1. |
[NN] Neuronhalozat kerdes (mind) |
38 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Gepi kod (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Neuronhalo (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: Tizedestortek (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: Neuronhalozat kerdes [NN] (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
6. |
output by bits (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
7. |
[thanx**n] Koszonettel TrueType (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
|
+ - | [NN] Neuronhalozat kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Eloszor is koszonet a valaszokert (idorendi sorrend:):
Elorebbjutottam, nehany dolog mar sokkal tisztabb. Megmondom oszeinten nem
szamitottam, ekkora erdeklodesre, magan-emilek hegyeket kaptam
erdeklodoktol, hogy
irjak a temarol, kuldjem L a peldakat, stb.
Sajna per pillanat rettenetesen keves az idom, de megigerem, hogy
osszehozok egy
reszletesebb iromanyt a 7vegen a temarol ugy altalaban, es a megoldasrol
amit vegul is
kiotlottem - huh mint irtam nem vagyok a temaban tul nagy magus, remelem
nem irok
majd, szamarsagokat persze ahogy olvastam vannak itt profik is ezugyben,
majd ok
kijavitanak :)
Tehat egy kis turelmet kerek, es mindenkinek valaszolok, termeszetesen
leirom a linkek
cimeit is ahol az infokat talaltam, es akinek nagyon fontos L is kuldom
oket vagy felrakom
valami publikus ftp-re.
+1x halas koszonet mindenkinek a segitsegert, neha meg 1-1 jelentektelennek
itelt szo is rettenetesen sokat segitett!
udv: Gabo
> ====================================================
Bala'zs Ga'bossy
EMAIL: /
http://blanka.sch.bme.hu/~balazs ICQ: 914187
> ====================================================
### No animals were harmed during the production of this e-mail. ###
> ====================================================
|
+ - | Re: Gepi kod (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Pisti!
A bekuldott kod egy tipikus peldaja az antidebug trukkoknek,
bar igazabol csak elso ranezesre neheziti meg a vissza-
fejtest. Ha lepesrol lepesre vegigkoveted akkor nem olyan
bonyolult.
Szoval szerintem a megoldas, hogy a virus atiranyitja a
> label2: jmp $
sorra az 1-es es 3-as megszakitasokat, amit ugye a
debuggerek hasznalnak eloszeretettel.
Csak az nem tetszik benne, hogy van egy HLT utasitas
is (???). Vagy lehet hogy en neztem el valamit?
Udv
Emze
---
MailTo:
|
+ - | Re: Neuronhalo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Meg anno a foiskolan irtam egyszer egy ilyen programot. Egerrel
lehetett neki rajzolni nehany kulonfele betut, amiket megtanult,
es utana "felismerte". A neuronhalo nagyjabol olyan volt, mint
amirol itt szo van. Ugy emlexem eleg sokat bajlodtam, amig ki-
talaltam hogyan kene a berajzolt kepet atalakitani olyanra, amit
ra lehet adni a halo bemenetere. Egyreszt a meretet kell egyseges-
re alakitani, masreszt a kep "intenzitasat", tehat hogy ne le-
gyenek nagyon kover, meg cerna vekony betuk.
Mondjuk karakterfelismeresre szerintem tenyleg nem a neuronhalo a
legalkalmasabb.
-nak
>Szerintem ha a biterkep allando akkor nem kell NN hozza!
>Akkor eleg egy sima osszehasonlitas :)))
Nem hiszem, hogy eleg. Pl az O es a Q betu alig kulonbozik egy-
mastol. Egy sima hasonlitasnal nem biztos hogy kiderul melyikrol
van szo, de egy neuronhalo a tanitas soran "rajon" hogy ott alul
azt a kis "pockot" kell figyelni :)))
>Hogyan lehet - szerintetek - a rejtett retegeket menetkozben
>optimalizalni?
Menetkozben nem tudom, de ha mar kesz a tanitas, akkor pl. el
lehet hagyni azokat a kapcsolatokat, amiknel 0-hoz nagyon kozeli
a szorzo, hisz ezek nem sokat szamitanak. De ez csak egy otlet :)
-nak
>Egyaltalan van osszefugges a neuronok szama es a valaszok
>pontossaga kozott?
Nyilvan van! Inkabb az a kerdes, hogy milyen?
Szerintem van egy optimalis szam az adott feladathoz, es a kap-
csolatoknak is valahogy dinamikusan kellene kialakulnia a tanitas
soran, nem elore huzalozott "mindenki-mindenkivel" elv alapjan.
Egyebkent milyen atviteli fuggvennyel dolgozol? Ha jol emlexem van
linearis, meg szinusz-hyperbolikusz. Ez utobbi sokkal jobb eredmenyt
ad, csak ugye lassabb szamolni.
Emze
---
MailTo:
|
+ - | Re: Tizedestortek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tatrai Antanlnak:
>hogyan lehet Assemblyben tizedes tortekkel szamolni
Attol fugg, hogy milyen szamrendszerben milyen pontossagu
szamokkal, illetve hogy lebego-, vagy fix-pontos tizedes
aritmetikat akarsz :)
A legegyszerubb a 2-es SZR-ben a 8 bites egesz + 8 bites tort
resz. Ekkor a proci 16 bites regisztereit es aritmetikajat
hasznalhatod. Egyszeruen csak ki kell jelenteni, hogy marpedig
a tizedes pont a 8. bitnel van es kesz.
Osszeadas, kivonas kapasbol megy. A szorzas utan egy byte-ot
tolni kell lefele. Az osztas elott meg egyet felfele.
Emze
---
MailTo:
|
+ - | Re: Neuronhalozat kerdes [NN] (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On 3 Jun 98 at 8:18, Antal Kovacs > wrote:
> > mar jobb az eredetibol feature-oket (szamszerusitheto tulajdonsagokat)
> > szamolni. Ha viszont nem akarsz feature-oket szamolni (bar lehet,
> > hogy nem uszod meg), akkor valoszinu segit rajtad.
> Milyen tulajdonsago(ka)t erdemes vektorizalni???
(Nincs itt semmi vektorizalas, egyszeruen feature vektornak nevezik
azoknak a szamoknak az osszesseget, amiket kiszamolsz.)
Az, hogy milyen szamokat erdemes kiszamolni, attol fugg, hogy miket
akarsz felismerni. Az egyszerubben szamolhato dolgok pl. az X vagy Y
tengelyre valo vetuletek, aztan a metszetszamok (hanyszor keresztezi
a pl. vizszintes vonalat (minden Y koordinatahoz) a felismerendo
dolog [vastag] vonala), stb. Aztan lehet bonyolultabb dolgokat is
csinalni, pl. (ha mar skeletonrol volt szo) a csontvazon
csomopontokat, elagazasokat keresni, es azok koordinatait, meg egymas
utani sorrendjuket, stb. szamszerusiteni.
Istvßn
-- Istvan Marosi -- http://www.sch.bme.hu/~marosi --
-- Recosoft Ltd. -- mailto: --
|
+ - | output by bits (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali
Absolutely nem vagyok jartas asmben, uh nem jottem ra, hogy hogy lehet
(vagy lehet-e egyaltalan) bitenkent irni/olvasni file-t ....
(esetleg inkabb and,shr,shl ? ...)
Koszi:
Lusthaus Zoli (Walaki)
Graiesehackduckysmoothers
/
|
+ - | [thanx**n] Koszonettel TrueType (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi All!
Koszonom az segitseget a TrueType kerdesemre :)))
udv: XiX
|
|