Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1794
Copyright (C) HIX
2003-04-14
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 ?? (mind)  8 sor     (cikkei)
2 Tali (mind)  17 sor     (cikkei)
3 Re: Fiat-robbantott kepek (mind)  6 sor     (cikkei)
4 Re.: kilometeroran pottyok (mind)  21 sor     (cikkei)
5 va:milyen olcso autot (mind)  16 sor     (cikkei)
6 kezdo jogsi (mind)  35 sor     (cikkei)
7 102 kod (mind)  100 sor     (cikkei)
8 Re: BMW (mind)  107 sor     (cikkei)
9 Re: BMW (mind)  20 sor     (cikkei)
10 Re: Fulig kocsi szaj kinek mikor (mind)  11 sor     (cikkei)
11 Re: BMW es egyebek (mind)  20 sor     (cikkei)
12 jogsi-kod (mind)  20 sor     (cikkei)
13 autoradio alkatresznek (mind)  11 sor     (cikkei)
14 Re: *** HIX AUTO *** #1793 (mind)  13 sor     (cikkei)
15 FIAT BRAVA 1.9TD (mind)  5 sor     (cikkei)
16 Milyen autot? (mind)  18 sor     (cikkei)
17 BMW-hez (mind)  30 sor     (cikkei)
18 Kinek mikor ert fulig a szaja autoba uleskor? (mind)  5 sor     (cikkei)
19 bejemve (mind)  11 sor     (cikkei)
20 Ingyenauto (mind)  7 sor     (cikkei)
21 Re. Daihatsu SAHAL (mind)  42 sor     (cikkei)
22 Re. Vizpumpa (mind)  37 sor     (cikkei)

+ - ?? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:51 2003. 04. 13. +0000, you wrote:
>a VTI-s
>spanyolviaszt (ertsd copy-paste Alfa :), kijavitva, tovabbfejlesztve)
>nemreg fedeztek fel rizsorszagban.

???? 12-13 éve nemrég ?? :)

Ant
+ - Tali (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Na jo, 102 : kontaktlencsevel
Az mit jelent? Semmi baj a szememmel...
----
Het vegen volt egy kis Citroen tali Veszpremben. CX-ek, BX-ek, Visa-k,
Kacsak, XM-ek, Xantiak jottek ossze a Tesco parkoloban. Odajott egy emberke,
hogy latja a sok citromot itt, mire keszulunk. Erre a banda korusban felelt:
mind focvagenre cserelnenk oket :) Kiderult hogy szimpatizans, mehetett egy
kort az XM-mel. Ott volt Magyarorszag leggyorsabb Citroenje is, egy Visa
GTI. Igaz, hogy a motorja helyen egy oreg 16 szelepes 1.9-es injektoros BX
motor (szivo) csucsult, ezzel 6mp alatt volt 100-on, a 201m-es gyorsulasi
szakaszt 9 mp alatt szokta letudni slick gumikkal es lecserelt kipu csovel.
Mindezt elsokerek hajtassal :)) Szoval ha lattok Gyor kornyeken egy kis
feher autot nagy GTI felirattal a hatso szelvedon, lehet emberkedni vele :)
Holnap remelem mar lesznek kepek is...

Udv joe
XM 2.1TD
+ - Re: Fiat-robbantott kepek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

CD-n postán nem lehetne megkapni tőled? Egyet rendelnék. És mit akarsz és 
honnan törölni?

Kálmán

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 3e70cc9e.dialin.enternet.hu)
+ - Re.: kilometeroran pottyok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Triznyak irja...
>A pottyok a gyartashoz kellenek, ezek segitsegevel szerelik ossze
>illetve ellenorzik a pontossagat.(pl. a mutato alaphelyzete.)
>A muszer gyartojanak nem mond semmit az hogy 30,50,160. O adott
>percenkenti fordulatszamhoz kalibralja a merot.

Ha  Te  ezt  hatarozottan tudod, akkor fejet hajtok, ha csak gondolod,
akkor erosen ketlem. Ketlem, hogy egy eloregyartott, beskalazott lapon
kulon pottyok kellenek a hokuszpokuszhoz.
Tobb mint harminc eve gyartanak mellettem (ertsd 2 m-re tolem) mutatos
muszereket.   Az   egyedileg  skalazott  0.05  pontossagu  tukorskalas
muszerektol  egeszen  az  elore  gyartott skalaju kommersz muszerekig.
Semmi olyan nem kerul a skalara, mihez a kuncsaftnak nincs koze.

Az  Opel  Astran  - mos neztem - nincsenek pottyok. Opelek, hogy a pek
nyilaba tudjak kalibralni pottyok nelkul a muszert?
Az  a  sanda  gyanum,  hogy  azok  a  pottyok  sokkal  inkabb  az auto
vezetojenek  kellenek, mint a gyartashoz. Oreg Fordomon voltak ilyenek
es a sebessegvaltas ajanlott tartomanyait jeloltek.
--
Meszaros Geza
+ - va:milyen olcso autot (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Keves a penz, olcso autot akarsz es tapasztalatlan is vagy - ez
igy gaz, de nem remenytelen.
1. olcso uj auto - kockazat nincs - tudod mit veszel.
itt javasolnek egy nagyobb tomegben arult, kifuto tipust.
2. Markakereskedotol 3 evesen, 1 tulajdonostol, szervizkonyvest,
keves kilometerrel - ugyanazt mint fent.
3.  Hirdetes alapjan, 1. tulajdonostol (videki bacsi, csak a
templomba jart vele)

A  masodik  javaslat  tunik a legegyszerubben kivitelezhetonek. Tipust
nem  mondok  -  legyen  benne egy kis szerelem is. Tapasztalat szerzes
celjabol  nezz  korbe  a  piacokon,  de  ne akarj ott venni - nem a Te
palyad   -  mert  konnyen  elcsabulsz  valami  csili-vili  autotol  es
megszivhatod.
--
Meszaros Geza
+ - kezdo jogsi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Valaki kerdezte a mult heten - most beleakadtam
--
Meszaros Geza


Kezdő vezetői engedély

5. § (1) A vezetési jogosultság első alkalommal történő megszerzésének
napjától   számított   két  évig  a  vezetői  engedély  kezdő  vezetői
engedélynek minősül.
(2)  A  kezdő  vezetői  engedéllyel  az  ,,A''  az  ,,A''  korlátozott
kategóriára és az ,,A1'' alkategóriára érvényesített bejegyzéssel utas
nem szállítható, a ,,B'', ,,C'', ,,D'' kategóriára és a ,,C1'', ,,D1''
alkategóriára   érvényesített   bejegyzéssel   –   a   fegyveres  erők
kezelésében lévő járművek kivételével – pótkocsi nem vontatható.

6.  §  (1) A ,,kezdő vezetői engedély'' minősítés kétéves időtartama a
szabálysértés  vagy bűncselekmény elkövetése miatt jogerősen kiszabott
eltiltás, illetve a vezetői engedély külön jogszabályban meghatározott
ideiglenes visszavonásának leteltét követően újra kezdődik.
(2)  Az  (1)  bekezdés  rendelkezései szerint meghosszabbított ,,kezdő
vezetői  engedély'' minősítés lejártának határidejét a nyilvántartásba
be  kell  jegyezni,  és  ezt  a tényt a vezetői engedélyben kódszámmal
jelölni kell.

7. § A kezdő vezetői engedélyre vonatkozó rendelkezéseket – nemzetközi
szerződés  eltérő rendelkezése hiányában – a külföldi vezetői engedély
helyett   a   magyar  hatóság  által  kiadott  vezetői  engedélyre  is
alkalmazni   kell,   amennyiben   a  gépjárművezető  külföldi  vezetői
engedélyét két évnél nem régebben szerezte. Ebben az esetben a ,,kezdő
vezetői  engedély'' minősítést a nyilvántartásban a külföldön szerzett
vezetői engedély kiállításától számított két évben kell meghatározni.

8.   §   A   kezdő  vezetői  engedélyre  vonatkozó  rendelkezések  nem
alkalmazhatóak nemzeti kategória esetén.
+ - 102 kod (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hajdu Csaba honnan tudod, hogy a 102 kontaktlencse ?
>Na jo, 102 : kontaktlencsevel
>       106 : szemuveggel vagy kontaktlencsevel
01.02. a kontaktlencse, 106-os kod meg nincs :-)))

Eloszor egy par kod a szaz kozul, ami a kartya formatumu jogsiba
bejegyezheto.
Masodszor, amit talaltam a 102-rol.
Az  ekezetes  szoveget  es  a forrasok hianyat nezzetek el nekem. Tobb
egymasra  hivatkozo,  de  garantaltan  hatalyos  rendeletbol  olloztam
ossze.
--
Meszaros Geza

***************

100 Gépjárművezetésre egészségügyi szempontból alkalmatlan 
  101 1. egészségügyi csoportban alkalmas 
  102 2. egészségügyi csoportban alkalmas
  103 2. egészségügyi csoportban alkalmatlan 
  104 Csoportos személyszállítást nem végezhet 
  105 Megkülönböztető jelzéssel ellátott járművet nem vezethet 
  110 Tartalék szemüveg tartása kötelező 
  111 Kétoldali visszapillantó tükör kötelező 
  130  Mozgásszervi  okok  miatt  csak  a vezetői engedély mellékletét
  képező betétlapon meghatározott feltételekkel vezethet
  131  Csak  a  vezetői  engedély részét képező mellékletben megjelölt
  típusú járművet vezethet
  132 Csak a vezetői engedély részét képező mellékletben meghatározott
  módon átalakított járművet vezethet
  133 Csak a vezetői engedély részét képező mellékletben meghatározott
  segédberendezéssel ellátott járművet vezethet
  180 Maximális sebesség 80 km/h 
  181 Kezdő vezetői engedély

******************
(1)  A közúti járművezető-jelöltet, illetőleg a közúti járművezetőt az
előzetes,  az időszakos, illetőleg soron kívüli egészségi alkalmassági
vizsgálat alkalmával az alábbi két csoport valamelyikébe kell sorolni:
a)   az   1.   alkalmassági   csoportba  kell  sorolni  azt  a  közúti
járművezetőt,  aki  nem  a  b) pont szerinti 2. alkalmassági csoportra
kérte egészségi alkalmassági vizsgálatát;
b) a 2. alkalmassági csoportba kell sorolni azt a közúti járművezetőt,
aki  a  közúti  közlekedési  szolgáltatás  keretében  közúti járművet,
megkülönböztető  jelzéssel  ellátott közúti járművet vezet, vagy kíván
vezetni,    valamint,    akit    közúti    járművezetői    munkakörben
foglalkoztatnak.

(2)  Az  egészségi  alkalmasságot  arra  a  csoportra vonatkozóan kell
megállapítani,  amelyre  azt  az  orvosi vizsgálaton megjelent személy
kérte. Az 1. alkalmassági csoportra vonatkozóan alkalmasnak minősített
személy nem folytathat olyan járművezetői tevékenységet, amelyhez a 2.
alkalmassági  csoport  szerinti  egészségi  alkalmasság  megállapítása
szükséges.  A  2.  alkalmassági  csoportba  sorolt személyt, egészségi
alkalmasságának megállapítása esetén, alkalmasnak kell tekinteni az 1.
alkalmassági csoport tekintetében is.

(1) Az 1. alkalmassági csoportba tartozó közúti járművezetők közül az,
aki a
a) 40. életévét még nem töltötte be, 10 évenként;
b)  40.  életévét  betöltötte, de a 60. életévét még nem töltött be, 5
évenként;
c) a 60. életévét betöltötte, de a 70. életévét még nem töltötte be, 3
évenként;
d) a 70. életévét betöltötte, 2 évenként 
köteles időszakos egészségi alkalmassági vizsgálaton megjelenni.

(2)  A 2. alkalmassági csoportba tartozó közúti járművezetők közül az,
aki
a) 45. életévét nem töltötte be, 5 évenként;
b)  a  45.  életévét  betöltötte, de a 60. életévét nem töltötte be, 3
évenként;
c) a 60. életévét betöltötte, 2 évenként 
köteles időszakos egészségi alkalmassági vizsgálaton megjelenni.

Az egészségi alkalmassági vizsgálatot első fokon végző szervek:

a)  az  1.  alkalmassági csoportba tartozó személy esetén az illetékes
háziorvos,    a    munkavállaló    esetében   a   munkáltató   részére
alapszolgáltatást  nyújtó  foglalkozás-egészségügyi  szolgálat  orvosa
vagy az illetékes háziorvos;
b)  a  2.  alkalmassági  csoportba  tartozó  munkavállaló  esetében  a
munkáltató  részére  alapszolgáltatást nyújtó foglalkozás-egészségügyi
szolgálat  orvosa;
c)  a  fegyveres  erők,  a  rendőrség,  a  rendészeti  szervek,      a
nemzetbiztonsági  szolgálat,  a  köztársasági  őrezred,              a
büntetésvégrehajtási  intézetek,  valamint  a Belügyminisztérium által
kijelölt orvos, ha az érdekelt személy e szervek állományában teljesít
szolgálatot vagy ott munkaviszonyban áll;
d)  a  MÁV  Vasútegészségügyi  Szolgálata  által kijelölt orvos, ha az
érdekelt személy a MÁV egészségügyi ellátási körébe tartozik;
e)   Magyarországon   huzamosabb   ideig  (munkavállalás,  tanulmányok
folytatása  stb.) tartózkodó külföldi állampolgár, illetőleg külföldön
élő és legalább 3 hónapja Magyarországon tartózkodó magyar állampolgár
esetén az a) , illetve b) pontokban meghatározottak;
f)    tartós   munkavállalás   miatt   külföldön   tartózkodó   magyar
állampolgárok   esetében   a   külképviselet  (kolónia)  orvosa,  mint
kezelőorvos.

*****************************
+ - Re: BMW (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Valszok  vd-nek!

 >  Fenyes nappal rendorre lovoldozni 50e Ft-ert, szerintem kicsit durva 
lenne ma Magyarorszagon, nem gondolod?

----Orulok hogy valamiben egyezik a velemenyunk! Durva dolog!
Megaztan a vilagon barhol es ejszaka is. A bunozok tobbsege nem a 
racionalis gondolkodas modjarol valt hirese.

 > Figyelj. Nem tudja beinditani, mert a computer nem hagyja. Most akkor 
szet kell szerelni, alkatreszt egyenkent eladogatni, amiben meg jeloles 
van, azt megsemmisiteni. Hat kell ez neki? Inkabb ellop 1 Audit, azokban 
nincs semmi amitol ne lehetne ellopni.

----A computer egy alkatresz , mint az EVS tobbi resze is, kiszerelheto, 
preparalhato, csak eszkoz igenyes. Valoban az Audit viszi el, mert azt 
RENDELTEK meg! A BMW ennek a sok utodottnek nem kell.

 > Mondjuk uj A8, ujjlenyomat.

----Most akkor van benne VALAMI vagy NINCS benne VALAMI?

 > Szerintem a BMW-t nem a marketingje miatt veszik. Errol kerdezz meg 
akarmilyen BMW-st. De ezt neked hiaba magyarazom, mert nem ultel meg 
autoban. Engem sem a marketing fogott meg, csak beleultem, es utana mar 
nem kell mas. Ennyi.

----Megkerdeztem! (nem csak az "akarmilyeneket") ugy kb. 60-70 BMW-st 
(nagyjabol 15 ev alatt)
   Statisztika:  50-50%  a szerelmes es a realis
   A szerelmes beul es mas nem kell neki
   a szerelmesek kozul 10% az olyan aki szemellenzos,
   a  masik 40% kepes belatni az auto korlatait, es ezzel egyutt is
   imadja azt. Az utakon is normalisan, korrektul kozlekedik.
   A realis kiszall, es mas kell neki.

 > En cask azt irtam, hogy nem valami nagy eresztes a tobbi auto, 
mindegyikben nagyon sok hibat talalni. A BMW-ben nekem meg nem sikerul.

----Ha elkezded hasznalni majd sikerul!

 > Csak sajnalom oket, hogy mit hagynak ki. Es nem is tudjak, meg 
elmeleteket gyartanak, mint te is, tapasztalat nelkul. De ez igy van. 
Amihez az ember nem er fel, azt megmagyarazza maganak, hogy nem is lehet 
olyan jo, ki se akarom probalni.

----Igazad van! Tobbszor mar nem akarom kiprobalni. (csak hat ez a dolgom)

 >> Ebben nincs benne az a nem elhanyagolhato mennyiseg amit magan 
importban hoztak be, valamint azon kulfoldi tulajdonu BMW-k amelyeket 
nalunk loptak el. Valoszinuleg a karosultakat legkevesbe sem vigasztalja 
az hogy kulcsal vagy kulcs nelkul vittek el a kocsijukat.

 > Szoval a tolvaj elobb lecsekkeli, hogy az auto maganimportos vagy 
nem, es ha igen, akkor elviszi, mar csak azert is, hogy a Wallis 
statisztikaja hibatlan legyen. O mondd meg nekem mi az igazsag te minden 
dolgok jobbantudoja!!!

---- Megmondom! Itt az az igazsag hogy alaposan kirohogtetted Magad.

 >> Telephely vezetonket alig ket honapja de. 10-kor kiszalitottak a VW 
Borajabol, pedig "csak" 5-6 millios.(ezt nem csak hallottam!) Igen 
tudjuk a valaszodat, ez egy egyedi eset, a kivetelek erositik a szabalyt
 >
 >
 > Erdekes, engem 1x sem akartak kirangatni az M5-osbol. VW az egyik 
legkonnyebben lophato auto, meg az Audi Mo-n, ezt is statisztikaban 
olvastam.

----Erdekes, engem sem a VW-bol
   Bizony a statisztika nagy ur! Sok VW-t meg Audit lopnak, ugyanis sok 
van belole. (meg ezeket rendelik) Erthetetlen hogy miert veszik az 
emberek mikor ott a BMW-is.

---

    BMW mint auto (gazdaja nelkul)

   A velemenyek tulsagosan sarkossa valtak, az indulatok zabolatlansaga 
miatt, ezert az autorol irnek egy keveset.

    A BMW nem ugy rossz ahogy pl. a volt szocialista autok viszonyulnak 
mondjuk az Aston Martin-hoz.
    A BMW egy NAGYON JO auto! Csak nem a legjobb! Olyan auto hogy 
legjobb nem letezik, legfeljebb valakinek ez a leg megfelelobb. A vele 
azonos kategoriaban levokkel kell osszehasonlitani.
Meret, teljesitmeny, AR, Uzemeltetesi koltsegek, megbizhatosag, 
szolgaltatasok, kenyelem, elettartam, ertek eses. Ezek tobbsegeben
nem jar az elen. Leginkabb az uzemeltetesi koltseg, a kenyelem, es az 
ertek eses ahol lemaradasa van.
Teljesitmenye, menet dinamikaja, stabilitasa az tagadhatatlanul kivalo.
Es ahogy megall az csodalatos. (be kell ismerni ezekben VD-nek 
tokeletesen igaza van!) 200-rol ugy megall, hogy percekig luktet utana a 
szemem a lassulastol. (megfelelo abroncsokkal!!)

