Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2070
Copyright (C) HIX
2004-01-19
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 re: Re: csomagtartoba gumitalca (mind)  23 sor     (cikkei)
2 Lampa, hangok stb... (mind)  29 sor     (cikkei)
3 Re: GLaci & az olasz autok (mind)  55 sor     (cikkei)
4 re: minden vegyesen (mind)  20 sor     (cikkei)
5 re: Radar vagy lezerdetektorok (mind)  9 sor     (cikkei)
6 re: Re: FORD (mind)  29 sor     (cikkei)
7 Ypsilon (mind)  6 sor     (cikkei)
8 elado peugeot, meregzsak vasarlas (mind)  48 sor     (cikkei)
9 Meres (mind)  11 sor     (cikkei)
10 Jelzes, meg egyebek (mind)  44 sor     (cikkei)
11 re: Vectra 2.0 (mind)  30 sor     (cikkei)
12 ford kenyelme (mind)  9 sor     (cikkei)

+ - re: Re: csomagtartoba gumitalca (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali Lista!

Ha aksit töltünk, lehet-e ugy, hogy a sarukat nem vesszuk le?

A bikazasbol mar lassan marakodas, vagy bikaskodas lessz ...


A HIX AUTO #2067-ban  irta:
> udv,

> itt a tel, a sielesek ideje. szeretnem valahogy tisztan tartani a .......


Hivd fel a 06-29-521-150
Verde KFT, Fredi-Beni Peugeot markaszerviz.
Ullo 4-es fout, 25,5 km
Megrendelesre  biztositanak, ok mar lattak ilyen talcat .....

udv:BuszosJani
18-fos buszrendeles
Tel/Fax:06-29-410-263
Mobil:06-309-775-609
Külfold-belfold
+ - Lampa, hangok stb... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>belso vilagitas is lekapcsol magatol. A tompitottal viszont le lehet
>meriteni valoban, de szepen csilingel, ha kincsitod az ajtot.

Ha pedig ennhagyod a kulcsot a helyen hangosan sipol.

---

>Olyanra mutassatok peldat, amikor egy normalis hangnemu kerdessel,
>vagy kijelentessel kapcsolatos vitaban en adtam eloszor gunyos
>valaszt!

Ebben viszont van igazsag!

---

>Uj Ford-oknal hibanak szoktak felhozni, hogy draga az extra, pl 1 
>Citroen vagy Peugeot-hoz kepest. Ez igaz, de mit er az az olcso
extra, 
>ami nem mukodik

Ez most komoly?
A Citroen pl. alapbol draga es szerintem az alaparban benne levo
plusszok nem ernek annyit.
Ha meg tenyleg hasznos extrat szeretnel bele, naluk sem sokkal
olcsobb.

Teeby
+ - Re: GLaci & az olasz autok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

 
>> Az Alfával egy élmény autózni, csak a remek olasz minőség ne lenne:(
 
> Ismetlem, vagy egy Puntonk, amibe lassan belekerul az 50000. km es 
> eddig csak olajcseren volt, abbol is a legolcsobbat kapja (Selenia Gold). 
> Meg az elejen volt egy gond a bajuszkapcsoloval, azt garanciaban 
> csereltek. Akkor most hol a baj a minoseggel?

Itt nagy baj nem lenne (azert kicsi csak volt :-)). 3 ismerosomnek
volt puntoja, egyik sem venne ismet Fiatot. Az egyik 3 evesen
hengerfejes lett, a masiknak mindenfele baja volt, a harmadik
elektronika + futomu gondok. 

 
> Aztan itt van az Alfa 146 JTD, 1999-ben gyartottak, 35000 km van 
> benne es eddig ez volt:
> - legmennyiseg mero 3 evesen cserelve
> - akkucsere 4 evesen
> - olajcsere 22000 km-nel

Szepen nezne ki, ha 35 ezerig ennel tobbet kellene...

> A masik Alfat (146, 1.6) ugy adtam el, hogy az utolso 10 honapban nem
> koltottem ra egy fillert sem

Elotte meg vagy 40 -szer volt szervizben, tudjuk. Azt is tudjuk,
hogy nem az auto hibaja volt... azert engem zavart volna. Nagyon.

> Aztan ott a sogorom, aki az Uno halala utan Tipot vett, majd azt
> lecserelte Bravora. A Bravo 50000 km utan meg nem volt szervizben!! A 
> srac elegge sporolos es olajat, gyertyat, szurot mindent Tescoban vesz 
> es maga csereli. Az autoval megjarta 3x Olaszorszagot, a hatso futomu 
> nyikorgasan kivul soha nem volt az autora panasza (+1 az utolag 
> beszerelt riaszto vacakol egyszer hidegben).

Az ocsemnek meg Bravaja van, es szidja mint a bokrot. Csomo minden
volt cserelve, legutobb annyit mondott rezignaltan: Meg megy.

Ezek a tortenetek rohejesek. Olyan sztorit kerek, hogy egy olasz auto
komolyabb gond nelkul elment 500 - 700 ezer kilometert. Mar csak
azert, mert Toyota, Mazda peldalozassal tobb ilyenrol is tudok,
ismeretsegi koromben van 500 ezren feluli Mazda, amelynek meg a
kipufogorendszere is eredeti, motorhoz, futomuhoz nem nyultak (kopo
alkatreszek ofcoz csere). Vagy menj el a mentoszolgalathoz, es kerdezd
meg mit birnak a Toyotak. 

Szoval az ilyen 30 - 50 ezres sztorik (amely alatt azert mar
jelentkeztek bajok meg ezen kiemelt esetekben is) nalam enyhen szolva
viccesek. Az idosebbik Mazdamban 82000 km van, eszembe sem jut, hogy
oruljek, nem romlott meg el benne semmi. Igy termeszetes. Ma is pont
olyan beleulni, mint 4 eve. A masikban 16000, ott meg plane.

Yff
+ - re: minden vegyesen (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

>>> Gyujtas nelkul radio

>> Az a franya VW pont igy csinalja!

> En viszont orokre bekapcsolva tartom a tompitottat, 
> igy kulcsot kirantva MINDEN fogyaszto megszunik.
-------
Gyanitom, hogy inkabb a gyujtas levetelekor szunnek meg 
a fogyasztok mukodni az Alfan, es nem a kulcs kihuzasakor.
Ezzel ellentetben az enyem VW gyujtas levetelkor 
lekapcsolja fenyszorokat ( meg az ilyenkor 
szokasosakat), de tovabb mukodik a helyzetjelzo, a 
radio, es a telefon kihangosito. Amikor kihuzom a 
kulcsot akkor viszont minden megszunik mukodni.
Az igazsaghoz azert hozza tartozik az is, hogy az 
utobbi funkciot en alkitottam bele.

Udv,  Triznyak
+ - re: Radar vagy lezerdetektorok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

> Hamarosan kaphatok lesznek radar- es lezerdetektorok
> Magyarorszagon is.
------
REMHIR!!!! nem lesz kaphato, --vasarolni kell!--
::::)))))))

Udv,  Triznyak
+ - re: Re: FORD (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"Uj Ford-oknal hibanak szoktak felhozni, hogy draga az extra, pl 1 
Citroen vagy Peugeot-hoz kepest. Ez igaz, de mit er az az olcso extra, 
ami nem mukodik ;))"

Eljenek a megalapozatlan eloiteletek :))))

"Az ADAC legujabb felmereseben a nemetorszagi autosok alsokozep kategorias
autoit hasonlitottak ossze. Az 1998 es 2001 kozott gyartott 15 Golf-osztalyu
auto kozott 13 ezer tulajdonos megkerdezese utan a japan markak
gyozedelmeskedtek. A legjobb eredmenyt a Toyota Corolla, a Honda Civic es a
Mazda 323 erte el, ezek kozul az elso Corolla a vizsgalt het kriterium kozul
otben a nagyon jo, kettoben pedig a jo eredmenyt erte el. Ha pedig mar a
kriteriumoknal tartunk, a felmeresekben a javitast, a hianyossagokat, a
hibagyakorisagot, a muhelyeket, az alkatresz ellatast, a tuzeloanyag
fogyasztast es a muhelykoltseget vizsgaltak. 
A 15 vizsgalt auto kozott a japanok mellett meg a franciak szerepeltek jol,
hiszen a Citroen Xsara a negyedik, a Peugeot 306 pedig a nyolcadik helyen
vegzett. A nemet autok viszont leszerepeltek, hiszen az Audi A3 a 12., az
Opel Astra a 13., a VW Golf pedig a 14. helyen vegzett. A sor vegen a VW
Beetle all, a magas szervizkoltsegenek es a draga alkatreszarainak
koszonhetoen. A Beetle tulajdonosok 83 szazalekanak kellett pl. uj hatso
lampat vasarolniuk fiatal autojukhoz. A nemetek kozott egyebkent a Ford
Focus lett a legjobb kilencedik helyevel, a "majdnem nemet" Skoda Octavia
modellje pedig a hetedik helyen vegzett."

Xsara negyedik, 306 nyolcadik, Focus kilencedik, hogy egy kedves cimboram
idezzem: Akkor most MIIII VAN?

Zalai Gabor
+ - Ypsilon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Totalcaron szubjektiv kisauto osszehasonlito teszt, erdemes elolvasni
mindenkinek. A vegen szavazogep. Csak azt nem ertem, hogy miert van az,
hogy a sokat szidott olaszok es az igenyes megbizhato nemet technika
mellett miert kapott a Lancia Y 652 szavazatot az Audi A2 meg csak
25-ot. Meg tudja valaki magyarazni? Vagy rohanjatok szavazni! :)
Fogash
+ - elado peugeot, meregzsak vasarlas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Eladosorba kerult a kedvencem, ide is beirom Nektek, hatha valakit erdekel:

Peugeot Partner HDi 2 szem. TGK 2002. juliusi.
65000km, szervizkonyv, a szervizeknel ott alltam a szerelo mellett, szoval
nagy valoszinuseggel meg is lettek csinalva rendesen :)
szervokormany
taviranyitos kozponti zar
elektromos tukor es ablak
jobb oldali toloajto
Ketfele nyilo hatso ajto
manualis klima
adom hozza a BFGoodrich teli gumi garnituramat, mind a nyari, mind a teli
gumik kb 70%-osak.
Sony MP3-as hifi, 2 par minosegi hangszoroval
1-2 kisebb, teljesen csak esztetikai jellegu serules van az auton, ezekrol
szivesen kuldok fotot, ha valakit erdekel, az auto feher szinu. Az
esztetikai hibak: pici horpadas a motorhazteton, anyam rakonyokolt....
Baloldalon a rakternel ket apro pici pup a lemezen egy kanyarban elborult
hatul egy monitor egyszer. Bal hatso ajto peremen egy apro horpadas, ennek
eredetet nem ismerem, valoszinuleg valaki valami nagyobb autoval kicsit
megnyomta es elhuzott... mind a harom olyan, hogy csak akkor veszi eszre az
ember ha ismeri az autot mar jobban.
Iranyar: 2.300.000.- Ft + ÁFA
Hitel van rajta, akár ennek atvallalasaval, akar KP-re, akar segitek uj
hitelt intezni...
Azert adom el, mert a ceg kinotte az autot, osszel sikerult venni egy
nagyobbat, es ket teherautora viszont nincs szuksegem, ugyhogy fajo szivvel,
de megvalok tole.
Nagyon jol megy, nem eszik sokat, nekem mindig 6-7 között volt, labsulytol
:), klimatol fuggoen, 110-120-as tempoval maszkalva.
Az auto Gyulan talalhato, de ha valakit komolyan erdekel, jarkalok vele a
Gyula-Kecskemet-Budapest utvonalon es osszehozhatunk egy szemlet.

Adorjan Balazs 30/9-154-139

Masik tema: ha sikerul eladni a partnert, szeretnek magamnak szemelyautot
venni, valami kisebb, sportos meregzsak szemelyeben.
A kovetkezokkel szemezek, ha valakinek van valami tapasztalata
valamelyikkel, kerem, irja meg:
Peugeot 206 sport 1.6 16V
Renault Clio 1.6 16V
Toyota Yaris T-sport


Jo autozast mindenkinek!
Balazs
+ - Meres (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A muvelethez eredetileg kiszemelt kivalo szovjet szkopomon sajnos
meg az alapvonalat sem sikerult beallitani, gondolom kiszaradtak
az elkoi abban a nagyjabol 10 evben, amit hasznalat nelkul allt...

Ugyhogy inkabb fogtam egy 4 es fel digites multimetert
valtofeszultseg allasban (frekvenciaatvitel 40 - 400 Hz), es azzal
vegig kevesebb, mint 3 mV-ot mertem, kozvetlenul inditas utan is,
aztan kulonfele fogyasztok bekapcsolasa mellett is.

Utana mertem a feszultseget is, a megfigyelt kb. fel perc alatt
14.425 -rol maszott le 14.412 -ig.
+ - Jelzes, meg egyebek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szabo Laszlo irta:

> Ui: Ha az zavaro, hogy az idezet vegen megjelenitem az idezetet
> letrehozo szignojat, kerem jelezzetek, es akkor nem teszem ezt. Eddig

Mar jeleztem. Sot, azt is mondtam, hogy tobb megoldas is van a
dologra, akar az idezett resz elott, akar utana. De semmi esetre
sem ugy, hogy magaba az idezetbe szerkeszted bele a nevet.

> mindig igy csinaltam, es senki sem szolt hogy ez zavarna.

A mindiget nem egeszen ertem, velem eddig egyszer csinaltad, es
rogton utana mar szoltam. Most szolok ujra, remelem, ennyi eleg.

Mas:

> Akarcsak a normalis hangvetelt, ami vegre elokerult a bikazas
> veszelyei kapcsan.

No igen, normalis hangvetel. Egybol megszunt az erdeklodes is:
Marky feltett egy nagyon korrekt kerdessort, de a kerdezettet mar
latszolag nem inspiralja ez a helyzet, amikor a valaszaban
legalabb egy idomitott lorol nem tud megemlekezni. Pedig ha ez a
resz tisztazodna, akkor lephetnenk tovabb, ugyanis meg mindig csak
a kulon akkurol inditas esetenel tartunk, nem ott, aminel valoban
vita van (ket jaro motor osszekotve).

Egyebkent en pl. azt sem latom, hogy a generator induktivitasa
miert lenne lenyegesen nagyobb, mint egy nagyjabol azonos
teljesitmenyu motore... Kozos a mukodesi elv, tul nagy elteres nem
lehet.

Nincs valasz arra a kerdesre sem, hogy mi van akkor, ha olyan
auton starterezunk, amiben mar a veget jarja az akku, azaz pont
olyan allapotban van, mint egy eppen bebikazott kocsie...

Fogash elemi szintu kerdesere tobb valasz is erkezett, mindegyik
normalis hangnemu, korrekt magyarazatot ado volt. A starter
aramanak megszakadasa gyenge akku eseten cimu kerdest ketten is
feltettuk, erre csak annyi volt a reakcio, hogy
megvalaszolhatatlan badarsag...

De miert? Tenyleg nem ertem: miert jobb egy meg eppen inditokepes
akku, mint az, amelyik bikazas utan kezd helyrejonni?
+ - re: Vectra 2.0 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Autovasarlas elott allok, es a fent nevezett jarmu tunik a
>legeselyesebbnek eddig. Ha valakinek van tapasztalata rola, orulnek, ha
>megosztana vele, illetve elmondhatna, hogy mire kell odafigyelni
>vasarlaskor.

Szevasz!

Ha "A" Vectrara gondolsz, arrol csak keves konkret tapasztalatom van, de
mint minden regebbi Opelnel a rozsdamennyisegre kell odafigyelni (foleg a
kerekivek es kornyekuk).
Ha "B" Vectrat szeretnel, arrol tobbet tudok mondani. A motorja jo
kompromisszum a takarekossag es az uzembiztonsag oltaran, de sose probalj
allo helyzetbol gyorsulasi versenyezni, mert 3000-es fordulat alatt nem tul
sok minden tortenik, viszont nagyon kenyelmesen lehet vele autopalyan
170-190 kozott autozni 10-11 l fogyasztassal.
A kenyelemhez annyit, hogy a "normal" ulesek csak atlagosak, de a "Sport"
verzio Recaro altal tervezettjei tokeletesek. A motor jol birja a strapat
nalam 140e km alatt csak benzint, olajat, es vizet igenyelt a mukodeshez.
A belso tere egy kicsit muanyagizu, jonehany helyen meg is zorren a pesti
utakon (sportfutomuvel). A valto nem mondhato finoman kapcsolhatonak (egy
BMW 520i az osszehasonlitasi alapom), de nalam meg mindig gond nelkul
mukodott. Az elektromos rendszer problemamentes, a szellozes, futes is jo,
bar a klima lehetne hatasosabb is.
A fogyasztashoz meg annyit, hogy nekem meg nem sikerult 9 l ala vinni, de
nem is 90-nel kozlekedek.
Ha valami mas is erdekel, irj.
Udv

Peter
Vectra B Caravan 2.0
+ - ford kenyelme (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

< A ford kenyelme atlagos, azaz nem
<kenyelmetlen, nem erzed magad rosszul, ha benne ulsz es nem osszetorve
<szallsz ki belole, de jopar auto van, ami messze felulmulja.

Peldaul egy Volvo V70 meg az osszes igazan nagyauto :-)) 
de meg a V40 is  meg a C180 is meg a.....

csendi 
V40 1,9D   C180

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS