Sziasztok
Jo kis valaszok erkeztek a kerdeseimre, nem mondom. Keves az amit
technikailag ki lehetne probalni, es tob az ami beletorodesre iranyit.
Eldontottem hogy nem adom fel, legalabbis nem teljesen.
Ha ugy nezzuk a dolgkat hogy hozzaallas kerdese, akkor ugye az ember
orvendhet is annak hogy 5percenkent felporog a hutoventije, hiszen megvan a
bizonyiteka annak hogy mukodik. Ez is egy velemeny :-))
Errol most ennyit.
Tovabba is morfondirozom hogy minek kell szilikont mazolni az ablak
kozepere, mikor csere alkalmaval a szelet bizgeraljak, nem a kozepet... Ma
megyek egy kerekasztalos beszelgetesre a biztositohoz es utana a szervizbe.
Szep napot
Szabi
Seat Ibiza 1.4i
Renault Megane Estate 1.9dci
|
Sziasztok!
Triznyak irta:
: A muszerfalon levo homeronek, es a motorvezerlo elektronikanak egymastol
: fuggetlen, kulon-kulon jeladoja van. Ezert a homero jeladojanak hibaja
: nem fog az alapjaratra kihatni, illetve a vezerloelektronikanal nem
: fogja megtalalni a jelado vezeteket.
Koszi, ezt nem tudtam. Keresztkerdes: Corsa B-ben (C14NZ) en egyetlen
jeladot talaltam, ami a generator alatt van a motorblokkba csavarozva es a
"csinald magad" konyv szerint a motorelektronikae. A muszerfal jeladojanak
helyet a konyvbeli fenykep alapjan nem tudom beazonositani, a szoveg pedig
sem pro, sem kontra nem mondja, hogy 1 vagy 2 jelado van benne, csak azt,
hogy mindket esetben NTC ellenallasrol van szo es csak a motorelektronika
ellenallasanal van jelleggorbe feltuntetve (egy fia kereszthivatkozas
nincsen egymasra, a targymutatoban a homersekletszenzor cimszo pedig csak
a motorelektronika szenzorara utal). Szoval ebben a kocsiban hol van a
muszerfal jeladoja es mi a plane abban, hogy 2 jeladot hasznalunk?
Elore is koszonom,
marky
|