1. |
KRESZ, mint olyan... (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
2. |
Chrysler (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
3. |
Klasszikus formak (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
4. |
Hipermarket (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
5. |
UFO autok (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: Veszvillogo, veszfek (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
7. |
Fogash (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
8. |
Valasz: Kresz kerdesek/hutorendszer (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
9. |
keresztezodes definicioja (mind) |
43 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: Skoda Fabia 1.4 16V (100LE) - elso 1000 km (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
11. |
Felni Golf I.-re (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: Re: formatervezes (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
13. |
Re: matrica (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
14. |
M7 (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
15. |
keresztezodes (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: *** HIX AUTO *** #1818 (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
17. |
Re: :) (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
18. |
Re: Brekeo- breko itt gumikacsa vetel ! :-) (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
19. |
Suzuki (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
20. |
gazdasagos autovasarlas - es a terhei (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
21. |
Stevie & Co. (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
22. |
ignIS meg dragaIS (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
23. |
Re: Auto a Tesco-bol (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
24. |
Michelin Kleber gumik akcioja (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
25. |
Re: gagyi (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
|
+ - | KRESZ, mint olyan... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Felado : Triznyak<
>Ilyen alapon , mivel a KRESZ nem irja hogy tilos,
>szabad autot vezetni csukott szemmel is. Ha elgazolsz
>valakit nem vonhatnak felelosegre, mert a KRESZ nem
>irja le, hogy ez tilos.
Te teljesen hulye vagy.... mar bocs, de ezt nem tudom
finomabban fogalmazni... Egyszeruen NEM AKAROD erteni,
amit magyarazok. Abba is hagyom, mert nincs ertelme.
>Tokeletesen igazad van! A mai eloirasok szerint ezeket
>az autokat nem volna szabad forgalomba helyezni ma
>Magyaroszagon! (Mivel a vizsgan ez ...
>De jogilag mindig a szabaly (torveny) az erosebb!
Ez meg viccnek is gyenge... de remelem azert nem
gondoltad komolyan. Vagy ha igen, akkor sajnallak
nagyon... 1 Javaslatom van: ne legyel biro, mer te
kitiltanad a fel autoparkot egy ilyen szabaly miatt...
>Barmennire nehez is megertened, TILTJA!
UTOLJARA KERDEZEM! TUDSZ ERRE VONATKOZO PARAGRAFUST??
Mert eddig nem sikerult mutatnod. Ha megmutatod, elhiszem.
Ocsem ilyenkor azt szokta kerdezni: "suket vagy,
vagy hulye?"
>Udv, Triznyak
Chip
|
+ - | Chrysler (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
>A 300M etc szép nagy autók, van megjelenésük, de az
>amerikai-osztrák ipar közös remeke ebben ki is merült a
>kutyának se kell az az autó itt se...
Kivancsi lennek, hogy ha 2.0 motorral is gyartanak, mennyi
fogyna? Mert a 3.3, 3.5 itthoni biztositasi dija es Casco-ja
(mar ha kotnek ra) nem eppen illeszkedik a vetelarhoz tarto-
zo vevok zsebehez. (Termeszetesen hasznalt autokra gon-
dolok, a nagy ertekvesztes miatt.)
Nekem nagyon tetszenek, de ha annyi autom lenne, amennyi
tetszik, nem fernek el sehol. Ja, es nem lenne hol laknom... :-)
Dimitrij
|
+ - | Klasszikus formak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
>Ha viszont ragaszkodsz a klasszikus formahoz, akkor mi a
>velemenyed a PT Cruiserrol?
Eleinte nagyon tetszett, de mar nem kellene. Viszont a leg-
jobban a Chrysler-ek tetszenek. Baromi nagyok (europai
szemmel) es nem barokkosak. (Lasd Concorde, 300M)
Tenyleg rossz, hogy "amit nyomnak, az a meno", es ez
igaz mindenre. Ha az "ultrabuta" Roxy radioban 3 eves
szamokat nyomnak, akkor minden ostobanak az tetszik.
Ha a Ronin-ban nem S8-as lett volna, akkor kevesbe lenne
itthon "maffia-auto".
De azert van egy par olyan modell is, amit egyaltalan nem
vennek meg, presztizs ide vagy oda: Mercedes SLK,
BMW Compact, Porsche 944...
Ellenben tetszik a Kalos, de azt meg elrontja a presztizs-
erteke (ami nincs).
Na ezert jarok inkabb motorral. :-)
Dimitrij
|
+ - | Hipermarket (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
>Az eredmeny az lett, hogy a hipermarket olcsobban adta a
>kocsit annal, mint amennyiert a francia markakereskedo vette a
>kocsit az importortol! Nem csoda, hogy felzudultak.
Nem tudom, mi most ott a helyzet, de biztos vagyok benne,
hogy lesz erre meg pelda. Ahol hipermarket van, ott kozel s
tavol kihaltak a kiskereskedok. Egy-ket lokalis boltocska
eleldegel, es kesz.
Egyebkent igenis aruljak a CORA-ban az autokat, mert az
csak nekunk jo!
Dimitrij
|
+ - | UFO autok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
>Ezt meg kikerem magamnak! Az Alfarol 35km-rol lesir, hogy
>Alfa Romeo, es ha egyszer korbejarod, latod, hogy vonalzoval
>terveztek, nem gorbesablonnal...
Mindrol latszik messzirol, hogy micsoda (7-er, 300M, 166),
csak nagyon furcsak. Mint a Vel Satis. :-) Tehat nem csunya,
csak furcsa. Az Alfa pedig gyonyoru, es a 166-os a "legalfa-
sabb" Alfa, ugy mint az 5-os BMW, ami a "legbomosebb".
A furcsa autokrol jut eszembe, anyamnak talaltunk vegre
autot. Eleinte nem tetszett neki, mert alacsony, es hatulra
nehez beszallni, de a kenyelmes ulesek, a nagy csomagter
es a viszonylag hosszu karosszeria jo iranyithatosaga
miatt ra tudtam beszelni egy Opel Calibra-ra. Nem turbos,
nem 4x4-es, csak a "sima" 2.0i 16V. Igaz, a muszerfala
kicsit Vectra-s :-)), de turheto.
Igazabol nem is az auto furcsa, hanem hogy egy 50 koruli
no szall ki belole. :-)))
Dimitrij
|
+ - | Re: Veszvillogo, veszfek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : Triznyak<
>Koszonom szepen, erre voltam kivancsi! TEHAT NEM TILOS!!!
>Szabo Krisztian
----------
> Ilyen alapon , mivel a KRESZ nem irja hogy tilos, szabad
>autot vezetni csukott szemmel is. Ha elgazolsz valakit nem
> vonhatnak felelosegre, mert a KRESZ nem irja le, hogy ez tilos.
3. paragrafus:
Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles (...)
c) úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse,
másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon
Szoval benne van.
raki
|
+ - | Fogash (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Fogash, szivesen elolvasnam az irasaidat, de nem tudnad a kezdo
kacsacsoroket kihagyni belole? Igy eleg olvashatatlan.
raki
|
+ - | Valasz: Kresz kerdesek/hutorendszer (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
> Autopalyan a parkoloba csak az autopalyarol hajthatsz le,
> tehat az logikusan nem oldja fel a korlatozast. A
> felhajtonak elvben fel kell oldani (a _csak_ lehajtonak
> termeszetesen nem).
NEM!
II. rész: Közúti jelzések 14-es paragrafus:
(6) Az (1) bekezdés c)-g) pontjában említett jelzőtábla hatálya ( Tehat a
sebessegkorlatozas is!!!) a táblánál kezdődik és a következő útkereszteződés
kezdetéig tart, kivéve, ha a jelzőtábla alatt elhelyezett kiegészítő tábla
ennél rövidebb távolságot jelöl meg, vagy a (7) bekezdésben említett
jelzőtábla a tilalmat előbb feloldja.
Tehat semmifele olyan szabaly vagy okolszabaly nem letezik, amit irsz. A
felsorolt tablak hatalya a kovetkezo keresztezodesig tart es punktum.
Fuggetlenul attol, hogy lehajto, felhajto akarmerre hajto :-))
raki
|
+ - | keresztezodes definicioja (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : szgyula
> Viszont nem talaltam definiciot
> arra, hogy mi az utkeresztezodes.
Nem voltal eleg kitarto a keresesben :-)))
1. számú függelék az 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelethez (...)
k) Útkereszteződés: két vagy több útnak azonos szintben való kereszteződése,
egymásba torkollása, illetőleg elágazása.
Celszeru az ut definiciojat is megnezni:
a) Út: a gyalogosok és a közúti járművek közlekedésére szolgáló közterület
(közút), illetőleg magánterület (közforgalom elől el nem zárt magánút).
> Peldaul autopalya le- es feljaro az
> az?
Egyertelmuen igen.
> Parkolo ki- bejaro az?
na ez mar nehezebb :-) Nem is vallalkoznek a pontos megvalaszolasra, mert
tobbfele parkolo ki- bejaro letezik. Ha a parkolo bejarata kozterulet,
kozut, akkor _szerintem_ igen. Lasd ut definicioja.
> belefutottam autopalyan olyanba, hogy feljaro
> utan nem volt a sebessegkorlatozas megismetelve,
> majd jo 5 km-rel arebb feloldottak.
> En meg addigra vigan 130-cal mentem.
> Akkor most mi van?
Lustasag, figyelmetlenseg a tabla kirako reszerol. Az utkeresztezodes
feloldja a sebessegkorlatozas hatalyat, tehat 130 teljesen jo sebesseg, nem
vetettel a szabalyok ellen.
raki
|
+ - | Re: Skoda Fabia 1.4 16V (100LE) - elso 1000 km (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Halihó!
2003. május 8. 07.51 dátummal ezt írtad:
> Felado : [Hungary]
>> Előtte én (szinte) csak diesel autót vezettem, alig fordultam
>> meg benzinessel... előzésnél ezért először voltak gondok, majdnem nem
>> sikerült befejezni, mert nem gondoltam, hogy 90km/h sebességről
>> indulva 4 helyett 3-ba kell visszakapcsolni... de ezt már megszoktam
>> mostanra,
> Ez nem (csak) a benzinesseg miatt van! Az 1.4-es motorbol a 100 loero
> relative sok, ezt csak ugy tudjak elerni, hogy rovid loketu a motor,
> ami alacsonyabb fordulaton a nyomatek rovasara megy.
Ezt gondolom, meg értem is, csak először furcsa volt... :)
A másik fájdalmam az elektronikus gázpedál... nem önmagában az, hogy
elektronikus, hanem hogy késésben van a tényleges lenyomáshoz képest
(200-400ms szerintem)... ez azt jelenti, hogy padlógáz-kuplung le művelet
lefulladást jelent, mert a motor még alapjáraton van. Előre kell nyomni
egy kicsit a gázpedált... :)
>> Eddig 540Ft/km a teljes költség
> Huha :-))
> Egy hetvegi balatoni oda-vissza 150 rugo. Akkor inkabb megyek vonattal
> :-))
Hát... most már csak 485Ft/km... erőteljesen csökken... terveim szerint
olyan 50Ft/km körül fog állandósulni, ha lejár a hitel... :)))
--
Frank O'Yanco -=- Mobil +36-70/312-1856 +36-30/368-7792 -=- ICQ: 49179141
FreeBSD (current stable branch) - Toshiba Satellite 1410
Key fingerprint E99D 1A55 0DF2 3AAC 2A15 FD55 0D71 B88D 35E5 C50D
|
+ - | Felni Golf I.-re (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hatha erdekel valakit:
3000 Ft-ert elado 2 db hibatlan 5Jx13H2 jelu VW/Audi felni, jo
allapotu Barum 155/13 gumikkal.
Tel.: 20/341-3373
Zsolt
|
+ - | Re: Re: formatervezes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szoval, ha formatervezesrol beszelunk, akkor erdemes megjegyezni, hogy egy auto
fejleszteseben, az hogy hogyan fog kinezni mar nagyon koran eldol. Kb. 3 evvel
a megjelenes elott!
Ehhez belathato, hogy nagy tehetseg kell, hogy mit lehet megengedni, es mit nem
.
A BMW pl nem is olyan rossz, ha eloben is latod! Bar sokak szerint bakit kovett
ek el, mert a celpiacban inkabb korosodo, konzervetiv "bacsi" van, akik nem nag
yn fogadjak el ezeket a formai megoldasokat. Viszont (mint fiatal) mikor elsuha
n mellettem egy ilyen "balna" ...
Gondolom nem gondoltal bele, mikor leirtad az az auto-formaja azokapcsolatot, h
ogy az csak benned fejlodott ki ugy, hogy az egy kb egy lada, csak kerekebb...
Szerintem is volt egy kis holdpont a formatervezesben, de mostmar egyre tobb me
re'szebb tervet is latunk megvalosulni. Szerintem ezekhez pozitivan kell hozzaa
lni.
A PT Cruiser egy jo otlet volt, de sajna a regi formakhoz valo visszanyulas ily
en mertekben mar megint nem divat :)) Persze kissebb reszletek vissza fognak te
rni.
Ha egyebkent erdekel van egy cikkem az uj A8-as egyik designer-erol, aki melles
leg magyar ;)
Az autoban gyonyorkodni is kell.
Minden jot: Balazs
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: catv-d5de9cb7.bp04catv.broadband.hu)
|
+ - | Re: matrica (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>>>>>>>>>
Matrica. Gondolom ti is hallottatok, hogy valszeg bevezetik a 4napos
matricat is, 1000Ft/db aron. Remek. Egyreszt szegeny balatoni
nyaralotulajdonosok nehogy mar rafizessenek a kozlekedesre, mindjart
sajnalom oket. Igaz ugyan, hogy az eves matrica 29eFt, ami tokugyanaz,
mintha minden masodik heten leugranal a Balcsira, es ehhez mindig az
ezer forintos 4napos matricat venned, dehat a sok idiotanak kell az
olcso ezres jegy...
<<<<<<<<<<<
gondoltad volna hogy nem csak nyaralotulajok mennek balatonra? nahat.
telen minek menjek balatonra? osszel? tavasszal? en, mint budapesti.
szerintem igenis nagyonjo 5let az ezres jegy, mert nyaron mondjuk
megveszek 4et, aztan ennyit az autopalyarol. most persze gondolkodsz,
hogy ez 4000 ft, amibol siman kijon 1 havi jegy. csak tod a nyar nem 1
honapos:)
en az 1napos jegyeket is tamogatnam, sok embernek minek a heti jegy,
ha csak 1x-2x m1 hetente palyan.
udv: lukit
|
+ - | M7 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
most ment el a busz a 39-40-es kmkonel. _hurra_, ujra kitettek a 60-as
tablakat! vmit vizeztek erosen, 1 sav a 3bol. nevetseges, nincs 1 eves
az uj palya ...
udv
|
+ - | keresztezodes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>>>>>>>>>
> Felado : [Germany]
>Viszont nem talaltam definiciot
>arra, hogy mi az utkeresztezodes. Peldaul autopalya le- es feljaro az
>az? Parkolo ki- bejaro az?
Olyan bekoto ut, ahonnan ugy fel tudsz kerulni az utra, hogy nem latod a
masik iranyba kitett tablat. (erdekes modon Angliaban a feloldasig el a
korlatozas, keresztezodes nem oldja fel)
<<<<<<<<<<
es honnan tudja az utra rahajto hogy ott milyen korlatozasok voltak?
udv: lukit
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #1818 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
> Nevetseges az magaban is. De az hogy egy auto olcsoba
> kerul mar felhatalmazza a marketingeseket, hogy „eros karosszeriat”
> es „bikaeros motort” emlegessenek? Tehat ha olcso, akkor lehet
> hazudozni?
Nem lehetne... engem is kilel a hideg tole. De ez megy mindenutt. Nem
azt mondtam, hogy igy van rendben. Ha el akarja adni, hazudozik. Es
szubjektiv dolgokat irhat nyugodtan. Bikaeros? Erre biztosan azt
mondana a kepviselojuk, hogy par eve meg ennel joval nagyobb autokban
is gyengebb motorok voltak, es ehhez a sulyhoz ez igenis bikaeros
:-)).
> es ugy is kozlekedik, eloz a
> Suzukival, hogy ennek bikaeros motorja van. Ez pedig veszelyes!
Lattam ilyet !! :-)))). Ugy vagodott be mogem par centire, mint az
ISTEN. Kukucskalt veszettul balra, mikor lepheti mar le ezt a tetut.
Ja, lakott teruleten :-)).
Yff
|
+ - | Re: :) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
>>IMHO also kozepkategoriaban a japanok jobbak, luxuskategoriaban
>>nincsenek igazan piacon. 4.5 millio alatt nem vennek csak japant. 20-30
>>milliosnal meg mit erdekel, hogy melyiknek nagyobb a szervizigenye,
>>ott mar nem az szamit.
> ha 20 millat kifizetek egy kocsiert akkor az legyen jo :)
Tulajdonkeppen teljesen egyetertek.- Inkabb arra celoztam, hogy akinek
20-30 millios kocsira telik, annak tobb is van, vagy berel addig, amig
szervizben van, raadasul valoszinuleg nem is o foglalkozik az
egesszel, hanem a sofor meg a titkar. :-)). Ott mar csak a marka
presztizse szamit igazan.
JA! Valaki irt itt a zoldkartyarol... tegnap csinaltattam, laza 8000
penzert. Nezegettem az arlistat, ez azert volt ilyen sok, mert
"szabalyozott katalizatoros, specialis muszerigennyel". Ha Trabantom
lenne megusztam volna 3300 penzzel. Jo, mi? Minel kevesbe szennyezed a
kornyezetet, annal tobbet fizethetsz a zoldkartyaert.
Yff
|
+ - | Re: Brekeo- breko itt gumikacsa vetel ! :-) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok, hello Gumikacsa! :-)
Egy konvojsagban benne lennek! Persze csak ha nem tul gyors az a konvoj, mert u
gyan 130 a vegsebessegem, de csak 80-90 kozt kenyelmes a haladas. Erdekes, 800
kobcentivel es 4 utemmel a 100 se volt gond (ugyanilyen vegsebesseg es hengersz
am mellett), most 200-zal tobb kobcentivel de 2-vel kevesebb utemmel csak ennyi
re futja... :-))
Udv: Soma
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: shiva.takinfo.hu)
|
+ - | Suzuki (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi,
Suzuki test by
http://www.tiscali.co.uk/motoring/roadtests/roadtest_161_1.html
CAR RATING
FOR: Cheap, reliable.
AGAINST: Spartan, unrefined.
SUMMARY: The Swift is liked by buyers on a budget,
but if you want comfort or driving pleasure,
you're best off buying a second-hand European supermini.
FUN TO DRIVE:
The grip and stability is too poor for the Swift to be
fun to drive, although a certain masochistic pleasure
can be derived from thrashing it really, really hard.
No comment.
Bocs de nagyon tetszett. :))
Bagacs
|
+ - | gazdasagos autovasarlas - es a terhei (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
A'kos irta:
>>leveszik a kukacos, alkudozos ugyfellel egyutt jaro
>>* pszichikai es
>>* foleg adminisztrativ terhet a kereskedo vallarol.
>
>Milyen adminisztrativ is az a teher ?
>Pszichikait is csak azt tudom elkepzelni, hogy "na egymillio helyett a
>nyeresegem szazezer forint".
>Ezt ugy mondom, hogy kozben en az alap listaarnal olcsobban vettem
> a fullextras ka-t :-)
Hogy milyen az adminisztrativ?
Aki mar vett ujautot, vagy netan adott is el (ezzel szerintem kevesen
vagyunk...) tudja, mekkora hacacare. Ha jol emlexem, pont
Frank'o'Yanko irta le torturajat egy Fabiava. Hat errol beszelek.
Egyszer anno megszamoltuk, hogy egy hiteles szerzodeses
autvasarlasnal kezdettol a vegeig az ugyfelnek 51-szer kellett alairnia
papirokat. 51!!!! Ez gyakorlatilag egy 4 cm magas dossziet takar,
_csak_ vekony papirokbol...
A pszichikai terhelest kizarolag arres-ehsegre vetiteni "kufar-ellenes"-
rosszindulat-reflex, fokent, hogy nem az ertekesito vagja direktben
zsebre a penzt. Raadasul az atlagember elkepzelese a NEPSZERU
ujautok ossz-arreserol minimum duplaja-negyszerese a valosagnak.
Persze nem konnyeket kivanok csalni szemed sarkaba, csak a
viszonyitas vegett mondom.
Persze a TESCO-Suzukival az ugyfel nyeri a legtobbet.
Es ez az egeszben a legjobb - es a lenyeg. (ugyis kifizeti majd az arrest
a TuroRudiba epitve...)
udv,
djtiszy
|
+ - | Stevie & Co. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
nme1 irta:
>>>
Nos, nem csak VD, de Fogash visszatertenek is orulok, sot,
egy idoben mintha Stewie is irogatott volna ide. Most
meg keresgelhetem a TOTALCAR-on az irasait :(
Igen, eltunt Stevie (kuldoldon ugykodik legutobbi infoim szerint.)
Az irasait olvasgatom en is, most is van egy a Totalcaron, 1-2 hete
kerult fel.
E-mailek-re nem valaszolt, ugyhogy most igy a listan keresztul
MEGFEDDEM! :-)
djtiszy
|
+ - | ignIS meg dragaIS (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
lattatok az Ignis arat?
Alapmodell: Ignis GC (=Gusztustalanul Csupasz - aki meg emlexik az 1-
2 evvel ezelott tartott hulyemondo fesztival roviditeseire... :-) Bar ez
most mar nem igaz.
2 350 kFt - GC: 2legzsak, el ablak
2 570 kFt - GLX: + kp.zar, el tukor, ABS
2 770 kFt - GS: + oldallufik, CD-lejacco
Igazabol a valtozo szelepvezerlesu motorra lennek kivancsi, asszem
megnyuzok egyet a hetvegen. Csak ha Alfaval beallok a kereskedes
ele, a rutinos ertekesito mar biztos nem nez jovobeli ugyfelnek... :-)
Igazabol mar NEM olcso auto a Suzuki Ignis, illetve arra ott van az
uveges-lampas cipodoboz (WagonR+ neven). Vegre korrekt
felszereltseg, bar ennyiert lehet Cliot-206-ot-Fiestat is kapni (persze
azok nem FULL kezi osszeszerelesuek... :-)
udv,
djtiszy
|
+ - | Re: Auto a Tesco-bol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Zsolt irta:
>>>
Franciaorszagban igen nagy volt a
felzudulas a kereskedok koreben, amikor a Daewoo-t arusitotta
a hipermarket. Ugyanis a Casino nem a kereskedotol es nem is
a francia importortol vette meg a kocsikat, hanem gondolom
egy masik europai orszagbol hozta be, ... a hipermarket olcsobban adta
a kocsit annal, mint amennyiert a francia markakereskedo vette a kocsit
az importortol! Nem csoda, hogy felzudultak.
Ezt nem tudtam, persze igy mas a felallas. Ez valszeg nem fog
megtortenni nalunk, mert a beszerzesi arak nem magasabbak az
atlagautokon, mint kint (sot...)
>>>
Mint fogyaszto, en nyilvan orulok az olcsobb arnak,
ugyanakkor persze megertem a markakereskedot is, akit kot a marka
altal diktalt arpolitika es emiatt elonytelen helyzetbe kerul azzal
szemben, akit nem kot. Mindez nyilvan a tagorszagakban gyakorolt
arak kiegyenlitodese fele hat
Ez tenyleg igy van.
A szupermarket nem rakott bele 100-200 000 Ft-ot, hogy szervizt
epitsen kotelezo jelleggel a show-room melle. Egyertelmu, hogy a
Darwini "survival of the fittest" fog itt is ervenyesulni. Most nagyon kis
(tokeszegeny, hitelkeptelen) cegek csinalnak nagyon nagy forgalmat.
De nem fognak tulelni.
djtiszy
|
+ - | Michelin Kleber gumik akcioja (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
tekintettel a kedvezo idoszakos kondiciokra, felajanlom segitsegem
privat felhasznalasra barkinek, akinek nyari gumira van szuksege.
udv,
djtiszy
|
+ - | Re: gagyi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Wed, 7 May 2003 wrot=
e:
> K=F6sz=F6n=F6m a megjegyz=E9st! Ebben minden benne van! Csin=E1lj v=
alamit rosszul =E9s
> vegy=E9l fel egy jo marketingest meg menagert!
> M=E1ris eladhato a gagyi ebben az orsz=E1gban! :(
"Jo bornak is kell a ceger"
> Viszont ez=E9rt nem veszek nagy =E1ltal=E1noss=E1gban olyat, amit a=
gyonra
> rekl=E1moznak (biztosan van kiv=E9tel, de nem jut egy se az eszembe=
)!
heineken? coca cola? barmelyik auto? mozifilm? wcpapir?
c
--=20
"Szeles a Chevy, mint egy kombajn
Elvezd a cabriot, feel the sunshine"
|
|