Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX BUDAPEST 179
Copyright (C) HIX
1998-09-07
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 kozlekedes (mind)  38 sor     (cikkei)
2 BKV menetrend (mind)  12 sor     (cikkei)
3 NYUGATI AUTOK (mind)  6 sor     (cikkei)
4 BUDAPEST III ker Arpad fejedelem uton kiado egy (mind)  6 sor     (cikkei)

+ - kozlekedes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szoval az a helyzet, hogy anno domini en nagyon sok adatot gyujtottem a
kozlekedesi tervekrol. Akkor rengeteg aktualis anyaggal rendelkeztem. Azota
biztos egy kisse elavult, vagy le fogjak sporolni a dolgokat (fo a
takarekossag). Teny viszont az, hogy mar akkor is volt terv arra
vonbatkozolag, hogy keszulne egy kor-metro. Ennek a csatlakozasi pontjai az
alabbiak lettrek volna:
    1.. M4 - Moricz Zsigmond korter
    2.. M2, M4 - keleti palyaudvar
    3.. M3 - Lehel ter
    4.. 1V, HEV - Florian ter
    5.. Kolozsi ter  is lehet  mint megallo, ha a SportUszoda is be lenne
kotve.
Ezzel egyidoben vetodott fel az is, hogy az M2 a Deli helyett a Kelenfoldin
vegzodne. Ezen esetben eleve az volt a terv, hogy az M4 a Skalanal all meg,
mig az M5 (ez volt az eredeti jelzese) meg a masik (most vita alatt allo
helyen). Lehet, hogy azert akarjak arra modositani a vonalat, mert nem
akarjak az M5-ot megepiteni? A nagy szintkulonbseg miatt viszont meg ekkor
sem gondoltak arra, hogy a mostani vasuti alagutban menne a metro. Sot arrol
sem volt szo, hogy a vasutat megnyirbalnak - marmit a Kelenfoldi es a Deli
kozott folszednek a sineket. Allitolag azert, mert a Deli elotti
iparvaganyokra nagy szukseg van...

Nem tudom, hogy ez a tezis azota megvaltozott-e!? Azt viszont mint
Budapesten elo nem nagyon tudom elfogadni, hogy egy ilyen jo kis alagutat
miert nem lehet autosan hasznalni (ez is ellenerv volt a vasut reszerol),
sot azt sem ertem, hogy a Deli-t miert kell fentartani? Plane egy olyan
helyen, ahol a hegyek miatt (na vegyuk inkabb csak eros domborzati
valtozasnak) jelenetos helyszuke all fent.

Kerdes: Ki tudja, hogy ujabban miert nem hallani az 1-es gyorsvillamosrol?
(Netan hallottak, hogy milyen lassan kjozlekedik, vagy tisztaban vannak
azzal, hogy annyira elszurtak a palyat, hogy nemsokara lassitott villamosra
kell majd atkeresztelni?)

Brgds.
Manka


+ - BKV menetrend (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Kérdésem :

Tud Valaki egy internet címet, ahol a BKV aktuális menetrendjeit megtalálom ?

Ha igen, kérem tegye közzé itt és saját e-mail címemre ( ) 
is megküldhetné.

Köszönöm.

Antal György
+ - NYUGATI AUTOK (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Biztos vagyok benne,hogy sok lakost erdekel a nyugati autok mielott
vasarolnanak v. fontos infokert csak a kovetkezo honlapot kell
felkeresned: 
w.carpoint.com

Horvath Lajos  Toronto Canada
+ - BUDAPEST III ker Arpad fejedelem uton kiado egy (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

2+felszobas (62m2) , garazsos lakas hosszu tavra. 
  4. emelet, lift, tiszta rendes haz. 
  Jo kozlekedes, pl HEV. Kolozsy ter 4 perc gyalog. 
  Ar 60.000HUF=265USD + reszi (rezsi max 12.000HUF=53USD) 

  erdeklodni e-mail en :

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS