Tiszteletem a torzskozonsegnek!
Nehez kerdessel fordulok Hozzatok.
Adott ket kocsi, egy tulajdonos.
Tud valaki legalis vagy illegalis modszert arra, hogy a kotelezo
biztositas bonuszat atvigye egyik kocsirol a masikra?
Elkepzeles: szinlelt adasveteli szerzodest bevisz a biztositohoz,
mintha eladta volna a bonuszos kocsit.
Ezzel megszunteti a bonuszos kocsi biztositasat. A bonusz ezzel
atviheto a masik kocsira. Utana masik biztositonal uj szerzodest
kot a megszuntetett helyett.
Veszely: a biztosito esetleg egyeztet a hatosaggal.
(Regi tipusu forgalmi engedely van.)
A valaszokat elore is koszonom.
Neduddgi
|
Sziasztok!
Erdekesen alakul a szervo vita :-)
Ugy latom az atlageletkor a listan nem lehet magas, ezert meselek egy picit
a regebbi dolgokrol is.
1976- ban az elso szervo amivel dolgom volt egy Zil teherautoe . Kb
15cm! -es holtjatekkal kellett egyenesben tartani az autot ugy , hogy a
szervo nem ismerte a finom szabalyozas fogalmat. Aki ezen megtanult
egyenesen menni, az tudott valamit. Az erejevel nem volt baj, csak hat az
elobbiek....Aztan egy Skoda. Kicsi volt a kompresszor, hamar kifogyott a
levegő. Ha nem figyeltem a legtartaly telitettsegere, nehezkes
kikanyarodasok utan Y tolatas vegere elfogyott a levego. 12 tonnaval az
volt am az "edzoterem"......
Aztan jottek az olajszervos kocsik. Sokkal finomabbak voltak, es mindig volt
ero, mert az olajszivattyu allandoan ment.
Szemelyautora atterve a Fiat Bravamon konnyu volt a kormanyzas, de nem
szerettem. Nagy sebessegnel nem volt idealis, vigyazni kellett vele. Kis
mozdulatra is gyorsan reagalt, meg kellett szokni.
G-s Opelen tetszik. Elektromos szivattyu van, csak akkor megy , ha fordul a
kormany. Jo az eroelosztasa nagy sebessegen is. Nem ismerem a felepiteset,
gondolom ebbol fejlesztettek ki a kapcsoloval meg modosithato parkolo uzemet
is.
El kell ismerni sokat fejlodott, es remelem a tervezok nem esnek tulzasokba
a fejleszteseknel. Sokszor lattuk mar, hogy nem a praktikum az elso, hanem a
lenyegtelen de penzt hozo valtoztatas.
Dodo
|