1. |
Robogo (mind) |
38 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: *** HIX AUTO *** #1565 Truck Trial (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
3. |
Clio vs. Swift (mind) |
108 sor |
(cikkei) |
4. |
Horvatorszag (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
5. |
Valasz: Re: izzocsere*** HIX AUTO *** #1554 (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
6. |
Valasz: autopalyak [de inkabb vasut] *** HIX AUTO *** # (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: Skoda (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: Vaci zsaru-autok (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
9. |
ekormanyzat (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
10. |
Bosznia, Horvatorszag (mind) |
41 sor |
(cikkei) |
11. |
index, dark horse (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
12. |
Auto eladas kulfoldinek? (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
13. |
Uj email (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
14. |
Re: Mopeddel, motorral Magyarorszagon 2 (mind) |
43 sor |
(cikkei) |
15. |
Re: Re: Mopeddel, motorral Magyarorszagon (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
16. |
Elozgetes a Pilisben (mind) |
100 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Robogo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Vilmos:
>>Ugy tunki semmim sem tort el, csak fajlalom a jobb mellkasi reszt, es
>>az agybol nem tudok felkellni csak vicsorogva. De mar sokat javultam
>>tegnap ota.
> Lehet, hogy egy borda eltorott...
Azert remelem, hogy nem. Csunya vilag lenne.
Gabor:
> Azert nem tiportam el, mert ez az egyik nagy szokasom, a
> belenezes. Egyebkent az en indexem mar kint volt, mikor mogem
> allt a motor, es a luknal rogton indultam.....volna. Neki mit illett
> volna?
A feneken maradni. Egyet tudok meg elkepzelni, de ebben az esetben is
o volt a figyelmetlen. Annyira radmaszott, hogy minnel elobb
elozhessen, hogy nem latta meg az indexet. Sajna az elso idoben velem
is elofordult. Kellemetlen tud lenni, amikor relative nekem hirtelen
jobbra akar valaki fordulni. De ilyenkor en vagyok a hibas,
egyertelmuen. Ez mellett talan meg egy tanulsaga van a dolognak: ha
ugy erzed, hogy a motoros nagyon kozel jon hozzad, akkor nem biztos,
hogy latni fogja a feklampat/indexet.
Tibor:
> Apam ugy tanitott:
> - Fiam, ugy menj, hogy kozben arra gondolj, rajtad kivul mindenki
> mas hulye. Ez persze nem igy van, de igy nem erhet nagy
> meglepetes.
Egyetertek. 100%-osan. Annyira, hogy en is kb igy megyek. Azt azonban
hozzatennem 3. mondatkent, hogy a masikat is hazavarjak. Ez meg enegem
szokott visszatartani a hulyesegektol. ;)
Nagykekesi Arpad
Blue ENTER Bt
Budapest, 2002. augusztus 26.
http://www.blueenter.hu
ICQ: 5035085
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #1565 Truck Trial (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> =======================================================
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Truck trial ( 7 sor )
> Idopont: Fri Aug 23 14:03:37 CEST 2002 AUTO #1565
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
> Sziasztok!
>
> Hogyha valakinek van info-ja a szept. 7-8 -i Pecsi Truck Trial EB futamrol,
> azt megkerem hogy tegye kozkinccse.
>
> Udv,
> Zotya
>
Javaslom, hivd fel Te'r Korne'lia'-t (Tér
Kornélia) a 30-916-8009 számon.
Nekem mar postai uton van a program leiras+egy
matrica!
A tavalyi verseny nagyon jó volt.
--
Üdv
Dunai Zsolt (30-255-0925)
|
+ - | Clio vs. Swift (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
hali Boca,
Boca irta:
>>>
1. Nem hinnem, hogy egy clio-t, meg egy suzukit egy
kategóriába lehetne sorolni
Ez teljesen igy van, tekintve, hogy az egyik egy auto
(kezdemeny), a masik meg meg az sem. :-) Ettol fuggetlenul
a mini/kisauto/A kategoria kepviseloje mindketto.
Meretadatok Clio / Swift (5 ajtos - 3 ajtos)
hossz: 3812 / 3845 - 3745
Tengelytav: 2472 / 2365 - 2265
Szel: 1639 / 1575
mag: 1417 / 1380
csomagter: 255lit / 212lit
Bar azt nem irtad, hogy miert nem sorolnad egy kategoriaba
a ket autot, en azt mondom, hogy mereteik alapjan egy
kategoria, bar a Swift mindenben kisebb. Feljebb gondolom
nem akartad sorolni a Suzukit (a Golf-osztalyaba - hehehe),
a lejjebb levoknel (Supermini/miniauto/A0, mint Seicento,
Twingo, Matiz) pedig nagyobb.
>>
2. Clio Authentique 1.2 60LE 3 ajtos 2.500.000 Ft
(Baumgartner)
Swift 1.3 GLX (68 LE) 2.110.000,- Ft + Ketoldali legzsak:
48000.- Ft ABS: 117000.- Ft = 2.275.000
Az egy mas dolog, hogy nez ki, meg nem nyugati, de jobban
elfer benne minden.
Az arosszehasonlitas mindig erdekes dolog, de a fenti keves
meg arra is, hogy elkezdjuk (gondosan vegignezed a
szeriafelszereltseg listajat, forintositod a nem
letezo/utolag beszerelheto opciokat, stb, stb).
Pl. alap Clio plusza GLX Swifthez kepest:
* sebessegfuggo szervokormany,
* veszfekrasegito,
* elektronikus fekeroeloszto,
* biztonsagi ovfeszito-overohatarolo rendszer elol-hatul,
* ISOFIX ulesrogzites,
* hatso fejtamlak,
* duplaoptikas kristalyfenyszorok,
* menet kozben zarodo kozponti zar,
* allithato kormanymagassag,
* valaszthato karpitozas,
* 14" kerekek,
* terkeplampa,
* csomagter-vilagitas,
* hamutarto hatul,
* mua sarvedoivek.
Ez tehat a kulonbseg a FULL-FULL Swift es a FAPAD Clio
kozott. :-) Van, ami aprosag (hatso hamutarto), de van, ami
enyhen fontos (overohatarolo, elektr. fekeroeloszto). Ja,
egy dolog kimaradt: PLUSZ 200 kilo jol elhelyezett ACEL. De
ez leragott csont, csak a pontos osszehasonlitast akartam
elkezdeni.
A kinezet meg IMHO marhara nem ide tartozik, az a szamoknal
egy ici-piciket szubjektivebb. Van, akinek pl. kifejezetten
teccik a Swift. (szegeny :-)
>>>
3. En nem tartom nagyon sokra a legzsakot, mert csak nagyn
kis szazalekban vedhati mega az embert az utkozesben.
Persze minden biztonsagi felszerelest bele kell rakni az
autoba, de ne varjunk tole csodat.
A legzsakos szoveged megijesztett. Mondjuk azt, hogy
szivesen latnalak az EURONCAP tesztjein TEST-DUMMY-nak.
:-) (bar ez reszemrol pont olyan rossz vicc, mint
reszedrol!)
>>>
Nem fogjuk tole meguszni a veszelyesebb szituaciokat, sot
Nem. A kavefozom sem foz teat. Lehetne, de nem. Mert nem
arra valo. A biztonsagi felszereles sem.
>>>
Bocsi, de ki kellett irnom magambol.
Semmi gond, csak vagy irjal konkretumokat, vagy irjal meg
tobb konkretumot. :-)
deejaytiszy
|
+ - | Horvatorszag (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok
Egy kis segitseg kellene nekem mert a hetvegen megyek Horvatorszagba.
Egy kis ut informacio kellene nekem
Budapest-Plitvice-Rab-sziget(Lopar)-Budapest utvonalra. Milyenek az utak
merre erdemes menni, meddig van autopalya, mikor erdemes oda erni a komphoz
ha nem akarom ott tolteni a napot. Penteken (08.30) hajnalba indulnank, este
ejszaka Plitvicen, es szombat este van szallasunk Rab-szigeten egy hetig.
Mit erdemes megnezni a kornyeken.? De nem szeretnek sokat autozni mert az
oda-vissza ut is gaz lesz a gyerekkel. Elore is koszonom.
Johet maganba is.
Sziasztok : Gyugyo
|
+ - | Valasz: Re: izzocsere*** HIX AUTO *** #1554 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>>>>>>>>>>>>>>>>
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Re: izzocsere ( 14 sor )
> Idopont: Mon Aug 12 08:23:49 CEST 2002 AUTO #1554
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>Azert a fenyszoroizzo kicserelesenek (...)
>kicsi az esely, de ha valaki egy tobbszaz kilometeres
>utra megy ejszaka, akkor kieghet egy uton mindketto.
Nagyon remelem, hogy itt a tavolsagi fenyszoro izzojara
gondoltal, mert a tompitott az ugye nem csak ejszaka eg...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
1. Nem ritka, hogy egy izzo a ketto :-))
2. Ha nappal eg ki, azert azzal el lehet gurulni a markaszervizig...
3. Nem mindenhol kotelezo a nappali feny, en altalanossgaban gondoltam (pl.
szerintem Nemetorszagban adjak el a legtobb A2-est, ott meg nem kell nappal
vilagitani)
Szoval?
Udv:
Akos
|
+ - | Valasz: autopalyak [de inkabb vasut] *** HIX AUTO *** # (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
> Felado : [Hungary]
> Temakor: autopalyak ( 58 sor )
> Idopont: Wed Aug 14 10:33:38 CEST 2002 AUTO #1556
...
kormany(ok) nem kozbeszereztek, az EU egy fillert sem adott erre. Mas
kerdes, hogy a vasuthalozat kimondottan jo (az oraszagot 120-160kmh
sebessegre alkalmas vonalak szelik at minden tranzit-iranyban), megsem
azzal
utaztatjak a kamionokat.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
A vasuthalozat szar. Akarki akarmit mond. 160-ra egyedul a hegyeshalomi
kirakatvonal nehanyszor tiz kilometeres szakasza alkalmas. Ezen kivul van
nehany 120-as, aminek a legtobbje olyan 120-as, mint a 30a
(Budapest-Szekesfehervar), ahol a 67 kilometert a csak Kelenfoldon megallo
gyorsok kb. 55-65 perc alatt teszik meg. Minden vonal lassujelekkel tele,
az IC-ke atlagsebessege (a kirakatvonal kivetelevel) 70(!!!!)-92 km/ora
kozott van. A _normalis_ 120-as duplavaganyu fovonalhalozat (ami nyugaton
mar regen elavult) itthon rovid tavon elerhetetlen vagyalom. Normalis alatt
azt ertem, hogy 100 kilometeren max. 10-20 kilometeren van a 120-hoz kepest
sebessegkorlatozas, akkor is legfeljebb 100-ra)
udv,
Akos
|
+ - | Re: Skoda (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
>>Amugy is a Skodas
>>sajatossaga, hogy mindenkor a vizhofok mutaton van a tekintete.
> Az biztos, de igaz ez a 2000-res ?vj?rat? skoda felicia 1.9D-re is :) A
> szabads?ghegyre mire fel?rek m?r a pirosban van a v?zh?fok mutat? :)
> De... valaki csak okos mert ?n m?r tan?cstalan vagyok.
> Most van a g?pben 45e km :) ez nem lenne sok, de ez a b?v?s sz?m amikoris
> teli lesz a kocsi hib?val..
csokibeka antforce :)
kb 4 feliciat hajtottam, szinte mind uj volt, berelt autok, 5-50e km
kozottiek, vagyis altalaban 30-50 korul csereltek alattam. mind tipushibas
volt, kb 30e km korul a generatorban eltort a szenkefe, es lealltak.
homer
|
+ - | Re: Vaci zsaru-autok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
> Bonzsur,
>>>>
> par hete vett a Vaci Rendorkapitanysag egy 1.5 dCi =
> Thalia-t.
> Hihetetlen, hogy az a kapitanysag milyen autokat tud
> osszevasarolni...
> * Stilo
> * Swift Sedan (IMO)
> * Racer (ezust!!)
> * Thalia :-)
> vajon szandekosan bojkottaljak a kozbeszerzeses csoda-
> Opeleket? :-)
van itt opel is, egy melykek szinu, vagy inkabb lila? :))) viszont a
szuzit meg nem lattam.
homer
|
+ - | ekormanyzat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
This is a multi-part message in MIME format.
--Boundary_(ID_Fm0DHkBvMhns79YWi6kpLQ)
Content-type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-transfer-encoding: 7BIT
Udv!
A GERI keresere kiprobaltam az ekormanyzat.hu - t es nekem mukodott az auto es
a tobbi keresesi lehetoseg is!
Bamli Z
--Boundary_(ID_Fm0DHkBvMhns79YWi6kpLQ)
Content-type: text/html; charset=iso-8859-2
Content-transfer-encoding: 7BIT
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=iso-8859-2" http-equiv=Content-Type>
<META content="MSHTML 5.00.2920.0" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Udv!</FONT></DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV><FONT face="Arial CE" size=2>A GERI keresere kiprobaltam az ekormanyzat.hu
- t es nekem mukodott az auto es a tobbi keresesi lehetoseg is!</FONT></DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV><FONT face="Arial CE" size=2>Bamli Z</FONT></DIV></BODY></HTML>
--Boundary_(ID_Fm0DHkBvMhns79YWi6kpLQ)--
|
+ - | Bosznia, Horvatorszag (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho, most jottem meg 12 napos nyaralasabol.
Autos erdeklodesre szamot tarthato reszletek nemi utazasi adatokkal:
Utvonal: Pecs-Dravaszabolcs-(HR)-Slavonski Brod -(BiH)-Doboj-Zenica-
Travnik-Bugojno-Livno-Arzano-(HR)-Pisak (ez mar a tengerpart)-Split-
Vranjica-Biograd-Zsdrelac (Pasman sziget)-Zadar-Karlovac-Zagreb-
Slavonski Brod-Dravaszabolcs-Pecs.
Osszesen 1800 km, lakokocsival, Suzuki Swift 1.6-tal. 2 felnott, 1 gyerek (arak
miatt írom)
Fogyasztast csak odafele mertem, 8.2/100
Odafele szivas volt a hetkoznapi teherautoforgalom miatt,
de 7:15-ös pecsi indulassal, 45 perces HR-BiH hataratkelessel is a viznel
voltunk 17:30 korul.
Visszafele indulas 06:30, komp, 17:00-kor Dravaszabolcson voltunk.
Boszniaban semmi problemank nem volt, *Brod és Doboj kozott az ut nem tul jo,
kesobb nincs gond.
De ez a nem tul jo szakasz meg mindig sokkal jobb. mint a Zadarból kivezeto ut.
A bosnyak sofor ketfele: vagy docog mogottem, vagy jo autoja van,
s ekkor gondolkodas nelkul eloz barhol, 10 meterrel a belathatatlan kanyar elot
t is.
Szoval erre szamitani kell.
Eredetileg Split alatt akartunk kempingezni, de az ottani kempingek tobbsege ol
yan,
hogy lakokocsival nem tudtam bemenni (pontosabban kijonni nem tudtam volna).
A sziget(ek - Pasman+Ugljan) nem tetszettek.
Unalmas, csunya falvak, vagy beepitett vagy megkozelithetetlen tengerpartok,
nem igazán tiszta viz (buvarkodashoz nezve). Ide nem fogunk visszamenni.
A horvat soforok bunkok. (Mint altalaban....) Nagyon sokszor voltam elozekeny
(jelzes, hogy most elozhet, szuk uton visszatolatas, felreallas, megallas,
hogy kikanyarodhason,...) egyetlen egy erintett volt, aki megkoszonte.
Annak soha sem volt jele, hogy a szembejovo elengedne, o huzodna le.
Az autom szepen ment, bar most szervizbe megy. Az egyik kempingben elgazoltam
egy parcellajelzo oszlopot, es most szelel a kipufogom valahol.
A lakokocsit egyenes uton 80-85-tel huzta, 6-7 %-os hosszu emelkedoket 50-nel
tettuk meg (emlekszik valaki a Zadarbol kivezeto uton levp emelkedore, ami
a nagy cso alatt megy at?), es ehhez nem kellett nagyon eroltetni.
|
+ - | index, dark horse (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hella Kocsisok, Geri, Gyuri.
Akkor Te a R19 Phase 1-rol, en meg a Phase 2 -rol beszelek.
Bar a Phase 1-nel is van a lampa mellett is egy kis feher bura, lehet,
hogy az meg helyzetjelzo...
Maradjunk annyiban, hogy valami nagyon speci darabbal futottal ossze.
:-)
En inkabb japan autokkal kapcsolatban hallottam olyat, hogy nemelyeknel
pl a generatort 3x90 fokba is ell kell forgatni ha ki akarod
venni...Persze ettol meg lehetnek akar jo autok is.
Dark Horse:
Volt valami cetlim, majd utananezek, de ezt mintha Sexardon
gyartottak/jak volna...?
Ha jol emlexem, akkor csak bizonyos kapcsolokombinacio hasznalata utan
engedi inditani (pl 1x hatsoablakfutes, 1x ventillator, 1x akarmi,...).
Valami 15.000+ afas ar is remlik.Vagy tevedek?
Udv
KZG
|
+ - | Auto eladas kulfoldinek? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Egy gyu"jto" jelentkezett nemetorszagbol, hogy megvenne az autom.
Mi a teendo az eladaskor?
- Az adasveteli szerzodest hogyan kell hivatalosan elkesziteni?
- A rendszamtabla leadasa, es a forgalmi engedely atvezetese,
ebben az esetben kinek a dolga?
- Eredetisegvizsgalatra szukseg van -e?
Nem vagyok a listara iratkozva.
Koszonom a valaszokat elore is!
Peter.
|
+ - | Uj email (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Akit erdekel, megvaltozott az emil cimem erre:
(par napig nem volt kimeno/bejovo levelezes, igy ha vkinek nem valaszoltam,
ismeteljen)
---
Balazs:
>Nagyon tetszik a muszerfalon a zold alapvilagitas pirosan
>vilagito mutatokkal. Ejjel nagyon jol mutat. Egyedul a bal bajuszkapcsolo
>vegere tett duda-gombot szoktam meg nehezen.
Ennyi mindent atvettek az XM-bol? Hiszen az mar tobb mint 10 eves
konstrukcio... Es megis: het vegen Valeo nap volt,
ingyengulyassorsatorkoosjani... Be lehett menni a gyarba is. Ami teccett:
meg gyartjak az XM bal oldali bajuszkapcsolojat. Amin meglepodtem: opelekhez
is gyartanak kapcsolokat.
Udv joe
XM 2.1TD
http://condrix.freeweb.hu
|
+ - | Re: Mopeddel, motorral Magyarorszagon 2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
> Egyreszt azt, aki nem erti meg miert mennek elore a motorosok a sorok
> kozott, egyszer feloltoztetnem bornaciba - vagy akar csak farmerba -,
> bukosisakba, kesztyube es feltennem egy motorra, majd megkernem, hogy
> alljon be egy teherauto, vagy akar egy szemelyauto moge es menjen vegig 1
> oran keresztul a dugon az Arpad hidtol a Petofiig. Kozben turje lazan az
> aszfaltrol es a mellette levo kocsik motorterebol dolo 50-60 fokos
> levegot, szivja a buzt - itt aztan nincs belso levego keringtetes -,
> elvezze ahogy a bukosisakbol csordogal a veritek a hatara, ahogy a herei
> megfonek - tuti fogamzasgatlas - es a tobbi kellemes korulmenyt.
Ez nem fair, amit mondasz. Abban az esetben lenne csak az, ha
Te is igy kerultel volna arra a motorra. Meseld el a tortenetet, ki volt
az, aki kenyszeritett? Miert kellene sajnaljalak?
> De
> onnantol, hogy a motoros effektive nem tart fel senkit a forgalomban,
> miatta senki sem er kesobb celba, a kerdes teljesen elvi es alapvetoen
> csak az irigyseg szulheti, mert a kerdes feltevoje ezt nem teheti meg.
> Ugyanakkor mindenkinek adott a lehetoseg, hogy motorra vagy
> mopedre uljon. A lista legtobb olvasoja valoszinuleg >
megengedhetne maganak, ha szeretne
> vagy merne...
Igy azutan ennyit az irigysegrol. Nyilvan azert nem ulok rajta, mert
nem akarok. A hatranyait mar leirtad, az elonyeit meg csak
szabalytalankodassal, es veszelyes manoverekkel lehet
kihasznalni. Nekem nem eri meg.
Mas:
> >A
> >rizstalicskak gyartoi meg messze vannak.
>
> Ez igy talan nem igaz, nezd meg jobban. Pl. Toyota Yaris.
> Kulonben meg ha EU kovetelmeny a ketto, akkor ok miert hagynak ki.
>
Vagy, hogy a munder becsuletet vedjem: Mazda 323: szeria 4
legzsak, Mazda 6 , szeria a 8 legzsak.
Tibor
|
+ - | Re: Re: Mopeddel, motorral Magyarorszagon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : ghid [International]
> Amikor szabalytalan, akkor nem csak a sajat eletet kockaztatja, hanem az
> en anyagi/lelki/erkolcsi "eletemet" is. Igaz, ez nem jarmufuggo, gyalogos,
> bringas, motoros, autos is sok ezt teszi. Lelep eled, beeloz szembol stb,
> szamitva arra, hogy Te mindent meg fogsz tenni a baleset elkerulesere. Es
> esetleg meg buszke is magara... :-(
Igen! Pont ez az (es nem az irigyseg) ami az ilyen helyzetekben
felduhit. Es nem az, hogy elem kerult, bar az csak a motorosok
eseteben nem akadalyozo tenyezo, a kerekparosok szamtalanszor
megcsinaljak, hogy elhuznak a jarda mellett a kocsisor elejere,
azutan ott billegnek - benaznak a sor elott. Ha a savok keskenyek,
meg kikerulni sem lehet oket, feltartjak az egesz sort, amig a
belso sav osszes kocsija el nem halad. Latszik a felhaborodas,
mikor ilyen szituban olyan kozel allok (es egyre tobben) a
szegelyhez, hogy nem fer el.
Tibor
|
+ - | Elozgetes a Pilisben (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
Sokcsokit Iviczek listatars erdekes megvilagitasba helyezte
a multkor irtakat...
> Errol az jut eszembe, en is mennyire utalom, hogy mikor
> a kanyargos uton nincs esely az elozesre es a
> legkulonfelebb szempontok alapjan
Egy szo kimaradt: _szamomra_ nincs esely. Eppen ezert illik
nagyobb helyet kihagyni, a masik mehessen, ha menni akar.
> beallitott 2-3 autonyi kovetesi tavolsagomba bezudul es
> kifekez egy jottment.
Ez a jottment (marmint en) nem szeret 30-al jarni ott, ahol
90-el siman lehet, a KRESZ tabla szerint pedig max. 70 a
megengedett. Ezek szerint Te voltal, aki nem engedett be -
jo erzes volt latni, hogyan szopok?
> Legtobbjenek ilyenkor meg az is derogal, hogy a koszos
> mancsat felemelje.
Nem szokas a kezem (bocs, mancsom) emelgetni, altalaban
veszvillogoval koszonom meg.
> Errol az jut eszembe, mennyire utalom, hogy mikor 35-el
> megyek, mert latom az ut szelen boklaszo kutyakat es
> felek, hogy egyik kiugrik elem es ekkor bezudul mogem
> 170-el egy jottment, majd raragad a seggem+10cm-re.
Ez valoban duhito lehet. Egy baja van, nem az en esetem
volt. A sebessegem az egesz uton nem erte el a 90 km/h-t,
nyoma sem volt semminek, ami miatt egy szeles kozuton, ahol
semmilyen korlatozas nincs, vagyis elmeletileg 80-90-et
barki autozhat, 35-el menjen valaki. 2. soha, de soha nem
ragadok senki fenekebe, foleg nem 10 centire. 3. nem erzem
magam jottmentnek.
Ne gondolj rogton a legrosszabbra, kepzelj el egy
szituaciot, ahol egyenes, belathato utszakasz van, kb. 300
meter erejeig. Utolersz egy 35-el gurigalo uriembert, nalam
termeszetes dolog, hogy kinezek, lenduletbol elozhetem-e,
vagy fekezzek. Mivel sehol semmi nem volt, csak az a franya
zarovonal, nem akartam elozni - fekeztem. Igen am, csakhogy
o is nyomott egy satut, es mivel 80-90-rol picit nagyobb
a fekut, mint 35-rol, ugy ereztem veszelyes helyzetet
teremtett es megeloztem. Ennyi.
> :-))))))))))) Ez aztan a pech!
Mivel viselkedesebol az vettem ki, hogy ki akarta nyirni az
unokait, igenis pechje volt, mert nem jott neki ossze.
Eleg utalatos hozzaszolas volt, ezert leirom, mi tortent
tegnap, hatha csinalok Neked egy jo napotm, meg hat legszebb
orom a karorom...
Mivel egesz heten 6:30-21,22,23:00 voltam munkaban,
szombaton is benn voltam, az asszonypajtast csak telefonon
keresztul lattam es faxon ultimatumot nyujtott be:
karpotlast akar. Mivel kedden mar voltam Magyarorszagon,
ezuttal Ausztria mellett dontottem. Cruise modban, vegig
a szabalyok betartasaval nagyon szep napot dobtunk ossze,
bejartuk egesz Becset, felsetaltunk Schonbrunn tetejere,
napoztunk egyet. Minden kiralyi volt, mig kb. 300 km utan,
15 km-re a meleg a'gyamtol egy 2savos utra vetett a sors.
A kulso savban 5 millio potkocsis auto (eppen vege lett a
nemzetkozi kutyakiallitasnak), ezert a belso savban mentem,
mivel a radio bemondta, hogy egy feher Fabiara jo vigyazni,
szepen 60 km/h-val. Egyszerre csak 3 centire a seggemben
megjelent egy feher Golf. Mivel egyszer mar megjartam
(padlogaz, atsorolas, hagyd menjen, fek, jo napot, 82 km/h
60 helyett...) a feher Golffal, ezert maradtam 60-on.
Meg kozelebb jott, szerintem mar egy hajszalt sem lehetett
kozenk rakni. A kulsoben meg ott volt a sok potkocsis,
nem volt hova mennem. Proba1: kodlampa bekapcs. semmi, nem
is reagalt ra. Proba2: fekpedal masszazs, picit lemarad, de
ujult erovel ragad ram. Elpattant a fejem, megcsinaltam a
visszaketto padlot es par masodpercen belul 300 meter volt
kozottunk. Kozben felertem a hid tetejere, ahol mar csak 1
savos volt az ut, mert belefutott a masik 2 savosba. Na es
innen kezdve nem emlekszem az egeszre. Valahogy ugy volt,
hogy besoroltam, ment a kocsioszlop 90-110 kozott, mikor a
leallosavbol elobukkant a Golf, bevagott elem es nyomott
egy satut. Ereztem, hogy fekezni keves, ezert elrantottam
a kormanyt. Nem kellett volna. A nagy sebesseg es a rantas
nem az autok erossege, amirol egy bizonyos Merci A osztaly
sokat meselhetne. Fogalmam nincs, mennyi ideig tartott, de
szamunkra hosszu perceknek. A jobbra rantas kovetkezmenye
az volt, hogy mar-mar a Dunaban lattuk magunkat, erre balra
huztam, akkor a korlat kozeledett es ezt 3-4 meteres
amplitudoju rezgest jatszottam eleg sokaig, szerencsere
egyre csokkeno kilengessel. Vegul sikerult egyenesben
tartani az autot. Rogton indultam a Golf utan, de mire
elertem a 100-at, kitisztult a fejem es inkabb azzal
torodtem, hogy az asszony lelkivilagat helyrehozzam es
elgondolkodjak, mit rontottam el...
Cs.
|
|