1. |
JAVA decompiler (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
2. |
RE: haromszog (mind) |
63 sor |
(cikkei) |
3. |
Window header szinezes (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
4. |
DMC (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: 0ff0 bug (marmint f00f) (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
6. |
Koszonet (mind) |
3 sor |
(cikkei) |
7. |
.bmp file format (mind) |
81 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: virtual machine (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
|
+ - | JAVA decompiler (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Windows alá keresnék Java decompilert.
Amennyiben nem tudtok róla, hogy lenne, érdekelne más lehetőség is.
Wolodayen
|
+ - | RE: haromszog (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv !
> Adott egy haromszog a csucspontok koordinataival, es van egy
> fuggetlen
> pontom. A koordinatak alapjan hogyan lehetne azt megallapitani,
> hogy a pont
> a haromszog belsejeben vagy rajta kivul helyezkedik el?
> Maganban valaszoljatok, legyetek kedvesek.
Itt egy pacal forras (unit formajaban):
> -----------------------------------------------------------
{$F+}
unit MATEK;
INTERFACE
function vharomszog(x0,y0,x1,y1,x2,y2,x3,y3:word):boolean;
IMPLEMENTATION
function vharomszog(x0,y0,x1,y1,x2,y2,x3,y3:word):boolean;
var vx:array[1..3] of integer;
vy:array[1..3] of integer;
eredmeny:boolean;
a:integer;
.
> ----------------------------------------------------------------
x0,y0 a vizsgalt pont, a tobbi a haromszog koordinatai.
Biztos lehet optimalizalni (ahogy elnezem, van mit, ugyanis
eredetileg volt benne egy for ciklus, na meg ertek szerinti
parameteratadas), de ahova nem kellett, ott nem volt ra szukseg :-)
Remelem, hasznat veszed.
Szevasz !
Tom
----------------------------------
Rehak Tamas
E-Mail:
----------------------------------
|
+ - | Window header szinezes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozlet a CODER-ek jeles tarsasaganak!
Segitsegetek kerem, mivel olyan programozasi feladatot kaptam,
amelyhez hasonloval ezidaig meg nem talalkoztam.
A kerdes:
Egy window fejlece atszinezheto-e egy programon belulrol,
es ha igen, akkor hogyan.
Az igazsagot megvallva, en nem emlekszem olyan programra, amely
nem a rendszer beallitas szerinti szinekben jelenitette meg az ablak
fejlecet. Ha valaki esetleg mar latott ilyen programot, kerem irjon.
Kerlek benneteket hogy maganba is valaszoljatok.
Udvozlettel: Ko'ra Ka'roly CAMSCO KFT.
Telefon: (36) 1 465-83-79
<mailto:>
|
+ - | DMC (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
Tudna nekem valaki leirast adni a 'Dynamic Markov Coding' eljarasrol?
Udvozlettel,
Chut
|
+ - | Re: 0ff0 bug (marmint f00f) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On 2 Jun 99 at 5:43, > wrote:
> > eleget tegyunk vasarloink igenyeinek", a Novelles meg, hogy "A
> > NetWare-t nem erinti a talalt Pentium bug".
> Bizonyos szempontbol igaza van. A mezei user nem tud a szerveren
> programot futtatni. De a gonosz rendszergazdak... ;-)
Intranetware-en van www szerver, meg a cgi-khez perl fordito,
mindkettoben elkepzelheto, hogy van pl. buffer overrun bug, akkor
meg egy elszant cracker csak le tud futtatni 4 byte-ot. :)
Nem mint hogyha barkit ilyesmire akarnek biztatni!
István
-- Istvan Marosi -- http://www.sch.bme.hu/~marosi --
-- Recosoft Ltd. -- mailto: --
|
+ - | Koszonet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nagyon koszonom mindenkinek a segitseget (a Turbo Pascal kurzor
ugyeben), hasznosak voltak. Meg egyszer:koszi mindenkinek,aki
segitett !
|
+ - | .bmp file format (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Sokat segítene aki megírná, hogy hogyan épül fel egy .bmp fájl, esetleg
Alapnak itt van egy C header file:
/* Bitmap file header definitions */
typedef struct tagRGBQUAD {
BYTE rgbBlue;
BYTE rgbGreen;
BYTE rgbRed;
BYTE rgbReserved;
} RGBQUAD;
typedef struct tagBITMAPFILEHEADER
{
WORD bfType; // "BM" vagy 0x4D42
DWORD bfSize; // Hany byte hosszu a file
WORD bfReserved1; // == 0
WORD bfReserved2; // == 0
DWORD bfOffBits; // Hol kezdodik a
"pixel" informacio
DWORD biSize; // windows BMP == 40
DWORD biWidth; // szelessege
a kepnek, pixel-be
DWORD biHeight; // magassaga a
kepnek, pixel-be
WORD biPlanes; // 'plane'-k
szama (altalaba == 0)
WORD biBitCount; // 1 -
fekete/feher, 4 - 16 szin, 8 - 256 szin, 24 'true color'(8 bit each,
RGB)
DWORD biCompression; // tomorites, altalaba
== 0
DWORD biSizeImage; // hany byte hosszu a
kep
DWORD biXPelsPerMeter; // Horizontal
resolution
DWORD biYPelsPerMeter; // Vertical
resolution
DWORD biClrUsed; // hany szin
van hasznalva
DWORD biClrImportant; // hany szin 'fontos'
(?)
RGBQUAD bmiColors[]; // a szinek
} BITMAPFILEHEADER;
/* constants for the biCompression field */
#define BI_RGB 0L
#define BI_RLE8 1L
#define BI_RLE4 2L
Na most itt lessz egy kicsit bonyolultabb, a bmiColors (RGBQUAD) struct
tobbszor van ismetelve. Ha a biBitCount == 1 akor 2-szer (fekete/feher),
ha a biBitCount == 4 akor 16-szor (16 szin),
ha a biBitCount == 8 akor 256-szor (256 szin),
ha a biBitCount == 24 akor egyszer se (nincs palette)
Egy struct tagBITMAPFILEHEADER van a file elejen, utana a pixel
informacio, soronkent, kezdve az utolso sorral.
Minden sor DWORD 'boundary-n' kell vegzodni (minimum 4 byte)
ha nincs eleg pixel info akkor 0-val kell tomni.
Ha biBitCount == 1 akkor minden bit felel meg egy pixelnek.
(ha 0 akkor bmiColors[0] van hasznalva, ha 1 akkor bmiColors[1].
Ha biBitCount == 4 akkor 4 bit (nybble) felel
meg egy pixelnek. (bmiColors[0] - bmiColors[15])
Ha biBitCount == 8 akkor minden byte felel meg egy pixelnek.
(bmiColors[0] - bmiColors[255])
Ha biBitCount == 24 akkor harom byte felel meg egy pixelnek,
(kek, zold, piros sorrendbe).
Ez egy nagyon gyors leiras, ha erdekel tobb (jobb?), talalhatsz angol
leirast itt:
http://www.wotsit.org/cgi-bin/search.cgi?graphics
.. vagy irjal maganban es el tudok kuldeni .BMP 'viewer' C forrast
(640x480 max).
Attila Voros, Chief Engineer, ISDgames
|
+ - | Re: virtual machine (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali
A vas az a mai viszonyok szerint nem tul huzos, 333 MHz PII, ami huzos az a
memoria 768 Megat hasznal a linux, ebbol adtam 128 Megat a winnek egesz
pontosan a VM nek, de mindezzel egyutt a memoria foglalas nem ment
tokkal-vonoval 200 Mega fole. Otthon meg nem tudtam kiprobalni, de amint
dulore jutok vele referalok (AMD k6-2 300, 64MB)
Udv
Andras
|
|