1. |
Martica (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
2. |
Auto vedelem, biztositas, ceges auto, stb. (mind) |
52 sor |
(cikkei) |
3. |
Utvonaltervezo + Kodlampa (mind) |
116 sor |
(cikkei) |
4. |
Rere: betoro ijesztgeto (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
5. |
re: auto=luxus??? (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
6. |
Vá: lasz 2 dologra. (mind) |
99 sor |
(cikkei) |
7. |
gyujtas megszak. (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
8. |
gbaukal@hu.eeft.com [United States] wrote: (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
9. |
biztositas (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
10. |
kotelezo biztositas (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: Gk. azonositas es biztositas (#188) (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
12. |
Izzok meg mindig (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
13. |
Re: kotelezo bizt. (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
14. |
Re: kotelezo bizti (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
15. |
auto=luxus? (mind) |
55 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: utvonalterv + folia (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
17. |
Philips premium 250 ora (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Martica (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Matrica?
http://www.compuservehungary.com/cityrallye/hixauto/
!
Hogyan tovabb?
GaborZs
|
+ - | Auto vedelem, biztositas, ceges auto, stb. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hat igen, tenyleg hiaba a sok kutyu, ha benyulnak az autoba, es
kiemelik a cuccot. Megoldas: SOHA SEMMIT ne hagyj az autoba, sot
ha utazol a taskat se az ulesre rakd ! Egy ismerosom orra elott
2 motoros odaalt az auto melle, benyomta az ablakot, felkapta a
taskat, es eltuzott a sor mellett. Na erre lepjetek. Nalam az
autoban SEMMI nincs, egy nyamvadt BP terkepet kiveve :-), az osszes
cucc be van pakolva egy szatyorba, ha megyek valahova csak felkapom,
es berakom az autoba.
Gyuri: Ma magyarorszagon az auto luxus cikk. Ez van.
Biztositas ugyben: Ha bajt csinaltal, menj at egy masik biztositohoz,
ugy tudom ma meg nincs koztuk kapcsolat (aztan, hogy mit hoz a jovo?)
Ha jol adod elo magad, beraknak 6-os bonusba azonnal :-) Egyebkent a
videk-BP. kulonbseghez annyit, hogy ilyenkor jo, ha az embernek videki
az allando lakcime, mint nekem :-) Az meg, hogy pesten elek ... hat
pech - a biztositonak ;-)
DeejayTiszy: Ceges auto ... riziko, en ket evig hajtottam ceges autot,
csak az enyem volt, azt megvettem volna, pedig torve is volt.
Pro: Elony, hogy altalabban rendesen szervizelt (nem sporoltak ki
semmit), ha torve is volt, rendesen rendbehozatva (a Casco ugyis
fizeti), fiatalok, tehat ha szar meg mindig el tudod jo aron adni,
csak gyomor kell hozza, hogy atverj valakit :-(
Kontra: Ahol tobb ember hajt egy autot, ott nem igazan jo bolt,
ugye aminek nincs gazdaja, azt ugy is kezelik. Azonkivul a ceges
autokat egyebkent se kimelik, ertsd atlagsebesseg 140, 30 ora
heti hasznalat, szoval altalabban NEM kimelik.
Osszefogl: Amugy az esetek 90%-aban ugyis az dont, hogy milyen az
elso benyomas. HA meglatod, es beleszeretsz akkor az isten se fog
lebeszelni rola semmilyen eszervvel ;-)
Gravirozas: Most kerdem tisztelettel azt az 1000 forintot kinek nem
eri meg ? Meg ha ki is lehet(ne) szedni a rendszamot az uvegbol,
akkor is negativ pont az atlag autotolvaj szemeben. Ha meg direkt
a Te autodra utaznak, lehet benne barmi, ugyis elviszik...
Kis reklam, itt a listan ajanlottak 30/9667788, 1000 penz, en
megbeszeltem vele egy helyet HETVEGEN, odajott, megcsinalta, tok
korrekt volt, meg a hatso lampaba is belenyomta. Atlag szerelo
(ertsd TV, gaz,stb) ennyiert ki se jon, nemhogy dolgozzon.
Folia: Biztos egy vaskalapos ven f**z vagyok (26), de szerintem a
foliazas egy ongol. A ceges automat (suzuki) atalakitattak TGK-ra,
hatso ablak bedeszkaz. En csak foliaztattam, de ritka szar dolog
igy vezetni sotetben. Lehet, hogy meno dolog, de nagyon utalatos
ejszaka, nem latsz rendesen az amugy is sotet uton.
Ja meg valami: Ki okoz balesetet ? Nos, en eleg sokat jartam egy
idoben az orszagot (ertsd 20 honap alatt 110e km), a tapasztalatom
hogy a kalapos ember is veszelyes, de kozelebe nem er a BMW/Merci
tulajdonos ujgazdagnak. Amit azok muvelnek az utakon, az verlazito,
mintha ove lenne az egesz vilag, soxor volt hogy utannamegyek,
kiszedem az autobol es szetverem az arcat egy-egy elozes lattan
(mindenki blokkol, hogy a barom beferjen, stb). Nem mondom, az
elso 1 evben nekem is 140 volt az utazo sebessegem sima uton,
de azert az ember esszel vezet, akkor is, ha gyorsan.
Bocs, ha hosszu voltam, most potolom a hetvegi olvasast: Bunny
|
+ - | Utvonaltervezo + Kodlampa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>1. Utvonal tervezes!!! Milyen magyarorszagi utvonal
tervezo progit
>>ajanlotok? A wandor boot 2.0 (1998)-ot ismerem. Ezen kivul
van meg,
>>vagy ennek mikor lesz frissitese? (Kisebb telepuleseket is
ismero
>>volna a legjobb!)
>
>Van egy kis DOS-os programom (kb 430kB tomoritetlenul).
Szerintem eleg
>jo, de nem profi program, inkabb csak iranyadonak jo.
Viszont sok kistele-
>pules is benne van. A neve AndRoute, ha kell, elkuldom.
************************************************************
************************
Nekem is van hasonlo, a neve Vandor (DOS), itt a
programleiras eleje
(bocs, de lusta voltam ekezetteleniteni - ebbol lehet, hogy
lett gond...)
>
1. VANDOR program célja , felhasználási területe
A program a közúti szállítást végzö, illetve
gépjármüveket üzemben-
tartó vállalatok, intézmények és különbözö szervezetek
részére készült.
Segítségével megtervezhetök az optimális utvonalak,
ellenörízhetök
a menetlevelek, meggyorsíthatók ezek feldolgozása,
valamint alkalmas
fuvarköltségek (pl: magángépjármü használat)
számítására. Feleslegessé
teszi autóatlaszok vagy egyéb távolságmutató kiadványok
használatát.
A program adatbázisa tartalmazza Magyarország
valamennyi, közúton
elérhetö települését - földutak kivételével -, illetve
ezek egymástól
való távolságát. Választási lehetöséget nyujt a
felhasználó számára
települések között a legrövidebb, vagy - az utak
osztályozásával -
a leggyorsabb utvonalak kijelöléséhez.
>
A meret kb. 200kB betomoritve. Hasznalhato, bar regen nem
tettem meg ezt.
(Viszont el tudom kuldeni barkinek)
Van meg olyan, hogy Microsoft Auto Route Express - Europa
terkep
Ennek par evvel ezelotti verzioja 4 install floppy - Mo-i
adatbazisa meglehetosen hianyos
(szinte csak az elso es masodrendu foutakat ismeri)
A '98-as verzio (egy egesz CD-rol fut) mar egesz jo,
multmedias, kepekkel, zenevel, stb.
(Ez mar igazabol izles kerdese, hogy kinek tetszik, kinek
csicsa...) Ut- es telepules-
adatbazisa csaknem teljes koru, en legalabbis igy vettem
eszre
(pl. csak olyan utat nem talaltam benne, ami 1997-ben epult)
Eleg sok szempont szerint lehet utvonalat kerestetni vele,
szamol fogyasztast,
koltsegvetest es ido-km tablazatot keszit, stb. Sokoldalu,
de azert el tudnek kepzelni
nala jobbat is (pl. benzinarak orszagonkenti megadhatosaga,
ne csak a legrovidebb
v. leggyorsabb utra keressen ra, hanem pl. a legolcsobbra
is, avagy tobb osszetett
szempont szerint szamoljon - szoval igenyeim ugye
lennenek...)
Azert persze nem rossz - en jobb hijan ezt hasznalom.
Ezen kivul van meg legalabb egy hasonlo Europai autoatlasz
program (pl. a TV-ben
hirdettek) azt sajna meg nem lattam.
************************************************************
***************************************
MAS:
Kodlampat szeretnek szerelni (98-as) Suzuki Swiftbe.
Ha jol emlekszem, a multkori koruljarasnak az lett a
vegeredmenye, hogy tulajdonkeppen
mindegy, hogy milyen kodlampat szerel fol az ember.
Mivel az auto elso ritojaban teglalap alaku hely van, hat a
legegyszerubb lesz ilyet beraknom.
(Kommersz tipus van kinezve)
A kerdes:
Van valami szabvanyos rogzitesuk ezeknek, tehat nem fogok
pofara esni sk. beszerelesnel,
hanem epp ellekezoleg, oda fog passzolni a kodlampa???
Mivel elso megkozelitesben nem talaltam "fityego"
drotdarabokat a kodlampa-hely kornyeken
(kvazi "kodlampa elokeszitest"), gondolom, ilyet nem is
szereltek gyarilag bele.
Hol lehet az a pont, ahonnan le lehetne agaztatni a lampa
meghajtast?
(Azaz a lampara meno drotokat.)
Tudja-e valaki, hogy van-e gyarilag elhelyezett
kapcsolorele? (Hatso kodlampa van.)
Egyaltalan honnan lehetne beszerezni egy gk. vill. halozati
kapcs. rajzot?
(Persze biztos valami konyvbol, ami X eFt...)
Avagy: Egyaltalan erdemes-e szorakozni ezzel?
(Mert pl. 5 ezerert berakjak anyaggal-munkadijjal-tiz perc
alatt...)
No, hat ennyi.
Udv. Rogacs Tibor
|
+ - | Rere: betoro ijesztgeto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ablakbetores ellen egy tutinak mondhato ellenszer van: ne hagyj erteket az
autoban, meg olyan taskat sem, amirol feltetelezheto, hogy valami penz vagy
azza teheto ertektargy van benne. Dusi
____________________________________________________________________
More than just email--Get your FREE Netscape WebMail account today at http://ho
me.netscape.com/netcenter/mail
|
+ - | re: auto=luxus??? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
"...tapasztalatom szerint pont a "vasarnapi, totyogo, dinamikusan
vezetni keptelen" emberek okozzak a baleseteket..."
Hat ez abszolut nem biztos, hogy igy van, mert rengeteg veszettul hajto fiatal
es kevesbe fiatal okoz galibat es balesetet nap mint nap, meg az a sok
, aki nem hasznalja az iranyjelzot, miszerint index, merthogy nem
divat, tul maceras stb:( Szombaton a szemem lattara uthozott ket auto, mert
az elol halado nem jelzett, csak hirtelen fekezett es balra el, mogotte halado
pedig kormanyat balra, kocsi megcsuszik, ket auto oldalaval csatt! Nyilvan a
hatul halado sem tartotta a megfelelo fektavolsagot, de lehet, hogy elozeshez
keszult stb... Mindenesetre ok sem a lassu, toketlenkedo autosok taborat
szaporitjak nyilvan...
Dusi
____________________________________________________________________
More than just email--Get your FREE Netscape WebMail account today at http://ho
me.netscape.com/netcenter/mail
|
+ - | Vá: lasz 2 dologra. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Nem kukacoskodni, vitatkozni akarok. Figyelj a smile-okra !
Mar ahol el nem felejtettem kirakni. Csak poenkodas ( ha gyenge is )
de nem minden hatso szandek nelkul. A velemenyem tukrozi nagyjabol.
> Felado : [Hungary]
> Varga Tibor irta:
> >Ebbol latszik legjobban, hogy kinek presztizs az auto es kinek
> eszkoz. ( Ki tudja megfizetni. )
>
> >Mert ugy gondolkodik, mint en is.
> >_Az_auto_nem_cel_hanem_eszkoz_!
>
> Erre azert reagalnek egy kicsit.
> Kedves Tibor! Neked ugyebar XT-d van otthon ugye?
Nem. 386SX 40 Mhz.
> Merthogy a gyors szamitogepeket nyilvan presztizsbol veszik/hasznaljak
> az emberek.
> Ugyanis a te ervelesed szerint a lassu is megfelelo lenne...
Tudomasom szerint az utakon korlatozzak a maximalis sebesseget.
A szamitogepiparban eddig csak egy B.G. monogrammu
kozismert emberke torekszik ilyesmire. :-) :-(
> Vannak akik presztizs miatt vesznek gyors/szep/elegans kocsikat, es
> vannak azok, akik IGENYESEK,
> es szeretnek vezetni, tehat a vezetest mint elmenyt elik meg nem pedig
> csak "zotyognek".
Igazad van. En is igenyes vagyok. ( Gondolom.)
Megsem telik 600-as Merdzsora. :-( Akinek telik az igenyes ? :-)
> >En jobban figyelembe vennem a teljesitmeny/tomeg aranyt.
...
> Sot, tapasztalatom szerint pont a "vasarnapi, totyogo, dinamikusan
> vezetni keptelen" emberek
> okozzak a baleseteket.
Igazad van. A statisztika viszont nem mutatja, hogy a tetova, belso
savban 20-al ballago sofor folidegesiti az olyan soforoket is mint
en es emiatt belemennek rizikosabb elozesekbe is. :-(
( Eddig meg megusztam. Kop-kop. )
> Tibor, ez persze nem kimondottan ellened szol, csak mar annyira sok volt
> az "Auto = eszkoz es nem szorakozas" tipusu velemeny amit a
> kozelmultban hallottam hogy nem birtam magamba fojtani.
En csak irigyellek, hogy neked van idod ilyen szorakozasra.
Pontositok. Ha tobb idom lenne, akkor sem azt elveznem,
a jo hosszu vezetest, hogy eltoltsek valahol 10 percet.
> Szomoru hogy nalunk be akarjak allitani az autot luxus cikknek.....
En is szomoru vagyok emiatt. Mert nem luxus az auto.
_Kenyszer_ !
> Tovabbi jo vezetest!
> mar aki elvezi, aki nem az menjen inkabb busszal
Tudod, nem tulsagosan elvezem a vezetest, amikot 4:30-kor
elindulok es 140 km utan meg Bp.-en vezetek 80 - 100 km-t,
majd este 6-kor haza meg 140 km. Kozben pedig amikor
nem vezetek akkor ugyanugy kell figyelni, mit vezetes kozben,
Ezen kivul emlekezni, donteni es megjegyezni dolgokat, arakat ...
Ezutan masnap inkabb gyalogolok negyed orat a munkahelyemre,
mint ujra a kocsiba uljek.
En ugy erzem a velemenyunk nem homlokegyenest ellenkezo,
csak mashonnan nezzuk a dolgokat.
Mas tema:
> Felado : [United States]
> ... erdemes-e ceges flottaautot (az operativ lizing lejarta utan)
megvenni?
Az attol fugg !
> (Me'g nem lattam a gepet.)
Itt van a kutya elasva.
> Hogy ne a levegobe beszeljek: egy multinac. kaja'sceg Escortja'rol van
szo.
3 ev, 1,4i, 900 kFt. Pici extra: szinrefujt lokharitok...
Ez nem draga, de milyen allapotban van a motor ?
( Ha jol ismerem az arakat, akkor nem is tulsagosan olcso ! )
> Jo, szet van hajtva (gondolom jo szazhuszezer km...), de szervizkonyves,
> meg semmi rozsda, ha nem torott! Nem?
A 120ekm nem jelenti azt, hogy szet van hajtva. Az a sofor labatol fugg.
> Ennek eurotax ara asszem 1400 - 1600 kFt korul van....
A szabadpiacon szerintem ez draganak szamit.
1991 kornyeken a Ford ujonnan kb 20-30 %-al volt dragabb, mint az Opel.
Manapsag megfordult a helyzet. Ezt tukrozni kellene a hasznaltauto
araknak is. Tudomasom szerint tukrozik is.
> Milyen fiatal autot kapok en ennyi (900k) penzert? (ladaszamarat
> hagyjuk)
Nezz korul a japan autok kozott. Mondjuk a Mazda 323 kornyeken.
Sokkal meredekebben esik az ara, mint az europai kocsiknak.
Mivel nem a mult heten jartam az hasznaltauto piacon, igy felelosseget
nem vallalok es ha fals adatot adtam, akkor bocs !
Udv. Tibi
|
+ - | gyujtas megszak. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi mindenki.. :)
Van egy jo oteletem.meg nem biztos hogy megcsinalom, elore
infot gyujtok.. ;) szoval egy 1.3-as suzu swiftbe kene valami
gyujtasmegszakitast vagy ilyesmit szerelni. a lenyeg hogy hazi
immobilizer legyen, mert gyari mar van 2 is, de azokat mar
mindenki ismeri igy nem nagy cucc elvinni a gepet (nem
magyarorszagon feltem, itt ugyse kell senkinek, de amint kitettem
a labamat az orszagbol vele egybol meg is bontottak mar.. ;)))
Szoval valami hely kellene, ahova a relet szerelhetnem... valakinek
valami otlet ?? ;)))
AntForce
|
+ - | gbaukal@hu.eeft.com [United States] wrote: (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Szevasztok,
>sikerult vennem a Cora-ban egy spiral alaku rugot amit a tank
>beomlonyilasaba kellene berakni. (hogy ne tudjak leszivni a benzint)
En nem tudom, hogy hogyan kell belerakni, de a mult heten tankoltam es
mellettem levo kutnal allt egy egyen a kocsijaval (talan Escort volt, ha jol
emlekszem) es a kutas elmondasa szerint mar legalab 20 perce probalta
megtolteni a tankjat de az istennek sem akart lefolyni a benzin, mert o is
belerakott egy ilyen spiralt. Ahogy a karomkodasabol kivettem, elso dolga az
lesz hogy valahogy kioperalja a spiralt es megfojtja azt, aki ezt ajanlotta
neki... Sok sikert a spirallal!
Udv Miklos
> -----------------------------------------------
Miklos Tar email:
Patent & TM Department phone: (36 1) 431 5169
Gedeon Richter Ltd. fax: (36 1) 260 1312
Budapest 10. P.O.B. 27. H-1475 Hungary
> -----------------------------------------------
|
+ - | biztositas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A kotelezo biztositasrol:
A biztositasokat statisztikai alapon kotik. A statisztika az egyes ember
szintjen
soha nem igazsagos. Pl. milyen szemetseg, hogy X polgartars aki
rendszeresen
teniszezik es soha nem eszik zsiros etelt ugyanannyi eletbiztositasi dijat
fizet,
mint Y polgartars, aki soha nem mozog, kedvenc etele a sult oldalas es
allandoan
veszekszik a csaladjaval. A legjobb az lenne, ha a biztosito mindenkinel
reszletes
kornyezettanulmanyt vegezne es melyinterjut keszitene a kockazat
felbecsulesere.
Akkor viszont ezert is fizetni kellene, es legalabb duplaannyi lenne a
dij. Igy marad
a statisztika, ami az egyes emberek szintjen tenyleg nem valami igazsagos,
de azert
az osszkepet tekintve nem a legrosszabb.
Afonya
|
+ - | kotelezo biztositas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello
Arra mert nem gondol senki, hogy ha valaki draga kocsival kozlekedik,
az sokkal tobbet kockaztat. Ha osszetorik, a biztositonak tobbet kell fizetni.
Ha mindenki olcso kocsival jarna, olcsobb lenne a biztositas.
Igazsagtalan velem szemben, akinek 16 eves autoja van, hogy ugyanannyit
fizetek, mint akinek uj.
Udv: Po:li
|
+ - | Re: Gk. azonositas es biztositas (#188) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Hol lesz olvashato a biztositok 1999. evi kotelezo biztositasainak
> arlistaja?
Pl. a mult szombati napilapok nemelyikeben (A Nepszabadsagban biztos).
Ed
A > cimem megszunt. Maganlevelet ugy irhatsz,
ha felcsereled az >-ban a 'c' betut es a '3'-as szamot.
|
+ - | Izzok meg mindig (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Mivel nagyon regota megy itt a diskurzus a Premium egokrol, en
is elkezdtem utanajarni. Nehany uzlet utan azonban ismet ta-
nacstalan lettem.
1. Otthon az Auchan-ban en is lattam jo aron Philips Premium egot.
2. Itt kint ugyanez termeszetesen joval dragabb.
3. Van azonban itt kint egy masik Philips gyartmany, ennek a
neve: Philips Allweather. Ha megnezzuk, ennek a felulete zoldes,
kekes, sot szivarvanyszinu. Mit tudtok errol a tipusrol? Ez lenne
az, amelyik szembol nezve zoldes arnyalatu, s nem vakit annyira?
Koszi a valaszotokat: Karoly
|
+ - | Re: kotelezo bizt. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Itt Ausztriaban is a teljesitmeny alapjan tortenik a biztositas
szamitasa.
Udv: Karoly
|
+ - | Re: kotelezo bizti (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Felado : [Hungary]
>Foleg azok a szempontok nem tetszik, hogy a fiatalok, akik pesten
>laknak(eddig illik ram), es esetleg nagyobb teljesitmenyu autojuk van, az
>tobbet fizesssen, mint az, aki videken lakik, idosebb es kisebb autoja
van?
>Minek kell kulonbseget tenni auto es auto kozott? Szinte egyertelmu, hogy
>en, amig fiatal vagyok, elni akarom eletem es nagy, aramvonalas kocsit
>vennek, hogy legyen mivel villogni, mig aki esetleg videken lakik, az azt
>mondja, hogy en zoldsegkereskedo vagyok, ezert wartburg kombi rulez?
Igazad van, sot a wartburg kombi is keruljon annyiba, mint egy sportauto.
Azonkivul villany es telefonszamlat is annyit szeretnek fizetni, mint a 80
eves nagymamam, hiszen egyszer vagyunk fiatalok, es hogy oneki nem fogy
annyi aram, meg nem log egyfolytaban az interneten, az az o problemaja,
semmi kozom hozza (?!).
Osszehasonlitaskent kozlom, hogy az az ismeros, aki a feleves
jogositvanyaval bivalyeros autot vezet, az kb. tizszer annyi biztositast
fizet, mint en a tobb mint tiz eves jogsimmal, az egyliteres R5
sportautomra.
A'kos
|
+ - | auto=luxus? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Szia Odette!
> Nem gondolod, hogy esetleg van olyan, aki hiaba menne szivesen busszal,
> megis valamilyen oknal fogva kenytelen kocsit hasznalni? Nap, mint nap
> sok-sok kilometert autozik, pedig nincs oda a gyonyortol, hogy vezethet. Ez
> ugyanugy megtortenhet Magyarorszagon is, es kulfoldon is.
En igazat adok Gyurinak, es megertelek teged is.
Szerintem viszont a legtobb ember szeret(ne) vezetni,
es oda lenne az oromtol, ha pl. az 'amerikai nagybacsi'
egy uj Ford-ot vasarolna neki (plussz meg az uzemeltetest
is fizetne :) ).
Velemenyem szerint az auto nem luxus, hanem ugyanolyan
hasznalati eszkoz, mint a ruha vagy a lakas.
Az embernek termeszetes igenye, hogy szep es tartos
ruhaja es lakasa legyen.
Szerintem ugyanigy fontos, hogy az embernek szep es
megbizhato autoja legyen.
En Budapesten a X. keruletben lakom, ahol a tomegkozlekedes
sajnos szornyu (lassan jonnek a buszok es bizonyos idoszakban
csak minden 3. buszra fer fel az ember es akkor is szinte
agyonnyomodik, persze nem rosszindulatu emberek, hanem a
zsufoltsag miatt). Autoval fele annyi ido alatt erek be a
munkahelyemre mint busszal.
Szerintem sok nyugati nagyvaros - tomegkozlekedes szempontjabol -
sokkal kenyelmesebb (kevesbe zsufoltabb), mint Budapest.
Ezert akinek van autoja es ugyanakkor elvezi is a vezetest
(mint en is peldaul), annak itt (Budapesten) sok esetben
idealisabb autoval jarni, mint BKV-val.
Ha pedig mar az ember autoval jar, akkor szeretne (kivul - belul)
szep es megbizhato autoval jarni.
A szepseget es megbizhatosagot egy oreg (10 ev feletti) auto
pedig mar legtobb esetben nem tudja kielegiteni. Sajnos
Budapesten nagyon sok ilyen oreg auto van (meg nekem sincs
ujabb).
Talan igy mar meg tudod erteni, hogy miert van ekkora igeny
nalunk jo (=szep es tartos) autokra. -> Azert mert nincs
eleg belole!
Esetleg egyesek pedig ugy probaljak megoldani ezt a gondot,
hogy ezt mondjak: Az auto luxus.
Udvozlettel,
Kalman
ui: Teljesitmenyekrol (LE) azert nem beszeltem, mert a mai
modern autoknak legalabb ketszer akkora a teljesitmeny/tomeg
aranya, mint egy 15 eves trabantnak. Szerintem a biztonsagos
autozashoz is szukseg van a nagyobb teljesitmenyre es azert
is, hogy az ember orommel (elvezettel) tudjon (pl a varosban)
vezetni, mert ez csak ugy valosulhat meg, ha a mogotte jovo
nem szidalmazza ot azert, hogy akadalyozza a forgalmat a
lassu 'totyogasaval' (ami ugye a trabant eseteben a kisebb
teljesitmeny miatt van).
|
+ - | Re: utvonalterv + folia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szervusz Balint,
en is keresek egy olyan programot, amelyben magyar telepulesek tavolsagai vanna
k.
Szivesen megneznem az alatalad ajanlott AndRoute programot, ha elkuldened.
Koszonettel:
Zoltan
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: torpilla.eik.bme.hu)
|
+ - | Philips premium 250 ora (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Nehany szammal ezelott olvastam amint valaki azt irta , hogy azert
nem vette meg a philips premium izzot, mert egy olyan cimket talalt rajta,
hogy : Atlagos elettartam 250 ora. Szegenyt nem irigylem (marmint aki irta)
mert sokan lehurrogtak, hogy nem tud olvasni (250 helyett 2500) , meghogy
ez nem letezik stb.
A lenyeg : Ma vettem 2 db-ot ebbol az izzobol es a kovetkezo feliratu
ontapados
cimke talalhato rajta : Atlagos elettartam 250 ora (IEC 61-1 szabvany
szerint).
Szoval itt van elottem az izzo es pontosan ez talalhato a dobozon.
Ettol persze meg megvettem, mar csak azert is kiprobalom.
Kecskemeten az ar : 1250 Ft , innen 25 km-re egy kisebb varosban 1590-ert
probaltak ramsozni.
Udv : Mike
Ui: Valaki szamolta, hogy hanyan irtak mar a listara. Ezzel most +1.
|
|