1. |
Alfa klub (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
2. |
fauve (mind) |
47 sor |
(cikkei) |
3. |
Nem szidjak, csak beszamolnak; AR 156 (fwd) (mind) |
106 sor |
(cikkei) |
4. |
Udv! (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
5. |
Fiatalt vagy oreget? (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
6. |
=?US-ASCII?Q?Miskolc_fele?= (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
7. |
jts - helyesiras (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
8. |
RE: mi van itt (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
9. |
szerelgetes (mind) |
59 sor |
(cikkei) |
10. |
olasz autok (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
11. |
Virus in EMAIL (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
12. |
lejart a forgalmi (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
13. |
Almaim autoja (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
14. |
Thalia (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
15. |
Re: Nemetorszag (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
16. |
Szallas a balcsin (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
17. |
oregauto nem ven... (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
18. |
meresek (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
19. |
Mini6 - Genf (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
20. |
Thalia (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
21. |
milyen lista (mind) |
70 sor |
(cikkei) |
22. |
terepjaras (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
23. |
kategorizalas (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
24. |
Re: Osszetort (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
25. |
Autopalya matrica (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Alfa klub (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok AUTOsok!
>Nem tudom hogyan is fogalmazzam a dolgot, de nekem egy kicsit mar tele van
a
>hocipom az Alfakkal. Ha tenyleg annyira jo auto lenne, mint azt annyian
Szereny velemenyem szerint Fogash, es a tobbi Alfas nem gusztustalanul, nem
nyalazva dicserte a sajat autojukat. Nem is a tizensokmillios kategoria ele
helyezve, es nem erzem ugy, hogy tulzasba vittek. Elhangzott az is, hogy
egyszeruen csak imadjak az autoikat. Nekem _nem_ ez az erzes, ami tetszik,
de erdekes volt megismerni ezt az iranyvonalat is. En nem szivom mellre a
dolgokat, ok is elismerik a massagot, mi is ismerjuk el. Ha tudsz orulni az
autodnak, akkor a tobbi nem zavar.
Borbely Gabor
|
+ - | fauve (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
No beszél itt mindenki megint hülyeséget.
Vagy nem?
Mert én meg olyan T4-est láttam sot használtam amiben a legegyszerubb 1.9
motor volt csak hát a kasztni 2,2 t volt tonna tudod tonna. Páncélozott.
350ekm. Ebbol javításra szorult Két elso gátló, fékek légszuro olaj
ventillátor gomba. kuplung teljes kétszer!!!!! Csak pesti forgalomban.
Szóval a T4-esbe pont nem lehet belekötni. Ad 1 nincs konkurense. Mondjon
valaki 1-et Vito ? vicc Kérdezzen meg valakit a Postánál. Ducato? Jézusom!
Transit. talán ha normális motorok lennének benne.Mazda mittudomén mi? Ülünk
a lökhárítón. Mesteri.
És mit veszel a T4-es helyett?
Nem értem hogy miért nem lehet vitatkozni
anélkül hogy rögtön meg akarna valaki arról gyozni hogy tök hülye vagyok
mert olyan autóra költöm a pénzem amilyenre akarom?
Tudod csak úgy érzelmek nélkül.
Ja igen a muanyag kuplung pedál elég régóta szolgál már a transporterben.
hiba nélkül.
Én is láttam már lanciát amiben menet közben vörös volt a figura arca a sok
visszajelzotol és biztos azért mert minden jól muködik. Persze ezt már
láttam fiatokban is. Mindig világít valamilyen piros visszajelzo. Mondjuk
engem nem érdekel addig amíg mást vakít.
Milyen VW mese??
Homályosíts fel
Nekem eddig egy olasz autóm volt.. Azóta max. taxi.
Golf 2 Corrado mercedes W124 ,W201 eddig ezek voltak nekem. Ja a családban
Golf 2, 3, mercedes W463/G/, T4,
Ezekre mind úgy gondolok hogy még nem született meg az olasz megfeleloje.
Próbálj meg ma magyarországon más autót életben tartani. Ha sikerült és
összeadod ami a számlán szerepel azt oszd el kettovel és megkapod azt a
számot amit akkor kellett volna kifizetned ha VW-ned lenne.
És ne gyozzön meg senki az ellenkezojérol mert nem érdekel.
Inkább olvassátok a Totalcaron az Autodoktort.
Ott az igazság nem itt az óvodában.
Én jobban szeretem ha Bosch a generátorom meg úgy minden a kocsiban. Ja a
190-es mercmben japán klímakompresszor volt gyárilag. Izzadtam is mint a
dög. 185ekm.
Country
|
+ - | Nem szidjak, csak beszamolnak; AR 156 (fwd) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Penteken nem ment el a listara, csak maganba (sorlimit
rulez!!).
---------- Továbbított levél ----------
Dátum: Fri, 3 Aug 2001 13:22:05 +0200 (CEST)
Feladó: k malac >
Címzett:
Másolatot kap:
Tárgy: Nem szidjak, hanem beszamolnak; AR 156
Fogash, kosz, hogy elkuldted maganban is, igy legalabb meg
tudok ma reagalni (utana hetvege + 1 het szabi). Mint a cím
is jelzi, megosztottam a tapasztaltakat. En ettol
fuggetlenul szerettem azt az autot, evekig jartam vele
(csak sajnos szerelohoz tul sokat). Hatalmas a csomagtere,
van benne tulfogyimero :), viszonylag tagas, stb. A mínusz
20 fok koruli idot nem csipazza a mediterran lelke.
Viszont azert peldaul amikor mar sikerult bejutni es lelket
verni bele, akkor uj teli gumikkal terdig ero hoban szepen
felvitt Bankutra a Malyinka feloli uton (ha mond ez
valamit). Mozgatta az orrat folfele rendesen, nagyreszt
kettesben azert szepen felert. Eles kanyarokat egy kis
brodszajddal vette. Szoval mast nem lattam akkor ott
feljonni.
A bomcsi pl hoban meredeken folfele sokkal egyszerubb
lelkuletu volt: auto szep lassan keresztbeall lejtore
merolegesen, kormany tokig beteker, egyesben 3-mal
araszolas folfele, kozben forgalom (nem volt suru) sasolasa
oldalablakokon at. Azert persze ez nem ott tortent, nem
voltam olyan orult, hogy ilyenre vallalkozzak.
„Biztos en vagyok a hulye, de nekunk volt egy Regata 85S,
1.5os
karburatoros motorral, es az osszes kontakthiba 3 ev alatt
egyszer jott
elo: a futoventillator …”
Nekem Regata 70S, 1.3 volt (volt egyebkent injektoros
valtozat is?) es rengeteg kontakthibaja, illetve elektromos
gondja volt (ket szamjegyu alkalom, az tuti).
„nezni: egy rozsda van rajta a b.e. index felett egy 7mm
atmeroju
felholyagosodas...”
Ott nekem is volt egy tizforintos nagysagu folt :))).
„1.) igazan jo kondiban lehetett a kocsi
2.) igazi szakertot talaltal, aki a kosz vastagsaga alapjan
meg tudja
mondani a megbizhatosagot :))
3.) ne vedd magadra, de a mai lanyok 95%-a (lehet, hogy
alabecsulom) a leg
csilli-villibb szoci autoba se ulne be, mert az nem meno...
Ez trend. :(((„
Akkor eppen nem volt rajta lathato hiba, egyszeruen pofara
nem tetszett neki. Mondjuk neki otthon Oltcitja volt (!!!).
Szoci autoba OK, na de egy Fiatba, akarmilyen is… Cccc.
„Teny, hogy az eladasok tulnyomo resze 1.6-os. Az is 120LE,
a tobbsegnek
eleg.”
Egeszsegukre. Bar pont az AR 156 eseteben azert vehetnenek
erosebbet is. Most felvagni akarnak vele vagy elvezni az
autot?
„Also hangon olyan 3M korul mennek a 98-as 1.6-ok, ennel 1
egesszel
dragabb lenne a 2.0?”
Igen. Tavasszal neztem, 3,8 es 4,5 M kozott voltak. Peldaul
az M0 halasztelki lejaronal honapokig hirdettek egyet 4,19
M-ert. Lehet, hogy meg ma is. V6 meg ha jol emlekszem 5,5
korul volt, de asszem 99-es (1db).
„>Amugy talan a ketezres motor kategoriajaban relative
jobbnak szamit. Vagy
Nem olvastad az egesz hetet-mult hetet? Ez a _relative
jobb_ mindosszesen
150LE-t, 187Nm-t, hengerenkent 4 szelepet, ket gyertyat,
valtozo szivo- es
kipufogo oldali vezerlest, valtozo szivocsohosszt,
hengerenkenti
befecskendezest jelent. A Toyota Yaris istenitett motorja
egy ennel
szerenyebb konstrukcioval, es 75 helyett 68 LE-s
literteljesitmennyel lett
az ev motorja 2000-ben...”
Mondhatnam: nem olvastad a levelemet? Az e resz a V6 kontra
2.0 dilemmarol szolt. Félreértetted: nem azt irtam, hogy a
ketezres motor relative jo a maga kategoriajaban – nem, az
a motor jo!
Hanem: a maga kategoriajaban relative jobbnak szamit, mint
a V6-os a magaeban (itt nemcsak teljesitmenyre gondolok).
Csak egy kicsit rovidebben irtam, igy a mondat csak
szovegosszefuggeseben vizsgalva volt egyertelmu. Sorry.
K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
|
+ - | Udv! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Egy a sok kozul:
>Nem kellene atnevezni a listat Alfa-listanak?
>Vagy esetleg Fogash-listanak?
Nem morogjatok mar! Ez is le fog futni, mint a tobbi. Most
mi nem mentunk el szabadsagra, igy eros tobbseget
alakitottunk ki. valoszinuleg azert huzzuk inkabb az igat,
hogy legyen benzinre penzunk a hetvegi szaguldozashoz :))))
Fresi
|
+ - | Fiatalt vagy oreget? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Mark kerdezte:
>>>
melyik autot vegyem meg (tipus lenyegtelen most): egy
idosebbet (1991-es) ami kevesebbet volt hasznalva (92e)
vagy egy fiatalabbat (1995-os) ami nagyobb
futasteljesitmennyel bir (190e km)
Gondolj bele!
Milyen idojaras tud olyan kart okozni az autoban, mint
35ezer kilometer? Semmilyen! Az autonak a MECHANIKUS
allapotat nezd meg. Illetve dontsd el: inkabb kivulrol,
vagy belulrol (motor) legyen szep az autod!!
A kulso szepseg fenyezessel es/vagy kozmetikaval jelentosen
javithato, es foleg nem olyan zsakbamacska (hisz latod!).
Kulonben pedig CSAK AZT VEDD MEG, AMELYIK A SZIVEDHEZ
KOZELEBB ALL!!!!!!!!!! :-) Ilyen pofon.1.szeru.
udv, deejaytiszy
|
+ - | =?US-ASCII?Q?Miskolc_fele?= (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
A napokban egy Budapest-Miskolc-Debrecen-Budapest utvonalhoz volt
szerencsem...
Az elmenyek: M3 korrekt, jol lehet haladni, nincs tomeg, jo minosegu.
Az ut onnantol maga a halal. 3-as uton kamionok es kombajnok szazaval,
halalkozeli elmeny elozni a nagy forgalomban meg rutinosoknak is :)
Debrecen-Fuzesabony uton a Hortobagyon keresztul (azt hiszem ez a 33-as?)
valamilyen oknak fogva 60-as korlatozas van kiteve. Eloszor arra tippeltem,
hogy a munkasok egy utepites utan szokas szerint kint felejtettek a
korlatozo tablakat, de 80 kilimteren keresztul? :) Nem tudjatok, miert van
kint vegig? Az ut minosege aranylag jo... talan a nemzeti park van ott es
amiatt?
Az autosok tobbsege amugy ugyet se vetett a tablakra es kellemes 100-110-es
tempoban haladt mindenki.
Udv,
EuG
Xsara 1.4
ps. Ugy tunik, hogy kozelit a megoldashoz a meg mindig kronikusan csikorgo
kerekem. Bejelentkeztem egy ujabb szervizbe (eddig ketten buktak el) :) de
most mar elorebocsatottam, hogy csak a megoldasert fizetek.
|
+ - | jts - helyesiras (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szeva jts,
>4.) Azok az ********ok akik barkit besorolnak a fennti 3 kategoria
>egyikebe...
>
>jts
csak ugy mellekesen: "fennti"-t "fenti"-nek irjak helyesen.
Ha mar fikazol, akkor nem illik belesulni ...
vasgyuszi
FIAT Coupe' 16V Turbo
___________________________________
NAGY Tamas
Siemens AG
ICM N MR GE DC 1
D-81359 Muenchen, Hofmannstr. 51
mailto:
phone: +49 / 89 / 722-40865
fax: +49 / 89 / 722-54859
mobile: +49 /162 / 807-9297
___________________________________
|
+ - | RE: mi van itt (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
nem tudom mit van Lutyo ugy elkeseredve. Senki sincs tudtommal letiltva a lista
rol, lehet batran irogatni.
Az, hogy mostanaban az ALFA-s temak surubben elojonnek, az szerintem a tulajok
szorgalmanak koszonheto.
Bar szemely szerint nem ALFA-t birtoklom, ettol fuggetlenul szivesen olvasom a
listat es ezeket az irasokat is.
Nekem inkabb az okozott keseruseget, amikor az AUTO osszesen 3-4 cikkbol allt.
Ezt azert nem kellene ujra bevezetni, csak azert, mert egyeseknek nem tetszenek
a feldobott temak.
Meg egyszer kozlom, itt a lehetoseg, tessek irogatni, nem pedig a kesergessel t
erhelni a savszelesseget!
vasgyuszi
FIAT Coupe' 16V Turbo
___________________________________
NAGY Tamas
Siemens AG
ICM N MR GE DC 1
D-81359 Muenchen, Hofmannstr. 51
mailto:
phone: +49 / 89 / 722-40865
fax: +49 / 89 / 722-54859
mobile: +49 /162 / 807-9297
___________________________________
|
+ - | szerelgetes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
megprobalom roviden leirni a hetvegi barkacsolasom tortenetet:
Az ujdonsult automban van/volt egy-ket idegesito, nem motorikus jellegu problem
a, amit meg akartam oldani, csak soha nem jutottam szep napsuteses idoben ugy a
kocsihoz, hogy legyen idom szerelni.
Nos a szombat este 18:30 megfelelo idopontnak tunt. Eppen edzesre keszultem (ko
nditerem), bevettem a megfelelo gyorsitokat. Mondtam magamnak, hogy addig nem n
yugszom, amig nem orvoslom a problemakat.
P1: lotyogott a kozepso visszapillantotukor: A felfogatasnal korbe fekete ragas
ztoszalaggal volt kitamasztva, kepzelhetitek, hogy milyen volt sotetben a mogot
tem jovo autok fenyszoroja, mint amikor a hulyegyerek jatszik a csillagszoroval
...
Annyi volt a javitas, hogy a megfelelo ket csavar kihajtasaval hozzafertem a tu
kor nyelet rogzito (es lotyogo) csavarhoz...
P2: szinten ezen a konzolon (kozepen elol a plafonra rogzitve) volt ket problem
as lampa-kapcsolo. Az egyik az utastervilagitas, amelyik kozepallasban be volt
ragadva es sehova sem mozdult. Az ok: a beragasztoztak, amikor az egesz
kozepkonzolt ilyetenkeppen akartak megszabaditani a logastol. Az eredmeny: a ko
zepkonzol ugyanugy logott, mert elengedte a ragasztas, de legelabb a szetfolyt
ragaszto lerogzitette a lampakapcsolot. En most lepattintottam azt rola es megt
isztitottam, igy lehet ujra kapcsolni: ki/ajtonyitasra be/folyamatos be allapot
ok kozott szabadon.
P3: szinten ezen a konzolon az olvasolampa kapcsoloja eleg hazardos volt. Itt e
gy erintkezo-lemezket kellett megtamasztanom, mert az azt tarto muanyag potty e
lengedte. Megjegyzem ez az egyetlen, ami a konstruktorok szamlajara irando hiba
.
P4: magat a kozepkonzolt tarto fem keret log. No itt a ket tarto csavar kozul a
z egyik hianyzott, ezert logott, meg ezert logott az erre rogzitett konzol is.
Ezt a problemat akarta az elozo tulaj egyszeru ragasztozassal megoldani. Brrr .
..
Amint a fentiekbol is latszik, hogy nem minden valodi (konstrukcios) problema a
mi egy auton (lehet olasz, vagy barmilyen masik) jelentkezik. Sokan nem tarjak
fel a hibat, csak a latszatra adva felmegoldasokat alkalmaznak, magyarul barmol
nak es ezek meg utan a kocsi a szar ...
A sikeres szereles utan en olyan boldog voltam, mintha eppen valamelyik Schumac
her gepet kapirgaltam volna. Ezek utan jol ment az edzes!
vasgyuszi
FIAT Coupe' 16V Turbo
___________________________________
NAGY Tamas
Siemens AG
ICM N MR GE DC 1
D-81359 Muenchen, Hofmannstr. 51
mailto:
phone: +49 / 89 / 722-40865
fax: +49 / 89 / 722-54859
mobile: +49 /162 / 807-9297
___________________________________
|
+ - | olasz autok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Sokaig neman turtem az olasz autok fikazasat. Nos nekem 7 evig volt egy Tipo
1.9TD Granturismo-m, es a kovetkezoket lehet elmondani rola. Olajfogyasztas?
Mi az? Bar a TD motoroknak magasabb lehet az olajfogyasztasa a konyv
szerint, nekem ket olajcsere (7.500 km) kozott nem kellett utantolteni.
Ismeretlen volt az inditomotor hangja, mert barmikor poccre indult. Igaz,
kimeltem, de ment mint a golyo, bar a vegsebesseget nem probaltam ki soha,
mert a dizelauto nem szaguldasra valo szerintem. Ha kellett, 180-nal
leugrottam vele barhova, es ezt orakon keresztul tartotta. Rendszeresen
jartam vele Olaszorszagba, es vicces volt, ahogy az osztrak hegyekben
lemaradtak az addig velem egyutt autozok.
A FIAT (Alfa, Lancia) 1.9 es 2.5 TD motorjait az olasz haditechnikai ceg a
VM gyartotta. Sok autoban megtalalhatok, tobbek kozott meg a Ford Scorpio,
es az Opel Frontiera is ezekkel (is) ment. Ismeretsegemben volt olyan Regata
,amely 290.000 km utan lett kidobva, a karosszeria rohadasa miatt. A motor
meg birta volna. A lenyeg, ki hasznalja az adott autot. En hidegen soha nem
hajtottam, es hosszu, tartos turbohasznalat utan - autopalya - rovid ideig
hutottem a turbot, tehat nem allitottam le azonnal a motort. Meghalalja.
Lehet szidni az olasz autokat, de 11 evesen adtam el a Tipot,
rozsdamentesen, 6 literes atlagfogyasztassal.
Sziasztok,
Metya
|
+ - | Virus in EMAIL (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
An EMail directed to you, with subject 'gondolkodas',
from >, contained a virus or other harmful content.
Do NOT reply to this e-mail.
Contact the original sender of the message (mailto:>) to r
esolve this issue.
Egy olyan elektronikus levelet küldtek Önnek a
>-ról - 'gondolkodas' tárgymezővel -, amely vírust
tartalmazott vagy más, káros tartalommal rendelkezett.
Ezért ezt a levelet nem kézbesítettük.
Kérjük, NE válaszoljon erre az e-mailre!
A probléma megoldásához, kérjük, lépjen kapcsolatba az üzenet eredeti
feladójával (mailto:>)!
Freestart Kft HelpDesk
+36 1 2256060
|
+ - | lejart a forgalmi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Emberek! Lejart a kocsi forgalmija, es nem vettuk eszre. De a rendor igen,
oszt bevonta a papirt.
Most azt mondjak, hogy az onkormanyzatnak atkuldik, es az kuld majd egy
hatarozatot a bunrol (+ a fizetendo nyeremenyrol) es akkor lehet majd
levizsgaztatni. Es hogy mindezt 30 napon belul csinaljak, vagyis kb. 28
napon kivul :(
Ez igaz? Most hetekig nem lehet majd hasznalni (szabalyosan) a kocsit?
Mehetek szoke hajfestekert?
andi
|
+ - | Almaim autoja (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Almaim autoja lathato a foti Cora-ban, egy Lamborghini kepeben..
Igazan megnyero igy kozelrol, tuzpirosan, mind a 350 (vad)loerejevel..
Eleg konnyen elhittem, hogy a szarny nem csak optikai tuning..
Volt egy Testarossa is, de mellette labdaba se rug!
Ha tehetitek nezzetek meg!
Balage
|
+ - | Thalia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali !
A megjelenésekor en is megneztem es kiprobaltam a Thaliat. A formaja nem
tetszik, valahogy a kepeken szebbnek tunt. A 8 szelepes motor sem nyerte el
a tetszesemet, valahogy az R19-ben dinamikusabbnak tunt ugyan az a motor.
Ha Thaliat veszel, szerintem a 8V motort felejtsd el. A 16V (98LE) mar izgisebb
lehet. Nem tetszik az autoban, hogy a belso teret nagyon lezullesztettek.
Egyszeruen nem ereztem magam jol benne. A hatso helykinalatrol meg jobb
nem is beszelni. Csaladi auto ??? Ezen mindig jot rohogok. Hatra megprobal-
tam beszallni, bevertem a fejem. Amikor sikerult bepreselni magam, akkor
meg nem tudtam hova tenni a labaim. Sajnos a Thalia tervezesenel elsodleges
szempont volt hogy minel kevesebbe keruljon. Igy aldozatul esett pl a pollen
szuro is, ami nemhogy nem jar alapbol, hanem nem is rendelheto ! (A Clioban
alap !) Kimondottan a keleti piacokra csinaltak. :((( En a Thalia arabol vettem
egy
6 eves Lagunat. AZ CSALADI AUTO !
Sok sikert a valasztashoz !
Udv,
Zotya
|
+ - | Re: Nemetorszag (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> "> A szomszedom is ahogy nyugdijba ment es a gyerekek
> kirepultek, vett egy ezust Porsche 959-est es egy 600-as
> Merci coupe-t. Neki megvalosultak a gyerekkori autoalmai.
> Minden nap latom, ahogy beulteti a nemetjuhasz kutyajat es
> elmegy autokazni. Nem is tudja az a kutya, milyen "kutya
> jo" dolga is van... Azt nem tudom, mit fog csinalni, ha mar
> nem lesz meg a dog. Talan egy nyeretlen huszeves szoke...
>
> Ja, azt nem mondtam, hogy mindez Nemetorszagban van... :-
> ))))> ">
>
> Igen, mert ott kolbaszbol van a kerites es igy elnek a
> nyugdijasok :)
> Itt meg ingyen tomegkozlekednek. Es nagyon szokta varni a
> postast?
Nem igazan. :-))) Viszont minden ismerose hasonlo kaliberu kocsikkal jar. Itt
gondolom a haviberlet ara a nyugdij 50-60-ad resze, mig Mo.-on ugyanilyen kondi
ciohoz 180.000 Ft nyugdij kellene...
> Na es a tobbi szomszed mivel jar?
Csak a nyugdijasokat sorolom: BMW 328 E46 Coupe, BMW 320 E46, Mercedes E420 Ko
mbi, Mercedes CLK Cabrio, Audi A4 2.0, Nissan Sunny, Golf IV, Opel Corsa... Szo
val kb. a fel idos szomszedsag tizmillios autoval jar... Ez azert nem rossz.
> Viszont valamivel megleptel! A huszeves szoke nem resze az
> alapfelszereltsegnek? Nalunk mar szeria. Azert ebben a
> magyarok elobbre tartanak> ...>
De nalunk csak a olajszokitesbol nyugdijba mentek alapfelszereltsege a 20 eves
szoke... Itt meg a fene tudja, lehet, hogy a fekete haju, torok lyanyok tartoz
nak a bazisfelszereltseghez? :-)))
> K malac
> Ford Mondeo V6 Ghia
>
Fulcsi
|
+ - | Szallas a balcsin (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
Volna egy kerdesem. Nem tudna valaki ajanlani valami olcso de jo szallast a
kis csaladomnak egy hetvegere a Balcsi kornyeken? A jovo heten csutortokon
szeretnenk lemenni egy par napra (szombat este jovunk is haza) a gyerkocok
miatt, hogy had lubickoljanak egy kicsit (no meg mi is), es valami olcso
szallasfelet keresunk. Ha valakinek van valami tippje kerem ossza meg velem.
:-)
Koszi,
Udvozlettel,
MyChroLesLie
mailto:
|
+ - | oregauto nem ven... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Luyo irta:
>Egyebkent nekunk a parommal mindket autonk nemet, az egyik 26 eves, a masik
>23.Meg lehet oket nezni
Kepet kuldjel kepet ha van milyen autok :)))
Vegre meg egy ember aki szereti az old's kategoriat. Magad csinalod oket
vagy szervizbe viszed ?? Ha szervizbe viszed akkor hova?? es milyen.
Ha gond van szivesen segitek amikor van idom. En az oreg 76os kiadasu
golfomat pesztralom :)) Monjuk szervizbe nem viszem mert meggyozodesem hogy
mar nem ertenek hozza es nem szivesen foglalkoznak vele.
Na udv
Shake
|
+ - | meresek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Joco irta:
>VAG1551/1552,VAG-COM,VDS-PRO,OBD2->meresek,vagy
>barmi ami ezekkel a diagnosztikai procedurakkal
>kapcsolatos en szivesen
Bocs a tudatlansagomert, de ezek milyen meresek es mire jok??
Udv
Shake
|
+ - | Mini6 - Genf (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haho *.* !
Sikeresen visszaertem a ket hetes Londoni autos korutamrol
es nekialltam vegigolvasni a 15 szamnyi lemaradasomat.
Sikerult a Mini-HAT Genfben, megpedig Fidrich Laszloval,
aki nagyon sokat segitett pl. megfelelo parkolhelyet talalni
a belvarosban es a baratnojevel egyutt egy kellemes
varosnezo programot adtak elo nekunk, amit ezuton
is nagyon koszonunk neki.
A Leo nagyon jol birta a strapat, a 4768km alatt 8.5-os
vegso fogyasztas jott ki a computer szerint is, meg a
betankolt uzemanyag mennyisege alapjan is.
Amig csak 80-90-nel tiprodtunk Ausztriaban es Svajcban
a szep hegyi utakon, addig beerte 7.6 literrel is,
(vegig klimaval), majd a Francia-Angol-Belga-Nemet
autopalyakon kezdett naponta 1 tizedet felfele maszni,
bar igaz ott szinte fix 130-140 km/o sebesseggel gurultunk.
Az angol bal oldali kozlekedes - amitol egy picit tartottam - szinte
semmi problemat nem okozott, igen konnyen megszokhato.
Eletemben eloszor vezettem Parizsban es ajanlom mindenkinek !
Mint egy nagy videojatek... Mindenhonnan mindenki jon,
savok nincsenek mindenhol festve, a robogok es motorok
cikaznak es elsore a totalis kaosznak latszik.
Utana letisztult a dolog es kezdett megtetszeni !!!
Nagyon figyelnek egymasra, beengedik a masikat, jol kihasznaljak
a helyzeteket, a vegen mar olyan megszokott volt nekem is, hogy
egy haromsavos korforgalom belso savjabol csak ugy elinduljak
a kijarat fele indexelve hatarozottan es minden gond nelkul
el is erjem... Csak a parkolasoktol ne lenne szinte minden auton
karcolas, huzas, festekleveres... :-)
Szep napokat: Antal Attila
(Seat Leon 1.6 aut)
|
+ - | Thalia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Borga, sziasztok autosok!
Immar 4. honapja van meg a Thaliam, 16V klimaval. Most tartok kb. 8000
km-nel.
Megbizhatosag:
Ennyi ido alatt nem nagyon tudok mit mondani. Az osszeszerelessel nincsenek
gondjaim, az illesztesek tokeletesek, semmi zorges, kattogas, az egesz auto
egyben van.
Az egyetlen hiba eddig, hogy a hatso csomagtarto nyitogombja beragadt,
allitolag tipushibas a zar. Most cserelik eppen. Az ujakban mar eleve a jo
zarat szerelik.
Szerviz:
Eddig semmi rossz tapasztalat sincs. Szolgalatkeszek, jó szolgaltatást
nyujtanak. Majd meglátjuk mi lesz garancia utan, es legfokepp mennyi lesz a
szamla.
Fogyasztas:
Szerintem nagyon jo. 6-8 kozott klimaval (varosban nem agyontaposva de
dinamikusan, klimaval 7 l).
Az auto vege 200 km/h, 180-nal kulturaltan hajthato.
Osszessegeben csendes, szerintem dinamikus (ha szeretsz sokat valtogatni jol
ugrik), de parkolni qrva nehez vele. Nem latod a farat. Varosban nem biztos,
hogy a legjobb e miatt. Egyebkent viszont minden szempontbol tudom ajanlani.
Ha lenne tovabbi kerdesed, szivesen valaszolok.
Udv
Szekely Balazs
|
+ - | milyen lista (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Altalaban eleg ritkan irok ide, de ugy erzem, mostmar muszaj..
>Nem kellene atnevezni a listat Alfa-listanak?
>Vagy esetleg Fogash-listanak?
Pont ugyanannyi helyed van a listahoz hozzaszolni, mint nekem. Ha belemesz
a "sajat autom dicserete" kezdetu jatekba, akkor itt a nagy lehetoseg. Ha
unod, van egy billentyud jobb oldalon alul, az van rairva, hogy "PgDwn".
Tessek hasznalni.
>Miert nem lehet ezt mondjuk az Alfa-listara atterelni? Esetleg
>ott meg erdekelne valakit..
1.) Az Alfasok az Indexen gyulekeznek, ami internet, nem e-mail alapu
forum.
2.) Itt is vagyunk paran, akit erdekel. Kb. ugyanannyi Alfas, mint Skodas,
Golfos, BMW-s, Citroenes, stb. Mas kerdes, hogy mi nem jo szereloket
keresunk, hanem megirjuk, hogy jo az autonk. :)
3.) A 2.)-bol kovetkezik, hogy itt is erdekel valakit, raadasul megvan az
esely, hogy a nem-Alfistik is rajonnek: az Alfa igenis jo kocsi. Ha ugy
tetszik, hitterites.
>Egyebkent nekunk a parommal mindket autonk nemet, az egyik 26 eves, a
masik
>23.Meg lehet oket nezni..De nem folynek megint bele egy ertelmetlen
vitaba,
>mert aki bele van esve az olasz autokba, az ugyse fogja elismerni, hogy
jok
>a nemetek, es az forditva is igy van..(?).
A ceges autom mindig nemet, legyen az Bora, Octavia, vagy Toledo. Korabban
tobb, mint 2 evet lehuztam a gyori Audi gyarban, ugyhogy en nem egy Golfbol
szidom az Alfat, hanem van osszehasonlitasi alapom. Es tudod mit? A
felesegem kitolasnak veszi, ha a Toledoval kuldom el valahova, mert en
Alfazni akarok... Soha nem mondtam, hogy a MAI nemet autok rosszak. Csak
unalmasak, szurkek, 10x olyannak mondjak, mint valojaban es kb 40%-kal tobb
penzt kernek ertuk, mint amennyit ernek. Mas baj nincs veluk.
>Eddig ugy gondoltam, hogy ez a lista nem arrol szol, hogy "bibi, az en
>kocsim jo, a tied pedig szar", hanem arrol, hogy ha valakinek valami baja
>van, illetve valami kellemes elmenye mondjuk tud egy jo szerelot, akkor
>ezeket meg lehetne osztani a tobbiekkel..Ahogy ezt teszi mondjuk Frigyes
is,
>megmeg joparan..
Sajnalom, ha az osszes hozzaszolasombol csak ennyi maradt meg neked.
Forwardoljak maganba masfajtakat?
>De mostanaban komolyan foglalkozom a gondolattal, hogy
>azert, mert nem Alfam van (remelem soha nem is lesz), lehet, hogy nincs is
AUTOM??
A zarojeles resz kimondottan a spanyol inkviziciot idezi, ti. hogy mielott
megismernenk, elutasitjuk. Ha te az utobbi hetek utan ugy erzed, nem is
AUTOban ulsz, maganugy. En csak egy pillantast vetek az ablakbol a 155re,
es egybol beugranak a kellemes elmenyek, amit az autoban, autoval eltem at.
Legyen az kirandulas (keresztul a Bakonyon, vagy a Kis-Karpatokon), vagy
csak siman egy "vissza ketto-padlogaz" hang- es gyorsulasi hatasai, vagy az
elismero pillantasok, amiket be lehet vele zsebelni, mikor csillog a nap a
frissen mosott kasznin. Es a szep az benne, hogy ez az auto teljesen
szeria-allapotu, nincs megultetve, gyari felniken all, nincs benne 600kg
hifi, nincs alatta a nagymama sparheltjenek a kemenye, stb. Onmagaban szep.
Igy tokeletes. Nekem legalabbis. Ha a te autod nem valt ki ilyen
erzelmeket, akkor vagy nem vagy ennyire fogekony az auto, mint
iparmuveszeti alkotas irant (pedig mindegyiket formatervezo tervezte. A
nemeteket is!), vagy egyszeruen kozlekedesi eszkoznek tekinted. Akkor
viszont elbeszelunk egymas fule mellett, mintha egy BKV-villamost dicsernek
neked...
Egy a lenyeg, kisebbsegi erzesed ne legyen amiatt, hogy en (meg Frescho,
meg Gonci Csabi, meg a tobbiek) elegedettek vagyunk az AUTOnkkal. :))
AR 155 2.0TS16V Super
|
+ - | terepjaras (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Szoval akkor a Land Cruiser a legjobb (sajnos meg nem volt
>hozza szerencsem :( ), a Defender pedig a terepjarok Alfa
>Romeo-ja ;). Cuore outdoorivo!
Ez jooo!!!!!! :)))))))
Ismereteim szerint a Land Cruiser az arab teruleteken divat, foleg a
homokon nyomulnak vele.(Libia, Tunezia, Szaud-Arabia, Egyiptom, stb.
Eszak-Afrikaban). A Land Rover Defender viszont inkabb a szavannasok
(Kenya, Tanzania, stb.) es a dzsungelesek autoja. A fo kulonbseg, hogy a LR
aluminiummal van lemezelve, igy a paras korroziv idojarast jobban
szereti/birja, mint a vasbol keszult Toyota.
AR 155 2.0TS16V Super
|
+ - | kategorizalas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>> 1.)Aki babusgatja az autojat, az csak ugy hobbibol is megnezi, ellenoriz
>> 2.)Aki nem babusgat, de odafigyel az autora, az csak a szukseges
>> 3.) Az igazi f@sz. Inditas utan azonnal padlogaz, olajcsere
szazezrenkent
>
>4.) Azok az ********ok akik barkit besorolnak a fennti 3 kategoria
egyikebe...
>jts
Sajat magamrol is tudom, melyikbe tartozom. De ne mondd, hogy a harom
kategoria nem fedi le az autos tarsadalmat. Nem foglalkoztam azzal, hogy
besoroljam a lista hozzaszoloit barmelyik kategoriaba, ezt mindenki dontse
el maga.
AR 155 2.0TS16V Super
|
+ - | Re: Osszetort (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Adel!
Engem valojaban nem ismersz...
Viszont en ismerek ket tokeletesen dolgozo autofenyezot:
A Takacs Zoli, akinek a kozelemben van a muhelye, illetve a
Peter Gergely, akinek Levente mellett van a muhelye, a Volan
telepen. Ok autofenyezok, de van sajat lakatosuk.
Peter (20/ 342-75-00)
|
+ - | Autopalya matrica (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
SOS kerdesem van! Szlovakiaban ha Rajkanal megyek at
Pozsnyig, kell-e autopalyamatricat vennem?
FONTOS! Legyszi maganban is.
Koszi:
Csaba (Armando)
|
|