Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX MOBIL 1774
Copyright (C) HIX
2004-09-14
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Hova lett a vodafone hivasreszletezoje - avagy 2 honap (mind)  132 sor     (cikkei)

+ - Hova lett a vodafone hivasreszletezoje - avagy 2 honap (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tisztelt Fogyasztóvédelmi Felügyelőség!


Panasszal szeretnék Önökhöz fordulni a Vodafone Magyarország Rt. (1062, Budapes
t, Váci út 1-3., a továbbiakban Vodafone) folyamatos ügyfélszolgálati fegyelmez
etlensége miatt.


2004. július 6-án számlalevelet kaptam a Vodafone-tól, amelyben szereplő ö
sszeg a telefonálási szokásaimnak két és félszeresét tartalmazta. A számlázott 
időszak a 2004. május 26. és 2004. június 25. között eltelt időszak v
olt. Az összeget jogosnak éreztem volna, hogyha a 2004. április 26. és 2004. má
jus 25. között eltelt időszakra szólt volna, mivel ebben az időszakba
n telefonáltam ilyen jelleggel a szokásaimtól eltérően. (Erről a Voda
fone ügyfélszolgálattal is beszéltem május 25-e körül, mivel aggódtam a számlám
 nagysága miatt, de az ügyfélszolgálatos hölgy megnyugtatott, hogy csak 10 ezer
 forint körüli összegről szól a számla.)

A számla ellen panaszt nyújtottam be a telefonos ügyfélszolgálatukon, ahol els&
#337; körben megtagadták a számla kivizsgálását, majd második körben mivel a sz
ámlán egyéb pontatlanságok is szerepeltek mégiscsak hajlandók voltak nekiállni.
 (Mind a két hívás 2004. július 6-án történt.)

A panasz kivizsgálására szabályzatuk szerint 30 napjuk van, amelyet a határid&#
337; lejárta előtt egy nappal saját maguknak SMS-ben meghosszabbítottak 30
 nappal.

A panasz kivizsgálását 2004. augusztus 13-án befejezték, majd miután megemlítet
tem nekik a fentebb leírt 2004. május 25-e környékén történt hívásomat, az ügyi
ntéző ugyan elismerte, hogy kapcsolatban lehet a problémával, megígérte, h
ogy majd meghallgatják, de ennek ellenére mindenképpen lezárta a panaszt. Azt i
s úgy kellett kiharcolni, hogy az öt napot a fizetésre ne a hét elejétől s
zámolják hanem 13-tól. Mindezek mellett persze – bár megígérték –, írásban sose
 kaptam értesítést a kivizsgálás eredményéről.

Mindeközben a 2004. június 26. és 2004. július 25. közötti időszakra kikül
dött számlalevelük jelentősen késett, és bár megígérték, hogy újra kiküldi
k, a második példány sohasem érkezett meg (tehát el se küldték).

A 2004. augusztus 13-i telefonbeszélgetésben nem emlékszem mennyire maradtam ab
ban az ügyintézővel, hogy a kifogásolt időszakra megküldik a számlaré
szletezőt, ezért (és mivel nem kaptam meg), 2004. augusztus 17-én újból ig
ényeltem a telefonos ügyfélszolgálatnál azt.

A számlarészletező 2004. augusztus 25-éig még mindig nem érkezett meg, ezé
rt a Vodafone Duna Pláza-beli ügyfélszolgálatán személyesen megjelenve újból ké
rtem a kifogásolt időszak (és mellette egy másik időszak) hívásrészle
tezőjét. Az utána következő időszak részletezőjét azért kér
tem, mivel időközben úgy döntöttem, hogy tarthatatlan a helyzet és a h$
9;ségnyilatkozat ellenére szerződést fogok bontani a Vodafone-nal, valamin
t ki szeretném számolni melyik másik szolgáltató volna az előnyösebb válas
ztás. Az ügyintéző neve Bozó Eszter, mellékelten küldöm az ügyfélszolgálat
i sorszám másolatát, valamint a kitöltött igénylőlap másolatát. Sajnos miv
el a kitöltött igénylőlap már a Vodafone-nál is eleve a sokadik fénymásola
t volt a másolat nem sikerült valami jól, viszont az eredetin olvasható ha igén
ylik. A következő adatok nem olvashatók a fénymásolaton:

   1.

      Ügyfélbiztonsági kód: Ezt én takartam ki biztonsági okokból a fénymásolat
on
   2.

      A címem:
   3.

      A hívószámom:
   4.

      A kért időtartam: Egyszeri majd a számlázási időszakhoz a követ
kező bejegyzések vannak beírva:
         1.

            – 2004. 06. 26.
         2.

            – 2004. 07. 26.
   5.

      A keltezés: 2004. 08. 25.
   6.

      Valamint az aláírásom


A fentebb leírt, személyesen igényelt hívásrészletezőt az ügyintéző h
ölgy nem tudta akkor berögzíteni a számítógépbe, mert hibás volt a rendszerük, 
ugyanakkor megígérte, hogy a nap folyamán még többször megpróbálja és addig fog
 próbálkozni amíg nem sikerül. A hívásrészletezőt személyesen nem vehettem
 át, azt mondták kiküldik. A hívásrészletezőért fizetni is hajlandó lettem
 volna. Ezeket a hívásrészletezőket sem kaptam meg.


Tisztelt Fogyasztóvédelmi Felügyelőség! Kérem vizsgálják ki az esetet, mer
t nagyon furcsának találom, hogy többszöri, több ügyfélszolgálaton való kérelem
 ellenére sem hajlandó a Vodafone a kifogásolt számlázási időszakra hívásr
észletezőt adni. Ezek az esetek együttesen azt sugallják, hogy a számlapan
aszom jogos volt, és plusz összeget hajtottak be rajtam (amit augusztus 13-án á
tutaltam, bár még nem tartottam lezárt ügynek akkor se). A fent leírt bánásmód 
akkor is méltatlan és kifogásolható lenne, hogyha a hívásrészletező id!
7;szakára nem nyújtottam volna be kivizsgálandó számlapanaszt.


Segítségüket előre is köszönöm,

Budapest, 2004. szeptember 2.



Alaírás


A panasz kivizsgálásához szükséges adatok lehetnek,

    *

      telefonszámom:
    *

      Vodafone ügyfélszámom:
    *

      a levélben feltüntetett hívási időpontok,
    *

      a csatolt dokumentumok melyek igazolják igénylésemet az ügyfélszolgálaton
, és
    *

      egy hívás az ügyfélszolgálatra 2004. május 25-e környékén tőlem.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: adsl-1-19.tvnet.hu)

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS