1. |
Re: bmw, utazas, 32 valasz (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
2. |
:) (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
3. |
nyomatek kezdjuk elorol :) (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
4. |
Sziasztok! (mind) |
43 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: RE: BMW (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
6. |
japan auto belulrol (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
7. |
fogyasztas, utazas (Becs) (mind) |
69 sor |
(cikkei) |
8. |
ReReRe: BMW (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
9. |
Tura ..... (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: BMW alkatreszigeny (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: gyujtas nelkul (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: Peugeot Partner atalakitas (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
13. |
Re: Utazas (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
14. |
JAPAN AUTO KONTRA BMW meg a tobbi (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
15. |
OTP Garancia (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
16. |
Csaba Svajcon at (mind) |
47 sor |
(cikkei) |
17. |
Fw: Duuurva (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
18. |
ETCC bajnoksag Brunn-ben (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
19. |
Lengescsillapito + Suzukit adok BMW-ert! (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
20. |
Partner atalakitas kerekesszekhez (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
21. |
Magyar autoalkatresz-beszallitok listaja (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
22. |
Kresz kerdes + P3000 (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
23. |
Gyujtashoz kapcsolodo eszkozok (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
24. |
Re: Japan (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
25. |
Re: feklampa + duda (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
26. |
Auto rajzok (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
27. |
Re: Utvonalterv (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
28. |
Literteljesitmeny (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
29. |
BMW, fekbetet, miegymas... (mind) |
64 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: bmw, utazas, 32 valasz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Sracok, van meg a listan svajci listatag? Szokas szerinti
Azt nem tudom, de Svajcban elo az van :).
> keresem, ami szerintem Svajc jobb felso csucskebol St. Moritzon
> keresztul vezet Milano fele, onnan pedig at franciaba, es eszakrol a
Attol fugg mit nevezel jobb felso csucsoknek. Ha Bodensee, akkor az eleg nagy
kerulo, es nagy mazochistanak kell lenni, hogy ne a palyan menjel.
Ha Graubunden (Grison) kanton jobb csucske, az mar realisabb, es arra nincs pal
ya.
Ausztriaban Innsbruck utan mesz tovabb meg az A12-esen, majd amikor elfogy a
palya a B315-on kell vegig menni az Inn volgyeben egesz az osztrak-svajci hatar
ig.
A svajci oldalon ez a 27-es majd 3-as ut lesz atlosan EK-DNY iranyban egesz az
olasz
hatarig, ahonnan a Lago di Comohoz juthatsz le. A svajci szakasz 115km, az utvo
naltervezo
szerint 1:50 alatt teljesitheto. Az osztrak hatarnal 1000m koruli magassag eges
z 1800m-ig
lassan de biztosan emelkedik ami az ut 3/4 reszenel van, utana csokken eleg
rohamosan 700m-re.
> Alpbachot neztem ki, a Krimmel vizesessel, Dachstein, Glossglockner
> turaval. Szinten akut infohianyom van... Itt a nyar, utazzunk :)))
Igy van. Mi husvet alatt Bourgogne-ban voltunk. Foleg a gasztronomiara
helyeztuk a hangsulyt :)), de azert volt kirandulas meg kultura is.
Laci
--- -
Visit our Internet site at http://www.reuters.com
Get closer to the financial markets with Reuters Messaging - for more
information and to register, visit http://www.reuters.com/messaging
Any views expressed in this message are those of the individual
sender, except where the sender specifically states them to be
the views of Reuters Ltd.
|
+ - | :) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:49 2003. 04. 24. +0000, you wrote:
>Benjamin,
>Lattal te mar japan autot belulrol? Mer en mar lattam:-). Eleg is volt
>belole. Valahogy mindegyiknek Suzuki Swift muszerfala van. Es ez csak
>egy dolog. Tobbit nem kezdem ujra...
Oh egyetlenem, azert tulzasba ne essunk. Az igaz hogy a regi japan
kocsiknak hasonlo muszerfaluk volt, de a hasonlo koru 5os bmw (abban
ultem), vw, audi se volt sokkal jobb..
Ant
|
+ - | nyomatek kezdjuk elorol :) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Ezzel csak azt akartam modnani, hogy nem a Honda motorjai a
>legjobbak, sot, es egyaltalan nem kell hasraesni elottuk. Es azt
>egyaltalan nem mondtam, hogy nem jok. De pl a nyomatekot sosem
>merik odairni, mert az lenyegeben elhanyagolhato.
Jahh az en 1.8as hondam motorja annyira volt nyomatekszegeny hogy nem
talaltam 1.8 vagy a 2 literes kategoriaban nyomatekosabb szeria autot.. :)
Assszem az 1.6 civic is ilyen, hogy nincs 1db 1.6os auto ami nyomatekosabb
lenne..
a crxrol meg szallj le,evek ota nem gyartjak azegy suzuki meretu kisauto,
azzal szemben probalod a kocsidat fenyezni.
Johogynem azzal jössz hogy azért vagy király a fociban mert jobban játszol
mint a kornyek egyik legjobb altalanos iskolas jatekosa :)
Ant
|
+ - | Sziasztok! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Yerico irta:
: Szinte egybefuggo volt a sor vegig a 44-esen, amikor eloztem egy elottem
: 90-nel halado masik Corsat.
[nyissz]
: Hibas voltam en ebben a szituacioban? Magamat nem erzem annak
[nyissz]
: kb 110-ig gyorsitottam
Igen! Ez kell!
Orszagut megengedett km max: 90km/h
Kressz szerint min 20 km/h sebesseg kulombseg kell elozeshez! (mikor meg
nekem tanitottak)
Tehat akkor elozhetsz, ha az elotted halado 70el v. ennel kevesebbel
kozlekedik!
Ha jol emlexem azt irtad, hogy a masik corsa futot huzott --> ez igy
jarmuszerelveny, tehat a max km/h: 70, autopalyan is! Lakott teruleten belul
50, meg ha a tabla mast enged akkor is!
Tehat 70-es tablanal jarmuszerelvennyel nem mehetsz tobbet 50-nel!
Szerencsere ezt nem minden rendor tudja, mert en sem tartom be, csak ha
tudom hogy OK figyelnek!
Ha tores lett volna a vegeredmeny es bebizonyosodik mindkettotok sebesseg
tullepese, akkor ti mar biztosan hibasak vagytok. Mondom hibasak, ami nem
mindig azonos a baleset okozassal is! Mert ettol meg mas is lehet az okozo
(o is hibas), es akkor ra varjak a balhet. Neked ekkor mazlid van!
Egy masik hozzaszolasban olvastam, hogy az illeto sort azaz tobb kocsit
egymast kovetoen elozott, mikozben volt valami gigszer! Ezutan kerdezte,
hogy o hibas-e!
Igen! Sort nem lehet elozni KRESZ szerint. Az mas kerdes, hogy idonkent en
is megcsinalom, de legalabb a tudatomban van, hogy ezt tiltjak es ezert ha a
rendorbacsi rajtakap, akkor elkeri a kavepenzt!
Ezeket azert jegyzem meg, mert nam nagy baj, ha mas is tud roluk!
Ja es utalom azokat, akik nem tudnak/akarnak indexelni!
Jo utat, sok stoppos lanyt!
|
+ - | Re: RE: BMW (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> az alábbiakat írta a következo
üzenetben news:...
> Nem villogni, hanem mukodni. Az alkatreszarakrol meg
> annyit: mivel nem vagy csak keves kell belole,
> mindenkeppen olcso. Sot tovabb megyek,
> alkatreszkereskedok erositsetek meg es irjatok nehany
> peldat kopo alkatresz arakra! Fekrendszer, futomu,
> egyebek... Vagy kb ua, vagy kicsit olcsobb is. Utolso
> gondolat: tetszenek a BMW-k. Szepek, nagyok, erosek,
> kenyelmesek. Vennek magamnak vagy a felesegemnek egyet.
> Tenyleg. Masodik autonak a Mazda vagy a Mitsubishi (stb)
> melle ;-)
>
Kevesebb? Na na. En meg nem olyan japan autot amin valami nem szart volna.
Masreszrol veheted a gyarit olyan cuccokban is, ami nyugodtan lehet
utangyartott minoseg, mert egyszeruen a japanokhoz nem nagyon van
utangyartott, ami a nemet autokhoz van. Es az ara? Akar hiszed akar nem,
durva. Ja pl fatalis pelda: a "mi" autonkra mennyi egy gyari fekbetet? Aztan
fogjal hasast. Ja meg a japcsik ugy kiporzcioznak mindent, ami forog zakatol
stb alkatresz az a terherbirasuk felso hataran dolgozik, mig egy nemet
autonal van meg tartalek.
|
+ - | japan auto belulrol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irta:
> Lattal te mar japan autot belulrol?
> Mer en mar lattam:-). Eleg is volt
>belole. Valahogy mindegyiknek Suzuki
> Swift muszerfala van.
Huha, mar regen ultem Suzukiban, de ezek szerint sokat fejlodhetett a
muszerfalanak kinezete :-))
raki
|
+ - | fogyasztas, utazas (Becs) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
K_malac, sajnalom, h rossz a kedved, remelem nem miattam :)
> Mellesleg azert, mert egyszerre tobb szamot olvasol el, nem kellene
> osszekotnod ossze nem tartozo dolgokat (listatarsunk chiptuning
> kerdese, illetve idealis fogyasztas kesobb felvetodott temaja).
Nem erzem, h kevertem volna, Geza idealis fogyasztas cikke ettol
teljesen fuggetlen, en erre valaszoltam:
>>A tiednel szerintem ugy plusz 10 LE varhato, 15 Nm a csucsnal es
>>minden fordulaton valamennyi plusz. A fogyasztas orszaguton
>>mondjuk tartos 160-170-nel csokken ugy fel litert. Ezt azon tul
>>mondom, hogy a tartos gyors menet mindig leviszi valamennyire a
>>fogyasztast.
Ezt en ugy ertettem, hogy a tuning hatasara a gyari fogyasztasnal
kevesebb lesz a fogyasztas 160-170 km/h eseten. Ezt mashogy nem
erthetted. Utana viszont azt irod, hogy ezektol fuggetlenul a tartos
gyors menet mindig leviszi a fogyasztast, ezzel nem ertettem es nem is
ertek egyet.
> Akkor beavatlak: hosszas varosi hasznalat utan tobb szaz (lehetoleg
Ahaaa, csak ezt ugye nem irtad oda multkor. Elfelejted, hogy vannak
olyanok (pl. en), akinek tenyleg kombinalt az utvonala, napi 50-55 km a
munkaba jaras, de ebben van 30% faluzas, 20% autopalya, tehat amit
leirtal egyszeruen nem igaz igy kijelentve.
> Te valamiert belekeverted a kerdesbe a KULONBOZO sebessegekhez
> tartozo pillanatnyi fogyasztast is - nos (de nem NOS :)) )
Nem, nem, nem azt akartam mondani. Azt akartam, hogy nem a gyors
menet viszi le, hanem a tartos. Mert a fogyasztason foleg a
hideginditasok, hidegen jaras dob oriasit, ezert termeszetes, hogy ha
sokat mesz egyfolytaban, akkor csokken az atlagfogyid. Bocs, de az
irasodbol tenyleg nem derul ki, hogy varosban ellustult auto
meghajtasarol irsz. Igy persze igazad van...
> Tehat szerintem a tartos gyors menet leviszi a fogyasztast, a tartos
> lassu menet ilyen szempontbol nem igazan hatekony.
Megint leirtad :))) De mar ertem, mit akarsz, ugyhogy nem kotok bele ;)
---
> A kozelben mas latnivalot nem tudok, de ha bemesz Becsbe,
> Schonbrunn mindjart egy fel napot vesz igenybe... De akkor be kell
> ruhaznod matricara is, ami 1800 HUF korul mozog, pontosan nem
Miert is kell matrica? Az utolso fel evben 3x voltam Schonbrunnban es
soha nem vettem matricat... Pedig nemetul se tudok, terkepem sincs :)
Fischamend - Schwechat (az Intersport uzletnel letersz Modling
iranyaban) - Achen - valami B betus falu, ahol vegig 40-es korlatozas
van es gyakran jar arra egy voros Ferrari, onnan letersz jobbra a vasut
utan, elmesz az A2-vel parhuzamosan az SCS mellett vegig a bal
savban, amig meg nem latod a kis zold tablat: Schonbrunn. Ott letersz
balra es mesz mesz egyenesen amig bal oldalt meg nem latod
Schonbrunnt. Ingyen parkolora nem adok tippet, mert elfoglalod
elolem :) Szerencsere a legtobb ember marha lusta, ezert mindig akad
hely, 200 metert gyalogolni meg nem gond, ha 24 szobat vegigmaszol
+ park + fel a dombra, esetleg + allatkert. Apropo allatkert - allitolag
mar van pandajuk, ha gyerekkel mesz, ki ne hagyd :) Ha most
szombaton jarsz Becsben, delelott megtalalsz az SCS-ben, delutan meg
Hofburgban.
Cs.
www.cuoresportivo.sk (<-- tenyleg, nezte valaki??)
|
+ - | ReReRe: BMW (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>is, meg lehet a japan autok amugy vitathatatlan megbizhatosaganak
bizonyiteka,
>de ugy erzem aki ennek alapjan fikazza a BMW-t, az nem teljesen normalis.
(Ez
>nem feltetlenul rad vonatkozik, mert nem foglaltal egyertelmuen allast.)
Szerintem foglaltam allast, bar lehet nem eleg egyertelmuen. Szoval nekem
mindig is tetszett a BMW, es egy rendkivul jo auto, ezt soha nem is
vitattam (szerintem aki mast mond az vagy nem ert hozza vagy irigy).
Ha majd semmi masra nem kell sporolnom akkor valoszinuleg en is fogok
venni egyet. De a megbizhatosaga elmarad a legjobbak mogott, aki ezt
vitatja az szerintem vagy elfogult, vagy nem ismeri hogy mit tudnak a mai
igazan mebizhato autok (mint irtam, szamomra az a norma hogy 200-ezer km-
ig az eloirt karbantartason kivul semmit, esetleg maximum egy-ket
aprosagot kelljen cserelni). A BMW ezt nem igazan teljesiti, innentol
mindenki maga dontse el hogy a BMW altal nyujtott egyeb elonyok
ellensulyozzak-e a gyengebb megbizhatosagot. Szerintem ez egy
eleg targyilagos velemeny, nem ertem masoknak miert faj ezeket a tenyeket
elismerni.
Tiszta rohely mikor a BMW-sek bizonygatjak hogy igenis nagyon megbzihato
az
auto, a Hondasok meg arrol frocsognek hogy hogyan gyorsultak le egy BMW-t.
Az en autom 8 mp. alatt gyorsul 100-ra, megsem szoktam azzal dicsekedni
hogy a multkor hogy otthagytam egy 318-as bomost, mert tudom hogy
egy M3-mal szemben eselyem se lenne. De nem is erdekel, nem azert vettem
a kocsit hogy versenyezzek vele.
Udv,
G.
__________________________________________________
Do you Yahoo!?
The New Yahoo! Search - Faster. Easier. Bingo
http://search.yahoo.com
|
+ - | Tura ..... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Cs. irta:
Eletem legkisebb fogyasztasa a horvat turamon jott ki - .......
........ Biokovo tetejere, dugoztunk Dubrovnikban, araszoltunk
Mostar iranyaban, bedugultunk Triesztben, 200-as tempot mentunk
Azert szar ez a 200 as, nagy tempo, mert eszre se veszi az Mber, a Horvat
turan, hogy mar Olaszba jar, pedig ott meg hatar is van ........ hehe, na
bocsi csak vicc vot, ..... osszemosas :))
Amiert irok, viszont az, hogy nem megy a km az autonkba ..... :))
egy eve vettuk a nejemnek, es mar bele is rakott kb 2500km-t ...
nem kell valakinek ?
1.7M az ara, 1.4-es Nissan Almera LX, szép, ezüst, szinrefujt mindenhol,
2000-es kiadás, nemi extraval ......
VW-BuszosJani
18-fos busz rendelheto
06-309-775-609
Ja, es VD, kukkants man be egy Yarisba, vagy Lexusba, telleg olyan szuzukis
a muszerfaluk? :))
|
+ - | Re: BMW alkatreszigeny (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
BMW hutocsere ugyben
--------------
Endre irta:
>>"Hasonlo ugy ez is. Nem folyt, csak a vizhomero nem allt -
terhelestol >>fuggetlenul - tokeletesen fuggolegesen"
Valasz SzaboZE-tol:
>Hmm, egy vizhomero miatt hutocsere? Azert eleg modularis ez a szerviz
>hozzaallas :D Ha gariban volt, akkor OK, de ha a Te penztarcad terhere
>ment, akkor eleg sulyos dolog.
>Nekem ne cserelgessenek komplett reszegysegeket :)
---------------
Magyarazat:
Minden bizonnyal Endre zsebe banta a dolgot, gariban nem szoktak
cserelni, csak ha folyik.
Azonban van ebben valamennyi joakarat is a szerviz reszerol.
A BMW-k kisse kulonos szokasa, ha felforr a hutofolyadek, nagy esely van
a hengerfej megrepedesere. Az az erdekes a dologban hogy a benzinesek
hajlamosabbak erre mint a dieselek. ( VD-nek! Bizonyara csak az en
ismeretsegi koromben fordul ez elo a 30 eves hataron belul.)
Tehat ezt megelozendo a szerviz ilyen panasz eseten hutot cserel.
A hibat tobbnyire a hutore rakodott por es egyeb szennyezodesek okozzak.
Az is lehet hogy ez egy regrol maradt beidegzodes a BMW szervizek
reszerol, mert a kb. 93-95 utaniak kozul nem talalkoztam repedt
hengerfejjel, felforras miatt.( de ettol meg megeshet!)
A Magam reszerol elosszor lemosom a hutot magasnyomasu mosoval kivulrol,
es ez 3-4 evre megoldja a problemat. Persze csak akkor segit ha belseje
rendben van. Ha korrozios vagy vizko lerakodas van belul akkor cserelni
kell!! Sokkal olcsobb mint a hengerfej.
Bizonyara tudjak ezt a szervizesek is, mindig lehet Toluk hasznalt jo
hutot venni.
Es ami meg fontos, csak olyan fagyallot szabad beletenni amelyik NEM
OLDJA az aluminiumot!!! Nyaron is fagyalloval kell jarni!!
A huto egyetlen egyseg, csak egeszben cserelheto.
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: gyujtas nelkul (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>- Azt mondod gurulsz. Mitol? Gyujtas, azaz motor nelkul mindossze a
>>lejtot tudom elkepzelni.
>Pontosan !
>Veled meg nem fordult elo, hogy nem volt behuzva a kezifek rendesen, es
>uresben hagytad a kocsit ?
>Velem egyszer elofordult, es mar egesz szepen ment, amikor ratapostam a
>fekre.
>A'kos
------
NEEEEEEEM!!!!! ( Kb. 600000km-t autoztam, motoroztam eddig.)
LEJTON: 1, sebessegben hagyom ( elsoben, vagy hatramenetben-lejto,
vagy emelkedo)
2, behuzom a kezifeket
3, az ut szele, ill. a jarda fele alaszedem a kormanyt.
Ja, meg emelkedon, es sik helyen is!!!!
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: Peugeot Partner atalakitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Es egy kerdes: Tud vki segiteni egy olyan rajzot szerezni, amibol
>kiderul, hogy egy pug partnert hol lehet vagni, vmint hogy es mikent
>lehet az atalakitott autot uzembe helyezni ? At kene egyet alakitani,
>hogy tolokocsit be lehessen emelni (angliaban csinalnak ilyeneket de
az >egyreszt rossz oldalon hordja a kormanyat, masreszt nagyon draga).
Ja >igen a kocsi vadonat uj lenne, de csak akkor vennek meg, ha biztos
hogy >at lehet alakitani.
>A'kos
-------
Ha eddig ilyet Mo-n senki sem csinalt, akkor nehez dolgod lesz. Az
ugyben erintett osszes hatosag akadalyt gordit majd eled. (Itt csak a
csoda segit)
1, Kell egy szakiranyu kepesitessel rendelkezo mernok, aki megtervezi
az atalakitast.
2, Egy kivitelezo aki ezt megcsinalhatja
3, Atalakitasi engedely a helyi onkormanyzattol, a terv es a
kivitelezo nyilatkozata alapjan.( vagy kozlekedes felugyelet)
4, Kivitelezes
5, Vizsgaztatas
De mindezek elott kerd az egeszet a helyi Kozlekedes Felugyelettol
irasba, mert utolag mindig ujjat talalnak ki, es papir nelkul mindent
letagadnak.
Ha az angol rajzhoz hozzafersz azt a legegyszerubb magyarra "tukrozni"
(A mernoknek)
Ha keszult mar ilyen auto, annak a kivitelezojevel kellene targyalni.
(Esetleg mas tipusbol)
Onhordo kocsiszekreny tarto elemeit atalakitani kenyes es kockazatos
dolog. Ha a karosszeria elveszti merevseget annak belathatatlan
kovetkezmenyei lehetnek!
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: Utazas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>meg egy hosszu 7vegere mennek Innsbruck kornyekere, pontosan Alpbachot
>neztem ki, a Krimmel vizesessel, Dachstein, Glossglockner turaval.
>Szinten akut infohianyom van... Itt a nyar, utazzunk :)))
----
A Großsglockner Hochalpenstraßerol vannak tapasztalataim.
Valami csodalatos az a hely. Az ut 70km hosszu es fizetos.
(akkor 2000ben 350Ats volt) A 70km-ben nincs egyetlen meter vizszintes
utszakasz sem. A fele vegig emelkedo, a masik fele vegig lejto. A
legkisebb lejtese (emelkedese) 10%, a legnyagyobb 14%.
( az m7-es erdi emelkedoje Bp. fele 7%-os)A sebvaltastol nem lehet
elfaradni, max masodikig lehet kapcsolni. ( mindegy hogy 50 vagy150LE az
auto) Az utat folyamatosan takaritjak, porszivozzak, kivallo minosegu a
burkolat. Majus kozepetol Oktoberig jarhato, ha jo az ido elobb is
megnyitjak, ill. kesobb is nyita van de neha kozben is lezarjak.
Tehat indulas elott az ottani idojarasrol erdeklodni kell. (kodrol is!)
Tiszta idoben fantasztikus latvany az egesz kornyek. Nyar kozepen is ho
van! (meleg ruha!)Erdemes legalabb ketto napot raszanni. Lejtmenetben a
fekekre VIGYAZNI! Motorfek, idonkent piheno! Folfele elindulni megrakott
kocsival igencsak kuplung nyuzo dolog, ezert ugy alltam meg hogy
visszafordultam a tuloldali pihenobe es lefele allt az auto eleje.
Elindulaskor lenduletbol visszafordultam az emelkedore.
Großglockner Hochalpenstraßen AG
A-5020 Salzburg, Rainer straße 2
e-mail:
www.grossglockner.at
Jo utat, jo szorakozast
Udv, Triznyak
|
+ - | JAPAN AUTO KONTRA BMW meg a tobbi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Listatagok!
Ez a BMW kontra Japan autok huzavona engem egyre inkabb egy
---HAZUDOS VERSENYRE--- kezd emlekeztetni.
A vege majd biztosan az lesz hogy az En apukam jol megveri a Tiedet!
Estleg valaki elmeselhetne azt amikor kiraly volt!
Biztosan erre van szukseg?
Udv, Triznyak
|
+ - | OTP Garancia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
"A lenyeg, hogy Europa biztositos.... Ma kezdodik a folhajtas:)"
OTP Garancia karrendezesi gyakorlataval kapcsolatban van valakinek
tapasztalata/infoja? Maganba is kernem, ha lehet.
Elore is kosz.
K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
|
+ - | Csaba Svajcon at (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
"Szokas szerinti benzintemetesre keszulok, uticel Korzika es a
legkalandosabb utat keresem, ami szerintem Svajc jobb felso
csucskebol St. Moritzon keresztul vezet Milano fele, onnan pedig at
franciaba, es eszakrol a rally utvonalon erkeznek Monacoba, onnan
Nice, majd komppal Korzika. "
Nem ez a legkalandosabb. :))
Ha hagomanias vagy, mint en, es a km/ido nem szamit, akkor St
Moritzbol Julier-hago, eszakra a Via Malan, Disentis, Oberalp-hago,
Furka-hago, Sierre, Nagy Szent Bernat (de nem alaguton, hanem vegig
fol), Aosta, Kis Szent Bernat, Col d'Iseran, Mont Cenis, Montgenevre,
Briancon, Col de Vars, aztan a vege, amit irtal, mar jo. :)
Remelem, jol irtam az utat, fejbol jott, nem terkeprol. Ezekbol persze
nemelyik majusban (netan juniusban is) meg le lehet zarva. Mikor mesz?
"Sztradara viszont elvbol nem szeretnek ramaszni, ezert szeretnem
tudni, hogy az a svajci szakasz sztrada vagy nem? Van itt valaki, aki
abszolvalta ezt az utat? Minden tapasztalat erdekel. "
Nem sztrada. Gondolom Landeck felol jossz, a hatar kornyeke
szakadekos volgy sok kanyarral, aztan megszelidul. Ne orulj koran,
mert a domborzati viszonyok miatt a ket hatar vagy 15 km-re van
egymastol. :) Scuol kornyeke szinten kanyargosabb, majd lapos
volgyfenek. Erdekes a Maloja-hago tuloldala lesz, a Bregaglia(Bergell)-
volgy. Ott jo sok a kanyar, 1500 m szint le Chiavennaig. Ott lapos
volgy. Ha ralizni akarsz, javaslom a Comoi-to nyugati partjan a regi
orszagutat, az jo keskeny, kanyargos. Jo reg jartam arra, de szerintem
meg most se lehet unalmas.
Aztan majd a totol Milano, majd a francia hatar fele jo darabig alfold.
Zero. Ott jobb a palyan menni, mert hamarabb tul vagy rajta.
"Bemelegitesnek meg egy hosszu 7vegere mennek Innsbruck
kornyekere, pontosan Alpbachot neztem ki, a Krimmel vizesessel,
Dachstein, Glossglockner turaval. Szinten akut infohianyom van... "
Ebbol a Glocknerstrasse a legkomolyabb. Delrol eszak fele lehet a
leginkabb feket tesztelni. Ne hagyd ki az Edelweissspitzet. A Fuscher
Torl-nel, 2400 meteren van a leagazas, innen fol egy kis keskeny
meredek szerpentinen. A csucson parkolo, korpanorama.
A sok A2 Autobahn es egyebek utan vegre kiprobalhatod, mit tud az
Alfa! :))))))) Hajra!
K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
|
+ - | Fw: Duuurva (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Pert vesztettek az autósok
Jogerősen megnyert két pert a Budapesti Önkormányzati Parkolási (BÖP) Kft.
Az egyik autós a ki nem fizetett parkolási díjakkal, pótdíjakkal, ezek
kamataival és a jogi eljárás költségeivel együtt több mint egymillió
forinttal tartozik. A másik alperes 300 ezer forinttal maradt adós. A
bíróság perdöntő bizonyítéknak minősítette a parkolási társaság számítógépes
rendszere által
rögzített adatokat. A három fővárosi társaságnak összesen 3 milliárd
forinttal tartoznak az
autósok. (VG 1., 5. old.)
**************
Ebben az az igazan szep, hogy ezutan a parkolasi tarsasag akarmit beirhat a
szamitogepebe, mert az perdonto bizonyitek, akkor is, ha te ott sem
voltal... :(((
Fogash
|
+ - | ETCC bajnoksag Brunn-ben (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Csaba irta:
>>>
Ha mar sport, beszelhetunk az ETCC-rol is, neha nyernek is a BMW-k az
Alfak elott, foleg miota az Alfak plusz sullyal indulnak meg meg
fordulatszam korlatozas van, nehogy tok hulyere verjek a tobbieket :-
PPPP
igen, bar most visszamodositottak a szabalyokat kisse, mert IMHO
egyertelmu, mit celoztak vele...
Egyebkent.
Valami olyat hallottam, hogy az ETCC bajnoksag a Brunni palyan is fut
iden (is). Megneztem a www.automotodrombrno.cz oldalt (erre a
palyara jarunk harom eve MotoGP-t nezni es 170 Ft-ert korso sert inni
[a palyan!!]). Persze az oldal csont UHODNYIKI rettenet-nyelven van,
es a nemet-angol nyelvvalto ikonok nem mukodnek. ("Ceska trofej
Junior a Pohar" - na, az ilyeneket ertem, de tobbet mar nem :-)))
CSAAABIIII!!! HELP!!!
Mikor lesz az ETCC bajnoksag? En Majus veget tudtam, de ott valami
LG bigyo van.
Valakinek van kedve kijonni? Olcso szallas (szoba Hotel Global**-ban
kb. 12kFt), belepo 1-5kFt, 350 km Bp-tol, 3 ora autopalyan. Lehet nezni
Alfakat, meg Bombiket, meg Volvokat. A tobbi automarka meg ugyis
csak azert megy a palyara, mert kulonben tul kevesen lennenek... :-)
udv,
djtiszy
|
+ - | Lengescsillapito + Suzukit adok BMW-ert! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
>>>
Lehet 85%-os allapotnal, meg lehet 50%-os allapotnal is cserelni. A
ketto kilometerben igen messze van egymastol. Ha a 80e km-hez egy
enyhen elhasznalt lengescsillapito tartozik, az teljesen atlagos
teljesitmeny. OK, nem kimagaslo.
Tudomasom (es a szereloink) szerint 85%-ot meg egy uj
lengescsillapiton is nehez merni. 50% felett jo az ertek, alatta cinkes.
Erdekes modon 100000 km-rel az Alfaban 70%-osak a lengcsill-k
("telok" azok reszere, akik szeretik a "sibeda" kifjezest is :-))), viszont
a jobb hatsot mar kellett cserelni. Senki (!) nem tudja miert, nincs
serules, gumit nem eszi, egyszeruen elfogyott.
Nagyon lengescsillapito-kimelo dolog Bp-en a CD-s radio. Ugyanis
folyamatos katyu-kerulgetesre kesztet, hogy ne ugorjon a CD. Ezzel
kimelem a l.cs-kat is... :-))
*******
BMW-csere.
Messzemeno kovetkeztetest nem vonok le belole, de erdekes a csere:
Anyjanak 3 eves Swiftje (40 ekm) itthoni ertekesitese utan cimboram
beult egy 5 eves 525-os BMW-be 110 ekm-rel (Nemetorszagban). Egy
fillert sem fizetett ra, az auto szep, nem torott. Ezt hivjak igazi
UPGRADE-nek :-))
djtiszy
|
+ - | Partner atalakitas kerekesszekhez (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Akos kertezte:
>>>
egy pug partnert hol lehet vagni, vmint hogy es mikent lehet az
atalakitott autot uzembe helyezni ? At kene egyet alakitani, hogy
tolokocsit be lehessen emelni ... Ja igen a kocsi vadonat uj lenne, de
csak akkor vennek meg, ha biztos hogy at lehet alakitani.
A Renault-nal tudomasom szerint vannak (leteznek ilyen Kangoo-k
(meg lattam is a Parizsi szalonon sokfajtat). Ha a Peugeot-hoz
ragaszkodsz, egy nagyobb kereskedohoz fordulj, a Peugeot
Hungarianak biztosan van dokumentacioja-kinalata. A homologizacio
viszont maceras lesz. Vannak ugyanakkor itthon is atepito cegek,
erdemes szetnezni.
udv,
djtiszy
|
+ - | Magyar autoalkatresz-beszallitok listaja (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
segitsegre lenne szuksegem a tisztelt hiperjolinformalt :-) listatol:
Ossze kellene allitanom (egy nagyon jo baratom keresere) a
magyarorszagi autoalkatresz-gyartok listajat.
Tudom, hogy foegysegeket az Opel, az Audi es a Suzuki gyart.
Viszont olyan ismert-kevesse ismert cegek listaja kellene, akik akar
NEM EVIDENS alkatreszeket gyartanak (radiok, kabelkotegek, ulesek,
uvegek, kipufogok, stb stb..) Erdekelnek multik itteni leanyvallalatai is,
meg hazai gyartok is.
Mindenki segitseget koszonom elore is.
djtiszy
|
+ - | Kresz kerdes + P3000 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Izgalmas sztorim volt a heten, apam 1 honapos(kb. 800km-es) autojaval.
Muszaly volt kolcsonkernem mert az asszony elvitte a BX-et nekem meg
hirtelen surgos munkam akadt. Nem maradt mas valasztasom pedig nem
szivesen kerem el mert nagyon felti. Hat alig tettem meg par km-t
amikor hirtelen....Szoval fouton haladtam es elolem ket auto balra
akart kanyarodni szepen meg is alltak. Ketsavos ut volt, de eleg
szeles ahhoz hogy en ugyesen jobbrol elslisszoljak a ket auto mellett.
Igen am, de aki szembol erkezett ugy gondolta hogy bekanyarodik
elottem (talan nem is vett eszre) egyutemben a masik kettovel akiket en
kerultem. Kb. harminc centin mulott a csatt, de ebben erosen benne
voltak a rutin meg az evek:)). A fekproba es nemi baratsagos integetes
utan (az egyik baratom anyosa volt) mindenki ment tovabb. Amikor
elmeseltem hogy mi tortent mindjart felmerult egy kerdes. Ki lett
volna a hibas? Szerintem az aki iranyt valtoztatott, de ebben nem
talaltam teljes egyetertesre. En ugy emlekszem (tanultam?) hogy ebben
az esetben a jobbrol kerules teljesen szabalyos manover. Szerintetek?
Kresz mit ir errol?
A masik hogy a Pirelli P3000 olyan "nagyot fogott" az esos azfalton
mintha taknyon fekeztem volna. Van valakinek tapasztalata ilyen gumival?
Bejaratodik meg, vagy ez mar csak rosszabb lesz?:((
Udv:
Johnny
|
+ - | Gyujtashoz kapcsolodo eszkozok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
>Azert mas elonyei is lehetnek, ha nem csak gyujtassal mukodnek a kocsiban a
>kulombozo figyelmezteto jelzesek.
Aha. Nekem pl. az nem tetszett egy ismeros Mitsu Coltjaban,
hogy az elektromos tetoablak
meg az elektromos ablakok csak ugy mukodtek, hogy benn a slusszkulcs.
En ahogy kiszallok a kocsibol, egybol ki is veszem a slusszkulcsot. Tolem
nem loptak el (meg) autot pl. bennulo gyerekkel meg ha valamiert kiszallok
nem biztos hogy a bennlevo utasom nem viszi el a kocsit, stb. sose tudni,
kit
szallitok es miert stb. stb. A lenyeg hogy en MINDIG egybol kiveszem a
slusszkulcsot. Na, most mondjuk bennhagyom a gyereket, mert kiszallok
egy pillanatra, vagy egyeb helyen ott a kocsi utassal, nyitott tetovel,
lehuzott
elektr.ablakkal es nalam a kulcs. Kozben megered az eso, elkezd fujni a szel
(homokot, szemetet, stb.) es be kellene csukni a tetoablakot vagy felhuzni
az ablakot, stb. Hogyan? Vagy rosszarcu kolkok kozelednek a kocsi fele,
es jo lenne ha nem tudnanak bedobni (pl csikket) a kocsiba es kikapni
onnet valamit, stb. Szoval az ilyen "paranoias" dolgok miatt nem tetszik
az, ha gyujtas/slusszkulcs nelkul nem mukodnek dolgok. A feklampa igen
is mukodjon! Ha az ablaktorlo nem megy slusszkulcs nelkul, egye fene.
Az se jo, ha a LADA-ban rajtmarad a szakaszos ablaktorlo, plane az idos
LADA-k szeretik azt csinalni, hogy nem mozdul meg a szakaszos torles
vagy abbahagyja, aztan percek mulva ismet beindul magatol. En jartam igy,
kiszalltam, es a negyed oraja allo ablaktorlo elindult :-o Szerencsere
eszrevettem
mielott szijje karcolta volna a nemreg cserelt szelvedot :-)
Egyik rokonom szerelt par eve a 1200 LADA-ba veszvillogot, mert ugye
abban alapbol nem lehet az osszes indexet egyszerre villogtatni. Na, ugy
kototte be, hogy CSAK gyujtassal egyutt mukodott! Mondtam is neki,
hogy ez nem igy szokott bekotve lenni. Mi van, ha otthagyja az ut szelen
a kocsit, elmenne pl. segitsegert es veszvillogo meg kene, mert olyan
helyen all, hogy anelkul nemigen vennek eszre? Legyen raadva a gyujtas,
benn a slusszkulcs a kocsiban???? :-o
Udv!
GERI
Ui: Milyen uj kocsikban nincs feklampa gyujtas nelkul?
|
+ - | Re: Japan (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Benjamin,
> Lattal te mar japan autot belulrol? Mer en mar lattam:-). Eleg is volt
> belole. Valahogy mindegyiknek Suzuki Swift muszerfala van. Es ez csak
Azert ezt nem kellene.... Esetleg majd egyszer megengedem, hogy beulj a
Primeramba..... :-)
Hidd el: nem suzuki.... Bar lehet hogy en vagyok elfogult, tudod minden nap
"szenvednem" kell benne, minden egyebre gondolnom, hogy ne erezzem a suzukis
feelinget...... :-)))))))))
Summer
|
+ - | Re: feklampa + duda (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Es ehhez hozza tennem meg a dudat is (a "kurt" igy ekezet nelkul
>felreertheto):)
>
>Ha a gyerkoc bemaszik a kocsiba jatszani, lagalabb tudom hol van! :-)
en anelkul is tudom! :)
ugyanis a fiam (2 eves) elso dolga, hogy bekapcsolja a veszvillogot (ezt
szinte minden autotipuson azonnal megtalalja, es _minden_ auton mukodik
gyujtas nelkul is). ezutan megrangatja az auto bajuszat (=bajuszkapcsolo,
azaz brutalis mozdulattal bekapcsolja az ablaktorlot, ami persze csak akkor
mukodik, ha benne van a kulcs - gyujtas nelkul is). a multkor meg kivette
sebessegbol (meg szerencse, hogy nem lejton alltunk). hiaba, kituno
megfigyelo + muszaki zseni a kis gazember :)
udv
robi
(ubishi galant gls 1.8td)
|
+ - | Auto rajzok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Lanyom (igen, a lanyom !) komolyan erdeklodik az autoipar, autotervezes, stb. i
rant.
Ezert keresek mindenfele autorol abrakat, rajzokat, stb...
Robbantott abrak, stb., mindenfele jol jonne. Autokatalogusok is jok lehetnek,
ha van bennuk pl. az autok mereteirol rajz.
Kulonosen erdekesek szamara az F1, illetve mostanaban az olasz autok.
Van valakinek otlete? A multkori Fiat robbantott abrak mar felig sinen van, azo
n folul kellenenek dolgok.
Elore is koszi mindenkinek.
Udv:
Cocas
|
+ - | Re: Utvonalterv (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
> az alábbiakat írta a következő
hírüzenetben: ...
> Szia !
>
...........
> En a legegyszerubb megoldast valasztottam. Hegyeshalomnal atmentem a
> hataron, majd a legelso lejaratnal az elso (Shell) benzinkut utan attertem
> a 10 -es foutra. Innen pedig a terkepet folyamatosan nezve a legrovidebb
..........
Ezzel azert vigyazzatok, par hete ment a TV-ben, hogy az osztrak rendorok
buntetnek az autopalya ezen kis szakaszan. Hegyeshalomnal osztrak oldalon
csak matricaval mehetsz at, nincs kerulout!
KI
---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.474 / Virus Database: 272 - Release Date: 2003.04.18
|
+ - | Literteljesitmeny (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
>Itt az a problema veletek Hondasokkal, hogy nem birjatok
>felfogni, hogy mindenki KEPES kihozni akarmennyi LE-t egy
>motorbol, csak az uzleti filozofiaja nem ezt diktalja, vagy csak
>nem akarja. Pl a Suzuki GSXR750 141LE. Az literenkent 188
>LE. Ehhez kepest viszonyitva a Honda csucs S2000-e nem egy
>nagy eresztes. Ez a "kepesek kihozni 121LE-t" meg masodik a
>Ferrari ez nagyon gyenge duma.
Nekem eszembe sem jutna osszehasonlitani egy mocit egy
autoval. Egyebkent Honda CBR 600RR = 117LE >> 195LE/lityi.
BMW legjobb literteljesitmenye motorkerekparoknal pedig:
K 1200 RS/GT = 130LE >> 111LE/liter.
Szerinted ez korrekt osszehasonlitas?
Dimitrij
|
+ - | BMW, fekbetet, miegymas... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj mindenkinek!
Ritkan irok, de mar nem birtam magammal...
>Felado : Triznyak<
>A sofor sokat tehet a dolgrol, de a tobbi markanal sem masok a
>soforok (statisztikailag), es azok megsem fogyasztanak ennyi feket.
>A VW-mel 120000 km-t mentem azzal az efekbetettel amivel megvettem a
>kocsit (hasznaltan). A tarcsa 0,5mm-t kopott a max. 1,5mm-bol.
>Tehat minden bizonnyal 1 tarcsaval es 2 betettel joval tobbet fogok
>menni mint a fenti BMW.
Elég sokaig figyeltem az "ujoncok" agresszivitasat VD iranyaban
es sokaig jokat mosolyogtam, de mostmar "beszolok" en is... :))
Szoval ugy gondolom VD-nak eleg sokmindenben igaza van, megha egy
kicsit nyersen is adja elo. Annak ellenere mondom, hogy nekem is
a VD altal nyulketrecnek minositett 1.4-es klimas autom van :))
De nem veszem zokon, igaz azert, hogy 1,4 es 1,4 kozott is van
kulonbseg, meg azert kasztni es kasztni kozott is... (ez egy
Skoda Fabia) De ez most mellekes.
Azert 1 dolgot hadd kerdezzek meg: milyen auto volt, aminel
120ezret kibirt a fekbetet??? Mert nekem volt VW-m, eleg sokat
jartam vele, es azon ha kibirta a 30ezret, akkor is kicsereltek.
(akkor mar nagyon hatareset volt.) De volt mikor bejelentkeztem
szervizre, es egy hetet elore kellett hozni, mert vasra futott.
Ilyenkor automatikusan tarcsacsere is befigyelt ugye. Nem vagyok digitalis veze
to (padlogaz-padlofek), de elkepzelhetetlennek
tartom, hogy a GYARI fekbetet 120ezret kibirjon. Az utangyartott
meg plane nem. Hacsak nem Porsche fekrendszert tuningoltak bele,
mert ugye azt a tarcsat nem is kell soha cserelni, mert ugye
keramiabol van. :))) Eleg csak betetet cserelni. Egy baja van
annak viszont az ara... Egyebkent 60ezernel a tarcsat is cserelik
a markaszervizben. (lehet jonni "a maraszerviz az szar" c.
dumaval, de a fekbetet akkor is elfogy, es a masodik garnitura
fekbetetnel illik cserelni a tarcsat is. Elso cserenel lehet
szabalyozni, meg a vallait leszedni. Van persze kivetel, feljebb
emlitve) A masik meg ha egy fekbetet 120ezer alatt nem kopik
el, akkor annak megkerdojelezem a hatasossagat... marmint hogy
fog-e egyaltalan, es milyen hatasfokkal... Es mikor csereltel
fekbetetet? 150ezernel? A tarcsat akkor 300ezrenként csereled????
Ne nevettes meg mar.... :)))))) Ha ezt komolyan gondolod, elfog
a rohogogorcs azonnal :)))))))) Mutasd meg azt az autot, mert
kivancsi vagyok ra, szeretnem megnezni :))) Veszek egyet magamnak.
Vagy rogton kettot is :)))) Vagy olyan jo sofor vagy, hogy
egyaltalan nem is kell fekezzel, de akkor hogy allsz meg? Meg-
varod mig megall az auto magatol? :))))) Mert jo hogy az ember
hasznal motorfeket, de azert az nem eleg...
>Persze azzal tisztaban vagyok hogy a ket kocsit nem lehet egy az
>egyben osszehasonlitani. (tomeg, kepessegek, vegsebesseg)
Ez meg a masik :)))
Ja, meg 1 dolog, ha mar irok... mint ahogy a BMW nagy B, a
VW is nagy V, a Skoda is nagy S-sel irando. Mivelhogy tulaj-
donnev... Csak azert, mert kicsivel irtad... Ha meg igazan
preciz akarsz lenni, meg a kis "kalapot" is felteheted az S-re...
igy... ©koda... Nem szeretem a "az csak egy Skoda" mentalitasu
embereket....
>Udv, Triznyak
Chip
|
|