Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2347
Copyright (C) HIX
2004-10-28
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 re: re: gyorshajtas (mind)  4 sor     (cikkei)
2 re: Forma-1 (mind)  9 sor     (cikkei)
3 re: dobfek -> tarcsafek (mind)  12 sor     (cikkei)
4 Re: Forma1 (mind)  44 sor     (cikkei)
5 Re: Forma-1 (mind)  52 sor     (cikkei)
6 Re. Feknyereg (mind)  37 sor     (cikkei)
7 Kötelező biztosítás 2005 (mind)  10 sor     (cikkei)

+ - re: re: gyorshajtas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Engem tavaly kicsit többert 30 penzre huztak meg, es egy pottyre.
>A jogsit meg elsore visszasirtam.
Mert szagulduztok allandoan :-). Iden volt egy 73 -am. 7k + 1 pont.
A 7k mar elevult, az 1 pont meg kit erdekel?
+ - re: Forma-1 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Egy Trabanttal nem az a cel, hogy megelozz egy Ferrarit.
1 pontot elert, ez 3 eve sikerult utoljara a Minardinak.
A megiteleset mi csak sejthetjuk, mert nem a verseny
eredmenyektol fugg az o eseteben. Legalabbis nem a
pontszamtol. Bar ebben ugye sokkal jobb, mint 3 eve barki ...
Majd kesobb kiderul. Ha kap akarmilyen szerzodest (ami
nem penzbefizetesen alapul, bar ahhoz is kell valamit nyujtani),
akkor jo volt, ha nem, akkor nem. Penzbe elvileg nem kerult, de
ezt senki nem tudja biztosan.
+ - re: dobfek -> tarcsafek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

>  Van valami ellenervetek? Triznyak, te pl. meg tudnad csinalni?

Én pl. meg. :-)
Miutan a tipus keszult mindket fekkel, igy "csak" alkatresz, es penz 
kerdese a dolog.
A "csak" alatt azt ertem, hogy nem kell semmit kitalalni, legyartani, 
atalakitani, ( csinaltam mar ilyet is fekkel, de az kozutra nem kerult ) 
tehat egyszeru alkatresz cserekrol van szo.

Udv,  Triznyak
+ - Re: Forma1 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>sosem elozott meg senkit, sot sokszor
>az utolso *is* lekorozte.

Ehhez a reszhez szolnek hozza. Valoban, elso latasra
az tunik fel, hogy folyamatosan utolso helyen van, es
valoban, az elotte befuto is lekorozi akar ketszer is.
De vegyuk figyelembe, hogy a Minardi a mezony
leggyengebb kocsija es ha jol tudom a legcsorobb
csapat is. Vagyis tul sok eselyuk nincs arra, hogy
feljebb lepjenek. Es ne felejtsuk el, hogy azert nem
olyan reg eleg hosszu ideig maga mogott tudhatta a
Jordan-es Heidfeld-et! Nameg a legutobbi versenyen
igenis megelozte a csapattarsat!

Tehat a tobbiekhez kar merni Zsolt teljesitmenyet.
Talan az mutathatna ki eredmenyt, ha beleulhetne
egy Ferrariba vagy McLarenbe vagy mas utokepes
jarganyba, gyakorolhatna, a meno pilotak meg a
Minardiba, es akkor neznenk hogy ki mit tud. Vagy
csak szimplan azonos tudasu kocsikkal mennenek.

Ami a lenyeg az az, hogy csapattarsatol elteroen o
legtobbszor behozta a kocsit a celba. Akkor is, amikor
annyian hullottak ki a nagyok kozul is hogy meg
utolsokent is pontot tudott szerezni. Es ez a pont
mindennel tobbet er a csapat szamara! Volt amikor
abszolut nem volt hibaztathato a kieseseert sem o,
sem mas, egyszeruen a sors ugy hozta hogy rosszkor
volt rossz helyen. Es az mar csak a hab a tortan, hogy
Zsolt-ra nemigen hallani panaszt a csapat reszerol,
mig Bruni allandoan balhezik es a teljesitmenye is
hagy kivannivalot maga utan.

Nem magasztalom meg fenyezem Zsoltot, mert
egyaltalan nem vagyok odaig erte. Tekintettel az
eddigi eredmenyeire, meg a vitatott eljarasra ahogy
bekerult a szaguldo cirkuszba. De nem is akarok abba
a hibaba esni, hogy az eloiteletekbol kiindulva es a
divatnak megfeleloen szubjektív fikazasba kezdjek... 


Udv: Soma
+ - Re: Forma-1 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

En jonak itelem Zsolt szerepleset az idei Forma1-ben. Amit lehetett, kihozott a
z autobol. Sot idonkent meg csapattarsat is megverte, akine 1 ev elonye volt ve
le szemben, mivel Bruni egy evig tesztelte ezt az autot az idei evet megelozoen
. Csak vessetek ra egy pillantast Villeneuve-re, mit jelent egy kis kihagyas! A
rrol nem is beszelve, hogy Webber-en kivul csak Zsolt szerzett pontot a Minardi
nak az elmult evtizedben :))) Zsolt vezetesi tudasa peldaul a mostani Brazil ve
rsenyen is megmutatkozott. Egy olyan pofozgatott 5 eves kosntrukcioju autoval m
ent olyan koridoket, ami 2 evvel ezelott palyarekord volt. Ja, hogy ezalatt a k
etto ev alatt a tobbi versenyauto meg 3 mp-et gyorsult? Pech, de errol nem Zsol
ti tehet. Ennyit tud a Minardi, es kesz. El kell fogadni, mivel csak itt volt l
ehetoseg, hogy versenyezzen. Mar igy is nagy szam, hogy egy magyar pilota beker
ult a 20 fos elitbe :) Ennel jobb reklamot szerintem nemigen lehet elkepzelni, 
hiszen csak nezd meg a nezettsegi adatoka!
t, amik a forma1-et kiserik! Tehat ezt reklamkoltsegkent kell felfogni, nem ped
iglen sportoloi tamogataskent. Ennyiben kulonbzik a forma1 mas sportagaktol, hi
szen olimpia 4 evente egyszer van, mig forma1 minden evben 16-18 alkalommal! Ig
y remelem Zsolt jovore is tud indulni valamelyik csapatnal versenyzokent, de ha
 ez nem jon ossze, akkor legalabb tesztpilotakent. Es ha a tamogatasat nem a sp
ortoloi alapbol fizetik majd jovore, akkor a tobbi magyar sportolo sem fog anny
ira lazadozni ellene!

Valoban szabaly a min. 20 autos indulas, emiatt kiserik elkeseredett figyelemme
l a kis csapatokat. Ugyanis ha kihullanak, akkor a jelenlegi szabalyozas miatt 
a versenyt nem lehet megrendezni, mivel nincs meg a 20 auto. Ennel kevesebb aut
o eseten unalmas lenne a verseny, ami a nezettseg csokkenesehez vezetne. Emiatt
 kerult szoba, hogy ha nincs elegendo csapat (min. 10), akik kiallitjak a fejen
kent 2 autot, igy megleven a 20 auto, akkor lehet kevesebb csapat is, de a modo
sabbak akar 3 autot is indithatnak a versenyeken. Ezzel persze nagyobb eselyuk 
van a csapatvilagbajnoksagot megnyerni, tehat a nagycsapatoknak mindenkeppen me
geri.  Volt olyan kosza javaslat is, hogy a nagycsapatoknak kotelezo lenne egy 
masik kiscsapatnak az aktualis motorjukat atadni, hogy azzal versenyezhessenek 
a kicsik. Ezzel nem maradnanak le annyira, izgalmasabbak lennenek a versenyek. 
Ugyanis a jelenlegi helyzet az, hogy jo penzert veheto meg a regi (par eve meg 
jonak szamito) motor. Peldaul kiscsapatok!
 kozul a Sauber all a legjobban, hiszen evek ota a Ferrari elozo evi eros motor
jait kapja meg. Az egyeb tamogatasokrol nem is szolva. Mig a Jordan es Minardi 
tobb evvel ezelotti fejlesztesu motorokat kaptak a Sauber-al szemben.  Egyelore
 nyitott kerdes, hogy a Ford kivonulasat kovetoen ki veszi at a terepet. Szerin
tem a mai nagy csapatok adnak majd el regi motorokat, igy nem igazan tartok att
ol, hogy emiatt valamelyik kiscsapat motor hianyaban bezarna az istallot. Kenys
zerusegbol valoszinuleg Ecclestone meg fogja gyozni a nagycsapatokat egy szolid
 arat kerjenek a motorert, hogy a kiscsapatok ki is tudjak majd azt fizetni, es
 eltudjanak indulni.

Nos, egyelore en igy latom a helyzetet. Ha valainek mas a meglatasa, vagy velem
enye, kerem ossza meg velunk! ;)

udv, Aleox

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: fw.fogaz.hu)
+ - Re. Feknyereg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles

Sziasztok autosok, szia Peti.

>Akinek veletlenul lenne elfekvoben egy par 4
dugattyus skoda elso
>feknyereg, es megvalna tole, kerem jelezze!

Hm nehez eset ;-) Rapid negydugattyus feknyereg.
Ritka, mint a feher hollo. Igaz megegyezik a
legutolso ketutemu Wartburg elso feknyergevel.
Karbi is az Jikov csak nem az UFO szabalyozza a
masodik torkot, hanem mechanikus. Skodara rateheto
de nagy szopasok aran. Igaz meg fel lehet
levegohuteses kerektarcsat is tenni.

Javallatom:

Miert nem iratkozol fel hozzank a Skoda listara
;-) ? Csaladi hangulat szerelesi es alkatresz
infok tomkellegevel es napi 75 és 250 level.
Maganban irsz nekem megadom az elerhetoseget a
listara.

Skodalatos udvozlettel: Frigyes

 A  - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
 M: 06-20-9446107
        S 120 L

Matyo'hímzett-alkatre'szüze'r  :-)
HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, BRISK tunning gyertya, E -
gyújti kaphato.
  http://frigyes.fw.hu    http://amajorka.srv.hu
+ - Kötelező biztosítás 2005 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az előbb olvastam, hogy október 30-án fognak megjelenni a kötelező bi
ztosítások 2005-ös tarifái. Ha megfordul valakinek a fejében, hogy esetleg szív
esen megspórolna némi pénzt, az nézze meg a http://netrisk.hu címet. Én múlt év
ben ennek segítségével váltottam biztosítót, amivel több ezer forintot sikerült
 megtakarítanom, tehát mindenképp érdemes szerintem pár percet rászánni. 

Ja, és állítólag változott a kormányrendelet, amiben vannak pénztárcát is érint
ő változások. Erről tud valaki bővebb infót?

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: nwb.adsl.tvnet.hu)

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS