Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1991
Copyright (C) HIX
2003-10-30
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re[2]: teli gumi 12ert (mind)  18 sor     (cikkei)
2 re: kodlampa (mind)  9 sor     (cikkei)
3 DOT kerdes? (mind)  15 sor     (cikkei)
4 Csabi Alfai (mind)  13 sor     (cikkei)
5 Sony route (mind)  13 sor     (cikkei)
6 re: Re. uj tagjelolt (mind)  7 sor     (cikkei)
7 re: Re:Re: tel.kihangosito nem biztonsagosabb (mind)  9 sor     (cikkei)
8 riaszto gond (mind)  26 sor     (cikkei)
9 Opel kodlampa (mind)  18 sor     (cikkei)

+ - Re[2]: teli gumi 12ert (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello

A AUTO 1990-ban irta :
>>>A gumis Dayton-t ajanl (raadasul 14 korul)
>Fogash irja...
>> Te meg noname Daytont talalsz csak? Ne nevettess.
>> www.gumibolt.hu aztan nezz korul benne. :-((( 
Ha jol tevedek, a Dayton a Bridgestone low budget gumija. :)
A Barum pedig (talan) a Continentale.
Szerintem a ketto kozott semmi lenyeges kulonbseg nem lehet.

>Ott a Dayton 185x65 14 collra 18 es felezer Ft.
>Ha nonem es szar, akkor elriasztaskent ennyi az ara ?


Pisti

HIXEditor 1.15beta8
+ - re: kodlampa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>
>
>En barom, hetvegen kis hijan izekre szedtem a kocsi hatuljat.
>
en ki is szedtem a micraban:) megprobaltam mindenaron kinyitni, annyira 
osszeragadt a kodlampa. kb 10 percnyi szenvedes utan rajottem, hogy csak 
disz volt, nem is mukodik, a masik a valodi:)

udv
+ - DOT kerdes? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

> Skodalatosomban eredetileg DOT3 as fekolajat javallot a 
> kezikonyv. De DOT4 - es fekfolyadek van benne. Ugyanis ez nem
> annyira korrozziv es magasabb a forraspontja. A DOT5 es az
> 5,1 est mar nem szabad hasznalnnunk ! Tudtommal. 
> Udv: Frigyes
--------
Miert nem szabad a DOT5-t hasznalni?
Eddig ugy tudtam a fekfolyadekoknak visszafele kompatibilisnek 
kell lenniuk, vagyis amibe a DOT3 jo volt, abba barmelyik 
magasabb szamozasunak is jonak kell lennie.
Lemaradtam volna valamirol?

Udv,  Triznyak
+ - Csabi Alfai (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>egy jo es egy rossz hirem van. A jo, hogy vettem meg egy 
>Alfa Romeot.

Egyetlen ertelmes megoldas: ADD EL A PUNTOT!!!

Ha nagyon racionalisan akarok szolni, akkor jol jartal, a TS sajnos 
sokkal eladhatatlanabb (foleg klima nelkul), mint egy klimas dizel. Ha 
arban jo kozel vannak egymashoz, akkor nagy uzletet csinaltal. Aztan 
meg megtanulsz 3000 prm ALATT autozni, annak is megvan a 
szepsege. Raadasul a nehezebb dizelvas miatt alacsonyabb is az eleje, 
a foton jobban nezett ki a JTD. Torve volt?

Fogash
+ - Sony route (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Valaki a multkorjaban kerdezte, hogy nincs e valakinek egy
1998-nal ujabb Sony Route Planner -e. Valaki valaszolt es jelezte hogy
neki van. Kerem hogy jelentkezzen megint mert nekem is szuksegem lenne
egy ilyenre.

Elore is koszonom.

e-mail: 


 Sziasztok: Gyugyo
+ - re: Re. uj tagjelolt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Fogadd oszinte gratulaciomat :-) Ennek oromere
>berugni kotelezo ;-) !

koszonom, de mint meggyozodeses antialkoholista ebbol az alkalombol inkabb
a mobilszamlamat igyekeztem novelni. sikerult is (ma jott meg...).

robi
+ - re: Re:Re: tel.kihangosito nem biztonsagosabb (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

pepy irta:
>Ugye Robi ezt nem gondoltad komolyan:-)
(nem idezem be az egeszet)

szerintem kicsit feluletesen olvastad a hozzaszolasom. amit Te ideztel, az
nalam is idezet, es pont ennek mondtam ellent, azaz a velemenyem a Tieddel
azonos.

robi
+ - riaszto gond (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

k(edves) listatarsak !

hatha valakinek van tippje.
a riasztom furcsan viselkedik nehany napja: ha keso este beallok a
garazsba, onallositja magat. ez azt jelenti, hogy ha nem "riasztom be" az
autot, akkor a leallas utan kb 5 perc mulva rajon a bolondora, es kicsiket
csipog/vinnyog (tizedmasodpercekre, max 1 masodpercre elkezd szirenazni)
ugy percenkent kb. 2-3szor. ha "beriasztom" a kocsit, akkor 1-2 perc utan
elkezd szirenazni. csak az segit, ha kulccsal kikapcsolom a riasztot.
a dologban az a furcsa, hogy _csak_ a garazsban csinalja es _csak_ keso
este. amikor kint all az utcan/udvaron semmi gond. amikor bealltam vele
napkozben, szinten csendben marad (ejszaka is). megkerdeztem riasztos
szakembert, de nem tudott okosat mondani. szerinte (ez logikusan hangzott)
a problema gyokere a nehany hete elvegzett motormosas, mert akkor (gondolom
beazas miatt) elkezdett visitozni a riaszto, kikapcsoltam, 2 nap mulva
kiszaradt, visszakapcsoltam. szoval szerinte a beazas veglegesen
tonkretette a riaszto aramkoreit, es emiatt barmikor barmit produkalhat. de
arra nem tudott valaszolni, hogy miert csak ha keso este allok be a
garazsba. a legertelmesebb, amit osszehoztunk, az a foldsugarzas volt.

mivel elegge ruhellenem, hogy minden este motorhazteto fol, (houdini-t
lepipalo mozdulattal) riaszto kikapcs, reggel ugyanez visszafele, orommel
veszek minden hasznalhato otletet

robi
mg 1.8td
+ - Opel kodlampa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!


Geza irta:
: Uram!  Opelnel  a  jobb  oldal  ures,  nincs  benne izzo es nincs
: bekabelezve.
: En barom, hetvegen kis hijan izekre szedtem a kocsi hatuljat.

Ahogy a Murphy-torveny mondja: ha mar minden kiserlet csodot mondott,
olvasd el a hasznalati utasitast. :-) Egyebkent mar a Corsa B-ben sincsen
mukodo jobboldali kodlampa. Viszont mivel nehany orszagban ugy latszik,
kotelezo, benne van a foglalat es be is van kabelezve. Izzot viszont nem
lehet belecsavarni, mert a foglalatbol egy nyelvet behajtottak. Ezt
kihajtva betettem az izzot, es azota olyan, amilyennek en akarom. :-)


Udv,
marky

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS