1. |
Road show (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
2. |
Suzuki zargarnitura (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
3. |
Trabi talalkozo (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
4. |
Sokfele dolog (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
5. |
kepek (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
6. |
OffTopic - Elado az autom.. (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
7. |
gyerekules (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
8. |
Forma 1 (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
9. |
Biztonsagos vezetes (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
10. |
Szerviz3 (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
11. |
Astra valaszok, olasz sebesseg (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: skoda lista (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
13. |
holgy, wax, menedzser, Audi, Ronin, Wasserstoff, korom (mind) |
102 sor |
(cikkei) |
14. |
auto-MOKA@hix.com (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
15. |
Brno es Cseszki uti elmenyova' :-) (mind) |
60 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: Forma1 + H2O (mind) |
51 sor |
(cikkei) |
17. |
Re: festekek, gumi, elado ford (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
18. |
Sze'p iga'sszeke'r udvarra di'sznek elado (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
19. |
Re: Autoklub (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
20. |
Motortechnika (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
21. |
adozas auto eladaskor (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
22. |
olajcsere (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
23. |
Shell V power (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
24. |
Simson kereket keresek, fejlemenyek fenyezo ugyben (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
25. |
Elado Ascona alkatreszek (mind) |
3 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Road show (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali a listának!!
Mindenki figyelmébe!!! :PEUGEOT HDI ROAD Show lessz aug.27-28-an
Üllon a Fredi-Beni Autocentrumban. 4-es fout 25.5 km.
Bp-rol kifele Vecses utan.
Ingyenesen lehet kiprobalni,a 206-ost 306-ost, 406-ost, Partner es Expert-et
Hangtalan motor !! ?? Na majd kiderul, 1 miset meger !!
Üdv: Faragó János
mailto:
Ékezet jöhet
|
+ - | Suzuki zargarnitura (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Hix autosok!
Elado egy original zargarnitura Suzukihoz. Ebben benne van a
gyujtaskapcsolo a kabeleivel, az osszes zarbetet, es 2db eredeti, szamozott
kulcs. Ara: 20000ft.
Erdeklodni maganban is lehet.
Udv,
Lutyo
|
+ - | Trabi talalkozo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello HIX Autosok!
Lutyo vagyok, es szeretnek nehany sort irni a Trabi talalkozorol, bar
gondolom Soma is fog, mihelyt gepkozelbe kerul....Ugy lattam, neki is
tetszett....Dehat miert ne tetszett volna egy olyan rendezveny, aminek a
felvonulasan 195 Trabi, illetve Wartburg volt jelen, nomeg a Skoda
Klubosok csapata is, valamint a kisero rendormotoros, es a
lezaroautok....Szo se rola, Siofokon ilyenkor (mondhatom immar rendszeresen)
sikeresen megbenitjuk a forgalmat. Szamomra eloszor az volt a meglepo, hogy
amikor sok-sok TRABANT, és hasonlo auto miatt nem birnak haladni, akar a
600-as SEL Mercijukkel, akar az A8-asukkal, vagy barmilyen nagy autojukkal
se, ilyenkor elnezik, es nem anyaznak. De lehet, hogy utana, otthon igen,
dehat amit nem tudunk az nem faj, ugye??:)))
Sajnos kozuletek egyedul Somaval talalkoztunk, pedig jo lett volna, ha a
Sko-tulajok kozul is jottetek volna, mert a Skodasok is kitettek
magukert....Node legkozelebb azert lesz meg kozos Skodas- Trabis buli......
Ezuton szeretnek elnezest kerni azoktol a tagoktol, akiknek mas tipusu
autojuk van, es ez a Tma nem tulzottan erdekes szamukra, nem akartam oket
untatni...SORRY!!!!!!!!
Maradok tisztelettel:
Lutyo
|
+ - | Sokfele dolog (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Csak mostanaban hozom be a lemaradast a Hix Auto termeseinek olvasasaban.
Nagyon sok level volt a Suzuki fenyezest atmaro guanoval kapcsolatban.
irta hogy az o autoja mar elment 50 ekm-t es
meg 100% a fenyezese. Az en autom mar tobb mint 220 ekm-t ment el, es meg
gyari a fenye! Ezt Frigyes es az elozo HAT-on megjelent autostarsaink is
igazolni tudjak 22 ev ota most eloszor vegeztunk rajta aprobb karosszeria
javitast... A vegeredmenyt a paksi talalkozon meg lehet tekinteni. :-))
Szerintem a fenyezes allapota fuggetlen a megtett kilometerektol...
Ismerosi korben meg a Trabantok fenyezeset sem marta ki a fent emlitett egi
aldas.
Mas:
Szeptember 1-3. kozott lesz egy nagy autos talalkozo Gardonyban, ahol a
legtobb klub talalkozik. A BMW-s tarsaknak uzenem, hogy valoszinuleg a BMW
klub is eljon, igy aki akar; az be tud lepni. Par napon belul megszerzem az
elnok nevet es telefonszamat, es annak akit ez erdekel, szivesen elkuldom.
Ezt a talalkozot mindenkinek melegen ajanlom a mostani Tarbuli elmenyeit
leszurve, mert elkepzelheto, hogy itt is lesz felvonulas, ami
felejthetetlen!
A Traburgos talalkozon ott volt Soma is es felvetodott egy olyan otlet, hogy
a jovo nyari Trabis talalkozo elott lehetne ott szervezni egy tobb napos
HIX AUTO TALALKOZOT es akit erdekelnek a Trabik vagy Skodak, azok tovabb is
maradhatnak. Ha igeny mutatkozik a dologra, akkor azt megszervezzuk a
parommal.
Udv mindenkinek,
Esther
|
+ - | kepek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Honlapomra szeretnek egy motrokkal foglalkozo lapot is kesziteni!
Van valakinek anyaga egy ilyen oldalhoz? Elsosorban diagrammok,
karakterisztikak, metszetek erdekelnenek!
Aki rendelkezik ilyesmivel kerem keressen meg maganban!
--
Minden jót, Fekete Zoltán
...Úriember nem Vaddisznó...
|
+ - | OffTopic - Elado az autom.. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Elore bocsiazofftopicert, csak egyszeru kuldom be,hatha valakit erdekel..
Anyagi okok miatt (meg felesleges 4 autot tartanom) megvalnek 2 automtol,
melyekrol msot jelenik meg hirdetes is, de ha valakit erdekel.. Ide az also
arat irom, igy alkudni nem kell Hixeseknek vagy ismeroseiknek, leirom az
osszes hibajat, meg azt is amit mas vevo nem vesz eszre..
az egyik Friat croma 2.0ie 1993-as evjarat, (94-es uzembehelyezes!)
sotetkek, 88e km, 880e ft-ert!!!! eleje volt serulve, most csinaltattam meg
vadonat uj motorhaztetot es lampakat kapott, szep allapotban, 1 honapja
vizsgaztatva. Gazos autova valo atalakitasra is korrekt, a mazda 626-nal
nagyobb auto, nagyobb csomagterrel!!!!!
Hibai: valahol kifuj a kipuff es kopottak a gumik, es igaz nem eszreveheto
hiba, de en a hengerfejtomitest megneznem...
kivul belul szep allapotban, ez mar az uj kasznis kivitel, szvsz nem egy
csunya auto, belul is nagyon korrekt allapotban, nem kotyog semmi...
extrak a szinezett uveg, motoros tukor, sebessegfuggo szervokormany,
kozponti zar, 4 tarcsafek
A masik egy '98 suzuki swift 1.3 goldfish gls limitalt, 1.3m-ert, 48ekm,
kagyloules, alufelni, foliazott ablakok (engedellyel.. :)), motoros ablak
es tukor, riaszto, serulve nem volt, kiveve a motorhazteton kis serules ezt
cascora megcsinaltattam hamar fizettem 2 evig, teli gumi garnitura,
lemezfelnivel hixeseknek az autohoz plusz 5e ft.. :)
Es itt elso tulaj vagyok, es termeszetesen vezetett szervizkonyves, annyi
modositassal hogy en 2 kotelezo szerviz kozott is csereltettem benne
olajat, 5w40-est kapott, bp vagy castrol.
Hibaja egy volt, egy szimering elengedett, ez 2e km-el ezelott lett
megcsinaltatva, meg hamarabb kapott egy valtoolajcseret mert ugy ereztem
szukseg van ra..
megtekinteni nalam lehet, mind2 auto evek ota a tulajdonomban van....
06 20 9 831 424
AntForce
|
+ - | gyerekules (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Zotya:
>Semmikeppen ne vegyel meg olyan ulest, amit ujonan odaadnak
>10-15 eFt-ert !!! ("A"-"B" kat.) A gyerek uleseket utkozesi es
>egyeb teszteknek vetik ala, nem mindegy miben ul a gyerek !
Ezzel azert vitatkoznek. Regota kaphato pl. a Dooby ules.
12-13 ezer kozott szokott lenni. 7 eve vettuk, most a
3. gyerek nyuzza (volt rajta egy huzat csere).
Mar akkor megvolt az E minositese, szemmel lathatoan
anyagbol keszult, robosztus felepitesu.
Pont velunk egyidoben vett egy ismerosunk
egy markas ulest dupla aron, aminek alacsonyabb
volt a tamlaja, nem tartotta ugy a gyereket, gagyi
muanyag csatja volt, kevesbe dontheto.
Szoval a termeket kell nezni nem (csak) az arat.
__
| Szommer Ákos email: - __|
|
+ - | Forma 1 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Attila irta
>Tovabba velemnyem tovabbra is az, hogy nem
>lehurrogni - stilustol fuggetlenul - kell, hanem
>ELOITELETTOL MENTESEN felvilagositani, elmagyarazni, stb.
>Azt kellene mar vegre felfogni, hogy a vita
>legyen targyilagos.
>Tessek megnezni a FORMA1-es autoakat.
>En kint voltam most a ringen, s
>bizony osztaly kulonbsegek vannak a nemet es az olasz
>motorokkal futo valamint a "japan" autok kozott. Japan
>tulajok lehet anyazni:), de egy biztos, soha nem fognak
>olyan motort kesziteni, mint pl. a BMW.
Bocs, de ez lenne egy targyilagos hozzaszolas?
Emlekeim szerint (nem irom az eredmenyeket)
par eve nem lehetett a Honda motorok nyomaba
erni. Szoval nem kene leszolni senkit, foleg a
hitech Forma 1-es motor gyartokat. Ma az egyik
jobb, holnap a masik varazsol elo 1-2 +loerot.
__
| Szommer Ákos email: - __|
|
+ - | Biztonsagos vezetes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
>> Tanulsagos. Igazoltnak latom azt a nezetemet,
>> miszerint nem az a jo vezeto, aki kivedi mas
>> eletveszelyes manovereit, hanem aki
>> valamiert nem is keveredik ilyen helyzetekbe.
>> (Es ennek semmi koze a sebesseghatarok
>> be vagy be nem tartasahoz.)
>Haaat... Szerintem kozvetetten van...
Nyilvan a 160 nem fer bele. Csak nem szeretnem,
ha valaki megint okosan azzal jonne, hogy 51-nel mar
lelkiismeret furdalasom van, mert nem errol
van szo.
__
| Szommer Ákos email: - __|
|
+ - | Szerviz3 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv HIX-autosok! Penti! Moni! Soma!
Tegnap Milleneumi szerviz3 volt a muhelyben, ahol Patrol javitas
kereteben unnepeltunk, Moni, Penti, Soma es en.
Szep a Patrol, most mar jo is a vilagitasa es a tankszintmeroje.
Penti lefenykepezte, hogy a lakatos hogyan hagyta ki a szintmero
kivezetest es ezzel 1 lyukat a tankon.:-(((
A tank le-felszerelese kozben a fiuk oktatast kaptak, miert kapcsol ki
a toltopisztoly, es a kiszerelt tankon az ehhez szukseges kelleket
megmutattam nekik.
Soma bemutatta a videofelvetetelek 1 reszet, amit a Trabulin
keszitett. Igazi SomaTarbi volt, tele cuccal, "beepitett"
hutoszekrennyel. :-))) giroppaaa :-))) (ezt a lelkemre kototte!)
A "kemeny mag" fagyizas es varosnezes utan 1/4 este 10-kor elhagyta a
helyszint. Soma javasolta, hogy rendezzunk Dunaferr latogatassal
egybekotott 6-ot, azonban erdekli ez a HIX-autosokat???
--
Udv
Levente
|
+ - | Astra valaszok, olasz sebesseg (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok AUTOsok!
>Opel Astraval kapcsolatban kerdeznem toletek, hogy ha a benzinszint
>jelzo muszer piros savjaban jar a mutato mennyi benzin van meg a
>tankban.
Amikor odaer, meg 10-12l. Az aljara erve is van meg 5 legalabb. Nalam!
>A masik, hogy lehet-e a gyari autoradiohoz CD-tarat csatlakoztatni, vagy
>komplett csere szukseges?
> A gep 1994-es februari kiadas.
Nehez kerdes, az ujabb gyariakhoz ugy emlekszem igen, de a hagyomanyoshoz
(valoszinuleg neked is ez van) nem lehet. Az ujabb valtozatok RDS-t is
tudnak (ado nev kiirasa), es talan CAR300 tipusneven futnak.
Van egy kerdesem. Egy utikonyv szerint Olaszorszagban ccm alapjan dontik el
a megengedett legnagyobb sebesseget. Pl.: az en 1.6-os autommal palya: 140,
orszagut: 110. En ezt nem akarom elhinni. Igaz lehet?
Borbely Gabor
|
+ - | Re: skoda lista (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
A skoda levelezolista parameterei megtalalhatok a ket nagy hazai skoda
oldalon:
www.nexus.hu/skoda
www.extra.hu/skoda
Tessek szegyelni magatokat, hogy nem latogatjatok surun ezen oldalakat.
:o)))
Adam
|
+ - | holgy, wax, menedzser, Audi, Ronin, Wasserstoff, korom (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!!
> Ja, a BMW-t egy tobbszoros nemet bajnok holgy
> vezeti [csak nem jut eszembe a neve, de nem Jutta Kleinschmidt].
> Mutattak egy tuningolt Opel Calibrat birtoklo, nagyszaju, huszoneves
> sracot ("Mit keres egy no" a versenypalyan?"), aki az anyosulesen is
> produkalta magat. ... A holgy erre fel egy kicsit odalepett, mire a srac
> a kor utan remego terdekkel szallt ki, hogy "ezentul egy rossz szava
> sem lesz noi vezetokre". :-))
A srac hibaja, hogy csak altalanositani kepes...:-)) (2x is...)
Szerintem az igazsag valahol feluton lehet... A holgy jol tette, hogy
letorte a srac agyarait, hogy ne legyen annyira ferfisoviniszta, de -
gondolom - tisztaban van azzal, hogy o kivetel(-es) a noi vezetok
kozott (persze a nagy atlagot nezve a ferfi vezetok kozott is).
> Temakor: va: Madarurulek ( 5 sor )
> Tessek mar negyedevenkent atmaszirozni a kocsit
> valamilyen viasz alapu kenoccsel es akkor szepen
> le lehet aztatni, minden gond nelkul.
Igy igaz. Tavaly osszel lewaxoltam a kocsit ket retegben, es
tavasszal, az azutani elso mosaskor lejott minden kosz,
madarszar, olajos maszat... autosampon nelkul !!
> Kezembe kerult a Sport Auto ominozus cikke.
> A cikk iroja K.Zs. (?)
> Vegig bogarasztam az ujsagot. Az impressumban
> talaltam egy nevet: Kertesz Zsolt lapigazgato.
> Neki tudnia kellene, hogy hasonlo monogrammal
> ki ez a parades szakiro ennel a lapnal.
> Ilyen mondattoredekeket olvasok:
> - vizuzemu auto...
> - vizuzemre atkapcsolva...
> - 140 literes viztartaly...
> - haromszor annyi vizet fogyaszt, mint benzint...
> Az a szo, hogy hidrogen elo sem fordul a cikkben.
> Az egyik foton lathato a motorblokk a rajta levo
> felirattal: "Hydrogen Power"
> Nem tudok mosolyogni. Sirni lenne kedvem...
> Keves dolog van ami faj, de ettol, veres barazdakat
> szaggatok az arcomra.
Nem csoda. Tenyleg szomoru.
A menedzserek vilagaban a fonoknek mar nem kell
ertenie a szakmahoz (ha ert hozza, nem art, de nem
elengedhetetlen), megis csinalhat olyat is, amihez
illene erteni is... Az, hogy ciki, az legyen az o baja.
(Ha abba az autoba netan megis vizet kellene tankolni
- bar ezt nem hiszem -, akkor pedig pont azt kene tudnia
hangsulyoznia, mekkora haladas a
vizbontast/hidrogeneloallitast az autoban vegezni...)
De az igazan szomoru az egeszben nem az, hogy nem
ert hozza, hanem hogy ez a szisztema lehetove teszi
azt, hogy ne is kelljen eszrevennie, ha nem ert hozza,
ill. milyen alapveto dolgok folott siklik el... Ennyit sem
vesz eszre, ennek ellenere megis o a fonok...
> Audi A4 1.8-5V (akkor meg audis voltam)
Fogash! Miert ultel at masikba?? (Most mit is hajtasz?)
> > Fogash filmjei: autos uldozes szempontjabol ajanlotta a
> > Spielberg-fele "Parbaj"-t es a (Luc Besson forgatokonyvebol
> > csinalt) "Taxi"-t. Reakciom: yess, yess, yess :-) A harmadik
> > filmet, a "Mint a villam"-ot meg nem lattam,
> Tizszer, szazszor, ezerszer jobban ajanlom a Ronint, ami viszont tele van
> zsufolva ilyenekkel, raadasul nem hat jelenetbol vagtak ossze, hanem a
> valosagban is megcsinaltak oket. Igazi elvezet minden kepkockaja.
Igy igaz. A listarol ne hagyjuk ki a "Ronin"-t se...!!! :-))))
> Mi az az ASR es mire jo. Van a muszerfalon egy kapcsolo amivel ki
> lehet kapcsolni. Ilyenkor kigyullad egy veszelyre figyelmezteto lampa.
Antriebsschlupfregelung... (Remelem jol irtam... :-))) )
Azaz kerekkiporges-gatlo. Elektronikus kutyu, a kerek-fordulatszam
figyeleseben hasonlit az ABS-hez...
> A nemet auto motor und sport magazin a BMW 750 hL-rol mint
> Wasserstoff-Fahrzeug-rol ir. A nemet Wasserstoff szo pedig hidrogent
> jelent. Es itt lehet a problema, hogy valaki szepen leforditotta a nemet
> szoveget (ha mar vasszer, legyen viz), es egy szep cikket is
> kerekitettek hozza.
Haat igen. Ez a ciki, nem a fala'b....
> ...egyszer a Kozellatasi Miniszterium egy nemet szovegben mint
> Kurzsichtigkeits Ministerium jelent meg.
Ez naggggyon jooo!!! ;-))))
A balatonon pedig volt egy "Szoba kiado" tabla, amit egy okos
"Zimmerverlag"-nak forditott... :-)))
> A Shell reklamjaban: tisztabban szol: " es trombital hozza az emberke...
> "Elvileg" azt akartak kihangsulyozni, hogy az O csodauzemanyagjuk
> tisztan tartja a motor alkatreszeit (a kepeken szelepek csillogtak, mint
> az ujak) A tisztasag egyebkent javithat az oktanszamon, azzal, hogy
> nincsenek izzo koromreszecskeke a hengerben, amik a kompresszio
> utem alatt ongyulladast okoznanank.
Igen, jogos, a szutyok rontja az egest...
Szamomra sajnos a Shell-benzin minden erenyet hatterbe szoritja a
Shell-kutaknal altalam tapasztalt sok negativum: szamla nelkul szamolnak,
a penztaros nemegszer hazudik (volt ilyen esetem), az arak nincsenek
rairva az arukra... Egyszoval inkorreknek tunnek, es ez nekem eleg. Illetve
sok...
Udvozlettel
Andras
|
+ - | auto-MOKA@hix.com (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Rettenetes meleg van.
A ... e-mail cimet fbarkas@... -nak olvasom.
Hiaba autos ujsagot olvasok.
:-)
Az eritettol elnezest kerek ! Nem o" tehet a melegrol.
Udv. Tibi
|
+ - | Brno es Cseszki uti elmenyova' :-) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
orommel kozlom, hogy megerkeztem Brno-bol, a gyorsasagi
motorversenyrol.
Hala G. Csabanak, volt leiras, ami alapjan figyeltuk a Traffipaxokat
Ratyi-szlava (:-) es Brno kozott, de csak 1-gyel talalkoztunk (satu).
Szoval jol ereztuk magunkat (a listarol Bravo is kinnt volt, de nem
sikerult sajnos osszefutnunk.) Kabe 38-40 fok volt szombat es vasarnap is.
:-(
Ugy ittam meg szombat du. 7 sort es 6 uditot (!), hogy meg locsolnom sem
kellett a fakat... :-)
A motorverseny nagyon klassz volt.
Max Biaggi lenyomta siman az 500-as mezonyt. A VB jo kielezett lett igy.
Csehorszag szep, es piszok olcso (az osztrak es francia arakhoz kepest
feludules volt Nekem, hogy) 250 Koronabol (1900 Ft) ketten HULYERE
zabaltuk magunkat (belszin, stb), es mindenhol jol foztek!! A szalloda
is teljesen megfizetheto volt.
A sorocske nagyon olcso, meg a palyan is 180 Ft volt csak (ha a
Hungaroring 1000 Ft-os sorere gondolok, plane apropenz...)
A benzin szemet :-) modon olcso (Pozsony: 34 SK a V-Power
= 200 Ft), Csehorszag picit dragabb.
Az infrastruktura kabe a magyar szint.
De az utjelzo tablak messze az alatt. Nagyon zavaro, hogy ossze-vissza
van minden. Kozlekedesi moral kabe magyar, kicsit kiszamithatobbak.
A 200 eves 120-as Skodakat ugy hajtjak, hogy orom nezni. Viszont
altalaban nem nyomjak neki, pedig 130 a limit az autopalyan. Mi sem
nyomtuk 160 fole, de ugy tunt, ok nagyon ragaszkodnak a 130-hoz
(persze lehet, hogy a Skodak km-oraja mar 190-et mutatott, es ettol
mar nagyon feltek a soforok :-)
Uj auto meglepoen keves volt. Citroen-t nem is lattunk, Renault nagyon
keves. Golf (3-as, 4-es) rengeteg, a tomenytelen mennyisegu Feliciarol
nem beszelek. (Rengeteg a hihetetlen rozsdas Favorit). Trabi 1-2 van.
A szakadt 1200-esek pont olyanok, mint Mo-n, tanyan a kiraly csavokei
(kivul piros, belul kurva fekete a dakotaktol es du:m-du:m...)
Mindenkinek ajanlom az orszagot.
1 dolog idegesito: a nyelvuk. De az rohattul. Mi megprobaltuk
poenosan felfogni a dolgot: ro:ho:gtu:nk folyamatosan
Rajkatol vissza Rajkaig.
Pl.:
Poha'ru konsztrukto'rova' = a konstruktorok kupaja :-)
Szoval NAGYON GAZ. Nem tudom, Csaba hogy birja otthon... :-)
udv (inkabb U:DVOVA')
deejayszke' tiszycski'
:-)
|
+ - | Re: Forma1 + H2O (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Attila irta:
>Felado : [Hungary]
>Temakor: H2O*2 ( 75 sor )
>Idopont: Fri Aug 18 02:13:19 EDT 2000 AUTO #840
...
>Tessek megnezni a FORMA1-es autoakat. Ez legyen a
>kiindulasi alap. El kellene gondolkodni azon, hogy a BMW az
>elso idenyet tolti itt, es milyen eredmenyeket produkal.
>(kozgazdaszok es olasz auto tulajok kimeljetek.:)) S ez
>igaz a Mercedesre is. En kint voltam most a ringen, s
>bizony osztaly kulonbsegek vannak a nemet es az olasz
>motorokkal futo valamint a "japan" autok kozott. Japan
Aham arrol a BMW-rol beszelsz, amelyikrol a SAJAT pilotaja azt mondta. Ez az au
to szuper. A motorja sajnos nem igazan jo, eleg gyenge, de maga az auto, vaz, f
utomu... remek. Ebbol en nem azt szurnem le - bar biztos erre szamitasz - hogy
szar a BMW motor, hanem azt az aprosagot, hogy a Williams tud autot csinalni e
s a BMW ha jovore fejleszt meg a motorjain kb konkurrense lesz a ket elitnek. H
a szabad homalyos emlekeket felideznem: Williams - Renault, McLaren - Honda esi
gytovabb. Nagyon ugy fo:st, hogy a jo cegek McLaren, Ferrari, Williams csinalta
k a gyoztes autok donto hanyadat. SzVSz itt mar jobban ervenyesul az hogy ki cs
inalja az autot mint hogy ki csinalja a motort. De legalabb 50-50 %.
Ezert aztan en a 4,5,6,... ik helyert nezem a Forma1-et, mert szerintem ott izg
alamas es ott verseny ez az egesz. Es rohadtul unom, hogy parbaj van, ahelyett,
hogy vkik megszorongatnak az elso ketto to:ket mar egy kicsit:)
Ezert is drukkolok mindenkinek aki lotavolban van: Williams, Mugen.
Mas, de megis ez: en is olvastam a cikket es latszik, hogy egy deka koze nincs
az ujsagironak ahhoz amirol irt. Mar csak azert sem, mert egy olyan kep mellet
taglalja a viztartalyt, vizuzemet, amin a robotkut tolti hidrogennel a Bombit.
Meg ilyen tomitetlenseget, hogy nincs infrastrukturaja a viznek:)))
BRRR...:)
Melyseges kiabrandulasom a Sport Autobol:( Miert ilyen emberek irnak az autok l
egjavarol???
>tulajok lehet anyazni:), de egy biztos, soha nem fognak
>olyan motort kesziteni, mint pl. a BMW.
ccccc
mintha ezt mar hallottam volna vhol:))
DE hamar Forma1-el peldalozol mivel magyarazod, hogy az eddig abszolut beka fen
eke alatt tengodo BAR csapat egy Japan motorral mar eredmenyeket is tud felmuta
tni?
Udv!
>Attila
VTI
u.i.: Latom Mgeza is elolvasta a cikket es leirta hasonlo eszreveteleit. Azert
elkuldom, hamar dolgoztam vele...
____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer http://egon.gyaloglo.hu
|
+ - | Re: festekek, gumi, elado ford (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> az alábbiakat írta a következő üzenetben:
news:...
>
> Hali!
.....
> Mivel az oldoszer az a komponens, ami tavozik az anyagbol, a maradek
> szamit, ami a feluleten ragad, igy nem igazan befolyasolja a festek
megszilardu
> las
> utani parametereit a benne talalhato oldoszer tipusa. Lehet hogy az
emlegetett
> madarak ettek csilit? :o)
Igen, csak azzal a maradekkal van baj.
Azok a festekanyagok, amik nitroban oldodnak, teljesen masok, mint amik
vizben is.
Igy mas marad az auton.
KI
|
+ - | Sze'p iga'sszeke'r udvarra di'sznek elado (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv mindenkinek !
Minden re'sze meg van !
Kituno allapotban van ! A fem es a fa reszek is szepen
le vannak kezelve illetve festve !
Megtekintheto Gyo"ngyo"s mellett 12 km-re Kara'csondon !
Tel . : 06 - 37 -322 -385
Irhattok a fenti mailre is ,>>> kepet is tudok kuldeni !
|
+ - | Re: Autoklub (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
: tortenik a bibi, ott is tobbet tudnak segiteni. Pl. egy lemerult
: akkumulatorert a budos eletbe nem hivom ki Obudara az Autoklubot (1
: ora, ~1300 Ft TAGSAGIVAL), hanem a City Taxit (15 perc + 700 Ft), de
: azert jobb szeretek klubtag lenni, mert nem csak Pesten kozlekedek.
en pecsi vagyok, de pesten kozlekedek sokat, igy en is tag vagyok.
eddig ketszer hivtam ki oket, egyszer bikazni kellet a kocsit generatorhiba
miatt, majd kicsit helyrepofozni, masik alkalommal pedig a muszerfalam mogott
osszeertek a gyujtaskabelek es egett a szigeteles. Minkedt esetben fel oran
belul kijottek. Elso esetben fel ora alatt megcsinalta es elinditotta a kocsit,
masik esetben pedig behuzott egy szervizbe. mindketszer tokingyen. Igaz 16 eves
kadettem volt, nekem ez a ket eset miatt mar megerte az evi 5e tagdijat.
udv
h
|
+ - | Motortechnika (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
"Japan tulajok lehet anyazni:), de egy biztos, soha nem
fognak olyan motort kesziteni, mint pl. a BMW."
Hat a tulajok biztos nem :). Magam ugyan nem jarok (mar egy
ideje) japan autoval, de az allitasoddal egyet kell ertsek.
A Honda szeriaban gyartja a vilag legnagyobb
literteljesitmenyu motorjat, melyhez a BMW hozza sem bir
szolni. A VANOS es dupla VANOS technika alapjat azonban
licenszeli a Hondatol, merthogy sikerult megallapodniuk
peren kivul ket ev csata utan (a Honda kenytelen volt
perelni oket a V-Tec technologia "adaptalasa" miatt).
A BMW azonban nagyon jo 100%-ban sajat fejlesztesu
dizelmotorjaival - dizelt pl. elvbol nem fejlesztenek a
sargak; tehat "biztos, soha nem fognak olyan motort
kesziteni, mint pl. a BMW." Ezen tulmenoen, itt az elmult
hetekben kiderult, a BMW elen jar a hidrogen- (viz ???)
hajtasu motorok gyartasaban; lehet, hogy ebben sem lesz tul
sok kovetoje...
Amugy most olvastam, iden a BMW ket kituntetest is kapott a
motorjaiert - a V8-as, 4000 kobcentis dizelert, illetve a
DaimlerChryslerrel Braziliaban kozosen gyartott uj 1,6-os
benzinesert (allitolag ez alkohollal, benzinnel, gazzal,
barmivel megy kulon allitgatas nelkul). Sajna ugyanezen a
versenyen a Honda nyerte a Most Advanced Engine Design
(kb.: leghaladobb motorfejlesztes) dijat, az 1 literes
(csak Japanban kaphato) motorjaert.
Mindezeken felul, szereny velemenyem szerint ma a Suzuki
gyartja a legkorszerubb motort - bar az a Hayabusa-ban van
(motorkerekpar). 1300 kobcenti, 175 Le --->>> persze ettol
meg a 68 Le-s, ugyanekkora egesteru Swift nem szarnyal...
|
+ - | adozas auto eladaskor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Tudja-e valaki, hogy ha eladok egy autot, akkor milyen esetben kell utana
adoznom?
raki
|
+ - | olajcsere (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Az lenne a kerdesem, hogy tudja-e valaki, hogyan lehet megszuntetni az
olajleereszto csavarnal az olaj csepegeset. Az utobbi ket olajcserenel -
az uj rez tomites ellenere is - napi 1-2 csepp olaj kijon a csavar
mellett.
Olyasmire gondoltam, hogy egyes szervizekben ezt a csavart valamivel
bekenik, vajon mi lehet az? Esetleg valami szilikon paszta, F.B.S.?
Koszi!
Ssandor
BX 17 TD
|
+ - | Shell V power (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Amig ceges autot vezettem en is V powert tankoltam, de nem igazan
vettem eszre kulonbseget.
Viszont egy dolog nem tiszta. Ezzel a lepessel a Shell akaratlanul
is azt mondja, hogy a normal 95-os olommentes nem eleg tiszta.
En azt tartom furcsanak, hogy mashol Europaban nincs ilyen
uzemanyag a Shell kutakon. Ezek szerint ezt magyar shell laborban
fejlesztettek ki? Es ha olyan jo, akkor miert nincs mas orszagokban?
Vagy ott az alap 95-os olyan jo, mint nalunk a V power es igy nincs
ra szukseg?
Egyebkent nekem ugy tunik, hogy amikor nyugati benzint tankolok,
kevesebbet fogyaszt az auto. Errol mi a velemenyetek?
Mas. Eladnam Toyota Carina E kocsimat. 1994-es, kombi, 1.6 16V
olivazold. Van benne elek. ablak elol-hatul + teto, immobilizer, riaszto, kp.
zar.
136000km, muszaki erv. 2002. maj., zoldkartya 2003. jul.
Udv! Laci
> -----------------------------------------------------------------
Visit our Internet site at http://www.reuters.com
Any views expressed in this message are those of the individual
sender, except where the sender specifically states them to be
the views of Reuters Ltd.
|
+ - | Simson kereket keresek, fejlemenyek fenyezo ugyben (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ma kaptam egy defektet. A hatso kerek egyebkent is
tropara volt menve, most vegervenyesen sikerult
kivegeznem a deformalodott felnit, a rozsdas kullokkel
es a kopott gumival. Persze mielott az uj (Riga kerekrol
leszerelt) 2.50 x 16-os gumikat ratennem, felteszem a
koltoi kerdest....
Nincs -e valakinek elado S51 kereke? Gumi nelkul a
fuzott kerekagy erdekelne, mert az enyemen a kullok
annyira korrodaltak, hogy az eldeformalodott kerektarcsa
visszahuzatasa utan nem tudnek rajta allitani.
A fenyezomuhely elott vart az automentos ismerosom, vasarnap.
Egy lerobbant Lada Samara elektromos rendszere miatt hivott,
de mivel nem volt keznel tartalek alkatresz, inkabb bevitte
Dunaujvarosba. Visszafele jovet ismet bejott a muhelyhez.
Akkorra rendeltem oda, mert a mester igerte hogy addigra
tuti hogy le lesz a kocsi fujva (januar 6. ota keszul).
Persze a mester sehol, a kollegajat felhivtam telefonon,
hogy itt jartunk. De megyunk, mert sehol senki.
Hetfon ismet kimentem a muhelybe, a mester ur felhaborodva
vette tudomasul hogy uzengetek neki, pedig csak felreertesek
sorozata volt az egesz.
En azt erthettem felre hogy vasarnap elvihetem az autot, o
meg valoszinuleg azt, hogy januar ota mar a csaladi bekesseg
is kockan forog az auto miatt.
Lattam hogy nagy iramban nekiallt a kocsimnak, egy-ket kulon
keresem is tolmacsoltam a kuszobok kialakitasat illetoen.
Igy ha minden jol megy, akkor az eromu-latogatasra mar en
is meg tudok jelenni a kocsimmal. Illetve azzal megyek
dolgozni, es "gyalogosan viszem korbe" a tarsasagot.
Peter.
|
+ - | Elado Ascona alkatreszek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok
5 ajtos ajtoi, uvegei, maradek bizbaszok bontoi ar feleert eladok.
udv, Sanyi
|
|