Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1560
Copyright (C) HIX
2002-08-19
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 klimakompresszor rajz (mind)  9 sor     (cikkei)
2 Laguna, elso auto, Citroen DS (mind)  21 sor     (cikkei)
3 fagyallo (mind)  8 sor     (cikkei)
4 Marea >>> Octavia (mind)  33 sor     (cikkei)
5 Autovasarlas (mind)  11 sor     (cikkei)
6 Suzuki hatso lampa (mind)  12 sor     (cikkei)
7 Re: biciklistak (mind)  62 sor     (cikkei)

+ - klimakompresszor rajz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sokcsokit.

Keresek Nippon-Denso auto-klimakompresszorhoz robbantott rajzot. Ahhoz
a tipushoz, amit Audi100-ba szereltek (VAG No: 064 260 805 C)

URL johet listara, vagy kep maganba. Elore is koszonom.

scsLLAT
*** IVICZ Laszlo        http://www.extra.hu/aczil
+ - Laguna, elso auto, Citroen DS (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nezegetem mostanaban a Renault Lagunakat. Nem igazan ertem miert esik
akkorat a hasznaltak ara. Viszonylag meg fiatalok, es mar 2 m alatt is van
belole rendesen. Ugy tunik az atlagosnal is nagyobbat veszt. ( sajat
kategoriajaban). Mi lehet az oka?

Elso auto termeszetesen Trabi. :-)
Ugy vettem meg, hogy azt mondtam az autopiacon  reggel szetnezeskor, hogy
ezt ki az a hulye aki megveszi... Hianyzott a bal elso lampa buraja, az elso
laprugo kinyulva de a motor szepen jart.
Ujraiveltettem a rugot egy ismeros kovaccsal, egy kicsit kipofoztam aztan
hasznaltam kb 7-8 evet. Azalatt egyszer volt nagyobb raforditas, mikor
hattyunyakat csereltettem rajta egy kis lakatolassal egyutt. Szenkefe,
gyertya, legszuro, ekszij cserekkel megusztam . A motort es a valtot soha
nem kellett megbontani, mikor eladtam meg akkor is nagyon jo allapotban
voltak. Vigyaztam ra.

A kanyarlampat eletben eloszor a Citroen DS -ben lattam, nagyon tetszett.

Dodo
+ - fagyallo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A hutorendszerben nemcsak a fagyallosag miatt
fontos a viz es a fagyallo folyadek ara'nya! A
fagyallo folyadek a vizpumpa keneset is
biztositja.

Stevie (Bulgaria)
PS: na, sikerult kilencedik beirokent megnyernem a
HIXAuto matricat? :-))
+ - Marea >>> Octavia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

T. lista,

ket honap fiatozas utan visszatertem egy
Octaviahoz. A Marea korrekt auto, hasznaltan
olcson megkaphato es viszonylag sokat nyujt az
araert, de a Listan is kozreadott nyiregyhazi
sztorim utan (beegett generatorsaru miatt plusz
egy ejszaka Szabolcs megyeben), es persze miutan
kiderult, hogy kulfoldi utazasaim soran a
celorszagokban gyakorlatilag nincs Fiat-kepviselet
(RO, BG, YU), inkabb visszatertem a dragabb, de
bevalt Skodakhoz.

Az uj automban a 101 lovas 1.6-os motor van, full
extras, pontosan 3 eves, 57e km van benne.

A Marea elado, hatha valakit erdekel. 1.6 16V
motor, ELX felszereltseg es extrak (automata
legkondi, dupla legzsak, ABS, elektromos csomag --
2 ablak, kp. zar, tukor; 15" stilauto felni vadiuj
Kleber Dynaxer gumikkal, kormanytarviranyitos
gyari hifi, valtozar, komoly riaszto --
komfortfunkciokkal, pl ablakfelhuzas; vonohorog,
gyari hatso spoiler, esetleg Nokia kihangosito).
99 aprilisi, szervizkonyves, 74e kilometert
futott. Grafitmetal szinu. Vizsga: 2005. 04. Ara:
1.99M (alku nelkul).

Udv,
Stevie (Bulgaria)
Fiat Marea 1.6 16V ELX
ES
Skoda Octavia 1.6 SLX
+ - Autovasarlas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Ugy nez ki, hogy hosszas halogatas utan autot cserelek.
Mivel eleg regen csinaltam utoljara ilyet /kb 8eve/, ezert arra kernelek
benneteket, irjatok meg mi a folyamat, mig egy hasznalt autorol
vegre elmondhatom, hogy az enyem.
Ugy vannak sejteseim, de inkabb biztosra mennek.
A valaszokat lehetoleg maganba is kernem, ne farasszuk vele a tobbieket.
Koszonettel:
                        Josi
          meg Ford Escort 1.9GL
+ - Suzuki hatso lampa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Erdeklodnek, hogy a 2000-es kiadasu Swiftemhez
mennyibe kerulhet egy jobbhatso lampa?
Gyönyörü parom leamortizalta a napokban, egy kis
metallfennyel egyutt :-((.
Szoval kene egy lampa, de nem akarom az orszag
legdragabb lampajat megvenni.

Koszi: Arpi

PS: Frigyes mester esetleg?
+ - Re: biciklistak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A #1559. HIX AUTO-ban irta :

> Igy tehat, en mindig az ut
>leheto legszelen megyek, ami meg alkalmas kozlekedesre. Mindig csodaltam
>az olyan cangasokat, akik batran, 1 meterre az ut szeletol tekernek...
>en ezzel nem kiserletezek, nekem a celom, hogy tuleljem, es hogy
>eljussak az elso bicikliutig. 
Szerintem ez itt a hiba. En ugy vettem eszre, hogyha az ut jobb szelen
megyek, akkor az autosoknak nem esik le, hogy ott vagyok, es a legtobb
elmegy mellettem mindenfele kerules nelkul, ha jonnek szembe, ha nem.
Ezert en inkabb kb a sav kozepen megyek, akkor meg se probalnak fel
centire elmenni tolem. Ha szembol jon a kamion mogulem az ifa, akkor a
szelen menve siman eldonget tolem 30 cm-re ez utobbi, ha kozepen megyek,
akkor kenyelmesen lelassit 30-35-re, beall mogem, hisz muszaj neki, es
csak akkor eloz meg, amikor mar nem jon senki szembol. Es ha mar ugy is
kerulnie kell, akkor altalaban nagyobb tavot hagy (plusz ilyenkor szepen
lehuzodom persze a szelere az utnak).

 Mondjuk nalam annyiban mas a helyzet, hogy en csak pesten kerekezek,
foleg a kulso reszeken (kispest, lorinc), szoval a sebessegkulonbseg nem
akkora, mint az orszaguton...

>Azt el kell ismernem, hogy vannak altalam
>_jol ismert_ helyek, ahol ha pirosra valt a lampa (gyalogosatkelo a
>hevhez pl. Szentistvantelepen), korbenezek, es ha olyan a helyzet,
>atmegyek a piroson... De nem ez a jellemzo.
Dejo, akkor nem vagyok ezzel egyedul :-)
Olyan helyeken, amit ismerek, en is at szoktam menni a piroson, ha nem
jon senki, mert sokszor igy biztonsagosabb, mintha megvarnam az zoldet...
Nem tudom, ki ismeri kispesten a centrum melletti keresztezodest (a
sibrik miklos feluljaro utani utca, ahol a 48-as, 51-es, 68-as buszok
jarnak, nem tudom a nevet). Az ulloi utat keresztezi (ami itt mar csak
1-1 savos). Ha ezen az utcan jovok, ami egyiranyu, akkor van egy lampa az
ulloinel. Ha az piros, akkor johet a villamos, meg az autok keresztbe.
Egyenesen ket sav megy, viszont kicsit kanyarodik az ut, es a parkolo
autok miatt a keresztezodes utan egysavosra szukul. Ha megvarom a zoldet,
akkor ket auto lehagy a szukuletig, viszont 1-2 busz, vagy masik kocsi
pont mellemer, mellettuk meg masik okos be akar sorolni, ezert a
mellettem levoknek is jobbra kell huzodniuk, en meg drukkolok, hogy akkor
valahogy meg elferjek... Ha viszont atmegyek a piroson, amikor latom,
hogy SENKI nem jon mar az ulloin (ha nincs csucsforgalom, akkor a lampak
1-2 masodpercig ezt lehetove teszik), akkor siman szerzek akkora elonyt,
hogy aterek a parkolo autokon, meg azelott, hogy barki mellem erne. 

Szoval engemet meg lehet kovezni :) Jogsim van, a szabalokat osmerem, de
biciklirol nem mindet tartom be (kiveve az 50-es korlatozast, azt
torvenytiszteletbol nagyon ritkan szegem csak meg :-))))

>De ez meg elmenne, a legrosszabb az, hogy a sok hulye gyalogos
>gatlastalanul ellepi a bicajutakat, ugy setalgatnak, hogy az ut teljes
>szelesseget lefoglaljak, es eszukbe sem jut, hogy esetleg en ott
>mogottuk 35 km/h-val jovok.

Ezt en sem ertem, sok helyet ismerek, ahol van jarda, ami szelesebb, mint
a bicikiut, el is van valasztva sovennyel, meg mindennel, a bicikliut a
foutnak egy darabja, kis teglakkal levalasztva csak, de a gyalogosok
80%-a megis ott megy. Vajh, kerdem en, miert?

--
Windisch Gergely -  - ICQ: 16688379
"Aladin es a Skodalampa......"
HIX-Editor 1.15beta8

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS