1. |
nullak, miegymas :) (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
2. |
Nemet vs. japan (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
3. |
LPG (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
4. |
Zoldkartya + gyari radio (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
5. |
Ford Escort (mind) |
41 sor |
(cikkei) |
6. |
Ipiapacs (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: Kotelezo cserek... ? (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: veszvillogo, fek, smiley... :) (mind) |
49 sor |
(cikkei) |
9. |
Fekbetet (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
10. |
japan (mind) |
38 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: Husvet hetfoi tortenesek (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
12. |
Japan2 (mind) |
70 sor |
(cikkei) |
13. |
Formule-1 szallodalanc (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
14. |
Re: Alfa Romeo (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
15. |
Fw: vegyes (mind) |
89 sor |
(cikkei) |
16. |
repulo vs auto gyorsulasa (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
17. |
Re: bmw (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
18. |
veszvillogo vontataskor (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
|
+ - | nullak, miegymas :) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Felado : [Hungary]
>ne kapd fel a vizet, HCs a tul sok nullara utalt, bar egyet nem vett
>eszre o sem :) Nezd:
>Erted? Tarcsa 600 ezer km utan :)
>Erted, 1 millio 200 ezer elott :)
>Peace
>Cs.
>Felado : Hajdu Csaba
>Akkor szamoljunk! Pontosan 1200000 - 200 - 90000 = 1109800
>kilometert jelent. Tehat elnezest kerek az uriembertelen
>kiragadasert, es pontositom a kerdest: hogy birta a motor az
>egymillio-szazkilencezer-nyolcszaz kilometert? :))
Jolvan, jolvan, mindenkitol elnezest kerek a sok "0"-ert! :)))
De mindeki tudta mire gondolok, csak valljatok be jolesett
egy kicsit kotoszkodni! :))) En is ilyen vagyok.... :)
Chip
|
+ - | Nemet vs. japan (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia HA, szia G!
>Soha nem mondtam hogy ez egy atlag magyar szamara
>olcso auto, de nem dragabb mint hasonlo kategoriaju
>nemet tarsaik, amikbol joval tobb fut.
>Csupan ezt tartottam erdekesnek.
Most ugye nem akarod azt mondani, hogy Te _komolyan_
csodaxol ezen, es nem tudtod, hogy Magyarorszagon a nemet
auto szamit presztizs-autonak?
Halistennek van azert vmi lassu fejlodes, talan eljutunk
egyszer oda, hogy az emberek csodalkozni fognak, miert
talaltak egy honfitarsaink "szep"-nek pl. az ultrabuta
kinezetu A8-at... :(
--
Piece:
nme1
>>Know your enemy<<
|
+ - | LPG (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali Mindenki!
Nemreg megjelent a piacon egy olasz gyartasu olaj, amit a
gazuzemu autoknak ajanlanak. 15W40.
Tudja-e valaki, hogy, erdemes-e valtani?
Koszonettel
kg
|
+ - | Zoldkartya + gyari radio (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Egy olyan hulye helyzetbe kerultem onhibamon kivul, hogy nem
tudom mit lehet csinalni. Talan ti tudtok segiteni.
A dolog ott kezdodott, hogy lejart a zoldkartyam.
Ez meg nem lenne gond, ha az auto nem egy amerikai Ford Escort.
Hala a technika fejlodesenek, az uj zoldkartyat szamitogeppel
csinaljak. Viszont az en autom nem szerepel az adatbazisban. :(
Igy senki nem vallalta a kartya elkesziteset.
A helyi Ford markaszerviz ma kb 2 ora alatt sem jutott semmire,
hogy a szukseges adatokat megszerezze hozza.
A KPM sem biztatott semmi joval.
Talan ti tudtok valami segitseget, tippet adni, hogy mit lehet csinalni
ebben az esetben. Ja az auto Szombathelyen van, es nem szivesen
kozlekednek zoldkartya nelkul.
Meg jo, hogy van masik auto :)
Mas.
A Renault Megane-ban a gyari radiot mennyire egyszeru
kicserelni egy masikra.
Siman at lehet cserelni, vagy kell valami beepitokeret.
2 markaszerviz ketfelet mondott idaig.
Bye: Josi
|
+ - | Ford Escort (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv HA,
'94 decemberi Escortom van, 1,3 Alba. Csucs. :-)))
Olyan emberkek jelentkezeset varnam maganban. elore is megkoszonve, akik
ertenek ehhez az autohoz vagy nekik is ilyen van.
Eddig gyakorlatilag semmi kulonos gondom nem volt az autoval, de mostanaban
hirtelen minden vacakol.
Pl. ilyenek: a tukroket nem tudom belulrol allitani, gondolom valami levalt
a tukorhazban. Mit lehet vele tenni? Eros fekezesnel a JE kerek felol morog
valami, eleg hangosan. Kerekcsapagy?
Na meg pepes lett az eleje. Ez tegnap tunt fel, miutan kozel egy honapig nem
en vezettem, hanem papam. A guminyomas ok, valami mas a ludas.
Parkoloban manoverezesnel rotyog-nyikorog valami. Kormanyosszekoto? Vagy a
feltengely?
A generator mar ketszer lett felujitva kb 50ekm-en belul, de most megint
futyul. Nem ertem.
Meg meg nehany aprosag. Pl. ki akartam venni a kalaptartot, mert a hatso
szelvedo es a kalaptarto koze szorult nehany bogar es a kikepzesnek
koszonhetoen kiporszivozni sem lehetett. De kivenni nem tudtam,
visszatekertem a csavarokat, most meg zorog.
A legzsak visszajelzo vagy egy honapja villog. Ezt sem tudom miert.
Ha nem torodnek az autoval, akkor mindezt megertenem. Mostanra jonnek ki
azok a dolgok, ami miatt szidjak az Escortokat?
Egy ismert, orszagos alkatreszkereskedo arai alapjan elol+hatul
lengecsillapito+rugok kb. 100e volna, -10-15% gratis. 154e van a kocsiban
egyebkent. Lehet, hogy cserelni kellene? Tavaly nyaron meg 70-80% kozott
mertek padon.
Mas: illik-e cserelni az elso lampakat? NEM ROHOG! :-)
Csak mert estenkent mar majdnem vakoskodok. A mult heten ultem egy 95-os
Golfban, az az enyemhez kepest fenyarban usztatta az utat. Tehat
megvakulhat-e a lampaban az a fenyes bevonat? H4 rendszeru egyebkent.
A bura beazni nem szokott.
Szoval hozzaertok keressenek mar meg maganba leccci.
Nagyon koszi,
Udv,
Tamas
|
+ - | Ipiapacs (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Zold szinu golf2(asszem kettes, hatulrol, ahogy eldongettel: )
Rendszam valami D-vel kezdodo, de mar elfelejtettem :)
Kedden delutan 17 ora kornyeken a Gilce teren dongettel, s jol
lehagytal, en eppen zold biciklimbe tapostam a kilometereket.
Ki vagy?
Udv!
--
Windisch Gergely - - ICQ:16688379
"Hatulrol jon, mint a partizanok."
|
+ - | Re: Kotelezo cserek... ? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : Antal Attila
> Nekem a Seat Leon eseten most lesz a 45ekm-es szerviz.
> Sima olajcsere lesz CSAK, mint 15e-nel. A 30ekm-es szerviznel
> is csak annyival volt tobb, hogy csereltek uzemanyag szurot,
> meg levego es pollenszurot is.
Kivancsisag, nem kotekedes: gyertyat mikor cserelnek?
Szia: Yff
|
+ - | Re: veszvillogo, fek, smiley... :) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
(Ezt meg Triznyak irta)
>>egyikoldali iranyjelzot latja, vagyis nem tudja hogy a veszvillogo van
>>bekapcsolva, es ilyenkor kanyarodasi szandekot feltetelez.
NAGYON - NAGYON IGAZ !!! Tessek belegondolni, mennyivel tobb baleset
forrása lehet.
>> En ugy
>>gondolom hogy a KRESZ ez esetben a legnagyobb bitonsagra torekszik.
>>Tudom most tobben felhordulnek, hogy jobb a veszvillogot hasznalni, a
>>teny akkor is az hogy a szabaly tiltja.
Engem is tobbszor megtevesztett mar, hogy indexnek latszott. Engem
nagyon zavar. Kisebb baj, ha nem latom, hogy vontatja. Ep esszel az
ember nemigen akarna behuzodni 4 m -es kocsival egy 2 m-es resbe. Ha
megis, akkor az sem szamit sokat, hogy vontatja, vagy nem :-/.
>>Nem art a hatso ablakba kitenni a haromszoget.
> 2 megjegyzes:
> 1.Ha oldalrol jon, hogy a banatba fogja eszrevenni a hatso ablakban
> a 3szoget? En egy autot, ha oldalrol nezek, nem latom a C oszlop miatt.
> Bar, lehet hogy rossz a szemem, de ennyire talan nem.
Viszont oldalrol esetleg feltunhet ilyenkor, hogy a ket auto qrva
kozel van egymashoz, a tavolsag allando, es valami kotelfele koti
ossze oket....
> 2. Az, hogy valamit eloir a KRESZ, hogy minek kell mukodnie, az
> nem jelenti AUTOMATIKUSAN azt, hogy mas hasznalj! (index vs.
> Veszvillogo). Ide vontkozo paragrafust szivesen vennek, mert nekem
> Nincs jogtar cd-m. :(
Ha baleset van, ofcoz senkit nem erdekel, hogy mik azok a szokasok,
amik elternek a KRESZ -tol. (Fuggetlenul attol, hogy letezesukrol
tudunk, birosag hivatalosan nem fog rola tudni.)
> Meg 1 dolog: amikor a Transit osszetort, akkor a kozepso savban
> Voltunk apammal. O indexelt kifele. Koztunk a kotel a kis zaszloval.
> A transit kiengedte apamat a belso savba, majd besorolt moge. Itt
> Ebben az esetben TOK MINDEGY, hogy 3szog, vagy veszvillogo... A hulye
> (es/vagy) figyelmetlen ember ellen nincs orvossag :(
Latod, ez teljesen igaz. Az ilyennek az is mindegy ha bedeszkazzak a
ket kocsi kozott a rest :-)).
SziA : Yff
|
+ - | Fekbetet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>A hatsofek nagyaltalanossagban ket garnitura elsobetetet szokott
>kibirni.
Ismerosomeknek volt 1 Honda Accordjuk, vett bele fekbetetet.
Csodalkozott, hogy a hatso fele olyan vastag, mint az elso. Erre azt a
valaszt kapta, hogy ennel a tipusnal ez igy van, mert igy egyszerre kell
cserelni az osszeset kb. Jo mi? Japan filozofia. Nem is ezzel van a baj,
csak szerintem a hatso fekbetet nem kerult feleannyiba, mintha normal
meretu lett volna:-(.
vd
|
+ - | japan (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Summer,
>Aki meg itthon ad magara, az japan kocsival jar, igy nem kell a
>szervizben orakat, napokat ucsorognie....
Ezzel hadd ne ertsek 1et. Mondj pl valakit, aki ad magara es japan
kocsival jar. Japan szart ugyanugy kell szervizbe vinni, hidd el. Ha en
ugyanugy vezetnem a japan autot, ahogy a sajatjaimat vezetem,
szerintem nem koszonnek meg. Japanoknak nincs is nagy kategorias
autojuk. Lexus probalkozik valami Merci masolattal 300-420, de a Lexus
200-ast ha megneziktek, kisBMW és kismerci párosítás. Nesze neked
japán luxuslautó:-))) Újságban olvastam, hogy a Toyota vezetője
valami olyat mondott, hogy annyira jó autó a 3-as BMW, hogy
leutánoztak. Ha megnezed tengelytavot, auto osszes meretet es
parameteret, kb uaz, mint 3-as BMW, hatsokerekhajtas, motor az elso
tengely mogott, stb. Honda S2000, ugyanez az elv, roadster: motor
joval az elso tengely mogott. Szoval amiket legjobban dicsertek hogy
milyen jok, azok mind valamelyik nem japan autoepitesi mod masolatai.
Pl. mostanaban azon rohogok marhara, hogy a japan motorgyartok
azon vitatkoznak, melyikuk utanzata hasonlit a legjobban a Harley-
Davidsonra. Meg a chopperes Honda, Kawa es Yamaha tulajok
nyilatkozata, hogy mostmar majdnem ugyanugy erzem magam, mint
egy Harley Davidsonon. Hat ugyanez kb. valaki megveszi a Lexus 200-
ast, es mar majdnem ugy erezheti magat, mintha BMW-t vett volna.
Csak azt nem olyan egyszeru leutanozni, nem is sikerult meg nekik
szerencsere. Pedig marhara probalkoznak. De nem ugy megy, hogy
lemerem mekkora oszt epitek ugyanolyat, kicsit attervezem az elso +
hatsolampat, oszt mehet a piacra. Valamit tud a BMW, amit japcsik
keptelenek utanozni. Abban pl japcsik nagyon jok, hogyha kifejleszt
valaki valamit, azt tovabbfejlesztve leutanozzak. De ettol meg nem lesz
1 auto egyeni, hogy masolat, kicsit tovabbfejlesztve.
Visszaterve, akiket en ismerek es adnak magunkra, azok BMW, Merci,
Audi, Saab, Volvo, VW, Chrisler autokkal jarnak, nem tudom ebbol
melyik japan, de most 1 olyan sem jut eszembe, amelyik beillene a
sorba. Vagy Toyota Carina E? Ne rohogtessetek mar a Honda
Legenddel sem, nem is tudom milyen japan autok vannak meg? Soha
nem is neztem, mert eleg 1et megtanulni, az osszes tobbi ugyanugy
nez ki.
vd
|
+ - | Re: Husvet hetfoi tortenesek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hunter,
>Mas is tortent husvetkor, igaz, ez vasarnap... :(
>A 82-es uton Cseszneknel az egyik balkanyarban ket motoros
>kicsuszott. A srac azt mondja, beszitalt alatta a motor, aztan pordult
>180 fokot. Nekivagodott a szalagkorlatnak, ami letepte a bal kezet. Az
>eset utan par perccel erhettunk oda, akkor mar csak 1 serultet
>lattunk, o lehetett az utasa. Csak azt tudnam, a masik motor kie volt?
>Egyebkent visszakapta a kezet, es mukodni is fog rendesen. Szoval...
En is mentem arra par hettel ezelott autoval. Tavaly meg tok jo volt az
ut, es mikor arra motoroztam, jol lehetett dontogetni, mert teljesen
sima volt az út, csupan nehol volt benne egy kis repedes, szoval nagy
elvezet volt arra motorozni. Iden teljesen szetfagyott, tele van
katyukkal, lyukakkal. Alig birtam kerulgetni. Na ennek is annyi. Motorral
hamar be lehet sokalni kanyarban, es gyakorlat kell hozza, hogy meg
tudd fogni. Aki kicsit bizonytalan, az ilyenkor siman eldobja a vasat.
Foleg ha jol ledontott allapotban telibe vesz 1 jo mely katyut.
Eszrevettetek, hogy iden telen mennyivel tobb ut fagyott fel, mint pl
tavaly ilyenkor? Hihetetlen, hogy jon 1 kicsit hosszabb fagy, es az
osszes ut tropa lesz. Most figyeltem az M7-est is. Ami balaton fele
megy, jobboldali sav, mar vegig kamion kereknyomok vannak benne.
Erdekes, a regi betontablas út kibirta tobb 10 evig, hogy nem lett
benne kereknyom, ezt meg nem adtak at fel eve? Milyen lesz jovore? Ki
csinalta? Miert erre biztak, ha nem tud utat epiteni? De ez masik
tortenet. Csak eleg ciki, hogy zsir uj autopalya es nemsokara mar ujra
kell aszfaltozni. Meg jo hogy olyan olcson csinalta, aki csinalta:-).
Udv,
vd
|
+ - | Japan2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ezt most talaltam a Suzuki honlaptyan. Kicsit komolytalan.
Wagon R+ extrak:
Extráink:
Kényelem
Szervokormány, Elektromos ablakemelő, Központi zár, Légkondícionáló,
Antenna
Műszerfal
Fordulatszámmérő, Napi kilométeszámláló, Digitális óra, Világítás jelző,
Alacsony üzemanyagszint jelző, Vastagított, puha, 3 küllős kormány
Beltér
Kabin világítás, Pipere tükör vezető és utasoldalon, Pohártartó (elöl:2,
hátul:1), "Éjjel/nappal visszapillantó tükör", Szövet üléshuzat, Állítható
fejtámla elöl, hátul, Zseb az ülések hátlapján, Osztott, dönthető hátsó
ülések (60:40), Állítható magasságú vezetőoldali ülés, Tároló az első
ajtón, Tároló a hátsó ajtón, Ülés alatti fiók (utasoldal), "Kalaptartó"
Kültér
Hűtőrács Fekete Krómozott, Halogén lámpák, Színezett üvegek,
Elektromosan állítható külső tükrök, Kétfokozatú ablaktörlők, Hátsó
ablakmosó, törlő, páramentesítők, Oldalvédő gumicsík, Tetősín,
Dísztárcsa, Színezett lökhárítók
Biztonsági felszereltség
Vezető és utasoldali légzsák, Oldallégzsák aktív fejtámlával, ABS,
Kiegészítő féklámpa, Állítható magasságú előfeszítős övek elöl,
3 db 3 pontos biztonsági övek hátul, Gyermekzár a hátsó ajtókban,
Reflektormagasság állítás, Hátsó ködlámpa, Oldalmerevítés,
Indításgátló, Bizonsági ajtózár
Jo hogy ilyen hosszu az extralista, ha abenzinszintjelzo, meg az
oldalmerevites is extra. Tovabba kifele nyilo ajto, nyithato
csomagtartoajto, stb. Nagy Bandonak volt anno a Trabantrol ilyen
extralistaja. Akkor nebettunk rajta, mert azt hittuk ez vicces. Hat nem!
Japan autonal ez a veres valosag! A ketfokozatu ablaktorlo, meg a
halogen lampa meg extra. Ha nem kerem, akkor gazlampacskat raknak
bele? Ezt nem hiszem el! De a durvabb resze csak most kovetketik:
"Áramvonalas lekerekítéseitől kezdve sportos lökhárítójáig ízig-vérig
modern autó. _Kirobbanóan energikus_ és jellegzetes: tökéletesen
tükrözi az Ön stílusát. "
A 3 ajtós Swifttel, a városi forgatagban és a többieket maga mögött
hagyó országúti _száguldozásban_ a vezetés egyaránt élvezet.
_Kimagasló teljesítményű_ és egyben rendkívül gazdaságos autó,
amelyben maradéktalanul megbízhat és amelyre mindig számíthat.
Gazdag alapfelszereltségével, - melyhez ABS-t és kétoldali légzsákot is
rendelhet - kápráztató színeivel és _sportos_ üléseivel az Ön
igényeihez alkalmazkodik. Az Ön és utasai biztonságáról az _erős
karosszéria_ és a biztonsági berendezések egész _sora_ gondoskodik.
Es ez a legdurvabb:
"Igazi városi autó, de bikaerős motorjának köszönhetően imádja az
autópályák tempóját is."
Szoval en valahogy eddig is kicsit szkeptikusan figyeltem a japan
autok "fejlodeset" (azert van idezojel, mert legfokeppen csak masolnak
szerintem), de ez amit a Suzukinal lehet olvasni, ez valami kegyetlen.
En, mint kulso szemlelo ezt veszem eszre a legtobb japan kocsinal.
Felsoroljak meg a nemtudom mit is extranak, es az emberek nem veszik
eszre, hogy ez atveres. Persze 1 Akadalybol atulve az auto isteni, nem
is ketlem, de ha az ember soha nem probal ki normalis autot, leragad a
japannal, akkor nem csoda, ha azt isteniti. Ezt is megertem. De a
fentiek tukreben, ami egybeesik eddigi tapasztalataimmal, barmi, amit
japan kocsirol hallok szamomra kicsit komolytalan. Sot nem is kicsit!
Suzuki Swift bikaeros motorral! Jo vicc:-)))))
Udv,
vd
|
+ - | Formule-1 szallodalanc (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Csatlakozom Dodo-hoz a Formule-1 ajanlasaval.
nemi pontositas csak:
>>>
Regebben 160 FFr volt a szobaaruk, ami akkor kb 6000 Ft volt. Talan
nem valtozott olyan nagymertekben azota sem, a szinvonal
elfogadhato volt, a 2-3*-os szallodanak felel meg.
most regiotol fuggoen 22-35 EUR per szoba (1-2-3 fore, mindegy). Q-ra
olcso, eleg tiszta, sok a szines ember, WC-zuhanyzo emeletenkent (4
szobankent 1) Mosdo a szobaban. A 2*-os szalloda emlekeim szerint
mar WC-s kellene, hogy legyen.
Elonye, hogy teljesen automatikus, kartyaval lehet fizetni, interneten
foglalni, stb. En nagyon szeretem, persze naszutra eszembe sem
jutna... viszont orszagjarashoz tokeletes.
link: www.hotelformule1.com
Egyebkent az ACCOR csoport tagja.
udv,
djtiszy
|
+ - | Re: Alfa Romeo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
erdigy irta:
>>>
Q2lhbyBtaW5kZW5raW5layENCktlcmVzZW0gbGVubmUgQUxGQVNPS0hP
WiENCkFMRkEgMTQ2IFRpQgZXJkZWtlbG5lLiBJcmpvbiBha2luZWsgdmFuIG
EgYmlydG9rYWJhbiB2YWd5IGhhc3puYWxYSBtYXIgZXp0IGEgdGlwdXN0Lg
0KRXJkZWtlbG5lIG1pbHllbmVrIGEgdGFwYXN6dGFsYXRhaSBheiBhdXRvdm
FsLiBEaW5hbWlrYSwgZm9neWFzenRhcyBzdGIuDQpFZGRpZyBqbyBtYWd
hbSBlZ3kg
tudom, ezt Genfben is kiallitottak
:-))
tiszy
|
+ - | Fw: vegyes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Jo napot mindenkinek, ujra hixkozelben! Par dologba 1bol belepofaznek.
>
> Veszvillogo vontataskor:
> En ha huzok valakit, vagy engem vontatnak, mindig bekapcsolom. Ha engem
> vontatnak, egyenes menetben veszvillogok, kanyarodas elott kicsivel
> kikapcsolom, majd indexelek arra, amerre kanyarodni fogunk. Aki engem huz,
> nem veszvillog, hiszen a szembe jovot nem erinti, aki hatulrol er utol
> minket, az meg ot nem latja, igy neki felesleges lenne villogatnia.
Viszont
> kanyarodaskor ugyanugy indexelunk, igy iranyvaltoztatasunk egyertelmu.
> Az ujabb, dontottebb uvegu autok hatso ablakaba felallitani a haromszoget
> szinte keptelenseg, emellett az uveg tukrozodese miatt sz@rt sem latni
> belole. A veszvillogo viszont mindig latszik, es egy fo celja van:
felhivni
> a figyelmet arra, hogy ez az auto ugyan mozog, de valami miatt mas, mint a
> tobbi, ovatosan kozelitsd meg. Ennyi nekem mindig eleg volt, soha nem
> kerultem balesetkozeli helyzetbe sem emiatt. Az, ha valami barom ra akar
> menni a kotelre a ket auto koze, persze megelozhetetlen, ilyenkor csak a
> duda a megoldas. Es vontatas kozben mindig legyen rajta a gyujtas.
>
> Fekkopas, eloirt szervizek:
> Nekem az elso Seat Toledorol 30ekm alatt sikerult ugy legyurni az elso
> fekbeteteket (e/h tarcsa), hogy tarcsat is csereltek, mert elkezdte enni.
A
> masodik Toledon 45ekm utan kellett betetet cserelni, tarcsanak semmi baja.
> Olajcsere mindegyiknel fix 15ekm volt (1.6-8V-101LE, 1.6-16V-105LE).
> A mostani Bora (1.6-16V-105LE) szervizkonyve szerint ez az auto figyelos
> olajerzekelovel van felszerelve, ami miatt 0-30ekm kozott a hasznalat
> fuggvenyeben fogja jelezni, hogy most illene olajat cserelni. Ket honap
> alatt 13ezret mentem vele, eddig nem jelzett. Ami szomoru: a szervizkonyv
> 1500km bejaratast ir. En 16km-rel vettem at, az elso 2000km-ben egyszer
sem
> porgott 4000rpm felett. Gyor-Budaorsot jarom naponta, vagy ennel hosszabb
> utakat, tehat egy hideginditast minimum 120 km folyamatos es egyenletes
> haladas kovet. Ez elvileg eszmenyi korulmeny egy motor szamara. 11ekm-nel
> megis kigyulladt az olajszint-jelzo, es 1 liter olajat beleontve most epp
a
> 2 nivo kozott feluton van a szint. :-(((
> Emellett ujkora ota zug a szel a jh ajtonal es a je ajtot ugy kell
bevagni,
> mint egy Zsiguliet.
>
> Motorok:
> El nem hiszem, hogy egy GSXR, CBRRR, es tsai csodalatos futomuvei ugyanugy
> viselkednek egy 50kilo+ruha sulyu emberke alatt, mint akkor, ha
ratelepszem
> en a (borruhastol-sisakostol) kb 125 kilommal. Innet kezdve tisztan elvi
> kerdes, hogy melyiknek van jobb futomuve, nem? Kulonben is egy keskeny
> V2-vel (TL1000, Ducatik) nagyobbat lehet alkotni, mint a szelesebb
> 4hengeresekkel, nem?
>
> Karesemeny:
> Husvet szombaton sikeresen kilyukasztottam hon szeretett autom
olajteknojet.
> :-((( Gyor belvaros kozepen egysavos egyiranyu utcaban a sav kozepen
kiallt
> egy 5cm vastag acelrud az aszfaltbol, a kerekek a 2meterrel elobb kezdodo
> nyomvalyuba ertek, a berugozas melypontja epp a vasrud ele esett
(35-45kmh,
> mert 2 zebras keresztezodes is), igy frankon porra torte az olajtekno also
> reszet. Hivtam az asszonyt fotozni, es egy jarokelo tanacsara rendoroket
is.
> Kijottek, hivatalos jegyzokonyvem+fotoim vannak a tortentekrol, + van egy
> tanum (mikulascsomagoszto ember, aki epp ott dolgozott, es az esemenyt is
> latta). Tabla (uthiba, sebessegkorlatozas, stb) sehol. Az utkezelo sajat
> allitasa szerint 50eFt-ig terit, ha egy 3fos bizottsag meghallgatasa utan
is
> ugy itelik meg, hogy ugy es ott tortent, ahol es ahogy mondtam. A gond az,
> hogy csak a cserelendo alkatreszek elkerulik a 60eFt-ot, munkadij,
> elvontatas koltsege, stb nelkul. Amugy az auto nem is ultetett... Hajra
> utkezelok! :-(((
> Egyenlore varom a szamlakat, hogy osszesitett karigenyt tudjak benyujtani.
A
> fejlemenyekrol majd beszamolok.
>
> Rendezveny:
> majus 17en (jovo szombaton) Alfa Romeo Club Selenia-Borzsony rali, ami egy
> ugyessegi turaverseny, a kresz szabalyainak maximalis betartasaval. Allati
> nagy buli, indulas csak Alfaval. :-) Van (volt) itt par Alfas... Szinten
az
> o figyelmukbe ajanlom, hogy ujra vannak Alfa-himzesu cuccok (poloing, ing,
> baseball sapka, strandtorolkozo). Akit erdekelnek a reszletek, keressen
> emailben.
>
> Fogash
>
>
>
>
|
+ - | repulo vs auto gyorsulasa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Sandor irta:
: Hogy a hozzam hasonlo, 2mp/100kmh-szeru autoban sosem ult emberkenek is
: legyen fogalma hogy mindez mit is jelent: egy atlagos autonak a
: legnagyobb *lassulasa* van 1G korul. Tessek veszfekezni, na olyan lehet
: a gyorsulas:-)
A helyes megoldas az, hogy az anyosulest kivesszuk es menetirannyal
szemben visszatesszuk. Ezutan megkerunk valakit, hogy veszfekezzen,
mikozben mi az anyosulesen ulunk. :-))
Udv,
marky
|
+ - | Re: bmw (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Jol olvasom a lenti hirdetesben, hogy 5 millioert hathengeres BMW-t
arulnak ? :
>-o
>Vagy ez megint a szokasos csusztatas (arulunk ocsoert alapmodelt, de a
hirdetes
>ben inkabb azt irjuk le, hogy az otszorannyiba kerulo _auto_ az milyen
szuper)
>?
>
>########################################
>
...
>BMW-hez 5 millió forint alatt jusson az ember. Ezzel szemben az Új BMW
3-as Com
>pact alapára most 4 990 000 forint és a Wallizing kedvező finanszírozási
konstr
...
>kényelmi- és biztonsági funkciót tartalmaz, amit egy BMW-től elvárhatunk,
hathen
>geres benzin- vagy négyhengeres Common Rail dízelmotorjai pedig
verhetetlenné t
...
nem kotozkodni akarok, de szamomra vilagos. meg csusztatast sem latok:
alapar: 4.990.000 forint (ez gondolom a 316 -os alapfelszereltsegen)
de kaphato hathengeres stb. motorral is (ami ertelemszeruen mar nem
alaparon kaphato)
bar ha nagyon szorszalhasogato akarok lenni, valoban ertelmezheto a
hirdetes ugy is, hogy a hathengeres motorral szerelt modell is kaphato
alaparon. de ezt csak a nagyon-nagyon laikusok hinnek el. az ilyesmi majd
akkor lesz erdekes, ha mar a hipermarketekben is lehet autot kapni (tesco
gazdasagos bmw ?:) )
robi
mg 1.8td
|
+ - | veszvillogo vontataskor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Tudom most tobben felhordulnek, hogy jobb a veszvillogot hasznalni, a
>teny akkor is az hogy a szabaly tiltja.
>Nem art a hatso ablakba kitenni a haromszoget.
en is igy tudom. sot, en meg ugy tanultam, hogy az elakadasjelzo
haromszoget vontataskor _kotelezo_ kitenni a hatso ablakba (es tilos
veszvillogot hasznalni). most utananeztem a kresz-ben
(http://www.totalcar.hu/kresz/ ), es nem talaltam ilyen ertelmu passzust.
ezt talaltam:
"A vontatott jármű féklámpáját és irányjelző berendezését - kivéve ha a
járművet emelve vontatják - működtetni kell, továbbá - éjszaka és
korlátozott látási viszonyok között - a vontatott járművet is ki kell
világítani." (57§.(8) http://www.totalcar.hu/kresz/kresz_4.html#tart446 )
ez (ertelmezesem szerint) nem tiltja a veszvillogo hasznalatat, de mivel az
iranyjelzo mukodeset eloirja, a veszvillogo hasznalata kizarva.
egyebirant ha a feklampa mukodik is gyujtas nelkul, az iranyjelzo nem (en
legalabbis meg egyetlen olyan autotipust sem lattam). tehat ha a kresz
eloirasait betartva vontataskor raadott gyujtassal kell gurulni, es a
feklampa ebben ez esetben mindenkeppen mukodik. ettol fuggetlenul szerintem
is jobb, ha mukodik a feklampa gyujtas nelkul is
(vettem mar reszt (utaskent a vontatott autoban) olyan vontatasban
(Drezda->Berlin), amikor a futomuhibas citroen ax -et egy generatorhibas vw
polo huzott ugy, hogy a polo minden lampat lekapcsolt, es a jaro motoru ax
vilagitott hatulrol (ejszaka, autopalyan). aztan Berlinben hajnali 3-kor
zuhogo esoben defektet kapott a citrom. aznap fejezte be palyafutasat az
ndk marka. felejthetetlen nap volt... :) )
robi
mg 1.8td
|
|