Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 901
Copyright (C) HIX
2000-10-18
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 korlatozasok, Akadaly alias Budoske (mind)  82 sor     (cikkei)
2 Gyorsan menni (mind)  14 sor     (cikkei)
3 Re Vaddiszno (mind)  28 sor     (cikkei)
4 Ez csak mese lehet... (mind)  19 sor     (cikkei)
5 Trabant fust... (mind)  30 sor     (cikkei)
6 va: Akadaly (mind)  7 sor     (cikkei)
7 visszaidezes (mind)  7 sor     (cikkei)
8 Akadaly (mind)  19 sor     (cikkei)
9 Gyorsan elni... (mind)  43 sor     (cikkei)
10 Mar megint Gyorsan elni... (mind)  103 sor     (cikkei)
11 Re: Re: *** HIX AUTO *** #898 (mind)  12 sor     (cikkei)
12 "az ilyenek mindent megusznak" (mind)  26 sor     (cikkei)
13 84-es Escort elado (mind)  6 sor     (cikkei)
14 Re: Gyorsan elni... (mind)  113 sor     (cikkei)
15 gyarlatogatas (mind)  34 sor     (cikkei)
16 Benzinszag (mind)  11 sor     (cikkei)
17 OPEL TIPUSHIBA? (mind)  8 sor     (cikkei)
18 A szerencses; Hibaztam (mind)  52 sor     (cikkei)
19 teli gumi (mind)  6 sor     (cikkei)
20 Fw : Akadaly (mind)  22 sor     (cikkei)
21 eletjel (mind)  19 sor     (cikkei)
22 Re: Atvertek a Mondeoval (mind)  16 sor     (cikkei)
23 Klima + egyebek (mind)  35 sor     (cikkei)
24 vaddiszno; teli gumi kerestetik (mind)  27 sor     (cikkei)
25 re:Akadaly II. - Be'cs egy nagy falu... (mind)  8 sor     (cikkei)
26 Alfa 33 1.5i (mind)  6 sor     (cikkei)
27 re Mondeo (mind)  19 sor     (cikkei)
28 Teli gumi kerdes (mind)  8 sor     (cikkei)
29 Akadaly III. (mind)  22 sor     (cikkei)
30 Gyorsan ostobanak lenni... (mind)  17 sor     (cikkei)

+ - korlatozasok, Akadaly alias Budoske (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tiszteletem "kollega" urak, urnok !

- 
>Nálunk az a probléma, hogy bizonyos közegek/üzemeltetok egyszeruen
lejáratták
>a közlekedési táblák
>becsületét. Én a balesetet okozó gyorshajtót, és a felesleges
korlátozásokat ki
>nnhagyó felelos embereket
Ebben tokeletesen igazad van, de itt ket problemat latok korvonalazodni. Az
egyiket az elmult hetekben valaszolta meg egy "illetekes" itt a forumon,
vagy a Klub radioban mar piszkosul nem emlekszem. Az uriember elmondasa
szerint nalunk a tablak kihelyezesenel mindig raszamolnak 20% koruli
tullepest, mivel ez nalunk mar teljesen termeszetes. Kint ez az ertek 3-6%
korul mozog. Lehet, hogy a fenti szamok nem teljesen pontosak, de a
kulonbseguk valahogy igy mutatkozott, s itt ez a lenyeg. Na most ebbol a
kozlekedesrendeszet, illetve kozlekedok feloli hozzaallasbol egy szupi kis
ordogi kort kapunk. En majdnem ezt szivtam meg.
A masik problema viszont kizarolag az autoson mulik. Alapeset: OK, tudom,
hogy mindent tulkorlatoznak. De ennek tudataban legalabb nekem legyen annyi
eszem, hogy a 80-as tabla utan nem eszetlenul megyek. Tudomasul kell venni,
hogy egoizmusunk miatt _nem_tudunk_kozlekedni_. Semmi bajom azokkal, akik
figyelmen kivul hagyjak a seb. korlatozasokat, mivel en is tisztaban vagyok
azzal, hogy ez nalunk mar nepszokas szinten megy, de ezt is lehet esszel
csinalni. Sok autos ujjal mutogat a tablara, majd 20 meterrel odebb
felborul. A hatosag mit mond ? Azt, hogy ok kiraktak a 80-at, rajtuk nem
mult.
Ehhez szorosan kapcsolodik egy masik problema is. Pelda: regi 2-es, uj 2-es
le-, felhajto, 12-es ut keresztezodese. Jobbra, balra, elore a belathatosag
sacc. 1km. Korrektul kitablazva, gyer forgalom. Ez a sok orultjenek
kihivaskent jelentkezett, s rendszeresen tortek a vasakat. Itt ! Akkor
kerdem en, egy komolyabb keresztezodesben mit csinalnak. A PMH nem tudott
ezekkel az esetekkel mit kezdeni, ugyhogy a kezdeti fekvorendorosdit
felvaltotta egy korforgalommal. Erre kellenek a millioink??? Miert van az,
hogy a magyarokat nem lehet elegge tulbiztositani hulyeseg ellen ?
Az elozo levelemben emlitett peldanal nem kizarolag a 40-es tabla jogossaga
volt a fo szempont, hanem az, hogy ott nem all minden ut szelen egy ovoneni
aki vigyaz a baromarcu autosokra, hanem alapbol elvarjak (ugy latom
jogosan), hogy ha vezet figyeljen is. Tobb helyen tapasztaltam, hogy a
szakadek es az ut szelen nem volt semmilyen korlat. Ez itt az emberiseg
ellen elkovetett buntett lenne. Hatekonyabban irtana az embereket, mint
Hitler gazkamrai. Ezen kell elgondolkoznunk. No-ban koztudott, hogy
autopalyan csak helyenkent korlatoznak, azon kivul gyia. Ezt itt nem mernem
megvalositani. Meg egy gondolat e temahoz. Azert, mert egy nemzet szarik a
szabalyokra, nem biztos, hogy a 10*10 savos autopalya a legcelravezetobb mar
csak azert sem, mert az autosok kenye kedvenek ez a kiszolgalasa nem csak
hogy a legdragabb, de az egyik legpazarlobb is. Szerintem, es ahogy a
kormany allaspontjat nezem szerintuk is _gondolkodni_ sokkal olcsobb, es a
biztonsag oldalarol nezve _hatekonyabb_ is.

- Akadaly tema:
Reszemrol nem akarnek senkit szidni, de a kovetkezo gondolatokhoz lenne egy
kis hozzafuznivalom:
>sokkal jobb gepjarmure. Minden problema megszunt egy csapasra. Gondolta
>fohosunk. Egeszen addig, amig el nem hatarozta, hogy nosztalgiabol vesz
>egy akadalyt.
...
>bele szeretnenek avatkozni mas emberek szemelyisegi jogaiba. Megszabvan
>tobbek kozott azt, hogy ki milyen es mennyi autoval rendelkezhet.
Tiszteletben tartom azt, ha valakinek az anyagi kerete a Trabit, vagy a
Warnyut engedi meg. Ezt tudomasul veszem, tisztelem, s kivanom, hogy legyen
lehetosege az erdemi cserere. DE!!!! Abban a pillanatban amint valaki
nosztalgiabol kezd budositeni elottem, hat irany a betonkevero. Az nekem ne
duruzsoljon mindenfele szemelyisegi jogokrol, nekem ne jojjon itt a
kinekmikozeazautoparkomhoz dumaval, mikor elotteb ganezza ossze a
kornyezetet, s rombolja masok egeszseget, mar csak ugy
nosztalgiabol!!!!!!!!!!!!!!!
A nosztalgiajat, ha mar annyi felesleges zsetonja van elje ki a
Hungaroringen, vagy a sajat garazsaban zart ajtok mellett. Nekunk, tobbi
autosnak talan nincs jogunk tisztabb levegot szivni ?? A szemelyisegi
jogokban nem szerepel az, hogy foloslegesen ne szivjuk mas mocskat, csak
azert, mert o eppen nosztalgiazik ?
Akinek ellenvetese van szoljon. Kiprobalhatjuk, hogy mondjuk o szaguldozik
egy kort a varosban, mar csak ugy nosztalgia szinten a Budoskejevel, s en
addig egy adag katranypapirral begyujtok az o nyitott ablaka alatt, mar csak
ugy nosztalgia szinten. Tehat nosztalgiazni keretik a Trabi talalkozon, vagy
a garazsban.

Hirtelen ennyi......

Koszonettel:
Marci
+ - Gyorsan menni (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Aki gyorsan megy az nem gyorsan-, hanem tobbet el, es csak gyorsan megy.
> Semmi kulonos, meg lehet szokni. Es idovel nagyon bele lehet jonni. Csak
> gyakorlas kerdese az egesz, tessek mindjart elkezdeni!
>
> Udv,
> Vaddiszno


Vaddiszno, te nem valtoztal semmit. :-)

Nem vesztegetek rad tobb szot, mert ugy sem hiszed el, hogy a nagy szamok
torvenye alol meg te sem bujhatsz ki. Talan majd a temetoben megerted.

raki
+ - Re Vaddiszno (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tenyleg eleg bunko a modorod, de mivel azt irtad, hogy gyorsan 
elsz, meg biztos eleg fiatal vagy es nem volt meg komoly 
baleseted se motorral, se mas jarmuvel, de meg az is teljesen 
biztos, hogy tok felelotlen vagy sajat magaddal szemben, de ami a 
nagyobb baj, hogy masokkal szemben is, mert ha csak magadat 
torod ossze az a kutyat nem erdekli, de ha masok is 
megsebesulnek (foleg ha a vetlenek) akkor az mar eleg nagy gaz. 
Mondjuk en sem vagyok egy eleg ven roka, de azert en erzek 
felelosseget az emberek irant es sajat magam irant. A sebesseg 
legnagyobb megadasara vonatkozo tablak tenyleg tul alacsonyak, 
de ha indokoltak, akkor valoban celszeru betartani, plane varosban, 
ahol sokkal tobb baleseti-, es veszelyforras van, mint lakotteruleten 
kivul. A trabikrol meg csak annyit, hogy van aki nem tudja 
megfizetni az M5-os BMW-t, foleg ha apuci vette neki, gondolom te 
is igy vagy a motoroddal vaddisznokam, mert az olyan 100LE 
feletti gepek se par szazezer Ft-bol jonnek ki, foleg ha ujak, de 
majd ha valamiert sajat magad dolgozol meg akkor majd ugy is 
jobban fogysz ra vigyazni, mert tudod, hogy mennyi munka van 
benne, de ezt inkabb csak akkor tudod meg, ha nem 1-2 honapig 
gyujtesz ra, hanem mondjuk inkabb 1-2 evig, mert havi xx.xxx-bol 
bizony eleg nehez venni ilyen draga autot vagy motort, es akkor 
majd lassabban is elsz. Ezt nem csak en remelem oszinten, 
hanem azok is, akik ehhez a levelhez hasonlokat irt neked, 
ugyhogy az nevukben is csak azt mondom, hogy lassujal le, es 
semmi ertelme nincs a szaguldozasodnak, mert baromi veszelyes, 
de ha ugyis olyan gazdag vagy, akkor menj ki a Hungaroringre, 
vagy valami egyeb zart palyara.
Na udv mindenkinek, vigyazzatok egymasra !
+ - Ez csak mese lehet... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

es megsem az !

Eladtam a Regatat, es persze meg vasarnap a vasarban megcsinaltattam
 az eredetvizsgat. Ott azt mondtak, hogy masnap atvehetem a papirt ott, ahol
 nyomtatjak, vagy kedden  a ceg (atiras, biztositas,...) irodajaban. A keddet
 valasztottam, hetfon nem voltam Pecsett. Keddet beszeltem meg a vevovel is,
 delutan 2 orara.
Valami isteni sugallatra fel egykor hivom a ceget, mehetek-e a papirert.
A ficko nemi dadogas utan bevallja, a delelottos kollegano hazavitte.
Na erre en sem tudtam hirtelen mit mondani.
Mit mondja a vevonek, hogy elhiggye ? Raadasul videki, ezert jon be !
Vegul is mondtam a fickonak, tegyen meg mindent, amit tud (kollegano
utan szaladas, telefonuzenet,... ) es kettokor legyen az irodaban
- el akart menni - hogy a vevonek o, mint a ceg kepviseloje meselje el
 a tortenetet. De hat ilyet ki hisz el ?
Aztan a kollegano 1:37-kor telefonalt, hogy most ert haza, mit csinaljon ?
Vegul is meglett idore a papir, szerencsere kicsi ez a varos.

Sziasztok : Attila
+ - Trabant fust... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

 irta:

:> Altalaban ha ilyesmi van elottem ( vagy egy ketutem Wartyo,
:> mert erre is ugyanez vonatkozik!) akkor amilyen gyorsan
:> csak lehet megprobalom megelozni.

Ezzel en is igy voltam, amig a mostani 2 honapra nem kenyszerultem
egy kolcson-Trabantba...


:> Engem is nagyon fel tud bosszantani egy elottem pofekelo trabi.
:> Hiaba van felhúzva az osszes ablak + a teto, egyszeruen a Trabibol
:> arado buzfergeteg mindenhova behatol, atjarja az autot + a benne ülöket.

Ezzel viszont nem ertek egyet !!!  Valamennyi altalam vezetgetett autoban
(Omega, Vectra, Lanos, Xsara, Corolla, kiveve:Trabi) ha bekapcsolom
a belso levego keringtetest, akkor nem jon be a kulvilag "illata"...
Meg inkabb fura is, hogy csak latom a fustot, de nem erzem...


Szep napokat: Antal Attila
http://www.externet.hu/aas

Ma delutan kikotom a dudat a Trabantban !!! Elegem lett belole, hogy index
visszavetelekor sokszor megszolal es a tobbi ember meg csak nez, hogy
mi a fraszt dudalok ?!  Tegnap egy keresztezodesben el akartam engedni
elozekenyen egy szembol balra kanyarodot, de fenykurt helyett duda lett
es a dolog meg ugy sult el, mintha en idegeskednek... ELEG VOLT.
+ - va: Akadaly (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Lakott teruleten a 70-80-al viaskodo, buzolgo warnyut 
100-al megelozni ? Azt hiszem, hogy van jobb megoldas
is. Igaz, hogy az nagyobb lelkierot es kiegyensulyozottabb
idegalapotot igenyel. 50-60-al haladni es hagyni eltavolodni.
No de ezt tenyleg csak a felnotteknek ajanlom.
--
Meszaros Geza :-)
+ - visszaidezes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Draga Listatarsaim !
Nem kellene szaz mondatot visszaidezni egy levelbol.
Fel mondat utan is kepbe vagyunk mindannyian.
Ma fel tucatszor olvashattam (volna) ugyanazt az
agyremet amibol tegnap egy is eleg volt. :-)
--
Meszaros Geza
+ - Akadaly (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok megint!

Teeby irta:
Igy hat emberunk fogta magat elkoltozott egy masik orszagba, egy fejlettebb
orszagba, fejlettebb gondolkodasu emberek koze. Ahol igaz nem tudott magank
mast eloteremteni, csak egy akadalyt. De ott a fejlettebb es kifinomultabb
gondolkodasu emberek nem kritizaltak, nem szemelyeskedtek a szeretett
akadalyaval. Mert tudtak, hogy az emberi lehetosegek es igenyek valtozoak,
es nagyon szeles skalan mozognak.

Remelem Svajcba probalt koltozni, mert ott annyira figyelembe vettek az
emberi jogait es annyira fejlettebb a gondolkodasuk, hogy az Akadalyat be
sem engedtek a hataron. Ugyanis jobb helyeken BE VAN TILTVA!

Mint mondjak: Szivet cserel, aki hazat cserel.
Udvozlom ujszives ismerosodet.

Hajts,
Vaddiszno
+ - Gyorsan elni... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok! Kedves Gyugyo!

 irta:

>Kedves Vaddiszno Ha te ultel mar motoron es mentel volna vele 150 folott
>akkor nem irnal ilyen marhasagot. 150 folott ugyanis olyan gyonyoru cso
>latas alakul ki az emberben hogy az autopalyan neha meg a sovenyt sem
>latja nem hogy jobban mint az autobol.
>A masik, hogy ha 260-nal elutsz egy gyalogost akkor nem csak neki
>mindegy, hogy kinek volt elsobbsege, hanem neked is, mert te is ugy
>fejre allsz, hogy kis kanallal kaparnak fel az aszfaltrol.

En nem tudom milyen csolatasrol beszelsz, meg mar masoktol is hallottam,
nekem semmifele csolatasom nincs. Amugy ha lenne is csak az utat es
kornyezetet kell figyelnem. Tehat a mellettem levo szep tajat nem erdemes
pont ilyenkor nezegetni. Tehat en a helyedben azt mondanam, hogy "nekem
ekkora sebessegnel mar csolatasom van". Amugy meg vagyok gyozodve, hogy sok
autosnak (most hadd ne emlitsek mar automarkat) mar 120-nal csolatasa van.
Szoval csolatas nuku, a kiskanalas resszel egyetertek.

Amugy ha _te_ ultel volna mar ilyen motoron, akkor tudnatnad, hogy 160-ig
teljesen kenyelmesen lehet vele menni. Mondhatnam Cruising uzemmod. Nincs
szelzaj, nincs ellenszel, akar egykezzel is lehet menni, vagy kicsit oldalra
ulni, ha mar zsibbad a segged, teljesen kiegyenesedett hattal is lehet ulni,
mert nem tol le a szel az ulesbol. Ilyenkor meg siman korbe lehet nezni,
mert nem kezdi el dobalni a fejedet a bukoban a szel. Tehat a 160 az a
teljesen kenyelmes uzemmod. Amikor jottunk haza Olaszbol, nem siettunk
visszafele, es 140-160-nal jottunk (autopalyan), es egesz jol lehetett meg
kommunikalni is egymassal, nezegettuk a tajat, osszevissza mozgolodtunk a
motoron, nagyon kellemes volt. 160 felett viszont mar ajanlatos egy kicsit
behuzni a fejet, mert lekezd randatni a szel. 220-240-nel en mar teljesen
ratapadok a tankra, es meg igyis rangat egy kicsit jobbra balra a
szelorveny. De a motor meg se rezzen. Nagyon jo konstrukcio. En most csak a
sajat motorjaimon szerzett tapasztalataimat tudom elmeselni, ami tobbnyire
Suzuki volt. Szoval a sebesseg erzet (csak az erzet) teljesen atertekelodik.
Az 50 olyan mintha allnek, a 160 meg kenyelmes utazotempo. Szoval kozlekedes
sebessegeim: varos: 70-120, kozut: 120+. De szerintem ezzel mindenki igy van
motoron.

Szoval akkor most ki is ult motoron es ki is beszel marhasagot?

Udv,
Vaddiszno
+ - Mar megint Gyorsan elni... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv Mindenkinek!

 irta:

Nekem is volt motorom es en is imadtam szaguldozni, de nem ertem azokat akik
a nyugati es Oktogon kozott kihuzatja a motorukat 3-szor 4-szer oda-vissza,
majd megelegedetten leallank az ut mentem, hogy na akkor gyertek csajok mert
mi vagyunk a fasza gyerekek.

Szolgaljon tanulsagul a kovetkezo eset a "nekem jo kocsim van es mit nekem
ajanlott sebesseg" egyeneknek:
Szombaton elegge siettem, ezert kozuton a megengedett 80 helyett - amit en
is kevesnek tartok - kb. 130-140-nel mentem - ami azert kicsit sok - mivel
jo volt az ut, a kocsi jol birja (Alfa ugyebar :)) ). Nem is volt semmi gond
mindaddig, amig egy traktor mogul kb. 5-6 meterrel elottem kifordult egy
Ascona, aki a bal oldalon levo mellekutra szeretett volna lefordulni. Ami
ezutan kovetkezett: Duda + satufek (ABS-szel). Beceloztam a mar az en
savomban levo Opel és az arok kozotti fuves reszt. (A frontalis utkozesnel
jobb megoldasnak tunt) A
fure kb. 100-zal rohantam ra. Nem tudom volt-e mar ilyenben reszetek, de
megrazo elmeny. A kocsit atdobta az ut masik oldalara. Ahogy
ellenkormanyoztam,  kb. 45 fokos szogben allt a kocsi a haladasi iranyhoz
viszonyitva , a gumik sikitottak, de jol birtak (P6000) es vegul nemi
szalomozas utan az arokszelen sikerult
megallnom. A kocsinak semmi baja, csak a gumik oregedtek par ezer km-t meg
nekem lett
par osz hajszalam. A hugom aki mellettem ult, falfeher volt. Az Opel
vezetoje nem gyozott halalkodni az egnek, hogy senkinek semmi baja es
mondta, hogy nem erti, hogyan tortenhetett ez meg, hiszen o kinezett, es
csak egy piros Opel Kadettet latott lassan kozeledni. Igen csak arra nem
szamitott, hogy rogton utanna valaki 140-nel megelozi a Kadettet es hat o
meg nem nezett ki megint a bazi nagy traktor mogul. Kb. tiz perc kellett a
terdeimnek, hogy lenyugodjanak es vissza tudjak ulni a kocsiba. (Szerencsere
senki nem jott szembe az Ascona utan a masik savban, igy nugyodtam
szalomozhattam csikorgo gumikkal.)

Tudom, ez 80-nal is megtortenhetett volna, de azert akkor nem tunok fel
olyan hirtelen, nem 100-zal rohanok le a fure es ha megis utkozunk, nem
mindegy, hogy 60-nal vagy 110-zel trotenik meg frontalisan.

Akkor sziasztok.

P.S.:
Hiaba vagyunk mi fasza gyerekek, ha mas is van az uton...

--------------------------------------
Nos ezert ellenzem en a bazi nagy traktorok kozuton valo kozlekedeset.
Azokkal csak a baj van. De a snassz traktor meg hagyjan, de amikor huz egy
bazi nagy potkocsit, es hull le rola a novenz, meg vetomag, meg mindenfele
szar, azonkivul jo vastagon sarreteggel boritja be az utat. Es ez meg mindig
semmi ahhoz kepest, amikor a kombajn felszerelt akarmivel megy az uton, kb.
mind 2 savot elfoglalja, es nincs kivilagitva az a porgo ize, csak latsz
hatulrol, vagy szembol 2 pislakolo lampacskat, aztan amikor kozelebb ersz
jossz ra, hogy a lampan kivul meg van 2-2 meter mindket oldalon. Erdekes,
hogy ezzel a problemaval senki sem foglalkozik, meg nem lattam ilyen
kombajnost rendor altal megbuntetni. Aztan ilyenkor altalaban csak a
szerencse segit, mehetsz akar 80-nal is tok sotetben. Ha szembe mesz vele,
akkor eleg nehez eszrevenni, hogy nem 2 (mint ahogy a lampak mutatjak) hanem
6 meter szeles. Meg en ugy tudom, hogy ha egy jarmu nem kepes bizonyos
sebesseget folyamatosan tartani sik terepen, az nem haladhat az uton. Namost
nem tudom mennyi az a bizonyos sebesseg fouton, de hogy 5-10-zel nem lehet,
az biztos.

A motoros temarol ismet:
Abbol indultam ki, hogy a motorosok ugyis gyorsan fognak menni. De az
hulyeseg, hogy kanyar utan, meg kacskaringos ut utan 140-nel jonnek. Azert
en sem vagyok annyira hulye, hogy varosban, a szar, foltozott uton ezerrel
menjek. Ilyenkor a kanyarvetel is sokkal bizonytalanabb, valamint ha a gumi
szele nincs felmelegedve, akkor azert amugy sem lehet akkora
kanyarsebesseget elerni. Tehat amit ki akartam hozni a dologbol az az volt,
hogy mivel a motorosnak ugysem lehet megmagyarazni, hogy 50-nel menjen,
ezert a gyalogosnak kell figyelni. Erdekes, hogy multkor mindenki elfogadta,
hogy az autosnak kell figyelni az ut szelen tok sotetben hulla reszegen
kerekparozokra. Most nem ertem, miert nem lehet elfogadni, hogy egyszer a
rohadt eletben a tetves _gyalogosoknak_ is oda kene figyelni valamire. Tehat
abban megallapodhatunk, hogy a motoros varosban kanyargos uton nem megy
140-nel. Ha meg egyenesen jon, akkor siman latni, mar tobb szaz meterrol.
Reflektor (mindig BE allapotban figyel) nagy hang es meg sorolhatnam. Tehat
100 meterrol nincs az a vak, suket ember, aki nem veszi eszre. Ha meg
annyira bamba, akkor vessen magara, mert habar gyalogos, tole is elvarhato
bizonyos figyelem, peldaul, hogy habar o egy szegeny gyalogos, azert nem
mehet at a piroson, es azt is elvarhatjuk tole, hogy korbenezzen, mielott
atlmegy. Azt meg meg kell tanulni, hogy ha motoros jon, akkor megvarjuk,
barmilyen tavol is van. Az a 2.5 mp nem valtoztat semmin. Tehat az alap
feltevesem, hogy a motorosok gyorsan mennek, es a kozlekedes tobbi
(gyengebb) resztvevoinek kell valamit tenniuk, hogy nem legyen gebasz. Ez
azt hiszem ertheto. Meg kell tanulni. Aki jon a szabalyokkal, hogy mert
annak csak 50-nel lehetett volna menni, az hulla, mint a mellekelt pelda is
mutatja. Tehat en inkabb korulnezek, ha motorost latok akkor varok 2.5 mp-t,
aztan megyek at. Aki meg nem nez korul, vagy korul nez, latja hogy jon egy
motor ezerrel, kivilagitva bazi hangosan, de ugy gondolja, hogy annak csak
50-nel lehet menni (holott o is tudja es latja is hogy nem annyival jon) es
meg is kell allnia, mert o lelep az uttestre, annak ugy kell, es viselje a
kovetkezmenyeit. Persze ezzel betesz a motorosnak is, vagy eppen az tesz be
sajat meganak, de ezen utolag majd mar lehet ragodni odafont. Tehat en
inkabb kivarom, mig elmegy es igy nem lesz senkinek semmi baja.
Ugye milyen egyszeru? Azt mondom, hogy toleralom a motorosok viselkedeset,
es azert sem lepek le elejuk az utra, mert az a 2.5 mp meger annyit, hogy
epsegben erek at az uton! Aztan b...ssza meg: eljuk tul mindketten..., a
francba.

Udv,
Vaddiszno
+ - Re: Re: *** HIX AUTO *** #898 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

En ugy jartam, hogy 100-120 kozott folyamatosan remegett a kormany kb. 3-4 mm-e
s kilengessel a kormanyon, pedig a kerekeket az auton 120-al porgetve centirozt
ak ki.

Nemregen teli gumikat szereltettem az autora, azota mintha mar csak az uthibaka
t ereznem a kormanyon, mivel a kormany viselkedese erosen utminoseg fuggo lett.

Ennyire rosszak az utak nalunk?

Varga Gyorgy

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-220-187.dial.matav.net)
+ - "az ilyenek mindent megusznak" (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Mi a francot lehet ilyenkor tenni? Komolyan mondom, az ilyenek mindent
> megusznak, en meg nagy sietsegemben 80-nal zugtam at egy kihalt falun
> es mar le is fenykepeztek. 

Fel a fejjel, komam! Nem usszak meg ok sem, legfeljebb nem eppen akkor
kapjak el oket, amikor Te lattad! Kb. ugyanugy, mint ahogy Teged sem
akkor fenykepeztek le, amikor eletedben egyszer tullepted a megengedett
sebesseget, hanem a sok kozul egyszer. :-) C'est la vie. 

Meg valami a "meguszashoz": itt most ezt ugy ertettem, hogy elkapja-e a
rendor vagy sem. Az, hogy aztan lefizeti-e a rendort, vagy sem, az egy
kulon kerdes. 

Persze ilyen akciok lattan azert en is a rendoroknek szurkolok. :-)

Mas: VD irasait az utobbi idoben kimondottan elvezettel olvasom, annak
ellenere, hogy neha en is a celtablajaba kerulok. Vagy eppen azert?! Az
Akadalyos es a Buzukis irasokon nagyokat rohogtem, es Hyundai-tulajdonos
letemre a Koreai Halalos es a Nyulketreces cikkeken is jokat tudok
nevetni.

Krisz
> ------------------------------------------------------------------------
VUCSICS, Krisztian      
Sysdata Kft. TN-MNR     A-1101 Wien, Gudrunstrasse 11., Raum 3539
                        Tel.: (+43-5) 1707-45764  <<--- VALTOZOTT!!!
+ - 84-es Escort elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ford Escort GL '84-es evj. 1300cm3-es (69 LE) 3 ajtos, 
ezustmetal szinben elado. 
Extrak: taviranyitos riaszto centralzarral, radiosmagno 4 
hangszoroval, uj gumik, friss vizsga.
Iranyar: 350e Ft. 
Erdeklodni lehet:  vagy 06-30-22-47-100
+ - Re: Gyorsan elni... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A AUTO 0899-ban irta :
>Szevasztok!

>Ez olyan meghato!

szerintem csak realista megkozelites volt..

>En tegnap 260-nal is motoroztam.

Te mikor voltal utoljara orvosi vizsgalaton?
Emeletire gondolok...

> Ki nem szarja le. En is tudnek ilyen
>horrortorteneteket meselni,

szerintem ha ilyeneket meselnel mindenki jobban
jarna...

>meg ha nezitek egy kicsit a kereskedelmi TV-ket
>ott aztan meg frocsog a ver.

pont ezert nem nezem ezen musoraikat , de nem
ertem az apropot...

> Ugyhogy nehogymar itt is ez legyen. Mar volt
>egyszer, hogy mindenki elmeselte a legveresebb es
elrettentobb
>horrortortenetet, amit hallott / latott.
Tolokocsisoktol, felkezuektol,
>maganyos nyomorekoktol zengett a lista.

de felkegyelmuekrol meg nem irtak. Kell ez neked ?
...

> Minek ez megint? Ilyen megesik neha.
>Benne van a pakliban. De ugyanigy elofordulhat
szabalyosan kozlekedo
autoval
>is.

csak lenyegesen ritkabban, ami nem megvetendo
dolog

>Nem mindig tehet rola a sofor. Legyen az akar
motor, akar auto.
csak az esetek kb. 75-80 szazalekaban
>Mellesleg aki ult mar motoron (100 LE felett), az
tudhatja, hogy nem lehet
>vele 50-nel menni. (kb. 1-es seb. alapjarat :))).
Azonkivul nagyon jo fek
>van rajta, es sokkal jobba latni rola mindent,
mint egy autobol.

Erre most mit mondjak? Foleg ha mar korbeforog a
fejed kb 360 fokban, de
akkor mar mindegy!

> Ez persze
>nem azt jelenti, hogy jobban el lehetne vele
kerulni valamilyen
>veszhelyzetet, de ha raulsz egy ilyen motorra
akkor ugysem lehet
>megmagyarazni, hogy 50-nel menj. Ilyen egyszeru.
Az a gyalogos, aki meg
>kilep egy motoros ele, az megerdemli. Most jon
majd a szoveg, hogy de
biztos
>a gyalogosnak volt elsobbsege. Hat most mar neki
tok mindegy. Aki szabalyok
>betartasa / be nem tartasa miatt hajlando
meghalni, annak szerintem tenyleg
>ugy kell. Mellesleg, ha olyan gyorsan jott a
gyerek, akkor kb. 0.2
>masodpercet kellett volna meg pluszban varnia,
mig a motoros elsuhan
elotte.
>De nem! Neki at kell jutnia az uton, ha
beledoglik is, mert neki elsobbsege
>van. Ez van a KRESZ-ben. Ebbol lehet okulni.

Eddig mindent tudtam kommentalni de ezt a reszt en
nem tudom. Csak
elcsodalkozom azon, hogy ilyet ertelmes ember le
tud irni... Ilyen
esetekben szokott megrendulni az emberekbe vetett
hitem

>Aki gyorsan megy az nem gyorsan-, hanem tobbet
el, es csak gyorsan megy.
>Semmi kulonos, meg lehet szokni. Es idovel nagyon
bele lehet jonni. Csak
>gyakorlas kerdese az egesz, tessek mindjart
elkezdeni!

Tisztelt Listatarsak! eddig olvastam a Hix Autot
(kb 1,5 eve) de ezen
level utan erre tobbe nem vagyok hajlando. VD
baratom, te kozveszelyes
vagy, ha mindezt heccbol irod akkor amit
leveledben leirtal az kimeriti a
joerzes fogalmat, ha pedig ezt meggyozodesbol
irtad ,akkor te tenyleg beteg
vagy.
(Ott voltam vasarnap a 3-as uton a 24-es km-nel
ahol egy 35 eves ember
azert halt meg , mert egy VD mentalitasu" ember"
(uberokos) ugy gondolta,
hogy akinek nagy , eros es szep autoja van es
termeszetesen az o reflexei
messze jobbak a tobbi atlag emberenel ,az
atlepheti a zarovonalat.)

sancho
+ - gyarlatogatas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Autosok,

Ma vittek el az egyetem kereten belul a kozelben levo IAR repulo es
helokopter gyar meglatogatasara.
Elegge nagyot csalodtam az egesz dologban, gondoltam tobbet latok, de
sajnos nem volt lehetoseg, mert a gyar felig-meddig a csod szelen all.
Amit lattam az egy mostan modernizalasra kerulo Puma helikopter volt,
elegge darabokban. Eppen egy a helikopter orrara szerelt agyut,
jobbanmondva gepfegyvert teszteltek amit egy mozgaserzekelo iranyitott.
Aztan jott nehany aeronautikaban hasznalt anyag bemutatasa, konnyu
anyagok mint aluminium, titan, magnezium stb otvozetek, kompozit
anyagok, muanyagok.
A vegen pedig egy galvanizalo reszlegben voltunk, ahol nem tortent
semmi, csak a galvanizalo furdok alltak bamban es vartak, hogy tegyenek
belejuk valami bevonasra varo alkatreszt.
Ami meglepett a mas gyarakhoz kepest: majdnem minden muvelet manualisan
tortenik, az egesz helikopter testenek osszerakasa, nyiotlasa mind mind
kezimunka. A masik meglepetes a tisztasag. Voltam peldaul a "hires"
Roman teherauto gyarban is, ehhez kepest a repulogepgyarban olyan
tisztasag volt mint otthon.
Osszefoglalaskeppen sok latnivalo nem volt, azert kellemesebb idotoltes
volt mint halgatni a padban a kurzust, de kar volt reggel felkelni.
Jobban tetszett mikor a tegnap a szomszed sracnak vittuk a lovat
patkolni. Erdekes volt latni, ahogy a kovacs a patkot kialakitja,
"felprobalja" a lonak, a forro patko pedig egyszeruen belesul a
korombe. Elkepeszto munkat tudott az ember vegezni egy kalapaccsal meg
egy fogoval. Az egeszben az volt a rossz, hogy mikor hazaertem le
kellett vetkoznom es meg kellett furodjek mert mindenem loszagu lett.
Bocs ha nem eppen autos tema, ha valakit nem erdekel akkor PgDown.

--
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 6 Kernel 2.2.14
+ - Benzinszag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Mi is lett a vegkovetkeztetes a benzinszaggal
kapcsolatban?
Egy ismerosom panaszkodik allando benzinszagra.
Ha van a tanksapkan furat, akkor normal korulmenyek
kozott ott miert nem jon benzinszag? Mert szerintem ott jon.
Ha teljesen zart a sapka, akkor viszont honnan
kap levegot a tank?
Az auto egy regi, karbis 626-os Mazda.

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - OPEL TIPUSHIBA? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!Az 1996-os OPEL ASTRA CARAVAN kidobalja az 5.sebesseget.Mennyire lehe
t tipushiba?Ha igen,mi )
--------
This message has been sent through Pannon GSM MobilPosta Gateway.
Sender cannot receive emails!
--------
Ezt az üzenetet a Pannon GSM MobilPosta szolgáltatása közvetítette.
A küldő nem képes email üzenetek fogadására!
+ - A szerencses; Hibaztam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi Mindenkibe! :o)

_______________________A szerencses_______________________
Emberek! Boldog embernek tartom magam! Miert?
A dolog egy-ket evtizedre nyulik vissza:
Nekunk (Apam es en) 13 evig volt Trabink es en spec nagyon szerettem
es mai napig szeretem oket.
Szamomra kulon feeling a tankolaskor a benzinszag es ha hiszitek ha nem,
a kipuffjabol arado gaz szagat is szeretem. Na azert senki kedveert nem 
fogom rakotni magam oralisan, mert ugye jobol is megart a sokk!!! :o)
Egy szo, mint szaz nekem semmi bajom a Trabikkal, kiveve ha sietek, de
azt a problemat is meg tudom oldani egy elegans elozessel!
Sokkal inkabb utalom, de azt viszont gyulolom amikor egy szar szakadt IFA
hanyadekat (de irhattam volna Kamazt is) kell szagolnom. Mig a Trabi 
mogott (amig mogotte vagyok :o)) egy pillanatra elmosolyodok, mert elo-
tolulnak a regi szep emlekek, addig a dizelek es teherautok buzetol irtozom.
Sajna ezen tema kapcsan en is borsot torok mas orra ala a dizel autommal,
mert hat amikor nyomja nekije az amber akkor fustol rendesen, de sajna 
nekem erre fussa. :o)
En fustolok masra, mas fustol nekem. Ha en meg tudom oldani belsokeringtetes
meg tetoablak nelkul, akkor masnak is sikerulni fog. :o) Sok sikert
Vaddiszno! :o)

_______________________Hibaztam____________________________
Tennapelott, majnem megneztem egy Saab 900 csomagtartojat belulrol. :o(
A Hungarian tartottam hazafele (Nepliget felol a Mogyorodi fele). Amikor a 
Kerepesihez ertem a lampa pont zold volt, de tudtam, hogy lassan levalt,
ezert
a 80-as tempo mellett kozelebb huzodtam a Saab-hoz. Ugy 15 meterre.
Az is benne volt ugyan, hogy a Saab-os tokolt a Kerepesi elott, hogy
elkanyarod-
jon-e vagy sem, en mentem a kulso savba, o kitert en gaz, o meg vissza.
Atertunk a Kerepesin, amikor egyszer csak azt latom, hogy fustolnek a Saab
gumijai. :oO Na satu, fust, kormany balra felig at a masik savba (nem jott
senki)
a Saab utan, merthogy o is ekepp cselekedett es akkor lattam meg, hogy egy
kadettes 45 fokban a Hungariara, felig kilogva a savunkba probal a Kerepesi-
rol bekanyarodas utan besorolni. :o(
Hat gyors volt, de meguszta mindenki!
Szerintem a Saab vezetoje nem eppen oda figyelt es keson vehette eszre.
Mindegy, nem ez a lenyeg, hanem az, hogy jol ismerjuk a korulmenyeket a 
sebesseg kivalasztasanal.

Ennyi, Udv!

A kormanyok es a koolaj vilagpiaci ara legyen velunk


	     .    .
--------o0O---p---O0o--------
   Ai.: Peace :o) bye Gyimi
mailto:
+ - teli gumi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Olcso  teli gumikat lattam a Tescoban 145x13 -tol  185/75x15-ig azt hiszem.
Matador markaju  6-8000 ft-okert. 175/65x14 -est 8300-ert

Dodo
+ - Fw : Akadaly (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Gergo

Igazat adok Neked ! Igenis fustol a Trabi , a "Wartyo" de fustol 
legalabb ugy az Ifa , a Kamaz es meg nagyon sok diesel uzemu 
teher es szemelyauto is .Azt hiszem Te egyszeruen nem birod 
elviselni azt a szituaciot , ha  egy Trabi , vagy "Wartyo" megy elotted ! 
Amenyiben ha nem igy lenne ,  nem tettel volna ra meg egy lapattal akkor , 
amikor mar lakott teruleten , irasod szerint o is 70-80-nal ment .
E-mail cimedbol itelve nam Magyarorszagon  "toltod"  idod egy reszet . 
Miert nem probalod megcsinalni ezt a huzast pl. Nemetorszagban , 
vagy Angliaban ? 100 km/ora folott elozgetni lakott teruleten belul . 
Ezt csak odahaza szabad !  Szabad ???
Kivancsi lennek arra mit is szolnal hozza , ha egy ilyen , altalad jo 
sztorinak tartott versenyzes kozben  /nem kivanom , de gondolj bele/  
valamelyik csaldtagodat utne el egy auto !?

Nem allt szandekomban kioktatni , csupan szerettem volna felhivni 
a figyelmedet , az ilyen dolgok veszelyeire .

Udvozlettel 

Gaspar
+ - eletjel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sok csokit, Keddveseim,

[off]

mar reg nem jartam feletek, az altalam utolso olvasott szam a 882-es. Nem
tuntem el, csak ahol most lakunk, ott csak valami RLL telefon van, amivel nem
lehet netezni, de mar hozzak a GSM alaput, amivel majd lehet. Na megyek es
hamarosan jovok. Bocs az off-ert.

[on]


s.cs.
L.

*** IVICZ Laszlo    
*** Tel, SMS:       +36 (20) 977 1097
*** SMS :                  (subj.-be max. 136 karakter)
*** Egyedi lepcso-, korlat-, kapu-, ajto- es ablakracs, stb. keszitese
+ - Re: Atvertek a Mondeoval (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Atvertek a Mondeoval ... ( 13 sor )

> foglalkozik,hogy miképpen lehet alkalmazni a 15 napos javitási határidő
> lejárta esetén érvénybe lépő jogszabályokat,mikortól számitódik a 15 nap
> (hiba bejelentéstől vagy a javitásra való atvételtől)és a letelte után mi
a
> teendő illetve hogyan tudom jogaimat érvényesíteni.

http://www.fogyaszto-vedelem.hu
06-80-201-205


Velem nagyon segitokeszek voltak.

raki
+ - Klima + egyebek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Reg nem irtam a listara, most jott ossze annyi, hogy megtegyem.
Eloszor is egy rovid tesz: Lada Niva 1.7i
Volt egy cikk vmelyik ujsagban a 110-rol, annak Idogep volt a cime, nos erre
is nyugodtan fel lehet aggatni ezt a cimet. Az autot varosi korulmenyek
kozott teszteltuk, terepjaro kepessegeit nem hasznaltuk. Roviden a hibak,
2000 kilometer alatt:
A jobb oldali napellenzo beleler a jobb oldali ajtokeret szigetelesebe, jol
szetszedve azt. A vilagitas valami elektromos probelma miatt elegge furcsa,
most ugy megy az auto, hogy tompitott melle jon a bal elso index is allando
jelleggel. kb. 1800 km-nel forrosodott a muszerfal, illetve a ket ules kozti
resze, hat nem a szivargyujto ment allandoan? Pedig nem volt hasznalva.
A hatso ajto csak belulrol nyithato, ez meg megbocsajthato lenne, de a
nyitogombja bal oldalt hatul (!) van. De azert az auto feelinges, ha mas
nem: a kulso tukrok az ezerkettesbol vannak, amolyan gyerektenyer meretuek,
csak kivulrol allithatoak (pedig mar a 2107-ben is szeria volt, hogy
belulrol), az ajtonyitok - a hatso ajtoe is! - szinten az ezerkettesbol
ismer felellipszis alaku karocska. Motort porgetni kell, mint allat, hogy
menjen az auto. Helykinalat mint a Fiestamban, komfort a fele.
Szoval ha valaki tenyleg csak egy igenytelen autot (igenytelen nem pejorativ
ertelmezesben) akar, akkor is meggondolando egy ilyen kocsi, mert a
kidolgozas olyannyira minden kepzeletet alulmul, hogy ez a megbizhatosagba
vetett hitet ingatja meg nalam. Ne mondja senki, hogy egy Niva mindent
kibir, ha egy vadi uj darab 1 het alatt lemeriti az akksit, minden szo es
mukk nelkul.

A problemam: Hunyadi Accent gyari klimaval. Minden szelloztetes elejen,
foleg ha klimat is hasznalok valami eszetlen budos honaljszag poffen ki az
utasterbe. Elvittem szervizbe, ott aszondjak nem tudjak mi lehet a baj, bar
meg nem volt idom profi klimashoz elvinni. Arra tudok tippelni, hogy egy
szuroben a bekerult szerves anyag (szerves por) a kondenzviztol atnedvesedve
rohad. Tudtok igazan jo klimast ajanlani?

Peter
+ - vaddiszno; teli gumi kerestetik (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Tetszett, hogy a jobberzesuek es normalisabbak mennyire felhaborodtak
vaddiszno "ertekezesen".
Mikor olvastam, felallt hatamon a szor: egyszer egy ilyen ferde agymukodesu
miatt fogok megdogleni az uton.

Vadrofi!!! Szerintem a szaguldas utani igenyed egy szimulatoron toltsd ki,
ne a kozuton!
A technikai jellegu hozzaszolasaid es vitaid orommel olvasom, de eme
kinyilatkoztatasod megingatta epeszusegedbe vetett hitem. Nem hiszem, hogy
barmelyik listatag csak megveregetne a vallad, ha egy ilyen szaguldas kozben
valamelyik
csaladtagjat csapnad el! Mert mindenki ugy lesz ongyilkos, ahogy akar, de
hogy ekozben masok eletet is veszelyeztesse,
ehhez szerintem semmi joga.
Tetszett a tobbseg oszinte felhordulese!!!!

Mas.

Teli gumi irant erdeklodnek Suzuki Swiftre ( 155/60 R13), nevezetesen
Yokohama Guardex 600 plus tipusubol kene meg 2 db felnivel vagy anelkul. Nem
tud valaki valahol beszerzesi forrast Budapest es kornyeken? (A
www.gumidiszkont.hu nem jott be...)

Udv, Bazsi.

+ - re:Akadaly II. - Be'cs egy nagy falu... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Simon Templar irt egy szepet Becsrol, a belvarosrol stb. Azt viszont nem
irta, hogy a fiakerek csak kijelolt utakon viszik a turistakat, valamint
ezeken az utakon felorankent feltunik egy locsolos utcasepro auto...

	Udv!
		Takacs Laszlo
+ - Alfa 33 1.5i (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tud valaki nekem infoval szolgalni az emlitett Alfa fogyasztasat illetoen?

	Udv!
		Takacs Laszlo
+ - re Mondeo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

A hibat a leheto leghamarabb be kell jelenteni, ugyhogy a leadas 
elott 1 nappal eszleleted :)
A leadas napjatol indul a 15 nap. Ha 15 napnal elore lathatolag 
tovabb tart a javitas, akkor fel kellene ajanlaniuk csereautot addig. 
Ha a 16. napon nem tudjak visszaadnijavitva az uatot, akkor 
szepen kerni kell a fonokot, es bejelenteni, hogy kered a cseret 
vadiujra vagy pedig kered vissza a vetelarat. Es persze minden 
olyat, amit meg felszamoltak.

Balhe rulez, ne hagyd magad :)))

udv

Lantos, Tibor                           
      | http://www.lantos.net    
   ICQ UIN : 1029460 | SMS :    
/\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - Teli gumi kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok !
A multkori kerdesemre nem erkezett valasz, mikozben egyesek gyonyoruen
szopatjak egymast itt a listan :((
Nem adom fel ! Tehat :
Jelenleg Michelin Energy gumi van az automon. Teli gumikat nezegettem es egy
meglepoen olcsot talaltam : Debica . Van errol valakinek tapasztalata,
jobb-e egyaltalan mint a negy evszakos Michelin?
Sziasztok : Laci
+ - Akadaly III. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Bizonyos Resztvevoi a Kozlekedesnek!

Egyetertek veletek, szuntessuk meg a budos, lassu, zavaro elemeket a
kozlekedesben.
Mindent bele! Varjuk az eredmenyeket.

Gondolom a perspektivak mar korvonalazodnak...

Sok sikert kivanva a szelmalomharc tovabbi allomasaihoz:

Teeby

Ui.: Majd ha eredmenyeitek lesznek, azokat szivesen meghallgatjuk, de
addig is senkit sem erdekelnek a magansiralmaitok...
Ui2.: Vaddiszno annyira sajnallak, hogy ilyenek megesnek veled, tiszta
szivembol egyutterzek, gondolom varosban nem kozlekedsz, teherautok,
kamionok, buszok es sok olajfalo szornyeteg kozt, ahol eszrevetlenul,
koncentraltan szivod be a sok sok bu:dit...
-- 
	--- ICQ: 93821242 ------------
	
	-- mailto: --
+ - Gyorsan ostobanak lenni... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

>Es kepzeld el, hogy a varosban vannak kisgyerekek, aki leszaladnak az
>utra, mert
>a szulok egy fel tizedmasodpercre nem neztek rajuk.

Ilyet ne is irjatok neki, mert errol egyszer mar velemenyt nyilvanitott,
a lako-pihenoovezetes temaban. Gondolom emlekeznek meg nehanyan a
valaszaira.

No comment!

Teeby
-- 
	--- ICQ: 93821242 ------------
	
	-- mailto: --

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS