1. |
re: Re: re: re: .NET-keretrendszer letoltese (#4973) (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: motorinditas (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Lendkerekes harckocsi (mind) |
78 sor |
(cikkei) |
4. |
re: Lendkerekes harckocsi (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: re: .NET-keretrendszer letoltese (#4974) (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
6. |
RE: Router kerdes (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
7. |
Energomat mosogep (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re: Re: re: re: .NET-keretrendszer letoltese (#4973) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>
> > re: Re: .NET framework letoltese
> > Felado: toroka_uh.tenv
> > A .NET Framework 3.5-ot peldaul innen lehet letolteni:
> > ... ... ...
> > En eppen egy hete keresgeltem es szedtem le. Ez kb. 3 MB, es teljes.
>
> Naez nagyon _nem_ a teljes, mert a teljes az valami 200, vagy hany MB!
> De az igaz, hogy ugyanott talalod meg, mint a 3 MB-osat.
Bocs! Igazad van. Lehet, hogy nem innen toltottem le, de magam is
Google-val kerestem meg es nem az MS site-rol szedtem le. Csak annyi a
nyug, hogy az egy masik gepen csucsul.. Amugy egy CD-DVD iro program
miatt kellett. Most megkerestem a fajlt - a letoltes egy harmadik geprol
ment :-) - kb. 207 MB és olyan neven fut, hogy dotnetfx35.exe. Erre
keress ra a neten.
Török Árpád
|
+ - | Re: motorinditas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
> A LE meg nem feltetlenul a fordulatszamtol fugg.
Azert erosen befolyasolja. Motor lokterfogat elo van irva, turbo
mar jo ideje nincs. Innentol kezdve dupla fordulatszam dupla
terfogatot jelent masodpercenkent. Ha jol fel tudod tolteni
legkori nyomason, akkor dupla lesz a teljesitmeny. Egyszeru matek.
Manapsag 1.5l-es motorok leadnak 100LE kozott. F1-ben 3l, haromszoros
fordulatszam, maris 600LE korul jarunk. Nagyobb kompresszio, stb.
> evekkel ezelott elertek az elviselheto gyorsulasi hatart
Oldaliranyban igen, elore, nagy sebessegnel nem. Bizonyos
sebesseg felett nem tudod kiporgetni a kereket, F1-ben sem. Na
ott szamit a LE (nyomatek).
> Kis sebesseggel nagy nyomatekkel forgatom kezzel es amit kapok
> nagy szogsebesseg, de kis nyomatek.
Eddig stimmel. A trukk utana jon. Ha kicsi a veszteseg, akkor
kis nyomatekkal is sok energiat lehet a lendkerekbe taplalni. Azaz
tekered 5 percig, majd 3 masodperc alatt kiszeded belole a beletaplalt
energiat (nyertel egy 100-as faktort), raadasul azt megint mas
attetellel, amivel meg nagyobb nyomatekot tudsz eloallitani. Sok ezer
Nm lehet belole.
En lattam GW leadasara alkalmas Siemens lendkereket. 70 tonna, 5m,
1500-ra felporgetik fel ora alatt, majd 10 masodperc alatt kiszedik
belole.
Udv,
Gyula
|
+ - | Re: Lendkerekes harckocsi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> =======================================================
> Felado :
> Temakor: Lendkerekes harckocsi ( 105 sor )
> Idopont: Thu Jan 1 09:43:22 CET 2009 GURU #4974
>
> >Szerintem kezi erovel 10000 RPM-et elerni nem problema.
>
> Haat... En labbal sem tudok 1,5-nel tobbet tekerni masodpercenkent
> 1,5-nel a bringaval, pedig atlepni a 40 km/h-t csak igy lehetne.
> Nem tudom, hogy kepesek elerni a 60 km/h-t, hacsak nem lejton,
> vagy eros hatszellel. Itt sokkal kisebb attelekrol, kisebb fordulat
http://www.enginehistory.org/German/Jumo 211 lap
alább jelzett képei
( ez ugyan nem harckocsi, hanem egy 12hengeres repülőgép-
motor leírásából jött elő )
a Bosch elektro + kurbli önindítójának belseje fogaskerékátté-
telek közbeiktatásával a
http://www.enginehistory.org/German/Jumo 211/j54.jpg
> szamokrol, es nem kezrol , hanem a sokkal erosebb labrol
> van szo.
>
> >Az hogy egy lendkerek be tud-e inditani egy harckocsi motort
> >(nem a harckocsit kell mozgasba hozni) a lendkerekben tarolt
> >energiatol fugg. Ezt pedig a lendkerek - alakja, -szogsebessege,
> >es -tomege hatarozza meg.
> >Van nekem tobb atteteles motorom, talan van olyan is
> >aminek 100:1 az attetele. Jovore raszerelek erre egy
> >"kurblit", es megnezem milyen fordulatszam erheto el.
>
> Nekem is van valami kis hajtomuvem, annak is eleg nagy
> az attetele, es nem tudom a lassu oldalat megforgatni.
> >Nem tudom mit gorcsoltok?! Fel kell hivni vagy a Hadtorteneti
> >Muzeumot, vagy a Technologia Hivatalt (gyerekkori neven
> >Haditechnikai Intezetet) es kerni valakit, aki haditechnika,
> >illetve harckocsik ugyeben jaratos.
> =======================================================
> Felado :
> Temakor: Fw: motorinditas ( 8 sor )
>
Az 55. oldalán levő rajz alattiak szerint tud kb. 18ezres fordulatra
lendkereket felpörgetni az elektromotorja,
sőt a bika motortól független állapotban a kicsi lendkereket
a gyenge
elektromos motor 18.000 -re pörgetett, 10 - 20 mp alatt
és a http://www.enginehistory.org/German/Jumo 211/j56.jpg
szerint kézileg kb 14.000 -re több, mint 1 perc alatt
( b) ..... von Hand: kezdetű részben és a rajzon a Handandtrieb
alapján gondolom, hogy kézzel tekergették)
és amikor már a lendkerék elérte a 14 - 18 ezres fordulatot
a rajzon jelzett "Klauenfeder" -t a bika tengelyhez nyomta a
"Kuppelmagnet" és az eddig gyorsító áttételnek használt
fogaskerekek által "visszalassította" a kb 50-es fordulatszámra
a kb.360-as áttétellel ( kb18000 : 50 ) és a kuplunggal
a bika tengelyre így kapcsolta össze
( talán a " c) Kuppeln: " rész lehet a kuplungos leírásrész)
igazából ezt az 50 fordulat/perc indításkori tengelyfordulatot
lehet előállítani 1-2 másodpercre,
Igaz, hogy ez nem a
http://www.enginehistory.org/German/Jumo 211/j58.jpg
-ben írták, hanem a harckocsis
http://panzerkeil.dre.hu/egyeb/cikkek/maybach
cikkben
|
+ - | re: Lendkerekes harckocsi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasztok!
>A LE meg nem feltetlenul a fordulatszamtol fugg.
De igen. A belsoegesu motorok teljesitmenye a loketterfogattol,
az effektiv kozepnyomastol es a fordulatszamtol fugg.
A teljesitmeny fokozasanak legegyszerubb modja, ha a
fordulatszamot novelni lehet: pl. rovidebb loketu
motort terveznek (igy tanultam valamikor).
Udv: Nagy Mihaly
|
+ - | Re: re: .NET-keretrendszer letoltese (#4974) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
> re: .NET-keretrendszer letoltese
> Felado: to.istvan.t_moc.liamg
> ...
> > http://download.microsoft.com
> ...
> Annyit azert meg kell adni, hogy az M$-tol ujabban ...
> ... nem az alkamazas toltheto le, hanam egy olyan telepito,
> ami WindowsUpdate-t igenyel telepites soran, mert arrol telepit.
> ...
De-de, nezd meg joban azt az oldalt, ahol pl. a .NET letoltheto!
Kicsit lejjebb... ;-)
Udv!
Gime
http://www.gime.hu
http://www.audiovisions.hu
:
|
+ - | RE: Router kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irtam:
>Vettem magamnak karacsonyra egy Asus RX3041 drotos routert.
>Mukodik popecul, de!
>-DST beallitasoknal csak fix kezdo es befejezo datumot lehet megadni,
>ami ugye, csak minden 7-ik evben u.a.
>-Nem tudom honnan tudja a pontos idot es foleg hogy
>tud-e time szerverkent is mukodni a belso halo fele.
>Tud valaki olyan routert, amelyiknel ez nem gond?
Kozben kideritettem a router logjabol, hogy kulonfele time
szerverekrol allitja be az idot... Beirtam neki a time.kfki.hu-t,
majd az IP cimet is, es mindkettovel mukodik.
Mivel ez igy mukodik, a DST sem lehet problema, gondolom,
azt is le tudja szivni az NTP szerverrol. (csak akkor nem tudom
minek a manualis beirasi lehetoseg, mert viszont az idot
manualisan beallitani ezen nem lehet.
A PC-mrol, mar amiota telepitettem, nem akart mukodni a net-es
idoszinkronizalas. Ki-be kapcsoltam a tuzfalat, ugy sem.
Azt hittem, a szervereket nem lehet elerni valami miatt,
es azert remenykedtem, hogy a router hasznalhato NTP
szerverkent is, mint ahogy a nagyok.
De kozben furta az oldalamat, hatha megis helyi gond ez
a dolog, valahogy engedelyezni kellene az UDP/23-as portot,
csak eppen nem tudtam, hogy KPF eseten ez hogy megy.
Hat ugy, hogy a csomagszuronel kell beallitani, az SVCHOST.EXE-re.
Belottem, es most gyonyoruen mukodik a webes idoszinkronizacio!
Tehat, mar az sem kell, hogy a routerem ilyent tudjon.
(Bar ezt a routert affele ideiglenes egyeves dolognak szantam,
amig ossze nem jon egy komolyabb Zyxel, vagy 3COM, nyomtato
tamogatassal, USB porttal, lehet, megis meg fogom ezt tartani,
mert amugy igen jol teljesit)
Török István
|
+ - | Energomat mosogep (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> A mostani mosogepunk sem
> dobalja magat, de lattad volna az elozo Energomatot!
>24 evesen a napokban csereltem le egyet ... bar egy
>atkotessel meg akar evekig elment volna.
A felso muanyag kava milyen allapotban van?
(A mienke elrepedt, es a felul kilotyogo viz
befolyik oda, ahova nem kellene)
>Nehanyszor viszont valoban at akart menni a szomszed
>helyisegbe - a falon keresztul.
A mienknek kikopott a rugos labanak a rogzitese, es
kiesett a lab, a lab nelkul maradt sarkaval a mosogep
osszetorte a jarolapokat...
>Kivancsi vagyok ra, hogy az uj elmegy-e pl. 8 evig?
Az uj Zanussi eloltoltos mosogep csapagyait cserelni
kellett 1 ev mulva. Monjuk az uj csapagyok tartosabbak.
Meg 3 eves sem volt, amikor a motor csatlakozo szenne egett.
Atkotottem (forrasztottam), es meg jol mukodik.
De szerintem annyit nem fog, mint az Energomat.
>Az is igaz, a regi relative nagyon draga volt
Viszont a kaja, meg az aram anyival olcsobb volt.
/////
Ezt a levelet a tegnap irtam, de meg nem kuldtem el.
Ma bekrepalt a Zanussi mosogep, a dobja lekonyult,
csapagyainak annyi. Most megyek mosogepet venni.
A regi Energomat megjavitasarol meg nem mondtam le...
Török István
|
|