Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2301
Copyright (C) HIX
2004-09-11
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 re: Re: misztikus aszfaltkorok (mind)  6 sor     (cikkei)
2 talalos kerdes (mind)  6 sor     (cikkei)
3 Saab (mind)  16 sor     (cikkei)
4 re: Re: Skoda, Mazda (mind)  12 sor     (cikkei)
5 Gyulai autoszerelo (mind)  15 sor     (cikkei)
6 rossz Opelek (mind)  10 sor     (cikkei)
7 Mazdak pozicioja (mind)  18 sor     (cikkei)
8 mazda megeccer (mind)  35 sor     (cikkei)
9 Mire jó a könnyűfém felni? (mind)  9 sor     (cikkei)
10 Felicia-re (mind)  13 sor     (cikkei)
11 logan (mind)  28 sor     (cikkei)

+ - re: Re: misztikus aszfaltkorok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>  Ha  lyuksorról  volt  szó,  esetleg  nem  oda  fogják
> telepíteni az  fényvisszaverő rázóköveket?
Nem. Ezek szemet, tetu modon ottfelejtett mintavetel utani lyukak.
A sztradatol a bringautig mindenutt vannak.
--
Meszaros Geza
+ - talalos kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Raadott gyujtasnal megnyomom egyszerre a c-Corsa orajanak ket
gombjat cca 10 masodpercre es az also sorba ezt irja ki:
012   1
Tudja valaki, hogy mit jelent ez ?
--
Meszaros Geza
+ - Saab (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>>  wrote:
>>> Ha az osszes Mazdat Europaban fogjak gyartani, azt hiszem a kovetkezo
>>> autocserenel a SAAB -ot fogom kostolgatni.
>
>> mert az opel jobb?
>> homer
>> ps. mintha felfullel hallottam volna, h abban meg opel cuccok vannak?
>
>Az is ford!

Legutobbi informacioim szerint a padlolemez az Opel Vectra C-bol szarmazik.
Vagy ez mar valtozott?

teeby
+ - re: Re: Skoda, Mazda (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

> mert az opel jobb? > homer > ps. mintha felfullel hallottam volna, h abban
meg opel cuccok vannak? Az is ford! 
Az a Volvo, a SAAB-ban a GM-nek van reszesedese, a 9-3-asnal a Vectra
padlolemezet hasznaltak, es egyeb Opeles alkatreszeket (lsd. 1,9 D motor a
la FIAT, mert az is GM mostmar valamenyire...) .


Udv, Jo 7veget,

K.
+ - Gyulai autoszerelo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Tavaly irt nekem valaki e-mailben egy gyulai szerelorol, aki allitolag ert a ja
pan kiskocsikhoz. Elhagytam valahogy azt a levelet, nem tudja valaki az elerhet
oseget? Tulajdonkepp jo lenne Bekescsaban vagy kornyeken barki, akire rabizhatn
am, aki nem a lenyulos fajta, es akit erdekel is az, hogy valoban megcsinaljon 
egy (15 eves) kocsit. Kicsit unom mar azokat a szereloket, akinek ha elviszem a
 gepet, hogy "elkezdett sipolni valami a motorterben", arra azt valaszoljak, ho
gy "hát, szokott...", és kb. hasonló motivacioval allnak hozza a hibakereseshez
 is.
Legyszi maganba is kuldjetek el a valaszt. Koszi!

Zu

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: gw-96-22.bekesnet.hu)
+ - rossz Opelek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,

>Az Opelek regen nem szamitottak rossznak, es ha minden igaz, a
>mostaniak is jok mar.

talan Triznyak tudna megerositeni, de emlekeim es szereloim szerint a csepp
Kadett koranak sokkal "jobb" autoja volt, mint az F.Astra a sajat koraban.
Vagyis az F nem sokat fejlodott.

djtiszy
+ - Mazdak pozicioja (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,

MyTibor irta:
>A Mazdanak ott a kettes, ami
>mar nem annyira kisauto, hanem az also kozepet surolja. A harmas sem
>teljesen also kozep, hanem a kozepkategoriat surolja a 4,5 meterevel
>(az araval is :-( ).

Inkabb ugy fogalmaznek, hogy a 3-as feleslegesen font van. A 2-es ugyanis
kicsi (nem a 121-hez kepest, hanem a tobbiekhez kepest), legalabbis
ugyanakkora, mint egy Fabia vagy Fiesta (aki meg rokon). A 3-as arat a
koltsegek es a varhato volumen miatt nem lehetett sokkal olcsobbra dobni
(pedig igazi eselye min. fel millioval olcsobban lenne csak), igy nem volt
mas valasztas: terkinalatban es tudasban is felfele kell huzni. Ez egy igen
komplex dontes, ami gyartasi oldalon is ki6-6 de igazabol a
termekpozicionalas (ar+kommunikacio) teren jelentos.

tiszy
+ - mazda megeccer (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


csak a pontossag kedveert: eladasi adatok MAZDA teren jan-aug 2004/2003.
Mogotte a kategoria legnagyobb nyertese ill. vesztese (nem db, piaci resz).

Mazda2: 152/172 (vagyis -0,02% piaci veszteseg). A legnagyobbat az Ignis es
Kalos nyerte, a Corsa es Punto bukta .

Mazda3/323: 395/361 (vagyis 0,03% nyereseg). Nyerok Golf es CMax, luzerek
Astra es Xsara.

Mazda MX5: 17/19 (nem merheto piaci valtozas)

Mazda Premacy: 6/23 (vagyis -0,01% veszteseg).

Mazda6: 697/776 (vagyis -0,06% veszteseg) Nyertesek: Nubira, Avensis.
Luzerek Carisma Passat.

Mazda RX8: 149/0 (vagyis 0,11% piaci nyereseg). Nyertesek: 5-os, RX8.
Luzerek: E-Class, S80.

MPV: 120/56 (vagyis 0,05% nyereseg). Nyertes MPV, Viano. Luzer: 807,
Alhambra.

B-sorozat: 385/331 (0,23% plusz). Nyertes: Doblo, Transit. Luzer Partner,
Boxer.

Tehat igazabol sikerult kb. megtartania piaci reszesedeset. Az RX8
egyertelmu JACKPOT, a B-sorozat hozta a masik tobbletet. 3-as Mazda nem jott
be, a tobbi meg vegetal, rohejes szamokkal. Gondoljatok bele, hany kereskedo
probal ilyen keves auto arresen megosztozni ugy, hogy az egyik huzomodeltt
(B-) nem is egyesevel viszik...

djtiszy
+ - Mire jó a könnyűfém felni? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Abszolút kezdőként szeretném megkérdezni a hozzáértőket: miért jobb a
 könnyűfém keréktárcsa a hagyományosnál? Tényleg megéri a súlyos plusz ezr
eseket (inkább tízezreseket)?

Előre is köszönet mindenkinek!

VIC

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-150-19.dial.matav.net)
+ - Felicia-re (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Teljesen egyetertek a Feliciaval kapcsolatos ertekelessel!
Erosen nezegettem a "hasznaltauto.hu" rovatat,es ugy lattam,hogy 
1,2 milla korul vannak 3-4 eves toresmentes kocsik!
/Igaz,hogy kombi csak egy volt kozottuk/
Ha ragaszkodsz a kombihoz,es az egy millahoz,valoszinuleg le kell 
menned a 6-8 evesig!Fontold meg,hogy erdemes -e 200eFt-ert 
veszteni 3-4 evet?
A kocsik km-rei erosen kulonboznek. A 30.000-tol a 110.000-ig.
A regi Skodak motorja 120.000-nel elkezdte okadni az olajat!
Hallottam,hogy a Felicia motorja megegyezeik szinte teljesen az 
eredeti,regi Felicia,Octavia /orrmotor/ motorjaval.
Valoban igy van -e,es az uj Felicia motorja mennyit bir ki general 
nelkul?
+ - logan (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv

hadd legyek en az elso a listan aki eldicsekszik: lattam a misztikus 
dacia logant!
Lattam , ultem benne. Vezetni nem volt kedvem sorba allni.
Hat mit mondjak...
elso ranezesre pont mint elodje , a solenza, semmi nagy kulombseg. 
Megis, van par
haladas :is. Peldaul hatul el lehet eleg jol ferni benne, 
osszehasonlithatatlan elodjevel.
Viszont nem egyteru, ugyhogy kutya, meg gerenda hordasra nem alkalmas  :)
ami tenyleg nagyon meglepett az az ajto...BECSUKODIK!!!!
ez egy remek haladas daciatol. Ez az elso jarganyuk aminek becsukodik az 
ajtaja.
Nem kell csapkodni, nem all ferden ..
1.4 es 1.6 verziok vannak, allitolag az orszagba elso nap felvettek 
rendelest 3000 db-ra.
Ara 5700-8200 EUR kozott mozog.
Amugy sajat megjegyzes : Nem eri meg a penzet :(
700 Eur-ert mar lehet kapni 2000 utani nemet autot, ami sokkal jobban 
megeri .
Atlagfogyasztas tulzottan nagy , 8l korul van mindket verzional .
Amugy a finomitasokon csak latszik hogy itt raktak ossze. Mondom, 
elodeihez kepest nagy a kulobseg, de csak van mit dolgozni meg rajta.
Ha meg szolgalhatok valami infoval, szivesenn

Udv
Zoli

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS