1. |
bejarata (mind) |
53 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Trafipax (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
3. |
Matrica eladas (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
4. |
Chip tuning (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: *** HIX AUTO *** #458 (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
6. |
Sorry! (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: kocsival mindenhova (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
8. |
skodri feltengely? vagy kerekcsapagy? (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
9. |
Re:Aug. 11. Kozlekedes Balatonra? (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
10. |
gyartott dugattyuk & co. (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
|
+ - | bejarata (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> En azt valasztottam egy baratom regebbi peldaja alapjan, hogy
> max.3000-ig porgetem es addig is ovatosan. Erre az egyik
ismerosom azt
> mondta, hogy a szerelok neki a szervizben azt mondtak, hogy
azert
> olyan lusta a Crysler-e, mert ilyen ovatosan kozlekedett az
autoval.
> Vajon tenyleg rosszat teszek, ha ilyen ovatosan vezetek 1-2
ezerig?
> (3000-es fordulatszam alatt) Egyebkent Ti mit tennetek, vagy
tettetek?
Minden ismerosomnek uj autoja van, nekem is volt 1 eve es a
tapasztalat azt mutatja hogy menni kell vele. 2000-2300 ala ne
engedd a fordulatot, mert erolkodik a motor az nem tesz jot neki,
neha felszaladhat 4000 fole is, de ne tartosan. Dinamikusan
vezesd, ennyi az egesz.. Szerintem inkabb porogjon egy kicsit
jobban az a motor mintsem hogy alacsony fordulaton szenvedjen..
mas kerdes hogy egy ismerosom amikor daewoot vett, meg aznap
felhivott hogy iszonyu jo a kocsi, 180-nal is nagyon kellemes... En
azert az elso nap a 180-as tempot meg sokallom vele, de semmi
gond nem lett belole...
Az ovatos vezetest meg azert irjak elo, mert csak a motor van
bejaratva, a fek, futomu, etc meg nem.
> "En sem szeretem a BKV-t, de hidd el, az egyik legjobb >
>Europaban, es sokkal jobb mint pl. a Londoni tomegkozl."
Az fantasztikus. egyszer 3 orara auto nelkul maradtam (foliaztak
az ablakot) es gondoltam elugrok egy kozeli bevasarlokozpontba...
Autoval (szabalyos kozelekdes mellett) onnnan 7-8 percre volt,
nekem az kozelit jelent..
2-en voltunk, es 2 buszjegyet vettunk, hatha jon az ellenor (jott is)..
a buszjegy ara 90 ft.
Az ut megtetelehez tobb mint 1.5 orara volt szuksegunk, 4
atszallasra.. Ez anyagiakban kifejezve ha mindenhol becsuletesek
lettunk volna : 4*2*90ft = 720 ft. Autoval mindez nincs 10 perc es
150 ft.
Ha ez valakinek jo.. Szerintem katasztrofa.
AntForce
Printz Ferenc Budapest
23 eves, vallalkozo
Jelenlegi Auto: Suzuki Swift 1.3 GLS ('98) + HIGH END + SPL
kevereke Caraudio, Fiat Croma 2.0 IE (5 eves kicsit megtorve az
eleje)
Vezetett autok: PF 126, Fiat Tempra 2.0 IE, Golf III VR6 Full, 91'
Celica 2.0 GTi, Nissan 200 SX 1.8 turbo, Lancia Thema Full 2.0
16V, BMW 525TDS full + 5 seb. automata (ilyet senki! se vegyen),
Opel kadett 1.6 (a PF 126 legyorsulja, katasztorfa), Renault 19,
Citroen XM 2.0 Full, Citroen Xantia 1.6, a tobbi nem jut eszembe.
Erdekel: szinte minden az autokrol, de foleg az autohifirol
|
+ - | Re: Trafipax (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali !
Ha nem allitottak meg a fenykepezes utan akkor siman meg kell jatszani az
adatkozlo level visszakuldeset az adatvedelmi biztos allasfogalalsaval.
Merem ezt allitani, mivel ha emlekeztek meg regen en vetettem fel, hogy a
kollegam bele pukkant egybe es nem talatam az ide vonatkozo allasfoglalast,
de szerencsere idoben megkaptam a listarol( sajnos most az ido rovidsege
miatt nem tudom eloszedni, hogy kitol, de kulon koszonom ) es el is kuldtuk
a valaszlevelet mire eddig ( jo par honapja ) nem tudtak valaszolni, tehat
erzesem szerint benyeltek.
Ha estetleg erdekelne akkor elovadaszom es megkuldhetem.
Andras
UI: Frigyes, van mar matrica nallad ? ( vagy esetleg postan kapjuk meg a
rendelt darabokat ? )
|
+ - | Matrica eladas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles
Sziazstok autosok.
Lehet nalam is autos matricat vasarolni.
Udvozlettel: Frigyes
Budapest. 1014. Tel: 214-39-50
Uri u. 24. Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
A - MajorKa Bt.
Hatso ablak futoszaljavito kaphato.
HIX autos matrica kaphato.
|
+ - | Chip tuning (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
En vigyaznek vele, mivel az elettartama a motornak valoszinuleg legyengul.=
=20
Masreszrol a hutorendszer sem a tobblet uzemanyag elegetesere meretezett.=20
Aztan a kipufogoszelepek elolvadhatnak.=20
Aztan a katalizator kinyiffan.=20
Aztan a valto nem biztos, hogy erre a nyomatekra meretezett. Pl 1.4 VW/Seat
valto egy rakas ... meg 60 LE-vel is.=20
Aztan ....
Pl az en gepembe egy intercoolert kellene beepiteni ami a bejovo levegot a
turbo utan kb 100=B0C-al huti.=20
Egyebkent kinyiffanna.=20
Persze ha tekintettel vagy bizonyos dolgokra OK a dolog.=20
Yahni
|
+ - | Re: *** HIX AUTO *** #458 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
> >letrejohet az ongyulladas, mielott meg a szikra gyujtana meg azt. Ezt =
> >hivjuk kopogasnak.
>
> Eddig Ok. (Megj: A kopogas az amikor az ido elott belobbano keverek
> pofanvagja a meg felfele halado dugattyut)
>
Tudomasom szerint pedig a koran begyujtott keverek nem megfelelo
lezajlasu egese ez a jelenseg.
A keverek meg nem teljesen homogenizalodott (egyenletesen eloszlott) az
egesterben.
Ezert u.n. egesi gocok keletkeznek.
Amik olyan problemat okoznak, hogy a robbanas (a motor mukodesenek
alapelve) nem egyszeri intenziv folyamat lesz.
Hanem tobb kis robbanas jatszodik le.
Ezert kopogas.
Ha pofanvagna a dugattyut (azt teszi, csak nem teljes erovel), akkor
koppanasnak hivnak talan. /vagy reccsenesnek :-)/
En igy tanultam.
Ja es a soros elrendezesu allando loketu adagoloszivattyuk kozott van
olyan is, amelyiknek a forgattyus resze alulrol motor(?)-olajjal kent.
Pl. traktorokon is alkalmazzak.
Valamint szerintem a gazolajnak jobb a kompresszioturese. Vagy nem?
Mivel a benzinnek nagyobb a gazosodasi hajlama. Ezert gondolom.
Udv: Teeby (nagykoru gepjarmu techn. technikus, skoda 120 gls) :-)))))))
|
+ - | Sorry! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi mindenki!
Ezer bocsi mindenkitol az elozo ekezetes irasert, csak elotte rottam egy 3
oldalas levelet, es nagyon
belelendultem a gepelesbe (sose gondoltam,hogy egyszer meg jol jon, hogy
tudok gepirni :-))).
Szoval a lenyeg az volt, hogy nem a vezeto stilusat tanulja meg az auto,
hanem ha sosem hajtasz meg egy
kocsit, akkor a szivocsoben az uzemanyagbol, ill. a kipufogocsoben a
kipufogogazokbol apro reszecskek ulnek
meg, amik lefojtjak a motort. Neha kicsit meg kell hajtani a kocsit, es akkor
nincs vele baj. Ha evekig kimeled a
verdat, akkor lehet, hogy tobb ezer km kell az ontisztulashoz.
Megeccer bocs, hali!
M.a.f.f.i.a. Zolee
|
+ - | Re: kocsival mindenhova (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haho !
irta:
:> En sem szeretem a BKV-t, de hidd el, az egyik legjobb Europaban, es
:> sokkal jobb mint pl. a Londoni tomegkozl.
Ezt a kijelentest nagyon kulonosnek talaltam, mivel tobb eve jarok Londonba
es az altalam tapasztaltak egyaltalan nem tamasztjak ala a fenti
allitasodat.
Irdatlan sok metrovonal, suru jaratokkal; tiszta es pontos buszok, a vonatok
szamomra felfoghatatlanul siman mennek, nem zakatolnak es ugralnak,
mint Magyarorszagon szokas...
Kivancsi lennek, a BKV milyen szempontbol jobb a Londoninal ?
Szép napokat: Antal Attila
http://www.externet.hu/AAS
|
+ - | skodri feltengely? vagy kerekcsapagy? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
A kovetkezo dolgot vettem eszre a skodrimnal... (skoda 105, szeles
nyomtavu) Ha sebessegben van, es elkezdem lokdosni, akkor hatulrol, a
kerekek felol fura csattogo hang hallatszik... behuztam a kezifeket,
megrangattam a kereket, es egy piciket mozog. Levettem a disztarcsat, es
ugy is tologattam elorre, hatra, de nem latszott, hogy a feltengely es a
fekdob egymashoz kepest elforogna. Mi a fene lehet? Kerekcsapagy? Ha
kerekcsapagy, akkor mi csattog, ha tologatom? Szoval ebben kernem a
segitsegeteket.
Elore is koszonom
Udv.....Adam
mailto:
|
+ - | Re:Aug. 11. Kozlekedes Balatonra? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Szeretnek lemenni aug 11-en Balatonra Budapestrol, de nem tudom, hogy
> megprobaljam e az M7-st.
En Siofokon lakom, de mar elokerestem a sufnibol a biciklimet, azzal
talan lehet majd kozlekedni itt...
(ha kicsit is rossz ido van, most is bedugul az egesz Balatonpart)
--
Gabor - mailto: - http://www.siofok.com/quattro
|
+ - | gyartott dugattyuk & co. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
levelere reagalnek...
En nagyon porul jartam a gyartatassal. Valahol a VIII. keruletben volt 1
muhely ahol szelepeket csinaltattam a Renault 5 Alpine Turbo kocsimba
(mert a Renault Baumgartner a gyari szelepeket 110e-re mondta, elmennek a
fenebe ...). Es hat a biliacel szelepek hamar szejjelmentek. A mereg
mellett a koltseg sem elhanyagolhato, mert a mocsok szerelok 30e-et kernek
el a motor szetszedeseert. Most visszarakattam bele a regi szelepeket
(mert persze kiderult hogy teljesen mas baja volt... )
Tud valaki olyan Renault szerelot esetleg, aki ERT is a Renaulthoz, nem
markaszerviz, es nem nagyon piszok draga?
Hat en aszondom Ford Granada rulz, meg ha sokat eszik is...
--
GA'BRIEL, A'kos )
Forte system administrator of Lufthansa Systems Hungary
Forte and UNIX consultant
Phone: (+36-1) 4312-979 FAX: (+36-1) 4312-977
|
|