1. |
re:nemzetkozi jogsi (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
2. |
Trabi NT Bp-n? (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
3. |
GPS (mind) |
54 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: Koccanas kontra oregur (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
5. |
Elozes (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: motorozas, duhonges (mind) |
84 sor |
(cikkei) |
7. |
Motoros (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
8. |
Re:Gazauto tapasztalatok? (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: Re. HiX talalkozo gyakorta (mind) |
41 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: magyar jogsi Nemetorszagban (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: Biztonsagi ov (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: Koccanas kontra oregur (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
13. |
Re: teli gumi kis futasteljesitmenynel (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
14. |
nemzetkozi jogsi (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
15. |
Gazos FORD (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
16. |
2-esben mit bir a gep... (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
17. |
Vicces felirat (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
18. |
sztereotipiak - DIESEL (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
19. |
slusszkulcs (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
20. |
Hirdetes (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
21. |
Citroen Airdream (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
22. |
Re. HiX talalkozo gyakorta (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
23. |
Alfa vs. robogo 2. resz (mind) |
65 sor |
(cikkei) |
24. |
Coupe' motor (mind) |
61 sor |
(cikkei) |
25. |
Re: babu (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
26. |
Re: Wagon R+ kontra Megane (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
27. |
Ketkerekuek (mind) |
44 sor |
(cikkei) |
28. |
Biztonsagi ov nelkul ? (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
29. |
Re: balek vagyok? (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
30. |
Vendo Rover 213 se (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
31. |
Re: Biztonsagi ov (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
32. |
2.-ban meddig (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
33. |
Feliratok... (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
34. |
va: motorozas, duhonges (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
35. |
2-esben meddig (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re:nemzetkozi jogsi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
>>Egy ora alatt megvan, es addig ervenyes, amig a jogsid.
>Ez viszont nem igaz. Harom ev az ervenyessege. Te is nezd meg a tiedet, meddig
>jo.
Lehet, hogy most igy van, de korabban nem.
Az elozot amikor kivaltottam, ezt nem tudtam, igy megkaptam kemeny 3
honapra...:-(
A mostani itt van elottem:
Kibocsatas: 1995 jul 13.
Ervenyes: 2005 05 08 (Amennyi a jogsime)
Vagy ez mar kiment a divatbol? (szurke A/6 meretu par lapos konyvecske)
G.Laci
---
http://www.netposta.net NetPosta, E-m@il ingyen!
|
+ - | Trabi NT Bp-n? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok HA-sok! :)
SzaboZe' (szaboze=freemail.hu@) irta tegnap:
> Temakor: Hix talalkozo gyakorta :) ( 9 sor )
>>>>>
Hali!
Van itt valaki egy Windows NT Trabival. Anno le is fenykepeztem. :) Neki
uzenem, hogy reggelente szoktam latni a Hungarian. A Lagymanyosi hidtol a
Mogyorodi ut utanig (nem jut eszembe). Mivel nincs Hix matrica kirakva (regi
auton maradt), ezert o nem tud rolam, idonkent egy kek 323F-et kell nezni
:))) Havi 1-2-szer minimum latom :)
SzaboZE
>>>>>>
Csak nem Soma Oreg Cimborank rojja nagy kedvvel Budapest bedugult utjait?!
:))
Udv:
Penti
a patrolos
:)
Patrol-fi'ling rulez! :)
U.i: Semmi reakcio a megkulonboztetett jelzeses javaslatomra?
Ej-ej...
:)))
|
+ - | GPS (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
> 1.) Nem csak a Mercinel, hanem ugy altalaban, ha egy uj autohoz GPS
> navigacios rendszert kersz, az az 5" szines LCD-vel egyutt, a gyari
> muszeregyuttessel egyutt a kozepkonzolba epitve, kieg. funkciokkal (TV,
> radio, klima, fed.szgep display, beszelogep, stb) egyutt ertve (csak igy
> kerheto) 3-4000 euro kozott mozog (nagysagrendileg). Ehhez csak egy az
> orszagot tartalmazo CD-t (DVD-t?) kell bedugni, es maris tudja egesz
> nemetorszagot utca-hazszamig lebontva.
Ertem. Itt pont Te mondod el, hogy mi a baj. Nemetorszagot az
itthoniak eleg ritkan jarnak ott. A felbontasarol szolva tudja az
egyiranyu utcakat, mivel mar kesz az utvonaltervezo, mar a utszinteket
is meg tudja kulonboztetni. De hazszamig nincs lebontva, mert el kell
fernie 8 megatol 256 megaig (az ugyan ritka). Viszont olcsobb, magyar,
ismeri a magyar utakat, es a log filebol csinalhatsz utvonalelszamolast.
> A te rendszered ismerheti a foutakat, vagyis X falubol Y varosba elmehetsz,
> de tudtommal a mai napig nincs olyan (utca-hazszam pontossagu) Mo-terkep,
> amit az autokhoz arult navi-rendszerek hasznalni tudnanak. :(
Igy van, hazszamig nincs lebontva, es ez igaz a merci rendszerere is.
Ugyanakkor az Aeromap-nak lekuldesz egy log filet, akkor neked
megcsinalja a hianyzo reszt, es tobbiek mar tudni fogjak, hogy merre
van az adott hianyzo resz. Europa nyugati fele ilyen szempontbol joval
elorebb tart mint mi. A fizeto kepes kereslet is sokkal nagyobb, igy a
cegeknek erdeke volt a pontos, utca-hazszam szerinti lebontasra.
> 2.) az iPAQ nem egy kimondottan autoba fejlesztett cucc, ha jol tudom. Hogy
> birja a -30- +50fokos homersekletet, a belso paralecsapodast, a razkodast,
> az egyenetlen tapfeszultseget?
Tapfesz: szurve van,
belso paralecsapodas: nem kell bennehagyni, mert egyreszt nagyon elol
van, latni es hamar trombitanak nezik. :)) Erdekesseg, hogy a
amator tavolsagi repuleseknek is IPaq-kat hasznalnak. Legalabbis nem
egyett lattam ott is.
Razkodas: nincs benne mozgo alkatresz, ezert nem is szamit. A dokkolo
meg eleg szorosan fogja. Nekem egy Jornada 720-asom van, ami abban ter
el az IPaq-tol, hogy billentyuzete van, nagyobb kepernyo es ipari
model. Ennek meg kellett oldani, hogy a kihajthato nagy kepernyo ne
razkodjon: magnes huzza egy plexihez + gumis rogzites.
> 3.) Nem a GPS-t akartam domboritani, hanem azt, hogy a Mercedes egy tobbezer
> euros elektronikat hasznal a kanyarlampa mukodtetesere, ami bizonyos
> feltetelek kozott nem mukodik megfeleloen, szemben a Citroen DS 35 eves
> megoldasaval, ami full mechanikusan is tudta mindezt...
Ertem. Azaz ertjuk, es egyetertunk. Neha mindenki feltalaja a
spanyolviaszt es meg hirdeti is. :)))
Nagykekesi Arpad
Blue ENTER Bt
Budapest, 2002. szeptember 4.
http://www.blueenter.hu
ICQ: 5035085
Ui.: laptop?
|
+ - | Re: Koccanas kontra oregur (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Tue, 3 Sep 2002 07:43:55 CEST, in hun.lists.hix.auto you wrote:
>Szerintem sok jora ne szamits.
>A helyszinen ki kellett volna tolteni a betetlapot, de ha
>komolyabb a dolog, akkor rendort kell hivni.
>***
>A bartomat az ugyved nem sok joval kecsegeteti.
>Szoval, mindenkeppen rendort kell hivni a kisebb
>koccanasokhoz is, foleg ha te vagy a karosult.
Igy igaz! Nem reszleteznem, de en 150.000 Huf-ot buktam (aktualisan
csaknem a mindenpenzemet) a "johiszemusegemen"-ma mar mashogy
neveznem. Feljelentes rendszam alapjan, szembesites, fellebbezesek
sora, majd 1 ev utan bizonyithatosag hianyaban lezarjak az ugyet.
Mindazonaltal neked erdemes belevagnod, mivel az oreg nagyot hibazott
amikor irasban is elismerte a vetkesseget. A vizsgalat soran erdemes
kerned az igazsagugyi szakertoi vizsgalatot ami cc 30.000 Huf, de de
ha az oreg bukik, akkor o allja. remelem nem ussza + a nyomorult!
Astra Classic 1.4
porvai tibor
http://www.hunvolley.hu/magazin/magfoold3.htm
|
+ - | Elozes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>3.) A megelozendo auto gyorsitasa nem egyedi, akit utolerek, annak 80%-a
>megprobal versenyezni, holott az utoleres elott legalabb 20szal lassabban
>ment, mint en. Miert?...
>Fogash
En is rengeteget bosszankodok emiatt. Foleg nehez volt a helyzetem
meg anno 2 eve a 79-es Ladammal. :-) Igy hat nagyon orultem, mikor
megvettem a 33 1.7 IE-s Alfamat. Mikor erzem hogy ragyorsit az elottem
levo, ahogy nekikezdek az elozesnek magamban mindig "hiaba
nyomod", mivel a fordulat eleri a 4000-et es az Autom csak egyre
gyorsabb es gyorsabb lessz. :-)
Szal igen, ilyenek O''k. Rengeteget toprengtem mar a jelensegen es szerintem
a tobbseg akkor ebred fel, hogy eddig lassan ment. Illetve tudatalatt
nem birjak elviselni, ha valaki megelozi oket es onkentelenul ralepnek a
gazra.
Engem ha eloznek, barmilyen tipus lehet, kicsit jobbra huzodok.
Ami meg bosszanto tud lenni, kis teljesitmenyu auto v. kamion a faluban
60-70-el megeloz, utana mikor kierunk az orszagutra meg nem kepes 80-nal
tobbel menni. :-(
Tamas
_________________________________________________________________
Join the world’s largest e-mail service with MSN Hotmail.
http://www.hotmail.com
|
+ - | Re: motorozas, duhonges (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Fogash..
Egyszerű a válaszom. Ez Magyarország!.... Közlekedési kultúra semmi, az
oktatók nem közelekedni hanem halálba menni tanítják?? meg a delikvenseket.
Egy csomó velem egyidőben vizsgázott egyénnel beszélgettem, hogy azóta mi
történt velük. A többség olyan baleseteket okozott, és szenvedett el, amiket
egy kicsi megalázkodással (pl leveszem a gázról a lábam ha előznek és látom
a szemböl jövőnél esetleg cinkes lesz, ugyanez szemben) simán elkerülhető
lett volna. Én sem vagyok szűz, én is koccantam, de a többség tényleg inkább
meghalna, minthogy egy csöppet is engedjen.
Ja és azért mégvalami (most kapom a feketepontot tőled:) ), azért pl
sötétedéskor illene felkapcsolni a lámpát a mocikon és a bringákon, ha azt
már nem is teszik meg hogy napközben is használják. (Tiszteléet a
kivételnek, akik a "nagymotorosok")
Egyébként a történeteidhez csatlakozhatnék egy jópárral, de nem teszem, mert
akik itt olvassák azok vagy már normálisak, vagy azok lesznek rövidesen,
akik meg ilyen tuskók azok meg nem járnak ide okulni. :)
Gábor
> az alábbiakat írta a következő
hírüzenetben: ...
> Jomagam rengeteget autozom, korabban evekig mindenhova bicajjal jartam
(napi
> 30-40km, mindennap!), es vagy 2 evig segedmotoroztam is. Lesujto
> tapasztalatokkal.
>
> A ketkerekueket senki (=80%) nem figyeli, nem veszi eszre. Kurva konnyu az
> autobol ugatni, hogy szabalytalan volt, amikor elore araszolt a lampanal,
de
> ami esetleg az autosnak egy 10cm-es horpadas, az a motoroson lehet 10
oltes
> is...
>
> Ha a felezovonalon eloz, nem huzodsz felre? Ha az ut olyan szeles, hogy
> harom auto is elferne rajta, akkor miert ne huzodjak ki egy kicsit, hogy
> elferjen kozepen? Dugoban allva/araszolva miert ne huzodjak felre 0,5
> masodpercre, hogy 20szal elguruljon mellettem? Dogoljon meg a szomszed
> tehene is? A nagymotorosok tobbsege igenis normalisan kozlekedik,
> megkoszoni, ha elengedem, es pillanatok alatt eltunik. Ami kiakaszt, az
az,
> hogy a sok hulyegyerek a 62kmh vegsebessegu, de felmillios robogojaval azt
> hiszi, joga van a belso savhoz is. Huzzon felre anyjaba... Semmi
> keresnivaloja egy tobbsavos ut kozepen, elsosorban a sajat erdekeben!
>
> Aki a biciklis ele nyitja az ajtajat, az egy nagy budos bamba paraszt.
Nincs
> kivetel, soha nem a bicajos hibas. Ha szerencseje van, akkor az ajto mar
> egeszen kinyilik, ami az en 115kg+bicaj sulyommal leszakado ajtot jelent
az
> en esesem mellett. meg! Ha viszont az ajto elet kapom, annak ram
> nezve csunya kovetkezmenyei vannak. Sajnos mar lattam ilyent,
> eszmeletvesztes, mento, a szemuveges tehen meg csak nezett, hogy o errol
nem
> tehet...
>
> Az emberek egy jelentos hanyada egyebkent igazi budos bunko, kozlekedesre
> full alkalmatlan:
> 1.) Opel VectraB 1.6-16V, no vezeti egyedul. En 150nel gurulok az
> autopalyan, lassan utolerem (kicsit lassabb nalam 130-140), megelozom.
10km
> mulva latom, hogy lassan kozelit, egyre gyorsul, megeloz vagy 170nel.
> Beszorulunk ket kamion moge, kitisztul, gondolom, majd ujra megy. Nem
megy,
> megall 130-140-nel. Csak szegeny idiota annyira nem erzi a sebesseget,
hogy
> folyamatosan gyorsul, amig nem jon valami akadaly. Ha nincs a kamion,
pestre
> 200zal er... :(
> 2.) Allati surgos a dolgom, gyori autopalya-kivezeton megyek,
uttest+aszfalt
> leallosav szelessegen 4(negy) teherauto siman elfer egymas mellett.
> Lenduletbol jovok 180-nal, elottem totyog valaki, kicsit kihuzodik, en
> direkt nem a tuloldalon, hanem a felezovonalat kozepre veve kezdek elozni,
> kozben villogtatok a tavol levo szembejovonek, hogy huzodjon ki, mert
ugyis
> elozok (tenyleg surgos volt, nem hobbiztam). A barom idiotaja behuzodott a
> felezovonalra, nehogy elferjunk, csak az utolso pillanatban rantotta felre
a
> kormanyt. Kepes lett volna a sajat autojat osszetorni csak azert, mert mas
> szabalytalankodik, es neki IGAZA VAN. Minek ul az ilyen autoba?!
> 3.) A megelozendo auto gyorsitasa nem egyedi, akit utolerek, annak 80%-a
> megprobal versenyezni, holott az utoleres elott legalabb 20szal lassabban
> ment, mint en. Miert?...
> Fogash
>
|
+ - | Motoros (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv.
Azthiszem en valamit azert szeretnek kijelenteni motoros letemre...
A sorok kozti elorehaladast kizarolag dugoban, ahol minimum negyedorara le
vagy kotve tartom elfogadhatonak. Akkor is inkabb en szemely szerint felmennek
a jardara vagy bicajutra es szep lassan eloregurulnek.
Azhogy a lampanal all 1-5 auto es a motoros bemegy kozejuk egyszeruen
felhaborito! Gondolkodik az ilyen??? Az az autos is lehet hogy unja a
forgalmat, a meleget, faradt is, nem kameleon hogy lasson 360 fokot... Es nem
is varhato el tole hogy mindig a tukroket bujja indulaskor.
Egyebbkent hogy jobbrol ne alljanak mellem:
Engem ugy tanitottak az autoiskolaban hogy ugy aljak meg a lampanal ha jobbra
akarok kanyarodni hogy a hulye bicajos ne tudjon mellem bejonni.
Egyebbkent ma allok motorral a lampanal, a sav kozpen motorral, balrakanyarodo
savban. Erre odagurul mellem a bicajos, es all... alll...
HA atlepi azt a qrva vonalat akkor fel meter utan ott lehetne a bicajuton, de
nem...
En meg lesegessem hogy namost eleg kis ivet vesz-e ugyan eltudok e kanyarodni
tole...
Ugyvolt lerugom a bicajrol... de akkor meg "a vadbarom allat motoros"
lennek....
Udv es csak szerettem volna megjegyezni hogy ketfele sorok kozti eloremenes
lehetseges, es szerintem az egyik toleralhato mig a masikert fobeloves
jarna...
|
+ - | Re:Gazauto tapasztalatok? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia !
Én most alakittatom at, ilyen arak vannak (2.0i Opel
Vectra):
: 150.000. ft (van banki kolcson)
: 146.000. ft (van banki kolcson
Hitel:- minimum onresz: 20%
- kezelesi koltseg: 3%
- evi kamat: 15,8%
- 6-24 ho futamido )
Mindegyiknel e-mailen lehet erdeklodni. A neten sokat lehet
talalni keresovel.
Üdv !
B.Jani
|
+ - | Re: Re. HiX talalkozo gyakorta (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Autosok!
> >Van itt valaki egy Windows NT Trabival.
> >Anno le is fenykepeztem. :)
Ja, es galad modon beraktal a Cicas napvedok es UV feny
topic-ba a sok csicsaverda koze... ;-)))
> >Neki uzenem, hogy reggelente szoktam
> >latni a Hungarian. Mivel nincs Hix matrica
> >kirakva (regi auton maradt), ezert o nem
> >tud rolam, idonkent egy kek 323F-et kell nezni.
OK, vettem az adast, figyelni fogok! De ha eszreveszed hogy
eszrevettelek, akkor vetesd eszre velem hogy eszrevetted
hogy eszrevettelek, OK? :-)
> O Somogyi Istvan azaz Soma :-) Megegradbol :-)
Helyesebben Mekegrad.
> Mostansag Pesten dolgozik es gyakorta arra jar.
Naponta keccer. Kiveve amikor Bem Apo betegeskedik es
kenytelen vagyok atvaltozni BKV...
> Az elso Hat kecskemeten o volt a hazigazda.
Hat? Csak egyszer volt Kecskemeten HAT! ;-))))
> Leveled Soma is kapja.
Koszi Frigyes hogy elkuldted maganban is, kulonben nem is
tudtam volna minderrol. Sajna a HiXeket szinte egyaltalan
nem tudom olvasni, egyedul az Auto az amire neha
rakukkantok a neten, de tenyleg csak nagyon ritkan :-(((
Udv mindenkinek, a habvero legyen veletek!
Soma
|
+ - | Re: magyar jogsi Nemetorszagban (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Az AUTO 1576-ban irta Nemes Marcus >:
>Autokolcsonzovel meg nem volt dolgom. A nemet kozlekedesugyi
>miniszterium weblapjarol forditottam kivonatosan
>(http://www.bmv.de/Gueltigkeit-auslaendischer-
>Fuehrerscheine-in-Deutschland-.386.htm egybeirva):
>Kulfoldi jogositvanyok ervenyessege Nemetorszagban
>Ideiglenes nemetorszagi tartozkodasnal a jogositvany ervenyes.
Ezt ugy ertsem, ha kimegyek egy hetre a magyar jogsi egyedul is ervenyes
lenne? /Mar megcsinaltattam a nemzetkozit, csak kerdezem./
Minden jot, Vili www.macasoft.hu HIXEditor 1.15beta8
Kuldes: Csak AUTO
|
+ - | Re: Biztonsagi ov (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Az AUTO 1576-ban irta :
>Tegnap ismet egy olyan baleset tortent, ahol a biztonsagi
>ov hianya mentett eletet... A Peugeot 406 soforje a
>sztradan elaludt es arra ebredt, hogy kozeledik a korlat.
>Senki nem erti miert, de a ficko egyszeruen lefekudt az
>anyosulesre, a korlat meg szabalyosan levagta az auto
>tetejet.
Szerintem meg alvas kozben dolt el :))))
Minden jot, Vili www.macasoft.hu HIXEditor 1.15beta8
Kuldes: Csak AUTO
|
+ - | Re: Koccanas kontra oregur (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Az AUTO 1576-ban irta :
>Egy baratommal tortent meg, hogy a helyszinen kitoltottek a
>kek sarga lapot, nem jart arra senki, tanu nem volt. A tag
>elismerte a vetkesseget, alairta a papirokat. Majd masnap
>felhivta a haveromat, hogy szerinte az egesz nem ugy
>tortent, es feljelentest tesz a rendorsegen, mert
>fenyegetessel irattak vele ala a papirt...
>Egyenlore itt tart a dolog.
>A bartomat az ugyved nem sok joval kecsegeteti.
S miert nem?? Nem volt tanu, azaz arra sincs tanu, hogy fenyegetessel irattak
vele ala a papirt. Szerintem ez nagyon egyszeru eset. Bizonyitsa, amit mond.
baratodnak ott az alairt papir.
Ha csak ennyi a tenyallas, akkor valtson a baratod ugyvedet.
Minden jot, Vili www.macasoft.hu HIXEditor 1.15beta8
Kuldes: Csak AUTO
|
+ - | Re: teli gumi kis futasteljesitmenynel (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Az AUTO 1576-ban irta :
>evi 5000 km-t vezetve szerintem rosszul tetted fel a
>kerdest.
>Vegyek-e nyari gumit? Mivel a kocsit nyarival adjak,
>probald meg elcserelni telire :-)
>Az a javaslat, hogy kis futasteljesitmeny eseten inkabb
>egesz evben hasznalj telit (esetleg 4 evszakosat).
En 4 uj Barum Brillantis-t tetettem a Fiat Tipo-ra. A legujabb mintazat.
Honnan lehet tudni, hogy 4 evszakos-e egy gumi?
/A.sz. sogorom javasolta ezt, azt mondta, ez jo telen is./
Minden jot, Vili www.macasoft.hu HIXEditor 1.15beta8
Kuldes: Csak AUTO
|
+ - | nemzetkozi jogsi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
: Haaat, ha ez forditva is igaz, a magyar rendor sem koteles
: tudni, hogy mi az a nemet akarmilyen kategoria...
Igy igaz. Nemetorszagban az urvezetoi jogositvany az emberi
elet vegeig ervenyes (nem kell x evenkent dokihoz rohangalni).
Igy aztan ervenyes meg a Vilmos csaszar idejebol szarmazo
jogsi is a maga "go:rcs" betuivel. Szintugy ervenyes az NDK
urvezetoi jogsi is. Eppen ezert fel is hivjak a lakossag
figyelmet, hogy kulfoldi utnal ezekkel gond lehet, tehat
tessek megcsinaltatni az EU-jogositvanyt (hitelkartya meretu
muanyag, a kategoriak mellett piktogramm van, hogy mindenfele
anyanyelvu rendor ertse ;-) ).
2000-ben (amikor mar 1 eve bevezettek ezen jogsit) Bp-en
altalanos kozuti ellenorzes celjabol megallit a yard, odaadom
az EU-jogsit.
-Milyen jogositvany ez?
-Europai Unios.
-Te Jozsi, gyertek mar, ilyet meg nem lattatok!
Miutan kigyonyorkodtek magukat a hologrammokban, tovabbi
jo utat kivantak. :-)))
Udv,
marky
|
+ - | Gazos FORD (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
HELLO!
Valaki irta:
>jo megoldasnak tunik a gazuzemre valo atallas.
Valoban!
Sokan tobb szazezret koltenek spoilerre, dukkozasra, alufelnire, gumira,
stb.
De arra nem gondolnak, hogy a gepegyseg (plane REGEBBI diesel)
elegge kornyezetszennyezo, az a lenyeg hogy csillogjon a kromkipufogo
meg legyen hangja, meg huzzon, stb. De a karosanyag kibocsatas az
kit izgat?! Gazzal gyengebb, de legalabb "unokaink is latni fogjak"....
Nem csak a szmogfelhoket meg az elszaradt novenyeket...
Minden jot, gyorsan uccu gazt szereltetni es NE tankolj hazilag, csak
gaztolto allomason (asszem mar minden nagyobb MOL kutnal is van).
Udv! GERI
|
+ - | 2-esben mit bir a gep... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Opel Ascona 2.0i GT, (87) kat. nelkul, 2-es: 105, 3-as:165 (!)
Szep is az ilyen gep, barcsak nekem is ilyen lenne :-)
(Talan eladom a Maseratit es lesz penzem egy ilyenre :-)))
GERI
|
+ - | Vicces felirat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Ezt tobben is irtak felvetesemre:
>zaporjoskanak a hatuljan:
> NEM VAGYOK HULYE, NYERTEM!
Eddig ez tetszett a legjobban! Apropo:
Van valakinek Zaporozsece vagy volt?
Azt hallottam, motorfuggetlen kalyha volt
benne, amivel telen lehetett futeni!!!
Gyerekkoromban meg lattam is Zapi-t,
a hangja eleg jellegzetes volt...
GERI
|
+ - | sztereotipiak - DIESEL (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> TDI, JTD, HDI nem mondanak Neked semmit? Gyorsulasi versenyre nem jarsz?
Amiben "D" betu van es nem nemet auton van feher matrican az szamomra
"nem latszik", mivel elvbol utalom a dieseleket szgk-ban :-o
> Nem hallottal arról a kamras (!)
> turbodiesel Kispolskirol, amelyik legyorsul egy Porschet is?
Nem, de irhatnal rola mert erdekes lehet.
> Szoval a diesel mar nem feltetlenul szar, gyenge, fustol es hangos.
> Ideje lenne mar ezen elavult sztereotipiakat levetkozni a XXI. szazadban
Hmmm.... Mi a velemenyed a szoke nokrol? :-) En kb. igy vagyok a diesel-el
is. Valoban. Egyenei preferenciarendszer kerdese (de szep magyar mondat...)
Nem akarok errol vitat nyitni. Speciel csak csipkelodesbol irtam, de mivel
OPEL ASCONA 2.0i felirat is volt a leveledben, inkabb befogom a szam,
minden megvan bocsatva :-)))))))))
Tudod mit? A DIESEL a legjobb auto! /csak hogy legyen egy jo napod :-)/
(De en akkor sem vennek ilyet :-) csak hogy nekem is legyen egy jo napom)
Udv! GERI
|
+ - | slusszkulcs (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Sajat viccem:
Mivel inditotta be Hitler Ausztria lerohanasat?
Az Anslussz-kulccsal...
(Mondjuk mar gyerekkoromban talaltam ki, csak most elojott...)
GERI
|
+ - | Hirdetes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Vadiuj 600-as Mercim slusszkulcsat elhagytam, de rajta a kocsi rendszama
es a garazs cime, a becsuletes megtalalo visszahozhatja :-))))
(ezt mar ala sem merem irni :-))) Mi lenne, ha alkoholizaltam is volna ?!
:-)))
GERI
|
+ - | Citroen Airdream (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Felkerult nehany kep a Citroen keszulo(?) uj modelljerol. Tiszta Alfa :-)))
http://condrix.freeweb.hu
Es hidros lesz :-))))
Udv joe
XM 2.1TD
|
+ - | Re. HiX talalkozo gyakorta (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - felszereles
Sziasztok autosok, szia Szabo Ze.
>Van itt valaki egy Windows NT Trabival. Anno le is fenykepeztem. :) >Neki
>uzenem, hogy reggelente szoktam latni a Hungarian. Mivel nincs Hix >matrica
kirakva (regi
>auton maradt), ezert o nem tud rolam, idonkent egy kek 323F-et kell >nezni.
O Somogyi Istvan azaz Soma :-) Megegradbol :-) Mostansag Pesten dolgozik es
gyakorta arra jar. Az elso Hat kecskemeten o volt a hazigazda. Leveled Soma
is kapja.
Udvozlettel: Frigyes
A . MajorKa Bt.
Budapest. 1014. Uri u. 24.
T: 214-3950 ; M: 0620-9446-107
Skoda 120 L
HiX matrica , elso ajto legterelo, Brisk tunning gyertya,
hatso ablak futoszaljavito, Militec kaphato., E - gyujti elektronikus
gyujtas megszakitos autokba.
|
+ - | Alfa vs. robogo 2. resz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali van!
Ott tartottam, hogy nagynehezen kihamoztam magam a kocsibol, es
megneztem a foszert. Itt-ott piros volt (nem Ferrari-fan volt pedig), de
semmi komoly. Probaltam szohoz jutni, de tole visszhangzott a
Szentmihalyi ut, mar amennyire a delutan 4-es csucsban ez lehetseges.
Par higgadt probalkozas utan feladtam es felveve a stilusat en is
orditottam vele, de ekkorra mar a veletlenul mogottunk ket kocsival
cirkalo mentosok szedtek le rolam. En nem tudom mit kepzelt ez a
ropikukac,de nem felt egy 125kg-s emberrel leallni orditozni. Mellesleg
a bukon kivul egyszal kockas ing meg egy vaszonbermuda volt rajta,
ugyhogy meg csak a pisztoly sem batorithatta. A mentosok gyorsan
ellattak, nem sajnaltak a gezt es megnyugtattak, hogy csak felszini
horzsolasai vannak. Biztos nem ez az elso esese. A mocin is latszott.
Amirol meg kiderult, hogy nem robogo, hanem egy 250-500-as robogonak
alcazott megviselt masina. A kesobb kierkezo rendorok is nezegettek a
korabbi harci sebeket a motoron, meg meseltek meg ilyesmi sztorikat,
ugyhogy megvolt az alaphangulat :))) A lenyeg, hogy a nem mentem
neki, latta az indexemet, ugyhogy fogalmam sincs mi a rakot akart a
kocsi alatt. Kulonben a baromja is mondta, hogy indexeltem. Mondjuk a
helyszineloknek onnantol kezdve el volt intezve az ugy, hogy o (marmint
a f@sz), harmadikkent, a savelvalaszto vonalrol indult a zoldnel.
Innentol kezdve elashatja magat.
A helyszint biztosito rendorokkel meg volt boven idonk kibeszelni a
kozl. moralt, meg a motorosokat, mert mire a helyszinelok kiertek, vagy
ket ora telt el. Hangsulyozom mindez delutan 4-kor, a Szentmihalyin, az
M3-as fele. Gyakorlatilag 1 sav maradt a forgalomnak. Szerintem Csomorig
allt a dugo :((( Nehany kamikaze a szembelevoeknek kialakitott
kanyarodosavon kerult ki bennunket, a rendelkezesre allo kulso helyet,
mert az ugy dugos volt. Az nem zavarta oket, hogy ehhez egy villogo
rendorautot kell kikerulniuk a zarovonalon, majd 100 metert szembe kell
menni a forgalomnak. Az egyik motorost meg is allitotta a rendor, es
megmutatta neki a fekvo robogot, hogy visszavehetne magabol. Ne hatotta
meg tulsagosan. En nem ertem egyszeruen ezeket a ketkereku
baromalatokat. Messzirol viritanak a rendorok, meg a villogo kocsijuk,
leszarjak, mert ok ugy nem allank be a forgalomba... Meg is erdemli az
ilyen a fobelovest! A rendor meg elengedte. Majdnem kerdore vontam, de a
megszeliditett megjegyzesemre csak azt ondta, hogy, ha minden ilyenert
buntetnenek, akkor a szolgalat elso 10 percet kint toltenek a
forgalomban, majd estig kormolhetnek a jegyzokonyveket. Hat itt tartunk.
Ezert van ennyi kamikaze. Neha egy-egy megszabadit bennunket magatol
esoben/Ifa alatt/stb. De ez meg keves a boldogsaghoz... Tudjatok: keves
a gazolt motoros, mindenki ...
Asszem mara kiradikalizaltam magam. A helyszinelo egyebkent kerdesemre
annyit mondott, hogy tekintve az eset sulyossagat par honap mulva kapok
valami ertesitest a reszeredmenyekrol. En meg meg izgultam, hogy mi lesz
...
Minden jot:
Tamas (Fiat Coupe'16VT)
_______________________________
Tamas Nagy
Software-Ingenieur
T-Systems ITS GmbH
Ludwig-Bölkow-Allee, Geb. 41.1
85521 Ottobrunn
Tel.: +49 (089) 607-26279
Fax: +49 (089) 607-20100
E-Mail:
internet: http://www.t-systems.com
|
+ - | Coupe' motor (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali van!
Kikristalyosodott egy joideje tarto problema mibenlete. Meg a nagy nyari
szabadsagolasok elott irtam, hogy nyugje van a kocsinak (most a februar
vegi koccanas nyomaitol eltekintve), pontosabban a motornak. Nem rolam
es a kocsimrol lenne szo, ha pofonegyszeru lenne a dolog.
Ketretu: van egy neha jelentkezu teljesitmenybeszakadas, es van egy
altalanos gyengeseg a turbo ebredese elott.
Nos mar latom az alagut vegen a fenyt...
A blackout-jelensegert valszeg az injektor a felelos, mert a szakember
cseresnek nyilvanitotta mind a negyet, pedig probalta pucovalni. Ugymond
pisiltek a fejek. Elozetes info nelkul ram akart sozni 4 vada ujat 48e
Ft/db aron, amire a szerelom visszavitte neki es egy kis pampogas utan
belenyugodott az injektoros. A szerelom szerzett 4 bontottat 46e
FT/osszes aron, azzal a meghagyassal, ha a bevizsgalaskor kibujik a szog
a zsakbol, akkor lehet varialni a bontossal. Igy jobban hangzik.
Az altalanos erotlensegre sokaig meg a motorszetszedes utan sem talaltak
a valaszt. A muncheni szervizben egy nyomasmeres utan azt ajanlottak,
hogy dobjam ki a motort, mert ez halott... Ccc Kezemben volt egy ali 1
honapos ATC-s meresi protokoll, hogy a gep hasit, csak 'alul semmi'. A
gyari ertekeket tudja a 135e-dik km uta is, csak pl. a max nyomatek 500
fordulattal feljebb fogalmazodik meg a fotengelyen. Szoval vegyes a kep,
erre meg a barmok azt mondjak, hogy kuka. Minden elismeresem az oveke
(muncheni szerviz), mert nagyon egyutterzo arccal kozoltek, nem rohogtek
ki, szinte majdnem velem egyutt sirtak. Nem ajanlottak a gyari
csere-motor megvetelet+beszerelteteset (~8e Euro), nana, a kocsi nem er
annyit... Ezek utan jottek az itthoniak. Tehat mint mondottam a
szetszedes utan meg nagyobb volt az amulas, hogy ez milyen szep, meg az
milyen szep. A gepmuhelybol felhivtak a szerelomet, hogy ok biza nem
nyulnak hozza, mert utana sem tudnak jobbat csinalni...
henger-ovalitas o.k.
szelepek, feszkeik o.k.
dugattyuk (teto, hornyok,...) o.k.
gyuruk o.k. -> na aztan itt ugrott anyuszi a bokorba, mert valahogy
kisutottek nagy sokan, hogy terheles alatt kilagyulnak es eliszkol
mellette a menes. Ezt a szerelom meresei is alatamasztottak (meg ebben a
muncheniek sem tevedtek, bar ok 130 Euroert mondtak a semmit). Irany a
gyurucsere! Hurra! Ha lud legyen kover: hengerfej-sikolas, uj
hajtokar-csapagyak (tam-csapagyak 97e-nel cserelve voltak),es a
szukseges tomitesek.
Nagy-nagy varakozassal tekintek a megujult eroforras fele. Majd
beszamolok :)))
Minden jot:
Tamas (Fiat Coupe'16VT)
_______________________________
Tamas Nagy
Software-Ingenieur
T-Systems ITS GmbH
Ludwig-Bölkow-Allee, Geb. 41.1
85521 Ottobrunn
Tel.: +49 (089) 607-26279
Fax: +49 (089) 607-20100
E-Mail:
internet: http://www.t-systems.com
|
+ - | Re: babu (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Tue, 2002-09-03 at 17:03, condrix--vnet.hu wrote:
> >> probababuk tervezese volt a tema, es mint kiderult, hullakat hasznalnak
> >Igen, ez az "uj" hullam. Pontosabban vannak akik erre eskusznek mondvan
> >hogy a regimodi babuk nem igazan teszik lehetove a mereseket. Viszont a
[snip]
> Felreertetted. Mint fent is latszik, nem a hullakat hasznaljak tesztelesre,
> hanem a hullakat hasznaljak a mind tokeletesebb babuk tervezesehez. Mivel pl
Akkor persze felreertettelek (bocs), de azert olyan is van hogy tenyleg
hullat hasznalnak toresteszthez...
Udv, Sandor
PS. Tessek, kozben nezem a hiradot es ebben a pillanatban van egy riport
ami pont arrol beszel mint te (europai kooperacio kereteben modellizalt,
Umo a neve ez az?):-o
|
+ - | Re: Wagon R+ kontra Megane (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Tue, 2002-09-03 at 18:53, megaduo--freemail.hu wrote:
> 2. Futomu: sokkal hallkabb az R+, a varosi gorongyok se nem
> hallatszanak, se nem erzodnek. Puhabb mint a Megane, es sokkal
> instabilabb!! Gondolom a magas epitesnek is koszonheto, de ott
> ahol a Megane-nal 100 korul mentem most a 60-is hajmeresztonek
> tunik. Valahogy nem akarodzik vele gyorsan menni kanyargos, huplis
> videki uton !
Nem biztos hogy a puhasag es hajoszeru mozgas instabilitast jelent. Az
elmult heten egy (berelt) C5-ben voltunk, majdnem tengeribetegek lettunk
(hiaba, a Citroen lengescsillapitoi nem nekem valok:) de a stabilitas
kivalo volt.
> harapos. A kerekek konnyeden allora fekezhetok, amikor azonban
> erosen megmutatkozik az ABS hianya, az auto fara hajlamos kitorni.
Ez alighanem nem az ABS hianya miatt van, hanem ezek szerint a
fekeroelosztot is kisporoltak belole ami miatt a hatso kerekek is
blokkolnak. Persze az ABS ezt is megakadalyozna, de nem szukseges hozza,
eleg lenne az eloszto.
Udv, Sandor
|
+ - | Ketkerekuek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Elnezest a csapdaert, nem biciklikrol es nem is motorokrol lesz szo:)
Hanem arrol hogy ma (egy tovabbkepzes kereteben, de ez lenyegtelen)
meglatogattam az Aubevoie-i Renault tesztkozpontot, ahol a
futasteszteket vegzik (prototipusok, mar forgalomba kerult jarmuvek,
konkurrencia autoi stb). A palyak is eleg erdekesek voltak (egy 5ajtos
Megane II-ben:), bar nem hagytak minket vezetni:(
A nap fenypontja viszont a vege volt amikor a munkajukat befejezo
klubtagok kis bemutatot rendeztek nekunk. Ketkerekeztunk. Az emberkek
azon csapat tagjai akik tavaly allitottak fel egy vilagrekordot: 16 auto
libasorban ket kereken. Ma este oton voltak es koztuk volt a sebessegi
vilagrekorder is: tobb mint 180 km/ora. Egy csinos fiatal no (viszlat,
eloiteletek!).
Ket Twingo, egy Scenic es egy Kangoo kozott valogathattunk. Az autokon
persze kulonleges kerekek vannak (6 atmoszferara felfujva!) es igy is
csak 5-6 km-ert birnak ki. A bemutato alatt 3 kerek ment tonkre. Az
autok strukturaja megerositett (bukocsovekkel) es a differencialmuvet
blokkoltak, de egyebkent rendes szeriaautok standard motorral.
Szoval bukosisakot fel, irany valamelyik auto es rajta 2-3 perc
ketkerekezesre egy par szaz meter atmeroju terepen ami csak ilyen
bemutatocelokat szolgal... Erdemes kiprobalni az utasulest es a vezeto
mogottit is, teljesen mas erzes. Ami viszont kozos, az az hogy mindig
azt varod hogy na most billen at az auto es kozben dehogy:) A sracok
szerint egyszeru: olyan mint a biciklizes (majdnem ugy is vezetik,
kanyaritjak), mikor egyszer eltalaltad az egyensulyt, megvan es tobbet
nem felejted el. De azert csak ovatosan a kiserletezessel:)
Az egyik forditva donti az autojat: a bal reszet emeli fel es aztan
nyugodtan kibujt a felsotestevel az ablakon, jobb kezzel fogta a
kormanyt es bal kezzel integetett. Allitolag europaban mindossze 2-3an
kepesek ezt megcsinalni.
Persze neha vannak bakik: nemreg egy autot ugy tort ossze az egyik hogy
oldalra borult, majd valamilyen modon tovabbperdult es ugy vagta oda a
jobb oldalt is hogy a teton egy karcolas sem esett. Allitolag nagyon
latvanyos volt az eset, de ma sem ertik pontosan hogy is tortent...
Na, tovabb nem csorgattatom a nyalakat, de ha lesz lehetosegetek
ilyesmire, bun kihagyni!
Udv, Sandor
|
+ - | Biztonsagi ov nelkul ? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haho !
:> Tegnap ismet egy olyan baleset tortent, ahol a biztonsagi
:> ov hianya mentett eletet... A Peugeot 406 soforje a
:> sztradan elaludt es arra ebredt, hogy kozeledik a korlat.
:> Senki nem erti miert, de a ficko egyszeruen lefekudt az
:> anyosulesre, a korlat meg szabalyosan levagta az auto
Mivel nalam automata ov van (es szerintem szinte mindenkinel)
siman le tudok fekudni az anyosulesre ovvel egyutt is, mivel
a medenceresz nem akadalyoz, a bal vall feletti ov alol meg
siman ki lehet csuszni jobbra oldalra... Maximum az oldalam
nyomja az ovcsat, de ennyi kellemetlenseg meg mindig jobb,
mint a korhaz, vagy...
Tehat az elso mondattal nem ertek egyet... (Most sem :-)
Szep napokat: Antal Attila
(Seat Leon 1.6 aut)
|
+ - | Re: balek vagyok? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nem te vagy a balek, hanem a szarháziak száma nő. Azt döntsd el, hogy
mit akarsz. Ha pereled, akkor az anyázánál tovább nem menj, mert csak
rontasz a helyzeteden a bíró előtt. Ha megcsináltatod saját költésgedre,
akkor pedig zúzd meg a kocsiját, vagy az orrát.
KecskésL
|
+ - | Vendo Rover 213 se (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ciao a tutti,
vendo Rover 213 SE
12 valvole colore bianco
del '91 in ottimo stato
con 70.000 km unico proprietario
vero affare da vedere
|
+ - | Re: Biztonsagi ov (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szervusztok!
Gonczi Csabi irta:
>> Ebbe belekotnek... Ha egy autoban nincs gyarilag
>> kiepitett helye a biztonsagi ovnek -akar elol, akar hatul-
>> abba _tilos_ biztonsagi ovet szerelni. A tiltas oka
>> valoszinuleg az, hogy Te ugysem tudsz megfelelo
>> szilardsagu rogzitesi pontot kialakitani, es ez esetleg
>> csak akkor derul ki, amikor mar keso...
>En meg ebbe kotnek bele. Talan letezik ilyen tiltas, talan
>nem, a jozan esz azt mondja, hogy mindig jobb egy kevesbe
>szilard rogzitesi pontu (akar 2 pontos ov), mint a semmi.
>Eleg egy kicsi koccanas es csunya kovetkezmenye lehet,
>foleg egy idosebb Skodaban. Az utolag beszerelt ov eletet
>menthet...
En nem akarok belekotni (:-), de eletet is vehet el. Tegyuk fel egy
komolyabb utkozesnel a kasznibol kiszakado felso rogzitesi pont a szij
vegen levo femcsattal + csavarral + egyebekkel a sofor vagy az elso
utas fejeben all meg.
Udv!
--
HAÁSZ Attila --- mailto:
|
+ - | 2.-ban meddig (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Termeszetesen huzattam mar ki kocsit 2.-ban padlogazzal, de soha nem
vartam meg az igy elerheto vegsebesseget. Ugye nem baj, ezert nem
leszek kigolyozva ?
--
Meszaros Geza :-)
|
+ - | Feliratok... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A napokban lattam egy oreg, picit viseltes Ford hatuljan.
A gyari csillogo, villogo 2.8 felirat ele volt irva, hogy "sorry"
Kuuuurva jooooo !
--
Meszaros Geza
|
+ - | va: motorozas, duhonges (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Az emberek egy jelentos hanyada egyebkent igazi budos
> bunko, kozlekedesre full alkalmatlan:
Fogash, mar meg ne sertodj, de ez a _nagyon siettem es 180-al a
felezosavon villogok a szembejovonek, hogy huzodjon le_ tortenet a
meselorol sem fest szep kepet. A Bolcs Kadi mindkettotok segget
rojtosra korbacsoltatna. :-)
Annyi budos bunkoval talalkozhatsz, akkor is amikor szabalyosan
kozlekedsz. Miert nem csak olyan peldat emlitettel ?
--
Meszaros Geza
|
+ - | 2-esben meddig (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Geri!
Az S120 az enyem, S136 csaladi, a tobbi meg nem az enyem volt.
Sajna csak ennyit mennek :))
Teeby
|
|