Szoval az a helyzet, hogy anno domini en nagyon sok adatot gyujtottem a
kozlekedesi tervekrol. Akkor rengeteg aktualis anyaggal rendelkeztem. Azota
biztos egy kisse elavult, vagy le fogjak sporolni a dolgokat (fo a
takarekossag). Teny viszont az, hogy mar akkor is volt terv arra
vonbatkozolag, hogy keszulne egy kor-metro. Ennek a csatlakozasi pontjai az
alabbiak lettrek volna:
1.. M4 - Moricz Zsigmond korter
2.. M2, M4 - keleti palyaudvar
3.. M3 - Lehel ter
4.. 1V, HEV - Florian ter
5.. Kolozsi ter is lehet mint megallo, ha a SportUszoda is be lenne
kotve.
Ezzel egyidoben vetodott fel az is, hogy az M2 a Deli helyett a Kelenfoldin
vegzodne. Ezen esetben eleve az volt a terv, hogy az M4 a Skalanal all meg,
mig az M5 (ez volt az eredeti jelzese) meg a masik (most vita alatt allo
helyen). Lehet, hogy azert akarjak arra modositani a vonalat, mert nem
akarjak az M5-ot megepiteni? A nagy szintkulonbseg miatt viszont meg ekkor
sem gondoltak arra, hogy a mostani vasuti alagutban menne a metro. Sot arrol
sem volt szo, hogy a vasutat megnyirbalnak - marmit a Kelenfoldi es a Deli
kozott folszednek a sineket. Allitolag azert, mert a Deli elotti
iparvaganyokra nagy szukseg van...
Nem tudom, hogy ez a tezis azota megvaltozott-e!? Azt viszont mint
Budapesten elo nem nagyon tudom elfogadni, hogy egy ilyen jo kis alagutat
miert nem lehet autosan hasznalni (ez is ellenerv volt a vasut reszerol),
sot azt sem ertem, hogy a Deli-t miert kell fentartani? Plane egy olyan
helyen, ahol a hegyek miatt (na vegyuk inkabb csak eros domborzati
valtozasnak) jelenetos helyszuke all fent.
Kerdes: Ki tudja, hogy ujabban miert nem hallani az 1-es gyorsvillamosrol?
(Netan hallottak, hogy milyen lassan kjozlekedik, vagy tisztaban vannak
azzal, hogy annyira elszurtak a palyat, hogy nemsokara lassitott villamosra
kell majd atkeresztelni?)
Brgds.
Manka
|
2+felszobas (62m2) , garazsos lakas hosszu tavra.
4. emelet, lift, tiszta rendes haz.
Jo kozlekedes, pl HEV. Kolozsy ter 4 perc gyalog.
Ar 60.000HUF=265USD + reszi (rezsi max 12.000HUF=53USD)
erdeklodni e-mail en :
|