1. |
Sin (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
2. |
Help! (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
3. |
Tiberium Sun (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
4. |
re:voodoo1 (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
5. |
Gamepad (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
6. |
Forsaken es WIN98 (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
7. |
Descent (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
8. |
Motorhead, (Incoming) kerdesek (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
9. |
jatekok es W98 (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
10. |
Cesar3 (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
11. |
emergency (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
12. |
RIVA TNT (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
13. |
Half Life (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
14. |
Matrox Millenium G200 AGP help (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
15. |
nfs3 (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
16. |
SIN labor (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
17. |
Ceasar III mechanica - 2. resz (mind) |
136 sor |
(cikkei) |
18. |
diablo (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
19. |
Free Enterprise (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
20. |
Rush (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
21. |
FIFA99 velemenyem (mind) |
38 sor |
(cikkei) |
22. |
Re: caesar 3 (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
23. |
Diamond Viper v330 szivattyu (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
24. |
RE: NT-s DOS (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
25. |
railroad tycoon II (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
26. |
SIN elakadas (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
27. |
Music-offtopic + TR3 (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Sin (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Koszi mindenkinek a segitsegert. Sikerult tovabbjutni a csatornaba.
Az volt a gond ,hogy csak ugy probabol ralottem ,de gondolom ,hogy
mellement es azert nem esett le a gerenda.
Udv Miki (Narn)!
|
+ - | Help! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv mindenkinek !!
par kerdes....
Milyen a STB Velocity 4400 TnT kartya ???? Mert a teszt szerint j(az stb oldala
n) jobb min a Diamond viper 550, arban eleg sokat kulomboznek.
Milyen a Shuttle spacewalker (asszem 591) alaplap. Egy Amdk6-2 350 lenne bele
Valaszt jo lenne minnel elobb mert eleg surgos !!!!
ByE
Zolee/Jaz
|
+ - | Tiberium Sun (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi mindenkinek!
En ugy hallottam, hogy igy van:
1. volt a C&C
2. volt a C&C ujjabb resze a Red Alert
3. lesz a C&C legujjabb resze a Tiberium Sun .
Slider
1272106
|
+ - | re:voodoo1 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
[Hungary] irta:
>Hangsulyozom csak ennyi penzem van, es egy P133-as konfigom.
>Es kell egy 3D kartya.
Ha csak egy p133-od van akkor minek akarsz te egy TNTs kartyat???
Mivel a TNTs kartyak a CPU-tol nagyon fuggnek az utolso tetves
noname voodoo1-es kartya is gyorsabb lesz mint egy TNTs kartya egy
p133-on.
Misi
|
+ - | Gamepad (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Nemreg vettem,pontosabban ma egy nyolcgombos Agiler gamepadot de mivel
drivert nem adtak hozza es a win 95-ben sem talaltam neki megfelelot ezert
megkeredeznem,hogy van e valakinek valami jo drivere estleg valami
megoldasa,hogy normalisan mukodjon?
Koszi!
Jaz
|
+ - | Forsaken es WIN98 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello JATEKOSOK !
A Forsakennek es a WIN98-nak semmi baja egymassal, csak hat megint MS ...
:-((
Szoval a WIN98-bol hianyzik az Intel Indeo 4.x video compression codec, amit
le kell
tolteni az INTEL oldalarol, beinstallalni, es mar megy is a Forsaken.
Ugyanis az intro egy avi file, ami ezzel van kodolva. Ha nem hiszed, keresd
ki a cd-n,
menj ra jobb gombbal, play, es mar ki is irja, hogy melyik codec hianyzik
neki.
Udv
WICTOR
mailto:
Motto: "A vilagnak csak valaki vagy - de valakinek az egesz vilag !"
|
+ - | Descent (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
sziasztok!!!
nincs meg valakinek a Descent?? nagyon erdekelne ez a progi, de
sehonnan se tudtam megszerezni.
valaszokat legyetek szivesek a maganomba:
koszi,
--== y. ==--
|
+ - | Motorhead, (Incoming) kerdesek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
1. A Motorhead cimu jatekban szeretnek a tobbi palyaval
es a tobbi autoval is jatszani, cheat nelkul.
Milyen versenyt kell ehhez megnyernem, a Redrock palyan
mar voltam elso single race-ben is meg quick race-ben is,
de nem engedett tovabb?
2. Ez a kerdes inkabb a Diamond Monster 3D I-es kartyahoz
kapcsolodik. Fent van a DirectX6, ha egy jatekot Glide-ra
allitok, akkor minden oke, DirectX-en viszont pl. az Incoming-
ban nem jelennek meg a szovegfeliratok, csak negyzetek vannak
helyettuk. Az mm3dfx32.dll-re azt mondja a dxinfo, hogy
nem Microsoft certified, gondolom ez lehet a baj.
Hogyan lehetne a DirectX5-hoz visszaterni, le lehet installalni
valahogy a 6-ost? Mashol van a hiba?
Elore is koszonet a segitsegert!
Kellemes jatszadozast, udvozlettel: Steiber Janos.
|
+ - | jatekok es W98 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Szeretek jatszani, ezert a napokban vettem egy PII Celeron procis
configot a regi helyett. Az uzletben radumaltak, hogy tegyek ra W98-at,
mert az jobb a PII alaplaphoz, igy aztan rakerult a W98 HUN.
Na azota pld. gondom volt a Motoracer 3D futtatasaval, ami azota
meggyogyult, de most meg a Croc nem hajlando elindulni, holott a lanyom
szeret vele jatszani. Azt is hallottam, hogy a Diabolo II egyaltalan nem
megy W98 alatt. Tehat a kerdes: most ez var ram, hogy egy egy program
nem fog nekem menni az uj szuper OPrendszerrel, mert akkor a DN-ral
fogom eltuntetni a winyomrol es visszarakom a jo oreg w95, amivel minden
progi tokeletesen futott. Velemenyeket varok a temaban.
Bye
Atesz
|
+ - | Cesar3 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Adott egy folyo es azon ket dock meg ket warehouse parosaval egymas
mellett. A special option alat van az a felirat hogy become to tradecenter.
Namost az a gond hogy ha az egyiknel bekapcsolom akkor a masiknal
aktiv lesz es ezaltal kiesik a kereskedesbol. Ha meg a masiknal kapcsolom
be akkor meg az egyiknel lesz aktiv igy meg ugy vettem eszre hogy az
esik ki. Az lenne a kerdes hogy hogyan lehetne megoldani hogy mind a
kettonel a trade center felirat legyen aktiv azaz mint a ketto benn legyen
a kereskedesben. Azert kene ez mert azt akarom megoldani hogy az
egyikbol csak a buzaval(vagy az a valami ami a zsakokban van), a masikbol
meg csak az olivaolajjal kereskedjek. Mert ugye az oliva az draga a buza
meg olcso igy lenne egy hajo amelyik sokat hoz a konyhara es nem foglalna
al a helyet az olcso buza hanem azt masik halyo vinne.
Azt probalgatom megtalalni hogy egy kb egy kepernyonyi varosban hany embert
lehet egyszerre elhelyezni. Eddig 1034 ember sikeredett csak keves a penz.
Elore is koszi a segitseget.
--
mailto:
|
+ - | emergency (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szasztok skacok!
Lenne egy kerdesem. Magyar nyelvu verziom van (torott). Van hozza ket
paccs is, de a legibazis 2 (tuzolto repulo vagy mi) valasztasakor
visszadob a windowsba:(
Javaslat? Ujabb paccs?
Esetleg lehet maganba is.
Koszi:
--
"...Master, Master, Where's the dream that I've been after?
Master, Master, You promised only lies..."
DamageInc
|
+ - | RIVA TNT (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
HUH
Hat tegnap lett egy Creative RIVa TNt-m es az allam meg mindig keresem.
Eddig egy 1 honapos Matrox G200 som volt, futott rajta minden szepen, D3D
ben, de azert a Tresspasser mar, picit akadozott 800*600 ban, de neha meg
640*480 ban is, az NFs3 800*600 ban is szepen ment, de a TNT, ez allat.
Szerintem sokkal szebb a kepe, mint az altalam eddig latott kartyak ( Banse,
V2, G200, Riva 128) es piszok gyors, annyira gyors, hogy ami eddig picit
docogott, az most olyan full folyamatos, hogy elvezet minden jatekkal
jatszani rajta.
De a 3D s effektek is pl. szerintem szebbek mint a Matrox on, pedig ott is
nyomjak a reklamot, hogy ilyen szuper 3D renderingje van.. de a TNT akkor is
szebb.
Ez csak azert irtam le, hogy ha valaki 3D s kartyat ohajt venni, akkor 28500
ert a maganban leirt helyen vasarolhat ilyet.
A tobbi 3D s kartyat pedig felejtsetek el.
BANSE 16 Mb as az is de egy buta V2 van rajta, nem is mindegyik GAMe ismeri
fel rajta a 3DFX et, valamint tomoriti a TEXTUrkat, ezert szaer a kepe.
A RIVA 128 asokat mar nem szabad megvenni, annak ellenere hogy az uj
driverrel szep es gyors,d e csak 4 MB, a Tresspasser is docog rajta.
A V2 pedig szerintem penzkidobas, pl. egy noname V2 23 + AFa, emelle kell
meg egy valamilyen 2d s, VGA, de ha az ember vesz egy RIVA t 28500 ert ,
akkro mindent egybekap, es a mostani gamesok is mind ismerik mar.
valamint tudjaa 32 bites renderelest, amit a V2 nem tud, es akar 1600*1200
ban is lehet vele Nyomni a jatekokat, a V2 800*600 aval szemben.
Csak ennyit akartam a ketkedoknek es vasarolni szandekozoknak irni.
amugy a Matrox G200 nem rossz valasztas, a BANSEnel gyorsabb, de ha lehet,
inkabb a TNT.
LEvi
ja es a SIn allat, olyan gyors, hogy 800*600 ban 60 fps el ment(repult)
|
+ - | Half Life (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Helló!
Elakadtam a játékban azon a helyen ahol a 3! fejű lényt leborotbváltam a
lángszóró masinával. A lény helyén egy alagut bukkant fel azon lementem és
egy olyan helyre jutottam ahol sugárzó folyadékban kell tovább haladni amely
egy lefojóba torkollik ott pedig egy nagy csővezeték van ahová gondolom át
kellene ugrani de a vízből még nem igazán sikerült mivel lesodor. Gondolom a
hordókra kellene valahogy felkapaszkodni amik a vizen úsznak de nem
sikerült, ha esetleg valaki ezen már túljutott akkor ha lehet írja már meg
hogy mit is kell ott csinálni.
Üdv.: Claydove From Amorph TM )
|
+ - | Matrox Millenium G200 AGP help (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Van egy AMD-K6/2,Asus SIS chipsetes gepem,leszedtem a legutobbi, 1 hetes
drivereket a kartyahoz, de a 3D gyorsitas nem akar menni. Tehat nem latok
kulonbseget a szoftveres es a hardveres 3d kozott. Tudja valaki, mi a
megoldas? Probaltam DirectX6-tal, azzal nem megy. Allitolag a
DirectX6.1-el jo, de azt nem talalok, csak fizetos helyen .. :(((
Valaki tud segiteni???
Udv:
________ _____ ________ _____
__ ___/ __ /_ _____ ___ __/ ___(_)
_____ \ _ __/ _ _ \ __ /_ __ /
____/ / / /_ / __/ _ __/ _ /
/____/ \__/ \___/ /_/ /_/
|
+ - | nfs3 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
A multkor mintha valaki azt irta volna, hogy ezt beallitom, azt atallitom,
es hipp-hopp van kormany az NFS3-ban.
Ugy latszik letoroltem az a cikket (!? hogy tehetek ilyet?).
Ha valakinek megvan, vagy tudja a megoldast, dobjon mar meg egy emillel.
Koszi
Macmac
|
+ - | SIN labor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
hi all
---SIN 1.01---
pliz, valaki irja meg gyorsan hol talalom a laborban
az U4et, mert lehet hogy lerugdosom a gepet az asztalrol
koszi
deffi
|
+ - | Ceasar III mechanica - 2. resz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tegnap ota nem tiltottak le, ugyhogy boldogitanam a kedves
olvasokozonseget meg a Ceasar III tapasztalataimmal. Ott vennem fel a
fonalat, ahol tegnap abbamaradt, azaz a lakasepites utan a lakasok
ellatasarol osztanek meg par gondolatot veletek (mar akit erdekel).
Szoval, a magas prosperity eleresehez a masik kulcs a lakasok jo
ellatasa kulonfele arukkal. Ehhez viszont jo tudni, hogy milyen trukkok
leteznek a granary-val es a warehouse-val kapcsolatban. Ugyanis egyes
palyakon (belertve ebbe a hires-neves Lugundum-it is) a farmok tul
messze vannak a lakasoktol, es ez gyakorlatilag lehetetlenne teszi a jo
elelmiszer ellatast.
> Tehat, amit szerintem erdemes tudni. Az egyik legfontosabb dolog, hogy
> a raktarozo epuleteknel egyenkent beallithatjuk, hogy mit is tegyenek
> a kulonfele arukkal. Elvben ugyebar egy-egy termekkel kapcsolatban a
> kovetkezo opcioink vannak:
>
> a. accept (fogad) : gondolom egyertelmu. Az adott termeket szabadon be
> lehet vinni a raktarba (granary vagy warehouse).
>
> b. not accept (nem fogad): az adott termeket nem lehet bevinni a
> raktarba.
>
> c. getting goods (begyujtes): na ez egy izgalmas, es nem teljesen
> egyertelmu dolog (nekem a helpbol se volt az). Es persze, hogy
> sokszor ez a kulcs. Eloszor is fontos tudni, hogy minden raktarnak van
> 1 talicskasa. Az elozo 2 beallitas ot nem befolyasolja, ugyanis az a.
> es b. esetben a parancs az arukat beszallito mas talicskasokra
> vonatkozik. A raktarhoz tartozo melos ilyenkor a raktarakbol kizarolag
> kifele szallit (pl nyersanyagokat a gyarakhoz, importalt kajat a
> granary-ba). A "getting goods" beallitasaval azonban mar a raktarhoz
> tartozo talicskas viselkedeset befolyasoljuk. Ugyanis ettol kezdve o
> aktivan keresni kezd mas raktarakban, es ha talal olyat, amelyben a
> keresett aru nagy tetelben talalhato, akkor elkezdi onnan elhordani.
> Fontos, hogy csak azonos tipusu raktarakban keres: warehouse csak
> warehouse-bol, granary csak granarybol tud a "getting goods"
> segitsegevel gyujteni.
> Azonban a "getting goods" modnak van egy erdekes tulajdonsaga: az
> ilyen feladatot vegrehajto talicskas ugyanis kepes egy forduloval
> 1-nel tobb adagnyi cuccot elhordani: granary-s talicskas eseteben max
> 8-at, warehouse-s talicskas eseteben 4-et. (gondolom masnak is feltunt
> mar egy-egy 8 zsakot tolo ember...). Ebbol kovetkezik, hogy a "getting
> goods" nagyon hatekony tud lenni.... Erdemes azonban tudni, hogy a
> mega talicska mod, csak es kizarolag a "getting goods" beallitasa
> eseten letezik. Mashol nem (sajnos...).
>
> Azonban a getting goods-nak a warehouse-k eseteben hatranya is van -
> ha nem megfeleloen alkalmazzuk. Ugyanis ertelemszeru, hogy amig a
> warehouse-hoz tartozo emberke az aruk begyujtesevel foglaklozik,
> kevesebb ideje jut arra, hogy a warehouse-bol kifele szallitson.
> Igazabol ez csak akkor problema, ha az adott raktar valamilyen
> feldolgozando nyersanyagot (agyag, olajbogyo, szolo, fa, vas)
> tartalmaz. Ugyanis a feldolgozo uzemek sohasem szallitanak be maguknak
> nyersanyagot (az o talicskasuk csak a kesztermeket viszi a raktarba).
> A nyersanyag beszallitasat vagy a warehouse munkas (ha van nala
> raktaron), vagy a nyersanyagot eloallito banya munkasa vegzi.
> Ugyhogy csak olyan warehouse eseteben erdemes kiadni huzamosabb idore
> a "getting goods" parancsot, amelyik nem tarol nyersanyagot, vagy nem
> szallit gyarak reszere. Egyebkent fennakadas lehet a gyarak
> ellatasaban.
> (ja, laktanyak eseteben a fegyvert a raktarbol csak a warehouse munkas
> tudja bevinni...)
>
> (magam reszerol soha nem szoktam nyersanyagot tarolni warehouse-ban,
> csak ha Cezar ker. Kereskedni nem erdemes vele, tul keveset fizet, de
> leterheli a kereskedelemmel foglalkozo embereket. A gyarak ellatasahoz
> pedig elvben pont elegendo fele annyi nyersanyag termelo anelkul, hogy
> tarolni kellene)
>
> A "getting goods" hatekony mukodesehez azonban szukseg van arra is,
> hogy legyen az adott termekkel teli levo masik raktar (ahonnan
> szallitunk). Ez mindig a termek eloallito helyenel van (granary a
> farmok kozeleben, warehouse kesztermekeknek pedig a gyarak kozeleben).
> Lehet, hogy elsore suletlensegnek tunik ez az elrendezes, de nagyon is
> sok ertelme van, fokent a buza eseteben. Ugyanis nagyon gyorsan
> termelodik a buza.... ez onmagaban nem baj, sot, szuper, azonban ha
> nem jol oldjuk meg a buza (illetve mas termekek) elszallitasat, akkor
> egy csomo termelesi kapacitast elvesztunk. Miert?
>
> Nos, a lenyeg annyi (amint arrol mar volt szo), hogy a gyarak es a
> farmok is maguk gondoskodnak az altaluk termelt cucc elszallitasaval -
> erre egyetlen talicskasuk van. Azonban a farmok es gyarak mindig csak
> akkor termelnek, ha az elozo kesztermeket mar elvittek, igy ha a
> talicskasnak tul messzire kell vinnie a cuccot, akkor gyakori, hogy a
> gyar csak all, es varja, hogy a talicskas visszaterjen. Ez buza
> eseteben kulonosen igaz, mivel az ketszer gyorsabban termelne a tobbi
> farmnal, ha a talicskas hamarabb el tudna vinni a kajat.
>
> Ez a megoldasa a Lugundum-i palyanak. A farmokhoz kozel kell tenni a
> granaryt, amit 4-5 farm pillanatok alatt megpakol. Innen egy, a varos
> kozeleben levo (1 vagy 2) "getting goods"-os garanary 8-asaval tudja
> elszallitani a kajat. Hatalmas termelekenyseg, es jo elelmiszer
> ellatottsag az eredmenye egy ilyen szallitasi lancnak. (halaszatnal
> ugyanez a modszer celravezeto. A wharf-ok kozelebe tegyunk egy
> atmeneti granaryt, ezt aztan masok "getting goods"-oljak)
>
> Erdemes tudni, hogy a "getting goods" mod nem lassitja a
> kovetkezoeket:
>
> a. Marketok ellatasa - ezt ugyanis a markethoz tartozo "buyer"
> (vasarlo) holgy vegzi a warehouse-okbol es granary-bol (o utana
> szokott menni az a sok kolyok nagy csomagokkal).
>
> b. Kereskedelem - szarazfoldi eseten a szamarak maguk viszik be a
> cuccot, hajok eseten pedig a dokkhoz tartozo 3 darab talicskas intezi
> az export/import szallitasat.
>
> c. Kesztermekek es elelem valamint nyersanyagok beszallitasa - az
> adott termeket eloallito epulet talicskasa gondoskodik a naluk
> elkeszult/megtermelt cucc szallitasarol.
>
>
> A "getting goods" mod akkor biztosan nem okoz problemat (sot,
> maximalis hatekonysagu lehet), ha igyekszunk csak egyfele termekkel
> foglalkozo warehouse-okat epiteni. Ezt amugy is erdemes megtenni,
> foleg ha a kereskedelmet tengeri uton bonyolitjuk. Ilyenkor az
> exportalando termekeket gyujtsuk "getting goods" segitsegevel a dock
> kozelebe, az importalando termekek szamara pedig szinten a dock melle
> tegyunk egy masik warehouse-t (de itt csak "accept" legyen). Ez a
> modszer azert hasznos, mert a hajokat iszonyu gyorsan tudjuk ki-
> illetve berakodni, mivel az ezt vegzo 3 dokkmunkasnak nem kell
> messzire mennie a termekekkel/termekekert. A hajok ugyanis nem varnak
> a vegtelensegig. Egy ido mulva tovabbmennek, ha kikereskedtek magukat,
> ha nem (ez az oka annak, hogy neha pl csak 1 darab fegyvert vesz egy
> hajo, pedig a hozza tartozo varos meg legalabb 20-30 darabot is
> vehetne).
>
> Nos, ennyit gondoltam irni a Cezarrol. Remelem nem terheltem nagyon a
> listat, es bizok benne, hogy sikerult valakinek hasznara valnom - bar
> tudom, hogy egyet s mast mar masok is leirtak.
>
> Udvozlettel: SzabFer
>
> ui: van meg egy prosperity-vel kapcsolatos trukk, de talan azt majd
> egy kulon levelben....
>
|
+ - | diablo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi'
Nemregen, pontosan egy hete van internetem. A Diabloval szerettem volna
jatszani neten. Bejelentkezett minden, de a karakter nev utan egy jelszot is
kert. Megprobaltam a netes jelszot, de nem indult el.
A kerdesem, hogy mi a fenet irjak be jelszonak.
Kosz mindenkinek!
Cimem: PITE
|
+ - | Free Enterprise (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!!!
Szeretném a fent említett Free Enterprise játéknak a full verzióját
megszerezni.
Ha valaki tud segíteni akkor ide írjon:
E-MAIL:
WEB: http://theking.netchicken.hu
|
+ - | Rush (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Mi a megoldas, hogy ne legyek "eleg nagy marha" es meg a fenti aron
> 3D kartya keruljon a gepembe?
Azert KeFe-nek is volt igaza, a RUSH eleg rossz valasztas, egy
Voodoo1 szazszor jobb, szerintem O is arra gondolt. Mellesleg
ha tenyleg szart akarsz venni olcson, vegyel egy Diamond Edge-t.
Nincs penzed, es 3D kartya kell ? Vedd meg ! Ja, hogy nem
tamogatjak ? Sorry. Valahogy igy van a Rush is.
- Mellesleg Az EDGE jo kis kartya volt, kar hogy eltunk. Pl.
tudott ivelt feluletet kezelni, amit a mai "szupersztar" 3D cuccok
meg mindig hanyagolnak ... pedig szerintem sokkal tobbet erne, mint
a 2048xakarmekkora felbontas kezelese ... na mindegy.
>Ui: Nem biztos hogy le kell marhazni valakit, mert nem a legspecibb
>cuccost veszi meg.
A kerodzo allat megnevezes azert is belefer, mert itt a HIX
jatekon is mar 100x atcsamcsogtuk, a RUSH ... olyan, amilyen.
Aki meg csukott szemmel olvas, az vessen magara, maskor feldob
egy levelet, hogy mi a velemenye a tarsasagnak, azon az egy napon
nem mulott volna semmi ... csak megmarad a penze.
Bunny
|
+ - | FIFA99 velemenyem (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Gondoltam en is velemenyezem a FIFA99-et, hogy masok okuljanak a mi
tapasztalatainkon. A fomenu egyszeruen siralmas, a World Cup 98-hoz
kepest Commodore. A lenyeg persze nem ez. Ket reszre bontanam az
egeszet, az egyik a meccs, a masik a management resz. Eloszor az
utobbi. Sajat magadnak keszithetsz kupasorozatot, ez tetszik, de mivel
ugy oldja meg, hogy csinal A tol P(!) -ig ket csapatbol allo
csoportokat az nevetseges. Bajnoksagot is kitalalhatsz magadnak, az
jol mukodik. Viszont a tabellan nincs szamozas. Latott mar valaki
tabellat helyezesek nelkul? A gep alatal generalt vegeredmenyek kozott
soha senki nem rug 4-nel tobb golt, de altalaban 0,1 vagy 2. Az idei
bajnokok ligajat nem tudod lejatszani, mert a selejtezokbol kiesett
csapatok is furcsa modon bejutnak. Persze nem ugy, hogy a valos
parositas masika jut be, hanem csak ahogy jon. Kar erte. Osszessegeben
tehat ez a resz csalodas, bar EA-jektol nem vartam mast. Miert nem
tudnak felnoni az NHL statisztikai szintjehez?
A merkozes kulleme elonyere valtozott, a mozgas kifinomultabb es
szebb. Nagyon sokat javult a WC98hoz kepest. Persze ez varhato volt. A
CPU iranyitotta csapatok jatekstilusa teljesen megvaltozott. Az ossze
vissza passzok helyett mostmar 3 passz, es a csatar mar fut is a
kapudra. A szintek kozott tul nagy a kulonbseg. WC98-on Wolrd Class
szinten siman vertem mindenkit, itt meg 90%-ban 0-1 re kapok ki. Ha
professionalra valtok, akkor 5 es 10 kozott rugok. World Classon addig
mennek mint a villam, amig nem rugnak egyet. Utana hagynak tamadni, de
golt azt nem nagyon fogsz rugni. Mint az elottem szolo nagyszeruen
megfogalmazta, szabalyos szereles nem nagyon van. Ha becsuszol
lefujjak, ha a gep csuszik be, akkor a rporter szornyulkodik egyet, a
biro meg le se szarja. Multiplayerrre sokkal jobb, hiszen ott nem
idegesit fel az ilyesmi.
Ezek a negativumok, es azert ezeket irom, mert eppen most jatszottam,
es megint a falat kaparom. Pozitvum sokkal tobb van, de most arra
nincs idom.
Leslie Geiger
mailto:
Visit The Unofficial Kispest-HFC HomePage at
http://members.tripod.com/~khfc
|
+ - | Re: caesar 3 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Igaz en meg csak az 5. palyan jarok, de azert leirom, hogy en hogyan
szoktam felepiteni egy eleg allat kis colony-t.
/Az elozo palyan sikerult megcsinalni, hogy nem volt semmi baj, semmi
munkanelkuliseg, sok love, mindenki happy, es meg adot is fizettek, es
az emberek istenkent tiszteltek :) /
Szoval azzal kezdem, hogy a kajatermo videk kozelebe, ha lehet, akkor a
fout melle egy 4X8-as lakashely, egybol vizellatas, prefektura, meg
javitobrigad.
Aztan a farmok, magtar, piac, es megegy 4X8as terulet az elso melle.
Igy nagyjabol eleg ember lesz forever, hogy mezogazdaszkodjanak.
A tobbi hasonlo megoldassal tortenik...
Most eppen azzal szivtam, hogy keves volt a katonam.
Ja igen, es farkasokat ugy lehet leallitani, hogy fallal korbezarom oket
a palya szelen?
Mert amikor jonnek, meg sehol sincs katonam. En megvartam mig leernek
alulra /megettek vagy 20 emmigranst kocsival egyutt/ aztan epitettem
korejuk falat...
ha valaki tud jo kis c3 magyar siteot, akkor szoljon,
Es ha ugy gondoljatok indithatnank irc csatit, aktualisan c3, de foleg a
strategiak kedveloinek.
Vannak botok meg minden, csak szoljatok, ha igeny lenne ra.
--
Bye,
Danny @
mailto:
UIN:10730193
---
Ébrenlét: unalmas időszak két szunya között
|
+ - | Diamond Viper v330 szivattyu (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
GNET irta, hogy a subjectbeli videokartyat csak registry turkalas utan tudta
telepiteni, anelkul csak fekete kepernyot kapott. Epp a napokban szivott
ugyanezzel a haverom, a konfigja majdnem ugyanaz, mint az ove. A megoldas az
volt, hogy (magyar) OSR2 Windowsa alatt a Teruleti Beallitasoknal az
orszagot USA-ra kellett allitani (es talan az idozonat is, ezt mar nem
tudom), es akkor csont nelkul felment. Utana mindent vissza lehetett
allitani.
Namost. Nem akarok a magyar kontra angol Win98 vitaba beleszolni, de
szerintem ez arra utal, hogy a Viper drivereket csesztek el a gyartok.
Egyebkent pedig igazabol nem erdekel, hogy melyik a hibas, lenyeg az, hogy
ezzel a modszerrel meg lehet oldani. Csak azert bosszanto a dolog, mert ha
nem kapom ezt a tippet, akkor SOHA AZ ELETBEN nem jovok ra, hogy mi a baj.
Erre akkor sem gondoltam volna, ha mar masik 1000 modszert kiprobaltam volna
es mar csak ezt az egyet nem.
Mara ennyi, sziasztok!
Steckl Ervin
E-mail:
|
+ - | RE: NT-s DOS (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Yossi irta a minap, hogy NT alatt akar DOS-os jatekot futtatni. Ezzel
kapcsolatban jegyzem meg a kovetkezoket.
1. NT alatt nincs DOS. Az NT-nek van parancssora, amit lehet karakteresen is
futtatni, de ez nem DOS, hanem tovabbra is NT.
2. Ha a jatek a hardverhez nyulna, akkor annyi neki (vagyis lefagy). Rossz
esetben az NT is kipurcan, bar ez ritka.
3. Megoldas: fel kell tenni az NT melle egy masik op.rendszert is, pl. a
DOS-t vagy a Win9x-et. Ettol inditaskor lesz egy menu (az NT inditomenuje),
amiben ki lehet valasztani, hogy melyik op.rendszer induljon el. A 2
op.rendszer lehet ugyanazon a particion is, kiveve, ha NTFS-t akarsz
hasznalni, mert akkor az NT-nek kulon particio kell, de csak azert, hogy a
masik op.rendszer is letezhessen. Ha van 2 winchestered, akkor szerencses
helyzetben vagy, konnyebb megoldani. Ha csak 1 van, akkor particionalni
kell: erre a feladatra tudom ajanlani a Powerquest altal gyartott
PartitionMagic nevu programot: ezzel adatvesztes nelkul, dinamikusan lehet
particiokat letrehozni, torolni, atmeretezni, fajlrendszert valtoztatni.
4. Az inditomenu kicsit furmanyos. Ha eddig volt es most telepitesz
Win9x-et, akkor eltunik a menu es az NT-t mar nem is tudod elinditani.
Persze megoldhato a dolog (en is igy jartam), de a megoldast csak akkor irom
le, ha van valaki, akit erdekel, feleslegesen nem koptatom a feliratot a
billentyuimen.
Sziasztok!
Steckl Ervin
E-mail:
|
+ - | railroad tycoon II (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Elkezdtem jatszani a Railroad Tycoon II-vel. Lenne egy par kerdesem
evvel kapcsolatban.
Miert van az, hogy hiaba alapitom meg elsokent a legjobb helyen a
tarsasagot szinte mar az elso pillanattol tobb revenuet termelnek, mint
en? Mindenki kb 1,5-szor annyit. A szemelyszallitasra allok ra a gep is
azt csinalja tobb szerelvenye sincs megis. Ez eleg kiabrandito.
Ha egy varosban mar van egy allomas, ami nem az enyem akkor nekem egy
ujat kell melle epitenem vagy ugyanazt hasznalhatom en is, ha bekotom a
halozatomba?
Erdemes-e venni gyarakat, farmokat? Mi befolyasolja annak a nyereseget?
Elore is koszonom!
Draxx
|
+ - | SIN elakadas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Jatekosok!
Mar az elso palyan elakadtam a SIN-ben. A komputerbol megszereztem a
pancelterem kodjat:2,8. De amikor odamegyek a tarcsakhoz tok homalyos
a szamlap, nem lehet leolvasni, melyik a kettes es melyik a nyolcas.
Probaltam 2-t forditani az egyiken, 8-at a masikon (es forditva),de
az a kurva pancelajto nem nyilik ki, es a ket gepagyu el kezd loni ram.
Segitsetek! Kosz!
UDV!
Korpas Zoli.............az Elektor Kalandor
|
+ - | Music-offtopic + TR3 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Kerdes: van-e valakinek Ghost In The Shell 2CD, valamint Denki Groove,
Takkyu Ishino, Yoshinori Sunahara albumok? MP3-ban is jo.
Akinek meglenne mar a Tomb Raider 3 es esetleg tudna iratni belole 1
peldanyt, kerem az is irjon.
Thanks in advance.
Peter
|
|