Avagy ha az operációs rendszerek repülõgéptársaságok lennének.
Mac Airlines
"Minden utaskísérõ, kapitány, csomagkezelõ és jegykezelõ ugyanúgy néz ki
és
ugyanazt csinálja. Akármit kérdezel, udvariasan de határozottan elmondják,
hogy a választ nem szükséges tudnod és minden meg lesz csinálva helyetted,
szóval kuss!"
Air DOS
"Mindenki löki a repülõt, míg el nem kezdi a repülést. Ekkor felugrálnak
rá
és utaznak míg meg nem áll. Ezután újra leugrálnak és ismét meglökik a
repülõt."
Windows Air
"A repülõtér és a terminál gyönyörû. Barátságos utaskísérõk, könnyû és
zökkenõmentes csomagkezelés. Problémamentes és sima felszállás. Tíz perc
gyönyörû repülés után a repülõ mindenféle elõzetes jel nélkül felrobban
a
levegõben."
Linux Air
A többi repülõtársaság elégedetlen ügyfelei megalapítják saját
légitársaságukat. Maguk építik a repülõt, a repteret, a kifutót maguk
betonozzák. Csak annyi pénzt kérnek, amennyi a jegyek nyomtatási költsége,
de akár otthon is nyomtathatsz magadnak jegyet. Amikor felszállsz a gépre,
kapsz egy ülést, négy csavart és egy másolatot a "seat-HOWTO.html"-rõl.
Miután elhelyezkedsz az ülésben, a repülõ idõben megérkezik, az utazás
pedig
roppant kényelmes. Amikor más légitársaságok ügyfeleinek beszélsz a
tapasztalataidról, csupán annyit bírnak kérdezni: "Mit is kellett az üléssel
csinálnod?"
|