Volt alkalmam beszelgetni nehany evvel ezelott a DuPont ceg 
gepjarmuvekkel foglalkozo reszlegenek egyik vezetojevel.
O mondta el: A vilagszerte levo uzemeikben vegyesen tartottak BMW-ket es 
Mercedeseket a vezetoseg szamara. A nyilvantartasok alapjan kimutattak, 
hogy ot eves korukra minden egyes BMW koltsegebol vehettek volna egy 
Mercedest, mig a Mercedesnel ez harom autonal jott ossze. A reszvenyesek
megtiltottak a BMW-k vasarlasat.
A koltsegekbe bele tartozik a kocsik eladasakor jelentkezo arkulonbseg, 
es a berautok koltsege is amit a kocsik serviceben toltott ideje alatt 
kellett igenybe venniuk.

Udv,   Triznyak
+ - Re: BMW (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>Ha valaki meglát 1 BMW-st akkor 1bo~l megpróbálja legyorsulni. Csak ez 
 >>elég ritkán sikerül, mert ha BMW-nek gázt adsz, az megy is.

---Most kiderult, hogy meg csak "VALAKI" sem vagyok.
Fejembe se jutott. Minek? A kovetketo lampanal megint mellette fogok 
allni. Hogy 10sec kulonbseggel? Engem nem zavar! Sot, nem akarom 
legyozni az "AKADALYT" sem, a kispolskit sem, es nem erzem sertesnek azt 
sem ha egy "skodas" megeloz, plane nem kezdek gyorsitani (tele szaju 
rohogessel, ablakon kilogatott karral hadonaszva) amikor mellem er!
Valamint nem dobalok ki a kocsibol ego csikket, Mekis zacskot, uditos 
dobozt, meg altalaban szemetet. Es vagyok olyan "bunko" hogy beallok a 
sor vegere, ahelyett hogy elhuznek mellettuk es kersztbe beallnek 
elsonek. (Tajekoztato: a tobbiek sem a farkukat verni alltak oda!!!)
Es ittvan a hulyeseg csucsa: MEGALLOK a piros lampanal.
Meg nem parkolok az ut kozepere veszvillogoval, es nem gondolom hogy a 
leallosav kozlekedesre valo.
Igazan szegyellem magam, de hat ram szorult a "traktorbelso".


Udv,   Triznyak
+ - Re: Fulig kocsi szaj kinek mikor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>Korkerdes: Kinek mikor ert fulig a szaja autoba uleskor?
Amikor beultem a kacsaba. Na akkor alig birtam magammal, 
mert tekintettel kellett lennem az elado erzeseire (eppen
elotte halt meg a fia, autobalesetben) de amikor vittem 
haza, akkor komoly kurjongatasok voltak! Iszonyatosan boldog
voltam es vagyok amikor vezetem. Halali egy gep mint a 435 ccm-
jevel. :)))))

Arpad
+ - Re: BMW es egyebek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

> Meg egy : Pont semmit sem er a felso osztalyu auto,ha nem tudod vezetni.
A
>mercinel az tetszett,hogy amikor autot
>valasztottam, kivittek Stuttgartba, 3 napra vezetestechnikai treningre.
>Megtanitottak olyan dolgokra, amit itthon
>Mogyorodon nem mernel megtenni,mert sajnalnad az autodat. A program cime
>valami ilyesmi volt : "Mi biztonsagos
>autokat gyartunk, de mi van a soforokkel?" Ez alapjan valasztottam inkabb
a
>4-maticot az AMG verzioval szemben.
>Akit erdekel a dolog bovebben, irjon. Egyebkent az lenne a jo,ha mindenki
>megtehetne minden uj auto vasarlaskor legalabb
>a mogyorodi treninget.
Ezert errol a treningrol meg 4Matic-AMG vlasztasrol irhatnal nekunk/nekem.

Arpad

Ui.: Ment maganba is
+ - jogsi-kod (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A napokban szoba kerult az uj, kartyas magyar jogositvany 
12-es rovataban levo korlatozasok kodja. 

Ha valamelyikotok ismeri az egesz kodsorozat jelenteset, v. 
fellelhetosegenek helyet a neten, ugy kerem, tegye ezt 
kozkincse a listan! 

Ehhez kapcsolodo kerdesem lenne, hogy a korlatozas kodja 
alatt van meg egy 12-es mezo 01.01 szammal. A 12-es 
mezoben, de a 11-es alatt. Ez mi a kutyaful?

Tovabba; ezen a felen a lapocskanak, a jobb felso sarokban 
van egy 12 x 22 mm-es raszterozott, vagy matt negyzet. 
Ez mi lehet? 
Talan a rendor ide irhat akarmit, pld. a bunti pontokat?

Koszi elore is a hozzaertok valaszat!

borga
/Az en autom a legjobb! - Mikor melyik?!/
+ - autoradio alkatresznek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sokcsokit.

Keresek alkatresznek Pioneer DEH-670-es autoradiot, aminek az
elektronikaja ill. azon belul a PAL001A (erosito? tap?) IC-je jo, vagy ilyen
IC-t bontva. Nemetorszagbol megrendelve 10e+posta lenne. Annyit az
egesz radio nem er. Ha van valakinek ilyesmi elfekvoben es szivesen
megvalna tole ne'mi keszpenz, vagy barmi elleneben, kerem, jelezze.
Elore is koszonom.

scsllat
*** IVICZ Laszlo        http://www.extra.hu/aczil
+ - Re: *** HIX AUTO *** #1793 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Scs.

Hajdu Csaba irja:

> Van meg egy csomo fajta, koztuk eleg erdekesek is, pl.:

>        507 : autopalyan nem

Ezt jellemzoen mozgaskorlatozottak jogsijaba szoktak irni. Sot,
sebessegkorlatozast is (asszem 70 v. 80 km/h).

scsLLAT
*** IVICZ Laszlo        http://www.extra.hu/aczil
+ - FIAT BRAVA 1.9TD (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

*>>Fiat Brava 1.9 TD -t erdemes venni? 
*>>A 100LE -s valtozatra gondoltam.
*>NEM :-)
*DE :)   1:1
DE NEM :-) 2:1
+ - Milyen autot? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

>Igazabol nem lenyeges, hogy mennyire gyorsul, vagy mekkora a csomagtere,
>inkabb a gazdasagossagi szempontok erdekelnenek. Nem sokat hasznaljuk az
>autot, de akkor viszont szeretunk biztosan epiteni ra, es minel kevesebb
>penzt otthagyni a kutnal/szerelonel.
>Melyiket erdemes megvasarolni? Melyiknek a legalacsonyabb a fenntartasa?
>...
>Bye:
>Fast Driver

Az hogy mire kell Nektek az auto es az alairasod egy kicsit "uti egymast"
:-)

Vegyel 2000 ccm feletti benzines BMW-t, az a kiraly, nem olvasod a listat?
:-)

GERI
+ - BMW-hez (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

BMW-s stilushoz adalek:

Latasbol ismerek orvost (ferfi), nyugdijas fokonyvelot (no),
bunozot (kopasz, nagydarab, sittes) akik mind-mind BMW-vel
jarnak. Mas stilusban vezetnek, ugyebar. Na, most akkor
mi van az altalanositassal? Aki leulteti a kocsijat, nagyhangu
kipufogot, kek LED-et meg malomkereknyi melynyomot rak a
kocsijaba, legyen az GOLF, MERCI, HONDA, BMW
 vagy LADA (meg ez is "divat"...), az vezet inkabb vadabbul
 szerintem, mert nem a 61 eves neni fogja  szetrazatni a heti
 bevasarolni valot meg az kisunokat a hatso ulesen a kemenyitett
 rugozassal, inkabb a suttyo kolykok a szutyok "kilokettes" tunig-
geppel, nem?

Az egy dolog, hogy most mindenki a BMW-ben ulo kopaszokat
bamulja es strigulazza, a FIAT PUNTO II-ben nyaladzo napszemu-
veges gumicsikorgatokat senki sem veszi eszre (most senkit sem
akartam megserteni, csak peldanak hoztam fel a PUNTO-t!).

Ha olyanok hasznalnak BMW-t akiknek "ranezesre" valoszinuleg
neha menekulni is kell a tett szinhelyerol/rendorok elol, akkor talan 
ugye megsem olyan megbizhatatlan, szar "rizsraketa" az a BMW...
Most ismet bocs, senkit sem akartam "lebunozozni" csak mert
 BMW-je van! Nem az auto a lenyeg, hanem a vezetesi stilus!

Udv!

GERI
+ - Kinek mikor ert fulig a szaja autoba uleskor? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> >Korkerdes: Kinek mikor ert fulig a szaja autoba uleskor?
Amikor a Primerat elhoztam a szalonbol + minden alkalommal amikor megyek
vele.

Summer
+ - bejemve (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
>a sok barmon csak nevettem, mikor mellém álltak és lámpánál
>csikorogtak ezerrel. Én meg szép lassan elindultam, mentem mellettük,
>hogy aszidjék, jól megy a kocsijuk. Aztán nyomtam 1 nagy gázt, és már
>sehol sem voltak.
En ezen a sok barmon csak nevetek, es ha latom, hogy porgeti, akkor
csakazertsem lepek oda neki (pedig kulonben nem szoktam kimelni a
kerekeket.
De ez mondjuk lehet attol is, hogy nekem nem bejemvem van :-)

A'kos
+ - Ingyenauto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

>nem fenyeget az a veszely, hogy megkinalnak egy ingyen bmw-vel,

Ja, igy konnyu igergetni! :-)

Dimitrij
+ - Re. Daihatsu SAHAL (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles

Sziasztok autosok, szia Szisza.

>Daihatsu Charade 1.0 TD kiskocsimmal nekivagtam a
>vilagnak, es Hollandiaban kotottem ki. Es ez
sajnos egy ujabb bajt is >szult
>velhetoleg, mivel a hutosapkat leveve, a motort
jaratva habosodik a >hutoviz,
>ami egyes hozzaertok szerint a hengerfejesseg
kiujulasat, .. stb

Akkor gondolom, hogy kialakult a motorban egy
Capuccino jelleg.

Tudok neked segiteni. Espedig a SAHAL reven azaz
HiX sarga angyal.

Ha Hollandiaban kotottel ki akkor egy ott levo HiX
autostarsam tud segiteni neked, bar javallom, hogy
egy ottani bontoban olcsobban kapnal hengerfejet.
O ebben is tudna segiteni neked.

Dunai Rezso    Rotterdam    
Telefon +31 6 10120228

Mond meg neki, hogy HiX autos vagy egy SAHALT
kersz. Segiteni fog neked !!! Sot a nevemet is
megemlitheted akar. Regi listas vagyok :-)

Udv: Frigyes

 A  - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
T: 214-39-50 , M: 06-20-9446107
        S 120 L

HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, Militec, BRISK tunning
gyertya kaphato
http://tar.hu/budaivar
+ - Re. Vizpumpa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles

Sziasztok autosok.

Sex69 irta.

>A vizpumpakon alul van egy kis luk, hogy
>ha a tomszelence szetmegy, akkor ott follyon ki a
viz. . Szerintem >hazilag
>javithatatlan, legalabbis nekem nem jott ossze.

Alltalaban valoan javithatatlan, mert a mostani
vizpumpak mar ontve vannak.
De javithato nekem :-) Skodae priman javithato :-)
Sot a csapagyakat is en csereltem ki anno. Hozza
egy tomszelence 150 Ft ba kerul.
Akinek mahol csopogne tennek egy javallatot. Tegye
nagyobb nyomas ala a kiegyenlitotartalynal ugyanis
eleg ha a lelazult bilincs alol, vagy a cso
repedese miatt csepeg illetve lelevegosodik a
rendszere. Ettol is melegedhet a motor, hisz a
vizszivattyu lapatja  a  zart rendszerben levo
vizet igen de a benne levo levegobuborekot mar nem
tudja keringetni. Eszrevezsed a motor jarasabol,
mivel a legbuboreknal a motor jobban forog.

Frigyes

Ui. Sok irni valom lenne majd bepotolom. Hajra VD
ne hagyd magad :-) !


        S 120 L


http://tar.hu/budaivar

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS