1. |
?? (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
2. |
Tali (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Fiat-robbantott kepek (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
4. |
Re.: kilometeroran pottyok (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
5. |
va:milyen olcso autot (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
6. |
kezdo jogsi (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
7. |
102 kod (mind) |
100 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: BMW (mind) |
107 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: BMW (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: Fulig kocsi szaj kinek mikor (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: BMW es egyebek (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
12. |
jogsi-kod (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
13. |
autoradio alkatresznek (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
14. |
Re: *** HIX AUTO *** #1793 (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
15. |
FIAT BRAVA 1.9TD (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
16. |
Milyen autot? (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
17. |
BMW-hez (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
18. |
Kinek mikor ert fulig a szaja autoba uleskor? (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
19. |
bejemve (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
20. |
Ingyenauto (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
21. |
Re. Daihatsu SAHAL (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
22. |
Re. Vizpumpa (mind) |
37 sor |
(cikkei) |
|
+ - | ?? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:51 2003. 04. 13. +0000, you wrote:
>a VTI-s
>spanyolviaszt (ertsd copy-paste Alfa :), kijavitva, tovabbfejlesztve)
>nemreg fedeztek fel rizsorszagban.
???? 12-13 éve nemrég ?? :)
Ant
|
+ - | Tali (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Na jo, 102 : kontaktlencsevel
Az mit jelent? Semmi baj a szememmel...
----
Het vegen volt egy kis Citroen tali Veszpremben. CX-ek, BX-ek, Visa-k,
Kacsak, XM-ek, Xantiak jottek ossze a Tesco parkoloban. Odajott egy emberke,
hogy latja a sok citromot itt, mire keszulunk. Erre a banda korusban felelt:
mind focvagenre cserelnenk oket :) Kiderult hogy szimpatizans, mehetett egy
kort az XM-mel. Ott volt Magyarorszag leggyorsabb Citroenje is, egy Visa
GTI. Igaz, hogy a motorja helyen egy oreg 16 szelepes 1.9-es injektoros BX
motor (szivo) csucsult, ezzel 6mp alatt volt 100-on, a 201m-es gyorsulasi
szakaszt 9 mp alatt szokta letudni slick gumikkal es lecserelt kipu csovel.
Mindezt elsokerek hajtassal :)) Szoval ha lattok Gyor kornyeken egy kis
feher autot nagy GTI felirattal a hatso szelvedon, lehet emberkedni vele :)
Holnap remelem mar lesznek kepek is...
Udv joe
XM 2.1TD
|
+ - | Re: Fiat-robbantott kepek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
CD-n postán nem lehetne megkapni tőled? Egyet rendelnék. És mit akarsz és
honnan törölni?
Kálmán
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 3e70cc9e.dialin.enternet.hu)
|
+ - | Re.: kilometeroran pottyok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Triznyak irja...
>A pottyok a gyartashoz kellenek, ezek segitsegevel szerelik ossze
>illetve ellenorzik a pontossagat.(pl. a mutato alaphelyzete.)
>A muszer gyartojanak nem mond semmit az hogy 30,50,160. O adott
>percenkenti fordulatszamhoz kalibralja a merot.
Ha Te ezt hatarozottan tudod, akkor fejet hajtok, ha csak gondolod,
akkor erosen ketlem. Ketlem, hogy egy eloregyartott, beskalazott lapon
kulon pottyok kellenek a hokuszpokuszhoz.
Tobb mint harminc eve gyartanak mellettem (ertsd 2 m-re tolem) mutatos
muszereket. Az egyedileg skalazott 0.05 pontossagu tukorskalas
muszerektol egeszen az elore gyartott skalaju kommersz muszerekig.
Semmi olyan nem kerul a skalara, mihez a kuncsaftnak nincs koze.
Az Opel Astran - mos neztem - nincsenek pottyok. Opelek, hogy a pek
nyilaba tudjak kalibralni pottyok nelkul a muszert?
Az a sanda gyanum, hogy azok a pottyok sokkal inkabb az auto
vezetojenek kellenek, mint a gyartashoz. Oreg Fordomon voltak ilyenek
es a sebessegvaltas ajanlott tartomanyait jeloltek.
--
Meszaros Geza
|
+ - | va:milyen olcso autot (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Keves a penz, olcso autot akarsz es tapasztalatlan is vagy - ez
igy gaz, de nem remenytelen.
1. olcso uj auto - kockazat nincs - tudod mit veszel.
itt javasolnek egy nagyobb tomegben arult, kifuto tipust.
2. Markakereskedotol 3 evesen, 1 tulajdonostol, szervizkonyvest,
keves kilometerrel - ugyanazt mint fent.
3. Hirdetes alapjan, 1. tulajdonostol (videki bacsi, csak a
templomba jart vele)
A masodik javaslat tunik a legegyszerubben kivitelezhetonek. Tipust
nem mondok - legyen benne egy kis szerelem is. Tapasztalat szerzes
celjabol nezz korbe a piacokon, de ne akarj ott venni - nem a Te
palyad - mert konnyen elcsabulsz valami csili-vili autotol es
megszivhatod.
--
Meszaros Geza
|
+ - | kezdo jogsi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Valaki kerdezte a mult heten - most beleakadtam
--
Meszaros Geza
Kezdő vezetői engedély
5. § (1) A vezetési jogosultság első alkalommal történő megszerzésének
napjától számított két évig a vezetői engedély kezdő vezetői
engedélynek minősül.
(2) A kezdő vezetői engedéllyel az ,,A'' az ,,A'' korlátozott
kategóriára és az ,,A1'' alkategóriára érvényesített bejegyzéssel utas
nem szállítható, a ,,B'', ,,C'', ,,D'' kategóriára és a ,,C1'', ,,D1''
alkategóriára érvényesített bejegyzéssel – a fegyveres erők
kezelésében lévő járművek kivételével – pótkocsi nem vontatható.
6. § (1) A ,,kezdő vezetői engedély'' minősítés kétéves időtartama a
szabálysértés vagy bűncselekmény elkövetése miatt jogerősen kiszabott
eltiltás, illetve a vezetői engedély külön jogszabályban meghatározott
ideiglenes visszavonásának leteltét követően újra kezdődik.
(2) Az (1) bekezdés rendelkezései szerint meghosszabbított ,,kezdő
vezetői engedély'' minősítés lejártának határidejét a nyilvántartásba
be kell jegyezni, és ezt a tényt a vezetői engedélyben kódszámmal
jelölni kell.
7. § A kezdő vezetői engedélyre vonatkozó rendelkezéseket – nemzetközi
szerződés eltérő rendelkezése hiányában – a külföldi vezetői engedély
helyett a magyar hatóság által kiadott vezetői engedélyre is
alkalmazni kell, amennyiben a gépjárművezető külföldi vezetői
engedélyét két évnél nem régebben szerezte. Ebben az esetben a ,,kezdő
vezetői engedély'' minősítést a nyilvántartásban a külföldön szerzett
vezetői engedély kiállításától számított két évben kell meghatározni.
8. § A kezdő vezetői engedélyre vonatkozó rendelkezések nem
alkalmazhatóak nemzeti kategória esetén.
|
+ - | 102 kod (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hajdu Csaba honnan tudod, hogy a 102 kontaktlencse ?
>Na jo, 102 : kontaktlencsevel
> 106 : szemuveggel vagy kontaktlencsevel
01.02. a kontaktlencse, 106-os kod meg nincs :-)))
Eloszor egy par kod a szaz kozul, ami a kartya formatumu jogsiba
bejegyezheto.
Masodszor, amit talaltam a 102-rol.
Az ekezetes szoveget es a forrasok hianyat nezzetek el nekem. Tobb
egymasra hivatkozo, de garantaltan hatalyos rendeletbol olloztam
ossze.
--
Meszaros Geza
***************
100 Gépjárművezetésre egészségügyi szempontból alkalmatlan
101 1. egészségügyi csoportban alkalmas
102 2. egészségügyi csoportban alkalmas
103 2. egészségügyi csoportban alkalmatlan
104 Csoportos személyszállítást nem végezhet
105 Megkülönböztető jelzéssel ellátott járművet nem vezethet
110 Tartalék szemüveg tartása kötelező
111 Kétoldali visszapillantó tükör kötelező
130 Mozgásszervi okok miatt csak a vezetői engedély mellékletét
képező betétlapon meghatározott feltételekkel vezethet
131 Csak a vezetői engedély részét képező mellékletben megjelölt
típusú járművet vezethet
132 Csak a vezetői engedély részét képező mellékletben meghatározott
módon átalakított járművet vezethet
133 Csak a vezetői engedély részét képező mellékletben meghatározott
segédberendezéssel ellátott járművet vezethet
180 Maximális sebesség 80 km/h
181 Kezdő vezetői engedély
******************
(1) A közúti járművezető-jelöltet, illetőleg a közúti járművezetőt az
előzetes, az időszakos, illetőleg soron kívüli egészségi alkalmassági
vizsgálat alkalmával az alábbi két csoport valamelyikébe kell sorolni:
a) az 1. alkalmassági csoportba kell sorolni azt a közúti
járművezetőt, aki nem a b) pont szerinti 2. alkalmassági csoportra
kérte egészségi alkalmassági vizsgálatát;
b) a 2. alkalmassági csoportba kell sorolni azt a közúti járművezetőt,
aki a közúti közlekedési szolgáltatás keretében közúti járművet,
megkülönböztető jelzéssel ellátott közúti járművet vezet, vagy kíván
vezetni, valamint, akit közúti járművezetői munkakörben
foglalkoztatnak.
(2) Az egészségi alkalmasságot arra a csoportra vonatkozóan kell
megállapítani, amelyre azt az orvosi vizsgálaton megjelent személy
kérte. Az 1. alkalmassági csoportra vonatkozóan alkalmasnak minősített
személy nem folytathat olyan járművezetői tevékenységet, amelyhez a 2.
alkalmassági csoport szerinti egészségi alkalmasság megállapítása
szükséges. A 2. alkalmassági csoportba sorolt személyt, egészségi
alkalmasságának megállapítása esetén, alkalmasnak kell tekinteni az 1.
alkalmassági csoport tekintetében is.
(1) Az 1. alkalmassági csoportba tartozó közúti járművezetők közül az,
aki a
a) 40. életévét még nem töltötte be, 10 évenként;
b) 40. életévét betöltötte, de a 60. életévét még nem töltött be, 5
évenként;
c) a 60. életévét betöltötte, de a 70. életévét még nem töltötte be, 3
évenként;
d) a 70. életévét betöltötte, 2 évenként
köteles időszakos egészségi alkalmassági vizsgálaton megjelenni.
(2) A 2. alkalmassági csoportba tartozó közúti járművezetők közül az,
aki
a) 45. életévét nem töltötte be, 5 évenként;
b) a 45. életévét betöltötte, de a 60. életévét nem töltötte be, 3
évenként;
c) a 60. életévét betöltötte, 2 évenként
köteles időszakos egészségi alkalmassági vizsgálaton megjelenni.
Az egészségi alkalmassági vizsgálatot első fokon végző szervek:
a) az 1. alkalmassági csoportba tartozó személy esetén az illetékes
háziorvos, a munkavállaló esetében a munkáltató részére
alapszolgáltatást nyújtó foglalkozás-egészségügyi szolgálat orvosa
vagy az illetékes háziorvos;
b) a 2. alkalmassági csoportba tartozó munkavállaló esetében a
munkáltató részére alapszolgáltatást nyújtó foglalkozás-egészségügyi
szolgálat orvosa;
c) a fegyveres erők, a rendőrség, a rendészeti szervek, a
nemzetbiztonsági szolgálat, a köztársasági őrezred, a
büntetésvégrehajtási intézetek, valamint a Belügyminisztérium által
kijelölt orvos, ha az érdekelt személy e szervek állományában teljesít
szolgálatot vagy ott munkaviszonyban áll;
d) a MÁV Vasútegészségügyi Szolgálata által kijelölt orvos, ha az
érdekelt személy a MÁV egészségügyi ellátási körébe tartozik;
e) Magyarországon huzamosabb ideig (munkavállalás, tanulmányok
folytatása stb.) tartózkodó külföldi állampolgár, illetőleg külföldön
élő és legalább 3 hónapja Magyarországon tartózkodó magyar állampolgár
esetén az a) , illetve b) pontokban meghatározottak;
f) tartós munkavállalás miatt külföldön tartózkodó magyar
állampolgárok esetében a külképviselet (kolónia) orvosa, mint
kezelőorvos.
*****************************
|
+ - | Re: BMW (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Valszok vd-nek!
> Fenyes nappal rendorre lovoldozni 50e Ft-ert, szerintem kicsit durva
lenne ma Magyarorszagon, nem gondolod?
----Orulok hogy valamiben egyezik a velemenyunk! Durva dolog!
Megaztan a vilagon barhol es ejszaka is. A bunozok tobbsege nem a
racionalis gondolkodas modjarol valt hirese.
> Figyelj. Nem tudja beinditani, mert a computer nem hagyja. Most akkor
szet kell szerelni, alkatreszt egyenkent eladogatni, amiben meg jeloles
van, azt megsemmisiteni. Hat kell ez neki? Inkabb ellop 1 Audit, azokban
nincs semmi amitol ne lehetne ellopni.
----A computer egy alkatresz , mint az EVS tobbi resze is, kiszerelheto,
preparalhato, csak eszkoz igenyes. Valoban az Audit viszi el, mert azt
RENDELTEK meg! A BMW ennek a sok utodottnek nem kell.
> Mondjuk uj A8, ujjlenyomat.
----Most akkor van benne VALAMI vagy NINCS benne VALAMI?
> Szerintem a BMW-t nem a marketingje miatt veszik. Errol kerdezz meg
akarmilyen BMW-st. De ezt neked hiaba magyarazom, mert nem ultel meg
autoban. Engem sem a marketing fogott meg, csak beleultem, es utana mar
nem kell mas. Ennyi.
----Megkerdeztem! (nem csak az "akarmilyeneket") ugy kb. 60-70 BMW-st
(nagyjabol 15 ev alatt)
Statisztika: 50-50% a szerelmes es a realis
A szerelmes beul es mas nem kell neki
a szerelmesek kozul 10% az olyan aki szemellenzos,
a masik 40% kepes belatni az auto korlatait, es ezzel egyutt is
imadja azt. Az utakon is normalisan, korrektul kozlekedik.
A realis kiszall, es mas kell neki.
> En cask azt irtam, hogy nem valami nagy eresztes a tobbi auto,
mindegyikben nagyon sok hibat talalni. A BMW-ben nekem meg nem sikerul.
----Ha elkezded hasznalni majd sikerul!
> Csak sajnalom oket, hogy mit hagynak ki. Es nem is tudjak, meg
elmeleteket gyartanak, mint te is, tapasztalat nelkul. De ez igy van.
Amihez az ember nem er fel, azt megmagyarazza maganak, hogy nem is lehet
olyan jo, ki se akarom probalni.
----Igazad van! Tobbszor mar nem akarom kiprobalni. (csak hat ez a dolgom)
>> Ebben nincs benne az a nem elhanyagolhato mennyiseg amit magan
importban hoztak be, valamint azon kulfoldi tulajdonu BMW-k amelyeket
nalunk loptak el. Valoszinuleg a karosultakat legkevesbe sem vigasztalja
az hogy kulcsal vagy kulcs nelkul vittek el a kocsijukat.
> Szoval a tolvaj elobb lecsekkeli, hogy az auto maganimportos vagy
nem, es ha igen, akkor elviszi, mar csak azert is, hogy a Wallis
statisztikaja hibatlan legyen. O mondd meg nekem mi az igazsag te minden
dolgok jobbantudoja!!!
---- Megmondom! Itt az az igazsag hogy alaposan kirohogtetted Magad.
>> Telephely vezetonket alig ket honapja de. 10-kor kiszalitottak a VW
Borajabol, pedig "csak" 5-6 millios.(ezt nem csak hallottam!) Igen
tudjuk a valaszodat, ez egy egyedi eset, a kivetelek erositik a szabalyt
>
>
> Erdekes, engem 1x sem akartak kirangatni az M5-osbol. VW az egyik
legkonnyebben lophato auto, meg az Audi Mo-n, ezt is statisztikaban
olvastam.
----Erdekes, engem sem a VW-bol
Bizony a statisztika nagy ur! Sok VW-t meg Audit lopnak, ugyanis sok
van belole. (meg ezeket rendelik) Erthetetlen hogy miert veszik az
emberek mikor ott a BMW-is.
---
BMW mint auto (gazdaja nelkul)
A velemenyek tulsagosan sarkossa valtak, az indulatok zabolatlansaga
miatt, ezert az autorol irnek egy keveset.
A BMW nem ugy rossz ahogy pl. a volt szocialista autok viszonyulnak
mondjuk az Aston Martin-hoz.
A BMW egy NAGYON JO auto! Csak nem a legjobb! Olyan auto hogy
legjobb nem letezik, legfeljebb valakinek ez a leg megfelelobb. A vele
azonos kategoriaban levokkel kell osszehasonlitani.
Meret, teljesitmeny, AR, Uzemeltetesi koltsegek, megbizhatosag,
szolgaltatasok, kenyelem, elettartam, ertek eses. Ezek tobbsegeben
nem jar az elen. Leginkabb az uzemeltetesi koltseg, a kenyelem, es az
ertek eses ahol lemaradasa van.
Teljesitmenye, menet dinamikaja, stabilitasa az tagadhatatlanul kivalo.
Es ahogy megall az csodalatos. (be kell ismerni ezekben VD-nek
tokeletesen igaza van!) 200-rol ugy megall, hogy percekig luktet utana a
szemem a lassulastol. (megfelelo abroncsokkal!!)
Volt alkalmam beszelgetni nehany evvel ezelott a DuPont ceg
gepjarmuvekkel foglalkozo reszlegenek egyik vezetojevel.
O mondta el: A vilagszerte levo uzemeikben vegyesen tartottak BMW-ket es
Mercedeseket a vezetoseg szamara. A nyilvantartasok alapjan kimutattak,
hogy ot eves korukra minden egyes BMW koltsegebol vehettek volna egy
Mercedest, mig a Mercedesnel ez harom autonal jott ossze. A reszvenyesek
megtiltottak a BMW-k vasarlasat.
A koltsegekbe bele tartozik a kocsik eladasakor jelentkezo arkulonbseg,
es a berautok koltsege is amit a kocsik serviceben toltott ideje alatt
kellett igenybe venniuk.
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: BMW (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>Ha valaki meglát 1 BMW-st akkor 1bo~l megpróbálja legyorsulni. Csak ez
>>elég ritkán sikerül, mert ha BMW-nek gázt adsz, az megy is.
---Most kiderult, hogy meg csak "VALAKI" sem vagyok.
Fejembe se jutott. Minek? A kovetketo lampanal megint mellette fogok
allni. Hogy 10sec kulonbseggel? Engem nem zavar! Sot, nem akarom
legyozni az "AKADALYT" sem, a kispolskit sem, es nem erzem sertesnek azt
sem ha egy "skodas" megeloz, plane nem kezdek gyorsitani (tele szaju
rohogessel, ablakon kilogatott karral hadonaszva) amikor mellem er!
Valamint nem dobalok ki a kocsibol ego csikket, Mekis zacskot, uditos
dobozt, meg altalaban szemetet. Es vagyok olyan "bunko" hogy beallok a
sor vegere, ahelyett hogy elhuznek mellettuk es kersztbe beallnek
elsonek. (Tajekoztato: a tobbiek sem a farkukat verni alltak oda!!!)
Es ittvan a hulyeseg csucsa: MEGALLOK a piros lampanal.
Meg nem parkolok az ut kozepere veszvillogoval, es nem gondolom hogy a
leallosav kozlekedesre valo.
Igazan szegyellem magam, de hat ram szorult a "traktorbelso".
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: Fulig kocsi szaj kinek mikor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
>Korkerdes: Kinek mikor ert fulig a szaja autoba uleskor?
Amikor beultem a kacsaba. Na akkor alig birtam magammal,
mert tekintettel kellett lennem az elado erzeseire (eppen
elotte halt meg a fia, autobalesetben) de amikor vittem
haza, akkor komoly kurjongatasok voltak! Iszonyatosan boldog
voltam es vagyok amikor vezetem. Halali egy gep mint a 435 ccm-
jevel. :)))))
Arpad
|
+ - | Re: BMW es egyebek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
> Meg egy : Pont semmit sem er a felso osztalyu auto,ha nem tudod vezetni.
A
>mercinel az tetszett,hogy amikor autot
>valasztottam, kivittek Stuttgartba, 3 napra vezetestechnikai treningre.
>Megtanitottak olyan dolgokra, amit itthon
>Mogyorodon nem mernel megtenni,mert sajnalnad az autodat. A program cime
>valami ilyesmi volt : "Mi biztonsagos
>autokat gyartunk, de mi van a soforokkel?" Ez alapjan valasztottam inkabb
a
>4-maticot az AMG verzioval szemben.
>Akit erdekel a dolog bovebben, irjon. Egyebkent az lenne a jo,ha mindenki
>megtehetne minden uj auto vasarlaskor legalabb
>a mogyorodi treninget.
Ezert errol a treningrol meg 4Matic-AMG vlasztasrol irhatnal nekunk/nekem.
Arpad
Ui.: Ment maganba is
|
+ - | jogsi-kod (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A napokban szoba kerult az uj, kartyas magyar jogositvany
12-es rovataban levo korlatozasok kodja.
Ha valamelyikotok ismeri az egesz kodsorozat jelenteset, v.
fellelhetosegenek helyet a neten, ugy kerem, tegye ezt
kozkincse a listan!
Ehhez kapcsolodo kerdesem lenne, hogy a korlatozas kodja
alatt van meg egy 12-es mezo 01.01 szammal. A 12-es
mezoben, de a 11-es alatt. Ez mi a kutyaful?
Tovabba; ezen a felen a lapocskanak, a jobb felso sarokban
van egy 12 x 22 mm-es raszterozott, vagy matt negyzet.
Ez mi lehet?
Talan a rendor ide irhat akarmit, pld. a bunti pontokat?
Koszi elore is a hozzaertok valaszat!
borga
/Az en autom a legjobb! - Mikor melyik?!/
|
+ - | autoradio alkatresznek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sokcsokit.
Keresek alkatresznek Pioneer DEH-670-es autoradiot, aminek az
elektronikaja ill. azon belul a PAL001A (erosito? tap?) IC-je jo, vagy ilyen
IC-t bontva. Nemetorszagbol megrendelve 10e+posta lenne. Annyit az
egesz radio nem er. Ha van valakinek ilyesmi elfekvoben es szivesen
megvalna tole ne'mi keszpenz, vagy barmi elleneben, kerem, jelezze.
Elore is koszonom.
scsllat
*** IVICZ Laszlo http://www.extra.hu/aczil
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #1793 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Scs.
Hajdu Csaba irja:
> Van meg egy csomo fajta, koztuk eleg erdekesek is, pl.:
> 507 : autopalyan nem
Ezt jellemzoen mozgaskorlatozottak jogsijaba szoktak irni. Sot,
sebessegkorlatozast is (asszem 70 v. 80 km/h).
scsLLAT
*** IVICZ Laszlo http://www.extra.hu/aczil
|
+ - | FIAT BRAVA 1.9TD (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
*>>Fiat Brava 1.9 TD -t erdemes venni?
*>>A 100LE -s valtozatra gondoltam.
*>NEM :-)
*DE :) 1:1
DE NEM :-) 2:1
|
+ - | Milyen autot? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
>Igazabol nem lenyeges, hogy mennyire gyorsul, vagy mekkora a csomagtere,
>inkabb a gazdasagossagi szempontok erdekelnenek. Nem sokat hasznaljuk az
>autot, de akkor viszont szeretunk biztosan epiteni ra, es minel kevesebb
>penzt otthagyni a kutnal/szerelonel.
>Melyiket erdemes megvasarolni? Melyiknek a legalacsonyabb a fenntartasa?
>...
>Bye:
>Fast Driver
Az hogy mire kell Nektek az auto es az alairasod egy kicsit "uti egymast"
:-)
Vegyel 2000 ccm feletti benzines BMW-t, az a kiraly, nem olvasod a listat?
:-)
GERI
|
+ - | BMW-hez (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
BMW-s stilushoz adalek:
Latasbol ismerek orvost (ferfi), nyugdijas fokonyvelot (no),
bunozot (kopasz, nagydarab, sittes) akik mind-mind BMW-vel
jarnak. Mas stilusban vezetnek, ugyebar. Na, most akkor
mi van az altalanositassal? Aki leulteti a kocsijat, nagyhangu
kipufogot, kek LED-et meg malomkereknyi melynyomot rak a
kocsijaba, legyen az GOLF, MERCI, HONDA, BMW
vagy LADA (meg ez is "divat"...), az vezet inkabb vadabbul
szerintem, mert nem a 61 eves neni fogja szetrazatni a heti
bevasarolni valot meg az kisunokat a hatso ulesen a kemenyitett
rugozassal, inkabb a suttyo kolykok a szutyok "kilokettes" tunig-
geppel, nem?
Az egy dolog, hogy most mindenki a BMW-ben ulo kopaszokat
bamulja es strigulazza, a FIAT PUNTO II-ben nyaladzo napszemu-
veges gumicsikorgatokat senki sem veszi eszre (most senkit sem
akartam megserteni, csak peldanak hoztam fel a PUNTO-t!).
Ha olyanok hasznalnak BMW-t akiknek "ranezesre" valoszinuleg
neha menekulni is kell a tett szinhelyerol/rendorok elol, akkor talan
ugye megsem olyan megbizhatatlan, szar "rizsraketa" az a BMW...
Most ismet bocs, senkit sem akartam "lebunozozni" csak mert
BMW-je van! Nem az auto a lenyeg, hanem a vezetesi stilus!
Udv!
GERI
|
+ - | Kinek mikor ert fulig a szaja autoba uleskor? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> >Korkerdes: Kinek mikor ert fulig a szaja autoba uleskor?
Amikor a Primerat elhoztam a szalonbol + minden alkalommal amikor megyek
vele.
Summer
|
+ - | bejemve (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
>a sok barmon csak nevettem, mikor mellém álltak és lámpánál
>csikorogtak ezerrel. Én meg szép lassan elindultam, mentem mellettük,
>hogy aszidjék, jól megy a kocsijuk. Aztán nyomtam 1 nagy gázt, és már
>sehol sem voltak.
En ezen a sok barmon csak nevetek, es ha latom, hogy porgeti, akkor
csakazertsem lepek oda neki (pedig kulonben nem szoktam kimelni a
kerekeket.
De ez mondjuk lehet attol is, hogy nekem nem bejemvem van :-)
A'kos
|
+ - | Ingyenauto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
>nem fenyeget az a veszely, hogy megkinalnak egy ingyen bmw-vel,
Ja, igy konnyu igergetni! :-)
Dimitrij
|
+ - | Re. Daihatsu SAHAL (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles
Sziasztok autosok, szia Szisza.
>Daihatsu Charade 1.0 TD kiskocsimmal nekivagtam a
>vilagnak, es Hollandiaban kotottem ki. Es ez
sajnos egy ujabb bajt is >szult
>velhetoleg, mivel a hutosapkat leveve, a motort
jaratva habosodik a >hutoviz,
>ami egyes hozzaertok szerint a hengerfejesseg
kiujulasat, .. stb
Akkor gondolom, hogy kialakult a motorban egy
Capuccino jelleg.
Tudok neked segiteni. Espedig a SAHAL reven azaz
HiX sarga angyal.
Ha Hollandiaban kotottel ki akkor egy ott levo HiX
autostarsam tud segiteni neked, bar javallom, hogy
egy ottani bontoban olcsobban kapnal hengerfejet.
O ebben is tudna segiteni neked.
Dunai Rezso Rotterdam
Telefon +31 6 10120228
Mond meg neki, hogy HiX autos vagy egy SAHALT
kersz. Segiteni fog neked !!! Sot a nevemet is
megemlitheted akar. Regi listas vagyok :-)
Udv: Frigyes
A - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
T: 214-39-50 , M: 06-20-9446107
S 120 L
HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, Militec, BRISK tunning
gyertya kaphato
http://tar.hu/budaivar
|
+ - | Re. Vizpumpa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles
Sziasztok autosok.
Sex69 irta.
>A vizpumpakon alul van egy kis luk, hogy
>ha a tomszelence szetmegy, akkor ott follyon ki a
viz. . Szerintem >hazilag
>javithatatlan, legalabbis nekem nem jott ossze.
Alltalaban valoan javithatatlan, mert a mostani
vizpumpak mar ontve vannak.
De javithato nekem :-) Skodae priman javithato :-)
Sot a csapagyakat is en csereltem ki anno. Hozza
egy tomszelence 150 Ft ba kerul.
Akinek mahol csopogne tennek egy javallatot. Tegye
nagyobb nyomas ala a kiegyenlitotartalynal ugyanis
eleg ha a lelazult bilincs alol, vagy a cso
repedese miatt csepeg illetve lelevegosodik a
rendszere. Ettol is melegedhet a motor, hisz a
vizszivattyu lapatja a zart rendszerben levo
vizet igen de a benne levo levegobuborekot mar nem
tudja keringetni. Eszrevezsed a motor jarasabol,
mivel a legbuboreknal a motor jobban forog.
Frigyes
Ui. Sok irni valom lenne majd bepotolom. Hajra VD
ne hagyd magad :-) !
S 120 L
http://tar.hu/budaivar
|
|