1. |
talalkozo (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
2. |
Automuzeum Franciaorszagban (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
3. |
Mitsu 3000 GT (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
4. |
Manta (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
5. |
Folia az ablakra... (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
6. |
Lengescsillapito (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: valtozar (mind) |
3 sor |
(cikkei) |
8. |
SEGITSEEG!!! Tonkretettek!!! (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
9. |
Folia (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: leszabalyozas (mind) |
41 sor |
(cikkei) |
11. |
Thomy Folia (mind) |
53 sor |
(cikkei) |
12. |
Re:Emblema (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
13. |
Re:HIX, HAT... (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
14. |
Olaj (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
15. |
:o); sarfogo; riaszto; Udv (mind) |
54 sor |
(cikkei) |
16. |
vizpumpa (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
17. |
Volvo, autovasarlas (mind) |
54 sor |
(cikkei) |
18. |
lampak (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
19. |
matrica (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
20. |
Autofoliazas (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
21. |
Frigyesnek+Cucuki latogatas (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
22. |
Re: EXIDE 900 (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
23. |
Citroen xsara computer (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
|
+ - | talalkozo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szasztok mindenki!
Egy kerdest meg nem tettem fel. Tud valaki valamit valamifele folxvagen
talalkozorol, hogy lesz vagy volt vagy letezik-e ilyesmi egyaltalan??
Sajnos kis Lammer eletem soran meg nem talalkoztam ilyesmivel, de
szivesen elmennek.
Udv Shake
|
+ - | Automuzeum Franciaorszagban (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A HIX Utazas listan volt ez a level, gondoltam
felteszem ide. A kuldoje:
(Dodo)
"Most jutott eszembe, hogy Europa legnagyobb automuzeumat
nem irtam meg Neked! A francia oldalon van, Mulhouse -ban.
Egy textilgyaros testverpar a gyaruk jovedelmet regi autok
vasarlasara forditotta, szepen tonkre is mentek. Addig
viszont a szovo csarnokuk megtellett gyonyoru Old Timerekkel.
A regi Bugattik, Ducattik, borszijas kereku fakullos
autok allnak szinte teljes tipusvalasztekkal. Felnezet-
felmetszettben bemutatott Porsche, Trabant magnorol
bejatszott hanggal... Fittipaldi F1-es autoja stb. Eleg
borsos volt a belepo azt hiszem 60 FFr.
A varosban van meg egy vasuti muzeumis, ahol egy gozmozdony
fel orankent "elindul". Ez ugy tortenik,hogy a
mozdony ala van tamasztva ugy hogy a kerekei 1 cm-re vannak
a sin felett. /de ez elsore nem latszik / Magnorol bejatsszak
az indulomozdony hangjat, es meghajtjak a kerekeit alulrol.
Felelmetes volt, mindig azt hittem most fog leugrani a sinrol."
|
+ - | Mitsu 3000 GT (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:31 AM 4/20/2001 +0000, you wrote:
>Egy ismerosomnek volt ilyen autoja.
>Neki tojassal a talpa alatt evett 26 litert,
>ha tolta neki, boven 30 folott fogyasztott.
Egy ismerosomnek van is, dodge stealth neven, igaz ritkan hasznalja inkabb
jar a keleti csodaval, de neki azert elmegy 20-25 liter korul nyugodt
tempoval, igaz nem budapesten lakik de sokat jar be a varosba. Szerintem ha
varoson kivul jarkal akkor 15 korul ki lehet jonni, bar nagyon nagy
onfegylemre van szukseg hozza.. :))))
De baja az nem volt vele idaig, bar parezer km alatt , meg elfogadhato..
ha vesz en mindenkepp megneznem hogy hasznalta az elozo tulaj (pl probakor
majd ott meghajtja majd megnezni hogy egybol leallitja a motort meghajtas
utan vagy jaratja) mert ugye 2 turbo felujitasa tobbe kerul mint 1 turbo
ujitas, es ebben a kocsiban 2-t lehet tonkretenni, igenyes munka eseten
(ami nem nagyon van kis hazankban) 400e alatt nem surun jon ki a 2 turbo
javitasa. Szoval nagyon ugyes szakik vizsgaljak at, igy kisebb a riziko
hogy valami roncsot veszel.
mast tenyleg nem tudok ra mondani, nagyon jo autok hireben allnak,
alkatreszt is lehet hozza kapni, de keszulj fel hogy eleg komolyan
dobaloznak a szamokkal, es nem kapsz hozza utangyartottat mint ahogy en se
kapok az en automhoz pedig autom kategoriakkal kommerszebb.
A 90e km az nagyon kellemes, ha tenyleg ennyi van benne, es nem volt az
auto sokszor nagyon torve, legalabbis nem volt totalkaros, vagy ha
totalkaros volt akkor viszonylag emberien lett osszerakva, de mindenkepp
tobb helyen is nezesd meg.
Sajnos, sportkocsi, es nem volt ripityara torve 10 ev alatt elegge ritka,
de elofordulhat..
Kulonben az indexen a DSM topicban valamivel tobbet olvashatsz errol..
Ha tetszik akkor vedd meg, de kotelezo jonni autostalira vele, ugye
tisztaban vagy ezzel ? :))
ant
|
+ - | Manta (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok HIX-esek!
Az egyik barátomnak van egy 85-ös Mantája!
Megtudnám most venni tőle nagyon jó áron
500.000Ft. Friss műszaki, friss festés és fényezés,
új sportkipuffogó rendszer, alufelnik, szélesgumik,
riasztó, elektromos ablak, csepp tükrök, egyedi
optikai tuning. Viszont a motorrnak kell egy gyűrűzés,
aztán kész a gép. A kérdés az, hogy megéri-e megvenni,
és hogy mennyire megbízhatók ezek az autók.
Én nagyon bepörögtem rá. Ha valakinek van már
ilyen tapasztalata, megoszthatná velem.
KÖSZ!
Peti!
|
+ - | Folia az ablakra... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haho !
A korabbi autoimon valahogy mindig volt gyarilag szinezett kek csik a
szelvedo tetejen es nagy napsutesben igen kellemes volt.
A Leon szelvedojen azonban nincs ilyen es a lehajtott napellenzok
eseten a tukornel bekandikal a nap.
Gondoltam valami fenyvisszavero foliacsik jo megoldas lehetne.
(Olyan ho/fenyvisszavero, pl. mint ami a tetoablakokon szokott lenni)
Persze engedelyezett fajta erdekelne es nem No Fear stilusu
matricara gondoltam... :-)
Szep napokat: Antal Attila
(Seat Leon 1.6 aut)
|
+ - | Lengescsillapito (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok autosok!
A velemenyetekre lennek kivancsi a kovetkezo dologrol:
adott egy Toyota Carina E, amelyben a lengescsillapitok a veget jarjak
(ora szerint 160k km van bennuk), cserelnem kellene mind a negyet.
Alternativak: Monroe Sensatrac (remelem igy irjak) vagy gyari Toyota
Arban korulbelul egyformak, a gyarirol tudom, hogy meddig birja a
gyurodest(eddig:)
Tudtok valamit a Monroe-rol, mennyit bir, milyenek a tapasztalatok vele?
Esetleg egyeb alternativa?
Andras
|
+ - | Re: valtozar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Koszonom a valaszaitokat :-)))
T-
|
+ - | SEGITSEEG!!! Tonkretettek!!! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Eddig meg nem irtam, de most nem tudom magamban tartani! A dolog ugy
kezdodott, hogy a motorom (Suzuki SG350) elkezdett rangatni. Volt, hogy
huzott szepen, aztan meg nem, utangyujtott, "oblos" hangja lett, elment a
fordulatszammero, es ha odarantottam neki, egyszeruen leallt a motor. Na
gondoltam irany a legkozelebbi hivatalos markaszerviz... vesztemre. Akkor
lassuk a tenyeket:
-kertem, hogy allitsak be a lancot, mert log - hozza se nyultak
-kertem, hogy a pro link-et vegyek magasabbra, mert asszony beleszeretett a
motorozasba, es jon velem mindenhova - hozza se nyultak
-a szervizbol felhivott a szerelo, hogy vigyek nekik egy benzinszurot!!!
(hivatalos markaszerviz!)
-kertem, hogy csereljek le az inditomotor-kapcsolot - a csavo kozolte, hogy
az nem fog menni, _EN_ rendeljem meg japanbol, es 3 het mire ideer!!!
(mindegyik tipuson szabvany, barmilyet ra lehetne rakni, kb mint a
bringacsengo)
-mondta, hogy gyertyat kene cserelni (neztem ra, hogy megis kinek, ha o a
szerelo, vegul hozza se nyult)
-kozolte, hogy szerezzek benzincsovet (mar meg se kerdeztem, hogy miert,
vegul hozza se nyult)
-es a vegere a legjobb!: a gyerek kozolte, hogy kesz, vihetem, kiraly, huz,
tep, gyonyoru! KOZBEN MEG ALLANDOSITOTTAK A ROSSZ ALLAPOTOT!!! Most mar
egyaltalan nem huz! Nem tudom 100km/h fole hajszolni a gepet (egy hete meg
3masban huzott 120 fole, es 6 sebesseges) Maradt az oblos hang, es nem megy
a fordulatszammero! A csavo kozolte, hogy ez valami elektromos kutyu, amihez
ok nem ertenek! Mindezt 2 napon keresztul, ird, es mond: 40.000 ft-ert!
Komolyan mondom, sirni volna kedvem. A "szerviz": Amargo suzuki hivatalos
markakepviselet es szerviz a Podmaniczky uton. Messzire elkerulni! (Amugy
valakinek van otlete, hogy megis mi lehet ez? Batyam szerint valami
Power-szelep, de o annyit ert hozza, mint borju a vasarnaphoz) Segiitsetek,
mert valakit szettepek!!!
Pappa
|
+ - | Folia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Mindenkinek,
Folia ugyben iden meg nem neztem korul, de tavaly meg
egyezkedtek a foliasok a Kozlekedesi Fofelugyelettel, mert
eppen nem fogadtak el semmilyen papirt muszakin.
(3M-nek sem volt) Remelem iden mar megegyeztek, es
legalabb lehet olyat valasztani, ami engedelyezett. A foliazo
cegnel a rendori ellenorzesre csak annyit mondtak, hogy a
feny min 75%-at kell atengednie a folianak, de ha a rendornek
nem tetszik, bizonyitsa be, hogy nem enged at tobbet. :) Bar a
Szervek ilyen iranyu molesztalasa karos lehet a penztarcara
nezve... ( mindenkinel mindig minden rendben? )
Amit meg hallottam a szelvedore nem lehet semmit tenni, max
egy kis csikot az uveg tetejere. A vezeto oldalkilatasat gatlo
uveget nezik meg, de szerintem a hatso uvegekre (csomitarto is)
olyan foliat teszel, amilyet akarsz, ha van 2 kulso tukor az auton,
akkor nem szolhat erte senki. Ha jol emlexem a kreszben 2 tukor
van eloirva, es ez nem feltetlenul a kulso + belso.
Ha igy lenne, nem lennenek teherautok.
Jo autozast
Gabor
|
+ - | Re: leszabalyozas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
>>A motoroknal a leszabalyzas milyen elven mukodik? A gyujtast
>>vagy benzint vagy mindkettot veszik el a motortol, vagy
>>valami mas az elv?
>Az otto motoroknal nincs szabalyozas (lehet az ujaknal van). A
>dizelek eseteben a gazolaj befecskendezese szunik meg egy bizonyos
>fordulatszam felett. Az uj motorok mar elektronikusan vannak
>szabalyozva, a regieken a jol bevalt centrifugalis szabalyozo van
>beepitve....
Soma szerintem itt nem a dizelek minimum-maximum es egyeb
szabalyozasara gondolt, hanem arra, hogy pl. buszokba, teherautok
tesznek leszabalyozot 80/100 km/h-ra, nagy teljesitmenyu szgk.-ba
pedig 200/250 km/h-ra. Adagolos dizelekben egy lepteto motor veszi el
a gazt altalaban, elektronikusan vezerelt befecskendezesnel (dizel
vagy benzines) pedig a vezerlo elektronikan keresztul szunetelteti a
befecskendezest. A sebessegjelet buszban es tgk-ban az elektromos
kilometerora adja, szgk.-ban pedig ha jol tudom fordulatszamra
szabalyozzak le a kocsit, ahol szinten elektromos a fordulatszammeres.
Karburatoros autokban nem tudom hogy raktak-e valaha ilyen
leszabalyozot, de ha igen, akkor gyanitom hogy ott is a benzint zarjak
el, de az osszes leszabalyzo olyan leven mukodik ha jol tudom, hogy
elektromosan kapja azt a jelszintet, aminel mukodesbe lep. A logikajuk
egesz kulonbozo, van olyan, ami ejt 4-5 km/h-t, es csak utana engedi
megint a gazt, van olyan, ami a beallitott szinten tartja tartosan a
sebesseget. Bar mostanaban mar csak ez utobbiak lehetnek beszerelve,
mert minositetni kell oket, es az eloiras nem enged meg nagyobb
sebessegingadozasokat a leszabalyozas kornyeken.
>>Felmerult ugyanis a gondolat, hogy Trabiba applikalhato-e egy
>>ilyen kutyu, vad pillanatok megfekezesere.
>Gondolom ezt viccnek szantad. De lehet kesziteni egy kutyut ami
>leveszi a gyujtast egy bizonyos fordultaszam felett.
Mindent, csak ezt ne! Elveszed a gyujtast, a kipufogo megszivja magat
benzinnel, aztan amikor visszaadod, akkor berobban. Aztan Lesz olyan
sportkipufogod a Trabin, hogy mindenki a csodajara jar. (;-)
Udv!
--
HAÁSZ Attila --- mailto:
|
+ - | Thomy Folia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Zsefe!
Nagyon örülök, hogy a munkánk ill. az általam leírtak felkeltették az érdeklődé
sedet.
Bízom benne, hogy a mostani írásom eléggé egyértelmű lesz és megerősít a kívána
lmaid elérésében. Amennyiben valami nem egyértelmű a válaszaimból, úgy telefono
n egyeztessünk időpontot és a műhelyben mindent megmutatok, hogy mit miért aján
lok és mondtam.
Az első szélvédő gondolom mikrofűtőszálas, mert ha igen, akkor annak nincs jele
ntőssége az esetleges leszedéseknél, mivel a szálak a két laminátum között vann
ak.
"B" oszloptól hátra tetszőleges fóliát rakathatsz fel.
A leszedés egy új technológia jóvoltából már egyik autó típusnál sem jelent pro
blémát.
A vezető mellé maximum 70% fényáteresztő képességű valamint az első szélvédőre
75% fényáteresztő képességű fóliát lehet szabályosan felrakatni (az UV szűrésen
kívül semmi értelmük-és ugyanannyiba kerülnek mint azok amelyeknek a legjobb a
hővédelmük).
Napellenző vonalában ragasztható az üveg felső szélére fényvédőfólia csík.
Az üveg színezettségét tesztelheted, ha egy darab fehér lapot a leengedett üveg
mögé helyezel. Fenti része az üvegnek fehér, míg az üveg mögötti része vagy zö
ld - és akkor színezett az üveg, vagy fehér - és akkor színtelen az üveg.
Az első szélvédő valóban ragasztott gyárilag.
Vezető mellé színtelen biztonsági fóliát rakathatsz. A színezett már sötétebb a
z engedélyezettnél.
Ahova bármit rakhatsz, oda belátás és hővédő fóliát javasolnék (a maga szerény
70%-os hővédelmével). Ezen a fólián ki lehet látni vezetés közben. Tapasztalat
om szerint este, esőben nehezebb a kilátás.
A biztonsági és hővédő fólia nem belátásvédő.
A biztonsági fóliát nem javaslom ragasztott üvegre a már említett okok miatt. E
z minden fólia gyártmányra igaz. A napokban láttam egy 3M által fóliázott Ford
Focust. Szép munka volt, de nincs értelme a biztonsági fóliának és egy vagyont
kérnek el érte, ugyanakkor az anyag csak a fekete rasztersávig volt felragasztv
a.
Rövid Ford Transit: 41.000.-tól+áfa + toló páronként 3.000.+áfa
Hosszú Ford Transit: 45.000.-tól+áfa + toló páronként 3.000.+áfa
Ebbe az árba az első szélvédő kivételével az összes üvegre vonatkozik. Amennyib
en hő- és belátásvédő fóliát kérsz hátra (54.000.+áfa), színtelen biztonságit e
lőre (10.000.+áfa), csíkot az első szélvédőre (5.000.+áfa) és van két toló abla
kod (6.000.+áfa), valamint hosszú Tranzitról van szó, akkor összesen 75.000.+áf
a.
Első szélvédő UV szűrő fóliával 15.000.+áfa.
A kővédő fóliákat üveg felületekre szoktuk ragasztani, plexire nem javaslom. Az
ára páronként 8.000-10.000.+áfa.
Amennyiben szabályos a fóliázásod, abban az esetben hivatalosan nem szólhatnak
érte. Ezt viszont meghazudtolhatják bármikor és visszafordíthatnak, ha esetleg
nem vagy szimpatikus.
Várunk szeretettel: Thomy Folia
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-127-206.dial.matav.net)
|
+ - | Re:Emblema (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
A AUTO 1081-ban irta :
>Nem tudnatok megmondani hol talalok a net-en Fiat Abarth emblemat ?
>Valamint keresek robbantott (vagy rontgen) rajzot Mini Morris-rol es
>Fiat 500-rol (a szerkezeti elemek megjelolese is jol jonne).
Vannak ilyen jarganyaid? Irhatnal tobbet roluk!
Egyik egyetemistanak van egy nagyon szep 500-as Fiatja, talalo rendszammal
(XXL). Szegenynek nincs oninditoja ezert orokke kurblizni kell inditaskor.
Negyon klassz kocsi. engem is erdekelnenek a rajzok, ha sikerul beszerezned
jelezz.
--
Minden jot, Fekete Zoltan
|
+ - | Re:HIX, HAT... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
A AUTO 1081-ban irta :
>Fekete Zoli, mik a fejlemenyek az Szent Anna-to ha'za ta'ja'n?
>(erezd magad megszolitva! :) )
>Tobbedmagammal varom eziranyu beszamolodat-tajekoztatasodat.
Ok. Kicsit szegyellem is magam mert elegge lusta tipus vagyok, de az utobbi
idoben el is voltam foglalva, tonkrement a levelezo rendszerem is, most ez
a nyavalyas windoz van, locsolni is kellett menni, delutan kinn a kertben
asogatni, bogarat szerelni, diplomadolgozat stb. Tehat irtam errol a kozeli
szallasi-etkezesi lehetosegrol.
Velemenyem szerint ez egy jo valasztas lenne habar egy kicsit messze van. A
tusnadi szallasrol meg nem tudtam erdeklodni, csak annyit meselt a szomszed
aki nemreg jart ott, hogy nem erdemes csak a szallodaba menni. A tobbi
lehetoseg (villa, kicsi camping fahazak) eleg gyatra minosegu szolgaltatast
biztositanak.
Most lesz a 10 eves talakozom es a dinom-danom pont ebben a fentebb
emlitett panzioban lesz. A menu 100 ezer lej, meg nem tudom mi lesz benne.
Megkerdeztem a szobak arat is, az 200 ezer lej egy eccakara. Kb. 95-100 lej
most egy forint, az napjara 3-4 ezer forintot jelentene. Nem tudom nektek
ez mennyire felel meg, nekem nem tunne soknak ha dolgoznek. A talalalkozo
alkalmaval megprobalok par kepet is kesziteni. Es meg valami, a tulaj azt
mondta, hogy ha tobb szobat is ki tud adni hosszabb idore akkor az ar
alkudhato.
A hat szobabol negyben van zuhanyozo, kettonek kozos furdoje van.
A tusnadi szallodaba majus 1-en szeretnek lemenni, ekkor lesz kicsi
szabadidom, lehet kerul kocsi is, nem kell vonattal menjek. Ha lemegyek
szemugyre veszem a lehetosegeket, lehet kerul valami privat villaban
szallas akkor kozelebb leszunk a latnivalokhoz is.
--
Minden jot, Fekete Zoltan
|
+ - | Olaj (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia,
>Meg tudna valaki mondani , hogy API SG/CF motorolaj helyett betoltheto-e
>az API SF/CC olaj???
Nem!
Az SG/CF az olaj teljesitmenyszintjet jelzi. (S utani betu a benzines,
C utani a dizel motorra vonatkozik) Abc rendben minel kesobbi betu all
mogotte,
annal magasabb a teljesitmenyszint, jobb az olaj. Vagyis ha SG van eloirva,
akkor SF nem jo, de az SH, SJ jo.
Egyebirant nem az eddig hasznalt olaj teljesitmenyszintje
az iranyado, hanem a gyar altal eloirt.
Injektoros autokba allitolag SF semmikeppen nem elegendo.
Ehhez kepest az en autom gepkonyveben (Kadett) meg ez az
ajanlas.
__
| Szommer Ákos email: - __|
|
+ - | :o); sarfogo; riaszto; Udv (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ihajja Mindenkibe!
______ :o) ______
Meszaros Gezank:
>>>>>
Kellemes Husveti Unnepeket kivanok mindannyiotoknak !
/ S a n y i i i i i i i ..... ! Neked nem. Te szard ossze magad ! /
>>>>>
:oDDDDDDDDDDDD
A bokamat a rohogestol! (Neztek is a kollegak hulyen!)
Ez isteni volt! Geza! Csak el ne hagyj minket! Beteg lennek!
Tudom, hogy reg volt, de nem birtam ki, hogy ne reflektaljak.
viszont ahogy haladok a HIXAUTOkkal latom formaban vagy Geza!
:o))) Testor megvan meg??? :oDD
______ sarfogo ______
Megint Geza:
Ha mar engem ideztel... de amugy is valaszoltam volna:
>>>>>
Mielott teljesen balfeknek neznetek - nem alaszedett kormanyra
gondoltam, hanem csak ugy diszkreten.
>>>>>
Arrol szo sem volt, hogy balfeknek neztunk volna, tevedni emberi
dolog, nalam is van kh. aztan rajovok kesobb. Ennyi. A temahoz viszont
annyi, hogy igy mar ertheto mire gondoltal.
Termeszetesen igy rendben. Nekem most csak 2-3 cm-t log ki a sarfogo
gumi.
______ riaszto ______
Condrix batyam!
Te sem vagy semmi! :oDDDD
>>>>>
Egy sonkaszsomleert viheted. (Ha hagyja magat). Beszerelni nem szukseges,
eleg, ha az ajtonak tamasztod.
>>>>>
Samugy asszony nem szokta olvasni, hogy miket irogatsz a messzibol???
Vagy most kivetelesen itthon vagy? Kapnal a homlokodra finom puszit! :o)))
______ Udv ______
Kedves N. J.
Bar kerdeseid egy reszere mar volt valasz, igy arra nem valaszolok megeccer,
a masik reszere meg nem tudnek, ezert csak egy barati vallveregetessel
tudlak megtamogatni:
HA' LEGY UDVOZOLVE A LISTAN! :oD (Azt a kupolajat! Mint aki be van
bbb..bb.brugva!) Bocsi kicsit borgozos lett, pedig csak dolgozom. :o)
Es nem is aza munkam, hogy igyak, hogy a turoba is! :o)
Na akkor, hogy a kormanyok legyenek velunk! Udv
************************
* A.i.: Peace bye Gyimi *
* mailto: *
************************
|
+ - | vizpumpa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok, Autosok!
Ismet felmerult bennem egy kerdes: mibol lehet kovetkeztetni arra, hogy a
vizpumpa szallitokepessege lecsokkent,es hogyan tud lecsokkenni?
Az ok, amiert kerdezem, az az, mert az autoszerelo azt mondta, hogy azert
fagy le a gazreduktor, mert keves vizet szallit a vizpumpa, es nem melegszik
fel elegge a gazreduktorban.Szerintetek letezik -e ez, vagy csak hulyenek
nez?
Elore is koszi a segitseget
Sziasztok:
Lutyo
|
+ - | Volvo, autovasarlas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Eloszor Szommer Akos kerdesere szeretnek valaszolni:
A kinti arakat leginkabb a www.mobile.de honlapon tudod
figyelemmel kiserni. Erdemes ide ellatogatni, ugyanis kozel
450.000 auto szerepel az adatbazisban, amibol marka,
evjarat, ar, szin, kategoria, felszereltseg.... stb
valaszthatsz. Astra eseten erdemes megadni a szint is,
ugyanis tobb szaz szerepel az adatbazisukban.
Szemes Istvan a Volvo 740/760 paros utan erdeklodott.
Sajat tapasztalataim a kovetkezok:
Volt nekem egy 1988-as 740 2.4 Td kombim.
Csodas nagy kaszni, pazar belso, oriasi rakter, idealis
csaladi auto...lett volna, ha nem azzal az elavult
dieselmotorral szereltek volna, ami mar a VW LT
teherautoiban is kerreg jo 15 eve. Azert irok kerregest,
mert leginkabb az hasonlithato a motor hangjahoz.
Ami nalam tortent a motorral az nem egyedi eset, ugyanis
ennek a dieselmotornak tipushibaja volt a hengerfej
repedese... Ezt ugyebar vagy eszreveszi az ember, vagy
nem... en nem vettem eszre! Ertek az autokhoz...........
Ami megtortent meg szerencse, hogy olyan idoben ert, amikor
egyedul utaztam vele. A motor izmoltsaga leginkabb egy 6
okros szekerehez hasonlit(jol mutat, de semerre sem megy).
Autozom a megszokott 120-130km/h tempomat, amikor hirtelen
a muszerfalon az osszes piros lampa lathatova valik
(egyszerre). Gondoltam, jo kiss vicc ez, de az auto nem
ment egy tapottat sem. Megallok es latom am, hogy suru fust
gomolyog a motortebol. Gondoltam, majd megall valaki
segiteni, de a lassitas, bameszkodas, neha karorvendo
vigyor a Wartburgbol.. kivul semmi sem tortent. Megallni
senkinek sem akarozott. Telefon, haverok, bevontatas,
szerviz. Ezek utan jott a dobbenet: hengerfej megadta
magat, dugattyuk besultek, szelepek megragadtak... es meg
sok egyeb aprosag. Nem baj, gondoltam majd gyari cuccokkal
epittetem ujja a motort, mert nagyon tetszik az auto. Ropke
2 honap utan 800e Ft-ert elkeszult(nem markaszerviz), vegre
ujra van nagy autom!
Ropke 2 het alatt kiderult, hogy most sem jobb, mint
elotte, de legalabb megy(betolas utan). A sokadik ilyen
eset utan gondoltam eljott az ideje, hogy megszabaduljak
vegre tole! Csak uj auto kell!!!! Beszamitottak a Volvot
750e Ft-ba, de mielott odaadtam, meg visszamentem belekopni
egyet, mert igy teljes a bucsu. Eztan vettem uj Suzukit.
E ropke szosszenet utan tanacsom: CSAK BENZINEST VEGYEL!!!!
Ori
Saab 9000 2.3T
|
+ - | lampak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
> Lehet, hogy csak ugy tunik, de mintha az utobbi idokben valami
> atalakitgatas folyna a lampak korul, mert egyre tobb helyen
> veszem eszre, hogy valtoztatjak (vagy magatol valtozik :-)) a
> ciklusok sorrendje, bonyolultabb ciklusok (csak minden masodik,
> harmadik ciklusban kap zoldet egy irany) stb. Kivancsi lennek,
> vajon ez valamifele "racionalizalasi" kampany?
Lehet, hogy ez a cel... :-)) De en nem nagyon lattam meg
igazan latvanyos eredmenyt, csak kisebbeket. De mar ez is valami.
>Minden nap a Fogarasi uton megyek kifele, a Nagy Lajos
>keresztezodes egy kulon eset, ha jon a villamos, akkor a
>Fogarasinak kimarad a zold. (Eppen zold lenne, jon jobbrol a vill.
>megalloban megall, majd atmegy a keresztezodesen. Ekkor jon balrol
>is a vill. megalloban megall, majd atmegy a keresztezodesen. A
>Fogarasi ezalatt piros. A sor meg kilometeres ...)
Ismerem. Reggel, befele szinten Waterloo. :-))
Jobbra v. balra, a mellekutcakon kerulom el...
Udv
Andras
|
+ - | matrica (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
nekem van egy plusz kulso matricam, lehet jelentkezni erte :-)
Udv,
Tibor
|
+ - | Autofoliazas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
A Persecutor KFT-nel csinaltattuk a Wagon R+ foliaztatasat.
Az igaz, hogy a garancia 5 ev (3M folia rulez :-)), de ha az
autot eladod, _azonnal_ megszunik!!! Szerintuk azert, mert
az uj tulaj nincs kitanitva a folia "kezelesere". Mikor
kozoltuk, hogy a szalonban, ahol foliazva atvettuk a kocsit,
szoval ott sem mondtak semmit, nagyon meg voltak lepodve...
Udv, Bazsi.
|
+ - | Frigyesnek+Cucuki latogatas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Hatalmassagos Csonti bacsi kegyelmesen megbocsatja a matricak
hianyat Frigyesnek azon idore, ameddig kisajtolja emberebol a
HIX-AUTO matricakat :))
Egyebkent hadd legyek a Suzuki-gyarlatogatok listajan is, hadd
bizonyosodjam meg par remtortenetrol eloben. Ha lehet meg en is
hoznek par emberfiat.
Koszi! Sziasztok!
Csonti bacsi
|
+ - | Re: EXIDE 900 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ha az Exide Maxxima-ra gondolsz, az tenyleg eleg draga. Nem 70, de 50e biztos v
an, a magyarorszagi forgalmazonal, a Forexnel.
www.forex.hu
DE a LandRover egyesulet oldalan volt a borze nevu menupontban egy hirdetes. Ot
t 35e. Ha meg megvan, mert eleg regi a beiras.
Egyebkent ez az akksi csak akkor eri meg ha bazi nagy aramra van szukseged. Vag
yis nagy motorod vagy nagy erositod van. Ha SOK aramra, vagyis inkabb SOKAIG va
n szukseged akkor olyat erdemes keresni aminek nem a maximalis arama a nagy, ha
nem a kapacitasa(Ah).
elf
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-116-157.dial.matav.net)
|
+ - | Citroen xsara computer (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi,
Egy eves, mindossze 7500 km-t futott kocsi. Latszolag minden
rendben van de az aktualis szervizre fihyelmezteto jelecske
(kalapacs szimbolum) egyszer csak 0-t mutatgat es egy F hibakod
(?) is megjelenik rovid idore. Mit jelenthet ez, hatha tudja valaki,
mert nem szeretnem, ha a szervizben jol megszivatnanak!
udv.KT
|
|