az
anyos oldalon amikor parja beugrott valamiert...
Szivinfarktust kapott amikor beult melle egy vadidegen. Meg
szerencse, hogy nem keseltek meg, hanem az adrenalin dompingtol
inkabb elmenekult a sotet boru/lelkivilagu egyen. Tornem le
migyiknek a kezet.
Azt mar fel sem veszem, hogy ki akarjak szivni a benzint a kocsibol:
az audi 100-asbol nehezen megy. Ilyenkor nem lehetne valami cukros
vizet/sosavat jutatni a tankba? Mondjuk ot liter cukrosvizet
szivesen tartanek a kocsiban. :)
Nagykekesi Arpad
Blue ENTER Bt
Budapest, 2002. március 15.
http://www.blueenter.hu
ICQ: 5035085
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #1406 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia !
> Temakor: Yugoszlavia ( 18 sor )
> Egy kolleganom Gorogorszagba megy majd nyaralni a Chalkidiki felszigetre.
> A Roszke-Belgrad-Nis-Szofia utvonalat javasoltak neki (erre jarnak a buszok i
s)
> Azt szeretne megtudni, hogy Yugoszlaviaban milyen a benzin helyzet ?
Lehet kapni, 45 Dinaros aron az cirka 0.75 Euro a valutat is
elfogadjak... De meg hogy! :)
> Lehet-e (szabad-e) pl. bankkartyaval fizetni ?
Ha eloveszed a bankkartyad akkor kirohognek...
> Esetleg jobb a keszpenz ? De
> milyen penznemben ?
Igen.. a keszpenz a jobb. a nemet marka volt a masodik fizetoeszkoz,
most inkabb Euro van... na meg ugye az allami Dinar.
> Milyen a benzinjuk minosege ?
Hogy milyen? hat... nem az igazi... mikor veletlen magyar benzin kerult
a motromba a jugo helyett akkor erezheto volt a kulonbseg... Olommentes
van, szinte csak az. Kicsit tobbet fog fogyasztani az auto de azert nem
lesz baja.
> Tudtok-e Nis kozeleben valamilyen elfogadhato szallaslehetoseget ?
> Nem akarjak ugyanis egyhuzamban letudni az utat.
Jartatok mar Nis-ben? mert akkor nem akartok ott megszallni. Az nem
embernek valo, szemet mindenhol, kosz, es bunozes. (na jo egy kis
tulzassal...) Szerintem ne a jugo reszen szalljatok meg.
> Remelem ezen nem fog senki oszekapni, mint a Horvatorszagi teman...
Ja ja... es meg mielott megkerdenetek: Igen Jugoszlaviaban, Vajdasagban,
Szabadkan elek.
> Zoli
En is... :)
|
+ - | Re: Yugoszlavia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Zoltan, hello Lista,
mint sokan tudjak, eleg surun jarok
a Zoltan altal kerdezett Roszke-Belgrad-
Nis-Szofia-Szaloniki utvonalon :-)
Az ut reszletes leirasat itt
talalhatjatok:
http://www.badacsony.hu/kalauz/bulgaria/fus75.html
Jovo heten ujra megjarom a Bp-Szofia tavot,
utana frissites jon. Addig is Zoltan
konkret kerdesei:
"Yugoszlaviaban milyen a benzin
helyzet?"
A kuthalozat ritkabb mint
Magyarorszagon, de minden kutnal van
benzin. 1 liter 95-os 40 dinar, azaz
kb 170 Ft. A helyiek szerint OK a
minoseg, en meg nem probaltam.
Egyszerubb magyar vagy bolgar
(OMV, Shell) benzinnel atautozni
az orszagon. A tav kb 550 km*,
ezt minden normalis auto siman
megteszi egy tankkal.
*Szeged (Shell-hut) -- Szofia korgyuru
(Shell-kut) utvonal
"Lehet-e (szabad-e) pl. bankkartyaval
fizetni?"
Jugoszlaviaban gyakorlatilag sehol sem
lehet kartyat hasznalni. Bulgariaban
elvileg lehet, de igen nehezkes.
Elfogadohely, penzkiado automata ritka.
"De milyen penznemben?"
Csakis es kizarolag Euro. Visszaadni is
Euroban adnak vissza.
"Tudtok-e Nis kozeleben valamilyen elfogadhato
szallaslehetoseget?"
Munkam miatt en mar vagy 20 szerb
szallodat kiprobaltam Szabadkatol Nis-ig,
tobbnyire negycsillagosakat, de igen-igen
sz*r volt a minoseg. Abszolut nem ajanlom
senkinek sem! (Allami tulajdonban vannak,
tudnek egy-ket remtortenetet meselni.)
Szofiaban viszont sok a jo szallashely
es az is csak 750 km Budapestrol.
A hataratkeleseket es a rovid (kb 50 km)
szerpentines szakaszt is beleertve 11 ora
alatt max megvan. (Nekem ujabban 7 ora
a szintido.)
Keresre barkinek szivesen segitek
maganban, akar az uttal, akar Jugoszlaviaval
vagy Bulgariaval kapcsolatos kerdese van.
Udv,
Stevie (Bulgaria)
Octavia 1.8 20V SLX
_________________________________________________________________
Join the world’s largest e-mail service with MSN Hotmail.
http://www.hotmail.com
|
+ - | Re: USA tempok, statisztikak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
> Ha mar ennyien megnyilvanultak, en ugy lattam, Los Angeles
> kornyeken nem 55-60 merfolddel nyomatjak, (apropo,
> kedvencem, amikor Mo-on hirdetesben futasra mph-t irnak --
> miles per hour) hanem ha nincs dugo, akkor inkabb 60-70-
> nel, gyors auto sem ritka. Ja, es nem tul nagyok a kovetesi
> tavolsagok.
>
> Doneko, velemeny? Te aztan eleg sokat vezettel kint.
A sebesseghatarok nem azonosak minden autopalyan de az atlagos sebesseg
szerintem leginkabb nem is a korlatozastol fugg hanem attol hogy milyen
temponal kezdenek buntetni, ami nagyon valtozo. Eleg sokat jarok pl. a NJ
Turnpike-on, itt a korlatozas 65 mph (NY-hoz kozelebb mar csak 55), a
tobbseg 65 - 80 mph kozott megy amikor nincs dugo.
> Felado : Kertesz Vilmos
> > A B C D E
> >USA 41,967 15.8 787 2 18
> ..
> >E: Atlagos futasteljesitmeny *autonkent* (masik forras), ezer km-ben
> Azaz 18000km, azaz kb. 11000 merfold egy auto atlagos futasa az USA-ban?
Ez
> nekem nagyon furcsa.. Azt max. 1 ev alatt beleteszi mindenki, s az
> atlageletkora egy kocsinak nem 1 ev ott kinn sem (vagy maskepp nevezve a
Az eves futasteljesitmenyrol van szo. A biztositom szerint az atlag 12000
merfold evente.
Imre
|
+ - | Gorogorszagba YU-n at (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Konkret ismeretem nincs a helyzetrol (pillanatnyilag jo otletnek tunik
megkeresni utazasi irodak soforjeit), de en inkabb lehuznam egyben Bulgariaig.
Magyar hatarnal ejszakazas (Zoltan ugyan nem irta, honnan indul - ebbol
azt gondolom, Budapestrol), hajnaltol estig at lehet keverni Szofiaig.
|
+ - | Citroen vs BMW (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ugy remlik VD irta, biztos nem veletlen, hogy a Citroenen
kivul mas nem hasznalja a hidropneumatikus dolgokat a futomunel.
Szamomra az jott ki VD levelebol, hogy szerinte ennek biztos valami
technikai/megszallottasagi oka van.
Aztan az jutott eszembe, hogy egyszeruen szabadalom es szabadalmi
dij kerdese. Lehet, hogy a Citroen birtokolja ennek a muszaki megoldasnak
a jogat, es mafla lenne eladni.
Attila
|
+ - | RE: pulogep (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Apropo loketterfogat, pJ, nem akarsz a 2.9-es
>Scorpiodbol 3.7-est (252 LE) csinalni? ;)
:-) Remek otlet lenne, ha az lenne a tavoli celom, hogy elerjem az elso
szokesi sebesseget.:-)
Nem, kosz, mar igy is tul jo ez a kocsi nekem. En nem tudom, a tobbiek hol
kozlekednek rendszeresen 200 felett, nekem vasarnap reggelenkent szokott
csak osszejonni az M3-on - de az meg ritkan van. A sima orszaguti/varosi
araszolasoknal meg csak a szivem verzik a kocsi miatt.
Udv,
pJ
|
+ - | re: Osszehasonlitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
*busztok, Szia MIke,
>Errol valahogy ez jut eszembe:
>VD poroszkal az uton, mikor Fogash melleer, es atkiabal: "Na, Diszno,
>most megmutatom, mit tud az italiai csodor, lenyomom az Ubermensch
>gepallatodat." Padlogaz, VD temposan tavolodik, az Alfa uveghangon
>kegyelemert konyorog, mire Fogash VD utan ordit: "Nem baj, azert
>fajlagosan en is ott vagyok!". Erre VD a rohogestol azonnal az arokba
>fordul, igy hosunk elhuz mellette egy megveto "Na, ugye!" kisereteben.
:o))))))))))))
Fer
320i oo
|
|