1. |
Horvatorszag, erdekesseg, kerdes (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
2. |
Meghivo (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Fekezes, renszarvasteszt (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
4. |
Elado Polski. (mind) |
3 sor |
(cikkei) |
5. |
passat riasztoja (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
6. |
kreszkerdes (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
7. |
remes balesetek (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
8. |
ferden ules (mind) |
47 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: Taxis baleset (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: uvegkarc (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: Taxis baleset (mind) |
38 sor |
(cikkei) |
12. |
Off road (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
13. |
automata szivatas, reflektor, reklam (x) (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
14. |
R19 hiba (mind) |
48 sor |
(cikkei) |
15. |
Uvegpolir (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
16. |
Idiotak az utakon (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
17. |
Focus, R19 (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
18. |
Gonci hetvege (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
19. |
Re. Uno huppog (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
20. |
bontok arzenalja (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
21. |
DT + gyalog Londonban (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
22. |
Trabi kipuff (mind) |
37 sor |
(cikkei) |
23. |
RE: Skoda emblema (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
24. |
kw, skoda-emblema, index, bby, zene ot, bmw, ferden ule (mind) |
124 sor |
(cikkei) |
25. |
High Performance Racing Shocks (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
26. |
NEM kozterulet-felugyelet (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
27. |
Vedettseg? (mind) |
38 sor |
(cikkei) |
28. |
nme1 (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
29. |
FIAT tukor (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
30. |
Elozes (mind) |
74 sor |
(cikkei) |
31. |
VW immo (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
32. |
Skoda emblama felmeres (mind) |
46 sor |
(cikkei) |
33. |
Hova tegyuk az IKSZET??? (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
34. |
Re: Diplomatak (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
35. |
Vilagitas nappal (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
36. |
va: Ferde'n ule's a kocsiban (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
37. |
va: Fekezes, renszarvasteszt (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
38. |
Tetoablak szereles (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
39. |
Re: Szegeny vaddiszno :-( (mind) |
83 sor |
(cikkei) |
40. |
Re: olalyfogyasztas (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
41. |
muszaly, index, mazli, ember (mind) |
132 sor |
(cikkei) |
42. |
Trabant (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
43. |
Re: csomagtarto meret (#768) (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Horvatorszag, erdekesseg, kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Hazajottem Horvatorszagbol. Kerdesek johetnek! Voltunk 2 autoval, egy oreg
1.6os diesel Asconaval, meg egy 95-os kombi Omegaval.
A horvatok megitelesem szerint jol vezetnek. Utjaik kicsit jobbak, mint a
mieink, de azok a hegyek... kamionok feltorlodnak, mennek 20-as tempot (!),
aztan elozz meg egyszerre 4-et ugy, hogy az ut ugy megy, mint az
okorhugyozas. Sebessegkorlatok, zarovonal nem igazan visszatarto ero a
helyieknek sem, akik egyebkent sokszor tepnek mint allat ezeken a helyeken.
Lattam is 3 csunya balesetet, par perccel a megtortente utan. Raadasul a
szalagkorlatokon is eleg sok helyen lattam koszorut...
Par napra leruccant hozzank egy dan (da'n) ismerosom, aki alapvetoen
megujulo energiaforrasokkal foglalkozik. Autoja Golf III, es repceolajjal
megy. Mogotte jottem, enyhen egett sultkrumpliszagot huzott maga utan.
Megkostoltam az olajat is, tapintasra mint az etolaj, izre mint a fu:. Elo
kell melegiteni kb. 60 fokra, hogy gazolaj helyett lehessen hasznalni, ezt
amig hideg a motor egy elektromos cucc, kesobb egy hutovizzel futott elem
csinalja. Modositott szelepek, injektor, stb., hianyzott mindkettonknel az
angol szaknyelv, igy nem igazan tudtuk megbeszelni a reszleteket. Erdekes
volt, hozta magaval a 60 literes hordot, amin meg rajta volt a mezogazdasagi
nagyker cetlije, abbol tankolt. Ja, a fogyasztas orszaguton 4.5-5 liter. Ha
kell elmegy a kocsi gazolajjal is.
A kerdesem pedig a kovetkezo:
Hengerfejen gyertyamenet beszakadt a batyam kispolszkijan. A szerelo harom
lehetoseget mondott: uj hengerfej, bontott hengerfej, perselyezes,
menetvagas, stb.
Szerintetek melyik az, amelyik jobban megeri? Sajnos meg arakat nem tudok,
ma fogok utananezni, d ha valakinek van ilyennel tapasztalata kerem irja
meg!
Kosz.
Peter
|
+ - | Meghivo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
T. Lista !
Ezuton ertesitunk minden Skoda- tulajdonost es
markaszimpatizanst, hogy a Skoda Klub iden is megrendezi
a pecsi ORSZAGOS SKODA TALALKOZO-t.A rendezveny idopontja:
2000 aug.3-6.Rengeteg érdekes programmal varunk mindenkit:
-autos ugyessegi es szepsegverseny
-szlalomverseny
-bogracsparty
-zene, tanc stb.
A megnyito 2000 aug.3.-an 16.00-kor kezdodik, Pecsett az
Universitas Kollegiumban.Mind a 4 nap itt lesz a rendezveny
kozpontja.Penteken 14.00-tol oriasi szlalomverseny a PECS
PLAZA-ban.Minden erdeklodot szeretettel varunk !
Nagy buli lesz !Bovebb felvilagositas az alabbi szamokon:
30/9487-262, 30/2026-017
|
+ - | Re: Fekezes, renszarvasteszt (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ezt egyszeruen nem birom ki...:-((((
wrote:
> Pedig csak a sima vilagitasom, a kodlampam es a
> reflektorom egett. Ezt altalaban igy szoktam, hogy a parasztok lassanak.
...itt kozben sok-sok horrortortenet....
> Szoval nagyon ovatosan tessek autozni, mert az ut tele van idiota es
> teljesen vak vezetokkel.
Hmmm. Na most a vak vezetokkel kapcsolatban kire teccik celozni??? Azokra akik
nappal is bekapcsolt fenyszoroval mennek hogy ok maguk lassanak, vagy hogy
vakuljon a tobbi autos???? Mert a hires BMW hires fenyszaroja kurrrrvara tud am
napkozben is vakitani.
De akkor megosztok veled en is egy hostettet. A 3-ason _ejszaka_ Gyongyos utan
(par eve amikor meg nem volt arra sztrada) egy BMW-s seggfej hosszas
fenyszorozassal torolta meg, hogy valaki kielozte, raadasul valami keleti
kocsival. Csak eppen en nem lattam miatta szemben. (Ut mellett fel meterre
szantas, mellettem terhes feleseg) Kockalada fenyszoro bekapcs, kormany rahuz.
Rogton eszheztert a majom, remelem tanult is belole.
Szoval ovatosabban azzal a fenyszoroval.
Istvan
|
+ - | Elado Polski. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Megvalnek az alabbi jarmutol, vagy Trabant kombira cserelnem.
Polski Fiat 126, 1990-es elado, 2ev muszaki,radiosmagno, torzskonyv,
kituno allapot. Ar:230,000 Ft. Erdeklodni: 06-20-327-1655.
|
+ - | passat riasztoja (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Utolagos beszereles, a kozepkonzolba a kezifekkar moge van beepitve egy
billentyuzet, amibe 3x zongorazhatsz. Ha nem sikerul, akkor mar 4.re is
hiaba utod be a jo szamot, akkor is vonyit. Ilyenkor mar csak a 6jegyu PIN2
segit, amit nekem sem mondtak meg.
A markajat nem ismerem, a billentyuzeten nincs semmilyen tipusjel.
Segitett?
|
+ - | kreszkerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Elindulok elozni, szemben egyaltalan senki nem jon. Mivel 2-3 kocsi
>is van elottem, es en mar elegge felgyorsultam, ugy dontok, hogy
>mindet megelozom. 2 megvan, egyszercsak a 3. atcsap elem, mert
>egy biciklist kerul ki. Ha letrejon a csatt es tegyuk fel, hogy mindenki
>betartotta az eloirt sebesseget, akkor:.
>a) En vagyok a hibas, mert... mert nem tudom miert
>b) O a hibas, mert nem nezett tukorbe es atjott elem
O a hibas! Az elozes megkezdese elott ugyanis mindig meg kell gyozodni
arrol, hogy engem nem kezdett-e mar elozni valaki. Mivel az elozes
veszelyes muvelet, az a cel, hogy ez mielobb befejezodjek. Ezt ugy konnyu
megoldani, hogy annak adnak elsobbseget, aki mar megkezdte az elozest. Ha
tehat kivag eled, akkor o a hunyo.
|
+ - | remes balesetek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Akinek van hozza gyomra, szivesen tudok kuldeni par fenykepet autobalesetek
eredmenyeirol. Celszeruen zip-formatumban. Nem tudom mennyi, ha sok, 1MB
meretu csomagokat keszitek. Ez a balesetekkel valo elriogatas temakor
felmerulesevel jutott eszembe. Mostanaban egy perverz allat ismerosom
kinalt meg ilyenekkel, es egybol a subj. topic ugrott be. Szoval akinek
kell (akar utana azonnali torlesre is) az BALESET subjecttel irjon. Es az
eg ovjon mindenkit a hasonlotol.
|
+ - | ferden ules (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ha mar ennyien irnak a temarol, en is leirom, hogyan ulok. Aki latott
tudja, aki nem, annak elmondom, hogy 1.9m es 110kg vagyok tehat kell a
hely. A mexokott beallitas ugy nez ki, hogy ules hatratol, labaimm kb 135
fokban hajlitva, tehat tavolrol sem egyenesen nyujtva. A kormanyt magamra
huzom, magassagat ugy allitom, hogy a felso ive egy vonalba essen a
muszeregyuttes szelevel, vagyis mindent lassak tole. Az ulest teljesen
leengedem, igy az ulolap hatrafele lejt, es hosszabban tamasztja a
combomat. A tamlat ugy dontom, hogy normalisan ulve a 3-9 oranal a csuklom
erje el a kormanyt. (persze nem jatszom vegig, de kb ez a vegeredmeny). Az
altalam hasznalt autok ovvonala meglehetosen magasan huzodik, viszont
vezetes kozben szeretek bal kezzel konyokolni. Az ajton levo kartamasz
alacsony, az ajto pereme kicsit magas. Ennek ellenere fenn a kezem, vagyis
a bal vallam emelkedik. A jobb kezem a kozepso kartamaszon hever, amit
annyira engedek le, hogy csuklobol tudjam kezelni a valtot. (kezifeket nem
hasznalok, tehat a tamasz mindig lenn van). Mi is a vegeredmeny? Bal vall
feljebb, jobb lejjebb. Akkor en is meno csavo vagyok? Pedig nincs NoFear,
nincs sportkemeny, nincs megultetve, nincs foliazott uveg, nincs tuc-tuc
zene... Talan igy nem nevetseges. Viszont amikor a 60kilos nyalgep a
huszoneves zsiguliban adja a menot es a fulebe beleer a valtokar, na az
nevetseges.
Mas. Bocs, hogy az elmult napokban kicsit hosszabb voltam, parszor
beleutkoztem a sorlimitbe. Ugy latszik, hianyoztatok 1 kicsit a 2 het szabi
alatt, ill. szivesen probaltam bekapcsolodni a futo temakba.
Mas. Mint azt vartam, paran megbotrankoztak azon az irasomon, ahol arra
probaltam (kisse kisarkitva ugyan) utalni, hogy az uttest nem jatszoter.
SOHA, SEHOL. Nekem meg igy tanitottak, en is igy fogom tanitani a
gyerekeimnek. Lehet az lako-piheno ovezet, de talan egyszerubb megtanitani
a gyereket arra, hogy MINDEN uttesten az autonak van elsobbsege (mert a
lemez a legerosebb gyereknel is erosebb), mint az itelokepessegere bizni,
hogy melyik uton fog jatszani es melyiken nem.
Lehet persze udvariasan, toleransan kozlekedni, jo lenne, ha mindenki ezt
tenne. De azert ne essunk at a lo tuloldalara! Lehet, hogy emiatt engem is
Nagyak es Vaddiszno melle soroltok, de szerintem mindenki szemforgato
alszent, aki azt allitja, hogy o aztan mindig 15tel megy minden
kertvarosban. Es itt nem csak a sajat utcatokrol van szo. MyChroLeslie!
Lehet, hogy inkabb nem is mondasz semmit, de szamomra ugy tunik, nagyon nem
ertetted meg az en allaspontomat. (Megerteni es egyeterteni nem ugyanaz!)
Szoval tovabbra is fenntartom, hogy vessen magara, akinek atmegyek a
haromkerekujen, fenntartva persze, hogy nem vadaszom a haromkereku bringas
kiscsavokra, sot (majdnem) mindent megteszek a baleset elkeruleseert. Azert
csak majdnem, mert nem fogok egesz eletemben 10zel menni csak azert, hogy
ha hirtelen kino elottem egy fa, meg tudjak allni elotte.
Udv
Fogash
|
+ - | Re: Taxis baleset (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves janoss..... Ha a szembe jovo savban autozol akkor neked nincs
elsobbseged :)))))))))
wrote:
> > lefektetve torvenyileg, Hogy: Ha bebizonyitjak, hogy a jelen esetben
> > levo taxis direkt nem kanyarodottbe a jelzesnek megfeleloen hanem
> > belemjott (mert mondjuk szar mar a kocsija es tudja hogy neki van
> > elsobbsege) Es en megserulok akkor ot gyilkossagi kiserlet miatt siman
> > lesittelik. Viszont ha azt mondja, hogy kintfelejtette az indexet akkor
> > en vagyok a hibas.
>
> Hat azert en igencsak meglepodnek, ha ez igy lenne.
> Ezek szerint azt mondhatom barmikor (pl. atmegyek a szembe savba, neki
> valakinek, es utkozunk),
> hogy: Ja, bocs elfelejtettem.... (hogy ott szembejonnek az autok).
> Es akkor el van intezve a dolog?
|
+ - | Re: uvegkarc (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
hello autosok, Tibi es Frigyes(javorszarvas? :))),
kosz a valaszokat, eloszor talan azzal a kaolin tartalmu fogkremmel probalkozok
vmi felreeso darabjan az uvegnek, aztan ha kifaradtam johet a turtle wax.
udv. boleny.
|
+ - | Re: Taxis baleset (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
HAli,
A helyzet egyertelmu (legalabbis azt gondoltam) a KRESZ szabalyai
alapjan.
Viszont ezt talaltam, hogy egy kicsit utananeztem a dolognak:
29. § (2)
Az iranyvaltoztatast - a muvelet elott kello idoben megkezdett es annak
befejezeseig folyamatosan adott - iranyjelzessel kell jelezni. A jarmu
vezetoje egyeb esetben (pl. utkeresztezodesben kanyarodo foutvonalon valo
tovabbhaladasa eseteben) is adhat iranyjelzest, ha ezzel továbbhaladasi
iranyarol a kozlekedes mas resztvevoi szamara tobblet tajekoztatast
ad; __az iranyjelzes azonban megteveszto nem lehet__. [kiemeles tolem]
Tehat explicit modon benne van, hogy megteveszto nem lehet az
iranyjelzes.
Most megint csak az a kerdes, hogy melyik a nagyobb sulyu szabalytalansag,
az elsobbseg meg nem adasa, vagy a megteveszto iranyjelzes. Azt hiszem,
a masodikat fogjak kihozni sulyosabbnak...
Egyebkent gondolj bele mennyire vedettek az elsobbseget elvezo uton
halado jarmuvek (meg akkor is ha rosszul indexelnek :-) ). A KRESZ-vizsgara
felkeszito rajzos "kinek van elsobbsege?" kerdeseknel az egyik kedvenc:
Normal keresztezodes (3 ora, 6 ora, 9 ora es 12 ora felol):
Foutvonal kanyarodik 6 oratol 9 ora fele, azaz macisajt 3 oranal es 12
oranal. 3 jarmu jon
A) 6 ora felol es 9 ora fele megy tovabb,
B) 9 ora felol 3 ora fele,
C) 12 ora felol 3 ora fele
Mi az athaladasi sorrend? Az egyik megadott valasz az "A es C egyszerre,
majd B", ami termeszetesen beugrato es rossz, mert az egyetlen helyes
valasz az "A, majd B, majd C".
De elhangzott valakitol az elozes lehetosege is. Gondold el, hogy a taxis
tenyleg bekanyarodik, viszont valaki elozi a lassito es kanyarodo
taxist; majd azzal koccansz. Ugye igy mar egyertelmu, ki a hibas...
pezoli
|
+ - | Off road (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Csak emlekeztetoul: hetvegen Pecsen Truck Trial, Kaposvaron off road!
Program a lapomon: http://www.siofok.com/rangers
Udv:
--
Gabor - mailto: - http://www.quattro.hu
|
+ - | automata szivatas, reflektor, reklam (x) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok AUTOsok!
Fogash-nak:
> >A folytoszelep(?) rudazatat az automata kb. 180 fokban tudta forgatni.
>
> 1. fojtoszelep, ugyanis a fojtasnak semmi koze a folyashoz.
Bocs, igazad van, elirtam. Eljen a faradtsag!
> 2. a pillangoszelep zart es nyitott allasa kozott csak 90 fok van. 180ra
> ujra bezar...
Igazad van, visszagondoltam javitok. A szivato automatika a tengelyt 180
fokban forgatja, ami a pillangoszelep 90 fokos elforditasat adta. A
problema abban állt, hogy ennek a 180 fokban fordulo tengelynek a forgasat
nem tudtam egy bowdennel lekezelni.
> 3. ha mukodik most a kezivel, akkor mi a gond? Miert nem lehet igy
> hasznalni? Az automata elonye, hogy kenyelmesebb, nem felejted sem
> hasznalni, sem rahuzva, cserebe kevesbe rangat a kocsi, de tobbet eszik.
Lasd nalam, nem tudtam a korrekt mukodest produkalni, de lehet, hogy nala
mas volt a helyzet.
Vaddisznonak:
>beigazolodott a sejtesem. Pedig csak a sima vilagitasom, a kodlampam es a
>reflektorom egett. Ezt altalaban igy szoktam, hogy a parasztok lassanak.
En nekem ez nem tetszik. Engem nappal zavar a reflektor szembe, es villogni
szoktam ilyenkor. Szerintem aki nem vesz eszre tompitottal, es kodlampaval
(ezek szerintem nem zavaroak), annak a "parasztnak" nem szamit a reflektor
sem. Nekem meg (szerintem nem parasztnak) nagyon zavaro a vezetesben a
szembe reflektor.
>Mindenkinek hasonlo jo elmenyeket kivanok!
Ez nem volt vegul is rosszkivansag? :-) A leveledet vegigolvasva nem
kivannam magamnak az elmenyeidet!
Mas, nem kell valakinek egy keveset hasznalt 1,5 eves Blaupunkt radio-magno
20 000-ert (leveheto elolap, RDS, 4x20W, ha minden igaz 4 csatornas preamp.
kimenet)? Bocs a reklamert. Bovebbet maganban.
Legyetek jok!
Borbely Gabor
|
+ - | R19 hiba (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia,
>Ismetelten es meg mindig a segitsegeteket kerem.
>
>Jarmu: R19, 1.7 i, kozponti befecskendezes, 91-es evjarat. (motorkod
>fejbol nem megy)
>Ami biztos:
>- a szonda es a motorhomerseklet erzekelo jonak tunik
Ami igazan biztos:
Vidd el a Baumgartnerhez motordiagnosztikara.
2-3000 Ft kozott van a tarifa, elviselheto.
Megtudod pontosan hol a hiba. Az alkatreszt meg
majd beszerzed.
Egyebkent vakumcsovek rendben?
En mar nagyot szivtam Renault motorhofok jeladoval.
Motordiagnosztika alapjan hibas volt, de a csatlakozot
lehuzva a megfelelo erteket mutatta (hidegen 3k, melegen
200 Ohm korul). Kideritettem, hogy testzarlatos, ezert
nem volt rajta megfelelo feszultseg. (A csatlakozo
megforditasaval meg is gyogyult).
Par honap mulva megint megkecskesedett az auto.
Ujra megmertem a jeladot, de jonak tunt. (Qrva hidegben
4 KOhm ellenallas, csatlakoztatva 4 Volt feszultseg, sot
a testzarlata is elmult.) Elvileg ez jo ertek az auto megsem
ment, viszont az erzekelo cserejetol megjavult.
Ezt a mai napig sem ertem.
>- mit es milyen pozitiv ertekekkel kell kimerni
A Clio kozponti befecsk.nel a motorhofok jelado
meleg vezeteken 20 fokos motornal kb. 3V (testhez
kepest, vagy a ket kivezetese kozott) 90 fokos, uzemmeleg
motornal 0-0,2 V. Gondolom a 19-esnel hasonlo.
>- honnan vesz fordulatszam jelet
A gyujtaselosztonal szokott lenni a jeladoja.
>Ui: Nagyon fontos lenne, ha valaki tudna pontos leirast adni a
>befecskendezo tipusarol. Mono-Jetronic tipusu vagy Multec?
A Multec az GM. Nem hiszem, hogy a Renaultban ilyen lenne.
Habar a Clioban a vakum jelado GM.
udv,
__
| Szommer Ákos email: - __|
|
+ - | Uvegpolir (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>tudnatok nekem vmi nepi gyogymodot mondani autouveg
>>karcolasok eltuntetesere? nem tul melyek,
>Letezik egy olyan tsodaszer, hogy uveg polir paszta. Turtle Wax glass
polir.
>Kek szinu nem is lehet elteveszteni. Nagyon jol eltunteti az uveg feluleten
>levo karcolasokat.
Probaltad is Frigyes vagy csak mint kereskedo ajanlod?
En vettem ilyet. Tapasztalatom alapjan inkabb a
sertesmajkremet ajanlom, ugyan az se csinal semmit
a karcokkal, de ugyanugy lehet vele dolgozni es joval
olcsobb :)
__
| Szommer Ákos email: - __|
|
+ - | Idiotak az utakon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
VD:
>Szoval nagyon ovatosan tessek autozni, mert az ut tele van idiota es
>teljesen vak vezetokkel.
Sot, nemelyik annyira idiota, hogy nem is tud rola.
Ezek a legveszelyesebbek.
__
| Szommer Ákos email: - __|
|
+ - | Focus, R19 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Persze a japan ill. francia rajongok nem ulnenek bele egy ilyen feszes
>rugozasu kemenyre tomott ulesu autoba, de aki ezt a nemetes iranyvonalat
>szereti, az igazi autot kap a feneke ala.
Tiltakozom ! Hogyha a kovetkezo talalkan viszel egy kort, akor rajossz
hogy tevedtel ! :)))
Egyebkent en nem vagyok igazan Francia auto rajongo, egyszeruen ez
volt a legjobb valasztas (szerintem) amikor autot vettem. (R19)
A Francia es Japan autok lenezese ellen viszont hatarozottan titakozom !
A dolog onnan indult, hogy valaki 4,1 MFt-ot irt Focusra. Ennyit
tovabbra sem adnek erte.
>Jarmu: R19, 1.7 i, kozponti befecskendezes, 91-es evjarat. (motorkod
>fejbol nem megy)
94-es 1.4i -hez van gepkonyvem. Szerintem neked ez keves, de ha kell
szivesen kolcson adom. (Gyorben van !)
Zotya
|
+ - | Gonci hetvege (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Sziasztok autosok.
wrote irta.
>Kedv volna, de elegge asszonyfuggo lesz ez a 7vege,ugyhogy... Estetleg
>talalkozhatuk a Halaszbastyan .
Gonci !! Vedd ugy hogy meg vagy hivva csaladostul. Ugyanis en a
Halaszbastyatol 100 m re lakom :-)) Es vallalom, hogy teged es kedves
csaladodat a budai Var teruleten, mint Varlako bemutassam nektek :-))) Vagy
az esetleges listatarsaimmal akik feljonnek hozzam a varba es egyutt setalva
bemutatom a nevezetessegeket. Varnegyed hazai, varbarlang, barati fogadtatas
lakasomban :-))) stb. Asszonykadnak ez a program biztosan tetszeni fog, de
remelem neked. Viszont Gonci ird meg maganba legyszi, hogy mikor jottok
Pestre. Sok szeretettel varom meg azokat a listatarsakat akik szeretnenek
talalkozni Goncivel.
Udvozlettel: Frigyes
Skoda 120 L
Uj cimem: - ra
valtozott
|
+ - | Re. Uno huppog (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Sziasztok autosok, szia Zozi.
>Ti mire tippeltek? Az uno-m elejebol "huppogas" hallatszik, foleg
>erosebb/gyorsabb jobbkanyarnal, erosebb fekezeskor, ez utobbinal a kormanyt
is
>razza,
Szvsz en valamely futomuszilent kiverodesere gyanakszom. Pl. Lengokar,
stabilizatorszilentre.
Udvozlettel: Frigyes
Budapest. 1014. Uri u. 24.
Tel: 214-39-50 Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
A - MajorKa Bt.
Skoda 120 L
Uj cimem: - ra
valtozott
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ; HIX autos matrica elfogyott ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
|
+ - | bontok arzenalja (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Elkeszult a bontok listaja 171 cimmel. Az erintetteknek
maganba elkuldtem, akit erdekel az irjon, elkuldom neki is.
Koszonet mindazoknak akik a bonto lista kiteljesedesehez
hozzajarultak, bovitettek a cimek listajat.
Jo utat! Zsolt
AUDI 100
Ékezet jöhet!
ui: pentek hajnalban leszek gepkozelben, utana majd egy
het mulva. Udv mindenkinek!
|
+ - | DT + gyalog Londonban (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia HA, szia KT!
Koszonom a DT-s kerdesemre adott valaszokat.
Vitatkoznek viszont az alabbiakkal:
Londonban..."Egyebkent az ember sok dudalast
es anyazast szenved el arrafele gyalogoskent.
Udv.: KT"
Kb. 1 evet toltottem kinn, ennek egy reszet
Londonban. Nem emlexem semmifele atrocitasra,
gondra, kellemetlensegre, porblemara, ami koztem
(mint gyalogos) es az ottani autosok kozott elofordult
volna (raadasul rengeteget hicsha'jkoltam). Az
viszont megmaradt bennem, hogy a Trafalgar teren a
legnagyobb csucsforgalomban is megalltak a soforok, ha
ket-harom gyalogosnyi tomeg osszeverodott a mindossze
figyelemfelhivo sarga lampaval "vedett" zebranal.
Ja, es ilyenkor senki nem dudalt ra a lamerre, hogy "ma'
mijje' nem megyel tovabb, nincsen pirosad"...
Piece:
nme1
"Know your enemy"
|
+ - | Trabi kipuff (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok
Koszonok szepen minden segitseget a csorgos
Trabi ugyeben. Meg VD "vegyel M5-ost" javaslatat
is :-), amit lehet hogy ezzel kapcsolatban nem
tett meg, de biztos gondolta.
Fogash:
A hatso dob kiegetese
Szerencsemet ismerve a masnapi Blikk cimlapjan:
Egy magyarnak sikerult eloszor fold koruli
palyara allitania egy komlett Trabant kipufogorendszert!!!
cikk jelenne meg, de koszonom minden jarmutarsam
neveben a tippet.
Kerdes
Mivel ugyis cserelni kell a hatso dobot, szeretnem vm.
melyebb hangu "rendszert" felaplikalni. Tobb Trabin
lattam hasonlot, de meg nem sikerult sehol ilyet beszerezni.
Sajat elkepzelesem szerint egy rovid, Daciara valo
"sport"dobot kellene feltenni, csak ehhez kellene valahol
egy, a regi hatso dob helyet athidalo csovet csinaltatni.
Anyagnak talan jo lenne a Wartburg hosszucso is.
Ha valaki tud olyan szakit, aki tud csovet hajlitani es
vallalkozik is ra, kerlek irjatok meg , ha lehet maganban
is.
Ha valaki tud direkt 2 utemu Trabira gyartott sport hatso
dobot az is irhat.
Koszi
Peter
Ui: Ugy vettem eszre, hogy a "nagy" kipufogoszervizek
tudasa a "csak a gyaria v. mashol legyartott
rendszert tesszuk fel"-ig terjed.
|
+ - | RE: Skoda emblema (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> ha jol szamoltam: 3 nyil,
> 2 indian es 1 galamb.
Szerintem 2 indian eppen galambot lo.
|
+ - | kw, skoda-emblema, index, bby, zene ot, bmw, ferden ule (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
> Felado : [Hungary]
> Temakor: OT: zene, Nasfay kolleganak! ;-) ( 33 sor )
>
> Kerdesedben benne rejto:dzik a vßlasz is.
> Hat, ki mas, mint... Kim Wilde?...
> Mert o: nagyon rulez!
Ez ugyan ketsegtelen teny :))), de miert is? Az alairasom miatt? :)
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Skoda emblema, indexeles ( 119 sor )
>
> Skoda-emblema ugyeben a merleg - ha jol szamoltam: 3 nyil,
> 2 indian es 1 galamb. Bar a kerdest nem en tettem fel, a va-
> laszoktol "nem erzem jobban magam". Azaz: most akkor mi van?
> Megszavazzuk a nyilat?
No, akkor most halljuk a helyes valaszt egy Skoda-ertotol... :))) Bocs.
Szoval: vegsosoron indianfej is, meg szarnyas nyil is.
Az indianportret (profilbol, termeszetesen) 1921-ben talaltak ki, de
csak rovid ideig, nehany evig hasznaltak, mert rajottek, hogy ebben semmi
cseh sajatossag nincs. 1923-ban jegyeztettek be azt a szarnyas nyilat,
amit az indianfej inspiralt, es ezt hasznaljak ma is, meg ha kicsit
letisztultabb vonalakkal is. Tehat lenyegeben szarnyas nyil, de az egykori
indianfej tollazatabol alakult ki.
A pillangora szerintem azert asszocialt Csaba (gonci@...), mert amikor
a Felicia 1995 elejen megjelent, valami tavaszra utalo szlogennel reklamoztak,
es egy pillango is megjelent a gigantposztereken. Nalunk asszem "A Skoda uj
tavasza" neven futott a project.
[...]
> toretni a kocsijat. Bocs, de szerintem egyertelmuen Te voltal
> a hibas!
Jogilag lehet. Etikailag szerintem egyaltalan nem. Ha indexel, forduljon,
vagy vallalja a megteveszto viselkedeseert a felelosseget.
> Hivhatunk ezutan ifjabb Kirkegaard-nak?! Ne haragudj, de a
> leirt szoveg (olyan hosszu, hogy termeszetesen nem ideztem be)
> olyan altalanos, "hasbaakasztos", igazi "marketingduma". Hadd
> kerdezzek valamit ("a tobbszorosen tulbiztositott dolgok is
> elromolhatnak"): otthon fel mered kapcsolni a villanykapcsolot
> kezzel is, vagy egy fadarabbal piszkalod, es meg akkor is
> felsz, hogy megraz az aram?!
Nincs igazad, egyaltalan nem volt ilyen paranoid az iras! Javaslom az
ujraelolvasasat. Lehet, hogy 5 ev mulva Te is pontosan ugyanigy fogod
gondolni, ha majd kialakult valami realis veszelyerzeted.
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Re: Zene OFFtopic + Skoda emblema ( 25 sor )
>
> Lesotetitett Golf II-ben ferdenulo duftazene-rajongo
> legyek, ha ez nem Sting es egy arab _FERFI_ enekes
> "Desert rose" kodnevu gyartmanya.
Hmmmm... biztos? Valahogy nehez lenne elkepzelni, hogy ez Sting
legyen. Nem mintha kulonosebben ismernem, de ez a zene nagyon-nagyon
porgos, tancos. Ha szerintetek Sting uj stilusa is ilyen, akkor meg
vagyok gyozve!! Kosz egyebkent neked is.
> Apropo HAT... Mikor lesz az elso pozsonyi HAT? Meg mindig csak
> 3 erdeklodo van regisztralva :((
Akkor irj engem is a tobbihez. De csak ha osszel lesz. :)
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Fekezes, renszarvasteszt ( 105 sor )
[...]
> nem akartam a kocsi elejet kockaztatni, igy osztonosen elrantottam a
> kormanyt jobbra. Akkor mar lehet, hogy csak 150-nel ment a kocsi, mert amig
> szemlelodtem, elvettem a labam a gazrol. Szoval magam is meglepodtem, mert
> az auto csak ugy snassz savot valtott, minden csuszkalas, meg dulongeles
> nelkul. Ugy erzem ez a nem mindegy. A renszarvastesztet asszem 60 korul
> csinalhatjak, persze ott sem az elso bolyanal burul fel a kismerci, de akkor
> sem 150-160.
Tisztazzunk egy aprosagot: az ominozus teszt nemcsak egy rantas a kormanyon,
hanem egy gyors kikerules, az eredeti nyomvonalba valo visszateressel egyutt.
Tehat miutan jobbra rantottad a kormanyt, balra is kell rantanod rajta egy
ugyanakkorat (lehetoleg akkor, amikor meg mozgasban van a jobb oldal fele),
hogy javorszarvas-teszt legyen belole. Na ez az, ami egy autot igazan ki
tud hozni a sodrabol, a dupla terhelesvaltas, meg a valtott fordulo'k.
A durva savvaltas ehhez kepest minimalis igenybevetel. Azert feltetelezem,
hogy az M5-os 160-nal is venne a ritmust. De ez nem volt javorszarvas-teszt.
[...]
> kb. uennyi korul lehet. Szoval ezzel a kocsival nem lehet mellefogni.
> Mindent tud amit egy kocsinak tudnia kell. Csak egy kicsit meg kell tanulni
> vezetni, es hozzaszokni.
Ehhez annyit hozzafuznek (mindamellett, hogy az M5-os szamomra is egy
tokeleteshez kozel allo valami), hogy azert a BMW sem feltetlenul elenjaro
futomu teren. Valaki itt mar valami olyasmit is emlegetett, hogy (szuk
latokor!!) az auto a BMW-vel kezdodik es azzal is er veget. Egy haveromnak
egy oregecske "Saab 900 Turbo" nevezetu csodaja van (nem veletlenul vagyok
beleszerelmesedve ebbe a kocsiba), elotte egy E30-as BMW-je volt. Kis vacak
ketliteres, feltoltos, 145 LE-s motor, raadasul negyhengeres, szoval sikitva
pattannal ki belole, de o azt mondta, hogy amikor megvette, az gyozte meg,
hogy a kisse agresszivra sikeredett probauton 180-nal semmi hangja nem volt,
es amikor elkezdte rangatni a kormanyt, az auto cikk-cakkban valtott savot.
A BMW-je ehhez kepest meg mint az iszapbalna, imbolygott jobbra-balra, es
nem tudta hirtelen, hogy merre forduljon. Pedig ugye az a Saab '78-as
konstrukcio, az E30-as meg '82-es. Ja, es ezekben a Saab-okban meg nem
kotvany Astra-futomu volt, mint a '93 ota futo GM-utanzatokban.
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Ferde'n ule's a kocsiban ( 10 sor )
>
> Csak ke'rdezem: nem qrva'ra mindegy, ki hogyan ul a saja't kocsij'ban?
> (Amig nem veszelyeztet masokat)
> Meg aztan, azt se felejtsuk el, hogy ha elegendoen sokan kezdenek ferden
> ulni a kocsikban, egyszerre csak az va'lhat nevetsegesse, aki nem ugy u:l...
> Es akkor megint csak mi van? Semmi. La'sd elso sor.
Ez tetszett... :))))))))))))
Udv,
Zoli
== Nasfay Zoltan -- mailto: ==
== www.kimwilde.com -- www. relax.hu --- w3.swi.hu/saab900hu/ ==
|
+ - | High Performance Racing Shocks (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Race Car Fanatics,
Check out the adjustable ProTrac Damper Technology Shocks. They are tested
as the best shocks in racing. Special designs for BMW (E-30, E-36, E-46),
Chevrolet Camaro, Dodge Viper, (Formula) Ford, Honda Integra, Ferrari,
Porsche (911, 924, 944, 964, 993, 996) and more.
ProTrac B.V. is an international Damper Technology company committed to
increase the performance of racecars. Based in Uden, Holland and with
service facilities in North America and the United Kingdom, ProTrac
manufactures performance, adjustable gas canister shock absorbers for racing
and street applications.
Using the latest CAD and CNC systems we recently developed dampers and
McPherson struts especially for BMW and Porsche racecars. After extensive
testing in the lab and on the racetrack the double and triple adjustable
shocks are now available for you.
Have a look at the adjustable shocks that fit to your requirements. Visit
the special at our website, www.protrac.nl and discover ProTrac's shocks and
McPherson struts. Teamed with race proven capabilities that ensure you a
better performance of your racecar.
Best regards,
ProTrac B.V.
Perry Dobbelsteen
For more information call us at 0031 413 259 100
|
+ - | NEM kozterulet-felugyelet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Akos!
Ugyan nem vagyok kozterulet felugyelo, de talan tudok segiteni.
Mondd meg, hol voltal, es ha tenyleg se tabla, se automata, akkor
negligaljuk a csekkedet.
Amugy meg tessek megszokni es elfogadni, hogy a Belvarosban
komoly osszeget kell fizetni a parkolasert. Tessek letenni az autot
a varoson kivul, es tomegkozlekedni, vagy fizetni.
Az ervelesed a zonarol nem egeszen all, hiaba hajtsz el 50-nel
egy feher BUDAPEST tabla mellett, annak hatasa hetek mulva
is ervenyes rad, ha kozben nem mentel el egy hasonlo, de
pirossal athuzott tabla mellett.
Tibi
|
+ - | Vedettseg? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
Nem szamit semmi, csak a rendszam. Ha buntetlenul akarsz sza-
guldozni a varosban, menj el egy diplomaciai testulethez vagy
kovetseghez sofornek. Ez komoly. (Kerdezd csak Clajost...)
1.
Egyszer egy nagyvaros szamomra ismeretlen utcajat kerestem, ezert
picit lassabban mentem, negyon eltevesszem a leterot (60 helyett 50).
Egyszerre csak az egyiranyubol kivagodik egy Audi A8, bezuhan mogem,
dudal, kikerul, 50 centire elemvagodik es satuzik (azt hiszem titkos-
szolgalati kocsi volt)
2.
Elso osztalyu uton 90 helyett 140-el mentem, de tudtam, hogy falu jon,
ahol 70-es tabla van, ezert lassitani kezdtem, mikor a mogottem jovo
BMW 740 dudalni kezdett es siman legyorsult. Parlamenti kepviselo ur...
3.
Munkabol hazafele menet engem es 2 kocsit kiszurtak, hogy gyorsan
megyunk. En voltam a kozepso, kb. 130-al mentunk. Az elso (Opel)
felmutatott valamilyen igazolvanyt, es ment tovabb. Jon hozzam,
mondja, hogy gyors volt az iram. Nezek ra --> az lehetetlen, hisz
egymas utan mentunk, ha az elso nem ment gyorsan, akkor en sem.
Elkezdett vigyorogni, es intett, hogy menjek. A 3. fizetett...
4.
Mar nem egyszer ragadtam ra rendorautora, amelyik 150-160 km/h
kozott szaguldott a megengedett 90 helyett, es 30-40 km-t is
mentem az arnyekukban, meg soha nem allitottak meg, hogy
mi ez? Ok biztos tudjak miert... Sot, lassito villanyrendor (nincs
keresztezodes, csak piros...) pirosan is mentem mar at 2x
ugy, hogy mellettem rendorkocsi ment megkulonbozteto jelzes
nelkul.
Bar mindenki egyenlo, mindig voltak, vannak es lesznek egyenlobbek.
Cs.
|
+ - | nme1 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> P.s.: Senki ne doljon be a sunyi megtevesztoknek!
> A Skoda emblemaja igenis egy punkot abrazol!
NME1!!!! Nalam megnyerted az elso 1000 HIX AUTO
legviccesebb hozzaszolasa dijat, amiert most 3 kilo
virtualis tejcsoki, es 3 kanna virtualis benzin boldog
tulaja lettel :)))
Cs.
|
+ - | FIAT tukor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Lehet, hogy a Tipoe is ilyen. Szoval, ha van valakinek, vagy tud
> Fiat-autosboltot vagy bontot, akkor megkoszonnem, ha szolna.
szerintem a Yugon levo tukor nem azonos a Tipo tukrevel, Tipo
tukor 2 fele van, mindketto belulrol allithato, egyik futott, masik
nem. Ha megis Tipo tukor kell, tudok Neked ujat szerezni kerek
7000 Ft-ert (a FIATban 12000...)
Cs.
|
+ - | Elozes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> A magyar KRESZ szerint 5 feltetelnek kell teljesulnie a szabalyos
> elozes megkezdese elott.
Espedig?
> Gonci Csaba irja...
> Elindulok elozni, szemben egyaltalan senki nem jon.
> 1 feltetel adott, hol a masik 4 ?
Az osszes feltetel adott. Elottem egy lassubb jarmu, szembol
nem jon semmi, ele siman beferek, van eleg hely, abszolute
tiszta helyzet.
>> Mivel 2-3 kocsi is van elottem, es en mar elegge felgyorsultam,
>> ugy dontok, hogy mindet megelozom.
> Csak azert, mert meg mindig nem jon szembe senki ?
> Meg mindig hianyzik egy-ket feltetel a szabalyos elozeshez !!
A szitu meg mindig nem valtozik, hisz jobb oldalt lassu jarmu,
elotte hely, hogy besorolhassak, az egyeduli, ami nem "tiszta"
ebben az ugyben, hogy nem latom, van-e valami a legelso kocsi
elott. Megoldas lehetne, hogy egyenkent elozom oket, igy
teljesen ellenoriznem a szituaciot. Viszont emiatt nem fogok
allandoan fekezgetni... 60-90-60-90...
>> 2 megvan, egyszercsak a 3. atcsap elem, mert egy biciklist
>> kerul ki.
> Hat ez az. Ha tudod, hogy bejon a kepbe egy kerekparos, aki
> miatt az elozottnek le kell lassulnia 20-ra, akkor is elkezded
> az elozest ?
Na... azert egy os HIX AUTOst nem illik hulyenek nezni...
A gond eppen az, hogy azt a biciklist nincs eselyem eszrevenni
a bal savbol. En csak azt latom, hogy huzza ram a kormanyt.
> Jarmuvet elozni csak akkor szabad, ha latom a visszateres
> TISZTA helyet, ahova a megelozott(ek) ZAVARASA nelkul
> visszaterhetek.
De hisz a visszateres helyet en latom!!!! A biciklist nem latom,
mert azt a kocsi takarja...
> Sokan ugy eloznek, hogy a "veget, majd megoldom valahogy".
Ha ezzel ram celoztal, tevedsz...
>A kerekparos kikerulesnel egyszerubb a helyzet.
>Tilos kerulni, ha eloznek !
A gond ott van, ha ilyen szituba kerulsz. Eddig meg mindig
megusztam egy satuzassal, de...
>A 3. kocsinak mar messszirol kellene latnia a bal tukreben, hisz
>harom autot elozol. Neki idoben le kell lassulnia a kerekparos mogott.
Elmelet. Gyakorlatban 1. nem nez tukorbe, 2. ha lat is, akkor sem
fog elengedni. Nem lovoldozok levegobe, ez tobb eves tapasztalat.
> Nem zavaros a helyzet, hanem egyertelmu ! A fel perces manover
> tobb ponton hibas es a hibakat ket resztvevo koveti el reszletekben.
Meg mindig nem tudom, melyik reszen hibaztam en.
> Nem a szabalyt kell keresni, hanem a tankonyvet olvasni - otvenszer.
> Ezer pelda - mind megmagyarazva.
Tehat szerinted nem ismerem a szabalyokat. OK, legyen, de akkor
legy olyan kedves es magyarazd el, hol hibaztam en...
Koszi:
Csaba
|
+ - | VW immo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv csiptuningolok!
>Ilyen chiptuningolos helyre erdemes mindig vinni egy masik computert,
>aminincs babralva, problema esetere. Engem is az mentett meg, hogy
>volt nalam egy. Mert az immobis chip kikodolasa 1 hetig tartott,
>es addig nem tudtam volna hazajonni az autoval. Igy meg addig jartam
>a masik computerrel.
A VW immoismertetes kb.10 perc, mindossze VAG1551(1552) kell hozza.
Ha van benne immo, akkor amennyiben cserelsz ECU-t, azzal sem fog menni,
kiveve, ha az epp nem immos.
--
Udv
Levente
|
+ - | Skoda emblama felmeres (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ki minek latja a Skoda emblemat:
Lantos Tibor:
Ezt a logot (illetve az elodjet, ami meg a favoritokon diszelgett,
mert a felicia ota zold a kozepe) 1923-ban regisztraltattak, es egy
jobbra mutato 3 tollal ellatott szarnyas nyilat abrazol. (volt olyan
verzioja is, aminek 5 stilizalt tolla volt, de abban a Skoda szo is
szerepelt.)
Stevie:
Roviden: a Skoda emblema egy stilizalt indianfej. Reszletesen, magyarul:
http://ural2.hszk.bme.hu/~s7664kov/skoda/multembl.html
Teeby:
Egy galambot abrazol. Amivel azt akarjak erzekeltetni, hogy a
konstrukcio olyan oreg, hogy Noe' mar anno kihajitotta a barkajabol.
Persze ez vicc. :))) Ne higyjetek el, es ne haragudjatok.
De amugy tudomasom szerint galambot abrazol.
Gonci Csaba:(???):
Picit elbizonytalanodtam, de ha jol emlekszem, eredetileg
indiant (??) akart abrazolni, de a VW hatasara pillango (brr)
lett a dologbol.
Deejatiszy:
Egy tollas indian nyilat.
Gondolom a dako-roman elmelethez hasonloan a
cseheknek is megvan a dicso
NAVAJO-CSESZKE' elmeletuk... :-))))
Vicc nelkul: talan Csaba tudja Totorszagbol.
Erdekes, akinek Skodaja van az nem nagyon szolt bele. pl. Frigyes es a
tobbiek(10edes + a...) Kivetel Chipi:
Mint Skodas mondom Neked, hogy egy repulo nyilat
abrazol... Nyilat, rajta egy szarnyal.. :))))
Szerintem nagyon 5letes :))
Amugy 1 Skoda logo van, ami mostanaban lathato a Felician es az
Octavian. A Skodanak mindig is a zold volt a szine, meg a Laurint &
Klement korbol... ...kulonben az egeszben az az erdekes, hogy a Skoda
konszernhez nem sok koze van! Tudjatok az a pilzeny ceg, amely a
Monarchianak gyartotta pl.az agyukat, pl.Szent Istvan csatahajo, stb.
--
Udv
Levente
|
+ - | Hova tegyuk az IKSZET??? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hova tegyuk az IKSZET???
A tegnapi radiohir utan felmerult bennem a kovetkezo:
- mi tortenik a benzin es egyeb modon behajtott "autosadoval"?
- miert nem javulnak az oriasi bezsedett penzek ellenere az autosok
"kiszolgalasa"?
Javaslom a kovetkezo HAT a Kossuth teren legyen... peticioval
egybekotve.
Pl.eveken keresztul volt gumi temekdij, amely azt hivatott volna
elosegiteni, hogy a hulladekgumit meg tudjak semmisiteni. Amikor
osszegyult kb.4 milliard HUF, akkor megszunt a rendszer, a penz
ablakban. Hasonlo eseteket "barki" tudna emliteni a kozelmultbol, ezert
kissse felhaborodtam, amikor az atirasi illeteket 12HUF-ra emelik,
ugyanakkor emlites sem tortenik arrol, hogy az aldatlan atirasi
allapotokon tortenne valtoztatas.
Jelszo: "ne felejtsetek el hova tegyetek az ikszet, 2002-ben."
Ha hagyunk kibabralni magunkkal(autosok), akkor a penzunkert nem kapunk
semmit, pedig ahhoz eleg sokat fizetunk, hogy valami szolgaltatas jarjon
erte!
--
Udv
Levente
UI: nem politizalni akarok, hanem a lehetseges civil erdekervenyesitesre
szeretnem felhivni a figyelmetek....
|
+ - | Re: Diplomatak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Viszont a kozlekedesi szabalyok ugyan ugy
> vonatkoznak ra. Legalabbis erre utal, hogy pl Farkas Bercit, mint legugyi
> attaset azert utasitottak ki az USA-bol, mert ittasan vezetett, diplomaciai
> kocsit.
Nem pont igy igaz. A kozlekedesi szabalyok elmeletben vonatkoznak
ra, de nem buntetheto, hasonloan a keviselokhoz. Az egyetlen 'buntetes'
a fent emlitett, azaz ki lehet utasitani. Becsukni, kivegezni, penzt beszedni
nem. Nem sokkal Farkas Berci elott (1-2 honap, ha jol emlekszem)
egy masik diplomata ittasan szaguldozva halalra gazolt egy lanyt (szinten
Washingtonban). Azt is csak kiutasitani tudtak.
Sajnos a kiutasitas utan az lenne a normalis, ha az anyaorszagban
buntetnek meg a tisztelt diplomatat, de ez nem tortent meg a halalos
gazoloval (valamelyik ex. szovjetuniobeli allambol volt, de nem emlekszem
melyikbol), es tudtommal a Farkas Bercitol sem vettek el a jogsijat.
Hasonloan a Tisztelt Haz se szokta a mentelmi jogot elvenni a (kozlekedesi)
bunozo kepviseloktol, az ugyeszseg meg elaltatja az ugyet mire az
elkoveto kikerult a parlamentbol (es ezzel elvesz a mentelmi joga).
Ez van, csinalni semmit sem lehet (kiveve a Kamaz, de az a baj, hogy
ugyanannyit kapsz erte, mintha egy embert gazolnal el, sot vszg. tobbet,
hogy kiengeszteljek a masik, implicit bunpartolo orszagot).
Gyula
|
+ - | Vilagitas nappal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 08:31 PM 7/19/00 -0500, you wrote:
>beigazolodott a sejtesem. Pedig csak a sima vilagitasom, a kodlampam es a
>reflektorom egett. Ezt altalaban igy szoktam, hogy a parasztok lassanak.
>Persze csak nappal, akkor nem zavaro, inkabb figyelemfelkelto. De hat van
Eskuszom hogy a szantofoldre illenek azok akik egesz nap egetik a
reflektorukat..
mentel mar sajat magaddal szemben?? mert erdemes lenne..
Mult heten a budaorsi uton a rendort kertem hogy a refijet kapcsolja le,
mar azok is akkora parasztok hogy kell nekik az a par mentalis loero..
Ant
|
+ - | va: Ferde'n ule's a kocsiban (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sok esetben az alkarja is a kormany felso iven pihen.
Ehhez a design-hoz egy 170-180 cm-es embernek is
kifacsart testhelyzeben kell ulnie az ulesben.
Ez is olyan valami, mint a piros Suzuki, a kalapos vezeto,
vagy a Golf I-es forditott baseball sapkas ifjuval.
Ilyenkor megvaltozik a levego elektromos toltese...
Valami megpezsdul...
Eletosztonom turbora kapcsol...
Ma meg eloiteletnek szamitanak, de idovel, ezek a
jelensegek is a nepi bolcsesseg reszeve vallnak. :-))
--
Meszaros Geza :-))
|
+ - | va: Fekezes, renszarvasteszt (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Szeretnek elmeselni egy-ket esetet, ami a mult heten tortent
> velem. Megyek a fouton a kenyelmes tempomban kb. 160-nal.
Mar a masodik mondat vegere kinyilt a bicska a zsebemben.
Dramaturgiailag brillians a bevezetes !
Ilyet nem ra'z ki az ember - csak ugy - az ujjabol.
Ez profizmus...
--
Meszaros Geza :-)))))))))
|
+ - | Tetoablak szereles (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho,
Tetoablak szerelessel foglalkozo ceg, megbizhato, tobb
ismerosom jart ott.
Thorma Janos u. XVI.ker Sashalom (Veres Peter u./Nagyicce
HEV megallo balra) Fanu Zoltan
Bby
|
+ - | Re: Szegeny vaddiszno :-( (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> =======================================================
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Fekezes, renszarvasteszt ( 105 sor )
> Idopont: Wed Jul 19 16:13:17 EDT 2000 AUTO #810
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
Kedves vaddiszno!
Idezek:
> fouton a kenyelmes tempomban kb. 160-nal. Kb. 2-3 km tok egyenes szakasz.
Tehat a fout ahol - mint kesobb kiderult - a ket osztrak 'Bauer' azaz
paraszt
meg akart fordulni, belathato volt, igy nem akkora baromsagot csinaltak.
> beigazolodott a sejtesem. Pedig csak a sima vilagitasom, a kodlampam es a
> reflektorom egett. Ezt altalaban igy szoktam, hogy a parasztok lassanak.
'lassanak:' a. TEGED lassanak
b. ugy altalaban kepesek legyenek latni?
Ezek szerint beigazolodott: ha a tompitottat nem veszik eszre,
akkor tok mindegy.
Szerintem inkabb az autodat fesd sarga-fekete csikosra, ugyanis az
eletveszelyre igy lehet a legjobban felhivni a figyelmet.
> amikor a barom, aki megallt, elkezd megfordulni kb. 100 vagy nem tudom
> millyen kozel hozzam, de mar k...va kozel voltam. De persze a barom nem birt
100 m, km, mm? Nem mindegy!
> ... Az a furcsa, hogy mogotte is jottek ketten, azoknak is
> fekezniuk kellett ...
Ezert szeriafelszereles a fekberendezes! Ugyanez tortenik akkor is, ha
valaki
balra akar kanyarodni es mogotte jossz, bizony akkor is illik fekezni.
[...]
> uj fek tokeletesen uzemel. Csikorogtak a fekek, a gumi huzta a csikot a
Orulok neki, igy megmenekult ket szerencsetlen sogorunk, aki megszokta
hazajaban, hogy a kozuton is letezik tolerancia es turelem, valamint
betartjak a szabalyokat.
Csak elkepzelem, hogy mit szolnal hozza, ha kamionosok ugy haladnanak
'kenyelmesen' 160-al, hogy egymas mellett mennek, mert szeretik egymas
arcat nezegetni, es TE jossz szembe...
Ha szabalyosat megkozelito sebesseggel kozlekedsz, akkor a fekut a
negyede.
> utan a taho kapcsolt egy rukit es sikerult megfordulnia. Hat latom am, hogy
> osztrak rendszam van rajta. Akkor kicsit felhuztam magam, ugyanakkor kituno
Miert az osztrak nem ember?
En fout mellet lakom. Ha hasonlo helyzetben mondjuk elutod a
kislanyomat,
biztos, hogy nem usznad meg a baseball utovel.
Hasonlo esetekre felszerelhetnel gallyracsot. A Ben Hur-ban pedig remek
szerkezetek vannak arra, hogyan lehet masokat megolni. Ja es ott
vannak meg a James Bond filmek is.
> esetleg. Szoval ilyen barmok is vannak.
Es M5 BMW-vel szaguldoznak.
...nekimegy a falnak, nagyot koppan, azutan elhallgat...
> A masik tegnap tortent, megcsinaltam a renszarvastesztet 160-nal. Szokasos
Nem renszarvas, hanem javorszarvas. De az orszag legjobb egyetemen
torteno
tanulas mellett erre mar nem jutott ido...
> nelkul. Ugy erzem ez a nem mindegy. A renszarvastesztet asszem 60 korul
> csinalhatjak, persze ott sem az elso bolyanal burul fel a kismerci, de akkor
> sem 150-160. Visszagondolva, ha elotte gondolkozom es jobban a vezetesre
A javorszarvas tesztnel teljes savvaltas es hirtelen visszateres a sajat
savba
szerepel. Ennek Te a negyedet sem teljesitetted.
> Udv,
> Vadiszno
A tobbit mar nics kedvem kommentalni. Mostmar vegleg le fogok szokni
a HIX AUTO olvasasarol.
En is kerultem mar veszelyhelyzetbe ugy, hogy en tehettem rola.
Ekkor azonban melyen hallgattam. Vannak emberek, akikben
tulteng az exhibicionizmus. Ezt az en gyomrom mar nem birta el.
Remelem, hogy az a gyonyoru gepcsoda, nem totalkarral vegzi,
mert akkor ertelmes emberek is megserulhetnek es azokert kar lenne.
Bocs, ha hosszu voltam. Ez volt az utolso.
udv,
Jako Attila
|
+ - | Re: olalyfogyasztas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Igazat mondtak,
> regebben volt a listan egy Citroenes (talan Xsara) akinek 1 litert evett a
kocs
> ija
> 1000km-erenkent.
> Az en Bravan (1.6 SX) konyve szerint, 1 literes olajfogyasztas az
iranyertek
> 1000 km-enkent, -de ettol fuggetlenul 20e es 40e km kozott (ez a
szervizperiodu
> sa)
Huuhuu emberek ez szerintem bo"duletesen magas ertek. A 15 eves mazdam nem
eszik ennyi olajat.
Gondoljatok el, ha mondjuk 4 liter a motor olajbefogadasa, akkor 4000
km-enkent kicserelodik az olaj!
Ha ennyit eszik egy uj auto az feltetlenul gond szerintem. a 0,3 realisnak
tartom de az 1 liter...
SzaboZE
|
+ - | muszaly, index, mazli, ember (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!!
Nem birom ki!!! Hetekig turtoztettem magam (hatha csak eliras), de
ki kell adnom magambol mostmar:
A "muszaly" meg a "folytoszelep" az PONTOS JE' !!!!!
Azaz "muszaj", ill. "fojtoszelep"...
Kulonosen a "muszaly"-t latom rendszeresen
ismetlodni!!! :-(((((
Bocsi mindenkitol, de muszaly (sic!) volt elmondanom...
> > Jobbrol nem jott semmi balrol meg egy Taxi aki jobbra indexelt
> > es en balga modon azt hittem, hogy be fog kanyarodni mellem
> Ilyenkor kivarok fel masodpercet, amig megbizonyosodok a
> kocsiszekreny szandekarol is. Lassul ? Belekezd a forduloba ?
> ... Ha nem latom az index bekapcsolasanak a pillanatat, akkor
> nagyon gyanakvo vagyok.
En meg akkor is... Bele is akadhatott a keze az indexkarba ;-)),
vagy megis gondolhatja magat, ha meglatja, ez megse az az utca,
amit keres...
Ezzel kapcsolatosan egy - sajnos - tipikus eset:
Allok egy keresztezodesben, balrol jon egy kocsi, kozepesen
messze, kb. 40-nel. Ha balra menne'k, kenyelmesen atfernek elotte,
de mivel en jobbra szeretne'k fordulni, es nem akarom nagyon taposni
a gazt, jobb ha varok. Erre a koma, amikor mar majdnem ideer, az
utolso pillanatban kirakja az indexet jobbra es lefordul (a keze csak a
kormany tekerese kozben akad bele az indexkarba...? ).
A kocsog!!! Ha idoben kirakja, kikanyarodhatnek hamarabb (netan
beferek me'g a mogotte jovo sor ele is...), sooot! o is sokkal
kenyelmesebben fordulhatna be a mellekutcaba, hiszen en mar nem
allnek ott...
De sajnos ilyen tiprottfeju barmokkal lepten-nyomon talalkozom !!!
Ennyire nem figyelnek? Ennyire nem latnak elore? Ennyire nem ismerik
fel a kozlekedesi szituaciot? Ennyire leszarjak a dolgot? Netan direkte
kicseszni akarnak a masikkal?
Es ilyen sokan vannak?
Barmelyik valtozat is igen szomoru a kozlekedes minosegere nezve!!!
> Megyek a
> fouton a kenyelmes tempomban kb. 160-nal. Kb. 2-3 km tok
> egyenes szakasz. Szoval egyszer csak latom, hogy a szembejovo
> savban leall es lehuzodik egy kocsi az ut szelere. Mar sejtettem, hogy
> valami tortenni fog, es amikor a barom, aki megallt, elkezd megfordulni
> kb. 100 vagy nem tudom millyen kozel hozzam, de mar k...va kozel voltam.
> De persze a barom nem birt egybol megfodulni, hanem csak keresztbe allt
> elottem, pont merolegesen a menetiranyra. .... Hat mikor meglattam, hogy
> a kocsi kezd kanyarodni, satufek. ...Hat az lett, hogy kb. 50 cm-re se
> alltam meg a vadbarom kocsijanak oldalatol. ... Csikorogtak a fekek,
> a gumi huzta a csikot a betonon, pedig folyamatosan dolgozott az ABS,
> ... szoval nagyon ovatosan tessek autozni, mert az ut tele van idiota es
> teljesen vak vezetokkel.
Tenyleg vaksi barom! Es amator kutyau:to! Tenyleg. Se elore, se hatra
nem nezett.
De elmeseltel egy sztorit, amibol nekem az derul ki, nagy mazlista vagy.
(Remelem, csak most. Ugy ertem, remelem, hogy maskor nem szerencsen
mult/mulik, hogy a "kenyelmes tempo" nem valt/valik vegzetes gyorshajtassa.)
Ha egy kicsit kesobb kezd a koma megfordulni, v. ha egy kis olaj, viz, vagy
teherautorol lepotyogott soder, netan egy kis egyenetlenseg van az uton,
esetleg eppen felrenezel valami miatt, akkor nem 50 cm-rel hamarabb, hanem
5-10 meterrel kesobb allsz meg, hiszen az ABS most tiszta erobol dolgozott...
A megfordulo barom pedig felszurodik a hathengeres BMW-blokkra...
Az ovatossag, mivel ilyen vaksi barmok is vannak az uton, ha kovetkezetesen
vagy ovatos, azt jelenti, hogy csak annyival mesz, hogy minden esetben meg
tudsz allni...
En csak akkor menne'k 160-nal, ha semmi/senki sincs elottem. Egy auto se,
de meg egy ozike beugrasanak sincs eselye. Ha barmi ilyen van, le lassitanek
120-ra, 100-ra, 80-ra stb. En hihetetlenul elveznem az M5-os gyorsulasat 80-rol
120-ra!! Minden ilyen alkalommal...!! ;-))
> beigazolodott a sejtesem. Pedig csak a sima vilagitasom, a kodlampam es a
> reflektorom egett. Ezt altalaban igy szoktam, hogy a parasztok lassanak.
Ez egy kicsit altalanositaskent hangzott. Vagy ugy is felfoghato... ;-))
Ugye a "paraszt" kifejezest csak arra a nehany, tenyleg hibaztathatoan bena
autosra hasznalod...?
Szoval ha ilyen gyorsan mesz, nem csak e "parasztoknak" van szukseguk arra,
hogy feltunoen! maskepp vilagitson a kocsid a tobbiekenel... Jol teszed...
> En ilyen helyzetben mindig elmegyek a kov. utkeresztezodeshez, beforulok
> jobbra, ott megforulok, ahol belathato az ut, es ugyis mindenki lassan jon.
> ...meg egyszer sem jutott eszembe fout kellos kozepen megfordulni. De ha
> mar nincs mas lehetosegem, akkor meg k...vara korulnezek
Egyetertek.
> A paraszt meg mikor mar merolegesen elottem allt, akkor vett
> eszre engem, hat nem tudom, hogy elotte miert nem sikerult
> neki? Szoval nyomtam a dudat, az osszes lampam egett, ...
> Ezek utan arra a kovetkeztetesre jutottam, hogy teljesen vak es
> beszamithatatlan embereknek is adnak jogositvanyt. ...
Az ilyen emberek esnek le a lepcson, forrazzak le magukat stb.
Sajnalom oket, ugyetlenek, v. nem tudnak figyelni. Es igyekszem
helyettuk is vigyazni...(Azaz orszaguton 110-nel nem megyek gyorsabban)
Az ilyen ember sajnos tenyleg idozitett bombat jelent a kozlekedesben
(Se elore, se hatra nem nezett.), a teljesen szabalyosan kozlekedok szamara
is.
Az ilyeneket is ki kellene szurni rendoreinknek, es mivel jobb megoldast nem
latok, meg kell buntetni. Ez talan felhivja a figyelmet arra, hogy a vezetes
neki mar csak korlatozottan vagy csak extra figyelemmel megy.
Igen, menjen csak 40-nel a szelso savban, sose gyorsabban, ha latom az
oregurat, ovatosan kikerulom. De legalabb nem csinal a fentihez hasonlo
hulyeseget.
> lemerevedtek, es halalfelelemmel az arcukon csak neztek/vartak, hogy mi fog
> tortenni. Nemhogy mondjuk elore vagy hatra elindult volna, ...
Tipikus panikreakcio.
Lehet, hogy me'g nem is latott teged, mar sejtette (esetleg dudaltak ra), hogy
hulyeseget csinalt, es mar attol is megijedt. Me'g rosszabb...
> Szerencsesnek erzem magam hogy ilyen autom van, es nagyon ugyesnek
> is hogy ezt valasztottam, pl. egy 1.4-es fapad, de uj Golf IV vagy egy uj
> 1.6 Astra (igaz legkondival) helyett (+3 fele extraval, ami itthon mar
> full-lal egyenerteku (azt levontam, hogy a kilincs meg a kipufogo a kocsin,
> meg a belso vilagitas az extrak kozott vannak felsorolva)), amik vetelara
> kb. uennyi korul lehet. ... Mindent tud amit egy kocsinak tudnia kell.
Egyetertek. Ennyi penzert, ha autora koltenem, en is inkabb egy eros,
ugyanakkor biztonsagos, hasznalt kocsit vennek. Valami nagy motorral,
3-4 literest. Pl. egy BMW-t.
Egyebkent milyen extra kilincs ill. belso vilagitas van az M5-oson?
> Felado : [Hungary]
> Hasonlo betegseg esete're a'ldott emle'ku: Suranyi Bandi bacsi a kovetkezot
> javasolta nekem: ...
Szemelyesen?
> Egyebkent, ha engem kerdezel, ember az, aki annak tekinti maga't.
Tehat embernek lenni szinte csak onbizalom kerdes...? ;-))
Bocsi, ha hosszu voltam, udvozletem
Andras
|
+ - | Trabant (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok, hello Fogash!
A AUTO 0810-ban irta :
> Mivel lassan-lassan kiderul, hogy majd mindenki Trabija
>csorog (Soma, a tied nem? :) ), en is mondok egy teoriat.
Alapesetben nem csorog. Padlogazon igen.
Amig "gyari" keverekkel jartam, 80-nal is mar ugy csorgott,
hogy rossz volt hallgatni, idonkent szivatoval adtam neki egy
kis kajat, nehogy a "keves olajon piritotta" szindroma lepjen
fel :-)
Amikor attertem a 98-as + 2-2,5% olajra, egybol megszunt a
csorges normal esetben. Amikor megszunt az olmos 98,
downgrade-eltem 95-re (Billy gyerek meg ne tudja! ;-))), es
erezhetoen egy picit hamarabb elkezd csorogni. De hangsulyozom,
csak nagy sebessegnel, padlogazon. De belegondolva, akkor se
mindig...
> A csorgest okozhatja meg (tobbieknek!) szegeny keverek,
> ill. tul nagy elogyujtas.
Az oktanszam valtozasa is ide tartozik szerintem.
>Az en tapasztalataim csupan 0,3 es 0,4mm elogyujtasrol
>szolnak (azert kulonbozo a 2 hengere, mert a ket
>hajtokarcsap is csak 178 fokra van
> egymastol), nem 3 es 4 mm-rol. Szvsz az irdatlan sok.
Pedig en is 3-4 mm-rol tudok. De annak a 178 foknak mi az oka?
Es milyen hatasai vannak? Es mi koze a 178 foknak az elogyujtas
ertekehez???
Udv:
______ Soma ______
**** Johet ekezet! ****
Ez a level a HixEditor 1.14-el keszult
2000.07.20.-n 18:46:20-kor.
|
+ - | Re: csomagtarto meret (#768) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Del Amerikaban az Opel Corsanak (ott Chevrolet markaneven futnak) nem
> csak 4 ajtos, hanem kombi es platos (!) kisteher valtozata is van.
> Csak ezeket sajnos nem forgalmazzak az oreg kontinensen.
Errol jut eszembe: Kretan eleg sokan hasznalnak pickupot. Lattam egy-ket
Polski Fiat, sot Dacia modellt is!
Kerdes volt tovabba a lampahasznalat. En varoson kivul mindig, varosban
pedig tobbnyire (ha el nem felejtem felkapcsolni) hasznalom. De
Kretan! Nappal gyakorlatilag senki sem kapcsolja fel, sotetedeskor pedig
kevesen. Van, aki ejjel is csak helyzetjelzovel megy!
Ed
Szemelyes valaszt a fenti cimre kuldj, ne oda, ahonnan ezt irtam.
I don't want ANY spam! [...] I don't like spam! [Monty Python]
|
|