1. |
az m3 nem visit :) (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
2. |
TO: BMW es elmenyek! (mind) |
67 sor |
(cikkei) |
3. |
VD (mind) |
41 sor |
(cikkei) |
4. |
folytatas (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
5. |
autotolvajok (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
6. |
BMW 1.6 105 LE (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
7. |
BMW meg mindig (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
8. |
BMW, Merci ingyen se? (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
9. |
PSA tali (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
10. |
Elettartam (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
11. |
re: mindenfele (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
12. |
re: p911 + bmw melyik tetszik (mind) |
34 sor |
(cikkei) |
13. |
Apokalipszis most (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
14. |
RE:Fiat-robbantott kepek (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
15. |
Re: Kinek mikor ert fulig a szaja autoba uleskor? (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: BMW es egyebek (mind) |
89 sor |
(cikkei) |
17. |
Re: hutoventillator (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
18. |
Re: Kmora pottyok (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
19. |
BMW& stilus (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
20. |
Re: szem.szam (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
21. |
Re: Re. Vizpumpa (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
22. |
Re: legurester (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
23. |
Agressziv kismalac (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
24. |
Elozes (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
25. |
Gyorsulas (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
26. |
Triznyak... (mind) |
45 sor |
(cikkei) |
27. |
km ora pottyok (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
28. |
Megane Classic (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
29. |
BMW vagy mas? (mind) |
55 sor |
(cikkei) |
30. |
3:2 (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
31. |
Re: Mi a legjobb? (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
32. |
Re: :-) (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
33. |
Re: Ami auto (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
34. |
Re: Akkor most... (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
35. |
Legjobb auto (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
36. |
bejemve+hutoventillator (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
37. |
Re: Fiat-robbantott kepek (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
38. |
Re. Fulig ero szaj (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
|
+ - | az m3 nem visit :) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 02:51 2003. 04. 15. +0000, you wrote:
>szebb, mikor egy nagy kobcentis motor elporog 7-8000-ig, mert nem
>visit, mint 1.6-os, hanem oriasi hagja van. Szoval nekem abszolut nincs
>kifogasom a porges ellen, csak legyen mit porgetni:-))))
Figyi a visitasrol annyit hogy hihetetlenul ronda hondaj volt az m3nak az
itnegrahoz kepest.. es magasabb hangja is volt.. a visitas az en
szotaramban magasabb hangot jelent, marpedig ebben az osszehasonlitasban az
uj m3 gyozott, jobban visitott, az enyemnek viszonylag mely hangja volt, de
annyira hogy tobben leallitottak hogy meseljem mar el mitol van ilyen
hangja es nem hittek el hogy gyari...
Szovla elhiszem hogy a regi m3nak nincs ronda hangja, de az ujnak
borzasztoan... hidd el nagy csalodas volt latni az uj m3at mert szép darab
egy olyan ronda hangot adott ki magából hogy nem tudom hogy honnan vettek
azt a szörnyűséget..
Ant
|
+ - | TO: BMW es elmenyek! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Udv mindenkinek!
>
> Olvasgatva ezt a BMW - rizsrakéta parharcot meglehetosen jot mosolyogtam!
> :-) És nem bírtam magammal, gondoltam megosztom veletek sajat
> tapasztalataimat!
> Hát akkor kezdjuk: Az egyik nemet tesztpalyan, ahol a legtobb gepfenet
> kiprobaljak es utana ertekelik is, a legjobb koridot a Mitsibishu evo VI
> tartja!!! Ok, ez öszkerekes, dehat az Audi meg Quatro nem?! S6-rol van
> szo, nem pedig gyengusz 1,6-rol. Az Audi a 8. helyen all. A masodik
> erdekes modon egy Porche, abbol sem egy egyszeru utcai valtozat, a BMW
> legjobbja 10 és 20 kozott van, megelozi ot a brabus merci is (nem tudom
> melyik tipus)
> Az azért hozzá tartozik, hogy a kulombsegeket masodpercnel kisebb
> egysegekben merik, mert nem tul nagyok. Ezen kivul kulon tesztelik a
> fektavot, max kanyarsebesseget, gyorsulast is! Ja a fekezest hidegen es
> melegen jol meghajtva is elvegzik biztos ami biztos alapon.
> Egy- egy ilyen teszt alkalmaval alaposan megnyuzzak a gepeket, mar-mar
> sajnalni kell oket. De az eredmeny jol tukrozi milyen kocsit is erdemes
> venni penztarcara valo tekintettel.
> Az első 15 kocsi kozott, ha emlékeim nem csalnak, van Volkswagen is bar
> csak vr6-os, de megtalalhato a jaguar sportvaltozata, Ferrari, porsce,
> audi, merci, toyota celica, az izmosabbik, mitsu, igaz csak az evo
> valtozatok.
> Az elmezonyben mindenkepp nemet uralom van, de az Alfa is jol szerepelt a
> Ferrarival egyutt! Akiket hianyolok a francia kocsik és az amcsi gépek.
> Még a chrysler viper gt is kicsit le van maradva. Epphogy befer a top
> 20-ba.
> A chevi corvette is csak gyorsulasban mutat valamit, na meg fogyasztásban
> ver mindenkit!!! :-)
> A pontos sorrendet egyebkent barki megtekintheti, ha megnezi a DSF-en!
> A tesztek alapjan meg a nem hozzaerto is rajon, hogy nem mindenben a bmw a
> legjobb! Az teny, hogy BMW az egyik aminek legkevesbe romlik a
> fekteljesitmenye melegedeskor, nem is bajornak van a legnagyobb etvagya,
> nem a legfapadosabbak koze tartozik! Tehat osszesegeben jo auto, de
> lehetne meg jobb is!
> Mert pl a belso helykinaltban van meg mit tanulniuk. Ugyanakkor a Z4-et
> tolunk nyugatabbra az egyik legjobbkent tartjak szamon.
> De nem csak a tv-bol ismerem a kocsikat. Testkozelben probaltam ki jo
> nehanyat, mikor meg egy autokolcsonzoben dolgoztam. Az teny, hogy nekem a
> nemet kocsik jottek be eddig leginkabb! Probaltam tobb audit, mercit és
> bomost is, ezekkel tobbnyire nem sok gond volt. Legmegbizhatobb és
> legkenyelmesebb a merci volt, de a dieselek a leglustabbak is! A
> Volkwagennek csak az ujabb valtozatai voltak jók kenyelemre és dinamikara
> is! Golfban/Boraban kicsi hatul a hely, bar a 80 audiban se lehet
> terpeszkedni. Jo igaz az S merci utan minden kocsi kicsi! Volt egy
> ameriaki ford cirkalo, ennek nem lehetett kulon allitani a hattamlajat.
> Pedig amugy egy hatalmas fotel volt beteve (szo szerint) ulesnek! De
> belulrol nyithattad a tanksapkat és a csomagtartót elektromosan! (87-es
> modell) Ha a motorjanak (2,8l V6) uresben gazt adtal elcsavarta a kocsi
> elejet a nyomatektol, de gyorsulásra a kocka lada otthagyta! HEHE!!! A
> szervokormany viszont konnyu és finom volt! Es a motorhaztatore ket
> franciaagyat lehet rakni! :-)
> Sajatban most egy skoda octaviank es egy fabiank van. Ha az arukat is
> nezem, akkor igen jo kocsi mindketto.
> Persze nem egy kategoria a bomossel, audival, vagy mercivel. De amennyivel
> ezek tobbe kerulnek, annyival nem is jobbak a csehek volkswagenjenel. Nem
> csak az arcedulara gondolok, hanem az uzemeltetesre is! Mert a futomu
> ezeknek sem bir ki tobb pesti katyut, a penztarnal meg lehet csengetni,
> egy gombfej, lengescsillapito csere utan!!!!
>
> Olcso benzint!
>
> Jockey
>
> ui:Kinek mikor ert utoljara fulig a szaja autoba uleskor?
> Mult het csutortok: 75E150 iveco eurocargo cursor. 0 km-es. Beletettem
> azota 1000km-t fulig ero szajjal!!! :)
|
+ - | VD (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Vaddiszno
Ne alltalanosits, a helyzet az, hogy a bazi nagy autok itt nem fogyasztanak
olyan sokat..
Most epp egy '97-es Cadillac Deville Northstar V32 a jargany amivel naponta
legyurok 80 merfoldet munkaba, haza, ideoda. Reggel 4-re vagy 5-re szoktam
jonni, es mivel (amugy torvenyes) radarjelzo is van az autoban, hat, ritkan
megyek 80 merfold ala, de inkabb a 90-et tartom. Ezzel a tempoval is 12 liter
korul van a 8 hengeres 4.6 literes motor atlagfogyasztasa.. Ez szerintem szep,
lehet, hogy a te BMW-d sem tud ennel jobbat... (ennel a temponal)
a fogyasztast nem a benzinarak miatt mersekelik (igenis, mersekeli), hanem az
igen szigoru kornyezetszennyezesi normaik miatt.
Es az uj autokat ismerve, nem neveznem alacsony hatasfoku motoroknak, hiszen a
rossz hatasfok sok egestermeket is jelent, amit, megismetlem, NEM engednek meg.
>Eleg alacsony hatasfoku motorokat gyartanak, tobbnyire elavult
>technikaval felszerelve. Mennyi is a seb hatar odakint? 55 mph, na
>annyit kibir, tobbet nem nagyon. Marmint a futomu, stb.
Nos, ez rosszhiszemusegre es helyzetnemismeresre vall, szerintem te is rajossz,
mekkora baromsagokat hordasz itt ossze. Ha nem, gyere es nezz korul egy kicsit.
.
pl. nezd meg, milyen munkakat vegeznek egy automuhelyben..
Erdekesseg:
Amikor kikoltoztem, nagyon meg voltam lepodve, sok Jaguart lattam. Aztan
kiderult, hogy itt csinaljak, Ford termek. Tudtatok?
Masik:
Sajnos a buta amerikai vezetok miatt eleg gyakori az olyan baleset, amelyikben
motorost utnek el, egyszeruen nem veszik eszre oket. Ezert (is) annyira
nepszeru a Harley, ezt sokkal konnyebb eszrevenni, sot: meghallani.
Tisztelettel,
Vad Asz
______________________________________________________________________
Do you want a free e-mail for life ? Get it at http://www.email.ro/
|
+ - | folytatas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Folytatas az amcsi autokrol
Amire en itt felfigyeltem:
a Volvok 90%-a XC ( kezd hoditani a V90 XC!)
Telen az emberek inkabb vesznek negyszernegyes SUV-t, mint egy rend teli
gumit :-(
10 BMWbol 8 MPower, a masik ketto Z8 illetve Z3
a legtobb ember nem tud kezi valtos autot vezetni..
Itt valami nagyon extravagans dolgot kell hogy vezess, hogy feltunj a
stoplampanal: uj Hummert (a mult heten vagy 4et lattam mar!), Ferrarit,
klasszikus autot vagy tankot..
Vad Asz
______________________________________________________________________
Do you want a free e-mail for life ? Get it at http://www.email.ro/
|
+ - | autotolvajok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
egy levelet kaptam az iment valakitol, aki olaszorszagban el es dolgozik.
Hadd essen le az allatok, bepastelek egy reszt:
Az egesz a gyarbol indul.Mar ott vannak embereik.Nemetorszagban es meg
nem tudom merre.Ott agy peldany kulcsot beraknak a tukorbe(beepitik)es mar
onnan kovetik az autokat,hogy merre adjak el.Evek telnek el,es amikor
megtalaljak; akor csak letorik a tukrot....es iram!
en ledobbentem, most rajtatok a sor..
Vad Asz
______________________________________________________________________
Do you want a free e-mail for life ? Get it at http://www.email.ro/
|
+ - | BMW 1.6 105 LE (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Vaddiszno irta:
> Amugy igy van. BMW 1.6 105 LE, de nem azert,
> mert nem tudnak erosebbet csinalni, hanem mert ugy
> gondoljak, hogy aki eros autot akar, az vegyen nagyobb
> motorral.
Persze, persze, magyarazd csak meg a bizonyitvanyt :-)
raki
|
+ - | BMW meg mindig (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado :
> ujra elmondanam, hogy szerintem sem
> a BMW a legjobb auto, csak jobb, mint
> ami itt par embernek van (...)
> es ez nem lenezo stilus, hanem teny.
Bakker, mar nagycsoportos vagy, vagy meg kozepso csoportos ovis? Mert a
szellemi szinted olyan kozepso csoportra utal.
raki
|
+ - | BMW, Merci ingyen se? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado :
> >merci vagy bmw ingyen sem
> >kellene? Na ne.....
>
> Nekem kene !!!!!!!!!!!!!!!!!
> Eladnam, es vennek rajta egy nekem megfelelo kocsit :-))
En a BMW-t megtartanam. Vegul is nem rossz jargany az :-)
raki
|
+ - | PSA tali (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho!
A Totalcar pedig beharangozta a veszpremi talit.... Aztan meg tessek
foliratkozni a Totalcar forum PSA topicra:
http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9003694&uq=19169
Elfelejtettem mondani, hogy ez topic tali volt, nem Citroenes. Volt ott ket
Peugeot is, egyikuk egy gyonyoru 605-os wow! Egyebkent kepek vannak mar a
weblapunkon:
http://psa.sysconfig.hu/
Most szolok: Siofokon 26-an Peugeot tali, Citroeneket is varnak. Bovebb
info:
http://www.freeweb.hu/peugeot406
Egyebkent a kovetkezo Citroenes tali mar szervezodik, datum junius 27-28-29,
helyszin Agard.
Aztan egy honap mulva Kacsa vilagtali, Olaszorszag.
----
Ma voltam zoldkartyat csinaltatni, sarga matrinyat nyalaztak a rendszamra,
valtozott a modi. Mult evben 2.75 volt a harom meres atlaga, ma 2.7 (mindig
ugyanoda, a KPM-hez viszem). Volt ott egy gombolyitett Mazda 626-os elottem
2 literes dizellel, erdekes volt a feltolto a motor mogott. Sajnos 8 folott
volt nala a mert fust vagy mi, igy elkuldtek
Udv joe
XM 2.1TD
|
+ - | Elettartam (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Autot elettartam szempontjabol milyen motorral erdemesebb venni, melyik
"el" tovabb? Otto benzines/LPG vagy Diesel sima/Turbo/"csoda-DI" , 2 vagy
tobb szelepes (hengerenkent), urtartalom?
Jozsi
|
+ - | re: mindenfele (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>Felado : [Hungary]
>Temakor: Mindenfe'le ( 41 sor )
>Idopont: Mon Apr 14 15:23:26 CEST 2003 AUTO #1795
>>Az enyem kb 2 het mulva fog fulig erni, amikor beulok az uj Opel
>>Comboba es arra fogok gondolni, hogy tobbe' nem kell lefejelnem a regi
>>Astra ajtokeretet.
>Lehet le foglak vele lombozni: ugyanugy be fogod verni a fejed. :o(
Tapasztalat
>bol mondom, most a ceges autonk egy Renault Kangoo, s eddig ez az egyetlen,
ame
>lyiknel nem vertem be a fejem.
Lehet hogy ujat mondok, de amikor az ember autoba szall, mindig be kell
huznia a feje't. Ez ujdonsag nektek? En meg soha nem vertem be a fejem
sehova, amikor autoba szalltam (Meg kisfiatnal sem). Nem lehet hogy a
mozgaskoordinaciotokkal van baj?
Udv,
awender
|
+ - | re: p911 + bmw melyik tetszik (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>Felado : [Hungary]
>Temakor: P911 ( 14 sor )
>Idopont: Mon Apr 14 15:53:46 CEST 2003 AUTO #1795
>Ha 911be fulig ert a szad, es ahogy irtad nem turbo volt, akkor nem
>ertem, egy olyan autoval, ami jobban megy, biztosabban fexik az uton
>miert nem erne fulig a szad? Na jo a fekje a P911-nek jobb. Nekem
>minden nap fulig ert. Most hogy M3-as van, szinten. Ez valami allat,
>amit lehet vele produkalni. De azt is elvezem, ha csak a dugoban allok
>vele. Mert tudom miben ulok, es ez boldogga tesz. Nem csoda, ha kis
>aggodalommal figyelem a tobbi autost (nem mindenki persze), aki vert
>izzadva, kinokkal az arcan kuzd a nyulketreceben.
Tudom persze, hogy a Porsche-n belul vannak kulonbozo tipusok, meg 911-esnel
is van Turbo is. Azonban mint irtam volt, nem attol voltam elegedett, hogy
1000-el mentem, hanem attol, hogy benne voltam. Szamomra a Porsche volt az
elso olyan kocsi, mely igazan tetszett. Azota van meg par, ami igazan nagyon
tetszik (pl. vel satis), de a legjobban a 911-es.
Jelenleg napi 35 km nemet autopalyan munka, +35 haza. + a tobbi, ha pl.
bevasarolni megyek. A dugoban nem szenvedek, mert tudom, hogy art az
egeszsegnek, es nem kerulok gyorsabban haza tole - ez nem kocsifuggo.
A BMW jelenlegi valasztekabol nekem nem tetszik az M5-os :(( Meg nem ultem
benne - ahogy javasoltad, azonban nalam a kocsiban tartozkodast az is
meghatarozza, kivulrol milyen a kocsi. Az M5 nem a zsanerem. Az X4-es mar
nagyon szep, a Z4 gyonyoru, a Z8 is nagyon szep. Utobbi harommal nagyon
szivesen jarnek. M5-el inkabb nem, tenyleg csak ha muszaj. Tetszik meg a
C1-es is, de az motor.
Udv,
awender
|
+ - | Apokalipszis most (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>Felado : [Hungary]
>Temakor: Akkor most... ( 23 sor )
>Idopont: Mon Apr 14 16:14:28 CEST 2003 AUTO #1795
>gyorsabb, es szebb autok is (bar nem sok) mint az enyem. Igaz az a
>hogy az auto amit gyartanak 1 kalap szar, de beleulve hamar ra lehet
>jonni. Nekem mar sok autom volt, megtobb fajtat vezettem, BMW elott,
>utan es kozben, de velemenyem szerint ossze sem lehet hasonlitani
>idaig semmit az enyemmel.
Olvasom ezeket a valla'sos tulfutottseggel, dogmakkal, doktrinakkal terhes
sorokat, melyben az idoszamitas mar nem Krisztus szerinti, hanem
"azenBMW-melotti" es az "enBMW-mutani" - es arra gondolok, micsoda
apokalipszis lesz itt, ha ennek a manusnal egyszer telik egy M7-esre :)))
Udv,
awender
|
+ - | RE:Fiat-robbantott kepek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Maganba kuldjetek a cimet akinek kell cd-n elkuldom.
A netre tudtok valamilyen jo helyet ahol elfer egyszerre 290MB mert en sajna cs
ak max 50MB-ot tudok egyszerre.
udv
Fecsik
Fiat127/500
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: adsl-224-81.adsl-pool.axelero.hu)
|
+ - | Re: Kinek mikor ert fulig a szaja autoba uleskor? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nekem akkor, amikor 2 eve kiprobaltam egy vadiuj M3-as Cabriot. Harom
napig nem tudtam magamhoz terni. Aztan meg ket hetig sirtam :-)
En nem vagyok kimondottan BMW manias, ettol eltekintve meg szeretnem
kerni azokat, akik meg nem vezettek BMW-t ne fikazzak. Elvegre egy autot
nem a kopasz, kigyurt, pitbullos, stb. legenyek utan kell megitelni.
Tudtommal mas markak meg nem talaltak fel egy olyan valtot, amely a
BMW-kben csucsul, es a motor valamint a futomu sem mindennapi. Ettol
eltekintve meg merek eskudni, hogy lampatol lampaig valo gyorsulasban
egy 1.3as Suzuki 85 LE-s motorral siman lehagyja a 316-os "csodat". Sot,
akar az 518 "Executive-ot is :-)
Csakhogy az autokat nem erre talaltak ki. Ja, hogy sokan ennek alapjan
valasztanak autot? Csak tegyek. Aztan az elso kanyarban elszallnak, mert
vezetesi tudas messze nem egyenlo a kerekcsikorgatassal.
Vd, par Auto-rol lemaradtam. Mikor tertel at M3-ra?
IRIGYELLEK!!!!!!!!!!!
:-))
...de varj csak, megveszem en az Impreza WRX STI-met, es majd
meglatjuk:-))))))
Udv,
Robi
|
+ - | Re: BMW es egyebek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>megtenni,mert sajnalnad az autodat. A program cime valami ilyesmi volt
>: "Mi biztonsagos autokat gyartunk, de mi van a soforokkel?" Ez alapjan
>valasztottam inkabb
>4-maticot az AMG verzioval szemben.
>Akit erdekel a dolog bovebben, irjon. Egyebkent az lenne a jo,ha
>mindenki megtehetne minden uj auto vasarlaskor legalabb a mogyorodi
>treninget.
Ezert errol a treningrol meg 4Matic-AMG vlasztasrol irhatnal nekunk/nekem.
Majdnem egy eve volt, a sztori ugy kezdodott,hogy lejart a berleti
szerzodesem az E osztalyomra es szerettem volna lecserelni a kocsit. Az
MB-Auto remek arat ajanlott erte,ha veszek egy ujjat. Szerettem volna S
osztalyut, de ragaszkodtam a 4 kerek meghajtashoz. Tudom, hogy sokak szamara
ez irritalo sztori lehet,de nem ez a szandekom. Az E osztalyom 279LE-s volt,
a kovetkezo lepcso 306,360,500LE. Mindenkeppen az 500Le-s AMG verzio
dobogtatta meg a szivemet, de a tobbi AMG kinezet (felnik, ultetes, ABC
futomu, ulesek, stb) mar nem tetszettek, en a konzervativ elegance kivitelre
bukok. Idokozben kiderult, hogy
tavaly szeptembertol gyartjak a 306Le-s verziot 4 matic kiadasban. Szoval
loero kontra 4 kerek volt a dilemma.
A konnyebb dontes erdekeben Stuttgartbol kaptam egy meghivast 3 napos
vezetestechnikai treningre, teljes ellatassal. (repulo,hotel,kaja,pia, not
sajna nem adtak:))
Elso nap megneztuk a gyarat, frenetikus volt,ahogy a henger acelbol auto
szuletik. A legerdekesebb elem az volt,hogy az S osztaly egyes reszeit a
hegesztes mellett ragasztjak is! Nekem nagyon meglepo volt. Este elmeleti
oktatas, vezetes, manoverek, a legkisebb rossz valasztasa (pl.kamionba
csapodas eseten), es parkoloi tornatrening. :)
Masnap irany egy repteri palya, itt 6 fos csoportokba osztottak minket
(30fo, holland,finn,magyar,spanyol,olasz?). Elso tema A osztallyal
renszarvasteszt esp nelkul oktatoval,majd egyedul. Utana S600-zal szimulalt
stau veszhelyzet kitero manoverrel (veletlen szeruen az utolso pillanatban
fuggony nyilt ki szabad ut jelleggel), ABS nelkul, 150Km/h-nal. Elsore
dobbenetes volt, nem is hittem,hogy ilyen magasra es messzire tud repulni a
bolya! :)) Mentsegemre szolgaljon, hogy elotte nem vezettem kb. 7 eve ABS
nelkuli autot. Utana ABS-sel mar gyermekjatek volt, mertek mindket esetben a
reflexet es a lassulast mertek.
Kovetkezo manover UJ!!! E osztallyal egyik oldalon csuszos palya ABS nelkul
50Km/h-ral, szepen porogtunk! Majd megtanitottak megtartani az autot. Majd
kovetkezett egy korpalya, alul es tulkormanyzas szimulacioval, itt is
megszivtam elsore, no igen ezek az autok nem voltak 4-maticok..... de nagyon
jol be lehetett gyakorolni a gazelvetelt es a gyors korigalast. C osztallyal
egy furcsa feladat kovetkezett 120-szal be kellett hajtani egy slalom
palyara, ahol csak gazadassal lehetett megoldani a feladatot, de 150-nel mar
borulas veszely volt (elvileg). Es tenyleg 170-nel mar arattam a bolyakat.
:) Az oktatok csak mosolyogtak, de ki kellett probalnom. Es erre biztattak
is minket, igaz into jelkent ott allt a mento. :))) Merci az is.
A kedvencem egy helyenkent sikositott palya volt, egy CL500-zal. Itt az
volt a feladat,hogy az automatat 2-be kellett tenni, es majdnem vegig
padlogazzal egy kacskaringos palyan. Majd ua. egy SL500-zal (regi 1991-es
model) ESP nelkul, de slick gumikkal, hogy erezzuk a kulonbseget. Elegettunk
egy par slick gumit,de ott ez nem volt gond csereltek es jatszhattunk
tovabb. Majd egy AMG C36 kovetkezett (optimizmusbol bukokerettel) egy olyan
palyan, ahol az utburkolati egyenetlensegekbe be lehetett tamasztani a
kereket fordulaskor. Imadtam, idore kellett menni, mint egy rallyn.
Es vegul kovetkezett a gyilkolaszas. Uj E-vel slalom majd "zsarukanyar"
full gaz rukverc, majd eroteljes rantas a kormanyon. Szinte verzett a
szivem, a beton vastagon tele volt gumi darabkakkal.
Vegezetul volt egy verseny ezekbol osszerakott palyan. kozepmezonyben
vegeztem, igaz hogy a 30 mert adatbol 3-ban en voltam a legjobb.
Masnap volt egy muzeum latogatas, jo volt, plane latni a 1936-os 540K-t
(180LE) es beinditottak nekunk az elso benz replikat is.
Majd hazautazas.
Itthon kaptam kolcson egy S400 CDI-t (250LE) az MB-Autotol (tulajdonkeppen
2-3 napra barmit kolcsonadnak), de hiaba teszteltem, nem az igazi ekkora
autonal a hatsokerek meghajtas. Porosabb utrol (XVII ker.) nem tud az ember
beallni a forgalomba, mert mindjart leszabalyoz az asc. Vezettem meg SL55-t
is,de a vegen ragaszkodtam a 4-matichoz. Sajna az AMG visszautasitotta a
motorcseret, majd a Brabus is, Lorinser is. A Carlssonnal mar
artargyalasokat folytattam, amikor feladta. Igy maradtam a gyari S500
4m-nel.
Azert egy dolog hianyzott, Mogyorodon van egy rantopad is (auto hatuljat
elviszi hirtelen vagy jobbra,vagy balra kb. masfel meterrel) Nagy autoval
szinte remenytelen.
Hat ennyi, remelem nem untattalak benneteket,
Jo utat!
Gabor
|
+ - | Re: hutoventillator (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
KisM:
>Viszont a motor leallitasa utan a ventillator is megall. Ha tul meleg
a >hutoviz, akkor nem kellene tovabb forognia?? Ez az eset meg nem
fordult >elo. Ha jol emlekszem a feklampa sem eg, ha nincs gyujtas. Jol
van ez >igy?? Vagy minden Fiat igy mukodik?
---- Nincs jol, de minden Fiat igy csinalja!
(Ne allitsd le a motort amig megy a ventillator.)
>jelenseg meg mindig fennall. Marad a termosztat, de azt hiszem az jol
muxik.
----Hinni a templomban kell! Itt ajanlatos biztosra menni!
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: Kmora pottyok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Triznyak irja...
>>A pottyok a gyartashoz kellenek, ezek segitsegevel szerelik ossze
>>illetve ellenorzik a pontossagat.(pl. a mutato alaphelyzete.)
>>A muszer gyartojanak nem mond semmit az hogy 30,50,160. O adott
>>percenkenti fordulatszamhoz kalibralja a merot.
>Ha Te ezt hatarozottan tudod, akkor fejet hajtok, ha csak gondolod,
>akkor erosen ketlem. Ketlem, hogy egy eloregyartott, beskalazott lapon
>kulon pottyok kellenek a hokuszpokuszhoz.
>Tobb mint harminc eve gyartanak mellettem (ertsd 2 m-re tolem) mutatos
>muszereket. Az egyedileg skalazott 0.05 pontossagu tukorskalas
>muszerektol egeszen az elore gyartott skalaju kommersz muszerekig.
>Semmi olyan nem kerul a skalara, mihez a kuncsaftnak nincs koze.
>Az Opel Astran - mos neztem - nincsenek pottyok. Opelek, hogy a pek
>nyilaba tudjak kalibralni pottyok nelkul a muszert?
>Az a sanda gyanum, hogy azok a pottyok sokkal inkabb az auto
>vezetojenek kellenek, mint a gyartashoz. Oreg Fordomon voltak ilyenek
>es a sebessegvaltas ajanlott tartomanyait jeloltek.
--
>Meszaros Geza
------ Akkor megprobalom reszletesebben!
Az eredeti kerdesben emlitett 30;60;90;120;150-nel levo kettos pottyok a
Veglia muszergyarnal szokasosak (valoszinuleg ilyen muszert latott a
kerdezo is),es a szamskala kulso oldalan vannak. MotoMeter meroknel a
skala belsejeben,(nem a skalan belul!!) nagyon vekony es rovid vonalkak
lathatok. A pottyok es a vonalkak feher szinuek. Az auto vezetojenek
azok a pottyok kellenek amelyek a skala belso oldalan vannak, es piros
vagy narancssarga szinuek. Ezek jelzik az adott valto fokozat veget.
Az Astrahoz sem kell a pek nyila, ha leveszed az elomaszkot akkor
lathatova valnak. Ha szetszeded es elotted van csak a km ora, kiakasztod
a mutatot az utkozo ele, akkor pont egy jelre fog mutatni. (fuggoleges
szamlapnal)Ez az alaphelyzete a mutatonak. Az Astran alul ott van W:1111
(1,6-os eseteben). Ez az info Neked miben segit? Az autogyartoja viszont
ebbol tudja hogy melyik valtohoz (tipushoz) valo a muszer. Ha cserelni
kell akkor fontos info.
Hatarozottan igy tudom!
Udv, Triznyak
|
+ - | BMW& stilus (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
ZK irta:
Udv mindenkinek, VD visszaterese ota nagy figyelemmel kiserem az
idonkent meglehetosen indulatos adok-kapok sorozatot a BMW vs mas autok
temaban. Bevallom en szerelembol valasztottam a BMW-t, viszont nem
feltetlenul szimpatikus barmilyen automarka elfogult hivenek
szemellenzos stilusa.
A cikk folytatasa: BMW& stilus (1795-os ujsag)
Nagyon orulok hogy vegre egy BMW tulajdonos is emberi hangon es emberi
modon adta kozze velemenyet. Lassuk be vegre, a nagy TOBBSEGUK ILYEN.
Ellentetben az itt megjelentekkel. (Akinek nem inge ....)
Mindenkinek ajanlom hogy a fenti cikket legalabb ketszer olvassa el!!
(FIGYELMESEN)
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: szem.szam (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>:> A neten es a listan valoban "ifju" vagyok, de sajnos a :>
>szem.szamom eleje 1 57...
>Csak 1 szemed van ? Vagy 157 ? :-)
>Szep napokat: Antal Attila
Szervusz Attila!
Ugy latom ma trefarepat reggeliztel!
Udv, Triznyak
|
+ - | Re: Re. Vizpumpa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A AUTO 1795-ban irta Triznyak< >:
>------Ez fizikailag (meg a Skodanal) igaz, de a buborek fajsulyanal
>fogva felfele emelkedik es a tagulasitartalyba jut, tehat a rendszer
>legtelenitodik. Tulajdonkeppen ez is csak feltoltesnel igaz, mert kesobb mar l
evego nem juthat a rendszerbe.(kiveve ha a motor "bele dolgozik")Ha
>valahol tomitetlenseg van ott a folyadek kifolyik, levego nem megy be. Skoda e
seteben a hatul motor, elol huto okozza a problemakat. A rendszer
>adottsagainal fogva a levego nem tud onmagatol tavozni, es leall a keringes.
>
Nem egeszen. Skodanal - ha nem zsirozod a vizpumpat (erre van egy helyes kis zs
irzo rendszeresitve) - a tengely mellett sziv levegot es maris levegoben forogn
ak a lapatok a viz meg forr. Az elotte levo gumicso nyomkodasaval persze csodak
at lehet elerni ideig-oraig.
Bagacs
Cordoba 1.6
HIXEditor 1.15beta8
|
+ - | Re: legurester (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szabolcs irja:
Roviden: kelloen rovid ideig torteno vakuumozastol nem lesz bajod, nem
forr a ver, nem robbansz (ha visszatartod a levegot, a todod karosodhat,
ki kell engedni a levegot). A ver azert nem forr, mert zart rendszerben
van, es az erek kelloen erosek, hogy megtartsak (valahol azt olvastam,
hogy a test nem abszolut ertekben tartja a vernyomast, hanem a
kornyezeti nyomashoz kepest, tehat elvileg kicsi kulso nyomas eseten
lemegy a vernyomas, tehat a kulso viszonyokhoz kepest ugyanakkora nyomas
hat az errendszerre, mint normal, vagy eppen megnovekedett (buvar)nyomas
eseteben).
-----
--Nekem ugy tunik, ez a sajat farkaba harapo kigyo.
Ha a vernyomas a kulso nyomashoz igazodik, akkor jelen esetben
nagyon alacsony lesz. Tehat fuggetlenul a bezartsagatol, alcsony
homersekleten felforrhat! Termeszetesen ertem a lenyeget, hogy ehhez
hosszabb ido kell, bizonyara joval tobb mint 14sec. Ezidaig nem volt
feltetel hogy ezen belul kell lenni!
Ha nem is a NASA tapasztalata, talan megis igaz. Emlekszem is az esetre,
valamikor a hatvanas evek vegen lehetett. (A Discovery tette kozze a
napokban) A szovjet urhajozas egyik katasztrofaja.(Nem kell ezen
mosolyogni sokmindent elsokent valositottak meg)A neveket nem jegyeztem
meg, nem gondoltam hogy szukseg lesz ra. Egyik urhajo, a szaljut
urallomasrol levalaskor megserult, es kiszokott a levegoje. Nem azonnal,
ugy 20 perc alatt. A harom urhajos meghalt. A film bemutatta ahogy
megprobaltak ujra eleszteni Oket, epnek latszottak (azaz nem durrantak
szet). Itt hangzott el, hogy a veruk legalabb 10 percig forrt.
Udv, Triznyak
|
+ - | Agressziv kismalac (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Cooper,
>Szal én megértem ha valakinek a BMW a kedvence, de megérthetné
>hogy másnak lehet az 1.4 esetleg az 1.2 a kedvence.
Hogy valakinek ez legyen a kedvence, azt ketlem. Azt hogy csak ilyet
tudott venni, es jelenleg meg van vele elegedve, es a jelenlegi igenyeit
egyelore kielegiti, az lehet. De akinek meg 1.2 Twingoja van pl. attol
meg bizttos vagyok benne, hogy a kedvenc autoja, vagy masneven az
alma nem az, hanem Ferrari, Porsche, Merci, netan M3-as, vagy akarmi,
de szerintem akinek egy 1.2-es auto az almai netovabbja, annak eleg
szerenyek a sajat magarol szott almai. En abban a szerencses
helyzetben vagyok, hogy a kedvenc autom, az almom, es az auto amit
hasznalok, 1 es ugyanaz:-))). Ezert er fulig a szam egyfolytaban.
vd
|
+ - | Elozes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szilard,
> Nem, nem erdekelnek a kifogasok. Aki hatulrol belemegy valakibe az
> mindig reszben hibas az en ertekrendem szerint.
Egyreszt nem hatulrol csusztam bele, hanem az elejebe, es a jobb elso
sarvedommel. (kicsit tulpordult az auto a kanyarban:-)). De
mindenesetre tanacsoltam a Renaultosnak, hogy gyorsan adja el a
kocsijat, mert ha 1 ilyen karcolastol szettorik a komplett eleje (lett
benne tobb mint 100 ezer kar, enyemben meg 1 alig lathato serules,
amit polirozassal el lehet tuntetni), szoval ha esetleg veletlenul elkap 1
szemeteskukat az uton, akkor meg meghal benne.
>Velenyemed szerint ekkor en is hibas lettem volna, ha belemegyek
>hatulrol az Audiba?
Szerintem nem, de en nem vagyok hatosag, azonkivul be kell
bizonyitani, hogy az Audis eledvagott szabalytalanul, az meg tanuk
nelkul nem konnyu. Ha hatulrol belemesz 90%-ban teged hoznak ki
hibasnak. Szerintem ebben az esetben az nyer, aki tobb tanut tud
allitani az igaza mellett, vagy az Audis van olyan uriember, hogy
elismeri a felelosseget. Amit a viselkedesebol itelve erosen ketlek. Ez
eleg szomoru.
Üdv,
vd
|
+ - | Gyorsulas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Akos,
>Nem tudtam, hogy ezen sirjak-e, vagy nevessek. Azt hittem, hogy vd-
>nek azert csak nincsenek kisebbrendusegi erzesei, de tevedtem.
Tegnap 1 Fiat Seicento allt mellem, masik oldalra meg 1 Renault Clio.
Csak ugy peldakent mondom. Amint zold lett a lampa csikorogtak a
kerekek. Seicentonak olyan eros morgos hangja volt, hogy az alapjan
mar azt is lehetett volna hinni, hogy megy is valamennyire. De ez csak
egy pelda es epp tegnapi. Amugy meg 1x megismeteltuk a kovetkezo
lampanal. Nagyon jol ereztuk magunkat, pedig az egesz csak par percig
tartott. Az egesz nem arrol szolt ki nyer, csak jo buli, es egyaltalan nem
ugatom le a Seicentost, hogy mit akart, hanem orulok, hogy vannak
ilyen emberek, akik elvezik az autojukat, es nem ez a "meg sosem
nyomtam padlogazt eletemben" stilus. Az ilyen jarjon metroval.
Mindenesetre eleg silany lehet az elete, ha meg ezt a kis oromet is
kihagyja, amit egy jo gyorsulas okoz.
Tudom, hogy mindenbe bele kell kotni amit irok, mert erkolcsileg
magasan felettem alltok, hiszen nekem csak BMW-m van, nektek meg
ugyan fos 1.2-es, ami ugyan sok szempontbol sokkal jobb, mint mas
nagyobb auto, es tobb tekintetben nemzetkozi listakat is vezet, es
mellesleg csillag hegyei vannak biztosagilag is, meg a klimat is ugy
birja, mint 1 3000-es, es akinek ennel tobb loero kell az hulye, de azert
el kene olvasni, hogy pontosan mit is irok, es milyen
szovegkornyezetben, ha mar ideztek belole, es kommentarokat fuztok
hozza. Aki ezt nem teszi, annak nem kell elolvasnia termeszetesen.
vd
|
+ - | Triznyak... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Triznyak,
>A masodik baja az hogy diesel.
...
hengerfej nem hegesztheto, fotengely nem koszorulheto, javito
meretek nincsenek) A sportos furat/loket aranybol adodoan a motor
bizonyos fordulatokon erosen vibral
...
az uzemanyagrendszer egyszer hasznalatos viz erzekeloje. ... a silany
minosegu horganyzottacel erintkezok es a szetmallo szigetelesek
miatt. ... Szivargo kormany hidraulika, betettel egyutt fogyo
fektarcsak, a
muszerfal akkumlatoranak haldoklasakor megbolundulo muszerek,
beazo lampak es csatlakozok)
Triznyak nem tudom hogy ezt honnan szedted, de nekem ilyen
problemam nem volt az autoval, pedig most lesz 11 eves, es nagyon
sok 10 ev feletti BMW-t ismerek, most is az van nekem, pontosan 14
eves, de kb. ugy nez ki, mintha uj lenne. Szerintem sok uj autot
leuberel kinezetben, es osszerakas minosegeben. Mondjuk egyik sem
diesel, de ez akkor is enyhe tulzas. Bar az igaz, hogy 30-40 ev korul
mar azok, amiket irtal valosagos dolgok, de ki akar itt 30 eves BMW-t
venni. Mindenkit megnyugtathatok, hogy ilyen problema egy jo karban
tartott es nem elhanyagolt BMW-nel nincs. Lehet ilyet is venni,
ugyanugy vannak itt is elegge elhanyagolt autok, amik rohadnak,stb.
mint mas markanal, de nem tudom miert kell altalanositani. Haverom
most adta el az 525tds-t amin 1 karc sem volt, tokre ugy nezett ki, mint
ha uj lenne, volt benne 300000km, de poccre indult, semmi fust, tok jo
allapotban. Nemetorszagbol hozta. Allofutes, bor, klima, metalszin,
nagyon szep es egyben volt az auto.
Marhara erdekelne, hogy mire alapozod a fenti megallapitasaidat, mert
kicsit lehuzod ezt a markat, es pont ugy allitod be, mintha az osszes
tobbi kocsinal ez nem lenne, csak pont ennel a markanal lenne divat. Pl.
fektarcsa minosege miben kulonbozik mas autoetol, vagy miert kopik 5x
annyira, mikor kb ugyanattol a beszallitotol jon, mint masik 50 gyarnak.
Szoval nem sertodtem meg, csak ekkora baromsagot, mint amit irtal
meg nem olvastam, es nem tudom mire alapozod. Te vagy ennyire
elmaradott eszileg, vagy kifejezetten szivbol utalod ezt a markat, es
lehuzod, ahol csak tudod, vagy magadbol indulsz ki es nalatok senki
sem kolt a kocsijara, es mind lerohad allandoan, mert ilyen kornyek is
van. Hidd el barmelyik kocsira nem koltesz ra 1 fillert sem eveken
keresztul (no olaj, szuro stb.) mindegyik eleg cudarul fog kinezni 10
evesen. Ha meg kinez egyaltalan valahogy. De ez nem altalanos, habar
ilyen is biztos van arra feletek. De ezek szerint nem ott kell autot venni.
vd
|
+ - | km ora pottyok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
!Buenos Dias!
Nekem eleg nyilvanvalonak tunt (lehet, hogy teveftem), hogy a pottyok a
megfelelo sebessegfokozatokat jelzik. Pontosabban, azt, hogy legkesobb
mikor kell valtani? Tehat az elso potty utan mar kettesben kell lennie a
valtonak, a masodik utan harmadik sebesseg, es igy tovabb.
Adio,
Chucky
ui.: En ugy tudom, hogy nem nagyon lehet legures teret foldi korulmenyek
kozott "eloallitani".
|
+ - | Megane Classic (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur,
Gabor keres Megane Classic-ot
>>>
Rendszeresen szervizelt... jo allapotu, 2eves Megane Classic 100e km-
rel az adott aron jo vetelnek tunik. Szerintem kifogastalan, a
motorhangja jo, aprobb kofelverodesek vannak, de nem az a lenyeg.
Torve nem volt, de le lesz ellenorizve a dolog a biztositonal is. Max 1-2
eves hasznalatra gondoltam ~30e km/ev Mire kell _kulonosen
vigyazni_, mit vizsgalnatok meg...
1. tipp
most a Megane Classic meg Berak 95 LE-vel meg klimaval, negy
legzsakkal, ABS, radio, el. ablakkal
3370 helyett 2990 eFt.
Erdemes meggondolni.
2. tipp
Ha hasznalt:
* vezermuszij csere AZONNAL, ha eddig nem volt
* gyujtotrafok lettek-e cserelve?
Egyebkent nem lesz gond vele.
Tekintve, hogy ennyi az uj, DURVAN kell alkudni, klimaval sem er 2200-
nal tobbet ennyi km-rel.
tiszy
|
+ - | BMW vagy mas? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A baratnom mindig azt mondja, hogy az oktatoja arra tanitotta,
hogy a BMW-sek, sapkasok hulyek, es a sapkas szemuveges
noi BMW sofor a legroszabb.
Nekem nincs BMW-m bar nagyon szeretnek. Van par
ismerosomnek, vezettem is oket, de nekem csak egy
Opel Vectrara telt.
En is latom mennyi suttyo kis hulye ul BMW-ben es
donget a varosban, mert apuci megvette neki, es azt hiszi
O a nagy fiu, de akkor sem lehet altalanositani.
En azt mondom, hogy nem azert vezet valaki hulyen (gyorsan-indexet
, nem hasznalva, stb.), mert BMW-ben ul, inkabb azert vett
BMW-t mert attol megkapja azt a teljesitmenyt amire vagyik.
(Ez nem jelenti azt hogy masiktol nem!!!)
Ez az auto viszonylag nagy, eros, gyors. Szerintem ha valaki
szeret gyorsan vezetni, nem art, ha olyan autoban ul ami mondjuk utko
zes eseten is egyben marad.
Hozza teszem M3-as BMW-t is lattam mar darabokban, Szegeden lattam
azt az autot, aminek a soforjet koroztek, a csajszi (aki mellette ult) meg
korhazba kerult. (Ez kb. 2 honapja volt, utatta a TV is)
DE mindeketten tuleltek!
En nagyon szerelmes voltam a Honda CRX-be is regen, amig bele nem ultem.
Ausztriabol jottunk haza az autopalyan majdnem folyamatosan 190-el, es nem
ereztem magam biztonsagban. Ugyanezzel a tempoval egyik BMW-ben sem
ereztem ugyanazt. Valahogy mintha biztonsagosabbnak ereznem oket.
A BMW 316-rol meg az a velemenyem, mint a Merci 190-rol, azert csinaltak,
hogy a kevesbe tehetos emberek is megvehessek. Ezert meg minek bele eros
motor.
Nem akarok bele szalni a vitaba, csak ugy erzem hulyeseg igy altalanositani.
Mindenki lat az uton hulyen vezeto embereket, akik legtobben nem is
BMW-t vezetnek, de oket jegyzi meg az ember leginkabb, a legalapvetobb
emberi tulajdonsag miatt, ami pedig az irigyseg.
Nekem nem telik BMW-re, ezert az az ember akinek az van, az hulye, es
ugy is vezet. Ez csak onvigasztalas. Igazabol nagyon sokan megvennek ezt
az autot, ha megtehetnek, mert a BMW egy jo auto.
Bocs ha tul hosszura sikeredett, de erdemes ezeken a dolgokon
elgondolkodni.
Ez nem jelenti azt hogy csak egy auto letezik, en pl. imadom a Jaguarokat,
Maseratikat, Chevyket, a 60-70 evek nagy autoit, de nem az en penztarcamnak
valok, ezert megelekszem az Opelommal.
Udv mindenkinek!
Csaba
Opel Vectra A 1.6i (van)
Opel Vectra B 2.0 16V (most veszem, mert en is szeretek gyorsan menni :-) )
|
+ - | 3:2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
--*>>Fiat Brava 1.9 TD -t erdemes venni?
--*>>A 100LE -s valtozatra gondoltam.
--*>NEM :-)
--*DE :) 1:1
--DE NEM :-) 2:1
--De miert NEM??? 2:2:)
Miert, miert? Nem olvasol HIX autot? Mert:
a BMW a legjobb :-) ===> 3:2
Amugy meg azert irtam, mert jott a reklamacio, hogy
senki sem valaszol a kerdesre.... Hat en valaszoltam. :-)
Udv!
GERI
|
+ - | Re: Mi a legjobb? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Mon, 14 Apr 2003 wrote:
> - otthon egy IBM eServer 255 teker egy APC torony UPS-el;
> esetleg egy Fibre Card csatlakozik egy DuraStor7320SS egys=E9gh=
ez,
> amelyet AIT3 egys=E9ggel archiv=E1l
ez speciel telleg szar ;-) (az apc nem annyira, az csak nem eri meg, =
de
legalabb turheto.)
c
--=20
"Imadom a hataridoket. Imadom azt a suhano hangot, ahogy elszaguldana=
k
mellettem." -DNA
|
+ - | Re: :-) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Mon, 14 Apr 2003 wrote:
> Ant
mire fel ez az alairas? ;-) meg az elobb miert irtal ekezetesen? ;-) meg
mittomen
c
--
"Imadom a hataridoket. Imadom azt a suhano hangot, ahogy elszaguldanak
mellettem." -DNA
|
+ - | Re: Ami auto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Mon, 14 Apr 2003 wrote:
> Persze 5.7-esb=F5l k=F6nny=FB kihozni 200 LE-t:-). Most n=E9ztem a =
Chevrolet
> Corvettet, m=E9g 1gyel el=F5bbit, h=E1t nem 2 szelepes? Tudom hogy =
ott nem
> kell =FAj=EDtani, mert olcs=F3 a benzin, de a Harleyba is a Porsch=
=E9nak kellett
nem olcso. iranban olcso. (atszamolva 4 huf korul litere)
> allat. Eleg alacsony hatasfoku motorokat gyartanak, tobbnyire elavu=
lt
> technikaval felszerelve. Mennyi is a seb hatar odakint? 55 mph, na
hat persze ;-) mikor lattal te olyan autokat utoljara? (koltoi kerdes=
)
> annyit kibir, tobbet nem nagyon. Marmint a futomu, stb. En nem
> anyazom, csak megint tenyt allapitok meg.
Sajnos a TENYEK MAKACS DOLGOK ;-)
c
--=20
"Imadom a hataridoket. Imadom azt a suhano hangot, ahogy elszaguldana=
k
mellettem." -DNA
|
+ - | Re: Akkor most... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Mon, 14 Apr 2003 wrote:
> Akinek meg nem vilagos, annak ujra elmondanam, hogy szerintem sem
> a BMW a legjobb auto, csak jobb, mint ami itt par embernek van (aki
Elmerengtem, es beleturtam az archivumba.
1789. szam 6. cikk
Ideznek:
"azonkivul szerintem a BMW a legjobb kocsi, hogy neked errol mi a
velemenyed, az nem nagyon erdekel"
most mar egye hete is megvan hogy irtad...
c
--
"Imadom a hataridoket. Imadom azt a suhano hangot, ahogy elszaguldanak
mellettem." -DNA
|
+ - | Legjobb auto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Vd irta:
"Akinek meg nem vilagos, annak ujra elmondanam, hogy szerintem sem
a BMW a legjobb auto"
Akkor melyik a legjobb auto?
Mondd meg ne kimelj :)
Szerintem az IFA az, mert az mindig legelöl megy :)))
K.G.
|
+ - | bejemve+hutoventillator (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Felado : [Hungary]
>Akinek meg nem vilagos, annak ujra elmondanam, hogy szerintem sem
>a BMW a legjobb auto, csak jobb, mint ami itt par embernek van (aki
>ezen teny feltarasan megsertodott, vagy ujdonsagot jelentett
>szamara), es ez nem lenezo stilus, hanem teny. Ezen nem kell
>megsertodni, bele kell torodni.
Megkerdeztem asszonypajtast (az o velemenyere valahogy jobban adok :-) ),
es nem cserelne el a KA-t egy bmw-re :-)
Akkor most melyik a jobb ? :-)
Definialni kene a "jobb" fogalmat, hogy meg tudjunk a rangsorban allapodni.
Javasolnam a kovetkezo ismervek egyiket:
fogyasztas; parkolashoz szukseges hely; ar; gyorsulas; csomagter merete;
megmaszhato emelkedo szoge.
Mondjuk rangsorold a kovetkezo autokkal: Nissan Patrol, Smart, IFA, Trabant
601, Lambo Diablo; M3
>Legyszi irjatok ti is tapasztalatokat, ne csak
>anyazzatok itt, hogy
Te parkoltal mar KA-t az iskola elott ? :-)
Na melyik kocsi jobb ? :-)
>Felado : [Hungary]
>Nekem kene !!!!!!!!!!!!!!!!!
>Eladnam, es vennek rajta egy nekem megfelelo kocsit :-))
Epp most hallottam, hogy egy baratom baratja nyert egy bmw-t. VD tippelj,
hogy mit tett :-)
Eladta, es vett egy po:zso't helyette, meg maradt penz meg egy kis lakasra
is :-)
>Felado : [Hungary]
>Viszont a motor leallitasa utan a ventillator is megall. Ha tul meleg a
>hutoviz, akkor nem kellene tovabb forognia?? Ez az eset meg nem fordult
A volvonal rendszeresen megtortenik, hogy hazaerve beallok a garazsba,
kiszallok es amikor bezarom az ajtot felporog a ventillator.
>Ha jol emlekszem a feklampa sem eg, ha nincs gyujtas.
Ez meg szerintem balesetveszelyes is lehet.
A'kos
|
+ - | Re: Fiat-robbantott kepek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Nekem jo a netrol is, csak legyen...
KI
---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.471 / Virus Database: 269 - Release Date: 2003.04.10
|
+ - | Re. Fulig ero szaj (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles
Sziasztok autosok.
>Kinek mikor ert fulig a szaja autoba uleskor?
Nemreg egy HiX es Skodalsitas autostarsam Skoda
130 Rapidjaba beulve ert fulig a szam. Naszoval
qurvajo az az auto :-) Viszont az en automba is
szeles mosojjal ulok be :-) Eloszor egy kis
simogatast kap, hogy jo legyen, majd beules utan
poccre indul. Nem valnek meg tole semmi penzert,
pedig CSAK egy Skoda 120 L. De o az en szivem
csucske. Amugy iden mar nagykoru lett. Ket dolgot
imadok igazan :-) A faros automat es a faros
asszonykamat :-))
Udv: Frigyes
A - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
T: 214-39-50 , M: 06-20-9446107
S 120 L
HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, Militec, BRISK tunning
gyertya kaphato
http://tar.hu/budaivar
|
|