1. |
Nem mukodo legzsak (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
2. |
Lambabura (Laguna) (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: baleset, - gondolatebreszto (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
4. |
re: Haszongepjarmu (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
5. |
re: Olajadalekok hatasai (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
6. |
Kozlekedes magyarorszagon!!! Ezen mar csak kinkeservese (mind) |
59 sor |
(cikkei) |
7. |
re: Re: Kofelverodes javitasa + szelvedoragasztas (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
8. |
FW: Re: Kofelverodes 2. (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
9. |
FW: olajadalekok szerintem (mind) |
81 sor |
(cikkei) |
10. |
Re. Olajadalekok hatasai (mind) |
100 sor |
(cikkei) |
11. |
re: Nagy TDI autot vasarolnek (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: Kofelverodes javitasa + szelvedoragaszt (mind) |
38 sor |
(cikkei) |
13. |
Hasznalt autot, de milyet? (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
14. |
Valasz: baleset, - gondolatebreszto*** HIX AUTO *** #20 (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Nem mukodo legzsak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Marciusban egy ismerosom budarol pestre jott az arpad hidon. O a kulso savban m
ent. Egy teherauto a kozepso savbol at akart menni az o savjaba. Az O Suzuki Wa
gon R-jenek bal hatso reszet meglokte. Ettol a kocsi iranyt valtoztatott. Atmen
t a harom forgalmi savon, beugrott a villamos sinek koze, es telibe kapott egy
oszlopot. Ket hetet elt meg komaban, majd meghalt. A kocsijaban volt legzsak, d
e nem mukodott.
Szerintetek a kocsi gyartojanal, eladojanal nem lehet keresni valamit. Olyan le
gzsak volt a kocsiban, ami nem mukodott, es ezt a nem mukodo dolgot meg meg is
vetettek.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: matav-4.matav.hu)
|
+ - | Lambabura (Laguna) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Mindenki,
Van egy 1998-as Renault Lagunam (N7Q-s motor), amelynek elso lampai
nagyon halovanyan vilagitanak. A foncsor teljesen epp, fenyes, viszont a
muanyag burak belulrol (is) koszosak, elegge matt, opalosak, igy
valoszinu itt veszt "erejebol" a feny. A lampatest belul poros, sot
valami doglott pici molylepke is mintha lathato lenne. Ez szamomra fura,
ugy tudtam, a lampatest legmentesen zart.
Kerdesem, mit lehetne tenni a fenyero normalis szintre hozasa erdekeben?
1) Ket uj lampatest komplett beszerzese? (valoszinu ujonnan draga, nem
tudom bontobol erdemes-e)
2) Meg itt a listan olvastam, hogy lehet kapni E-s viztiszta burakat.
Lehetseges-e, hogy talalok nekem valot? (lehet-e ezeket ragasztott
lampatestekhez "szerelni"?)
3) Barmi mas.
Javaslataitokat, velemenyeteket elore is koszonom!
Udv,
Peter (MP)
Laguna RXT
|
+ - | Re: baleset, - gondolatebreszto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
***
Mindenki fel volt haborodva, aki a rendorseget illetve a 112-t hivta.
***
A 112 kozismerten hasznalhatatlan, a rendoroket pedig a mentosok hivjak hivatal
bol (minden szemelyi serulessel jaro balesethez kotelesek kihivni a rendoroket)
, magyarul a helyes telefonsorrend: 1. mentok 2. tobbi (fakultativ, felesleges)
. Ha a mentok hivjak a rendoroket, ugy raadasul gyorsabbak is. Nem feltetlenul
logikus, de igy van.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: proxy.graphisoft.hu)
|
+ - | re: Haszongepjarmu (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Renault Clio 1,5dci societe (haszongepjarmu), de nem tudom,
>hogy pontosan milyen kresz szabalyok vonatkoznak majd ram,
>sebesseg, jobbra tartas, behajtani tilos, menetlevel?
sebesseg - szemelygepkocsi
jobbra tartas - nem art
behajtani tilos - szemelygepkocsi
menetlevel - igen
--
Meszaros Geza
|
+ - | re: Olajadalekok hatasai (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi Lista!
Sajat tapasztalatom:
Alany: VW Golf I. 1.6 szivodizel, 22 eves
Adalek: Wynn's olajadalek for dizelpower :)
Elotte: kormolas eros, nyomatek nulla, motor nagyon
kerreg, vegsebesseg kb 80 km/h
Utana: kormolas halvanyult, nyomatek 0.5 :) motor
erezhetoen halkabb es picit erosebb lett, vegsebesseg
140!!!
Ezt sikerult elerni ugy, hogy 3x 3ezrenkent csereltem
olajat es mindvegig toltottem hozza a fenti
olajadalekbol. Szegeny regi csotroganyommal csodakat
muvelt, allithatom.
A mostani Omegammal semmi hatasa, lehet mert "tul jo"
allapotban van meg mindig hozza a motor.
Udv,
GMA
|
+ - | Kozlekedes magyarorszagon!!! Ezen mar csak kinkeservese (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Levelem oka egy leendo kozlei utazas.
A fovarosba kell felmennem szerdan reggel 9-re allasinterjura. A
Budafoki uton kell megjelennem.
1. lehetoseg autoval.
Tervezett indulas 7-kor, 8-ra a bevezeton, 9-re a megbeszelt helyen
tervezessel és isteni segedelemmel.
Koltsegek: autopalya matrica 1900, uzemanyagkoltseg 8x230x3=5570
+parkolasi koltseg 3 ora x250=750.
Osszesen: 8220 Ft. Persze ez saccolva es biztonsagi tulszamitassal.
Szvsz K***RA sok!!!
2. lehetoseg vonattal - kelenfoldon leszalva - majd tovabb busszal.
Nincs olyan jarata a Magyar Allamvasutaknak, ami Kelenfoldon megall es
1/2 9 elott odaer es nem egy szetrohadt koszos budos szemely vagy
gyors vagy sebesvonat.
Tehat odaerek Kelenfoldre 8:50-kor. Biztosan fel tudok szallni a
9:00-kor indulo 103-as buszra. Amivel par perc alatt ott leszek a
Budafoki uton. Kestem par percet, messzirol jottem. Sajnos a pontossag
mint korabban emlitettem sokba kerul. A vonatjegy IC-n csak oda 1100
forint.
No mindez hagyjan.
De visszafele.
Budafoki utrol irany vissza Kelenfold. Kelenfoldon termeszetesen a
budos koszos szetkorhadt szarokon kivul semmi sem all meg. Hurra,
akkor vajon miert palyaudvar? Miert nem inkabb teher-palyaudvar? Tehat
ujabb vonaljegy vasarlasa, jobb hijan irany a piros 7-el a Keleti,
onnan pedig haza gyorbe.Vagy egy masik alternativa megvarni egy
vonatot, ami bevisz vagy a Delibe, vagy a Keletibe. A piros 7-es jobb
otletnek tunik. Es itt mar nem sietunk.
Koltsegek: vonatjegy oda vissza cca. 2.300H Ft, 3 vonaljegy 360(?) Ft,
osszesen 2.700 Ft.
A buszt kilottem az meg korulmenyesebb.
Nos ebbol annyit sikerult kideritenem, hogy ma magyarorszagon a
nyugati orszagreszbol a fovarosba eljutni tomegkozlekedesi eszkozzel
KULTURALTAN kb. MUNKAKEZDESRE, vagy annak idobeni kornyekere KIZART
DOLOG!!!
Ez az egyik, a masik pedig a visszaut.
Ahhoz, hogy hazajussak mindenkeppen be kell hatolnom a fovarosba. Nem
is a korulmenyesseg a bosszanto itt mar, hanem az, hogy muszaly
mindenkeppen bemennem, mert peremvidekrol gyorsan+kulturaltan
hazajutni eselytelen.
Mindehhez termeszetesen tudni kell, hogy a kotelezo megjelenes
oltony+nyakkendo. Hat csak nem fogok egy budos szemely vagy
gyorsvonatra felulni es orakig dunsztolodni a MAV-DUFT-ban. Hogy aztan
mikor odaertem mindenki oromere illatozzam.
Szomoru vagyok, ezt el kellett sirnom.
Ha tudtok egy jo alternativat, hogyan juthatnek el szerdan a Budafoki
utra, 9 orara, akkor kerlek titeket meg a keddi napon maganba
jelezzetek. Ha nem akkor csak erezzetek egyutt velem. :-)
Teeby
|
+ - | re: Re: Kofelverodes javitasa + szelvedoragasztas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Azert kis kulonbseg biztosan van: nem hinnem hogy minden muhely minden
(javitott) tipushoz felkeszitett ragaszto robottal rendelkezne. Inkabb
semmi robottal es kezzel illesztik/ragasztjak :)
****************
Csak az 2 szelvedo beragasztasat lattam szemelyesen:
Audi TT: ragasztot egy robot felhordja a szelvedore korben, (azert
robot, hogy a ragacs egyforman legyen. Ugyanilyen robot ragacsolja az
olajteknot is, pedig ha ugy tetszik, az kevesbe strategiai alkatres).
Aztan ket honpolgar nekiront es vezetosinek kozott a helyere tolja a
szelvedot.
Mercedes haszongepjarmu szerviz (emeletes buszon 2,5m szeles es 3m magas
uveg ragasztva...) A Sprinterbe ugy tettek az uveget, hogy egy ember
siman korberagasztozta, aztan beraktak es szigszalaggal jol lefogattak,
hogy ne csusszon meg. Amint megvolt, 4 ora szaradas+ lehetoleg 1 napig
nem mosatni.
A ragaszto mindenkepp megkot. Ha az uveget mozgatod, jobban elterul. A
robot csak a ragaszto egyenletesebb felhordasara van.
Kojavitas: Gyorben az Interspar parkolojaban egy no 2500Ftert
(szamlaval) javit, nekem eddig kulonbozo autokon 5-6 kagylot, csillagot
javitott, egyikkel sem volt gondom. Igaz, a legregebbi is csak egy
ev/40ekm ota van javitva.
Fogash
|
+ - | FW: Re: Kofelverodes 2. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
< De ha ugyesen csinaljak meg mindig tobbet er mint egy javitott
szelvedo.
> Persze kinek a pap kinek a paplan...
akkor itt egy paplanparti, mert nekem bizony 3 NYOMTALANRA javitott
kofelverodesem is. Ha erre mindig szelvedot csereltettem volna, mar a
gatyam
rament volna. A (korabbi) ceges Passatra meg 150++ eFtot mondtak
cserere.
Berauto volt, ram akartak verni... Igy meg 2500Ftert eltunt a
kavicsnyom.
:-)
>szal lehet mostansag jobbak az uvegek ebbol a szempontbol?
NEM. Csak sokkal laposabb szogben all a szelvedo, emiatt a ko utese nem
eri
annyira direkten, emiatt nincs nyoma.
Fogash
|
+ - | FW: olajadalekok szerintem (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
- igazak-e az allitasok? - ha igen miert, ha nem miert?
Az allitasok TOBBNYIRE igazak, de a motor valos mukodese szempontjabol
nem
relevansak. Nem veszik figyelembe a mukodesi kornyezet, elso sorban a
motorolaj sajatossagait. Egy mai motorolaj tele van adalekolva
surlodascsokkento, savasodasgatlo, szennyezodeslebegteto/ulepedesgatlo,
hoallosag-fokozo, habzasgatlo, meg meg ki tudja milyen segedanyagokkal.
Igaz
lehet, hogy az utolagos adalekok javitanak a kijelolt EGY tulajdonsagon,
de
az osszes tobbi parameterre kedvezotlen hatast fejt(het)nek ki, mivel
felboritjak a kenyes egyensulyt. Mit ersz vele, ha csokkented a
surlodast,
de kozben habosodik az olajod, emiatt az olajpumpa levegot sziv? Mi van,
ha
nem surlodik, de savasodik, emiatt rozsdasodik a motor belseje? Mi van,
ha
az olaj nem tapad a felulethez, es 10 perc allas utan kenes nelkul indul
a
motorod?
- hatekony-e es hogyan? - ha igen miert, ha nem miert?
Lasd eggyel feljebb
- hogyan es mit okoz az anyag?
A KIVANT hatasa le van irva a reklamanyagokban (beepul a feluletbe,
hozzatapad az olajmolekulahoz, csokkenti/noveli stb...) A nem kivanatos
reszerol mindenki melyen hallgat: (mindegyik felteteles modban ertendo)
az
olaj nem tudja lebegtetni a szennyezoket, a nem kivanatos helyeken is
lerakodasok keletkezhetnek, az uzemanyag kentartalmaval H2SO4 (kensav)
keletkezik, a mit nem semlegesit, tulsagosan higfolyossa valik, ezert
hamar
eltunik mindenhonnetm hideginditaskor fokozott kopast okoz.
>- ha igen miert, ha nem miert?
A mai motorok anyagvalasztasa, az alkatreszek feluleti kikepzese, az
illesztesek turesei a gyartomuvi specifikacioval leirt kenoanyagokat
feltetelezik. Pl. az Audi V8 motorjai aluminium blokkal keszulnek. Ebben
a
blokkban nincsen acel hengerpersely, hanem az ontveny felulete van
sziliciummal nagyon bedusitva a felulet kozeleben (atlagos 5-6% helyett
talan 15% feletti aranyban). A hengerfuratot honoljak (ugyanugy, mint az
acelt, aztan maratas jon, amikor az aluminiumot kimarjak a Si szemcsek
kozul. Ez lesz az olaj helye, a dugattyu es a gyuruk viszont az
aluminiumhoz
soha nem fognak hozzaerni. Na most egy ilyen kombinaciot teliontesz
molibdenszulfidos teflonolajjal... Szerinted mi tortenik??? Hasznal a
motornak? Orulhetsz, ha nem art.
Persze nem minden motor ennyire kulonleges, de a pelda talan
erzekelteti,
hogy mennyire erdemes pancsolni. A kopott motor meg ugyis megeszi az
olajat,
annak mindegy. Aki ilyeneken gondolkodik, inkabb koltse azt a penzt
folyamatosan JO motorolajra, TELI GUMIra, GYEREKULESRE, jo FEKBETETRE,
vagy
hasonlo ertelmes celra.
- mennyiben igaz a publikus tesztje (nyomasproba stb.)
A kamera altal bemutatottak nem feltetlenul csalasok, de nem realis
korulmenyeket modelleznek. 20-30 masodpercig minden motor elmegy hutes
nelkul, sot akkor is, ha a szelephimbakra lapatoljak a homokot.
Csodaszerrel
is meg anelkul is.
A jegbe fagyasztott motor kamu. Egy hutokamraban siman lehet csinalni
minusz
60 fokot is, induljon akkor a motor. A jegbe fagyasztas okozna egy halom
kontakthibat, rovidzarlatot a gyujtasrendszerben, a filmben csak egy
jegtablakbol epitett "ladaba" van zarva a motor. (Prolong)
A Metabond nyomasprobajanal senki nem VIZSGALJA elozetesben a hasznalt
anyagokat, eszkozoket. Nezte valaki, hogy a ket surlodo gorgo egyforma
kemenysegu (edzett) -e?
- egyeni tapasztalatok
19 evesen a Trabantomba ontottem Slick 50et. Persze a mentalis loerok
szama
megduplazodott, de igazan soha nem volt meres, ami bizonyitotta volna,
hogy
BARMELYIK parameter (fogyasztas, teljesitmeny, nyomatek, zaj) is
merhetoen
javult volna.
|
+ - | Re. Olajadalekok hatasai (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles
Sziasztok autosok.
Teby nagyon erdekes dolgot feszeget. Espedig !
>A kerdes lenyege, hogy milyen hatasai vannak az
olajadalekoknak a
>motorra nezve.
>Nem kimondottan a kozvetett hatasokrol van szo.
Jobb kenes, kisbb
>kopas stb..
>Inkabb az a kerdes, mit okoz a motorban. Mennyire
jo ez valojaban es
>hasonlok.
>Foleg tapasztalati tenyeken alapulo beszelgetes
lenne jo.
Nagyon erdekes tema valojaban. En ketfajta szert
tettem a Skodamba de arultam Metabondot is amit
kesobb mar nem vallaltam arulni.
Amikor a Skodamat kihoztam a Merkurtol mar akkor
alapbol csapszeghangja volt ezert a most sokat
vitatott Slick - 50 et tettem bele. Nekem ezzel
kihuzta kb. 90000 Km ig. Hogy miert volt vitatott
? Ugyanis a Slick - 50 adalek teflon adalekot
tartalmaz sokaknak jo de sokaknak rossz volt.
Besult a motor tole.
Majd elkezdtem Metabondot arulni. Igaz ez olyan
rendszerben tortenik, mint egy piramisjatek.
Probalj minnel tobb embert beszervezni ebbe a
jatekba, hogy minnel tobb pontot kapjal. Ezt nem
vallaltam ( szervezkedest ). Inkabb a
forgalmazasra oszpontositottam addig, mig ra nem
jottem, hogy mit rejt valojaban a flakon tartalma.
Ez ket osszetevobol all:
1, egyresze beleepul a kopott reszekbe es
megmunkalasi hianyossagba ezzel csokkentev a
surlodast.
2. egy resze pedig az olaj tetejen uszva fogja fel
a szennyezodeseket.
Ez nem is lenne nagy baj akkor, ha minden autos
normalisan vezetne, csak a gond akkor kezdodik
mikor egy kicsit jobban gyilkolod az autot.
Ugyanis ez az olaj tetejen lebego reteg gozze
valva karositja a nem vasbol valo alkatreszeket,
espedig a bronzcsapagyakat.
Egyebkent a Metabondnak vannak nagyon szuper
anyagai: Benzin - gazolaj adalek es a zsir ami
igen jo. Ezt en is hasznaltam.
Egy flakon 250 ml kiszerelesu.
Azota nagyon sok ilyen olajadalek, vagy
surlodascsokkento van forgalomban.
Slick - 50, Metabond, STP, Winny's, Tribolin,
Milotec, Militec, stb
Viszont itt kulon kell venni ket fogalmat.
1, Olajdadalek
Ami az olajbol nem vonodik ki igy az olajjal kerul
az adalek a kenendo helyekre.
2, Surlodascsokkento
Amit az olajba kell tenni a megfelelo menyisegben
es addig marad az olajban amig az uzemi
homersekletet elerve az adalek kivalik az olajbol,
mint hordozo anyagbol, hogy a surlodas es
kopascsokkento hatasat kifejtse.
En most jelenleg a Militec - et arulom,
referenciakat a www.militec.hu oldalain lathato.
Ez surlodascsokkento adalek ami az olajbol kivalva
fejti ki a hatasat. Nekem a Skodamban is Militec
van.
Tapasztalatom:
Sokkal halkabb a motor jarasa, erosebbnek erzem
( lehet ez mentalis erzes ) MLE :-)
Valto: Regen az I es fokozatot hidegebb idoben
csak ketszeri kuplungozassal tudtam betenni a
valtorudat, most siman akadajtalanul cuppan a
helyire. Zsirba is keverve jo.
Nem mondok tobb tapasztalatot, mert ez karosan
szubjektiv lenne, igy befolyasolni nem szertnek
senkit.
Udv: Frigyes
A - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
M: 06-20-9446107
S 120 L
Matyo'hímzett-alkatre'szüze'r :-)
HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, Militec, BRISK tunning
gyertya, kaphato.
http://kep.tar.hu/budaivar
|
+ - | re: Nagy TDI autot vasarolnek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>+ - re: Nagy TDI autot vasarolnek VÁLASZ Feladó:
>>drax2gma_uh.liameerf
>>
>Ha az eletkor lehet fiatalabb, akkor javaslom, menj be az elso Audi
>kereskedesbe es rendelj egyet ;-)
Audi A6 2,5 TDI quattro full 1996: max 2,5 guriga; kicsit fiatalabb
szappantarto alaku 3,5
ugyanez magyar markakereskedonel, 2000 koruli: 10 korul (mondjuk
nem is tudnak eladni egyet sem)
Szerintem nezz korul importoroknel, az Audik ertektartasa
katasztrofalis, nem kis reszben Nemetorszag kozelsege es a
szurkeimport miatt. Arra azert keszulj, hogy biztositani lopas ellen
senki nem akarja majd...
|
+ - | Re: Kofelverodes javitasa + szelvedoragaszt (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
> kedves Trizny=E1k !
>=20
>=20
>>Kedves Robi, mennyi idos vagy Te, hogy meg mindig hiszel a mesekben? :-=
)
>=20
>=20
> - 33
> - nem mondtam, hogy elhittem (igaz azt sem, hogy ketkedessel fogadtam..=
.)
> - ettol fuggetlenul akar igaz is lehet
> - ha mese volt, nem zavar. legalabb okosnak erezte magat, engem nem
> karositott meg vele.
> - en mar csak ilyen javithatatlan marha vagyok, hogy indulasbol joindul=
atot
> feltetelezek mindenkirol. tudom, nem ez a valosag, de en mar csak ilyen
> vagyok, igy erzem jol magam. (tudom, naivitas, idealizmus, elhetetlense=
g,
> jozan esz hianya stb., most majd jol megkapom, hogy sokba kerul manapsa=
g az
> ilyen hozzaallas meg hasonlok. de ez van. nekem fontosabb, hogy a
> lelkiismeretem nyugodt legyen. de ne aggodj, tulzasba en sem viszem.)
>=20
> udv
> robi
>=20
>=20
>=20
Nyugi, rob!
Akik rajtad nevetnek, tulajdonkeppen magukon nevetnek, csak ok ezt nem=20
tudjak es a maguk kis barati burkaban nagynak erzik magukat. Hagyd meg=20
nekik ezt az egy oromot az eletukben!
Udv.:
LuJOmAn
|
+ - | Hasznalt autot, de milyet? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
Eddig csak olvastam a Hix-Autot, de most lenne egy(?) kerdesem:
Most adtuk el az autonkat egy jo ajanlat hatasara, de "nem szeretnenk
igy maradni". Ezert az lenne a kerdesem, milyen autot lehetne venni
kb. 1 000 000 Ft-bol, ami nem idosebb 6 evnel es nem nagyobb 1400
ccm-nel (es nem Suzuki).
Es ezzel kapcsolatban meg megirnatok - tudom, hogy mar legalabb ezerszer
volt -, hogy mire kell figyelni hasznalt auto vasarlasakor?
Elore is koszi!
--
[ Toto ]
|
+ - | Valasz: baleset, - gondolatebreszto*** HIX AUTO *** #20 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado :
> Temakor: baleset, - gondolatebreszto ( 31 sor )
> Idopont: Mon Nov 17 12:43:33 CET 2003 AUTO #2010
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>>>>>>>>>>>>>>>>...
Az elsokent kierkezo rendortol megkerdeztem, miert nem veszik fel a
telefont a
sarvari rnedorkapitanysagon, es hogy mi tartott ilyen sokaig, mivel egy
sulyos
balesetnel - ugy gondolm ez az volt - ezen embereletek mulhatnanak.
...<<<<<<<<<<<<<<<<
Ha serultek vannak, akkor eloszor a mentoket hivjatok - kit erdekel a
rendorseg?? A mentok meg hivatalbol ertesitik a rendorseget, mert igy kell
tenniuk szemelyik seruleses balesetnel.
Felreertes ne essek, nem akarom vedeni a rendorseget. De ha sulyos baleset
van, es embereletek vannak veszelyben, akkor felesleges a rendorsegi
hivasokkal pocsolni - eloszor az eleteket kell menteni.
udv, Akos
|
|