Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1636
Copyright (C) HIX
2002-11-03
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 reklam (mind)  9 sor     (cikkei)
2 Kotelezo bonusz igenybevetele? (mind)  17 sor     (cikkei)
3 szervo osszehasonlitas (mind)  27 sor     (cikkei)

+ - reklam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho!

Talaltam nehany, az XM-et reklamozo rovid videot. Akit erdekel az letoltes
utan megkuksizhatja a:
http://condrix.freeweb.hu lapon az XM kepek alatt. Ha tudtok mas autokrol,
linkeljetek!

Udv joe
XM 2.1TD
+ - Kotelezo bonusz igenybevetele? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tiszteletem a torzskozonsegnek!

Nehez kerdessel fordulok Hozzatok.
Adott ket kocsi, egy tulajdonos.
Tud valaki legalis vagy illegalis modszert arra, hogy a kotelezo
biztositas bonuszat atvigye egyik kocsirol a masikra?
Elkepzeles: szinlelt adasveteli szerzodest bevisz a biztositohoz,
mintha eladta volna a bonuszos kocsit.
Ezzel megszunteti a bonuszos kocsi biztositasat. A bonusz ezzel
atviheto a masik kocsira. Utana masik biztositonal uj szerzodest
kot a megszuntetett helyett.
Veszely: a biztosito esetleg egyeztet a hatosaggal.
(Regi tipusu forgalmi engedely van.)

A valaszokat elore is koszonom.

Neduddgi
+ - szervo osszehasonlitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Erdekesen alakul a szervo vita :-)
Ugy latom az atlageletkor a listan nem lehet magas, ezert meselek egy picit
a regebbi dolgokrol is.
1976- ban az elso szervo amivel dolgom volt egy Zil teherautoe .  Kb
15cm! -es holtjatekkal kellett egyenesben tartani az autot ugy , hogy a
szervo nem ismerte a finom szabalyozas fogalmat. Aki ezen megtanult
egyenesen menni, az tudott valamit. Az erejevel nem volt baj, csak hat az
elobbiek....Aztan egy Skoda. Kicsi volt a kompresszor, hamar kifogyott a
levegő. Ha nem figyeltem a legtartaly telitettsegere, nehezkes
kikanyarodasok utan  Y tolatas vegere elfogyott a levego. 12 tonnaval az
volt am az "edzoterem"......
Aztan jottek az olajszervos kocsik. Sokkal finomabbak voltak, es mindig volt
ero, mert az olajszivattyu allandoan ment.
Szemelyautora atterve a Fiat Bravamon konnyu volt a kormanyzas, de nem
szerettem. Nagy sebessegnel nem volt idealis, vigyazni kellett vele. Kis
mozdulatra is gyorsan reagalt, meg kellett szokni.
G-s Opelen tetszik. Elektromos szivattyu van, csak akkor megy , ha fordul a
kormany. Jo az eroelosztasa nagy sebessegen is. Nem ismerem a felepiteset,
gondolom ebbol fejlesztettek ki a kapcsoloval meg modosithato parkolo uzemet
is.
El kell ismerni sokat fejlodott, es remelem a tervezok nem esnek tulzasokba
a fejleszteseknel. Sokszor lattuk mar, hogy nem a praktikum az elso, hanem a
lenyegtelen de penzt hozo valtoztatas.

Dodo

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS