Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 743
Copyright (C) HIX
1998-05-12
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Rebellion (mind)  11 sor     (cikkei)
2 ??? (mind)  1 sor     (cikkei)
3 Re: AoE es IPX - HELP (mind)  8 sor     (cikkei)
4 Etesitem... (mind)  16 sor     (cikkei)
5 Re: Quake pak file (skin csere) (mind)  15 sor     (cikkei)
6 Street Fighter EX plus alfa (mind)  37 sor     (cikkei)
7 I76 3Dfx (mind)  20 sor     (cikkei)
8 UFO2 (mind)  13 sor     (cikkei)
9 Terep2 letoltes (mind)  5 sor     (cikkei)
10 Elado-csere (mind)  38 sor     (cikkei)
11 Keres (mind)  9 sor     (cikkei)
12 Re: croc (mind)  11 sor     (cikkei)
13 Re: Atomic Bomberman,Dsun2 (mind)  39 sor     (cikkei)
14 JANES 688i (mind)  7 sor     (cikkei)
15 AOE kritika (mind)  145 sor     (cikkei)
16 Frankie home page (mind)  10 sor     (cikkei)
17 [HIRDETES] Elado cuccok (mind)  12 sor     (cikkei)
18 Sony Playstation PSX cd-k... (mind)  18 sor     (cikkei)
19 Elado cd-k! (mind)  4 sor     (cikkei)
20 Elado olcso cd-k! (mind)  10 sor     (cikkei)
21 Lantos Tibornak (mind)  7 sor     (cikkei)
22 AD&D (mind)  6 sor     (cikkei)

+ - Rebellion (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Par napja jatszom csak a rebellionnal, es egy dologra nem sikerul rajonnom:
Neha nem lehet 'Planetary Assault'-ot inditani egy bolygon.(neha igen) Ott
all a flottam, van rajta egy csillagrombolo, TIE vadszok, rohamosztagosok,
es egy admiralis. Mi az oka, vagy mi kell egy Plenetary Assault-hoz???

A valaszokat (lehetoleg magan e-mailben) elore is kosz!

Bye:
        Adam
+ - ??? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)


+ - Re: AoE es IPX - HELP (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nem tudom, hogy mi okozhatja, hogy eltunik az IPX valasztek, de had
jegyezzem meg, hogy ha csak ket gepet kottok ossze, akkor a TCP/IP csak
lassitja az egeszet, tuntessetek el!

Udv,
    Vitya
+ - Etesitem... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ave Ifjak!

Ezuton ertesitek mindenkit, aki a Conquest of New World-el, vagy a Caesar II.-v
el kapcsolatban a freemail cimemre irt, hogy egyeb technikai (kishug) okok miat
t leveleitek elvesztek. Ha nem nagy keres, legyetek oly kedvesek ismeteljetek m
eg a send-et.

Koszi!
Cyclone
emilcim: vagy 

Az elet nem nehez.
De miert nekem kell az egeszet cipelni?

____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer  http://egon.gyaloglo.hu
+ - Re: Quake pak file (skin csere) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

In hun.lists.hix.jatek  wrote:
> Hali!
> 
> Lenne egy olyan gondom, hogy Quake 1-ben szeretnem kicserelni a skint.
> Tudja valaki, hogy hogy lehet megcsinalni???

Nagyon egyszeruen. Megcsinalod az uj player.mdl -t (mondjuk a Meddle c.
progit tudom erre ajanlani, az kiszed mindenfele skint, azt atrajzolhatod
es visza is tudja importalni), es az id1/progs konyvtarba berakod...


o-------------------------------------------------------------------------o  
|  "Throughout history many people have claimed to see strange lights in  |
|                              the sky."                                  |
o-------------------------------------------------------------------------o
+ - Street Fighter EX plus alfa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Message is sent with MIME. Attachments are base64 encoded
--TFS-with-MIME-and-DIME
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
Content-transfer-encoding: quoted-printable

     Hi everybody,
    =20
     Ha van valakinek leirasa a fenti PSX jatekrol vagy csak a specialis=20
     mozdulatokrol, kerem kuldje el=2E Koszi, Tibor
    =20
     STREET FIGHTER RULES
--TFS-with-MIME-and-DIME
Content-Type: TEXT/RTF; name="MSGCC.RTF"
Content-transfer-encoding: base64
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--TFS-with-MIME-and-DIME--
+ - I76 3Dfx (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

1.  Nem tud valaki egy patch-et az I76 rippes változatához? Állati fontos
lenne.

Ha a Nitro vagy a Gold valtozat van meg, akkor :

I76.EXE /glide

vagy

I76.EXE /d3d

Megjegyzem, hogy az en Orchid Righteous-on a menu helyett fekete
kepernyo van, a jatek viszont megy, ha vakon beletalalok a menupontba. 


Borsodi Zoltan certificated economist  
 _____ _____ _____ _____ _____  	                               
|_   _| __  |   __| __  | __  | 
  | |      -|   __| __ -| __ -|  
  |_|  __|__|_____|_____|_____| http://www.westel.hu/~trebb
+ - UFO2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Van valakinek az X-COM UFO2 jatekahoz jo mentese?
Elkuldene nekem?

Hogyan lehet (es mit kell) editalni ahhoz, hogy tobb penzem legyen? ;-)

Kosz:

                     Borocz Csaba
                  Novell NetWare Club




+ - Terep2 letoltes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Terep 2 honpage cime : www.extra.hu/terep2 .
Itt meg lehet talani a Terep , terep2 programokat valamint hozza 
palyakat es segedprogramot .

Keszeg
+ - Elado-csere (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Kis technikai szunet utan ismet szeretnem a figyelmeteket kerni!
Itt az uj cds ajanlatom amit eladnek vagy elcserelnek.Cserekent 
erdekelne mondjuk a Lula ,a Ceasar2 ,Interstate 76, vagy az I 
War.De ha van masod hallgatlak:)Amennyiben ugy dontesz hogy megveszed
az altalad ahitott cdt ugy az 1000 ftba kerul.Nos tehat:
Incubation................................Akcio-strategia F22
ADF.................................Rep szim F/A 18
Korea...........................Rep szim Flying
Corps...........................I. vhs rep szim Lords of the realm 2
...............Kozepkori strategia Armored Fist
2........................Tank szim Dungeon
Keeper.....................akcio strategia rpg Joint Strike
Fighter.................Rep szim. Longbow 2     (2 cd
1500ft)....Helikopter szim
Battlezone...............................akcio strategia 688 Hunter/
killer...................688 nuclear sub szim Grand theft
Auto...................rpg akcio Archymedean dynasty..........Jovobeli
tengeralattjaro szim Es most a valogatasok: 1 Abes
Odessy,Fallout,Fighting Force,Rebellion. 2 Aladdin,Batman,BC3000,
Bermuda syndrome,Dragon Hearth,Fragile allegiance,Girls,Kilrathi,
Muppets,Renegade, Star Control3,Steel panthers2 ,Syndicate wars, US
NAVY fighters. 3 Wings of glory (full)Bedlam,Cavewars,Jet
fighter3,Lords2,Master of orion2,Privateer2 ,Red Alert,Russ Rulett,SH
mission disk,Skynet,SQ,Star Turtle,Wooden ship and iron men. 4 1942
pacific air war,m1a1 abrams,Armored fist Buzz Aldrin race into
space,Carmageddon,Choppers,Commanche,DOE,Dungeon Keeper,Elite 3 first
encounter,Extreme assault,Hunt a girl,Larry7 S.A.R., Strip poker
pro,Starlord,Strike commander,Strike point,Tornado,Xcom3,TIEs cds. 5
AoE, Civ 2, F22, F16,Hellfire (full) I War, JSF,Pax Imperia 2,Red
Baron2, Subculture. Huhh hat ennyi ,koszi hogy volt turelmed
vegigolvasni:) Ha erdekel valamelyik irj nekem maganba, es
megbeszeljuk.
Udv 
Gundark
..Azt mondjak,ne fesd az ordogot a falra mert..
Van ket rossz hirem:lefestettek....Lejottem.
+ - Keres (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Bocs hogy nem igazan idevago temaban irok!Azt szeretnem hogy aki a 
mult heten irt nekem levelet, kuldje el nekem ujra mert voltak 
kissebb technikai hibak.Elore is koszi.(05 .01-tol 05 10 -ig!)
Udv 
Gundark
..Azt mondjak,ne fesd az ordogot a falra mert..
Van ket rossz hirem:lefestettek....Lejottem.
+ - Re: croc (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!
A menuben vagy jatek kozben gepeld be a kovetkezoket:
argolife   - orok elet
argoskip   - palya valasztas

A kovetkezo kod allitolag minden titkos reszt megmutat es
a jatek vegere dob.
-[ LLLLDRRLLDRDLUR ]-
				bye, mutt.
-- 
UIN:10676592
+ - Re: Atomic Bomberman,Dsun2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
> 
> Hi!
> Kicsit meglepodtem,mikor meglattam az Atomic Bombermant.35mb
> csomagolva,es alig jobb,mint a Dyna.Szoval arra gondoltam,hogy en nem
> vettem eszre valamit.Tehat a kerdes:tenyleg egy 50 megas Dyna utanzatrol
> van szo,vagy tud valami extrat is.
Szerencsere azert van benne par ujjitas.
Mostmar gepi ellenfelel is jatszhatsz es felkotheted a gatyadat
ilyenkor.
Iszonytato sok palya van mellekelve hozza es ha megunnad oket, akkor a
beepitett palyaeditorral magad is szerkeszthetsz. Ajanlom figyelmedbe a
Bowling palyat, 3 bomba + rugdosassal indulsz, allits be legalabb 5 gepi 
ellenfelet es gyujtogest a killeket (100 -ig meg ne allj).
Ujitas a remek hangok es a szep grafika, es az ujabb lehetosegek, mint
a:
- bomba rugdosasa (hmmm..., nice :-) (zselevel meg vissza is pattan),
- bomba oklozese, cipelese,
- extra szivatasok (halalfej, inverz billentyuk, csigasag),
- teljes palyas tuzero,
- meghalt ellenfelek cuccainak szetosztasa,
- transzportok, mozgojardak, lejtok az egyes palyakon,
- idolimit
- multiplayer 10 emberig.
Ami viszont ellene szol, az a bombak tul gyors robbanasa, a szivatasbol
visszamaradt ido kijelzese, a kicsi palyak, es a csalo AI.
Mindezek ellenere szerintem sokkal jobb mint a Dyna volt, mivel itt mar
komolyabban kell beszoritanunk az ellenfelet, mivel ha tudja akkor a
bombat
elrughatja vagy elboxolhatja magatol. Ja es nem kell egy kis mokahoz
embert
keresni, mert a gepet beallitva is jokat lehet robbantgatni.

>Ha valaki jatszott mar egy oranal tobbet a Dark Sun 2-vel,irjon mar
>lecci,mert lenne par kerdesem.
Nem az en stilusom.
				bye, mutt.
-- 
UIN:10676592
+ - JANES 688i (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali Mindenkinek!
A fenti progihoz keresek leirast.
Ha meg lenne valakinek irjon matr egy levelet nekem.
Nem arrol az 1 lemezes verziorol van szo,hanem a CD-rol.
Koszi elore is.

Udv:Papp Szilard
+ - AOE kritika (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi mindenkinek!

Nemreg erdeklodtem AOE felol, nos kaptam egy rakas dicsoito levelet (koszi,
akinek nem koszontem volna meg maganban, es meg egyszer koszi annak, akinek
igen), akik nem gyoztem aradozni, hogy milyen allat jatek. Na OK,
megszereztem. Hat most tartok a "masodik epizodnal", a gorogoknel (legelso
kuldetes), de mit ne mondjak, most annyira tele lett a tokom az egesszel,
hogy ugy dontottem, levezeteskent ide irok. Megint csak velemenyeket
szeretnek hallani: mit esztek ti ennyire ezen a jatekon? (Aki nem AOE-fan,
attol bocsi, hogy rabolom a helyet -> PGDOWN)

Lassuk eloszor a pozitivumokat:
- az szuper, hogy emberek kozott jatszodik vegre a jatek, es nem mindenfele
futurisztikus masinakkal kell repkedni, illetve mindenfele fantasy-szorny
jon szettepni. Persze ez utobbiakkal sincs baj, de azert en nagyon orultem,
hogy emberi a kornyezet.
- a grafika nagyon sokretu, az animaciok remekul sikerultek (nem a videokra
gondolok ofkoz). Az is remek, hogy majd minden nep minden epulete
kulonbozik.
- a zene is kurva jo lett, isteni hallgatni jatek kozben

Es akkor most a negativumok:
- hat vegul is mellekes, de a tokom kivan az MS AVI-javal... a duplaCD-men
valami hihetetlen szar felbontas mellett kepes csak lejatszani, mig egy
Smacker video kivalo felbontast kepes produkalni szaggatas nelkul
(ugyanolyan hang mellett persze). Minek eroltetik ezt a rohadt AVI-t?

- a szep animacionak is vannak hatulutoi: pl. meglenditi a bacsi a kobunkot,
mire lecsap, addigra az ellenfele mar 5 meterre elszaladt, de azert meg a
sebzes azert meg hat ra... Az is idegesito, hogy a harcosok kenyelmesen
setalnak oda az ellenfel katonaihoz, akik eppen a parasztjaimat gyilkoljak
halomra.
- a hangok eleg gyerek, a fele mas jatekokbol lett lopva (pl. az elso
Hexen...) Minden katona ugy nyogdecsel, mint aki epp most jott ki egy
agymosasrol. Viszont a csatak hangjai eleg jok.
- a programozok valami hihetetlen pancser munkat vegeztek, keves jatekon
karomkodtam ennyit... Talan az UFO es a Carmageddon kivetelevel egyiken sem.
Halat adtam az egnek, hogy ez legalabb nem all 4000 file-bol. Lassuk csak
sorban:

1.) A pathfind az valami siralmas, ossze-vissza boklasznak, keptelenek
valahova odajutni idoben. Nekiallnak libasorba menni, csatasor helyett,
aztan az ellenfel egyesevel lelovoldozi oket. Vagy en azt akarom, hogy
egybegyuljenek az emberek, mert mondjuk szet vannak szorodva. Raclickelek
kozepre, mind elindul, es amikor az elso ember odaert a click helyere,
mindegyik megall, az is, aki meg 3 km-re van a bazistol. Persze egyesevel
meg lehet nekik parancsolni, hogy tenyleg oda menjenek, ahova akarom, de ez
idoveszteseg, meg idegesito. Vagy olyan is volt, hogy 5 nyilasom allt a
toparton, de kozben a bazisnal krealtam meg egyet. Az egeszet egy group-ba
raktam, es egy pontra clickeltem, hogy menjenek mind oda. Egyszer csak
latom, hogy az egyiket tamadjak. Ranezek: elindul korbe a folyo menten, mert
ugy "latta", hogy arra rovidebb. A tobbiek pedig beleakadtak a
folyokanyarba... Hat a hajam teptem, mire odairanyitottam volna oket, ahova
szerettem volna.

2.) Az egysegek nem intelligensek. Pl. elinditok 10 embert egy szoros helyen
at.
Az elso elindul keresztul, a masodik csak akkor jon ra, hogy nem fel el,
amikor mar odaert. Az ilyenbol lesz a libasor... Ebbol a szempontbol is
sokkal elorebbhaladott a tobbi effele jatekban alkalmazott technika, pl. a
Starcraft dinamikusan, szinte minden pillanatban nezi, hogy merre kene
menni, ezaltal eleg ritka, hogy az egysegek elkovalyognak (peldaul egy ilyen
esetben az egysegek fele mar elore elindul korbe). Ja, es mindezt raadasul
gyorsan is teszi, nem ugy, mint pl. a Red Alert, vagy az AOE (mindket
jatekot full speeden kell jatszanom, hogy normal sebessegu legyen,
ellentetben a Starcrafttal).

3.) Bar a grafikat dicsertem, azert az nem fer a fejembe, hogy amikor
1998-at irunk, es minden jatek probal megszabadulni attol a gepies
mozgastol, amit meg a Dune2, es a Warcraft szabott meg, addig az AOE
pontosan ugyanazt az eljarast koveti, de raadasul meg el is van szurva (ld.
a pathing-ot). Gondolok itt arra, hogy tisztan latszik a negyzetekre valo
felosztas, valamint egy negyzet = egy egyseg. Akarki akarhogyan szidja a
Starcraftot,
ott mar szinte ezt eszre sem lehet venni. Ott az egysegek a negyzetek
_kozott_ is tartozkodhatnak, es egymashoz is zsufolodhatnak... Ez igencsak
megkonnyiti a jatekot. A masik pedig, amit a C&C vezetett be, es meg a
Starcraft sem koveti maradektalanul: hogy azon a 45°-on keresztul
egyenletesen forduljanak el, egy figuranak ne csak 8 kepe legyen. Ez
ISZONYUAN sokat dob a grafikan!

- technikai problemak:

1.) valahogy a kompatibility test kicsit kimaradt a jatekbol... Pl. a jatek
feltetelezi, hogy ha eppen audiotrack megy, akkor o attol szabadon elerheti
a CD datatrack-jet is. Pl. az egyiptomiak utolso csatajaban (ugye
folyamatosan megy az audiotrack) kinyirtam az utolso epuletet is, VICTORY!!!
Yeah! A program elsotetul, a zene nem all le. Kiveszem a CD-t, erre
visszater a shellbe, es kozli, hogy problema a lejatszassal. Hat nem csoda,
mert a hulye nem allitotta le elobb a zenet, es utana probalta lejatszani a
videot, hanem mindezt egyszerre. Persze autosave ilyenkor nincs, jatekallast
reg nem mentettem, ugyhogy el is veszett az egesz (cheatelve ujrajatszottam
ugyan azt a palyat, de azert ez eleg idegesito volt).

2.) Hatterben hagyom a jatekot, mert mondjuk olvasgatom a help-jet. Kozben
elmegyek ebedelni, mire visszajovok, kampec. Az AOE ablak bezarodott, persze
mentes nelkul... Ki lehet probalni! Egyebkent ezen kivul is produkal neha
jatek kozbeni kellemes elszallasokat, bar eddig csak 2-3-szor fordult elo.
Termeszetesen a latest patch-et hasznalom.


3.) 50 egyseget engedelyez a jatek mikozben 50 megas swapfile-t akar
letrehozni... (32 mega RAM-mal persze). Hat ez a programozas csucsa! A jatek
8 jatekost tamogat, mindet 50 egyseggel, ez ha jol szamolom 400 egyseget
jelent jatekonkent. A Warcraft2 nyolc mega RAM-mal futott, es bar o is
swappolt, azert messze nem ennyit. Es mindezzel egyutt 600 egyseget tamogat
jatekonkent... Ez 8 jatekosra lebontva 75-ot jelent. Az mondjuk nem sokkal
tobb, az igaz, de viszont az AOE swappal egyutt majdnem tizszer annyi
memoriat hasznal, mint a WAR2. Hat, no comment. En csak azon csodalkozom,
hogy a Dune2-t hogyan csinaltak, az ugyanis a 600KB konventional memory-ban
volt kepes kezelni az egysegeket. (Ez tuti, en azzal eloszor egy 640 KB-os
alap 286-ossal jatszottam speakerrel, es mukodott).
Arrol mar nem is beszelek, hogy neha a win nem torolgeti a swapfile-t, es
emiatt csak egy restart utan
tudom elinditani a jatekot, mert nem az osszmemoriat nezi a program, csak az
ures helyet a vinyon.

- jatszhatosag:
1.) hat biztosan bennem van a hiba, de en normal fokozaton ket ora utan sem
tudtam elorebbhaladni az elso gorog kuldetesben. Persze turelemmel
sikerulne, csak az eppen elfogyott. Arrol van szo, hogy a gep RND modon
dont, hogy eppen tamad-e vagy sem, es mivel a palya kezdetekor mar 3x akkora
a serege, ha tamad, azonnal szetveri az egesz bazist. 5 jatekbol haromszor
azonnal lerohanja a bazisomat. A resource is kicsit furcsan van elhelyezve,
volt palya, ahol pl. nem volt kaja. Nem baj, van farm. Jajajj, csak eppen
Stone Age-kor indul a jatek, es akkor meg nem lehet Farmot csinalni... Igaz,
hogy csak 500 kaja kell a kovetkezo korhoz, de en mar a kajat elkoltottem
katonakra, mert az elozo jatekban azzal kezdtek, hogy lerohantak. Ugyhogy
harmadszor is ujrakezdtem a palyat, es addig toltogettem vissza a
jatekallast, amig vegre nem rohantak le, es osszejott az elegendo kaja a
Tool Age-hez. Na de ez milyen jatek, hogy szinte keptelenseg elindulni, es
aztan ha mar egy kicsit beindult a gepezet, a gepet ugy le lehet rohanni,
ahogy akarom? Mert bar sok katonaval tamad, egyszer szetveri az ember, utana
mar alig vedi valaki a bazisait. Szoval lehet, hogy en vagyok az atlagon
aluli, de a Red Alerttel elboldogultam hard-fokozaton, nem igaz, hogy ezzel
nem birok normalon...

Na ennyi, varom a reagalasokat. Ugyis olyan rovid a JATEK, toltsuk fel egy
kicsit :)))

Koszonom turelmeteket

Bye

Kukipapa
+ - Frankie home page (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
Frissitettem a Frankie home page-et, a warez oldalra nagyon rafert....
Egyebkent az XXX linkeket naponta frissitem...

http://www.geocities.com/TimesSquare/Realm/9400

			Frankie
-- 
"Elj ugy, hogy ha lepereg elotted az eleted filmje, erdemes legyen
vegignezned!"
+ - [HIRDETES] Elado cuccok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali All!

Eladnam az alabbi cuccokat:

2x8MB EDO
2x16MB SIMM
1db S3Trio64V+ (1MB)

Bye:
ADaM


+ - Sony Playstation PSX cd-k... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi all...

Eladok a kovetekezo cd-k atalakito chippel rendelkezo PSX-ekhez...

Gran Turismo
Need For Speed III
Oddworld
Diablo
Pitfall 3D
MDK
TOCA Touring Car
Skull Monkeys
Soul Blade
Monster Truck

Ar : 1000 ft./db. !!!

irj: 
+ - Elado cd-k! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Jatekosok!

Lenne par elado cd-m, 1250ft+posta ara-ert.
Pl: INCOMING  FINAL!!! NEM BUG-OS!!
+ - Elado olcso cd-k! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziaszok Jatekosok!

Lenne par elado cd-m, 1250ft+posta ara-ert.
Pl: INCOMING  FINAL!! NEM BUG-OS!!!
     NIGHTMARE CREATURES
     REDNECK RIDES AGAIN

Ha erdekel irj a listaert.

Sziasztok
+ - Lantos Tibornak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bocs a privat uzenetert, de ez az egyetlen ujsag, amit bizots olvas a
cimzett. 

Tibor! hagytam neked uzenetet a winnie-n, nem tudtam, olvasod-e, ezert
szolok itt is.

megegyszer bocsmindenki mastol... :0
+ - AD&D (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)


UDV!!!

Ha van koztetek olyan AD&D-s aki meg nem olyan tapasztalt ebben a jatekban (min
t en). Orulnek ha irna nekem levelet, mert eleg kevesen vagyunk akik ezt jatsza
k.

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS