1. |
re:motorokrol ... (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: crash (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Kresteszt Modus vs. Volvo 940 (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
4. |
Valasz:re: re: motorokrol... ( *** HIX AUTO *** #3213 (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
5. |
Toresteszt (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re:motorokrol ... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Triznyáknak:
Lám, lám mégis érdemes írni is nem csak olvasni (öndicséret:-)
Nem ismertem a folyamatosan változó szelepvezérlés megoldását a
Mercedesnél, mindenesetre kösz, hogy említed. Mivel a neten még
nem találtam erre utaló műszaki adatot, leköteleznél, ha küldenél
valami linkfélét, akár magánba is.
Magam sem díjazom, ha egy gyártó teleírja az autóját az alkalmazott
műszaki megoldások varázslatos betűjeleivel. (nekem különösen a
DOHC találmány tetszik)
A mágneses szelepvezérlés lehet, hogy még csak kisérlet, de kitartóak
a fiúk, mert már 6-8 évvel ezelőtt bemutattak kisérleti példényt.
Korompainak:
Lehet, hogy Te kötözködsz velem?
Az SI rendszer nagyon fontos, én is szívesebben számolok magamnak
1/s-ben, de sajnálatosan ezek a csökött autóőrültek még mindíg 1/min
(rpm) stb-ben beszélnek. Még a kW vs LE vita sem tudott átbillenni.
Másrészt, nem hiszem hogy a nyomaték kontra teljesítmény vita
eldöntendő lenne, mivel egymásból származtatandó mennyiségek.
Csak arra kívántam utalni egy megjegyzéssel, hogy egy kocsi
motorjának a jellegét jobban tükrözi a nyomatékeloszlás, mint a max
teljesítmény, különösen hasonló kategóriájú motorok között.
üdv, Istvan
9 6 4 M É R N Ö K I Á L L Á S A J O B L I N E –O N !
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,209896,260677/click.prm
|
+ - | Re: crash (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Crash ügyéban: lehet - sőt nagyon valószínű -, hogy a filmkészítő
> alaposan csúsztat, de felvet egy újabb kérdést. Vajon ha kb azonos
> feltételekkel csinálják a kisérletet pl 10 éves Renault-val, akkor a
két
Már miért csúsztatan??? Nem az volt akérdés, hogy a Volvo biztonságos-e,
hanem arra próbáltak választ adni, amit az emberek sokszor hangoztatnak,
miszerint "Inkább ülnék egy tízéves nagyvasban, mint egy mai kiskocsiban,
mondhatnak akármit az NCAP csillagok!"
Persze, hogy egy tízéves kisrenault nem olyan biztonságos, mint egy tízéves
nagyvolvo, de nem is erről volt szó.
Szabolcs
|
+ - | Re: Kresteszt Modus vs. Volvo 940 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szasztok,
> Ha figyelted a szoveget, kiderult, hogy nincs a Volvokkal semmi bajuk
Figyeltem a szöveget, de azt hiszem, kicsit félreértesz. Nekem
egyáltalán nem a filmmel, hanem ezzel a szöveggel volt bajom:
>> Ja, a Volvo a biztonsagos, mert nagy vas, haha :-)
Szerintem ez így ebben a formában teljesen felesleges volt.
> Ne mimozaskodjatok mar... :-)
Pfffff....
--
udv,
IVICZ Laszlo
az igazi cimem: ivicz pont laszlo kukac gmail pont com
|
+ - | Valasz:re: re: motorokrol... ( *** HIX AUTO *** #3213 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : Triznyak
> Temakor: re: re: motorokrol... ( 40 sor )
> Idopont: Thu Oct 4 18:53:08 CEST 2007 AUTO #3213
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
> > az egyszelepes motorral kapcsolatban (lsd. HA-3207) utba tudnal
> > iranyitani, hogy hol keressek ?
> Ketutemu diesel. Ezeknek egy (kipufogo)szelepe van, a "szivas"
> resvezerlesu. ( bar tartok tole, Te valami masban gondolkodtal )
Logikailag igaz es nekem is ez jutott az eszembe, de letezik valoban
egyszelepes ketutemu dizelmotor? Amiket en ismerek, abban kozepen van a
befecskendezo es negyszelepesek.
udv, Akos
|
+ - | Toresteszt (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haho !
Ez a Commodore sem semmi a toresteszten.
Pl. az ajtot nem is olyan nehez kinyitni utana...
http://www.youtube.com/watch?v=caOqD54oxRA
Szep napokat: Antal Attila
Altea 2.0TDI DSG
|
|