1. |
Olommentes (pontositok) (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
2. |
autogyarak (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
3. |
re hutoproblema (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
4. |
Automata valtos (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
5. |
Cinquecento (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
6. |
Kutya a kocsiban (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
7. |
Amerikai gyarak (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
8. |
Hutorendszer felmelegedes (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
9. |
Re:hutoproblema (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
10. |
Maczi 3 henger hangja csunya (mind) |
45 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: *** HIX AUTO *** #27 (mind) |
74 sor |
(cikkei) |
12. |
Volvo (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
13. |
Re: 3 Henger (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
14. |
Auto HiFi Show (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
15. |
Re:harom henger (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: Hutoproblema (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
17. |
Hutoproblema (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Olommentes (pontositok) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sa'ra Ja'nos irta:
HA> Koszi a valaszokat,
>> olmozatlan 0.013 g/l
>>
>> mondanek. Az olommentes benzinben nincs olom. Semennyi.
>>
HA> Kivancsian varom a folytatast .... :)
Akkor pontositok: a "semennyi" valoban kicsit tulzo. Inkabb:
nyomokban. A 0.013g/l is inkabb 0.013mg/l, ami azert egy kicsit
kevesebb. Az olommentes benzinben annyi a nehezfem, amennyit a
feldolgozas soran magabaoldott a kulonfele technologia eszkozokbol
(csovek, tartalyok, szivattyuk, egyebek) illetve amennyit a Foldon
minden anyag tartalmaz(hat), anelkul, hogy kulon adnanak hozza olmot.
A katalizator szempontjabol ez nyugodtan tekintheto "semennyinek", sot a
kornyezeti terheles szempontjabol is. A katalizatornak pl sokkal tobbet
art a koromlerakodas, es egyeb az eges hatasara bekovetkezo karok, mint
az olommentes benzin nehezfemtartalma (mert nem csak az olom, hanem
altalaban a nehezfemek karosak a katalizatorra, es az egeszsegre is).
Csak mivel az olom-tetra-etil hasznalata volt az altalanosan elfogadott
oktanszamnovelo eljaras, ezert ezt emelik ki.
--
Hali SaGa
,
|
+ - | autogyarak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bessenyei Zsolt irta:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Volkswagen
VW
Audi
Skoda
Seat
+ Porsche, amely csak lazan kapcsolodik
+ Rolls-Royce a meccs pillanatnyi allasa szerint
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Csak kiegesziteskent: A Rolls-Royce mar regebben megvette a
Bentleyt es azota is gyart Bentley autokat.
Meg altalanos iskolas koromban lattam egy politikai gazdsagtan
tankonyvet. Abban volt egy abra annak igazolasara, hogy a kis
hal megeszi a nagy halat. Szepen bemutattak, hogyan lett
tizenvalahany brit autogyarbol 2-3. Ez volt a hetvenes evekben.
Mostmar egyetlen brit autogyar sincsen.
A Maseratit - ugy tudom - szinten a Fiat gyartja.
Udv: Afonya
|
+ - | re hutoproblema (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
sziasztok,
>A kovetkezo a problemam: van egy 1983-as kiadasu 1.3-as VW Polom. Semmi >baj n
em volt eddig, most sincs (mert ugy megy ahogy eddig), csak par >hete azt vesze
m eszre, hogy tulmelegszik a motor, aztan a ventillator >visszahut, ....
hasonlo hibajelenseg volt nalam. a kiegyenlito tartalyban az eloirt
folyadekmennyiseg, megis hamar bemelegedett, es tulsagosan...
a hiba oka, a hutot osszekoto vezetek nem szallitott (dugulas miatt)
hutofolyadekot, igy a huto csak 2/3 -ig volt tele.
DE a termosztat is lehet volna hibas ilyen esetben.
bes
|
+ - | Automata valtos (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Halihow!
> A het vegen volt szerencsem egy Pontiac Firebird-ben menni, igaz
> csak keveset. Erdekelne, hogy hogyan mukodik a valtoja (6 seb
> automata). Eddig csak egyszer ultem automata kocsiban, de az meg
Ha nem tevedek, es emlekezetem nem csal, akkor a Pontiac Firebird
az egy sportkocsi lenne... egyszeruen nem birom felfogni, hogy mi
az ertelme egy sportkocsinak automata valtoval!!! Egy amerikai
ismerosom is olvasta egy ottani autos lapban, hogy az uj
Corvette-ket fokent automata valtoval adtak el...
Ez egyszeruen nevetseges... minek vesz az ilyen sporkocsit? Egy
automata valtos sportkocsiban pont a lenyeg veszik el, azaz hogy
a vadlovakat fokent te iranyitod! Brrr... ragondolni is rossz!!!
Automata valto az idealis az oregeknek, akiknek csak az a fontos,
hogy a segguk alatt legyen valami, amivel haladhatnak. Es meg
cegautonak, felesegnek autojanak, vagy masodik csaladi autonak,
ahol megengedeto... szoval jo az, csak NEM SPORTKOCSIBA!!!!
Bye:
Isty, aki kemeny, mint a betonrepa
[ Editor of DISSONANCE diskmag ]
|
+ - | Cinquecento (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Halihow!
Vki irta, hogy nagyon be van idulva erre az autora...
a kerdesem: MIERT????
Nem azert, hogy degradaljam (de megis :>), de ha merges vagyok,
nagyobbat dobbantok mint az az auto... Sajna' egyszer mar ultem
benne, de az boven sok is volt.
Bye:
Isty, aki kemeny, mint a betonrepa
[ Editor of DISSONANCE diskmag ]
Ui.: Asszem' Zak kerdezte, hogy erdemes-e lecserelni a Punto-t
egy Brava-ra... a velemenyem: termeszetesen - az egesz csak penz
kerdese. Az egesz auto frissebb, lagyabb, jobb...
|
+ - | Kutya a kocsiban (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Halihow!
> Felado : [Hungary]
>
> mindamellett alkalmankent a csalad is belefer (feleseg, gyerek,
> +2 kis termetu kutya, tovabbi
Abban vajon mi a pláne, hogy a kutyát beengedjuk a kocsiba?
En maximalisan ellene vagyok, nem latom az ertelmet... a kutyak
mocskos allatok, meg ha naponta tisztitod is oket.
Es oda ulsz legkozelebb mondjuk egy normalisabb ruhaban, ahol
a kutya terpeszkedett... olyan kutyat meg nem talaltak ki, ami
higienikus lenne (pl. nem hullajtja a szoret).
Kutyat autoba szerintem NE!!!
Bye:
Isty, aki kemeny, mint a betonrepa
[ Editor of DISSONANCE diskmag ]
|
+ - | Amerikai gyarak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Afonyanak, meg annak akit erdekel az amerikai autopiac:
>Ez persze szemlelet kerdese, de en egy japan autogyar amerikai reszleget
>nem tekintem amerikai autogyartonak csupan azert, mert van kulon erre a
>piacra fejlesztett modellje. Ami azert - gondolom - sok tekintetben
>hasonlit a gyar egyeb modelljeihez.
Te nem, de az amerikai hivatalos allaspont szerint annak minosulnek!
Lehet, hogy a Honda japan nev, de Amerikaban fejlesztett, amerikai
beszallitoktol, Amerikaban gyartott autot nehez nem amerikainak tekinteni.
Mit szolnal, ha az Opel-t mondjuk valami hulye oknal fogva atkeresztelnek
Chevrolet-te? Hiszen az Opel is amerikai - nemde :-)?
Amugy Fogash kiegeszitese jogos: BMW, Merci, VW mind nyomul. Sot egyes
remhirek szerint a Daewoo is :-)
>A mondanivalom csak annyi volt, hogy - az ipar mas teruleteihez hasonloan
-
>itt is nagyon nagy a koncentracio, ami bizony az egyediseg rovasara megy.
Ez bizony igaz. Bar amig egy Plymouth Prowler kisszeriaban akar, de
kaphato... (Mondjuk, ahogy korabban is irtam ezt fogja megolni a Chrysler-
Daimler hazassag). De akkor is maradnak a kit-ek, egyre inkabb az
atlagemberek
fele orientalodva :-)
Ez a koncentracio bizony furcsa helyzeteket eredmenyez olyan orszagokban
amelyek nem szerepelnek a hirekben. Sokaig volt Fiat-Peugeot Argentinaban,
Braziliaban. Most meg Chrysler-BMW megy a braziloknal. etc
Bye,
NP
|
+ - | Hutorendszer felmelegedes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
problemajara a kovetkezok a tippjeim:
Kedves Miklos !
A Polo motorjanak melegedese a kovetkezo okokra vezetheto visza:
1. Levegos a hutorendszer
2. Megvaltozott a hutofolyadek osszetetele (A fagyalloban beallt kemiai valtoza
s)
3. Elkoszolodott a hutorendszer (olaj kerult a vizbe, vizko, rozsda, egyebek)
4. Hengerfejtomites hiba, gatrepedes a szelepek kozott
5. A kavitacio lenyalta a vizpumpa lapatjait (Skoda betegseg)
6. Thermosztat hiba
7. Gyujtasbeallitasi hiba (utogyujtas)
8. Uzemanyag felesleg ( felakadt az uszo a karburatorban )
A kloros vizzel valo fagyallo higitas azt eredmenyezi, hogy az Ethilen Glykol e
s a Klor olyan vegyuletet alkot, ami megtamadja az Aluminium feluleteket. A kav
itacioval olyan rombolasra kepes, hogy egyszeruen eltunnek a hutoviz szivattyu
(vizpumpa) jaro
Nem veletlen, hogy az ioncserelt vizet irjak elo a hutorendszerbe.
A hutorendszer hazi vizkomentesitese eloidezheti azt a problemat, hogy a hajsza
lrepedesekbol kioldodik a vizko, es ket helyen fog folyni a hutorendszer - orra
n, es szajan.
Peter.
|
+ - | Re:hutoproblema (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Miklosnak:
>A kovetkezo a problemam: van egy 1983-as kiadasu 1.3-as VW Polom.
>Semmi baj nem volt eddig, most sincs (mert ugy megy ahogy eddig),
>csak par hete azt veszem eszre, hogy tulmelegszik a motor, aztan a
>ventillator visszahut, megint melegszik es igy tovabb. Mindig latom a
>hofokmeron, hogy oda-vissza ingazik.
Nekem ugyan ez volt a problemam egy eve egy masik kocsin amig a
termosztatot es a vizpumpat kicsereltem. Azt hiszem a termosztat
csereje eleg lett volna, de ha mar levettem a pumpat azt is
kicsereltem egyuttal (itt csak ket ora bere). Lehet meg a ho erzekelo
a motorhazon, de az nem valoszinu, akkor allando volna a jelenseg. En
azt ajanlom kezd a thermostat cserevel.
Gabor
|
+ - | Maczi 3 henger hangja csunya (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>Felado : [United States]
>>Temakor: Corsa alternativa ( 33 sor )
>>Idopont: Wed May 6 11:49:22 EDT 1998 AUTO #20
>>- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>>A termosztat tul alacsony homersekleten nyitott, ezert gyakran harom
>>hengerrel jart a motor. A dolog szepsege, hogy kb 3 honapig
>>szenvedtem
>>vele, mert a szervizekben keptelenek voltak megtalalni a hibat, Volt
>>ahol azt mondtak, hogy semmi baja az autonak (ezt mondta a fedlezeti
>>szamitogep), annak ellenere, hogy hallhatoan 3 (rangatott a motor)
>>henger mukodott csak. Vegul is a gepeszmernok papam otlete volt,
>>hogy ellenorizni kellena a termosztatot.
>>Maczi
>Felado : [Hungary]
>Mar bocccccs , hogy belepofazok, de meg kell vedenem a kolegat. Az
>lehet, hogy nem tud autot szerelni, de osszefugges tenyleg nem igen
>van a hideg motor es a harom henger kozott.
Maczi szemelyeskedo valasza hozta ki belolem a reagalast,
kulturalatlan modor, nem ide valo, meg ha igaza volna, akkor sem.
Pedig amit irt annak szerintem sincs semmi alapja. Avagy amig hideg a
motor addig csak egy henger indul be, azutan ahogy melegszik indul a
masodik, azutan sorba? Es ahogy hul le a motor ugy allnak le a
hengerek egyenkent? Egy henger nem-mukodesenek semmi koze nincs a
hutoviz homersekletehez. Ha egy henger mukodese kihagyasos, az
gujtas, laza/tort kabel, stb., ami a termosztat cserekor
visszakerulhetett, igy a razkodas/ho nem okozhatta mar a kihagyast.
Remelem annyit tud Maczi mit jelent ha a viz es egy dugattyu kozott
kapcsolat van. Masreszt, egy henger nem-mukodesetol NEM rangat a
kocsi, csak erot veszit. Nekem volt tapasztalatom 6 hengert egyenkent
lekapcsolni, csak 2-3 hengernel lehetett erezni a kihagyast az ero
vesztessel. Itt, regi, nagy 8 hengereseknel van, hogy 1-2 henger nem
is megy, a tulaj nem is tudja, nem is erdekli mert nem eri meg.
Fogashnak csak koszonet jar valaszaiert es irasaiert. Becsuljuk meg
hogy valaki hozzaertohoz lehet fordulni aki segitokesz es udvarias.
Maczi meg nem tudja mit beszel es azt is nem szep hangon.
Koszonet minden szinvonalas, joszandeku, ismerteto es segitokesz
irasert,
Gabor
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #27 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Fiat
> Fiat
> Lancia
> Alfa Romeo
> + Ferrari
> ? Maserati
Tudtommal a Maserati meg a sajat laban all. Viszont a Lamborghinire feni a foga
t az
Audi. Ki tud a DeTomasorol?
> PSA
> Peugeot
> Citroen
> Opel
> Opel
> + Vauxhall a GM-en keresztul
> + Saab a GM-en keresztul
> Ford Europe
> Ford
> + Jaguar, Aston Martin az anyacegen keresztul
az anyacegen keresztul ideveheted a Mazdat is. A Fiestat aruljak mazda neven is
, es
a Probe a 626-os alapjaira epitkezik.
> Nehany ev mulva sikerult ratalalnom egy Nissan Laurel -re, amely
> kisertetiesen a 70 -es evek amerikai autoinak formajat idezi. Az
> eleje a Cadillac -hoz hasonlit, a hatuljat nagyreszt lampak alkotjak.
Milyen fellengzosek tudtok lenni neha.... :)))
> ez egy 18 eves
> Japan autonal nem is csoda...
Ami olyan, mint egy Cadillac :)))))
> A kovetkezo a problemam: van egy 1983-as kiadasu 1.3-as VW Polom. Semmi baj
> nem volt eddig, most sincs (mert ugy megy ahogy eddig), csak par hete azt
> veszem eszre, hogy tulmelegszik a motor, aztan a ventillator visszahut,
> megint melegszik es igy tovabb. Mindig latom a hofokmeron, hogy oda-vissza
> ingazik. Mindezt csinalta tavaly is, de csak kanikulaban es dugoban. De most
> Egyebkent is szokatlanul hamar felmelegszik a motor (2-3
> km alatt) teljes kihules utan is. Ezt azert tavaly meg nem csinalta, tartos
> Miklos Tar Patent & Trademark Department
> Gedeon Richter Ltd.
Velhetoen kezd tonkremenni a termosztatod. A termosztat ugy muxik, hogy egy nag
y
hotagulasu gazt bezarnak egy rez harmonikaba. Alaphelyzetben rugo zarja a
termosztatot, a hutoviz csak a motoron kering. Ahogy a viz (es vele a gaz)
melegszik, no a nyomasa, es megno a terfogata, mivel a rugoero elleneben tud
tagulni. Ilyenkor magaval viszi a termosztat zaroszelepjet, azaz kinyit, hideg
vizet engedve a motorra. Ilyenkor gyorsan lehul, visszacsuk, es ujra
(tul)melegszik. Akkor szokott ilyent produkalni, ha a gaz kezd megszokni belole
, es
csak joval nagyobb homersekleten no akkorara a nyomasa, hogy ki tudjon nyitni.V
edd
ki a termosztatot, tedd bele egy labos hideg vizbe, es kezdd el melegiteni. Ha
kinyit, mielott a viz felforrna korulotte, akkor mashol keresendo a hiba. De
velhetoen tul keson fog nyitni.
> Felado : [Hungary]
> Temakor: subscribe ( 1 sor )
> Idopont: Wed May 13 14:23:04 EDT 1998 AUTO #27
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
> varom !!!
Vajon mit varhat?
Holnap ABS!!!!
Fogash
|
+ - | Volvo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ha van koztetek Volvo-megszallott vagy hozzaerto, kerem irjon!
Koszi:
Andras
|
+ - | Re: 3 Henger (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szervusztok
Eloszor is, itt is szeretnek elnezest kerni Buruzs Istvantol, a nem tul
finom kijelentesemert.
Most pedig a termosztatrol es a harom hengerrol (idezet abbol a
levelbol amit Buruzs Istvannak irtam):
"A termosztatrol meg annyit tenyleg kb 70 foknal nyitott, es ez eleg
ahhoz, hogy kormozodjanak a gyertyak, csak peldaul Ladanal ( a
Moszkvicsot nem irom mert az Opel elott egy 2140-es volt es az eleg
gyorsan felmelegedett) amikor a motor elegge felmelegszik a korom leeg a
gyertyarol. Tobbek kozott ezert illik telen jaratni a motort elindulas
elott, mert uresjaratban (nincs terheleve a motor), kevesbe kormozodik
a hideg motorban a gyerta. Ezt a faterom meselte, en villamosmernok
letemre, nem sokat foglalkozom veluk, Mostanra mar eljutottam oda, hogy
csak hasznalni akarom az autot es nem buheralni."
Egyebkent a termosztat nem veletlenul nincs nyitva allandoan (azaz van
egyaltalan termosztat), hanem bizony azert, hogy a motor elge magas
homersekleten mukodjon es igy tokeletesebb legyen az eges. Merthogy
egyebkent sajnos korom keletkezik ami eloszeretettel csapodik le a
gyertyakra. Ha ketsegeid vannak akkor talan szedd ki a termosztatot a
kocsidbol, valoban a motor fel fog melegedni, nyaron eleg magas
homersekletre ahhoz, hogy ne legyen problemad, de telen garantaltan nem
lesz gyujtasod par hengerben a korom miatt.
Tisztelettel
Maczko Istvan
|
+ - | Auto HiFi Show (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ha valakit erdekelne, Auto HiFi Show lesz szombat/vasarnap
az Olimpiai Csarnokban.
Gabor
|
+ - | Re:harom henger (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>>>> A termosztat tul alacsony homersekleten nyitott, ezert gyakran harom
>>>> hengerrel jart a motor.
>
>>>Hol az osszefugges?
>
>>Az osszefugges ott van, hogy a motor hidegen jart ezert kormozodtak
>>a gyertyak,
>>De amint latom te is nyugodtan elmehetnel ezekbe a szervizekbe,
>>nem jelentene nagy kulonbseget. Magyarazni ok is kivaloan tudtak
>>csak eppen autot javitani nem.
>
>Mar bocccccs , hogy belepofazok, de meg kell vedenem a kolegat. Az lehet,
>hogy nem tud autot szerelni, de osszefugges tenyleg nem igen van a hideg
>motor es a harom henger kozott. Ha tenyleg hideg (<45-50 fok)a motor, akkor
Akkor most en is beledumalok, tapasztalati alapon.
Ugyanez volt a jelenseg (meg meg mennyi minden) a Golfommal.
Rendszeresen 3 hengerrel ment hidegen, majd egy kis melegedes utan minden OK.
Mar lassan kicsereltunk rajta mindent elektromos berendezest ami szoba johet,
(bar a termosztarta nem gondoltam ;folosleges is lett volna), mivel a
gyujtokabel
kezdett szepen elhalni.
Erre igen egyszeruen rajohetsz. Eloszor is az osszes csatlakozasi feluleten a
csavarokat illik meghuzkodni. Ha eleg hosszu a kert egymas mellett levo kabel,
akkor csereld fel oket, persze az elosztofedelen is!! Jarj vele hidegen nehany
Km-t es nezd meg, hogy melyik gyertya kormos. Ha beigazolodik a gyanu, akkor
most a masik gyertya lesz kormos, tehat johet a kabelcsere. Nem nagy melo, es
ez a lehetoseg is kizarhato. Probald meg megeri, en megsporolhattam volna
kozel 6.000,-HUF-ot ha ezzel kezdem.
Rob.
|
+ - | Re: Hutoproblema (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>A kovetkezo a problemam: van egy 1983-as kiadasu 1.3-as VW Polom. Semmi baj
>nem volt eddig, most sincs (mert ugy megy ahogy eddig), csak par hete azt
>veszem eszre, hogy tulmelegszik a motor, aztan a ventillator visszahut,
>megint melegszik es igy tovabb. Mindig latom a hofokmeron, hogy oda-vissza
>ingazik. Mindezt csinalta tavaly is, de csak kanikulaban es dugoban. De most
>mar pl. egyenletes 80-as temponal (se gyorsitas se lassitas, sik terep) is
>fellep a jelenseg. (Itt persze nem hallom a ventillatort, de feltetlezem,
>hogy ilyenkor is megy) Hutofolyadek megfelelo mennyiseg van benne (a ket
>szintjel kozotti). Egyebkent is szokatlanul hamar felmelegszik a motor (2-3
Javasolnam a hengerfej tomites cseret amig meg el nem deformalodik a
hengerfejed.
Valoszinuleg (a kocsi korabol is adodik) teljesen ossze lehet mar egve a
tomites,
ezzel reszlegesen eltomiti a hutoviz utjat, ami igy igen lassan tud aramolni.
( nem fujja fel a hutodet??? a gumicsoveknel ez jol latszik, es erezheto is,
mert igen kemennye dagad ilyenkor)
Igy a hengerfejben nagyon hamar felmelegszik a hutoviz, ezert a gyors
bemelegedes
es a hutoventillator allando ki-be kapcsolgatasa. Ha egy kis gyanut is
igazolni latsz
az autodon vidd gyorsan komoly szervizbe, mert elszall a hutod, es az draga
dolog.
Rob.
|
+ - | Hutoproblema (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tar Miklos wrote AUTO # 27:
>... egy 1983-as kiadasu 1.3-as VW Polom. Semmi baj
>nem volt eddig, most sincs (mert ugy megy ahogy eddig), csak par hete azt
>veszem eszre, hogy tulmelegszik a motor, aztan a ventillator visszahut,
>megint melegszik es igy tovabb.
Valoszinu, hogy a rendszer belevegosodott...
A Wartburg 1.3-ban ugyanez a motor van, es a tunetek nalam is mar
elofordultak. Nehez volt megtalani, de a vizpumpa szimering
elhasznalodasa miatt az szivargott, es a viz bar kisse azert megiscsak
fogyott. A jelenseg ugy azonosithato, hogy a motor jobb oldalan,
alul, jobbra kiforditott kerekallasban megfigyelheto a csargasnyom
miatti lerakodas a vizpumpa hazon.
Van szakszerviz, ahol csak vizpumpakkal foglalkoznak. Masnapra
megcsinaltak.
udv
Kovats L.D.
|
|