1. |
Spektrum-analizator (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: ??? (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Idozites (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: Veletlenszam-generalas (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: Elojel fuggveny optimalizalas (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
6. |
Assembly (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: [T=a+b/2-1] (mind) |
61 sor |
(cikkei) |
8. |
[GFX] (3szog) fillezes (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
9. |
gotoxy(); (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
10. |
Signum fgv (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Spektrum-analizator (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Lenne egy rovid kerdesem:
Hogyan lehet egy Spektrum-analizatort csinalni? Ilyen analizatorral
altalaban module-playerekben talalkozhatunk, pl. Inertia Player, GLX,
Cubic Player, stb...
Elsosorban az elvre vagyok kivancsi! Velemenyem szerint nem lehet valami
gepido rablo dolog, mert egy 286-oson mar lattam egy eleg gyors
analizatort, meg anno.
(Persze az algoritmus erdekel, nem maga a Fourier-tetel. :-)
Elore is koszonom!
Scorpy / Replay
|
+ - | Re: ??? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On 27 Apr 98 at 13:42, > wrote:
> megvan a szoftverja ami 176 kb, eben van a dos es a win verzio is.
> Nem lehetne ezt valahogy szetszedni hogy megtudjam belole a fobb rutinokat
Nekem az IDA nevu interaktiv disassembler tetszik a legjobban,
ida*.zip neven keresd ftp site-okon.
István
-- Istvan Marosi -- http://www.sch.bme.hu/~marosi --
-- Recosoft Ltd. -- mailto: --
|
+ - | Re: Idozites (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On 2 May 98 at 10:51, >
wrote:
> - A Pascal GetTime eljarasahoz igazitani egy ciklust, figyelni, mikor valtozi
k
> a mp (mikor telik el 100 msec.) Nem valt
Nem 1000-et akartal irni?
Egyebkent ha tenyleg 100msec-et akartal merni, arra nem igazan jo,
mert 55msec a felbontasa. Masodperces pontossaghoz viszont jonak kell
lennie. (Nem ismerem a Pascal-t, de gondolom, hogy a GetTime a 18
Hz-es tick-en alapul.)
Win alatt zavarodhat meg kicsit a dolog, gondolom, a tobbi virtualis
gep utemezesenek korrigalasara a win csinal mindenfele buvoleseket
vele, ez ellen legkonnyebb ugy tenni, hogy nem win alatt kell
futtatni. Viszont nem hiszem, hogy akar win alatt is tulsagosan
rossz lenne vele dolgozni. Tudni kell rola, hogy 55msec-enkent nol
az erteke, es erdemes raszinkronizalni a program inditasanak elejen
erre a pillanatra.
István
-- Istvan Marosi -- http://www.sch.bme.hu/~marosi --
-- Recosoft Ltd. -- mailto: --
|
+ - | Re: Veletlenszam-generalas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On 28 Apr 98 at 5:58, > wrote:
Csak nehany megjegyzesem lenne az asm programreszlethez:
> mul bx
> add ax,c
itt kellene egy
adc dx,0
is, hogy az esetleges tulcsordulas ne vesszen el!
> mov word ptr [rn+2],dx ; rn longint eredmeny
> mov word ptr [rn],ax
> mov bx,m ; (a*R(n)+C) div m
> div bx
> mul bx ; (a*R(n)+C) mod m
> sub word ptr [rn],ax
> sbb word ptr [rn+2],dx
Erre nincs szukseg, hiszen a div kiadja a modulot is!!! Tehat a div
utan a dx-ben van a modulo, nem kell visszaszorozni es kivonni.
Viszont az osztas elott vizsgalni kell, hogy dx kisebb legyen
bx-nel, mert egyebkent osztasi tulcsordulas lesz belole!
István
-- Istvan Marosi -- http://www.sch.bme.hu/~marosi --
-- Recosoft Ltd. -- mailto: --
|
+ - | Re: Elojel fuggveny optimalizalas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On 28 Apr 98 at 7:23, Antal Kovacs > wrote:
> Ezzel nincs problemam, de
> 1. +1, -1, 0-ra opt. roviden?
> 2. -1, +1, 0-ra opt. roviden?
pl:
mov ax,number
cmp ax,1
sbb dx,0 ; neg, poz -> 0, 0 -> -1
sar ax,16 ; neg -> -1 poz,0 -> 0
inc dx
or ax,dx
István
-- Istvan Marosi -- http://www.sch.bme.hu/~marosi --
-- Recosoft Ltd. -- mailto: --
|
+ - | Assembly (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Probald mar valaki assembly kodot forditani LINUX alatt?
Ha igen, akkor mi kell hozza?
A gcc man-jaban olvastam, hogy ez is tud valami .s kiterjesztesu
assemlert forditani, de ha kiprobaltam, akkor elszallt mint a gyozelmi
zaszlo 80386-os hibal tomkelegevel.
Koszonettel:
Takacs Istvan
u.i.: Kerem a cimemre is irjatok meg a megfejtest, kicsit elvagyok
maradva a lista olvasasaval. Kosz.
|
+ - | Re: [T=a+b/2-1] (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Rere mindenki!
<OFFTOPIC>
> (bar ha a 'hatvanyozas' helyett 'gyokot' veszel igazam lesz :)))
:)))))
</OFFTOPIC>
Uyg altzsik aygamra mnet a HTML :)
Na akkor terjunk vissza a teruletszamolasra.
> Felado : [Hungary]
> [T=a+b/2-1]
> Az abrat nem ertem!
Azt nem csodalom, bar irtam, hogy negyzetracsos lap,
s ami... na mindegy lerajzolom:
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+ <---- A kockas :) fuzet egy szelete
I I I I I I I I I I
+-A-+-+-+-+-+-+-+-+ Az en eredeti abram az ABC haromszog.
I I I I I I I I I I Ha osszekotogetem a pontokat, akkor
+-X-Q-X-+-+-+-+-+-+ az X-el jelolt, pontok _pontosan_
I I I I I I I I I I a vonalakon lesznek. A Q-k meg a vonalak
+-X-Q-Q-Q-B-+-+-+-+ kozott, azaz a poligon belsejeben.
I I I I I I I I I I
+-C-+-+-+-+-+-+-+-+ Ezt megrajzoltam BMPbe, ha kell write me.
I I I I I I I I I I
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
> Amellett az otlet jo, mert ugyan a teruletet egy masik terulettel
> fejezed ki, teljes leszallas alkalmazhato, mert a szamolando pontok
> szama csokken, igy egyszer vege lesz a ciklusnak.
He????? :) Nem vagyok se matek szakos, se programozo :(
> Azert a 'MINDEN POLIGON' kifejezes talan tulzas, mert mi van azokkal,
> ahol egy kerulet-resz pontjait ketszer szamolod, pl:
Aha felreertetted, es nem tulzas.
Ha a te altalad lerajzoltat atrajzolnank
egy kockas lapra, akkor az igy nezne ki:
I
I
---/ \---
| |
---------
Jajj, sose voltam jo rajzbol :o,
de azert latszik, hogy ennek a tetejen van egy vonal.
Most lehetne arrol filozni, hogy poligon-e a poligon,
ha teruletet nem foglal magaban, de szerintem
akkor az egy vonal :)
> ......X.......
> ......X.......
> ...XXXBXXX....
> ...XBBBBBX....
> ...XXXXXXX....
> Egy fel ajandek jarna ezert? :)))
Egy gramm se!!! :)
Egyeb reakcio?
Bye,
Tooth 'Gabry' Gaabor
mailto:
post:H-4001 Debrecen P.O. Box 515, HUNGARY
|
+ - | [GFX] (3szog) fillezes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ujra itt! Ujra hello!
A gyorsasag nagyon fontos fillezesnel. A felulrol lefele bal-jobb
vonalhuzas jobb, mint a tobbi. Legalabbis VESA modban tuti, mert
a lapozas eleg lassu. De 16 szinu modban is, mert ha a vonalhuzo
jol van megirva, akkor tobb pontot is ki lehet rakni egy
videomemoria(byte) irassal.
procedure szog3fill(a1,a2,b1,b2,c1,c2,szin:word);
var p1,p2,q1,q2,r1,r2,osz1,osz2,e1,e2,cons1,cons2:real; sor:word;
;
Ez /sze nem a legjobb, hasznal real valtozot, amit ep eszu ember
nem hasznal, mert ez nem hasznalja a lebegopontos procit :(
Raadasul a fixpontos szamolas a rulla!
Bye,
Tooth 'Gabry' Gaabor
mailto:
post:H-4001 Debrecen P.O. Box 515, HUNGARY
|
+ - | gotoxy(); (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi CODERek !
Nagyon surgos segitsegre lenne szuksegem :
Hogy lehet megoldani a kurzor tetszoleges
helyre pozicionalasat egy UNIX-os terminalon ?
(NEM X-TERMINAL !)
A vegso cel egy mar teljesen kesz programhoz
egy "baratsagos" szoveges menu keszitese !
Minden otletnek nagyon orulnek !
Pati
|
+ - | Signum fgv (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Function Signum(Szam : LongInt) : ShortInt;
Toth Peter (TpS)
mailto:
uin:2057391
|
|