1. |
M7 (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
2. |
R5 (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
3. |
Arajanlat 12V = 220 V ~ (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
4. |
Re. Benzinszuro (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
5. |
lakkserules - madarszar (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: kresz (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
7. |
Hidegrazas 82 lotol (mind) |
53 sor |
(cikkei) |
8. |
HAT, ami nem lett HAT (mind) |
68 sor |
(cikkei) |
9. |
mini HAT (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
10. |
need help (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
11. |
Tukor (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: lopasvedelem - tul a 2. fazison (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
13. |
utepites, esz, asszociacio, R5, 16V (mind) |
55 sor |
(cikkei) |
14. |
toljuk meg (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
15. |
rolo a hatso ablakba (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: LPG (mind) |
3 sor |
(cikkei) |
|
+ - | M7 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ki tudja, miert van az, ha a vegig 60-as szakaszon 80-al megyek, akkor
megis mindenki megeloz?
Ennyi bator es sasszemu ember van az utakon, vagy csak en vagyok
batortalan?
Hali!
Balage
|
+ - | R5 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> szeretne venni egy R5-ost (meg nincs konkret aldozat,
> csak a tipus tetszik neki).
> Leginkabb arra figyeljetek, NEHOGY megvegyetek egyet
> is. Anyucimnak R5-ose van, mielott megvette, szerelmes
> voltam a formajaba, miota megvan, gyulolom, ahogy van.
Nekem volt R5-osom nemreg. Az enyem ugyan csunya volt es
lestrapalt, ('75-os evjarat, 40 ezerert vettem) de
kellemes volt a rugozasa, praktikusan lehetett bele
pakolni, 7-et evett varosban, es egesz eros volt a
motorja. (Hatmeg, ha nem lett volna enyhen csapagyas...)
En szerettem. Ha ilyen elso generacios R5-ost akartok,
marpedig a formaja annak az igazi, akkor jol nezd meg,
hogy a ket hatso torzios rud szelso felfogatasi pontja a
kuszob vegenel ne legyen szetrohadva! Nehez eszrevenni.
Az enyemnek meg a vizsgan se vettek eszre... Nagyon
szeret szetrohadni ott, es ha kiszakad abbol nagy baj
lehet. Masik korrozios pont az elso taposolemez es a
belso kuszob talalkozasanak kornyeke, de az nem olyan
kritikus, es konnyebben javithato.
A motor nagy fordulaton ne morogjon, es melegen
alapjaraton ne pislakoljon az olajnyomas lampa... de ez
lehet, hogy nem tipikus, csak nekem volt gond.
Udv: Po:li
|
+ - | Arajanlat 12V = 220 V ~ (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Sziasztok autosok, szia Zsolt.
Mivel volt nyilt tema errol a traforol, most kivetelesen szeretnem a lista
fele is az arakat tudatni autostarsaimmal. Harom fele kutyu kaphato nalam
:-)
12V = 220 V ~ 150W 15500 Ft
~ 250W 19435 Ft
~ 330W 28220 Ft
Udvozlettel: Frigyes
Ui. Skoda listara is ment.
Budapest. 1014. Uri u. 24.
Tel: 214-39-50 Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
A - MajorKa Bt.
Skoda 120 L
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
|
+ - | Re. Benzinszuro (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Sziasztok Autosok, szia Zoli.
Ugye tudtommal az Lx tipusuak karburatorosak ?
>1.'94-es Favorit es felfigyeltem arra, hogy a motorterben levo
>benzinszuroben egy nagy levegobuborek van. Atyam elfelejtett >idoben
>tankolni, mar nem volt alapjarat, de szerencsejere 20 meterre >volt egy
>benzinkut. Gyanitom, hogy a buborek ettol keletkezett.
AC pumpa felpumpal es a legbuborek eltunik.
>.
2. Meg valami etyan nem bena 30 eve vezet, de szar az meroora a
kocsiban 3/4-nel sosem megy feljebb a tu es nem villan a tankolasra
>figyelmezteto LED. Mi lehet a bibi?
Megkerdem a Skoda listan :-) Arajanlat meg maganba kapod :-)
Frigyes
Budapest. 1014. Uri u. 24.
Tel: 214-39-50 Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
A - MajorKa Bt.
Skoda 120 L
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
|
+ - | lakkserules - madarszar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ugye telen bejonnek a varjak a varosba. Le is szarta egy az autot, amugy
szepen. Most vettem csak eszre, hogy a lakk szepen be van repedezve az
auton. Olyan, mintha odacsaptak volna egy kanallal a tojashejra (egy
ujjhegynyi teruleten).
1. Mennyire veszelyes ez? Rozsda stb.
2. Mennyiert, mennyi ido alatt javitjak, esetleg hogyan...?
üdv
csaba
P.S.: Tudom javasolni, hogy _egybol_ le a madarszarral az autorol. En
hetente egyszer ezutan at fogom nezni, es mosom le. A verebszar nem annyira
problemas, ugy tunik...igy elso ranezesre.
|
+ - | Re: kresz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Te vagy az az ember, aki a villamos sineken hajt vegig a pentek delutani
> csucsban a Margit hidon, mert ott van hely. A tobbi hulye meg csak hagy
Tudod mit ? inkabb menjen vegig a villamossineken, minthogy azert menjen
bele pl. a margithidi kanyarban kicsit benazo baratnombe, mert neki repedt
a lokharitoja, es igy majd szerencsetlen amator szamlaraja jol kicserelheti
a fel autot...
jts
|
+ - | Hidegrazas 82 lotol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Egesz egyszeruen nem birom elkepzelni, hogy ekkora motorbol
> ugy ki lehet hozni ennyi lovat, hogy az
> A) kulturalt legyen (ne csak uveghangon legyen nyomateka)
Belelul, kiprobal, meglepodik.
> B) tartos legyen (allandoan porgetni kell)
Miert kellene? Ha jol emlekszem 100-nal porog ketto es felet otosben.
Mivel meg uj az auto, meg soha nem porgott 3000-nel tobbet, ennek
ellenere turhetoen vezetheto. Masik dolog, hogy a Punto dormog, nem
pedig uveghangon sipitozik. Amire te gondolsz, az a Lanos.
> C) kellemes legyen vezetni (ha valaki sokat jar autopalyan, ill. szeret
> sokat valtogatva porgosen menni, annak OK)
Miert kellene valtogatni? Ha szaguldozos tipus vagy, nem ertem,
miert az 1.2-es kategoriaban keresgelsz, ha a szabalyok szerint
jarsz, akkor nem ertem, miert kellene 6000-ig porgetni a motrot,
hogy mehess 130-al. Az en igenyeimhez a Punto
lustacska, de merem allitani, hogy kellemesen autozhato.
> En igenis elvarom egy mai motortol, hogy 200.000 km-ig ne kelljen
> hozzanyulni a szuksegszeru csereket (gyertya stb.) kiveve. Nekem
> ez IS fontos. Ebbol az 1.2/82 LE motorbol ezt nem nezem ki
> (ennek ellenere lehet, hogy tudja).
A Punto nem az enyem, a baratnom gyoztem meg, hogy inkabb,
mint a Puntot. Marcius 9 ota jarjuk, most van 1700 km benne. Vagyis
5-600 km havonta. 200000 kilometer az 363 honap = 30 ev.
Mi a csingilinginek lesz neki egy 30 eves Punto?
Mondhat barki barmit, 2. autonak / fiatal lanynak / nyugdijasnak /
keveset autozo autosnak szuper valasztas a Punto barmelyik motorral.
Ami az Alfat illeti, fel ev alatt 14xxx km ment bele, mert egyeb
adossagaim miatt meg kellett huznom a nadragszijat. Az viszont mar
most biztos, hogy az evi 30000-et tullepem. Ugy terveztem, hogy
5-6 ev vagy 150000 km kornyeken adom majd el, annyit meg rohogve
kibir az 1.6 TS. Amit addig cserelni kell majd, az az olaj minden
20e km utan - kb. 18000 Ft, 3x levegoszuro 3x5000 Ft, gondolom a
fekbetetek, esetleg a tarcsak is, 100000 km utan gyertyacsere,
az gondolom eleg huzos lesz (8 platinagyertya... )
Mast nem nagyon tervezek cserelni, majd meglatjuk :)))
En senkit nem akarok az olasz kocsikra rabeszelni, mindenki vegye
a szive autojat, de ne csinaljunk mar hatranyt abbol, amit inkabb
elonynek lehetne kihozni. Megszakadok a rohogestol, ha valaki azt
mondja, hogy a VW 1.4 azert tartos es jo, mert 60 lovas.
Cs.
AR 146
|
+ - | HAT, ami nem lett HAT (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Voltam az ottani Skodaboltban is :-))
Egy Autostol mas nem is varhato el!!! :)))
> kicsiholjak beloluk, nem ertemmel tertek ki kerdesem elol.
> Pedig volt ott igazan inyencseg :-) Spoilerek nemcsak Skodakhoz,
> kulso kopltyuk, kipufogok, uvegfoliasok.
www.renocar.sk
ha valami megtetszik, megerdeklodhetem, mennyi es...
> Mind ott ultek kulon kulon gogosen :-( Az igazi hangulatnak
> a szikraja nem volt. Kiveve maroknyi csapatunknak akik osszeverodve
Ezt tenyleg nagyon sajnalom. Mikor hivtal, es mondtad, hogy sz@r az
egesz, megfordultam, pedig mar csak 5 percnyire voltam. Amugy sem
fert bele a programomba, csak a MO-i kulonitmeny miatt akartam
kimenni par percre, de hat addigra mar Pozsonybol hivtal.
Vegre megfejtettem a telefonszamod rejtelyet, +36620xxx volt a
szamod, ezert nem tudtalak soha felhivni. Szerencsere jott az a
becherovkas hivas :))) igy meglattam, hogy +3620xxx a helyes :)))
> Dunaszerdahelyi talira mar utban volt. Sajnos nem sikerult
> talalkoznunk. De igen jol esett az oszinte sajnalatod, hogy nem
> lattuk egymast szemelyesen.
Sajnaltam is biza, mar nagyon orultem, hogy talalkozok valakivel
a listarol, multkor nem jott ossze Fogash-al, aztan Stevie nem
irt vissza, Pentinek elvesztettem a szamat, pedig Gyomron jartam.
Tehat szemelyesen csak DjTiszy-t es Bencet ismerem :))
Apropo DjTiszy, a hugom Thaliaja megerkezett, nemsokara
ellepem a listat Thalia kritikaval :)))
> Atnezve a Dunan Gyor varosa volt lathato
> es gondoltam ratok; Teebi, Fogash. Itt vagyok toletek karnyujtasnyira :-)
Itt valami tevedes lesz... Ami a varbol latszik, az meg Pozsony egyik
kulvarosa (Ligetfalu), Gyor meg legvonalban is van vagy 70 km.
> Inkabb megerte nekem ezt megnezni. Majd vissza a szallasunkra.
Erre mondjak, hogy minden rosszban van valami jo :)))
> Ottani vezetok szokasai:
> E rovid utam soran, harom fele vezeto tipussal talalkoztam.
> 1, Totyimotyi: 1db Skoda 120 ; ez az ures orszaguton a felezovonal
> mellet 40 Km / o val szaguldvan, hatso bal ajtaja rosszul becsukva.
Na ezek azok, akikre nap mint nap morgok es nem hittetek el :)))
> 3, Vadbarom. Forgalommal szemben brutalisan elozo. Nemcsak a
> BMW - sek :-) Voltak Favik is rendesen. Volt eset mikor egy eros
> fekezes es kormany jobbra huzas oldotta meg a frontalis utkozest.
> Ha latja, hogy van szembe forgalom akkor miert eloz kamikaze
> modjara ?
Az altalad emlitett ut szelessege fokozatosan raszoktatta az
embereket, hogy van egy lathatatlan kozepso sav. Ha latom, hogy
a szemben jovo lehuzodik, (vagyis ismeri a dorgest) en is nekifogok
elozni. Ha valaki nem ismeri az utat es a szokasokat, alaposan a
gatyajaba csinalhat, ha valaki nekifog elozni....
Cs.
AR 146
|
+ - | mini HAT (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
a reggel irt kesergesem, hogy egy HIX-es tarssal sem futok ossze,
mar nem ervenyes, mert eppen most (19:53) bucsuztam el
Stevie-tol :-)
Cs.
AR 146
|
+ - | need help (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv mindenkinek!
Nagy szuksegem lenne valakire, aki vonohoroggal felfegyverzett autojaval hajlan
do lenne augusztus 2-an lehuzni egy konnyu trelert 4 turakenuval es ne'mi cucca
l Csepelrol Felsobereckiig (ez Sarospatak felett van kicsivel), illetve valakir
e, aki visszajuttatna a cuccost augusztus 8-an Tiszaujvarosbol Csepelre. A lege
slegjobb az lenne, ha a ket jelolt ugyanaz lenne, de ez nem kizarolagos. Persze
nem ingyer: szamitasaim szerint 40Ft/km egy eleg barati ajanlat, termeszetesen
mindket uton oda-vissza fizetjuk a tavot.
Ha valaki erez magaban kesztetest, irjon nekem emilt. Mindennemu segitseget elo
re is koszonok!
Dani
|
+ - | Tukor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ihajja!
_______ Tukor _______
Megegyszer mindenkinek koszonom a ragasztasi es figylemeztetesi
eljarasokat!
Szommer Akos:
>>>>
(Szerencsere az Opelben szetszedheto a tukor,
igy csak egy lapos femtuskot kell felragasztani.
Ezt szigszalaggal lehet rogziteni es nem kell kezzel
tartani a tukrot a kotesi ido alatt.)
>>>>
En sem gondoltam maskent! :o)
koszi a ragaszto otletet!
Rohanok! A kormanyok! Udv!
************************
* A.i.: Peace bye Gyimi *
* mailto: *
************************
Kesz gaz vagyok! :o))
|
+ - | Re: lopasvedelem - tul a 2. fazison (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> _
>
Áhoj!
> Ezek utan persze mindenkinek csak ajanlani tudom oket (nagyobb reklamot is
> megerdemelnenek):
> 2B Kft. Buzna Kristof 250-52-25 es (30) 96-14-777, ill www.buznakft.hu
>
Jéééé, én itt dolgozok :o)))
Emlekszem is a civicedre, napkozben lattam, csak sajna aznap nem voltam
bent sokat, kulso helyszinen dolgoztam
> DJ Tiszy pedig - aki a tetthelyre vitt -
>
Ehh, mirõl maradok le :o)
Orulok, hogy meg voltal elegedve a munkaval, es jol ereztetek magatokat
nalunk.
Amugy lehet engem is zarrgatni mindenfele biztonsagtechnikai es
autohifis ugyekben, 06-30-911-5016
Udv...Adam
|
+ - | utepites, esz, asszociacio, R5, 16V (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!!
Ma hihetetlen dugo volt a Deli pu-nal, az Alkotas utcaban.
20 percbe telt, mig a Marvany utcatol a pu-ig eljutott a sor...
Amugy sem jo a helyzet a Moszkva ter miatt, de most az Attila uti
utepites miatt all a Krisztina korut (egeszen a Varosmajor u-ig),
persze az okosok bennragadnak a keresztezodesben, es emiatt
all az Alkotas ut is... Az Osztyapenkoig...!!!
Kapcsolodo tema:
Miert nem lehet ezeket az utepiteseket hetvegen is csinalni??
Es ejjel-nappal?
Jo lenne nem latni ilyeneket, hogy "Me'g 129 nap es onoke a ... ut!"...
> Ha parkolo autok mellett autozol szemben azzal az orulttel, akinek
> termeszetesen elonye van, akkor ne csodalkozz, ha egyszer valaki
> szembe all veled, es megrangatja az ustokod.
Igy van...
Es ha mindenki elferne kenyelmesen, csak a szabalyosan
kozlekedonek nincs annyi esze, hogy egy kicsitt lejjebb huzodjon...?
> Te vagy az az ember, aki a villamos sineken hajt vegig a pentek
> delutani csucsban a Margit hidon, mert ott van hely. A tobbi hulye meg
> csak hagy alljon sorba, hogy atjusson Budara.
> ... ... Amennyiben valamit felrertettem volna, akkor bocs. Nem csak
> neked szolt :-)
;-))
Nem semmi...
Jon egy kerdes, aztan egyket oszinte valasz, es ez eleg ahhoz, hogy
paran valami egesz masra asszocialjanak... ;-)))
> Anyucimnak R5-ose van, mielott megvette, szerelmes voltam a
> formajaba, miota megvan, gyulolom, ahogy van. Reszletezzem,
> vagy dontottetek?
Legy szives, reszletezd... En kivancsi lenne'k ra...
> a 16V motor ellenozokon is csak mosolyogni tudok,
> A 8Vnek SOHA nem volt jobb nyomateka, csak azert gyengebb
> mert hamarabb eri el a max teljesitmenyt. Hogy nyomatekosabb
> alacsony fordulaton ? ezt par tablazatot nezve nem igy vettem ki, sot
> vezettem is ilyeneket, egyik pelda a fiat tempra ill croma 2.
> 0ie, amiben 8v motor van, es Lancia thema 2.0 16V-t it a motor meg
> kinezetre is egyezett csak a szelepek szamaban nem, es a lancia
> pont ugyanugy huzott, kiveve hogy a felsobb tartomanyban erosebb volt..
Lehet, hogy eppen az emlitett motor 8 ill. 16 szeleppel megegyezo
szelepnyitasokkal ill. -zarasokkal bir, azaz egyforma gazcseret biztosit
alacsony fordulaton is... De vajon igy van-e minden 16V-s motornal?
Ui. a nagyobb be-/kiomlesi keresztmetszet nagy fordulaton csak
akkor ervenyesul igazan, ha nagyobb a szelepek egybenyitasa is, ami
viszont kis fordulaton rontja a gazcseret...
Nem veletlenul alkalmaz egyre tobb gyar valtozo szelepvezerlest...
Udv
Andras
|
+ - | toljuk meg (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
elmeleti kerdeseim lennenek. Adott egy injektoros, katalizatoros, automata
valtos gep. Ugy tudom (hallottam, vagy olvastam?), hogy ezt
1. Nem lehet betolni; ezt ertenem, mert benzingoz kerul a katalizatorba es
beindulaskor kinyirja azt.
2. Nem lehet vontatni; ezt miert nem?
3. Mondjuk lerohad egy forgalmas csomopontban. Arrebb tolhatom, vagy meg
kell varnom a trailert? Mit kockaztatok, ha nekiallok tologatni?
Udv:
pJ
|
+ - | rolo a hatso ablakba (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Tud valaki a kocsi hátsó ablakába szerelhetõ fényvédõ rolót, ami a
gyerekeimet, meg persze az autó belsejét a hõgutától megvédi? Láttam az
OBI-ban 1800 pénzért 90 ill. 100 cm-est, de egy igen laza szövet volt rajta,
ami nem tûnik elégnek. Amit a Mercedesekben láttam, fekete mûbõrszerû anyag
kis lyukakkal, az jobban tetszene, ilyen van egyébként a BKV buszokon is a
vezetõnek elöl, csak szürke. Szóval van-e valakinek ötlete, ill.
tapasztalata nemcsak a mindenhol kaphatóval.
Köszönettel:
zr
Ford Orion 1,6i 1990
|
+ - | Re: LPG (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
www.amikogas.com
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 195.70.58.9)
|
|