Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1555
Copyright (C) HIX
2002-08-14
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 valaszok (mind)  136 sor     (cikkei)
2 Benzin (mind)  25 sor     (cikkei)
3 Re. XM (mind)  118 sor     (cikkei)
4 Get your Microsoft certification for only US$10 - Insta (mind)  31 sor     (cikkei)
5 Re: Guminyomas homersekletfuggese (kemia) (mind)  51 sor     (cikkei)
6 Re: Fogyi csokkento - Kerekparut (mind)  28 sor     (cikkei)
7 Re: ez mi? (mind)  37 sor     (cikkei)
8 Re: Morgolodas a bicajosokrol... (mind)  18 sor     (cikkei)
9 elso auto (mind)  14 sor     (cikkei)
10 lopasvedelem (mind)  21 sor     (cikkei)
11 Astra vagy Marea (mind)  14 sor     (cikkei)
12 re hasznalt akku leadas (mind)  28 sor     (cikkei)
13 futyules+rozsda+lopas+tankolas (mind)  53 sor     (cikkei)
14 Hmm... (mind)  8 sor     (cikkei)
15 Elso auto (mind)  17 sor     (cikkei)
16 Re: Guminyomas homersekletfuggese (kemia) (mind)  16 sor     (cikkei)
17 kenes (mind)  5 sor     (cikkei)
18 prolong (mind)  4 sor     (cikkei)
19 Re: Bravo 1.2 16v 200-nal (mind)  13 sor     (cikkei)
20 Bicaj, akksi.old (mind)  15 sor     (cikkei)
21 Helyesiras... !!! :-( (mind)  34 sor     (cikkei)
22 Lexus lap (mind)  5 sor     (cikkei)
23 HIX shot; Re: Uj; Repul a nehez ko (mind)  49 sor     (cikkei)
24 nepper (mind)  11 sor     (cikkei)
25 Money Money Money 2440 (mind)  35 sor     (cikkei)
26 auto meg a palya (mind)  47 sor     (cikkei)
27 Re: Morgolodas a bicajosokrol... (#1554) (mind)  11 sor     (cikkei)
28 Re: Morgolodas a bicajosokrol... (mind)  15 sor     (cikkei)
29 Re: Guminyomas homersekletfuggese (kemia) (mind)  17 sor     (cikkei)

+ - valaszok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
>2, Pitbull bennehagyasa
Ha sikerul elvinnie a kocsit, anelkul hogy a kutya megharapna, akkor oda 
a
kocsi (meg a pitbull :-) ), ha megharapja, akkor meg eleted vegeig fizeted
a tolvajnak a karteritest :-(

>3, Trafokabel kivetele minden alkalommal.
Mi az a tra aminek van fo"ka'belje ? :-)

>4, Auto otthon ( garazsban ) hagyasa, de ez sem biztonsagos mar sajnos.
Egyszer amikor az orson vartam (rezboru honpolgarnak betetlapot akartam
adni erre rogton volt 10 szemtanuja aki latta hogy cserbenhagytam :-o ),
akkor hivtak pont ki a fakabatokat, hogy vk kibontotta a szomszed
garazsanak a hatso falat es pont a kocsit barmoljak bent :-o

> Felado : Szakacs-Vass Sandor
>Es a hollandoknal az ittasan kerekparozoknak - elveszik a hajtasijat.
>Nem, nem a biciklihez van hajtasijuk, a rendeset veszik el.
Ezt az angolok is gyakoroljak, sot, ha nincs jogsija az illetonek, akkor 
ha
megis szerezna, akkor azzal indul, hogy elveszik :-). Viszont itt a
megengedett ivaszat annyi amitol en mar gyalog sem igazan tudok hazaerni,
nemhogy autoba uljek (jo ehez hozzatartozik, hogy ritkan iszom, tehat ha
megis akkor hamar fejbevag :-) )

> Felado :  [Hungary]
>Ott is hagyta az autot, ket nap mulva felhivtak a szervizbol, hogy menjen
>be, mert problemak vannak a kocsival. Mikor oda ert leesett az alla, mert
az
>elso ket legzsak szepen kipukkanva logott a muszerfalon. Azok a barmok
addig
>utottek az auto elejet kalapaccsal amig kinyiltak a legzsakok.
Na en ekkor hagynam ott a kocsit, hogy kerem vissza ha befejeztek a
szereleset, addig pedig kerek egy csereautot (vagy bilibe log a kezem ? 
:-)
)

Apropo, nekem ket hetig tartott amig lokharitot csereltek a kocsin, aztan
most nezem, hogy a hatso kipufogodob is uj, sot akkut is csereltek a
kocsiban :-) (ez utobbit a lanyom - 4 eves mult es mindennek megvizsgalja
hogy van-e elem benne - kapasbol kiszurta, hogy ez az akku nem igy nezett
ki a multkor, ennek nem sarga a kupak a vizlukakon :-) )

>Lehet gondolkodni hogy mi eri meg.
A szerviz koteles az altala okozott kart megteriteni !

> Felado :  [Hungary]
>EU es kis hazank kozott azert van egy oltari nagy kulonbseg. Ott
>VANNAK kerekparutak. Biciklis pedig ott megy. Nem is nagyon
>lehet mashol elutni kerekparost, csak ott, ahol az autout
>kerekparutat keresztez, vagy utkeresztezodesben, itt viszont ha jol
Hat mit mondjak a frasz jott ram, amikor biciklissel talalkoztam Oxford
mellett az A34-es uton (2*2 savos kozepen fuvel, es a max megengedett
sebesseg ugyanugy 70 mph, mint az M betus autopalyakon)

> Felado :  [Hungary]
>Azert a fenyszoroizzo kicserelesenek - legyen az akarmilyen u"rjarmu" -
nem
>szabadna semmilyen szerszamot es komolyabb szaktudast igenyelnie.
>Amelyikben pedig szervizbe kell vinni az izzocserehez... Hmmm, sux
>szazezerrel. Nagyon kicsi az esely, de ha valaki egy tobbszaz kilometeres
>utra megy ejszaka, akkor kieghet egy uton mindketto.
Multkor lattam egy musort ahol [rolls-royce] soforoket kepzo iskolat
mutattak be.
Az hagyjan, hogy tanitjak nekik hogy hogyan illik az ajtot nyitni, es
tartani, mikor illik felhuzni az elvalasztofalat az utaster fele, meg ha 
a
gazda sietteti, akkor elesebben fekezni, gyorsitani, es kanyarodni (azaz
szinte ugyanannyi ido alatt er oda, de a gazda elegedett, mert erzi, hogy
most siet :-) ), de a vizsgan a szintido azt hiszem 50 mp volt egy
tetszoleges izzo kicserelesere, a kerekcsere meg ha jol emlexen 6 perc :-)

> Felado :  [Hungary]
>Mikor am asik kocsi melle erek egy godor az uton.. hoppa a futes a
>godortol ugy dontott hogy maximumom teljes erovel a kepembe nyomja a forró
>levegőt...
De ismeros :-)
A regattam volt ilyen :-)
bar ott nem kapcsolgatott, viszont nem lehetett allitani sem a
ventillatort, sem a homersekletet (kulonben nagyon csicsas - lett volna
amikor mulodott :-) - a vilagito ledek szama jelezte, hogy mennyire fuj, 
a
szine meg hogy milyen melegen - inkabb pirosas, vagfy inkabb zoldes - engem
nagyon zavart, hogy ranezes nelkul nem tudtam megallapitani, hogy hol all 
a
kpacsolo)

Az ablaktorlo esoben nem ment, csak ha mar elallt az eso (M7, amikor mar
semmit nem lattam, akkor kocsi felre, gyors ablaktorles vizlehuzoval, majd
tovabb :-) )

Aztan vegul az hozta rendbe valamennyire ideiglenesen hogy kiloptak a
biztositektablarol a benne levo 4 relet, es mivel a fiatnal 5eFt-ra
tartottak darabjat, bontott zsiguli rele kerult bele, akkor par honapig 
jo
volt, aztan eladtam a kocsit, amikor megint rendetlenkedni kezdett :-) )

> Felado :  [Hungary]
>> Es honnan fogod tudni ranezesre, hogy ki fog normalisan
>> elindulni ?
?Miert ranezesre? En tudom, hogy ronda dolog es szegyellem
>is magam erte, de ha a potkocsis Tatra mar 50 m-el elottunk
>van es az elottem levo XX marka meg mindig a fustolesi
>fazisban van, akkor kilovok.
Lehet hogy csak a gumija fustol :-)
Kulonben komolyan lehet, hogy csak elbambult, es pont a te oldaladba fog
beleallni, vagy lat vmit amit te nem (mondjuk gyerek ugrott ele).
Kulonben pont igy tortek ossze a kocsim hatuljat (en megalltam, hogy
elengedjem a keresztbe szagyuldo kocsit, a mogottam halado meg ki akart
loni.

>A fonokom honapokon at keptelen
>volt megtanulni a tukor hasznalatat,
Es szerinted ez a normalis hogy az ilyen autoba ulhet ?

>pedig a technika masik oldalat illeti, a baratnom megalli-
>totta a rendor, hogy van-e izzokeszlet.
Na az izzokeszlet az amit en is hulyesegnek tartok, es csak azert vettem,
mert Mo-ra mentem autoval.
Ugy mellekesen hogy vettem rogton ki is egett az egyik izzo :-) )

>Jarjon edzesre, hogy elbirja
>az akkut es mindezt csak azert, hogy vezethessen? Neee, en
Lehet hogy kinevetsz, de japanban a motorvizsga egyik eleme, hogy fel kell
allitani egy fekvo motort. Tehat nok nem tudnak levizsgazni tobbszaz kilos
motorra :-o

A'kos

_____________________________________________________________
Ingyenes Email ---> http://Hungary.ORG

_____________________________________________________________
Promote your group and strengthen ties to your members with 
 by Everyone.net  http://www.everyone.net/?btn=tag
+ - Benzin (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

En irtam:
>>....
>>mint a lezer feny a normal fenyhez. Ezaltal az ilyen keszulekekkel
>>felszerelt motorok jobbak, egyenletesebbek, es igy tovabb, mindezt
kevesebb
>>uzemanyag elegetesevel erik el!

Erre Fogash:
>Es te ezt elhiszed? ....

Ba'meg Fogash!!!! Szep hosszu ertekezes lett :-))) Ahhoz kepest, hogy en
csak poffeszkedtem, mint keresztespok a lucernaban, bamultam a mocsadek idot
az ablakon tul, es mindenaron bosszantani probaltam a listatarsakat par
sorral, Te jol beleugrottal :-))))
Lato-latod, ha olvasol Douglas Adams-t -mint Chucky kollega- rogton rajossz
a lenyegre :-)))) (Bar itt meg kell jegyeznem, hogy a
kilencmillionegyszazhatvanotezerhetszaztizennegy az egyhez azota mar joval
kevesebb, es folyamatosan csokken)
Naszoval: ha kitor ujra a nyar, es Gyorben jarok, vendegem vagy egy bambira,
mert azert nem vagyok en ilyan geci.

Udv joe
XM 2.1TD

Ui: hudegeci vootam!
+ - Re. XM (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Joe,
>vegignyalaztam a kepeket (mindet), eloszor is gratula a
>gyerekekhez, a lanyod igazi tunderkisasszony :)
Ezt o is tudja, es ki is hasznalja :-) Hanem bocs, oda nem volt thumbnail...
Aztan meg sajnos a digi kameram egy oskovulet Olympus, ennel jobb minoseg
nem futja tole.

>A tobbi kerdes az XM-el kapcsolatos. A Driver_Seat.jpg kep
>bal felen a muszerfal bal vegen van egy kor alaku akarmi.
>Jol sejtem, hogy ezen keresztul levego aramlik az ajtoba es
>az oldalso ablakok paratlanitasara szolgal? Teljesen azt
>hittem, hogy ez Alfas megoldas :))) Az ules mellett a B
>oszlop aljan levo nyilas is szellozes? Itt elolrol jo a
>levego, vagy...? nem nagyon ertem a funkciojat/mukodeset.
Igen, az elso oldalablakokra is nyomja a levegot, de mivel annak a "lika"
egy szinttel foljebb van, ezen a kepen nem latszik (az xm010-esen ott van, a
folso az). Az itt lathato ket nyilas
osszetartozik: az elso ajtoban levo csatornaban megy vegig a levego, atmegy
a B oszlopon, es a hatso ulesen ulok szabalyozhatjak uri kedvuknek
megfeleloen.

>A XM010.jpg-en lathato kek szigszalag tuning kellek? :)))
Azzal fogatom fol a "maruzsi team matricat" elol, hatul, mielott Trabit
eloznek. De mint latod meg majdnem teljes, nem nagyon merek ilyenbe
belevagni :-)))
De felre a komolysaggal: nalam mindig tele van minden szarral a csomagtarto
es az osszes pakolo hely (a konyoklok is azok), en vagyok a legnagyobb
felvevoje a mindenfele
szuper-javito-advenced-hasznalhatatlan bizgentyuknek. Nem mintha szuksegem
lenne rajuk, de huztam mar ki Skodast a bajbol, amikor hutot kellett
hirtelenjeben ragasztani. Utoljara meg a Citroen Kacsa talalkozon vette
valaki jo hasznat az akkurol mukodo Weller pakanak.

>A dupla hatso ablak mire jo? Csupa szelsoseges eset jut az
>eszembe, semmi praktikum. Netan siman a koffer elzarasa?
Nyaron, amikor 500 fok van, ha megy a legkondi, es a csomagterben
tetveszkedik az ember, nem melegszik fel a belso ter. Telen hoviharban,
amikor megy a futes, es a csomagterben tetveszkedik valaki, nem hul ki az
auto. Tehat gyakorlatilag akkor is zart az utaster, ha ki kell nyitni a
csomagtartot, ennyi a funkcioja. A hatso redonyok alatta mennek
fol, kozte es a hatso uveg kozott van levego keringetes, tehat az soha nem
parasodik, gyakorlatilag senkit nem zavar, megis van olyan elvetemult, aki
kiszedi.

>Hogyan van rogzitve?
Felul fogja ket pant, (amelyekhez erdekes alaku bordas muanyag stiftek
rogzitik), igy aztan felfele billentheto. Pakolaskor -ha szukseges- fel
lehet rogziteni a hatso ajtora, igy vele egyutt emelkedik, (a kalaptarto
hatso harmada is folhajthato). Ulesek osztottan donthetok, ebben az esetben
nem szukseges a kalaptartot levenni, de ha nagyobb ter kell, a kalaptartot,
es a "belso ablakot" is egyszeru mozdulatokkal el lehet tavolitani. A fent
emlitett talalkozora lusta voltam satrat vinni, fiammal ledontottuk az
uleseket, rateritettuk a polifoamot, parna, takaro es kesz
volt a lakokocsi. (A bazar addig elorekoltozott az elso ulesekre,
kalaptartora:-)) 1.84magas vagyok, kicsit ferden mar kinyujtott labbal
tudtam aludni.

>Az auto nagyon egyben van, szep is, bar a kepeken nem latni
>jol mi milyen szinu valojaban.
Grafitmetalkent hirdettek, a forgalmiban szurkeskeket irt valami
entellektuel, a gyari szinkodja alapjan pedig bazaltmetal...

>Harom dolgot talaltam, aminagyon nem tetszik az autodon.
>Vagy inkabb 4 :)
>1. ilyen kormannyal nem tudnek szemezni. Sokan kirohognek,
>de nekem 3agu kormany a kiraly.
En meg csak az egy kulloset szeretem, ez resze a citroen betegsegnek, es en
mint apolt ki is fogom cserelni a lufis negyagut ilyenre, ahogy megveszem a
2.5-os TD-t :-))) Gondolj csak bele: szinte akarhol el tudod kapni
kanyarodaskor, nem akad sehova a kezed, raadasul minden muszrre ra lehet
latni, nem takarja meg a nyomogombokat sem.

> Nem tetszik az "orak" 4 sarkaba kitolt visszajelzok megoldas, de ez a
>korral jar, akkor ez ok volt es konnyen megszokhato (gondolom nem
>jatszik gyakran karacsonyfat)
Igen, ez mar csak ilyen '89-es (de inkabb korabbi) divat, nem lehet mit
tenni ellene. A vilagitas visszajelzoi vannak ott, ill az ABS, meg a rugozas
allapotat visszajelzo 2 ikon. Es kepzeljetek: el lehet halvanyitani! (Hiaba
na: az oroszok mindent kitalalnak.) A tobbi dologrol az uzeneteket a kormany
folott lathato "csik" bal szelen talalhato kijelzon irogatja, valamint
kozepen, azon a sotet csikon gyullad ki a megfelelo kontroll lampa ha valami
sztrajkolni kezd. Ami tetszik: minden indulaskor ugye feklampateszt, ami
csak annyibol allna, hogy be kell nyomni a fekpedalt egy pillanatra. Ha ez
nem tortenik meg, futtyent egyet, es kiirja: "Feklampa teszt". Ha nem nyomom
le a fekpedalt par masodpercen belul, akkor ujra futtyent, es jon a szoveg:
"Hasznald a feket a teszthez". Ilyenkor aztan mindig az az erzesem, hogy
hozzagondolja a "bazdmeg!"-et is :-)))
Ugyanigy ha teszem azt fogytan az ablakmoso, eloszor csak annyit mond, hogy
az ablakmoso folyadekszintje alacsony. Legkozelebb mar hozzateszi azt is:
"Feltolteni!" Ma este raktam fol muszerfal kepeket, de azert olyan szemmel
nezd a muszerfalat, hogy ez nem sportkocsi.

> A 3. dolog ami nem tetszik,
>az a gagyi digitalis ora, ami sajnos az Alfamban is ott
>virit, csak eppen vilagos alapon sotet szamok. Nem mondom,
>hogy rakjanak bele svajci orat par szazezerert, mint a
>Maserati, de ezek a digitorak tenyleg sokat rontanak az
>osszhatason.
Hat, ez ellen nem tudunk semmit tenni, de legalabb pontos :-))

>A negyedik dolog meg a citroenes hajolaj vedo,
Nem tehettem bele Alfasat, nem mutatott jol :-)))
Csak azert van benne, mert megorulok a markaert!

>a labnal a gumiszunyeg es az ulesen az izzadasfelfogo
>garnitura, ami az en autombol azonnal repulne - de ez mar
>teljesen szubjektiv.
Innen is ropult :-))) A gumiszonyeg meg a teli idoszak maradeka, en is
utalom, de a holet felfogja. Az az ulesborito meg funkciojat tekintve
maszirozo kellett volna hogy legyen, de nem valtotta be a hozza fuzott
remenyeket. Attol a fagorgos izetol meg valahogy irtozom..
De ahogy latszik is, nem egyszerre keszultek a kepek...

Osszessegeben ennyi jot Alfas meg nem mondott rola, azert meg le sem toltal,
hogy a szakaszos ablaktoro kapcsoloja nem forgathato, hanem tolokas :-))))

Udv joe
XM 2.1TD
+ - Get your Microsoft certification for only US$10 - Insta (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

http://myweb.ecomplanet.com/WEE1550/
http://myweb.ecomplanet.com/WEE1550/

 - Instant Download
 - Instant Download
 - Instant Download

Pass MCSE in 2 months time.

Check out our results as proof of our material
Check out our sample exam guide

Get certified and be a
Microsoft Certified Professional (MCP)
Microsoft Certified Systems Administrator (MCSA)
Microsoft Certified Systems Engineer (MCSE)


Must see only US$10

http://myweb.ecomplanet.com/WEE1550/
http://myweb.ecomplanet.com/WEE1550/

 - Instant Download
 - Instant Download
 - Instant Download


http://myweb.ecomplanet.com/WEE1550/
http://myweb.ecomplanet.com/WEE1550/
qvdrxbtdsmgtducdjywyoqijjovn
+ - Re: Guminyomas homersekletfuggese (kemia) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az AUTO 1554-ban irta :
>fontos a jol beallitott guminyomas azert hogy optimalis legyen a tapadas es
>a gumi elettartama is.
>Ajalnlottak gumist, ahol az abbroncsot nem levegovel fujjak fel, hanem
>valami spec gazzal,
>aminek - allitasuk szerint - kisebb a homersekletfuggo nyomasvaltozasa.
Nem akarok ezzel vitatkozni, de anno en is a pV=nRT kepletet tanultam. 
- n a molok szama, allando
- R egyetemes gazallando
- V kicsit valtozhat (deformalodik a gumi), de vegyuk allandonak
/p a nyomas/

Hat, akkor viszont p egyenesen aranyos a T abszolut homerseklettel...

En inkabb arra tippelnek, hogy azert tettek bele masik gazt, hogy annak
nagyobb a reszecskemerete, igy nem megy ki a gumibol. Vagy ha intert gazt
(nitrogen, esetleg ne adjisten argon, bar annak huzosabb az ara) tettek bele,
akkor esetleg a gumi elettartama nohet? Kitolti a porusokat, nem eszik szet az
oxigen a gumit...? De ez mar csak talalgatas. Artani nem art az ilyen, de fene
tudja, hogy tenyleg van-e haszna.

Amit en tennek egy ilyen gumiba: bekennem a belsejet ad/abszorbens anyaggal.
Nagyobb nyomason /homersekleten/ tobb molekulat kotne meg, azaz a fenti keplet
szerint ha az n csokkenne, akkor a T-tol nem fuggene a p annyira. Viszont a
homerseklet emelesevel a deszorpcio /molekulak kijonnek az adszorbensbol. Ez
egy egyensulyi folyamat, T es p fuggo/ is none. De ez mar reszletkerdes,
lehetne talalni olyan anyagot, ahol ezt be lehetne loni...

Hmm, lehet, hogy az a gumis valami nedves gazt tesz a gumiba? Ahol a folyekony
fazis koti majd meg a plusz levegot...

>Elvileg igy a guminyomas nem fugg az abbroncs homersekletetol. Ugyancsak 
>mondtak, hogy piros kupakot tesznek a szelepre a spec gazos feltoltest
>jelolendo :))) (ez a legjobb)
Nevetsz, de van benne racio. Az ilyen adszorbens reteg a szennyezodesre NAGYON
erzekeny, teszel bele parasztlevegot :)), erre tonkrevagtad a reteget, annyi a
nyomasvedelemnek. 
Szoval tudni kene a reszleteket.


>Mi igaz ebbol?
>Nekem valami PV = nKT ugrik be, ebben pedig nincsen gazonket kulonbozo tag..
Ja.

>A dolog azert erdekel, mert a 2.3 bar-ra fujt kerekeimben a nyomas par
>Hungaroringes kor utan 3 bar folott volt..
Ha azt mondom, hogy kezdetben 303 K volt a homerseklete a kereknek (30oC),
akkor ez 3/2.3*303=395K=122 oC, jo melegek lettek a kerekek, belul :))

Minden jot, Vili   www.macasoft.hu  HIXEditor 1.15beta8
Kuldes: Csak AUTO
+ - Re: Fogyi csokkento - Kerekparut (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az AUTO 1554-ban irta :
>Joe irta:
>"De nem ugy van az! A femtankbol szubatomi femnuonok kapcsolodnak a
>benzinatomok otodik es hetedik elektronjahoz. Mivel mint tudjuk, minden
>muanyag tartalmaz femet, a jelenseg a muanyagtankos kocsik eseten is
>mukodik. (Egyedul a valoszinutlenseg elven mukodo motorok uzemanyagrendszere
>a kivetel, de az katonai teszta - egyenlore)"
>Rendkivul hollisztikus! Hozzatennem, hogy mindez Kilencmillio
>negyszazhatvanotezer hetszaztizennegy az egyhez -valoszinusegi hanyadosnal
>igaz csak.:o)
Csak halkan megjegyeznem, hogy az altalatok imadott auto mukodesehez is igy
alltak hozza anno :))) En kutato vagyok, eleve furcsan nezem az ilyen
dolgokat, de ami mukodik, azt el kell ismerni. Meg akkor is, ha nem ertjuk,
miert mukodik.

>Bruhuhuuu! En a kozuton valo kerekparozast is vizsgahoz kotnem. Es persze a
>kerekpar muszaki allapotarol meg nem szoltam...
Az mit befolyasolna? Amig gurul, hadd menjen. En meg menet kozben szetesett
biciklit nem lattam. Inkabb el szokott szomoritani, hogy sok embernek csak
erre van penze :((( Most, hogy mentem le a Balaton fele, az egyik boltban
(Devecser) pont egy idosebb bacsi panaszkodott, hogy kilyukadt a bicajanak a
kereke, s hogy milyen draga egy ilyen belso (4-500 Ft)... Kicsit
morfondiroztam (siettem volna, bar az ilyen csak max felora), aztan mondtam
neki, hogy megragasztom neki, de eleg bizalmatlan volt, igy nem forsziroztam.
Mondjuk eppen eleg szoros voltam :)))

Minden jot, Vili   www.macasoft.hu  HIXEditor 1.15beta8
Kuldes: Csak AUTO
+ - Re: ez mi? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A AUTO 1554-ban irta :
>>/Fogash biztos nem ult bicajon meg ugy, hogy elment mellette 1 m-rel egy
>Alfa
>>150-nel :))) Kapaszkodni kell a kormanyba erosen... /
>Ezt most miert kaptam? En ha 150-nel megyek, minden elozeshez LASSITANOM
Bocs, bocs!!!!!!  Nem cikizni akartalak, rolad tudom, hogy mesz 150-el, s
mentek el mellettem is ennyivel. Elnezesed kerem a citalasert. 

Korrigalok:
/Azok a soforok biztos nem ultek bicajon meg, akik elmentek mellettem 1 m-rel
150-nel :))) 
Kapaszkodni kell a kormanyba erosen... /


>Amig Gyorben dolgoztam, vagy iskolaba jartam en is mindenhova bicajjal
>mentem. Ez atlagosan napi 30-40km bicajozast jelentett minden nap. Tudom,
>milyen erzes bicajon ulni, es igyexem tiszteletben is tartani oket. Nem
>oktatom tocsabahajtassal, kicentizessel akkor sem, ha eszetlenul kozlekedik.
Ez nagyon dicserendo, sokan 'oktatnak' igy... Bar, sok bicajos onmagat szokta
oktatni: esos ido, nincs hatso sarhanyo :)) Baratom csak huzantrogeres
C-vitaminnak hivja oket (sok bicos rikitosarga bicajosmezben megy, s ekkor
kepzodik egy szeles fekete csik a hatukon, s a regi vicc peldajara nevezte el
oket igy :))))

>Mas kerdes, hogy Gyorben tutira el lehet mindenhova jutni a nagyobb
>foutakkal parhuzamos, de szinte forgalommentes kis utcakon is. Az ilyeneken
>kozlekedve:
>1.) nem vagy kiteve akkora elutesveszelynek
>2.) tisztabb a levego
>3.) kisebb a zaj
>4.) esoben csak a fentrol jovo (tiszta) vizet kapod, nem a kerekek altal
>felvert mocskosat.
>De ugy latszik, Gyorben ezt EGYEDUL EN TUDOM...   :(((
Tudjak azt tobben is, csak nem olvastak a leveled :))))

Minden jot, Vili   www.macasoft.hu  HIXEditor 1.15beta8
Kuldes: Csak AUTO
+ - Re: Morgolodas a bicajosokrol... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az AUTO 1554-ban irta Antal Attila >:
>:> > vonatkozik a gyalogosokra is. Viszont az autouton 
>:> > semmi keresnivalojuk nincs.
>:> Ameddig a Kresz engedelyezi nekik, mar hogy ne 
>:> lenne keresnivalojuk:-o
>Eloljaroban hozza kell tennem, hogy eleg sokat bicajozok
>es gorkorcsolyazom is tobbfele...
>Haaat, latott mar valaki bicajost, aki ismerte a Kreszt ???
Mindiglatok egy ilyet, mikor mosakszom :)))

>Az alapbeallitas az, hogy semmit sem tudnak a kozlekedesrol,
...
> ...ha nagyon jon valaki keresztben a sajat zoldjeben...
>Nem is _tudjak_, hogy nem szabad ittasan vezetni.
Azert Te is tudod, hogy NAGYON-NAGYON eltuloztad ezt...

Minden jot, Vili   www.macasoft.hu  HIXEditor 1.15beta8
Kuldes: Csak AUTO
+ - elso auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Hi, autosok!
>Melyik volt a legelso, mai ertelemben vett szemelygepkocsi?

Bizonyos Karl Benz nevu uriember altal keszitett motoros hinto (haromkereku)
1889-ben. Kevessel utana Gottlieb Daimler nevu honfitarsa negykereku,
otto-motorral hajtott kocsik fabrikalt. Kicsit kesobb a ket ur
osszehaverkodott es alapitottak egy gyarat, ami kesobb Jellasics ban
Mercedes keresztnevu lanyanak nevevel valt vilagszerte ismertte...
Elotte voltak gozhajtasu mobilok, de ez zsakutcanak bizonyult annak
ellenere, hogy az elso benzineseket a gozkocsik bizony lepipaltak. :)
1921-ben meg egy Nicola Tesla nevu uriember epitett villanyautot, ami az
akkori otto-motoros herkentyuket alazta le rendesen, de ez a talalmany
kulonos korulmenyek kozt elveszett. :(
Fogash
+ - lopasvedelem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szerintem a legbiztosabb megoldasok nem a passziv vedelmek, ahol egy
beepitett herkentyu neheziti a tolvaj dolgat (riaszto, kormanybalta,
valtozar, stb).

Jobb megoldasnak tartom a ceges autom riasztojat. Gyujtas raadasa utan egy
negyjegyu pin kodot ker. Ezt 3x van lehetosegem megadni, ha nem talalom el,
2 orara letilt, nem indul el az auto. Ha jaro motorral kinyitom a vezeto
ajtajat, visszacsukas utan ujra keri a kodot, kulonben szirenazik,
veszvillogozik, majd leallitja a motort. Igy idegen nem tud elszaguldani a
kocsival mondjuk mig en nyitom a garazskaput, vagy ha pisztolyt fog ram a
rendorlampanal. Persze treler ellen ez sem ved.

Az ellen a tavfelugyelettel kombinalt rendszerek hatasosak. Ezekben van
valami jelado is, igy ha az auto kod nelkul mozog, vagy rossz kodot adnak
meg, akkor az utasterben halkan csipog, a diszpecser meg hivja a megadott
mobilt, hogy riaszt az auto, nezzek meg. Ekkor minimum tetteneres valosul
meg. Ez bekotheto osszes ajto nyitasara, igy ugyan kenyelmetlen, hogy a
csomagtarto kinyitasakor is kodot ker az utasterben, de legalabb nem viszik
el a kocsit. A folyamatos felugyeletnek van valami havi dija, de kevesebb,
mint a casco.
Fogash
+ - Astra vagy Marea (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>"Es mia kulobseg TDi es a TD kozott!"

Az Opelben DTi-nek hivjak a kozvetlen befecskendezeses motort, a Fiatnal
pedig JTD-nek. Konstrukcios szempontbol es eronlet alapjan is a Fiat motorja
sokkal jobb: common-rail, vagyis kozos nyomocsoves konstrukcio szemben az
Opel hagyomanyos adagolos megoldasaval. A Fiat nagyobb is, tehat tobb hely
van benne. Mivel nem alapmotor, velhetoen a tobbi felszereltsege is
magasabb, mint az Opele. Raadasul olcsobb is.

Kevesen tudjak, de az elso common-rail szemelygepkocsi a Fiat Croma 2.0 TDiD
volt, azota mar a III. generacios JTD-nel tartanak. A Mareaban a II.
generacio van. Ha hasonlo allapotban vannak, en a Fiatot vennem. Uzemeltetni
dragabb lesz, mint a gazost, de ha a gaz nem lehet legalis, akkor az ciki...
Fogash
+ - re hasznalt akku leadas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

Itt pesten az FKF (mashol meg ahogy hivjak, legalabbis remelem)
uzemeltet un. lakossagi hulladekgyujto udvarokat. Ide lehet bevinni,
akkut, gogyszert, eldobos uveget, stb.

A budapesti cimeket ide masolom, vegulis hasznos lehet.

Budapesten az alábbi címeken találhatók:
III., Testvérhegyi út 10/a. Tel.: 250-0733
IV., Ugró Gyula sor 1-3. Tel.: 230-2644
IV., Zichy Mihály u. - Istvántelki út sarok Tel.: 370-9863
VIII., Sárkány u. 5. Tel.: 210-5995
IX., Ecseri út 9. Tel.: 280-6664
X., Fehér köz 2. Tel.: 260-9119
XI., Bánk bán u. 8-10. Tel.: 464-5907
XIII., Tatai út 96. Tel.: 329-8437
XIV., Füredi út 74. sz. mellett Tel.: 222-5552
XV., Károlyi S. u. 119. Tel.: 305-2429
XVI., Csömöri út 2-4. Tel.: 405-4584
XXI., Bajáki Ferenc u. 86. Tel.: 420-7710

Nyitvatartás: Hétfotol - péntekig: 10-18-ig, Szombaton: 8-14-ig

Forras a www.fkf.hu

udv
Tibor
+ - futyules+rozsda+lopas+tankolas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [International]
>Sajnos vannak vele bosszusagok, peldaul 80 felett
>a bal elso ajtonal futyul a szel (javitas: kb 50e);
Mit kell vele csinalni ? (nekem is futyul a jobb elso ajtonal, de szerintem
az enyem torve volt vmikor a jobb oldalon)

>a kormanykozep a markaszerviz szerint beallithatatlan,
>igy most egyenes uton 2 ora 42 percen all a kormanykerek
Nekem egy padkazas utan sikerult a futomuvesnek igy beallitania. Akkor egy
parszor a nyakara jartam, es beallitotta normalisan. Egy ismerosnek meg
rosszul szereltek ossze a kormanymuvet (elcsusztak egy fokkal), es
hasonloan nezaett ki.
>a vezetoules nyiszorog.
Nekem is neha (foleg allitas utan), de ha elallitom es vissza akkor
altalaban elhallgat (lehet, hogy be kene fujni wd40-el :-)

> Felado :  [Hungary]
>metalfeny (rozsdabarna metal),
Azt tudtam, hogy a fiat rozsdasodasra hajlamos (legalabbis a regattam azt
csinalta), de hogy az ujabb modelleken ezt extrakent felszamitjak :-)

> Felado :  [Hungary]
>Pager. Mostanaban hallani, hogy a GPS-es
>riasztok/helymeghatarozok sem ernek egy kalap 
>tobbet ha hozzaerto a rosszbacsi. Learnyekoljak, es viszik.
Most kerdeztem a mobil listan, hogy erdemes-e elrejteni a kocsiban
tachofont (van otthon egy par felelsleges :-) ) be lehet-e merni a helyet,
ha eltunik a kocsi.
Azt a valaszt kaptam, hogy fizikailag be lehet, csak a szolgaltato nem
fogja valalni, de ujabb pont emiatt arnyekoljak a profik a kocsikat amig ki
nem szedik belole a vedelmet

> Felado :  [Hungary]
>Errol egy sztori jutott eszembe: a multkor alltam am kutnal, beront egy 25
>koruli csavo, 90-92 koruli Escorttal, 30Ft (nem 30eFt!) erteku
>napszemuvegben, aminek a nyelen 1cm-es GUCCI felirat, es fizet. 2500Ft-ert
>Westel domino, es 1000 (EGYEZER!) forintert benzin.
Most hogy kolcsonautoval jartam amig a kocsi javitas alatt volt benne volt
a szerzodesben, hogy ha tobb benzint hagyok benne mint amivel megkaptam,
akkor az pech, ha meg kevesebbet akkor ok az en koltsegemre megtankoljak
(kb ezer Ft/liter aron).
Mivel nem tudtam, hogy mikor fognak szolni, hogy kesz a kocsi, ezert nem
mertem megtankolni 10 litereket raktam csak bele.
Viszont ma keszen lett a jargany :-) (viszem is vissza mert elrontottak a
tolatoradart :-o )

> Felado :  [Hungary]
>ezzel kapcsolatban en is varok javaslatokat, mit erdemes beszereltetni egy
>kocsiba lopasnehezites gyanant?
En egy bunkofont fogok elrejteni az uj autoba :-) (a regi nem er annyit
hogy ezzel szorakozzak)

A'kos
+ - Hmm... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozletem!

>Bruhuhuuu! En a kozuton valo kerekparozast is vizsgahoz kotnem. Es persze a
>kerekpar muszaki allapotarol meg nem szoltam...

Jah, en ugyanezt magyaraztam multkor a gepjarmuvekkel kapcsolatban.

Teeby
+ - Elso auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello mindenki!

Lenne egy kerdesem, amire csak a HIX AUTO-n kernek valaszt,
maganban nem. Csak annyi lenne a kerdes:

Kinek milyen volt az elso sajat autoja, tehat nem apuci-anyuci
kolcsonautoja, nem ceges kocsi, hanem aminek a forgalmijaban
a sajat neve szerepelt tulajdonoskent... 

Egy-ket aprosag erdekelne csak: tipus, evjarat, allapot, apro megjegyzesek,
valamint hogy kinek mit jelentett az az auto.
Valaki ugyis irta minap, hogy olyasmit szeret olvasni itt, hogy 
Nekem x autom van ezert es ezert szeretem...

Na, irjatok, ne laposodjon el a lista... :-)

Udv! GERI
+ - Re: Guminyomas homersekletfuggese (kemia) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ajalnlottak gumist, ahol az abbroncsot nem levegovel fujjak fel, hanem
> valami spec gazzal, aminek - allitasuk szerint - kisebb a
> homersekletfuggo nyomasvaltozasa. Elvileg igy a guminyomas nem fugg az
> abbroncs homersekletetol. Ugyancsak mondtak, hogy piros kupakot
> tesznek a szelepre a spec gazos feltoltest jelolendo :))) (ez a
> legjobb)
>
> Mi igaz ebbol?
> Nekem valami PV = nKT ugrik be, ebben pedig nincsen gazonket kulonbozo
> tag..

En arra tudok gondolni, hogy ez a gaz adott nyomas folott
cseppfolyosodik, igy tartja az egyensulyi nyomasat. Csak hat ehhez
kereknyomasonkent kulonbozo gaz kellene.

Gumo
+ - kenes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Mi az oka annak, hogy ketutemu motorban nem tartanak olajat 
a forgattyushazban?? Az aramlo levego elparologtatna? Vagy 
az uzemanyag lecsapodna benne? Vagy miert????

kemeny
+ - prolong (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Ha valaki hasznalta a Prolong nevu csodaszert irjon a tapasztalatairol ha a
reklamnak a fele igaz akkor megeri kiprobalni
+ - Re: Bravo 1.2 16v 200-nal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
> Nos, az 1.2 16V Bravo adatat nem tudom, de a Fiat.hu szerint az 1.2 16v 3
> ajtos Punto2 vegsebessege 172 km/h. A Bravo sem mehet ennel jobban, leven
> nagyobb auto -> nagyobb felulet -> nagyobb a legellenallasa. Szoval ehhez
> kepest a 200 km/h az 16%-os oracsalast feltetelez. Ezt egy Fiatrol nem
> szeretnem elhinni.

marpedig ora szerint megy 200/al, amihez ha hozzaszamitok 10%/ot, akkor
mondjuk lesz 190. viszont szerintem a fiat.hu altal megadott ertek az nem
a vegsebesseget jelentheti, hanem mondjuk az ajanlott vegsebesseget nem? a
katalogusokban megadott vegsebesseg adatok mindig alacsonyabbak a
tenylegesen elerhetonel szerintem.
homer
+ - Bicaj, akksi.old (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok AUTOsok!

>En a kozuton valo kerekparozast is vizsgahoz kotnem.
Nekem van is kerékpárvezetői vizsgám!  Komoly!  Általános suliban letehettük
az elméleti és gyakorlati vizsgával tarkított kerékpáros vizsgát, ami papírt
is adott.  Valamikor 10 éves korom körül lehetett, és bár akkor nem csíptük,
de tényleg hasznos volt.

>Vegul egy ujabb kerdes: hol lehet leadni hasznalt akkumulatort? Maradt a
405
>GRDT-bol...
Én múltkoriban a Metro áruház parkolójában adtam le, ahol ingyen átvették
(azaz beletehettem a gyűjtőedénybe).

Borbély Gábor
+ - Helyesiras... !!! :-( (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

:> Elore is bocs, de nagyon faradtan irtam alevelet ezert 
:> tele van heJes irasi hibakkal :)))) Es most sem javitom 
:> mert alapjaban veve lusta vagyok. 

En meg nem olvasom el a leveled, mert lusta vagyok az
ordito helyesirasi hibaidat nezni. Egy levlistan azert 
megtisztelhetned azzal az olvasokat, hogy nem adsz ki 
a kezedbol ilyen fercmunkat. 

Nem azert irtad a leveled, hogy _elolvassak_ ?

Ha ez volt a cel, akkor miert nem konnyited meg az
olvasok helyzetet azzal, hogy hasznalsz "ly" betut is.
(Ok, 1 db volt a leveledben, de 9 hianyzott)

Ha valaki pl. ajandekot vesz, akkor azzal elsosorban a
cimzettet akarja meglepni, nem sajat celra van. Szerintem
nem jo inditas egy ilyen szoveg ajandekozaskor:
- Csak ilyet vettem neked, orulj neki !

A levelet is velhetoleg a kozonseg szamara irtad. Akkor
a levelnek az o normaiknak kellene megfelelni...

A rengeteg elutest jobban elviselheto, mert tudom, hogy 
ha gyorsan ir az ember, hajlamos elveteni a billentyut.

(Ambar az sincs tiltva, hogy az elkuldes elott atolvassuk
meg egyszer a mondandonkat...)


Szep napokat: Antal Attila
(Seat Leon 1.6 aut)
+ - Lexus lap (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Elindult a legnagyobb Lexussal foglalkozo linkportal! Tesztek, kepek, multimedi
a, tuning, hifi, erdekessegek, sztarok es a Lexus... stb.
http://lexus.lap.hu

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: caracas-0941.adsl.interware.hu)
+ - HIX shot; Re: Uj; Repul a nehez ko (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok AUTOsok!

Tegnap (08.12) meglattam eletem elso mozgo 
HIXAUTO matricajat!
A matrica egy fekete Alfa formas hatso felen viritott,
amint 9.45 korul a Kerepesi-Hungaria keresztezodesben
az Ors vezer tere fele araszolt elottem. Rendszam: GXX-836
Gyenge jelzesi probalkozasomra nem erkezett valasz, csak a 
nejem, aki nincs beavatva a HIXAUTO rejtelmeibe, 
ertetlenkedett, hogy miert integetek en egy vadidegen autosnak :-)
- Ki voltal? - 

Joe irt az ujautok benzinnel valo ellatottsagarol.
Mikor a Partnert atvettuk, kerdeztem, hogy mennyi
benzin van benne. Mondta az atado, hogy 5l-t toltenek
bele. Mondom OK, akkor a kovetkezo MOL-ig kitart.
Mondja: tankoljak itt a 10 m-re levo kutnal, mert ugye
trelerre fel es leallas, szalonba, mosoba,muszakira vitel,
stb, nehogy elakadjak... szoval az elso tankolas egy
TOTAL kuton tortent. Azert szvsz. a dealer arresenek
el kellene viselni egy uj auto teletankolasanak koltseget,
nem beszelve a gesztus ertekerol: Parancsoljon uram,
az autoja, elso beulteben mindjart kiautozhat vele a vilagbol.
(Persze igy egy takarekos autonal elofordulhat, hogy a 
juzer elfelejti, hogy hol kell a naftat beletolteni - kulonben
meg biztos megjegyzi, foleg, ha el sem jut az elso kutig.)
En igy latom, dehat en nem autokereskedo vagyok, tehat
biztos rosszul latom :-(

sex69 irt a repulo kavicsrol.
En is lattam kb egy eve, a 6-oson, egy szembe jovo
pattintotta fel, jott szembe, nekem meg annyi idom sem
volt, hogy karomkodjak egyet, mar koppant is.
Felreallas, karfelmeres - hat a piszok nem pont a bal oldali
fenyszorot szurta (lyukasztotta) ki maganak? Ezuton is keresek
egy barna, kb. 1 cm nagysagu kavicsot, aki a karokozas 
utan betetlapot nem adva, a helyszint elhagyta! ;-)
A kitort darabot visszaragasztottam a lampaba, azota is
jol szuperal, mas kerdes, hogy a muszakin mit fognak szolni
hozza. Szerintetek? (Az uveg nem repedt, csak kagylos 
lyuk van rajta, a levalt resz visszaragasztva.)

Ja, ujabban a kozepso muszerfalizzo onallositotta magat,
nagyobb doccenokre le-fel kapcsol ... jaja, szarok a PSA
autok, mert allandoak az elektromos problemak - nekem
ez az elso ot ev (es 75 ezer km) alatt. Ugyhogy ha lesz egy
szabad hetvegem, bekoltozom a muszerfal moge par napra :-)

Udv.:   Jozsi (PUG Partner Break 1,4b)
+ - nepper (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello listatagok,

Surgosen kellene egy par telefonszam, akik torott illetve totalkaros jarmuveket
vasarolnak. (lakatosok, nepperek, bontok)
Ha tudtok segitsetek mert surgosen tul kell adnom a kicsikemen. (Fiat Tempra 19
TD SX, 94')

Telefonszamom 30/9471-346.

Elore is koszi,
Csaba
+ - Money Money Money 2440 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

http://ebook.guezs.com
http://ebook.guezs.com


 - Instant Download
 - Instant Download
 - Instant Download

Free Download
The Absolute Beginner's Guide to Starting a Web Site
Totally Free Web Resources
Unlimited Profits
7 Secrets To Unlimited Traffic
Scientific Advertising
How to Start Your Own Traffic Virus
Marketing Warriors Tips
eBookoMatic
eBook Submitter
The Best of Web Gold
On Line Stealth Marketing
and more 


http://ebook.guezs.com
http://ebook.guezs.com


 - Instant Download
 - Instant Download
 - Instant Download


http://ebook.guezs.com
http://ebook.guezs.com
hyymjkrjyibddqckkrohumfjxltwhzogyumqqepeohvuymfzubrjnofqipzummyrxgnmggrvvmecf
+ - auto meg a palya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho Lista!

Nissan Almera 1.8 Ambiance Audio Plus:
Mult evben novemberben vettuk, marciusra ki is fizettuk gyorsan, amit most
azert sajnalok, mert ha elore tudom, hogy ennyit birunk igy hirtelen, akkor
nem itt allok meg. Az asszony hasznalja naponta munkaba menet,
airco/cr.control bekapcs, aztan 15 perc mulva lejon az autopalyarol, es
megerkezett a munkahelyre. Hazafele jovet ugyanez.
A hangja miatt vettuk, pontosabban, merthogy alig lehetett hallani, foleg
autopalyan nem, es a gyakori autopalya menet, meg az Amszterdam-Bekes
tavolsagot figyelembe veve ez tunt a legmegnyugtatobb megoldasnak (fulre,
meg egyszeri 1650 km-re nezve).
Az 1.8-as motor eleg, nem hagy cserben, de szereti a 2500 folotti
tartomanyt, ha haladni akar az ember. Mostanra benne van 18 ezer km (ketszer
a fent emlitett tav oda-vissza). Mind a kettonknek tetszik a belseje
(izlesek es pofonok, szoval nincs ertelme ezt nagyon ragni), jo volt a
francia hatast latni a japan belson. 
Szoval munkaba jarni, hosszu utra is megfelel most, a betervezett ket
lurkoval is meg elferunk benne egy-ket evig. Utana meg ugyis at kell
nyergelni a kombi kocsikra (Volvo V70 vagy egy Avantime) marcsak a
helykinalat miatt is.

Most pedig, hogy kavarjunk a lecsillapodott hangulaton, a palya resze
tomoren:

--- HOL A FASZOMBAN VANNAK MAGYARORSZAGROL AZ ELMULT 15 EV ALATT BEIGERT
AUTOPALYAK?????

Vitainditonak talan eleg ennyi is, de minthogy nem vagyok otthon mar vagy
par eve, talan meg ennyit hozzatennek:

--- Hol a faszomban vannak a valasztopolgarok, akik erre a hianyossagra
nyomatekosan figyelmeztetnek az eppen aktualis kormanyt??? Gyerekek, mit
csinaltok, hogy mindeki annyire elfasult, hogy nem keri szamon az alapveto
infrastruktura hianyat? Magyarorszagon nem lehet kozlekedni. Ha nincs
autopalya, akkor azert, ha van akkor meg azert, mert az autopalyat keresztbe
kasul forturtak. Az osszes megyeszekhelybol 3 vagy 4 erheto el autopalyan.
Az M0-os meg lassabban kell haladni (gyorsforgali korgyuru ugyebar) mint egy
atlagos kozuton: 80 a 90 km/h megengedett sebesseg helyett: kesz rohej.

Ez katasztrofalis!!! Es sajnos nem csak a politikusok, hanem a
valasztopolgarok erdeme is.
Mikorra is akarunk/akartok az EU-ba bekerulni?

Udv:

Laszlo
+ - Re: Morgolodas a bicajosokrol... (#1554) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> "vigyazzon az autos" szinten vannak. Nem is hallottak arrol,
> hogy nem szabad balra nagy ivben kanyarodniuk belso
> savbol, hanem at kellene tolni a kerekpart.

Nem hallottak, mert nem is igy van. Csak lakott teruleten kivul,
foutvonalrol tilos balra koanyarodni vagy megfordulni kerekparral.

1/1975. (II. 5.) KPM-BM egyuttes rendelet 54. paragrafus (4) bekezdes b)
pontja.

Ed
+ - Re: Morgolodas a bicajosokrol... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"Antal Attila" > wrote in message
news:...

> Haaat, latott mar valaki bicajost, aki ismerte a Kreszt ???
>
> Az alapbeallitas az, hogy semmit sem tudnak a kozlekedesrol,
> "vigyazzon az autos" szinten vannak. Nem is hallottak arrol,
> hogy nem szabad balra nagy ivben kanyarodniuk belso
> savbol, hanem at kellene tolni a kerekpart.

Te se nagyon ismered a Kreszt. Ugyanis, amit te irsz, az csak lakott
teruleten kivul foutvonalon ervenyes.


raki
+ - Re: Guminyomas homersekletfuggese (kemia) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A #1554. HIX AUTO-ban irta :

>Mi igaz ebbol?
>Nekem valami PV = nKT ugrik be, ebben pedig nincsen gazonket kulonbozo
tag..

Nem nagyon ertek hozza, de az szerintem masra van :)

Viszont lehet igaz, amit a szervizrol mondtak, mert ha a gumi hoje no,
akkor no a benne levo levegoje is, amitol tagul, ettol viszont megno a
nyomas. Ha olyan gazt tesznek bele, aminek a hotagulasa nem akkora nagy,
akkor nem no meg a nyomas sem a gumiban annyira.

--
Windisch Gergely -  - ICQ: 16688379
"Utolso szavak : De hat ez csak egy vizipisztoly!"
HIX-Editor 1.15beta8

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS