Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1999
Copyright (C) HIX
2003-11-07
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 anyagminoseg olcso autoknal (mind)  11 sor     (cikkei)
2 4 / 5 henger (mind)  10 sor     (cikkei)
3 re: 5 henger (mind)  7 sor     (cikkei)
4 biztositas (mind)  14 sor     (cikkei)
5 biztositas (mind)  15 sor     (cikkei)
6 Re: Villanyauto (mind)  14 sor     (cikkei)
7 re: Re: *** HIX AUTO *** #1997 (mind)  27 sor     (cikkei)
8 Volvoauto meg gombfej (mind)  23 sor     (cikkei)
9 elado auto (mind)  34 sor     (cikkei)
10 Re: teligumi tevedesek (mind)  19 sor     (cikkei)
11 meg mindig teligumi :) (mind)  39 sor     (cikkei)
12 Fiat Brava lemezfelnit keresek (mind)  9 sor     (cikkei)
13 Teli gumi (mind)  14 sor     (cikkei)

+ - anyagminoseg olcso autoknal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ebben az arkategoriaban minden autoval baj lesz,
> csodak nincsenek.

Ez szerintem igy marhasag. Jelenleg 3 autom van, mindharomhoz kivalo 
minosegu (= ugraltam mar rajta eleget es nem gorbul, nem torik) 
kerekkulcs van, mindharom auto ocska olasz tragacs...

Cs.
Alfa 146 1.6 TSpark
Alfa 146 1.9 JTD
Punto II 1.2 8V
+ - 4 / 5 henger (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Soma,

> Mostanaban tobbszor eszembe jutott, hogy vajon miert
> pont 4 hengeres a legtobb 1500-2000 kobcentis motor?
> 5 hengerrel szerintem lenyegesen simabb, egyenletesebb

Ugye soha nem dolgoztal vezeto pozicioban? :) PENZ PENZ PENZ PENZ 
PENZ PENZ es PENZ az oka.

Cs.
+ - re: 5 henger (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

4 v 6 hengernél kicsit egyszerűbb a főtengelyt megcsinálni, mint az 5 nél
(720°-ot próbálj meg 5 egyenlő részre osztani 144°) 4 hengernél általában
180° 6 nál 120° -a 4 ütem miatt mindíg 2fordulatott kell osztani a
hengerszámmal a soros elrendezésnél!


Tamás
+ - biztositas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!
 

>  Nezzetek meg a http://www.netrisk.hu oldalt, beadodjatok az adatokat
>  es kilistazza, hogy melyik biztositonal mennyit kellene fizetni.
---------
A Netrisk nem jo, nem erdemes alapul venni! ( biztositos szakember szerint!)
Az Europa kozben modositotta az arait. Magam megneztem a 2002-est, 
2003-ast, joval elter a valosagtol. Iden fizetek 8750Ft-ot/negyedev, a 
Netrisk szerint 11850-et kellene.
Tavaj is hasonlo volt az elteres, feltetelezem a 2004-es sem lehet 
sokkal pontosabb.

Udv,  Triznyak
+ - biztositas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Kiszamitottam a KF -et ezen a weboldalon, meg a
>http://www.biztositas.hu -n is és a ketto kozott
>11 % -os elteres mutatkozott ugyanazokkal az adatokkal.
>Most akkor mennyi is az annyi, ha a hozzaertok is
>ekkorat tevedhetnek ?

Nekem a netrisk volt pontos. A biztositas.hu nem vesz
figyelembe 1-2 kedvezmenyt. pl. AB gyerekkedvezmeny.

Hogyha megvan hogy kb. melyik a legjobb, akkor fel kell
hivni es rakerdezni a pontos dijra. A jelenlegi biztositod meg ki fog
ertesiteni, hogy mennyi lenne a jovo evi dijad ha maradnal.

Udv,
    Zotya
+ - Re: Villanyauto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sok-sok megvalositott villanyauto van. Masok mar irtak konkret peldakat is (Toy
ota Prius, Honda Civic XXX, stb).
Par eve irtam itt, hogy a Daimler-Chrysler ulmi fejlesztokozpontjaban valamikor
 2000-tajan mar ilyen autoval autokaztak, ebedszunetben meg is neztem jol, es s
ikerult is elbeszelgetnem az egyik mernokkel. Kiderult, hogy uzemanyagcellas a 
gep, metanollal (?) mukodik. Erdekes volt, hogy az egyik autoba mintha egy kis 
finomito lett volna (tartalyok, csovemk miegymas) a masikban viszont csak a pad
loszint alatt volt egy nagy tomb + elektronika es meromuszer hegyek. Ebbol gond
olom hogy a technika adott es annak gyakorlati megvalositasa is. Mindossze az a
 baj, hogy draga meg a jelenlegi megoldasokhoz kepest.

Tamas

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 209.29-182-adsl-pool.axelero.hu)
+ - re: Re: *** HIX AUTO *** #1997 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>
1m3 h kb annyi energia mint 1l benya. tehat egy 40l-es tankhoz kell 40m3, ha
ezt egy 40l-es tartalyba nyomod be akkor 40000/40=1000bar nyomasra van
szukseg. gondolom nem kell tovabb taglani. 
<<<

Csak akkor, ha szobahomersekleten probalod belenyomni.
pV=NkT, nem ismeros? :)

A tobbiben teljesen igazad van, a H2 fizikailag es kemiailag eleg
baratsagtalan anyag - bonyolult, veszelyes es draga technologia
kell hozza, es a fizika torvenyei a jovoben sem fognak valtozni.
Tok mindegy hogy maga az eges csak vizet termel, ha a kiszolgalo
draga hatteripar ugyanannyi vagy tobb szennyezest termel mint
a "regi" CH-alapu autoknal. (igaz, ez a szennyezes velhetoen nem
Japanban vagy Kaliforniaban fog megjelenni ahol ezek az autocsodak
futnak, hanem a 3. vilagban ahova a szennyezo gyarakat elviszik...)

Hosszu tavon elvetelt otlet erre alapozni mint energiatarolora,
fuggetlenul attol, hogy autogyarak -joreszt marketing celokbol- 
sokat koltenek H2 meghajtasu autok kifejlesztesere.

Hidrogennel mukodo olcso nepauto szvsz sohasem lesz.
Akkor pedig zsakutca.

Udv: VAti
Fiat Tempra 2.0i
+ - Volvoauto meg gombfej (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Modroczky igerete ellenere meg nem szervezte meg a kismarosi talit, 
de remelem azert meglesz.

Egyik ismeros akar Volvo V40 vagy S40 autot venni, mert ez tetszik 
neki. Van valakinek ertekes hozzaszolasa az autohoz? Erdemes, mire 
kell ugyelni, draga-e a szerviz, lopjak-e, milyen motort kell szeretni, 
ilyesmi. Irjatok mar be pro es kontra!

Mas. Jo Lovelauton mar eleg jol kopog a bal eleje, allitolag "axialis 
gombfej" van szetmenve rajta, mi ez, es tudtok-e valami helyet, ahol 
felujitanak ilyet? Az egesz futomuvet akkor mar at kellene nezni, olyan 
ceg neve kellene, akik gombfejet, gumibakot, szilenteket tudnak nekem 
szerkeszteni. Wallist nem kerem ajanlani, eddig kontarmunkat 
vegeztek, es marha dragak is. Felujitas vagy utangyartas elfogadva 
Lovelauto reszerol.

Hetvegen felrakom a Fulda Krystalt es akkor reszkessenek a kanyarok!

Varom a valaszotokat!

avi
+ - elado auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tipus:  Fiat Punto I S60 Stile
Gyartasi ev, ho: 1999. 07.
Szin:   bordometal,
Motor:  1242cm3, 60LE
Futott km:  48.000
Muszaki vizsga: 2005. 07.
Felszereltseg:
vezetett szervizkonyv, gyari kulcsok, kozponti zar, szervokormany, gyari
szinrefujt lokharito, hovedo uvegezes, elektromos ablakemelo elol, motoros
fenyszoroallitas, fordulatszammerő, immobiliser, vezetooldali legzsak,
Kenwood radiomagno 4 hangszoroval (elol, hatul), osztottan dontheto hatso
ules, csomagtervilagitas, ezustszinu kozepkonzol es muszerfal, garazsban
tarolt, NEM BP-EN HASZNaLT !!!
fenykep lesz (ld. webcim)
Iranyar:  1.380.000,- Ft

Egyebek:
az auto edesanyame, vigyaz ra, kimeli, szinte kizarolag munkabajarasra
hasznalja (80-90% orszagut) Szeged kornyeken (sik terep => kupplung, fekek
jo allapotban)
sajnos arrafele is akadnak agressziv soforok es szuk parkolohelyek, ezert
kellett mar kalapalni rajta (szerencsere semmi komoly, csak
koccanas+ijedtseg)

Elerhetoseg:  06-20-9649787
(a telefonszam edesapame. esetleg nekem email-ben, de sokkal tobbet nem
tudok mondani, legfeljebb azt, hogy jo szivvel ajanlom)

ld. meg:
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=598463&submit=ugras
http://www.vezess.hu/ha_talalat.php?id=185013

robi
mg 1.8td
+ - Re: teligumi tevedesek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>Zsigeri undorom kap el a "sporoljunk ezen" mentalitastol. Erzekeny
>>lelkuek fatyolon keresztul olvassak.
>
>Nehez rajtatok eligazodni. Lerantjatok az emberrol a szentelt vizet, ha
>nem tesz fel telen teli gumit, mert "a legszarabb teli is jobb a legjobb
>nyarinal", aztan amikor emberunk raszanja magat a gumivasarlasra, akkor
>meg mar egy also- vagy kozepkategorias gumi sem felel meg az
>izleseteknek. ;-)

csatlakozom. en is megvettem volna a 30e ft-os gumit, ha lett volna ra
penzem. de nincs. baromi boldog vagyok, hogy sikerult kizzadni a ket ocso
teligumi arat. (a kulonbozetbol meg kajat/ruhat/konyvet/jatekot veszek a
gyerek(ek)nek.)
itt a listan sincs mindenkinek vadiuj alfaja, bmw-je, volvoja stb. ahogy a
talis kepeket elnezegetem, ott bekesen megfer egymas mellett a skoda120 es
az alfa, a trabant es a mitsu3000gt stb.

robi
mg 1.8td
+ - meg mindig teligumi :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HIX AUTO #1995
djtiszy :

Ahogy a regi lemez mondja: mindenki azzal bunteti magat soxor a leginkabb,
amivel azt hiszi, jutalmazza. Dayton gumival, szep, de hazsartos
feleseggel... Neked mennyit er meg, hogy mondjuk 7 meterrel hamarabb
megallsz 60-rol egy nedves fekezesnel? 8000 Ft-ot? tobbet? ne valaszolj.

Hogy a mintazat meggyozo??? Lattad es talan meg is fogtad? :-))) Ez a
hozzaallas magyarazza pl. a P206 sikeret is - annak minden erdeme mellett.


Hello Tiszy :)

Eloször is:

Kicsit megkésve, de köszi a kedves szavakat :)
Mádodszor meg azt hiszem Fogash irta valamelyik Hix-ben, hogy toled lehet
venni
olcson gumikat (azt hiszem o Barum-ot irt), szoval dobtam is rad egy mailt,
de a fuled botjat sem mozgattad :)
És tudod van egy mondás, hogy kinek a pap, kinek a paplan...
14 colban, ha valaki 185 -ös gumit akar venni, és a garniturára max 60 ezret
szán (szereléssel),
akkor olyan 5-6 tipusbol választhat. (feltéve ha hirtelen valaki be nem dob
egy nagy akciót)
Olyan eget vero különbségek ezek közt szerintem nincsenek, de ha mar egy
Debica Frigo-ert
12 e/db -ot elkernek akkor szerintem jobban megeri mondjuk plusz 2e /db
-ert, valamelyik nagyobb
marka low budget -ja :)

A Debica-sok most ne kovezzenek meg az elmult ket telet en is Frigo -val
huztam le, es
semmi bajom nem volt vele, max annyi, hogy nekem kicsit hangosnak tunt.

Udv,

K.G.
+ - Fiat Brava lemezfelnit keresek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv Autosok!

Fiat Bravara keresek 4 db 5,5 J14" felnit a teligumikhoz. Ha valaki 
tud olcson, esetleg jo allapotban levo hasznaltat, akkor szoljon. 
Budapest es kornyeke elonyben!

Kosz:

-Almos-
+ - Teli gumi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Halihó!

>>Egyebkent a gyari meret 185/65 R14, de arra gondoltam, 
>>hogy telre 175/65 R14- et rakok fel, nem kell annyira szeles felulet.
>>Vagy rosszul gondolom? Velemenyek?
> Velemenyem nem nagyon van, de az autom kezelesi utmutatoja
> nyarra 185/60-at, telre 185/60 vagy 175/65 meretet ajanl.
> Ebbol arra kovetkeztetetk, h nalad sem lehet gond.
  Hmm... gyárilag 185/60R14 (Barum - Bravura) van a Fabián, télre most 
165/70R14 (Barum - Polaris2) került. Jól döntöttem? :)
-- 
Frank O'Yanco -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141
FreeBSD (current stable branch) - Toshiba Satellite 1410
Key fingerprint E99D 1A55 0DF2 3AAC 2A15  FD55 0D71 B88D 35E5 C50D

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS