Kedves Guruk!
Új kapcsolati e-mail címet állítottunk be ( info kukac fogtunderek pont
hu)
a
korábbi helyett (info kukac fogtundi pont t-online pont hu).
Azóta a következő problémába ütközünk.
Az új e-mail címről offline levelező segítségével küldött leveleink gmail-es
fogadó esetén a SPAM mappában kötnek ki, de csak akkor, ha a munkahelyi
gépről
küldjük őket.
Ha Én itthon, szintén offline levelezőből teszem ugyanezt, akkor a levelek
rendben megérkeznek.
A munkahelyi gépen (egyéb okokból) jogtiszta XP és Outlook Express van.
Az itthoni páros jogtiszta Win7 Ultimate 64bit és Windows Live Mail, de
kipróbáltuk más Xp/Outlook Express gépen is és onnan is hibátlanul üzemel.
A honlapunk által küldött automatikus válaszlevelek is gond nélkül célba
érnek
a gmail-es ügyfelek esetén.
A régi e-mail címről küldve a levelet az szintén rendben megérkezik...
A különböző helyekről kiküldött levelek forráskódjaiban nem találtam semmi
feltűnőt.
Én a T-online által kiosztott mostani IP címünket gyanúsítom (dinamikus
IP-nk
van). Ma délután megpróbálom a jelenlegit lecserélni.
Ötletként kaptam eddig egy másik offline levelező feltelepítését (Thunderbird),
de az informatika minden formájától és így a változásoktól rettegő felhasználók
miatt ettől előre kiráz a hideg. Illetve nem értem, miért működne a levélküldés
ü
nk ugyanolyan egyéb feltételek mellett másképp egy másik levelezőprogram
használatával.
Minden ötletet előre is köszönök!
Üdv, Bazsi
---
Ezt az e-mailt az Avast víruskereső szoftver átvizsgálta.
https://www.avast.com/antivirus
|