1. |
Barum Polaris 2-es gumit keresek 175/80R14 meretben (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
2. |
re: Astra F - megbizhato (nem marka-)szervizt keresek B (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
3. |
vhorog es alvazszam (mind) |
45 sor |
(cikkei) |
4. |
turbo-lelegeztetes (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: Re. Vectra futes es vonohorog . (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
6. |
Valasz: Re: Vectra futes *** HIX AUTO *** #3036 *** HIX (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
7. |
kulonvonat NOHAB-bal a Balatonra (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Barum Polaris 2-es gumit keresek 175/80R14 meretben (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
---
HTTP://WWW.TVN.HU - Webhosting
Mini csomag: 100 MB-os tárterület, Korlátlan MySQL adatbázis méret,
PHP futtatás korlátok nélkül, .htaccess, stb.: CSAK 999 Ft + Áfa
---
Sziasztok!
1 db Barum Polaris 2-es gumit keresek 175/80R14 meretben. Jo lenne olcso
hasznalt darab. Nehany napja egy az uton felejtett balesetnel leszakadt
kotenylemez darab sajna szetvagta a gumumat.
Koszi elore is a segitsegeteket.
|
+ - | re: Astra F - megbizhato (nem marka-)szervizt keresek B (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Klár József autószereló mester. évekig hordtam a különféle Opeljeim
hozzá. nem a legolcsóbb sufniműhely, de a márkaszerviznél jóval olcsóbb.
a címe:
Klár József XIX ker. Kócsag u.
42 377-4282 06-20/9448734
A hűtő, ha csak szivárog, próbálkozz hűtőtömítővel, nekem bevált, 2 év,
és
közel 50e km-en keresztül biztosan bírta. -akkor adtam el a gépet-
-ügyes dolog ez a google, hirtelen nem találtam a névkártyáját, és rákerestem
a nevére, erre a 3. helyen feldobta a HIX AUTÓ 2435-öt (2005-01-24) ahol
leírtam már egyszer.
Tamás
|
+ - | vhorog es alvazszam (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
fix vhorogrol semmilyen rendelet nem jelent meg tavaly IMO (es elotte
sem, kiveve a traktorokkal kapcsolatos, de sztem az nem erdekes).
Viszont ha mar mas miatt elovettem, ide is bemasolom altalanos
kultura-noveles celjabol az alvazszam osszeallitasanak modjat.
Ez egy EGK-s iranyelv egyebkent.
udv,
djtiszy
PS bocs, ekezet.
---------------------
3.1.1. A jármű azonosító száma három részből áll, az alábbiaknak
megfelelően:
3.1.1.1.Az első rész a jármű gyártójához, az annak azonosítására
rendelt kódból áll. Ez a kód három karakterből áll (betűk vagy számok),
amelyeket a gyártó székhelye szerinti ország illetékes hatóságai a
Nemzetközi Szabványügyi Szervezet (ISO) engedélyével működő
nemzetközi ügynökséggel egyetértésben adnak ki. Az első karakter
egy földrajzi övezetet, a második karakter az övezeten belül egy
országot, és a harmadik karakter egy meghatározott gyártót jelöl. Ha a
gyártó évenként 500-nál kevesebb járművet gyárt, a harmadik karakter
mindig "9". Az ilyen gyártó azonosításához a fent nevezett hatóság
kiadja az azonosító szám harmadik részének harmadik, negyedik, és
ötödik karakterét is.
3.1.1.2. A második rész hat karakterből áll (betűk vagy számok),
amelyek a jármű általános jellemzőit adják meg (típus, változat,
modell), a három jellemző mindegyike két karakter formájában adható
meg. Ha a gyártó e karakterek közül egyet vagy többet nem használ
fel, a felhasználatlan helyeket betűkkel vagy számokkal kell kitölteni
az
egyes járművek gyártóinak választása szerint.
3.1.1.3. A harmadik rész nyolc karakterből áll, amelyekből az utolsó
négynek számnak kell lennie; ennek a résznek a másik két résszel
együtt lehetővé kell tennie egy meghatározott jármű egyértelmű
azonosítását. Minden felhasználatlan helyet 0-val kell kitölteni, hogy
meglegyen a karakterek előírt teljes száma.
-----------------
|
+ - | turbo-lelegeztetes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Lenne egy elmeleti autogepeszeti kerdesem.
Egy modern turbodiesel jargany mennyi levegot sziv be mondjuk egy
alapjaratrol padlogaznal amig a turbo fel nem porog, es mennyit
nyom le a torkan a turbo miutan felporgott ?
(mondjuk literben megadva 1-2000 fordulat es 3-4000 fordulat kozott)
Es mi a helyzet benzinmotornal ?
Hogy lehet ezt kiszamolni ?
A'kos
|
+ - | Re: Re. Vectra futes es vonohorog . (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Matyo'himzett - alkatre'szüze'r :-))))
Sziasztok autosok, kedves Ed.
>Az a furat egyrészt nem légteleníto,
Hanem micsoda ?
Abban a furatban van egy fem tuske, hogy ne vizkovesedjen be a furat.
Az en Skoda Wahler termosztatom pont ilyen. Nem hinnem ha a legujabbak
elternenek.
>másrészt ha nincs rajta,
>hozzáérto szerelo megfúrja, mielott betenné.
Ha a reszelo nem tudja megfurni akkor le kell cserelni es kell keresni
masik
reszelot. En furtam meg egyszer, mert vettem valami Lengyel gagyi szart
!
1
mm es furoval megfurod a termosztat felso tanyer palastjat es kesz. Igaz
a
tusi az nincs benne.
Udvozlettel: Frigyes
frigyesmajorkukac té-onlany ponty hugika :-))
Skoda 120 L
A- MajorKa bt.
1014. Bp. Uri u. 24.
T: 06-20-9446-107
|
+ - | Valasz: Re: Vectra futes *** HIX AUTO *** #3036 *** HIX (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado :
> Temakor: Re: Vectra futes *** HIX AUTO *** #3036 ( 29 sor )
> Idopont: Tue Jan 30 17:35:23 CET 2007 AUTO #3038
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
> Sziasztok,
>
> > Nincs. Olyan van, hogy jo vagy rossz. Ha 80 fok fole nem megy a vized,
> > akkor az a termosztat rossz.
> >
> > udv, Akos
>
> Ezzel a kategórikus kijelentéssel vitatkoznék. Én épp ma tettem be a
> 87 fokos termosztát helyett 92 fokost; érezhetően jobb lett a fűtés és
> hamarabb melegszik be a motor. Nyárra visszateszem a 87 fokos
> termosztátot. Az autósboltban lehetett választani a két hőfok között.
> Az alany egy '88-as 740-es Volvo, de más autónál is nyilván ez a
> helyzet. Egyébként ajánlom mindenki figyelmébe a
Elfogadom (az elso reszre, a 80 fokot fenntartom), bar az ertelmet
tovabbra sem latom. Gyakorlatilag a motor uzeme szempontjabol a minel
magasabb homersekletu viz az optimalis, szem elott tartva azt, hogy
semmilyen korulmenyek kozott ne forrhasson fel. Ha ezeket a
kovetelmenyeket a 92 fokos termosztat is teljesiti, akkor semmi ertelme
egy 87 fokosnak. Ha a 92 fokos nyaron engedi forrni a vizet, akkor ott
nem
a termosztat a hibas, hanem a hutes elegtelen valami miatt.
A Volvonal gyari megoldas mindketto?
udv, Akos
|
+ - | kulonvonat NOHAB-bal a Balatonra (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
ugy emlekszem, hogy tobbeket erdekelt a listan a NOHAB, ezert felteszem
ide is: a nohab.hu es az Indohaz magazin kulonvonatot kozlekedtet 2007.
aprilis 20-an Budapest-Tapolca-Budapest utvonalon a 017-es NOHAB
vontatasaval, amely turan gyakorlatilag onkoltsegi aron vehet reszt barki.
Reszletek a hivatkozott lapon!
udv, Akos
|